'Ik ben heel goed opgevangen door Ajax. Het bevalt me gewoon prima'

    'Ik ben heel goed opgevangen door Ajax. Het bevalt me gewoon prima'

    zaterdag 23 juni 2018 om 19:17

    Perr Schuurs voelt zich nu al als een vis in het water bij Ajax. De jonge verdediger speelde zaterdagmiddag tegen VVSB zijn tweede wedstrijd in dienst van de Amsterdammers. Na afloop van de wedstrijd, die met 0-7 gewonnen werd, sprak VoetbalPrimeur met Schuurs.

    Bennett van Fessem
    NOORDWIJKERHOUT

    Schuurs merkt veel verschillen tussen Fortuna Sittard, de club waar hij vandaan komt, en Ajax. "Ik heb nu een week meegetraind. Het bevalt me allemaal prima. Vandaag heb ik mijn eerste officiële speelminuten gemaakt. Ik ben heel tevreden over hoe het is gegaan", zegt Schuurs tegen VoetbalPrimeur.

    De verdediger vertelt over de grote verschillen tussen Fortuna en Ajax. "Wat je beschikbaar hebt op de club..Daar zit veel verschil in. De intensiteit op de trainingen ligt wel wat hoger, ja. Ik ben heel goed opgevangen door de club, de spelers en de trainersstaf. Het bevalt me gewoon prima. Ik woon hier in Amsterdam met mijn vriendin. Ik heb het gewoon erg naar mijn zin. Dat kan ik op het veld laten zien."

    Bekijk hieronder het hele interview met Perr Schuurs!

    Plaats een reactie

    zaterdag 23 juni 2018 om 19:20
    Pleur op man moet je anders zeggen
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17830
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:26
    Zulke teksten komen vaak van spelers die bij een nieuwe club zitten..
    Of nog nooit eerder zoiets gezien?
    Vind ik leuk
    Iggy +3846
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:28
    Pleur zelf op man!
    Vind ik leuk
    hoebie60 +127
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:29
    wat ben je onnozel word vowassen
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:31
    Niet zo negatief over andere clubs dan PSV.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:34
    Deze jongen wil Sturm Graz ff oprollen ;) Hij is nog maar net in Amsterdam en is nu al met glans geslaagd voor de spoedcursus "hoogmoed en arrogantie". Wat daarna komt zal hij nog wel ervaren.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:35
    Haa wil over een half jaar huilend naar limburg
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 01:54
    Biet zo naar doen. Iedere provinciaal is al heel snel ononderbroken de indruk van Amsterdam en Ajax! Die afgunst misstaat jou!
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 07:35
    Is op zich goed, maar ik mis toch nog wel dat superieure. Provinciaaltje, de beste bla, bla zou net iets meer overtuigen. Taalkundig nog een tikkeltje bijschaven. Vooruit, jij krijgt een herexamen ;)
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 07:36]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:51
    Hahahahahaha sukkeltje!
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:58
    Je vader bedoel je
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 00:16
    Nee, die van jou en je opa en zijn vader en je zoon en je broer en je neef en je overgrootvader aam beide kanten. En ohja...ook je moeder.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:21
    Gelukkig dat hij nu zo tevreden is, afwachten of dat over b.v. een half jaar nog zo is.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1799
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:24
    Leuk toch voor die jongen, hopelijk redt hij het!
    Vind ik leuk
    Mari +9406
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:26
    Veel succes!
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:38
    Warme club zijn we toch, die jongen voelt zich helemaal op zijn gemak.
    Vind ik leuk
    Stack5 +3048
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:35
    Totdat ie over een jaar naar AS Roma gaat ;)
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 01:55
    Helemaal goed! Laat de miljoenen maar naar Amsterdam komen. Dat is dan heel snel verdiend!
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:44
    echt te gek jij komt er wel
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2480
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:47
    Amsterdam heerlijke stad, Ajax een warme gezellige club die jongen heeft het prima naar zijn zin. Heb veel vertrouwen in hem!
    Vind ik leuk
    broedkip +1691
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:54
    100 Getransfereerde spelers en 100x dit verhaal in dezelfde woorden met hier en daar een klein verschil. Supporters smullen ervan en supporters van de andere clubs zeiken erover.
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1043
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:28
    zag een paar prachtige passes van hem
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 20:29]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:01
    Ik snap je wel Perr. Lekker met je huidige meisie wonen in een wereldstad ! Spelen bij Ajax met een glorierijke historie. Heerlijk kunnen trainen met andere talenten en daarna weer lekker op de fiets terug naar het Leidse.

    Lekker gap
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:29
    Jij snap het scout.👍
    Vind ik leuk
    Pimman +5073
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:51
    Welkom Perr bij deze óók warme club!
    Vind ik leuk
    Pimman +5073
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:55
    Ja mooi he een jongen met zelfvertrouwen?!..zo hoort het bij een topclub! ;)
    Vind ik leuk
    reggie +1764
    zondag 24 juni 2018 om 09:08
    Had beter in Abcoude kunnen gaan wonen, vlak bij het stadion wat ajax huurt.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 09:42
    *mede eigenaar van is*
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 09:41
    Alles geeft mij het gevoel dat Perr Schuurs wel is een goede aankoop gaat worden voor Ajax. Wat oefenwedstrijden en beker en is een competitie wedstrijd dit jaar, zit een goede kop op !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws