Verbazing en boosheid over falende VAR bij Duitsland-Zweden: 'Kijken ze Netflix?'

    Verbazing en boosheid over falende VAR bij Duitsland-Zweden: 'Kijken ze Netflix?'

    zaterdag 23 juni 2018 om 20:31

    Voor de zoveelste keer tijdens dit WK zorgt de videoscheidsrechter voor discussie en verbazing bij televisiekijkers. In de beginfase van de clash tussen Duitsland en Zweden had spits Marcus Berg ogenschijnlijk een penalty verdiend na een duw van Jerome Boateng - maar er gebeurde niets. Op social media wordt er schande gesproken van de misser van de VAR. 

    Lees meer over:WK 2018DuitslandZweden

    Poll

    De VAR: een succes of een flop?

    (4880 stemmen)

    Plaats een reactie

    Dezeun +4297
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:35
    Onbegrijpelijk
    Vind ik leuk
    Tom88Fey +174
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:42
    Oh het is makkelijk uit te leggen hoor, Turpin is vanavond de VAR...
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1496
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:46
    Nee turpin maak zich alleen druk als er een opblaasbanaan op het veld word gegooid.
    Vind ik leuk
    Tom88Fey +174
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:13
    Of over keepers op de bank...
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 04:48
    Bring back the banana's!
    Vind ik leuk
    Luiehond +1950
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:58
    Hij had misschien gewoon moeten scoren! Wacht net wat te lang.
    Vind ik leuk
    LuckyLeeuw +112
    zondag 24 juni 2018 om 01:24
    Hij zoekt het contact op terwijl hij inderdaad had moeten doorlopen want dan scoort hij gewoon.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88852
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:35
    Ik heb het al vaker gezegd hier. Niet aan beginnen en nu afschaffen!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 20:36]
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8534
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:37
    Ik vind het wel goed uitpakken. Zoveel fouten zijn er niet gemaakt en dit is pas het eerste grote toernooi waar de VAR gebruikt wordt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88852
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:39
    Ik ben er tegen, ze hadden er nooit aan moeten beginnen. Nu afschaffen! (geen tijd om het uitgebreid uit te leggen)
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2662
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:15
    Zijn echt al wat foutjes gemaakt hoor, gister bij Servië, eerste wedstrijd van Brazilië, de eerste goal van costa tegen Spanje...

    Maar daar staan ook een hoop goede beslissingen tegenover
    Vind ik leuk
    RtdDub +11828
    zondag 24 juni 2018 om 10:52
    Precies.
    Enige nut dat het heeft is dat de bonden weer een middeltje extra hebben om de gewenste uitslagen te krijgen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88852
    zondag 24 juni 2018 om 11:03
    Dat denk ik ook.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8534
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:35
    De Duitsers staan nu alsnog achter. Gaat lastig worden om dit nog om te draaien tegen dit Zweden. Die komen de eigen helft niet meer af:-)
    Vind ik leuk
    Hupfean +3945
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:36
    Toivonen: verschrikkelijke eikel, verschrikkelijk mooi doelpunt.
    Vind ik leuk
    Farmer +11561
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:37
    Ja, prik em dr maar even zó in dan... Vooral TEGEN Manuel Neuer!

    Commentator: "Toivonen heeft het héle seizoen niet gescoord in Frankrijk"...

    Heh, maar hij prikt em hier op bijzonder fraaie wijze in de kruising!

    Daar mag een lijstje omheen! En niet eens omdat het tégen de Duitsers is bv.
    Vind ik leuk
    power +5165
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:36
    ik denk het gaat moelijk worden voor duitland, Neur kan ze beter niet laten spelen Ter Stegen is beter keeper mometeel.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 20:41]
    Vind ik leuk
    Streaker +3201
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:50
    Neuer is wereld nr. 1 en hij kon hier ook helemaal niks aan doen. Geweldig binnen geschoten, al dan niet aangeraakt door Rüdiger.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6052
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:36
    Dat krijg je met een incompetente dweil als Turpin, op het veld is 't niks en achter een schermpje klaarblijkelijk ook niet
    Vind ik leuk
    Farmer +11561
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:36
    Ains, zwei, politzei
    drei, vier, tray mit bier
    funf, sechs, salte keks
    sieben acht, gute nacht...
    neun tzen, släfen gehn.

    Ja ja ja, was ist lös, was ist das! O.o
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2608
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:37
    Ik weet niet of je ongenoegen uiten op twitter nu iets gaat helpen...
    Vind ik leuk
    Farmer +11561
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:39
    Dat is toch de hele lol van twitter?
    Gewoon een 'Nerd-rage-contest' van wíe de meest grove comment kan maken?
    De winnaar wordt bepaald door het aantal likes.

    Ik zou zoiets 'Sociale erkenning op asociaal niveau' noemen ofzo :P
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2608
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:42
    Ik las laatst dat iemand zich 'influencer' noemde...omdat er veel social media volgelingen waren...
    Jaja..
    Vind ik leuk
    Farmer +11561
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:46
    Precies, een súper-opzichtig doctrine-machientje; Mediums als Twitter, FB, etc, die bepalen wel wát je moet geloven, en wat je mening is.

    Een van de redenen waarom ik dus een zéér beperkte FB-account heb. bv minder dan 100 vrienden. en ik blok zga élk voorgesteld bericht etc.

    Ook géén Twitter-account.
    Als die Donald Trump al dagelijks zit te roeptoeteren daaro, dan geeft dat toch precies aan wát voor dómme mensen zich daar mee bezig houden?
    Ik wíl eigenlijk geen onderscheid maken in mensen(wordt toch al gedaan voor ons), maar ik vind dát altijd maar 'bedenkelijk volk'.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 20:48]
    Vind ik leuk
    Tom88Fey +174
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:41
    Tja de VAR is zo goed als de ref die naar het schermpje kijkt... en dat is nu Turprin. Deze man is zo bizar slecht dat ik niet snap dat hij überhaupt nog mag fluiten.

    Maar de VAR zelf is natuurlijk een prima middel. We zagen het gister bij team Kuipers.
    Vind ik leuk
    Tweey +2075
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:59
    Je meent dit echt?
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:41
    Die muller met dat gezicht dat voor 90% uit mond bestaat. God wat heb ik een hekel aan dat jong
    Vind ik leuk
    Tweey +2075
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:59
    Wat voor kop heb jij?
    Vind ik leuk
    Hupfean +3945
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:51
    Ik denk dat ze Fifa18 doen, hebben ze toch nog het gevoel dat ze profvoetballer zijn ipv sch(ijt)s.
    Vind ik leuk
    poklane +4686
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:53
    Je kan een idioot alle technologie van de wereld geven, het is een blijft een idioot.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:57
    U spreekt uit ervaring?
    Vind ik leuk
    Tweey +2075
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:58
    Vier homo's zitten elkaar af te sjorren in een caravan.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 21:00]
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1646
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:11
    Euhm Geer, Goor, Overmars, en die oud burgemeester van Eindhoven met Marokko als fav vakantieland?
    Vind ik leuk
    remakil +5499
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:05
    Ja, typisch NL weer.. er gaat wat mis, dus er klopt meteen geen kloten van. Dat er in 90% van de gevallen wel goed gereageerd wordt vergeten we even. Je kinderen zijn ook meteen kut, als ze een keer niet luisteren toch?

    Het probleem met de VAR is dat er steeds wisselende mensen verantwoordelijk voor zijn. Er komen dus ook scheidsrechters te zitten die weinig ervaring in het systeem hebben. Aanloop problemen heb je altijd, dat wil niet zeggen dat het slecht werkt. Het werkt prima, behoeft alleen nog wat finetuning en dan nog zijn er discussies.
    Maar zoals gezegd, het is al 90% beter. De Hollander zeikt alleen graag over de 10% die fout gaat. Het glas is hier half leeg ipv half vol...
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1646
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:09
    Blijft de Fifa hé.
    1 corrupte zooi.
    Financieel is Duitsland interessanter dan Zweden.
    Was een 100% penalty.
    Vind ik leuk
    Gozert +2479
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:19
    Je kunt wel een VAR hebben maar als ze allemaal met hun hoofd diep in het achterste van Löw zitten (wat Löw waarschijnlijk wel lekker vindt) schiet je er nog niks mee op.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6104
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:23
    Met de Var op zich niets mis mee alleen de mensen die hem bedienen ( of er achter zitten) daar is wat mis mee
    Vind ik leuk
    deltiaan +1162
    zaterdag 23 juni 2018 om 23:26
    een grote MAFIA BENDE
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 00:32
    Niks aan de hand. Lekkere tackel
    Vind ik leuk
    Yass +105
    zondag 24 juni 2018 om 04:43
    Een ding moet je weten, bepaalde teams moeten hoe dan ook een finale podium bereiken, heeft allemaal met commercie te maken en financiële verdiensten, hoe je het went of keert, FIFA heeft liever een Portugal Spanje door dan een Iran of marokko, liever Duitsland door dan een Zweden. Allemaal over na gedacht en corrupt als het maar kan. Belachelijk idd
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 07:30
    Er lopen weinig scheidsen rond die objectief en onpartijdig zijn. Ze hebben bijna allemaal hun favoriet en laten zich daar bewust/onbewust door leiden. Bij de VAR is dit niet anders. Ze kunnen 100 keer naar de beelden kijken, maar heeft dat wel zin als ze niet objectief zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 09:00
    VAR : niet voldoende . Als jarenlange pleitbezorger voor een videoscheidsrechter zou ik tevreden moeten zijn met de VAR op het WK. Maar : als die zit te slapen of netflix kijken dan klopt er nog steeds iets niet zie (https://www.voetbalprimeur.nl/…/verbazing-en-boosheid-over-…) . Conclusie : naast de VAR is er ook een AI systeem nodig (kunstmatige intelligentie die gevoed is met o.a. overtreding momenten in het strafschopgebied, technisch is dit realiseerbaar alleen ik ben bang dat het weer jaren gaat duren eerdat deze logische conclusie getrokken gaat worden)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Verbazing en boosheid over falende VAR bij Duitsland-Zweden: 'Kijken ze Netflix?'