Neymar woedend op ploeggenoot: 'Toen ik dat deed, begon hij te schelden'

    Neymar woedend op ploeggenoot: 'Toen ik dat deed, begon hij te schelden'

    zondag 24 juni 2018 om 09:34

    Thiago Silva haalde zich vrijdag tijdens de slotfase van het WK-duel van Brazilië met Costa Rica de woede van Neymar op de hals. De aanvoerder gaf bij een 0-0 stand de bal terug na een blessurebehandeling aan de zijde van de Costa Ricanen.

    "Toen ik dat deed, begon hij te schelden", vertelt Thiago Silva aan Braziliaanse media. De dribbelaar was ervan overtuigd dat tegenstander tijd aan het rekken was. "En ik denk wel dat hij gelijk heeft, ze wilden het spel vertragen. Waarom ik de bal toch besloot terug te geven? Ik dacht niet dat het de situatie was waaruit wij zouden scoren. Ik voel me er rustig onder, maar ik vind het heel jammer dat hij begon te vloeken."

    Brazilië zegevierde uiteindelijk met 2-0 dankzij late treffers van Philippe Coutinho en Neymar. Na afloop kon laatstgenoemde zijn tranen niet bedwingen. Thiago Silva begrijpt de emoties van zijn teamgenoot. "Hij moest even stoom afblazen, hij torst zoveel druk met zich mee. In de derde wedstrijd zal hij een stuk rustiger zijn."

    Plaats een reactie

    Cazzy +1249
    zondag 24 juni 2018 om 09:44
    Gewoon een irritant mannetje meer niet.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7459
    zondag 24 juni 2018 om 09:46
    Jankerd, wie zet het eens op zijn plaats?
    Vind ik leuk
    Tom88Fey +114
    zondag 24 juni 2018 om 09:49
    Kuipers ;-)
    Vind ik leuk
    kaazelien +2820
    zondag 24 juni 2018 om 10:37
    Vind je,Kuipers had hem wel 5 keer geel kunnen geven.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7459
    zondag 24 juni 2018 om 10:44
    Rood zou goed zijn voor Brasil, zonder hem zijn ze beter
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 12:04
    Hmm. Ik vind dat Kuipers een prima passend moment heeft gekozen om een streep in het zand te trekken. Het was effectief.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 09:47
    Naar ventje die Neymar met zn hij schuwt de ‘herenliefde’ niet gedrag ;)
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 09:48]
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 09:49
    Neymar, al net zo'n labiel figuur als Depay. Nog even en ook hij gaat hoedjes kopen.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 10:03
    Hey fopneus,beter een hoedje kopen dan met een lelijke dikke toeter van een fopneus rondlopen zoals jou.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 11:35
    *jij
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7459
    zondag 24 juni 2018 om 10:03
    Hij doet het met zijn haar! heeft geen kroeshaar dus doet aan rare kapsels
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 10:34
    Jij past dan ook goed in dat rijtje met labiele figuren
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7459
    zondag 24 juni 2018 om 10:47
    Zo snel al, want als je mijn posten kent zou je weten dat ik Depay een warm hart doe draag. Ik hoop dat hij de kans krijgt om bij een topclub te laten zien wat hij waard is. En dan hoop ik dat hij slaagt, en zijn talent ten volle gaat benutten en een van de beste voetballers ooit uit Nederland te worden. Dan doe ik een hoed op, en zal deze met een buiging voor hem afdoen
    Vind ik leuk
    Big Nibba +232
    zondag 24 juni 2018 om 09:52
    Alsof hij niet elke wedstrijd 10 minuten tijd rekt...
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23683
    zondag 24 juni 2018 om 09:53
    Neymar is een sukkeltje. Overschat ventje.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18387
    zondag 24 juni 2018 om 09:58
    Onsportieve hond die Neymar.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 10:03
    Hoop dat Brazilië snel naar huis wordt gestuurd, stelletje jankerds
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10047
    zondag 24 juni 2018 om 10:11
    Mooi ook dat Kuipers hem geel gaf.. Ventje denkt overal mee weg te komen..
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 10:12
    Ik vind Neymar een topper. Zoveel druk, zoveel aandacht...en een beetje bitchfighten met Kuipers. Prachtig! Kuipers reageerde daar ook super op. Niet gelijk kaart geven voor ouwehoeren , maar met gelijke munt terug betalen. Beiden toppers dus...
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10047
    zondag 24 juni 2018 om 10:37
    Heb je gelijk in, hij vond wel z'n gelijke in Kuipers, die laat zich niet gek maken.. De druk op Neymar is idd ook extreem groot, gaat niet voor niets janken na het fluitsignaal.. Alleen zal hij daar wel mee aan de slag moeten, dit is een Atlas-syndroom..
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 10:15
    Oh ja....het is wel zo dat als ik in het veld stond tegenover hem...dan had ik m zeker weten een keer over de zijlijn geschopt :-)
    Vind ik leuk
    Muscles +389
    zondag 24 juni 2018 om 10:25
    Neymar heeft een Kroatische stoere verdediger nodig die hem helemaal sloopt.....
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7459
    zondag 24 juni 2018 om 10:50
    Of een grote man van het type Lukaku die hem in de slaapkamer laat huilen
    Vind ik leuk
    Halftime +263
    zondag 24 juni 2018 om 10:51
    Wie worDT misselijk van neymar?
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 10:53]
    Vind ik leuk
    Hupfean +2957
    zondag 24 juni 2018 om 10:51
    Als je je gaat ergeren aan de maniertjes van voetballers dan kan je aan de gang blijven. Ik laat het langs me heen gaan en geniet van hun voetbal capaciteiten. Ik heb me meer geërgerd aan die Duitsers te provoceren na hun winnende goal tegen Zweden.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 17:05
    Je hebt gelijk die Neymar is overal mee van de beste in zowel in voetballen kan hij goed zijn en in de maniertjes van hem is het de absolute topper zonder tegenstand de beste
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 10:55
    Neymar kan zich alles permitteren. Als jan lul de wisselspeler zo deed dan zat die op het vliegtuig naar Brazilië. Bij wijze van spreken. Iets minder theater en gejank, niet meer bezig houden met je haar en af en toe een bal afgeven. Douglas costa had bijvoorbeeld meer rendement dan Neymar
    Vind ik leuk
    Padason +734
    zondag 24 juni 2018 om 11:01
    Neymar moet luisteren naar zijn Captain. Bek houden en heel lekker sportief van Silva. Prima!
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2431
    zondag 24 juni 2018 om 11:42
    "In de derde wedstrijd zal hij een stuk rustiger zijn."

    Brazilië kan echter niet achterover leunen tegen Servië
    Dit is de kraker.
    Vind ik leuk
    City boy +333
    zondag 24 juni 2018 om 12:18
    Hoezo pikt silva dit hij is de aanvoerder dit moet je niet toleren ros hem in elkaar als het moet
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 12:32
    Ik ben brasil fan maar FUCK NEYMAR. Die gozer moet eruit. Hij gaat ervoor zorgen dat ze het weer niet redden. Als Tite ballen heeft dan pakt hij hem aan en laat hij hem uit de basis elf. Pele, Romario en de echt Ronaldo dat waren vedetten die het land en team konden dragen. Deze snotaap kan dat niet.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 12:33]
    Vind ik leuk
    langeGek +282
    zondag 24 juni 2018 om 12:40
    Ach Neymar. Wordt ook door de Brazilianen uitgelachen op dit moment. Er is zelfs een nieuwe rage onder de kids, vallen als Neymar. Gewoon vanuit het niets op je bek pleuren. Verschrikkelijk ventje, verdient een doodschop.
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1530
    zondag 24 juni 2018 om 13:20
    NICHTMAR. Eerst vloeken tegen een ploeggenoot en daarna gaan janken. Ik hoop dat ie de volgende wedstrijd uit wordt geschopt.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10652
    zondag 24 juni 2018 om 13:20
    Je zou je inderdaad ook eens sportief gedragen Neymar, zielig figuurtje. Dat gejankt na de wedstrijd was ook allemaal nep, om maar in de aandacht te komen staan. Neymar is een mislukte versie van Ronaldo. Ook een aansteller, maar hij presteert wel
    Vind ik leuk
    deltiaan +1046
    zondag 24 juni 2018 om 13:33
    neymar is gewoon een TONEELSPELER
    Vind ik leuk
    RW1913 +1634
    zondag 24 juni 2018 om 14:26
    Nederlanders en Neymar jr. is geen goed huwelijk gezien de reacties hierboven. Of zijn er ook liefhebbers die door anderans gedrag kunnen kijken? Ik denk dat die Nederlanders er ook zijn namelijk.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 14:27]
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:02
    Wat die grafaap zich allemaal kan veroorloven. Wannee wordt hij eens goed oo zijn bek getimmerd.
    Vind ik leuk
    1105335 +1
    zondag 24 juni 2018 om 22:41
    Maar jullie hoeven ook niet zo te reageren op neymar misschien deden jullie het zelf ook😠😠
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Neymar woedend op ploeggenoot: 'Toen ik dat deed, begon hij te schelden'