'Ja, hij gaat zeker naar Ajax. Daar kun je een dikke punt achter zetten'

'Ja, hij gaat zeker naar Ajax. Daar kun je een dikke punt achter zetten'

Gepubliceerd: zondag 24 juni 2018 om 11:16zo 24-06-2018 om 11:16

Ajax trekt Dusan Tadic aan als opvolger van Hakim Ziyech - en dus níet als vervanger voor Justin Kluivert, Amin Younes of een andere vleugelaanvaller. Dat denkt Ajax-watcher Freek Jansen (Voetbal International). 

Veel Ajax-fans zijn benieuwd of Tadic (29) in Amsterdam gezien wordt als creatieve middenvelder óf als versterking voor op de flank. "Hij heeft in Engeland veel als aanvallende middenvelder gespeeld en voor die positie wordt hij vooral gehaald", zegt Jansen voor de camera van VI. 

De megadeal met Southampton - Ajax betaalt naar verluidt zo'n 17 miljoen euro voor de Serviër - is op een haar na rond. "Ja, hij gaat zeker komen. Daar kun je een dikke punt achter zetten. Dat is alleen nog een handtekening, maar als je alle geluiden zo opvangt, dan hebben ze Tadic binnen."

"Heel erg knap en het is hartstikke mooi voor het publiek allereerst, voor Ajax vooral... Je krijgt een ervaren speler van topniveau terug in de Eredivisie. Het wordt uitkijken naar het moment dat hij zich voor Ajax kan laten zien."

Lees ook: 'Ten Hag heeft bevrijdende telefoontje gehad van Overmars. Die deal gaat door'

Poll

Gaat Tadic Ajax kampioen maken?

(20248 stemmen)

Plaats een reactie

DOEMAAR133 +6101
zondag 24 juni 2018 om 11:26
eerst die handtekeningen zien dan pas geloven. kan me van pasgeleden nog een Mexicaan herinneren die al gekeurt was. en alles in kannen en kruiken was.

maar die speler is er nog niet
Vind ik leuk
kcim +3049
zondag 24 juni 2018 om 11:33
Volgens mij is dat geen Mexicaan maar een Argentijn.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6101
zondag 24 juni 2018 om 12:06
helemaal gelijk is nog vroeg he. en heb nog een kater van gisteren de 93ste minuut
Vind ik leuk
davidben +6119
zondag 24 juni 2018 om 13:07
Als je echt tegen Duitsland bent dan snap je toch weinig van voetbal.
Vind ik leuk
chicken +14017
zondag 24 juni 2018 om 13:44
Vond het prachtig eigelijk...Duitser dan dit kan niet.
Vind ik leuk
Enden +4556
zondag 24 juni 2018 om 15:33
Dus een goed voetballende ploeg kan geen irritante spelers/coach hebben, waardoor je een hekel krijgt aan een team?

Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 11:58
Handtekeningen van Younes gaf ook veel hou vast ;)
Vind ik leuk
Schaar +1533
zondag 24 juni 2018 om 12:06
Voor je het weet gaat Twente ermee aan de haal
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 12:38
Ook niks mis mee
Vind ik leuk
JanTa48 +7240
zondag 24 juni 2018 om 13:10
Iets te vaak meegemaakt dat spelers ineens van besluit veranderen.
Vind ik leuk
Kopstootje +9537
zondag 24 juni 2018 om 11:26
Overmars geeft hier toch wel mee aan het verstand van een 10 jarige te hebben. Geen geld willen uit trekken voor een goeie speler maar wel heel veel geld verspillen aan een, afbouwende, speler
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 11:26
Hahahhahhahhahahahha
Vind ik leuk
Ginovanni +20774
zondag 24 juni 2018 om 11:36
Nou Kopstootje.....

Jouw reactie is van een 10 jarige,
haha...😜

Maar dat wisten we al langer hier op VP, klein Plaagstootje die je bent..;-).
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19095
zondag 24 juni 2018 om 11:29
Als een van de grootste kritiek hebbers naar Overmars toe vind ik juist dit wel een goede aankoop. Eentje waar ik al jaren op zit te wachten.
Maar Tadic kan het niet alleen. Dus ik ben voorzichtig met het schreeuwen dat we wel even kampioen gaan worden.
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 11:34
ik vind het veel geld voor een speler van 29 , maar wel een goede aankoop
maar ik vind Ziyech wel iets beter dan Tadic , dus eigenlijk gaat Ajax er op achteruit , op papier dan he
Vind ik leuk
Adje80 +9650
zondag 24 juni 2018 om 11:41
Het is juist goed zo'n speler..je weet nu ook bijna zeker dat hij nagenoeg zijn contract uitdient. Nu nog een ervaren verdediger erbij of controlerende middenvelder en dan heb je een mooi elftal.
Vind ik leuk
#Keizerout +41519
zondag 24 juni 2018 om 11:44
Als je een tekort hebt aan ervaren spelers die het verschil maken dan is het wel logisch dat je er veel geld voor betaalt. Je haalt niet alleen een goede voetballer, maar ook iets wat duidelijk ontbreekt in je selectie.
Vind ik leuk
yuuup +10384
zondag 24 juni 2018 om 12:31
Ziyech heeft msschien iets mee techniek. Echter laat hij dat heel af en toe zien. Dus gaat Ajax erop vooruit.
Vind ik leuk
Jozef +42454
zondag 24 juni 2018 om 20:12
We zullen zien yuuup.

Elke Ajacied hoopt het, dat is zeker...;-)
Vind ik leuk
JanTa48 +7240
zondag 24 juni 2018 om 13:13
Ruim 17 miljoen excl. bonussen is ook heel veel geld voor Kluivert die zich nog moet waarmaken. We verkeren in een idiote transfermarkt waarin je je blijft verbazen.
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 13:20
ja maar Kluivert is 18, en bij hem heb je nog kans dat je iets van dat geld terugziet
bij Tadic word dat al moeilijk
maar aan de andere kant , als je dat geld hebt liggen kun je het beter aan iets fatsoenlijks uitgeven dan dat je het op de bank laat staan
[Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 13:24]
Vind ik leuk
JanTa48 +7240
zondag 24 juni 2018 om 14:58
Hoe vaak zijn er wedstrijden verloren gegaan niet vanwege het kwaliteit dat op het veld stond maar gewoon gebrek aan ervaring. In 1e instantie had ik ook mijn bedenkingen met de dure aankoop van Tadic maar aan de andere kant brengt hij toegevoegde waarde + een brok ervaring en daar zit nu 1x een prijskaartje aan vast. Zulke spelers kunnen bepalend zijn voor de prijzen.
Vind ik leuk
Enden +4556
zondag 24 juni 2018 om 15:41
Ziyech een prima speler. Met hem komt wel ook veel negativiteit en dus ook onrust.
Vergelijkbare spelers.
Vind ik leuk
Blindsy +17232
zondag 24 juni 2018 om 11:37
Magallan en Tadic zullen uiteindelijk de vervangers zijn van De Ligt en Ziyech. Waarschijnlijk prima vervangers, maar ik geloof niet dat Ajax er een klasse beter van wordt. Alhoewel ik het als objectief liefhebber wel heel tof vindt dat Tadic terug is.
Vind ik leuk
Adje80 +9650
zondag 24 juni 2018 om 11:29
Jonge jonge..halen ze eindelijk een ervaren speler en eindelijk iemand die een goede voorzet kan geven die de spitsen al jaren niet gehad hebben en dan nog zeuren, ongelooflijk..
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 11:36
Idd toen we Litmanen terughaalde was er ook veel kritiek op maar de ervaring die hij bijbracht aan het team en jonge talenten gooide we grootte ogen in Europa.Tadic is ook zo een voorbeeld van een ervaren speler die jonge spelers veel kan bijbrengen.(Al blijft Jari natuurlijk een der beste Ajacieden ooit)
[Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 11:37]
Vind ik leuk
kerel +2326
zondag 24 juni 2018 om 11:51
De beste..
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 11:36
hij word gehaald als vervanger van Ziyech staat er .
volgens mij heeft Ziyech de afgelopen 2 jaar genoeg goede ballen gegeven aan de spitsen van Ajax ofniet
Vind ik leuk
Bo3007 +436
zondag 24 juni 2018 om 11:42
Klopt, maar dat hadden er meer kunnen/moeten zijn.
Vind ik leuk
HupHolland +3485
zondag 24 juni 2018 om 11:47
Dat denkt de 'Ajax watcher'.

Ten eerste geeft Ziyech mooie voorzetten enzo, maar zijn rendement blijft laag, ook al willen Ziyech fans dat niet inzien. Tadic is dat opzicht een hele andere speler.

Daarnaast zie ik in Frenkie de opvolger van Ziyech, Bande de opvolger van Kluivert. Labyad en Tadic zijn dan de bonusseen om bijvoorbeeld Schoene te vervangen of een andere speler die niet aan de verwachtingen voldoet.

Je kunt het ook andersom verwoorden en zeggen dat labyad de vervanger is van Kluivert en Tadic de vervanger is van Ziyech, maar ik zie dat Ajax zich aardig heeft versterkt als deze transfer doorgaat.
Vind ik leuk
tikkitrug +835
zondag 24 juni 2018 om 11:36
29 jaar...... Die bouwt nog lang niet af!
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 11:37
Afbouwende speler??? Hij is juist heel goed in de opbouw!
Vind ik leuk
broedkip +1921
zondag 24 juni 2018 om 11:47
Heb jij je kop gestoten, Kopstootje?
[Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 11:48]
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6101
zondag 24 juni 2018 om 12:09
dat zien we op het WK dat hij aan het afbouwen is

et is niet meer zoals 15/20 jaar geleden dat spelers rond de 30 over hun hoogte punt waren. en aan stoppen dachten.

spelers gaan nu veel langer door. zie Ronalde / Messi die zijn de 30 allang gepasseerd en zullen denk ik nog wel een paar jaar blijven ballen.

tegenwoordig zijn ze zo rond hun 30ste juist in de vorm van hun leven. sterk en veel meegemaakt. weten precies hoe ze een wedstrijd moeten lezen
Vind ik leuk
Patrickj3 +3723
zondag 24 juni 2018 om 11:26
Mooi👍
Vind ik leuk
The Iceman +14603
zondag 24 juni 2018 om 11:27
Goed dat ze hier aandacht aan besteden. Free Jansen indeed!
[Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 11:33]
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 11:28
17 miljoen is een hoop geld voor een speler die het vaker niet dan wel laat zien.
Vind ik leuk
HupHolland +3485
zondag 24 juni 2018 om 11:29
Het mooie is, als deze transfer doorgaat, dat Ajax vele spelers heeft die op meerdere posities uit de voeten kunnen.

Labyad, Frenkie, Tadic en Elting die kunnen allemaal op het middenveld spelen, maar ze kunnen ook op[ de flanken of achterin uit de voeten.
Vind ik leuk
pim4ever +1093
zondag 24 juni 2018 om 11:29
De zure reacties uit Eindhoven e.o. zijn weer veelzeggend..
Vind ik leuk
Thilo +2745
zondag 24 juni 2018 om 11:32
Zie hier de gemiddelde psv supporter

https://m.youtube.com/watch?v=xzLApxTIe28
Vind ik leuk
pim4ever +1093
zondag 24 juni 2018 om 11:38
Dit dus, heel Nederland heeft gelachen om Maaskantje.
Tot we er achter kwamen dat half brabant uit tokkies bestaat..
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 11:42
er is maar 1 familie Tokkie , en waar kwamen die ook al weer vandaan .....
Vind ik leuk
pim4ever +1093
zondag 24 juni 2018 om 11:45
Heb je gelijk in, Tokkies is te braaf uitgedrukt
Maar ik weet de naam van die Maaskanters niet..
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 11:48
New kids , maar dat is een film , gespeeld door acteurs
de Tokkies uit Amsterdam is gewoon een echte doorsnee Amsterdamse familie , daar komt geen acteur aan te pas
Vind ik leuk
pim4ever +1093
zondag 24 juni 2018 om 12:43
Dank je, Ik kom (te) vaak in brabant maar kom (te) vaak dit soort "acteurs" tegen..
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 12:50
als jij zo'n hekel hebt aan Brabant en aan Brabanders , dan blijf je hier toch lekker weg
of heb jij jezelf wijs gemaakt dat iemand hier op jou zit te wachten
lekker klagen hier op VP over Brabant , maar morgen weet ie niet hoe vlug ie in zijn auto moet stappen om hier naar toe te komen
zielig hoor ...
Vind ik leuk
pim4ever +1093
zondag 24 juni 2018 om 13:01
Hardstikke zielig, Het is meer dat ik zeer grote problemen heb met de sneuneuzen die het steeds over het warme zuiden hebben..
Nergens in Nederland men zo afstandelijk en onverschillig als in het "warme zuiden"..
En de grote groep aso's is er nu eenmaal. Het is dat ik er voor mijn werk heen moet anders liet ik het links liggen.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 13:02]
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 13:07
als jij je in brabant net zo triest gedraagt als hier op VP tegenover brabanders , dan snap ik dat ze in het warme zuiden zo afstandelijk zijn tegen jou
wij hebben hier namelijk een tering hekel aan arrogante mensen die denken dat ze wat meer zijn als een ander
en niks moet in het leven , alleen doodgaan
dus ga hier niet lopen piepen over Brabant , maar ga bij je baas lopen klagen
maar dat durf je natuurlijk niet
en dat maakt jou de grootste sneuneus eigenlijk
hier lopen huilen en morgen weer in de kont van de brabantse klanten van je baas kruipen
[Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 13:09]
Vind ik leuk
pim4ever +1093
zondag 24 juni 2018 om 20:25
Goed verhaal man, en normaal gesproken zou ik ik je therapie aanbevelen.
Maar in jouw geval vrees ik dat dit hopeloos is, gevalletje Maaskantje zeg maar..
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 20:30
alle brabanders over 1 kam scheren is pas een goed verhaal
onder Brabanders zitten echt teringleiers net zoals die ook onder Amsterdammers zitten
ik snap in ieder geval nog dat bijvoorbeeld niet alle Amsterdammers hetzelfde zijn , en dat je daar aardige en minder aardige mensen hebt zoals overal in Nederland jij hebt dat verstandelijk vermogen schijnbaar niet
, net zoals jij niet snapt dat maaskantje een film is
werk ze morgen in het warme brabant
[Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 20:38]
Vind ik leuk
Thilo +2745
zondag 24 juni 2018 om 11:29
Handtekeningen svp
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 11:29
Ook de mensen die Southampton op de voet volgen weten net als deze Ajax-watcher zeker dat hij binnenkort bij Ajax tekent. En nergens anders ;)
Vind ik leuk
NvC +7285
zondag 24 juni 2018 om 11:30
Goeie versterking maar wel een beetje vreemd dat Overmars met de Ajax trend breekt met het halen van een speler waar je geen winst op gaat maken. Maar als hij ze de Champions league inschiet heeft ie zn waarde wel waargemaakt.
Vind ik leuk
Vapormax +1642
zondag 24 juni 2018 om 11:33
Pleur x op met je Ajax nieuws....
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 11:34
De grootste club heeft het meeste nieuws. Altijd zo geweest.
Vind ik leuk
Vapormax +1642
zondag 24 juni 2018 om 11:43
Jij komt uit Hoogenveen zeker
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 11:53
Hoogeveen zal best een mooie plaats zijn, maar ik woon in een nog mooier plaatsje.
Vind ik leuk
Sil95 +11841
zondag 24 juni 2018 om 12:09
Je hoeft het niet te lezen he. Je klikt dit artikel toch zelf aan?
Vind ik leuk
ENSTN-FULB +548
zondag 24 juni 2018 om 11:33
Top gedaan Overmars !!
Overmars verdient een standbeeld en een plek in Madamme Toussot.
Een klein plekje want zo groot is Overmars niet :)

Als Mathijs blijft Zie ik kansen voor de CL groepsfase.
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 11:33
Top. Welkom.
Vind ik leuk
MojoRisin +14521
zondag 24 juni 2018 om 11:33
Uitstekende aankoop, die kan echt goed voetballen..
Vind ik leuk
Ryanaz +2759
zondag 24 juni 2018 om 11:33
Aan deze aankoop druipt de wanhoop af van het ajax directie. Dit is voor bühne om die tevreden te houden en ze zijn gefrustreerd dat ze al 4 jaar geen enkele prijs hebben gewonnen.
Vind ik leuk
Laliga +2621
zondag 24 juni 2018 om 11:37
Waar zie jij precies de wanhoop in? Zoals ik het zie vertrekken er spelers en is tadic aanzienbaar beter
Vind ik leuk
Ryanaz +2759
zondag 24 juni 2018 om 11:42
Het bedrag waar Tadic voor gekocht. Voor een 29jarige speler best veel en jij zal best een centje zelf mee pakken en je hebt er geen rest waarde aan. Plus het middenveld is al overvol bij ajax en daarbij zie je dat beleid en visie geen enkele rol meer speelt bij ajax. Eerst was de aanvoer van de jeugd de levensader van ajax en nu zijn Overmars en vd sar bang voor hun haggie dat ze zulke aankopen doen. Bandé, schuurs, tadic etc. Aankopen heb je nodig hoor maar niet als die posities al goed bezet zijn.
Vind ik leuk
MojoRisin +14521
zondag 24 juni 2018 om 11:45
Ziyech gaat weg, dus je hebt een nieuwe speler nodig..
Tadic is voor Nederlandse begrippen gewoon een top-aankoop..
Dan kost het maar wat, geld genoeg..
Vind ik leuk
De Liefhebber +11117
zondag 24 juni 2018 om 11:41
Je hebt er zo te zien niet heel veel kijk op....geeft niet. Een wanhoop of paniekaankoop doe je als je overal al zo goed als uitgeschakeld bent op het allerlaatste moment. Zoiets als met Ziyech dus. Deze kan gewoon lekker meetrainen en er staan op 25 juli, mooi op tijd dus. Daarbij ben je hoop ik toch nog niet afgeschreven op je 29e ??
Vind ik leuk
Ryanaz +2759
zondag 24 juni 2018 om 11:44
Goh als ik een andere mening en kijk er op heb dan heb ik meteen geen verstand van. Dat is best kortzichtig vind je niet? ;) Dat zegt alleen iemand die op zijn tenen getrapt is. Het gaat om het bedrag leeftijd en restwaarde. Als ajax dat neer zou leggen voor een speler van een jaar of 25 begrijp ik het maar dit niet.
Vind ik leuk
MojoRisin +14521
zondag 24 juni 2018 om 11:47
Je hebt ook ervaring nodig en 29 is nog niet stokoud of zo..
Rijkaard kwam in '94 en was 33 dacht ik en we weten allemaal hoe dat verliep..
Vind ik leuk
chicken +14017
zondag 24 juni 2018 om 11:58
Als we verkopen voor veel is het geld belangrijker dan titels. Kunnen we een goede speler halen komen ze met het argument dat er geen restwaarde is..
Vind ik leuk
MojoRisin +14521
zondag 24 juni 2018 om 12:03
Idd, als hij nou 36 was of zo..
Dit is gewoon een uitstekende voetballer die nog niet eens 30 is.. Echt goed gedaan hoor..
Vind ik leuk
chicken +14017
zondag 24 juni 2018 om 12:07
Kunnen de buurtjes het hele seizoen de foutjes eruit gaan lichten. Kunnen ze weer fijn mekkeren.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11117
zondag 24 juni 2018 om 11:55
Ik ga het je proberen uit te leggen....; Hij is 29 en kost 17 miljoen. Hij tekent voor 4 jaar. Na 2 jaar wordt hij verkocht voor minimaal 10 miljoen, als hij fit is en goed gepresteerd heeft voor het dubbele misschien. Als hij in die 2 jaar bij Ajax een kampioenschap en CL voetbal binnensleept is dat geld toch al lang weer binnen? Als je eind juni zo'n aankoop doet is dat toch niet een paniekaankoop?? Die doe je op 31 Augustus als je uitgeschakeld bent in Europa om het publiek rustig te houden....
Daarbij heb jij echt de illusie dat je een internationaal presterende voetballer van 25 jaar ergens kunt kopen onder de 25 miljoen?? Die naar de Eredivisie wil om een stap te maken in zijn carrière?? Dat kan ik niet plaatsen onder een andere mening hebben, sorry....
Vind ik leuk
MojoRisin +14521
zondag 24 juni 2018 om 12:04
Precies, eind juli moeten we er staan in Europa..
Eindelijk doen ze een keer niet moeilijk om geld en hebben mensen er nog steeds kritiek op..
Vind ik leuk
De Liefhebber +11117
zondag 24 juni 2018 om 12:07
Tja, jaloezie of angst, wat zou het zijn??
Vind ik leuk
MojoRisin +14521
zondag 24 juni 2018 om 12:15
Beide denk ik..
Vind ik leuk
companen +1952
zondag 24 juni 2018 om 13:10
Jij kan het beter niet uitleggen met al je aannames.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11117
zondag 24 juni 2018 om 13:18
Er is niemand die zegt dat je het moet lezen....
Vind ik leuk
kcim +3049
zondag 24 juni 2018 om 11:36
Mijn enige zorg hierin is wat doet het met de positie van Frenkie de Jong als Tadic als nummer 10 aan de slag gaat.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11117
zondag 24 juni 2018 om 11:42
Frenkie moet op 6....
Vind ik leuk
HupHolland +3485
zondag 24 juni 2018 om 12:03
Goal: Onuna
LB: Thagliafigo [Woeber reserve]
CB de Ligt en Woeber [Magallen reserve]
RB Magallan [Mazraoui/Kristensen/Orejuela/Veltman reserve]
MID: Tadic, Frenkie en vd Beek.[Labyad/Schoene/Elting reserve]
LW: Bande [Labyad reserve of andersom]
RW: Neres [Tadic/Labyad reserve]
FW: Dolberg [Huntelaar reserve]

Van mij mag er nog een rechtsback en een echte goalgetter ala Ajax bijkomen, maar ik vind het er nu al goed erg goed uitzien.
Vind ik leuk
Nenam-til +2402
zondag 24 juni 2018 om 12:12
Magallan is een LCV en heeft nooit als RB gespeeld!
Dit is de ideale opstelling in de
verdediging
Mazraoui - De Ligt - Magallan - Tagliafico.. En de namen die je verkeerd schrijft is tenenkrommend Haha
Vind ik leuk
HupHolland +3485
zondag 24 juni 2018 om 12:44
Ik ben het helemaal met je eens, daarom zeg ik ook dat er een rechtsback bij mag komen. Als je Mazraoui daar neer zet, dan geef je hem het vetrouwen van de twijfel. Hij heeft nauwelijks een wedstrijd daar gespeeld.

Daarom zette ik dus Magallen daar neer. als je op youtube kijkt dan zie je hem wel eens in rechtsback positie opereren en transfermarkt geeft dit ook aan.

Maargoed, je kunt je ook afvragen in hoeverre je Tadic of Labyad op rechts wilt hebben spelen.

Ik zette dit op om te laten zien dat dit echt wel een leuk en flexibel team is en jongeren (behalve Mazraoui) heb ik bewust buiten beschouwing gelaten.

Spelfouten, daar ben ik een meester in! :-p
Vind ik leuk
pim4ever +1093
zondag 24 juni 2018 om 12:40
Je heb het over profs die moeten vechten om hun plek in het elftal.
Anders een baantje zoeken en bij de amateurs gaan ballen..
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 11:39
Nu alleen nog chadli of shaqiri erbij zijn wel gedgradeert dan ben ik helemaal te vrede
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 11:55
Shaqiri gaat na dit WK nog wel een transfer maken naar een club waar hij zijn salaris van zo'n 3,5 miljoen per jaar minstens kan behouden. Is ook pas 26 en gaat echt niet naar De Eredivisie.
Vind ik leuk
chicken +14017
zondag 24 juni 2018 om 11:59
Cherisjev liever..maar die is ook niet te betalen.
Vind ik leuk
Jan Guevara +9861
zondag 24 juni 2018 om 11:40
Het was helemaal zeker... En toen kwam Valencia...
Vind ik leuk
Champ +232
zondag 24 juni 2018 om 11:41
Ik zeg goede deal. Geld wat je vangt voor Kluivert investeren in Tadic. Duidelijk een kwaliteits verbetering. Een speler die er al staat, en die niet nog veel moet leren om volwassen te worden.
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 11:42
met tadic word je kampioen en niet met al dat geld op de rekening
Vind ik leuk
Pimman +9491
zondag 24 juni 2018 om 12:51
Straks met al dat geld op de rekening én Tadic kampioen..nóg mooier ;)
Vind ik leuk
Pimman +9491
zondag 24 juni 2018 om 11:43
Kijk dát is voor de meeste Ajacieden een mooi bericht. Maar kan er achter deze berichtgevingen óók eindelijk een dikke punt worden gezet! ;)
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5163
zondag 24 juni 2018 om 11:43
Als je alleen op de geluiden afgaat, dan is je onderbouwing als journalist ook mager. Geef mij maar concrete bronnen VI.
Vind ik leuk
Pimman +9491
zondag 24 juni 2018 om 12:48
Voor de concrete bronnen moet je bij de onderhandelaars zelf zijn en Tadic.
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6827
zondag 24 juni 2018 om 11:44
17 miljoen is veel geld voor alle Nederlandse clubs behalve voor Ajax. Zon topspeler halen en alsnog winst maken, iedereen is jaloers.
Vind ik leuk
HupHolland +3485
zondag 24 juni 2018 om 12:10
Alleen Kluivert heeft al 17 miljoen opgebracht. Dus per saldo kost Tadic niks.

Het bedrag dat Ziyech oplevert is dan pure winst (minus Magallen).

Daarnaast liet Labyad ontschieten dat het niet onmogelijk is dat Ziyech helemaal niet vetrekt.

Daar staat echt wel een internationaal aanzienelijk team ineens.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21103
zondag 24 juni 2018 om 11:45
Hehe Free Jansen
[Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 11:46]
Vind ik leuk
san the man +1115
zondag 24 juni 2018 om 11:49
Tot nu toe al 73% van deze mensen zonder verstand van voetbal. Labiyad gaat voor alleen maar gezeur zorgen de ligt vertrekt nog dus schuurs in de basis. Tadic kan het niet alleen de rest wat bij Ajax loopt word zo overschat. Daar word je bang van. Oh en nog bijna vergeten meer vertrouwen hebben in een slechtere trainer dan keizer. Die ten hag wat een misselijk pratende pop is het, die met de grootste onzin zichzelf en zijn ploeg overschat.
Vind ik leuk
Pimman +9491
zondag 24 juni 2018 om 12:46
Beste san the man en jij denkt bij de resterende 27% te horen die wél verstand heeft van voetbal met dit bericht?..je hebt sowieso de uitlachers op de hand grapjas ;)
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1960
zondag 24 juni 2018 om 11:50
In ieder geval wel een ervaren speler maar of die Ajax kampioen maakt nee waarom ? Nou omdat een elftal niet uit 1 speler bestaat simpel toch ?
Vind ik leuk
Champ +232
zondag 24 juni 2018 om 12:35
Als je naar de rest van de selectie kijkt loopt er best nog wel wat rond bij Ajax. Nee, Tadic kan het niet alleen, maar hij kan wel het verschil maken.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1960
zondag 24 juni 2018 om 13:22
Indd dat wel ja ach we gaan het zien gun het Ajax wel en naar al die ellende
Vind ik leuk
Mo +12319
zondag 24 juni 2018 om 12:04
Ja als we nou geen kampioen worden weet ik het echt niet meer.
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 12:04
Tadic heeft aanbod van Sevilla.Afwachten.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1719
zondag 24 juni 2018 om 12:13
tijd dat Ajax het Bayern Munchen van Nederland word met al die bedragen op de bank..
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 12:21
als je kampioenschap afhangt van 1 speler dan is het wel heel erg droevig gesteld
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 12:24
Zonder die handtekening heb je geen ene moer!!!!!!
Vind ik leuk
Foebele +53582
zondag 24 juni 2018 om 12:32
Hij is er nog niet, dus ik hou nog een kleine slag om de arm. Tevens moeten ze vlug doorschakelen, want als die deal met Boca over Magallan nog niet rond is dan komt het er nooit meer van!
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 12:38
Eindelijk een goed aankoop, als hij wel echt komt!
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1065
zondag 24 juni 2018 om 12:41
Ik geloof helemaal niks meer tot de handtekening er staat... als napoli of wie dan ook nu komt gaat hij daar heen
Vind ik leuk
TopsyKrets +1589
zondag 24 juni 2018 om 12:54
Twente belt wel even met zn vader, komt hij weer fijn naar huis in Twente ;)))
Vind ik leuk
Muscles +1403
zondag 24 juni 2018 om 12:58
In deze weken van geruchten, halve en hele waarheden en de perceptie van club bashers krijg je zomer roddels. Tadic is een goede aankoop voor een gebalanceerd elftal maar ook in jeugd is genoeg back up
Vind ik leuk
deltiaan +1379
zondag 24 juni 2018 om 13:24
gewoon afwachten ?????????????
Vind ik leuk
Raptor +186
zondag 24 juni 2018 om 13:41
Als Tadic en Magallan zou komen plus wanneer Iedereen bij Ajax zou blijven (behalve Zijech) is Ajax met Kerst al kampioen.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 13:42]
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 14:04
En Ajax wilt ook nog een linksbuiten halen als een goede mogelijkheid zich voordoet.
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 14:17
Mooi al die reacties van de psvers , eerst komt hij toch niet terug als hij in PL kan spelen Nu ziet het eruit dat hij komt en Nu beginnen ze dat hij komt afbouwen en niet zo goed is, ze willen zich moed inpraten geloof ik en beginnen dan over de laatste 4 jaar maar die zijn voorbij. Het nieuwe Seizoen begint en in eindhoven zijn al wat belangrijke mensen weg en niet veel geld itt Amsterdam waar het er ditmaal goed uitziet.
Vind ik leuk
Lulookmee +1392
zondag 24 juni 2018 om 14:22
Er worden door de clubs weer aardig wat buitenlanders gekocht....ben bang dat het wederom ten koste gaat van de Nederlandse talenten....
Vind ik leuk
chicken +14017
zondag 24 juni 2018 om 14:30
Die Nederlandse talenten zijn allang weg geroofd uit de jeugd. De enkele die er nog zijn krijgen gewoon hun kans.
Vind ik leuk
Lulookmee +1392
zondag 24 juni 2018 om 14:38
Op de plaatsen van die buitenlanders zullen zeker geen nederlanders staan.....punt 2 hebben we ook zoiets als laatbloeiers...
Vind ik leuk
Gerro +8457