Lozano over interesse topclubs: 'Madrid of Barça? Ik geef de voorkeur aan beide!'

    Lozano over interesse topclubs: 'Madrid of Barça? Ik geef de voorkeur aan beide!'

    maandag 25 juni 2018 om 07:24

    De ster van Hirving Lozano is rijzende op het WK. De Mexicaanse aanvaller van PSV weigert desondanks zijn voorkeur uit te spreken over een mogelijke toptransfer.

    Lozano was de matchwinner voor Mexico in het eerste groepsduel met Duitsland, terwijl hij daarna ook van de partij was tijdens de 2-1 zege op Zuid-Korea. Zijn goede prestaties leverden hem naar verluidt al belangstelling op van Real Madrid en FC Barcelona.

    "Het is zo dat ik heel blij ben dat twee van zulke grote teams belangstelling voor mij hebben", reageert Lozano, geciteerd door Mexicaanse en Spaanse media. "Madrid of Barça? Ik geef de voorkeur aan beide! Ik blijf kalm en ben volledig gefocust op het WK. Ik geniet ervan."

    Vader Jesus Lozano bevestigde al dat FC Barcelona zich heeft gemeld voor de PSV'er. Ja, we zijn benaderd, maar op dit moment is er nog niets duidelijk", liet hij weten.

    Poll

    Is Lozano toe aan een transfer?

    (9713 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 25 juni 2018 om 07:27
    Barca zou een mooie club voor hem zijn. Ben benieuwd waar hij terecht komt.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 07:30
    De eredivisie is hij in ieder geval wel ontgroeid.
    Vind ik leuk
    PRICE +32013
    maandag 25 juni 2018 om 07:30
    Liever naar de premier league meld Lozano op andere site,City eerder al interesse in Lozano.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 07:54
    Ik vind Barca niet zo bij hem passen. Real veel meer. Hij is niet echt van de passing game. Meer rennen en vliegen.
    Al vraag ik me af of het verstandig is om bij de absolute top op de bank te gaan zitten.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 08:11
    En wat moet hij daar doen dan? De bank warm houden?
    Vind ik leuk
    Bertus +4902
    maandag 25 juni 2018 om 08:14
    Wie het ook wordt, PSV zal en kan flink gaan cashen in elk geval.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 07:28
    AS Roma is zoekende
    Vind ik leuk
    Sanuk +3188
    maandag 25 juni 2018 om 08:08
    AS Roma heeft al 80 miljoen + kluivertje geboden, weet ik van de buurman van mijn achteroom.
    Vind ik leuk
    PRICE +32013
    maandag 25 juni 2018 om 07:28
    Soccer news.nl meldt dat Manchester City in de race is voor lozano
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18056
    maandag 25 juni 2018 om 07:32
    Liverpool wil Salah wegdoen en dan Lozano halen.
    Vind ik leuk
    Degraaf +16509
    maandag 25 juni 2018 om 07:36
    Dan gaan ze er behoorlijk op achteruit ;-)
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1440
    maandag 25 juni 2018 om 07:44
    Bullshit!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18056
    maandag 25 juni 2018 om 07:47
    Bewijs maar dat het niet zo is. Ik heb namelijk een bron.
    @groteduim van Twitter.

    Zeer betrouwbaar. Maar dan ook echt zeeeeer betrouwbaar.

    :p
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1440
    maandag 25 juni 2018 om 07:50
    Bewijs jij maar dat het zo is, ik heb namelijk ook een bron: @gezondverstand van Hyves.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 08:12
    Word ik tegenwoordig als bron gebruikt..! Maar wel waar!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25330
    maandag 25 juni 2018 om 07:38
    Lozano heeft een voorkeur voor alle topclubs. Gelijk heeft hij.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 07:30
    Ik zou voorkeur geven aan geen uitspraken te doen over geruchten en focussen op Mexico.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 07:31]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29368
    maandag 25 juni 2018 om 07:31
    Absolute top kan hij nog niet aan.

    Eerst een tussenstap maken.
    Vind ik leuk
    tannat +12178
    maandag 25 juni 2018 om 07:38
    Dat bleek tegen voetbaldwerg Duitsland idd.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29368
    maandag 25 juni 2018 om 09:43
    1 zwaluw maakt nog geen zomer ;)

    Speelt prima maar het is beter ok een tussenstap te zetten.

    Begon geweldig bij psv maar had ook zat wedstrijden waarin hij ontzichtbaar was.
    Vind ik leuk
    tannat +12178
    maandag 25 juni 2018 om 11:38
    Hoeveel zwaluwen wil je nog?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29368
    maandag 25 juni 2018 om 11:41
    2 of 3.
    Vind ik leuk
    tannat +12178
    maandag 25 juni 2018 om 12:21
    Dit WK al 2 prima visite kaartjes, en in de voorbereiding en in de competitie ook.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 10:09
    Ha, ha, touché tannat. Onze Hakim, de beste van de beste, kan het niet eens laten zien tegen Iran.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20012
    maandag 25 juni 2018 om 09:39
    Vraagt het maar aan Joachim Low
    Vind ik leuk
    pim4ever +1028
    maandag 25 juni 2018 om 07:35
    "Vader Jesus Lozano bevestigde al dat FC Barcelona zich heeft gemeld voor de PSV'er. Ja, we zijn benaderd, maar op dit moment is er nog niets duidelijk",

    De commentator bij de laatste wedstrijd vond dit erg grappig, helemaal omdat Lozano al jaren geen contact heeft met zijn vader..
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 07:41
    Dat dus. Dat hoorde ik ook.
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +310
    maandag 25 juni 2018 om 07:45
    Laat m maar nog mooi n jaartje bij psv cl spele en kampioen worden
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 07:53
    Die kunnen we niet houden, dat is duidelijk.
    Beter concentreren op Zoet en Luuk de Jong binnenboord houden.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 07:57
    Lozano naar een topclub?

    Dan zal hij toch eens aan zijn temperament moeten gaan werken. Als hij net zo een kut gedrag vertoond als in Eindhoven schoppen ze hem gegarandeerd doormidden
    Vind ik leuk
    Futjebal +1923
    maandag 25 juni 2018 om 09:19
    Hoezo..Suares speelt toch ook bij Barcelona...ik heb Lozano nog nooit iemand zien bijten en voor de ovetredingen waar hij rood voor kreeg, krijg je in Spanje niet eens geel
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 08:01
    Waarom zou Lozano in hemelsnaam niet in een topcompetitie passen Tell me why
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 08:35
    Omdat hij duidelijk heeft laten zien dat de eredivisie zijn top is misschien?
    Vind ik leuk
    rinirat +2178
    maandag 25 juni 2018 om 08:22
    Al die berichten over belangstelling van al die spelers.
    Ik heb nog veel te weinig van deze jongen gezien behalve dat vrommel doelpunt
    Waar gaat het over.....
    Gelijk bij elke speler die een leuke pass geeft of scoort staat er gelijk real madrid of barca beetje onzinnig
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 08:57
    Na zijn meer dan prima seizoen bij PSV laat Lozano nu ook op het allerhoogste niveau zien dat hij te goed is voor de ED. Met een belangrijk doelpunt en een mooie assist heeft Lozano zijn belangrijke waarde voor het Mexicaanse team reeds laten zien op dit WK. En dat is natuurlijk ook opgevallen bij Europese (sub) topclubs. De clubs zullen in de rij staan voor Lozano na dit WK. En wat dat temperament betreft; dat zien deze Europese topclubs juist erg graag in een speler.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 09:16]
    Vind ik leuk
    Mari +7586
    maandag 25 juni 2018 om 09:27
    Met alle respect. Een goede voetballer, maar geen niveau Barca
    Vind ik leuk
    Korm +33296
    maandag 25 juni 2018 om 09:39
    nog niet nee maar een de ligt bijvoorbeeld ook niet, deze spelers hebben wel potentie om het niveau te halen
    Vind ik leuk
    Mari +7586
    maandag 25 juni 2018 om 10:00
    De ligt is een verdediger, dat zou kunnen. Daar gelden weer andere normen voor. Hoewel ik ook mij twijfels heb. De Ligt heeft nu wel een voordeel en dat is dat Barca achterin zwakker wordt.
    Vind ik leuk
    Korm +33296
    maandag 25 juni 2018 om 10:02
    ik kan wel betere verdedigers noemen hoor ;)
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6093
    maandag 25 juni 2018 om 09:30
    om heel eerlijk te zijn geloof ik niet dat Barca en Real intresse in hem hebben

    is niet echt een speler voor de absolute top ( nog)

    misschien iets voor een club als everton of zo. waar hij nog de ruimte krijgt
    Vind ik leuk
    Korm +33296
    maandag 25 juni 2018 om 09:40
    waarom niet? Lozano heeft potentie om dat niveau te halen.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6093
    maandag 25 juni 2018 om 10:25
    daar kijk ik anders tegenaan. vind hem een goede speler. maar vooral als een team de ruimte krijgt

    hij heeft ook in de ED niet echt laten zien dat hij in de kleine ruimte goed uit de weg kan, laat staan in Spanje of Engeland, vind juist bv een subtopper uit een van die landen op het moment beter bij hem passen

    daar kan hij zich ontwikkelen en misschien dan later de absolute top halen
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 12:24
    Ben het met je eens.. ruikt m.i. naar een gevalletje ophype en de prijs opdrijven. Maar goed, als je dat hier zegt word je al snel jaloers o.i.d. genoemd.

    Zit zeker wel wat in die jongen maar Barca of Madrid vind ik momenteel veel te hoog gegrepen
    Vind ik leuk
    Korm +33296
    maandag 25 juni 2018 om 09:38
    Laat Lozano nog maar lekker even blijven.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6093
    maandag 25 juni 2018 om 12:19
    voor psv zeker niet slecht. al denk ik dat hij nu onhoudbaar is.

    zeker als mexico nog verder komt en hij daar nog een of 2 doelpunten maakt of assist geeft

    bij een bod waarbij hij 4/5x meer kan verdienen ben ik bang dat je een Sanchez scenario gaat krijgen.

    dat hij dan gewoon weg wilt
    Vind ik leuk
    Korm +33296
    maandag 25 juni 2018 om 12:30
    ben er bang voor!
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6093
    maandag 25 juni 2018 om 12:33
    dit soort gasten hebben geen binding met een club. maar zelfs als ze dat wel hebben zie Kluivert

    en er komt een zaak waarnemer die er meer aan kan verdienen dan de speler zelf.

    ook dan wordt het lastig om ze te houden. helaas gaat het vandaag de dag alleen nog maar om big money

    waar zijn de tijden gebleven dat we in NL ook nog wat betekende
    Vind ik leuk
    berwi +435
    maandag 25 juni 2018 om 09:59
    BARCA
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 12:21
    Kom op zeg.. en we lopen allemaal weer in polonaise! Zie ik het dan verkeerd of is deze gast inderdaad vergelijkbaar aan Coutinho, Costa, etc.

    Heeft leuke dingen laten zien maar niet meer dan dat.. die hele transferbuisness gaat nergens meer over tegenwoordig
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8866
    maandag 25 juni 2018 om 18:23
    CHUCKY THA BOMB ! 80 miljoen , laat maar bieden
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Lozano over interesse topclubs: 'Madrid of Barça? Ik geef de voorkeur aan beide!'