PSV hakt knoop door en bezorgt Van Nistelrooy promotie: Prachtige kans

    PSV hakt knoop door en bezorgt Van Nistelrooy promotie: "Prachtige kans"

    maandag 25 juni 2018 om 13:30

    Ruud van Nistelrooy maakt promotie bij PSV. De voormalig topspits is door de club benoemd tot trainer van PSV O19. Van Nistelrooy is daarmee de opvolger van Mark van Bommel, die op zijn beurt in de voetsporen treedt van Phillip Cocu bij het eerste elftal. 

    "Het vak van trainer/coach heeft me gegrepen. Dit is een prachtige kans om de volgende stap in mijn ontwikkeling te zetten", reageert Van Nistelrooy (41) op de website van de Eindhovenaren. De afgelopen twee jaar was hij individueel coach in de jeugdopleiding en assistent-trainer bij het eerste elftal.

    "Dit is een mooi moment om deze klus op me te nemen. Ik kijk er ontzettend naar uit om in deze functie met deze getalenteerde groep aan de slag te gaan."

    "Ruud is onlangs bij ons gekomen om te vertellen dat hij er voor open stond om zelf een team te gaan trainen en coachen”, voegt algemeen directeur Toon Gerbrands toe. "Dat we hem nu al in deze rol kunnen inpassen, komt uitstekend uit. We zijn blij dat zo’n boegbeeld zich in deze rol wil doorontwikkelen."

    "Door zijn nieuwe functie is een structurele bijdrage in de staf van Mark van Bommel niet mogelijk, maar de lijnen blijven kort en wanneer mogelijk zal Ruud ook zijn gezicht aan de profzijde van De Herdgang laten zien. Dat heeft hij met Mark al afgesproken."

    Poll

    Schuilt er een toptrainer in Van Nistelrooy?

    (1885 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 25 juni 2018 om 13:35
    Goede keus van psv. Kijken spelers alleen maar van op. is een luxe als je zo een goede ex-speler als trainer hebt. Net zoals Bergkamp
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 13:36]
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 13:37
    Heeeej, hij is wakker. Hoe is het met je grote bek en je trots?
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 13:39
    Doe even rustig joh. We waren dichtbij Het kampioenschap maar Je moet Het ook soms andere landen gunnen toch.

    Ik ga nu maar voor mijn mooie vriendin mee juichen. Zij is half Russian naast Pools, dus let’s go Russia! 😂😂🙌 heb Ik tenminste nog iets te vieren❤️
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 13:43]
    Vind ik leuk
    PRICE +32520
    maandag 25 juni 2018 om 13:43
    Dan heb je het goed,Russische vrouwen zijn vaak hele mooie,jij maakt het wel Lechia,laat ze maar lachen
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 13:44
    Dankje maat! Voor welk land ben jij op Het WK?
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 13:46]
    Vind ik leuk
    PRICE +32520
    maandag 25 juni 2018 om 15:57
    Normaal ben in natuurlijk voor Nederland,maar ben wel onder de indruk van Kroatië en Mexico,die zie ik verkomen,hopelijk eens een.keer geen Brazilië,Argentinië,Duitsland,mooi een outsider.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11244
    maandag 25 juni 2018 om 14:17
    “Russische vrouwen zijn vaak hele mooie” ojajoh?
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +2306
    maandag 25 juni 2018 om 14:32
    Nou, een neef van mij is met een Russische getrouwd maar dat is toch echt een lelijke fret 😀 .
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2908
    maandag 25 juni 2018 om 13:44
    Je doelt op de vele doelpunten die Polen gemaakt heeft tijdens dit WK ?
    Vind ik leuk
    Adriaan +452
    maandag 25 juni 2018 om 14:13
    Normaal hebben Polen een teering hekel aan Russen?
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 14:16
    Sommige. Zoals alle Nederlanders een hekel hebben aan Duitsers? Wat ook niet waar is. Ieder persoon is anders. Hele bevolking erbij betrekken hoor je niet te doen.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10330
    maandag 25 juni 2018 om 15:20
    Hoe wil je plagen:
    1. Nederland heeft evenveel punten als Polen maar 2 wedstrijden minder.
    2. Nederland is 3x 2e geworden en Polen 2x 3e.
    3. De hedendaagse waarheid is dat Polen wel op het WK staat en naar de toekomst misschien wel eerder weer op EK's en WK's te zien is dan Nederland, dat nog niet draait.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 14:23
    Lechia Gdańsk,
    Bedenk dat er landen zijn niet eens door de kwalificatie kwamen. Blijf lachen.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8432
    maandag 25 juni 2018 om 14:27
    Van een grote bek over je land naar kijken waar je ploeg is beland. Had zelf ook gedacht dat ze het beter zouden doen maar op Lewan na een heel zeak elftal.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 15:33
    Ik had ook verwacht dat ze verder zouden komen. Waren in de kwalificatie boven Denemarken en dat is toch echt een wereldploeg! Jullie staan ook niet voor niets achtste op de worldranking.
    Vind ik leuk
    Itsese +4390
    maandag 25 juni 2018 om 13:37
    Hahaha
    Vind ik leuk
    PRICE +32520
    maandag 25 juni 2018 om 13:40
    Top keuze,man van de toekomst,goede bagage als top speler,en goede verbinding als een echte PSV man
    Vind ik leuk
    Deck010 +4722
    maandag 25 juni 2018 om 13:44
    Een echte PSV man komt niet van "de toekomst' toch?
    Slechte woordkeuze hoor GREY/WHITE.
    Je bedoeld natuurlijk man van de Herdgang...
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1478
    maandag 25 juni 2018 om 13:58
    Ik weet wel dat hij vroeger in een ajax pyjama sliep... Maja inmiddels zal psv wel zijn club zijn, of hij doet het puur vanwege de reistijd lol.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10330
    maandag 25 juni 2018 om 15:21
    Verstand komt met de jaren. :-).
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 juni 2018 om 13:57
    Dat was Huntelaar volgens mij....
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1478
    dinsdag 26 juni 2018 om 14:42
    Die ook ja. Maar ruud woont bij mij in het dorp en kan me nog herinneren toen het nog maar een ruudje was dat hij altijd naar ajax wilde.
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 juni 2018 om 15:33
    Ruud woont al een tijdje niet meer in Geffen toch?
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1478
    dinsdag 26 juni 2018 om 16:14
    Nee joh woont al heel lang in heesch in een prachthuis.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29563
    maandag 25 juni 2018 om 13:36
    Nou de volgende hoofdtrainer is ook bekend.

    Mooi dat al die grote namen weer terug keren.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 13:38
    Kind van de club! Welkom Ruud in de trainerschap bij psv1 over enkele jaren
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 14:10
    Dat dachten wij ook.
    Vind ik leuk
    Itsese +4390
    maandag 25 juni 2018 om 13:36
    Nice!!! Opvolger van Mark is dus ook al bekend. Top dat wij de komende jaren qua trainers gewoon alles al klaar hebben staan. Geeeen paniek.
    Vind ik leuk
    masterpsv +15422
    maandag 25 juni 2018 om 13:36
    Mooi mooi netjes gedaan psv!
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1405
    maandag 25 juni 2018 om 13:40
    Ik had ook niet anders verwacht weer een trainer in wording ,succes Ruud.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5802
    maandag 25 juni 2018 om 13:37
    Zeer verrassend!! Suc6 Ruud
    Vind ik leuk
    Morris +22427
    maandag 25 juni 2018 om 13:37
    mooie baard.. jaloers op..
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +728
    maandag 25 juni 2018 om 13:38
    Verdikkie, worden we weer kampioen. Alleen maar winnen begint te vervelen.
    Vind ik leuk
    bartjeee +626
    maandag 25 juni 2018 om 13:43
    Winnen met mooi voetbal komend seizoen is nog leuker😉
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +728
    maandag 25 juni 2018 om 13:44
    Zeker!! Maar dat komt goed met onze nieuwe aankopen.
    Vind ik leuk
    bartjeee +626
    maandag 25 juni 2018 om 14:08
    Zeker zeker!
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1405
    maandag 25 juni 2018 om 15:39
    Shit AZ dus .
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 16:56
    Doen jullie maar briljant voetballen net als de laatste 4 jaar pakken wij de titel wel
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 13:42
    Van Nistelrooy, van Nistelrooy, Ruudje van Nistelrooy. De volgende hoofdtrainer van PSV in spe wordt al weer klaar gestoomd voor het grote werk. PSV is goed bezig!
    Vind ik leuk
    Retweet +312
    maandag 25 juni 2018 om 13:46
    Geeft psv wel aantrekkingskracht op mogelijke jeugdige versterkingen. Wie wil er als spits zijnde nu niet getraind worden door zo'n grote spits als van Nistelrooy. Ook naar het buitenland toe een mooi uithangbord!
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1280
    maandag 25 juni 2018 om 13:59
    En over een jaar of 4/5 weer mooi doorschuiven
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2521
    maandag 25 juni 2018 om 13:59
    Goede gozer die Ruud! En nog top fit ziet hij eruit respect!
    Vind ik leuk
    Romario9 +11244
    maandag 25 juni 2018 om 14:19
    Goede stap voor onze Ruud. Mooi mens.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 15:11
    Mooie opvolger voor 1ste elftal wanneer van Bommel naar Barcelona gaat
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 15:30
    Een goede voetballer maakt nog geen goede coach.. toch is het fijn voor een club als (o.a.) PSV dat je zulke mensen bij je club kunt blijven betrekken.
    Zijn toch grote namen geweest (hoewel ik zelf geen fan was/ben van de speler v. Bommel)
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1405
    maandag 25 juni 2018 om 15:42
    Dit is een voorbeeld voor het Nederlandse elftal dit missen we .
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 16:40
    Knip en plakwerk van Ajax weer. Eerst commentaar hebben op ons beleid en het vervolgens onder Chinese imitatie noemers 1 op 1 kopieren.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8865
    maandag 25 juni 2018 om 18:20
    Hoe gaaf is dit zeg ! Ruud THA BOMB
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV hakt knoop door en bezorgt Van Nistelrooy promotie: "Prachtige kans"