PEC Zwolle slaat slag en huurt middenvelder: Een toegevoegde waarde

PEC Zwolle slaat slag en huurt middenvelder: "Een toegevoegde waarde"

Gepubliceerd: maandag 25 juni 2018 om 18:07ma 25-06-2018 om 18:07

PEC Zwolle heeft de komst van middenvelder Denis Genreau bevestigd. Genreau wordt voor één seizoen gehuurd van de Australische club Melbourne City FC, de oude werkgever van hoofdtrainer John van 't Schip en zijn assistent Michael Valkanis.

PEC heeft een optie tot koop bedongen op de negentienjarige middenvelder, zo meldt de club. "Het is mooi dat we Denis vlak voordat de voorbereiding begint aan onze selectie hebben kunnen toevoegen", legt technisch directeur Gerard Nijkamp uit op de clubsite van PEC.

"Aan het einde van vorig seizoen is hij een week bij ons op stage geweest, waarin hij een goede indruk heeft achtergelaten. In Australië is men ook positief over zijn ontwikkeling. Zo kent onze nieuwe assistent-trainer Michael Valkanis hem goed en ziet hij in Denis een toegevoegde waarde voor het team. Als club kijken wij dan ook uit naar een prettige samenwerking."

Plaats een reactie

maandag 25 juni 2018 om 18:18
Van 't schip voetbalmakelaar bv
Vind ik leuk
#Keizerout +41519
maandag 25 juni 2018 om 18:31
Hij doet het slim. Hij helpt City met Sandler, City verhuurt een talent.
Iedereen wint.
Vind ik leuk
klick +1178
maandag 25 juni 2018 om 19:00
ging Sandler naar Melbourne?
Vind ik leuk
#Keizerout +41519
maandag 25 juni 2018 om 19:01
Nee, maar Melbourne is van City.
Vind ik leuk
klick +1178
maandag 25 juni 2018 om 19:01
o serieus. nooit geweten
Vind ik leuk
#Keizerout +41519
maandag 25 juni 2018 om 19:14
Ja, die proberen een zo groot mogelijk netwerk op te bouwen.
Ik sluit ook niet uit dat ze tegen vertrekkende trainers zeggen 'als je een keer iemand weet, bel ons even'
Sandler ging in ieder geval door zijn tip naar City.
Vind ik leuk
Humberto01 +771
maandag 25 juni 2018 om 18:48
Het zijn allemaal 'grote' talenten daar in Zwolle. Die Raiola had er ook enkele uit zijn stal, ze zijn één voor één via de achterdeur vertrokken, het waren zoals vooraf werd beweerd ook 'grote' talenten.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 18:49]
Vind ik leuk
ruud wubbers +21090
maandag 25 juni 2018 om 18:48
Er is ook een optie tot koop bedongen, vrij belangrijke informatie lijkt me
We zullen gaan zien of deze knul een beetje kan voetballen.
Vind ik leuk
Gewoon Bas +2195
maandag 25 juni 2018 om 19:07
En zo niet, dan sturen we hem weer gratis terug en kunnen ze daar bij Melbourne weer met hem opgescheept zitten

Win-win lijkt me
Vind ik leuk
ruud wubbers +21090
maandag 25 juni 2018 om 19:48
Met optie tot koop is het wel prima idd.

Vind dit nieuws dan weer minder prima:
Achahbar, Van de Pavert en Kvida ontbreken op de eerste training van PEC Zwolle. Het drietal heeft geen toekomst bij PEC en traint vanaf morgen mee met de beloften.
Vind ik leuk
Gewoon Bas +2195
maandag 25 juni 2018 om 20:13
Op zich vind ik het geen probleem, maar dan moeten we wel wat nieuwe vervangers voor ze halen, zeker voor Achabar
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws