'Chelsea dicht bij dubbelslag: Real Madrid grijpt mis en denkt aan Courtois'

    'Chelsea dicht bij dubbelslag: Real Madrid grijpt mis en denkt aan Courtois'

    Gepubliceerd: vrijdag 29 juni 2018 om 09:18vr 29-06-2018 om 09:18

    Een tegenslag dreigt voor Real Madrid op de transfermarkt. De Champions League-winnaar aast al enige tijd op de Braziliaanse international Alisson, maar ook Chelsea heeft zich in de strijd gemengd.

    Volgens Marca zijn de Londenaren bovendien bereid om veel meer te betalen voor de 25-jarige doelman, die op Stamford Bridge de eventuele opvolger moet worden van Thibaut Courtois. AS Roma zou zo'n zeventig miljoen euro vragen voor Alisson. Een bod van veertig miljoen van Real Madrid werd onlangs resoluut van tafel geveegd.

    Doordat de Koninklijke naast Alisson lijkt te grijpen, verlegt het de aandacht mogelijk naar uitgerekend Courtois. De Belgische sluitpost heeft een contract tot medio 2019 bij Chelsea en gaf al meermaals aan open te staan voor een terugkeer naar Madrid, waar hij eerder voor stadgenoot Atlético actief was. Toch moet hij nog altijd vijftig miljoen opleveren. Real bekijkt de situatie op zijn gemak, aangezien het ook nog over Keylor Navas beschikt.

    Ondertussen wordt Alisson niet de enige versterking van Chelsea. The Blues hebben ook de slag gewonnen om Aleksandr Golovin, melden diverse Engelse media. De uitblinker van Rusland op het WK komt voor 25 miljoen euro over van CSKA Moskou. De middenvelder werd eerder gelinkt aan onder meer FC Barcelona en Juventus.

    Plaats een reactie

    Kingme +632
    vrijdag 29 juni 2018 om 09:25
    Russia mafia
    Vind ik leuk
    Strijp +13990
    vrijdag 29 juni 2018 om 09:35
    Lekker relevant ook
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29673
    vrijdag 29 juni 2018 om 10:03
    Nee Real Madrid... dat is allemaal zuivere koffie geweest met maximale leningen aangaan voor de aankoop van spelers...
    Vind ik leuk
    Vapormax +1663
    vrijdag 29 juni 2018 om 10:19
    Zeik niet man, Calimero
    Vind ik leuk
    davidben +5353
    vrijdag 29 juni 2018 om 10:21
    Russia? Abramovich woont inmiddels in Israël.
    Joodse samenzwering?
    Vind ik leuk
    Futre +3177
    vrijdag 29 juni 2018 om 09:30
    Als Roma echt meer dan 60 miljoen voor Alisson krijgt is dat de deal van het jaar voor Roma. Ik acht Chelsea gek genoeg 🤞🏼
    Vind ik leuk
    vrijdag 29 juni 2018 om 09:36
    Dat laatste zeker, in dat geval zullen ze Courtois ook verkopen en die levert ook nog wel het nodige op. Grofweg wissel je dan Courtois (die anders over een jaar transfervrij de deur uitloopt) in voor Alisson.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 29 juni 2018 om 09:37]
    Vind ik leuk
    zaterdag 30 juni 2018 om 08:49
    222 miljoen is niet gek ? 60 miljoen is niks als je om europese en premier league prijzen wilt meedoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 29 juni 2018 om 09:34
    Chelsea blijft maar blind kopen soms
    Vind ik leuk
    soplul +3516
    vrijdag 29 juni 2018 om 10:14
    70 miljoen vragen voor een keeper.....

    Wat een explosie van idioterie de laatste 5 jaar.
    Vind ik leuk
    Futre +3177
    zaterdag 30 juni 2018 om 09:36
    Daar mogen we met name PSG voor bedanken.
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    vrijdag 29 juni 2018 om 10:27
    Golovin groot talent en Alisson een geweldige keeper

    Ik dacht dat Liverpool ook interesse had en een bod had gedaan van 80 miljoen

    Het wordt wel eens keer tijd Real wat aankopen gaat doen spelen al Jaren met dezelfde spelers
    Vind ik leuk
    vrijdag 29 juni 2018 om 11:58
    Ze hebben ook al 3 keer achter elkaar de Champions league gewonnen. Met die zelfde spelers.
    Dus echt slecht doen ze het niet.
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    vrijdag 29 juni 2018 om 13:47
    nee daar heb je gelijk in alleen ging het dit jaar niet altijd gemakkelijk. (ze hebben dit jaar ongelooflijk veel geluk gehad soms moet je dat hebben)

    maar voor de groep zou een of meerdere nieuwe gezichten wel beter zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 29 juni 2018 om 15:00
    Daar heb je helemaal gelijk in....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws