'Overmars gaat voor nieuwe Ajax-transfer en aast op deal met Manchester City'

'Overmars gaat voor nieuwe Ajax-transfer en aast op deal met Manchester City'

Gepubliceerd: vrijdag 29 juni 2018 om 19:29vr 29-06-2018 om 19:29

Volgens het Spaanse La Nueva Espana heeft Ajax belangstelling voor Manu Garcia. De Spaanse uitblinker werd het afgelopen seizoen door Manchester City verhuurd aan NAC Breda.

Nu zou Ajax met hem aan de haal willen gaan, claimt het Spaanse medium. De twintigjarige Garcia kan naar verluidt ook rekenen op belangstelling van Espanyol, Girona en Toulouse. Welke club het meeste kans maakt, is niet duidelijk. Ook is onduidelijk of Ajax zich inmiddels officieel heeft gemeld bij City om te onderhandelen over een transfer en of het om kopen of huren gaat.

Het lijkt in ieder geval wel zeker dat Garcia niet terugkeert bij NAC. Het lokale, en doorgaans goed ingevoerde, BN/De Stem meldde eerder deze week dat de middenvelder zich naar alle waarschijnlijkheid op 9 juli gaat melden in Manchester voor de eerste training van City. 

Er is volgens het lokale medium belangstelling uit Spanje, Engeland, Frankrijk én Nederland. Clubs worden niet bij naam genoemd en dus is het gissen of Ajax een van de geïnteresseerde Nederlandse clubs is. Het is niet bekend wat City voor Garcia wil hebben. Recentelijk verkocht de club Angelino, vorig seizoen net als Garcia verhuurd aan NAC, voor een bescheiden bedrag van vijf miljoen euro aan PSV.

Plaats een reactie

wiedewiede +450
vrijdag 29 juni 2018 om 19:34
Begenadigd voetballer, zou bij Ajax niet misstaan denk ik.
Vind ik leuk
Butsbal +14759
vrijdag 29 juni 2018 om 19:57
Wel opvallen als hij begenadigd is.
Vind ik leuk
vrijdag 29 juni 2018 om 21:21
Hij en Angelino kunnen makkelijk allebei in de topdrie mee
Vind ik leuk
Butsbal +14759
vrijdag 29 juni 2018 om 19:34
Fijn voor de gouden lichting die er al 67 jaar aan zit te komen...
Vind ik leuk
ficusje +2899
vrijdag 29 juni 2018 om 19:38
De negatieve kut personen zijn er weer.
Vind ik leuk
Butsbal +14759
vrijdag 29 juni 2018 om 19:40
Hoi welkom fuckusje dat je jezelf weer aankondigt.
Vind ik leuk
Jozef +44200
vrijdag 29 juni 2018 om 20:49
Je doet flauw ook.
Vind ik leuk
Counterattack +11754
vrijdag 29 juni 2018 om 21:07
klopt, provoceert ten onrechte, maar term k.. personen hoeft ook niet, evenmin als f...usje.
Vind ik leuk
Jozef +44200
vrijdag 29 juni 2018 om 21:20
Tja, af en toe waan ik me terug op de basisschool...

Zelfs toen liet ik schreeuwerdjes graag links liggen.
Vind ik leuk
Counterattack +11754
vrijdag 29 juni 2018 om 21:26
Verstandig van je. Als je goedbedoeld reageert om iemand te wijzen op zijn ongepast taalgebruik krijg je soms een hele horde hier over je heen. Dus self-control en niet reageren, moet ik ook nog leren.. :-(
O ja, en ze zitten bij alle clubs de trollen..
Vind ik leuk
Jozef +44200
vrijdag 29 juni 2018 om 21:34
Zeker...

Net als vroeger lukt het mij ook niet altijd om er verstandig op te reageren.... 😉
Vind ik leuk
vrijdag 29 juni 2018 om 19:41
Een Ajax topic en alle psv'ers duiken er weer op. Wat een niveau hier.
Vind ik leuk
Butsbal +14759
vrijdag 29 juni 2018 om 19:43
Dan blijf je toch lekker weg hier ? Als ik fopneus reacties uit het verleden er eens bij haal, kan ik me voorstelken dat jij schrikt van het niveau hier...
Vind ik leuk
vrijdag 29 juni 2018 om 19:46
Haha en jij denkt dat ik dezelfde persoon ben. Zo goed heb je zijn reacties dan toch niet gelezen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 29 juni 2018 om 19:47]
Vind ik leuk
JanTa48 +8052
vrijdag 29 juni 2018 om 20:14
Wat is een fopneus, of bedoel je daar joden mee.
Vind ik leuk
Iggy +4517
vrijdag 29 juni 2018 om 21:33
Ach jochie toch!
Vind ik leuk
Garrie +3811
vrijdag 29 juni 2018 om 19:45
We verdienen nog altijd prima aan onze talenten, meer dan ze in Eindhoven ooit zullen doen en dan hebben we ook nog 3 sterren. Frustrerend hè klutskop?
Vind ik leuk
Butsbal +14759
vrijdag 29 juni 2018 om 19:52
Heb je er weer een: geld geld geld geld.
Wij: prijs prijs prijs prijs.
En die koester je als supporter, niet iemand aders zijn geld, Gadverdarrie !
Vind ik leuk
vrijdag 29 juni 2018 om 20:01
Prijzen tellen Buts, totdat je sterretjes ziet?
Wedden dat je verliest...........
......
Vind ik leuk
Butsbal +14759
vrijdag 29 juni 2018 om 20:11
Nog 6 jaar en dan zijn we er
Vind ik leuk
vrijdag 29 juni 2018 om 20:55
Serieus Buts?
3 Europacups 1, erbij en 2 wereldbekers?
Wedden dat het niet lukt..........
Vind ik leuk
Butsbal +14759
vrijdag 29 juni 2018 om 21:17
Och verrek, jullie tellen ook die prijzen van de zwartwittelevisie er nog bij
Vind ik leuk
vrijdag 29 juni 2018 om 21:22
Alles telt Buts, bij jou tellen je kinderjaren ook mee, en die zijn nog niet zo lang geleden zo te merken......
Vind ik leuk
Butsbal +14759
vrijdag 29 juni 2018 om 21:29
Lees terug, groep 3 zit ik. Na de grote vakantie mag ik van de juf naar groep 4. Moet ik haar wel weer een keertje beffen.
Vind ik leuk
Fritske01 +5105
vrijdag 29 juni 2018 om 19:35
Dan maak ik hem nu toch maar even. Super warme koopclub.
Vind ik leuk
vrijdag 29 juni 2018 om 19:38
Je moet wel echt helemaal geen leven hebben als je op een vrijdagavond 4 reacties na mekaar plaatst op een artikel van een club waar je geen supporter van bent.

EDIT: het zijn er zelfs al 4, jij hebt de smaak wel te pakken.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 29 juni 2018 om 19:39]
Vind ik leuk
Fritske01 +5105
vrijdag 29 juni 2018 om 19:41
Vind zelf 5 ook teveel.
Oops
Vind ik leuk
vrijdag 29 juni 2018 om 20:00
Je moet wat als je geen leven hebt.
Vind ik leuk
Fritske01 +5105
vrijdag 29 juni 2018 om 19:35
En dat vinden wij niet erg.
Vind ik leuk
Fritske01 +5105
vrijdag 29 juni 2018 om 19:35
Heulemaol nie
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24721
vrijdag 29 juni 2018 om 19:47
Ben jij het nageboorte?
Vind ik leuk
stratumseind +195102
vrijdag 29 juni 2018 om 19:36
Cash denkt als ik nu exact doe wat ze daar in eindhoven ook doen pakken we misschien een keer een prijs
Vind ik leuk
ficusje +2899
vrijdag 29 juni 2018 om 19:39
De negatieve kut personen zijn er weer.
Vind ik leuk
stratumseind +195102
vrijdag 29 juni 2018 om 19:51
geeft niks joh je bent ook van harte welkom hier op vp
Vind ik leuk
Morris +23890
vrijdag 29 juni 2018 om 19:42
Marc doet het gewoon goed.

Of vind jij Tadic een verkeerde aankoop?
Vind ik leuk
stratumseind +195102
vrijdag 29 juni 2018 om 19:51
hij doet het geweldig
Vind ik leuk
Butsbal +14759
vrijdag 29 juni 2018 om 20:09
Nog geen wedstrijd verloren in dat shirt met wat vroeger een rode baan had in het midden en een Griekse held als logo (geen god nee) maar nu een rood shirt is met witte mouwen, een bodd spaghetti of schoenveters als logo en Adidasstrepen erop.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17158
vrijdag 29 juni 2018 om 19:43
Als Overmars (want zo heet die man) hetzelfde doet als in Eindhoven dan heeft Ajax ook geen nagel om mee aan zijn kont te krabben.
En voordat je weer over prijzen winnen begint, wij hebben 33 landstitels.
Vind ik leuk
stratumseind +195102
vrijdag 29 juni 2018 om 19:54
cash (want zo denkt die man) zou willen dat ie het gedaan had zoals in eindhoven .
Een mexicaan links of rechts halen , een klasse speler van chelsea een paar jaar huren en flink wat prijzen winnen.

Dan had ie nu niet zo onder druk alle clubprincipes over boord hoeven keilen.
Vind ik leuk
Morris +23890
vrijdag 29 juni 2018 om 20:02
Jij denkt idem.. Anders kan je moet leven in Spanje zonder te werken..
Vind ik leuk
stratumseind +195102
vrijdag 29 juni 2018 om 20:04
ik heb nooit principes gehad
Vind ik leuk
Butsbal +14759
vrijdag 29 juni 2018 om 20:15
Juist collega-brabo
Vind ik leuk
Morris +23890
vrijdag 29 juni 2018 om 20:24
niet geheel juist..

je bent principieel tegen Ajax.
Vind ik leuk
stratumseind +195102
vrijdag 29 juni 2018 om 20:28
nee structureel
Vind ik leuk
Butsbal +14759
vrijdag 29 juni 2018 om 20:39
Faliekant is ook een mooi woord
Vind ik leuk
Morris +23890
vrijdag 29 juni 2018 om 20:49
abces ook...
Vind ik leuk
Butsbal +14759
vrijdag 29 juni 2018 om 21:17
Schurft ook
Vind ik leuk
vrijdag 29 juni 2018 om 20:04
Op de schaal van Richter nog steeds -9......
Om over de andere prijzen maar niet te spreken.....
Vind ik leuk
stratumseind +195102
vrijdag 29 juni 2018 om 20:06
9 op de schaal haal ik hier ook
maar dat heeft te maken met het feit dat ik de dvd van Metallica Live in Edmonton zit te kijken....heel toepasselijk the unforgiven
[Reactie gewijzigd op vrijdag 29 juni 2018 om 20:14]
Vind ik leuk
vrijdag 29 juni 2018 om 20:57
135 kilo op de schaal haal jij ook wel veronderstel ik, en dat is niet min...........
Vind ik leuk
Butsbal +14759
vrijdag 29 juni 2018 om 21:18
Hahaha goud
Vind ik leuk
stratumseind +195102
vrijdag 29 juni 2018 om 22:15
geen idee waarom je dat veronderstelt want dat is wel heel licht
Vind ik leuk
Pietje2015 +17158
vrijdag 29 juni 2018 om 20:21
En nog moeten schrapen om 5 miljoen bij elkaar te harken.
Nee Stratum een beleid van niks, 1 grote tegenslag en je holt Twente achterna !
Vind ik leuk
stratumseind +195102
vrijdag 29 juni 2018 om 20:22
hahaha pietje toch nieuw spul gehaald voor je waterpijp soms?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 29 juni 2018 om 20:23]
Vind ik leuk
Pietje2015 +17158
vrijdag 29 juni 2018 om 20:25
Als je niks meer te vertellen hebt kom je altijd met deze "Dooddoeners".
Vind ik leuk
stratumseind +195102
vrijdag 29 juni 2018 om 20:27
tja het "we gaan twente achterna" daarentegen is alles behalve een dooddoener....
Vind ik leuk
Garrie +3811
vrijdag 29 juni 2018 om 19:48
Omgekeerde wereld hier hahaha! Volgens mij moeten jullie nog wat flink wat inhalen en pas dan hebben die grote boeren hier waarde. Ga jij overigens niet meer meemaken steegum
Vind ik leuk
stratumseind +195102
vrijdag 29 juni 2018 om 19:56
Hij zit er nog bij je zie ik : de 15-04-18 blamage
Vind ik leuk
JT5142 +650
vrijdag 29 juni 2018 om 19:56
Zou wel mooi zijn een type Tadic in Eindhoven ja.
Oh wacht...
Vind ik leuk
stratumseind +195102
vrijdag 29 juni 2018 om 19:58
wachten lukt jullie prima de laatste jaren dus ga er nog maar ff mee door
Vind ik leuk
Jozef +44200
vrijdag 29 juni 2018 om 22:00
Hoezo?

Hebben ze in eindhoven ook een ervaren Servisch international gekocht dan?

Vind ik leuk
stratumseind +195102
vrijdag 29 juni 2018 om 22:12
niet nodig wij gaan de titel weer binnen halen met amsterdamse afdankertjes
Vind ik leuk
ficusje +2899
vrijdag 29 juni 2018 om 22:27
stratumeind(e)is in zicht, lopen bij psv allemaal weg.
Vind ik leuk
stratumseind +195102
vrijdag 29 juni 2018 om 22:52
stratum overleefd alles en iedereen
Vind ik leuk
Fritske01 +5105
vrijdag 29 juni 2018 om 19:38
Ze zijn wel gek op kleine mennekes daar.
Vind ik leuk
Butsbal +14759
vrijdag 29 juni 2018 om 19:39
Let op, in 1 artikel:
"zou", "naar verluidt", "niet duidelijk", "onduidelijk", "lijkt", "waarschijnlijkheid" , "gissen", "niet bekend"... komop VP, typ dan niks. Wat een bullshit item weer.
Vind ik leuk
ficusje +2899
vrijdag 29 juni 2018 om 19:40
Ga knikkeren ofzo.
Vind ik leuk
Butsbal +14759
vrijdag 29 juni 2018 om 19:41
Knikker jij een end op
Vind ik leuk
vrijdag 29 juni 2018 om 19:42
Word je gepest op school?
Vind ik leuk
vrijdag 29 juni 2018 om 19:44
Standaard zinnetje domme gans
Vind ik leuk
Butsbal +14759
vrijdag 29 juni 2018 om 19:45
Ik moet nog naar groep 3, dus pesten telt nog niet hier. Wel allemaal een smartphone van de juf gekregen. Hoefde haar er alleen maar voor te beffen.
Vind ik leuk
vrijdag 29 juni 2018 om 19:46
Zo zo, stoere woordjes ken jij!
Vind ik leuk
Butsbal +14759
vrijdag 29 juni 2018 om 19:47
En dat al in groep 3 he. Ben benieuwd welke klas jij zit, kan niet veel zijn als ik dit lees
Vind ik leuk
vrijdag 29 juni 2018 om 19:52
Wauw ik ben echt onder de indruk. Nee mijn woordenschat is helaas nog niet zo uitgebreid als die van jou maar bedankt dat je mijn vocabulaire wat hebt verrijkt.
Vind ik leuk
Butsbal +14759
vrijdag 29 juni 2018 om 19:55
Een vocabulaire is dat waar je je jas in moet ophangen ?
Vind ik leuk
vrijdag 29 juni 2018 om 19:57
"Een woordenschat, lexicon of vocabulaire is de verzameling woorden die een taal of een persoon rijk is."

Google is je vriend en in jouw geval ook je enigste vriend.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 29 juni 2018 om 20:03]
Vind ik leuk
Butsbal +14759
vrijdag 29 juni 2018 om 20:00
JouW geval en eniGe...
Had je die niet effe kunnen opzoeken ? Mr. Google ?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 29 juni 2018 om 20:34]
Vind ik leuk
vrijdag 29 juni 2018 om 20:02
Ik zit ook een klas lager, dan mag ik zo nu en dan wel is een foutje maken. Wat is jouw excuus voor je kinderachtige gedrag?
Vind ik leuk
Butsbal +14759
vrijdag 29 juni 2018 om 20:03
Dat ik me stoor aan fopneuzen zoals jij
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
vrijdag 29 juni 2018 om 19:40
NIET HUREN!
Vind ik leuk
vrijdag 29 juni 2018 om 19:44
Als Labyad op de linkervleugel speelt dan is Tadic eerste keuze op het middelveld en Garcia prima back up 😎👌
Vind ik leuk
Nenam-til +2401
vrijdag 29 juni 2018 om 19:46
En Ajax topic, en zie weer hoeveel jaloerse Psvers reageren;) snap wel hoor dat ze heel de dag met Ajax bezig zijn, moeilijk los te komen hoor van Ajax, ja dat is toch iets magisch he!
Vind ik leuk
ficusje +2899
vrijdag 29 juni 2018 om 19:49
Tja het is voorbij,dat doet zeer.
Vind ik leuk
vrijdag 29 juni 2018 om 19:56
Ze zijn kampioen en nog moeten ze de hele dag met Ajax bezig zijn, hoe triest ben je dan wel niet.
Vind ik leuk
LIO7 +1773
vrijdag 29 juni 2018 om 19:48
Lekker Ajax! Trek de portemonee en maak de eredivisie weer een stukje mooier!
Vind ik leuk
ficusje +2899
vrijdag 29 juni 2018 om 19:50
Hebben andere clubs ook baat bij.
Vind ik leuk
vrijdag 29 juni 2018 om 20:15
Tja het geeft zo'n bericht meteen wat meer power als je Ajax er in vermeld, gek is dat.
Vind ik leuk
chuckie88 +2459
vrijdag 29 juni 2018 om 20:20
Als ze dan toch voor een deal gaan et City neem dan maar Mason Mount... betaal je misschien iets meer voor maar wel veel meer bewezen talent.
Vind ik leuk
zaterdag 30 juni 2018 om 02:16
Mason Mount staat onder contract bii Chelsea en is onhaalbaar (lees: te duur).
Vind ik leuk
chuckie88 +2459
zaterdag 30 juni 2018 om 10:53
Klopt, zat ik naast... maar ben niet zo kapot van Manu Garcia. ga dan maar lekker voor de eigen jonge talenten.
Vind ik leuk
Mari +12422
vrijdag 29 juni 2018 om 20:53
Ik word oud. Ik kan me hem niet herinneren als een zo geweldige speler.
Hoe zit het met die jongen van Vitesse? Die kan ik me wel herinneren
en ook die spits van Willem 2? Sol toch. dat zijn versterkingen
Ik ben zo slecht in die namen.
Rugnummers!
Vind ik leuk
Counterattack +11754
vrijdag 29 juni 2018 om 20:57
14.
Vind ik leuk
Mari +12422
vrijdag 29 juni 2018 om 20:58
haha.Ok bedankt.
Je doet je naam eer aan
[Reactie gewijzigd op vrijdag 29 juni 2018 om 20:59]
Vind ik leuk
Butsbal +14759
vrijdag 29 juni 2018 om 21:23
6
Vind ik leuk
ficusje +2899
vrijdag 29 juni 2018 om 22:17
En butsbal noem ik voortaan kutsbal,super negatief en onrealisties
[Reactie gewijzigd op vrijdag 29 juni 2018 om 22:18]
Vind ik leuk
Butsbal +14759
vrijdag 29 juni 2018 om 23:57
Mag jij van mij ficusje. Zal daardoor mijn mening niet veranderen. Wat ben ik negatief he ? Ik slaap in ieder geval lekker elke nacht. Heerlijk is dat, ik lig nergens wakker van.
Vind ik leuk
Dani82 +3248
vrijdag 29 juni 2018 om 21:35
Ik verwacht dat als ajax manu garcia haalt, dat ze het zelfde doen als psv. Psv haalt angelino en verkoopt een potentiële vervanger terug aan NAC. Ik verwacht van ajax ook wel goeie, potentiële middenvelder terug aan NAC te gunnen dan.... doe maar frenkie de jong ofzo;-)
Vind ik leuk
vrijdag 29 juni 2018 om 21:36
Miskoop
Vind ik leuk
Verratti +2297
vrijdag 29 juni 2018 om 22:04
Misschien zijn die huurlingen van de m.n. Engelse topclubs wel visjes die ze in Nederland uitgooien. Die willen ze soms verkopen of verhuren voor meer. En ze hebben al een paar keer beetgehad.
Vind ik leuk
14forever +9057
vrijdag 29 juni 2018 om 23:03
Lijkt me niet, genoeg middenvelders.
Vind ik leuk
Johnny Cash +9954
vrijdag 29 juni 2018 om 23:07
250 reacties op dit artikel en als er 10 zijn die werkelijk over de betreffende speler gaan is het veel. Lekker bezig hoor
Vind ik leuk
Counterattack +11754
vrijdag 29 juni 2018 om 23:49
He he, eindelijk iemand met goed commentaar, JC.
Vind ik leuk
Het Brein +4766
zaterdag 30 juni 2018 om 02:19
Technisch misschien wel de beste afgelopen seizoen..
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zaterdag 30 juni 2018 om 05:21
Ook is onduidelijk of Ajax zich inmiddels officieel heeft gemeld

Next
Vind ik leuk
ritje +636
zaterdag 30 juni 2018 om 08:05
hallo. wat een verschil!! je haalt TADIC (Ajax) of je haalt een afgedankte speler ( Viergever) van Ajax! mvg ritje
Vind ik leuk
TopsyKrets +1583
zondag 1 juli 2018 om 18:17
Walgelijk schijnheilig volk in deze topic, dat overdreven neppe politiek correcte gedoe, bah.
Zum Kotzen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws