'Vitesse wil van Slowaakse schaduwspits zomeraanwinst nummer zes maken'

'Vitesse wil van Slowaakse schaduwspits zomeraanwinst nummer zes maken'

Gepubliceerd: dinsdag 3 juli 2018 om 07:14di 03-07-2018 om 07:14

Matus Bero moet de zesde aanwinst worden van Vitesse voor het nieuwe seizoen. De 22-jarige aanvallende middenvelder is momenteel actief bij het Turkse Trabzonspor, waar hij een contract tot medio 2020 heeft.

Bero is al enkele jaren in beeld bij Vitesse, meldt de Gelderlander. De Slowaak brak als prof door bij AS Trencin. In 2016 maakte hij de overstap naar Trabzonspor. Bero was ook al actief op het Europese toneel en speelde drie interlands voor zijn naam. Hij is bij voorkeur een aanvallende middenvelder, maar kan ook op de flanken of als controleur uit de voeten.

Vitesse gaat niet in op namen van nieuwe spelers, maar het is geen geheim dat de club snel zaken wil doen op de transfermarkt. Dat is een wens van de nieuwe trainer Leonid Slutsky, die met de Gelderse club een plek in de groepsfase van de Europa League hoopt af te dwingen. Die campagne begint al op 26 juli. Vitesse moet in totaal drie voorrondes overleven.

De Arnhemmers hebben inmiddels vijf nieuwe spelers binnen. Na Khalid Karami (Excelsior), Rasmus Thelander (FC Zürich), Oussama Darfalou (RMC Algier) en Max Clark (Hull City) werd maandag ook Jake Clarke-Salter (gehuurd van Chelsea) vastgelegd. 

Plaats een reactie

Smithsonian +43365
dinsdag 3 juli 2018 om 07:19
220 jarige? Zozo vp die gaat al een tijdje mee 😂
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 07:19
Ze waren opzoek naar een ervaren rot!
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 09:17
Nou rot sowieso op je 220e
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 07:20
De 220jarige... Hoop dat ik halverwege zo fit ben nog....
Vind ik leuk
Maxidi +3803
dinsdag 3 juli 2018 om 07:22
Ze willen de gemiddelde leeftijd bij Vitesse opkrikken !!!
Vind ik leuk
NvC +8524
dinsdag 3 juli 2018 om 07:31
Warme club! Vooral de laatste dagen en komende week.
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 09:22
Gisteren clubman Sturing bijgetekend voor 3 jaar en weer de warme banden met onze vrienden uit Londen aangehaald.
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 07:36
220 lentes jong
Vind ik leuk
Erik-Vites +759
dinsdag 3 juli 2018 om 07:51
Goed bezig!
Zo snel mogelijk de selectie rond hebben, we spelen eind juli al voor de Europa League en ze willen verder komen dan 1 ronde.
Nu nog een keeper en het liefst nog een linksback als back-up voor Büttner want die Faye is niveau keukenkampioen divisie...
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 07:54
Max Clark is een Linksback. Verwacht ook dat Clark de linksback wordt.
Vind ik leuk
koppig +539
dinsdag 3 juli 2018 om 08:20
Dat moet wel een hele snelle spits zijn met zijn 220 jarige leeftijd
[Reactie gewijzigd op dinsdag 3 juli 2018 om 08:20]
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 08:28
220 jaar? Wat een broekie weer naar viteski
Vind ik leuk
Eimersweide +9291
dinsdag 3 juli 2018 om 08:46
Ja heel scherp van je, alleen het is hierboven al 10x gezegd
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 08:59
Ik ga niet alle reacties af pik. Ik ben hier ook niet voor hun.
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 09:09
220 jaar wat een carrière zal die al hebben gehad zeg
Vind ik leuk
heur es +880
dinsdag 3 juli 2018 om 09:16
Komt er ook nog een Kees? Piet? Of Jan?
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 09:26
Nee die hadden we al te veel: 9 niet-Nederlanders op hele selectie (incl Kashia, Matavz en Serero). Selectie incl Jong en vooruit, ook de staff.

Dus dit jaar gaan we voor de buitenlanders ;)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 3 juli 2018 om 09:30]
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 09:28
Nee ze hebben oa al Jeroen, Remco, Alexander, Thomas, Bryan, Navarone, Mitchell, Roy, Maikel, Jesse, Lars, Edward, Nicky, Raymond, vind je het niet genoeg?
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 09:45
Theo Janssen....lijkt mij overduidelijk een Nederlander....
Vind ik leuk
Daaniet123 +409
dinsdag 3 juli 2018 om 09:41
We hebben Khalid gekocht....
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 09:46
Theo J uit A.
Vind ik leuk
Het Brein +4777
dinsdag 3 juli 2018 om 11:18
De 220jarige aanvallende middenvelder.

Lol
Vind ik leuk
Monnikehuize +1635
dinsdag 3 juli 2018 om 11:44
is wel goed spelertje hoor
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws