'Update: Vitesse heeft negende aanwinst bijna binnen en huurt ervaren doelman'

    'Update: Vitesse heeft negende aanwinst bijna binnen en huurt ervaren doelman'

    vrijdag 6 juli 2018 om 09:00

    Vitesse heeft serieuze hoop de selectie te kunnen versterken met Eduardo Carvalho. De reservedoelman van Chelsea moet komend seizoen onder de Arnhemse lat plaatsnemen.

    Bronnen rondom Chelsea melden aan Omroep Gelderland dat een verhuurperiode bij Vitesse tot de opties behoort voor Eduardo. De 35-jarige doelman heeft door stevige concurrentie weinig uitzicht op speelminuten bij de Londense topclub. Eduardo staat sinds 2016 onder contract bij Chelsea. Sinds zijn debuut in 2009 kwam hij maar liefst 36 keer in actie voor de nationale ploeg van Portugal. 

    Mocht Eduardo daadwerkelijk naar Arnhem komen, dan is hij bepaald niet de eerste. Vitesse versterkte zich deze zomer al met acht (!) spelers. Danilho Doekhi en Hilary Gong voegden zich deze week al bij Khalid Karami, Rasmus Thelander, Oussama Darfalou, Max Clark, Jake Clarke-Salter en Matus Bero. De nummer zes van de Eredivisie en winnaar van de play-offs strijdt deze zomer om een plek in de Europa League-groepsfase.

    Update 06/07: Volgens De Gelderlander heeft Vitesse doelman Eduardo Carvalho bijna binnen. De Arnhemmers hoeven alleen het papierwerk nog in orde te maken en dan staat niets de komst van de ervaren goalie meer in de weg. Eduardo wordt geleend van Chelsea. 

    Plaats een reactie

    Niels92 +22234
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:09
    Ze kopen in Arnhem nog meer spelers dan Ajax :)

    Vind ik leuk
    Verratti +1885
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:11
    Valt mee. Deze wordt gewoon gehuurd. Dat doen we soms ook.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22234
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:12
    Kopen of huren wat boeit het, maar er staat straks een heel nieuw elftal, ik hoop voor de supporters dat jullie een mooi seizoen gaan krijgen :)
    Vind ik leuk
    Verratti +1885
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:19
    Na Fraser zal het wel lukken. De nieuwe trainer zal tijd nodig hebben. Veel nieuwe spelers. Als we aanvallend voetbal te zien krijgen met passie ben ik al tevreden. Proberen de top 5 te halen en mogelijk wat Europese wedstrijden. We gaan het zien en heb wel weer zin om naar het stadion te gaan.
    Vind ik leuk
    yabba1000 +843
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:25
    En daar gaat het om maat. Voetbal en plezier in het stadion! Proost
    Vind ik leuk
    Verratti +1885
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:30
    Ja, graag wat spektakel. Met inzet en liefst met wat creativiteit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 09:22
    Ik zie liever eigen jeugd, we zijn onze status van volksclub verloren en de meeste supporters lopen als makke schapen achter de Russen aan. Ikke niet, maar ben door deze ontwikkelingen wel erg verdrietig
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 09:41
    Kan me voorstellen dat je verdrietig bent. In Nijmegen is niets, maar dan ook werkelijk niets, te vieren
    Vind ik leuk
    VA1 +1563
    vrijdag 6 juli 2018 om 12:30
    Probeer het nou een keer knul, de waalbrug... Dit leventje gaat niks meer worden voor jou. Gewoon doen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:11
    Eigen jeugd, Vitesse?
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 02:25
    Vorig jaar vaak 3 spelers uit eigen jeugd in het veld.
    Houwen, Faye, Oude Kotte en tja... Buttner natuurlijk, speelden allemaal regelmatig.

    Nu:
    Faye: Kon verbeterd contract tekenen, maar heeft dit naast zich neergelegd en staat nu op de transferlijst.
    Bij de selectie:
    Thomas Buitink: spits
    Ten Tije en Berden: linksbuiten
    Van Bergen: rechtsbuiten
    Schuurman: centraal
    Houwen en Bayazit: keeper
    Lelieveld: contract verlengd en verhuurd aan Go Ahead
    Oude Kotte: wilde niet verlengen en nu naar Excelsior

    Ze komen bij ons net tekort voor de basis. Ik vind dat wij meer moeten verhuren, zoals nu met Lelieveld. Dan kunnen ze meters maken en komt het talent tot bloei.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 6 juli 2018 om 02:28]
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 09:24
    Ik vind dat we nu ook maar supporters moeten gaan huren zodat de tribunes volkomen!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +26974
    vrijdag 6 juli 2018 om 10:14
    Goed idee. Misschien kunnen ze een deal sluiten met NEC. Die fans zijn de meeste weekenden vrij.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 13:05
    Volgens dicky ben jij een nsb’er , dat je dan ook nog heult met arneppers geeft wel aan dat Dicky gelijk heeft.. en pssstt ik kom niet uit Nijmegen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +26974
    vrijdag 6 juli 2018 om 13:08
    Dat lijkt me niet.
    En keep telling yourself that. Niemand buiten Nijmegen heeft zo'n hekel aan Vitesse dat hij er speciaal een account voor aanmaakt.
    Veel plezier met Oversier.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 13:10
    Niemand ? Je hebt het mis wijsneus.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3842
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:50
    Dan Roma ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 04:20
    Alleen 1 speler van Ajax is hele team Vitesse
    Vind ik leuk
    Quareck +6996
    vrijdag 6 juli 2018 om 06:26
    Bedankt voor deze zeer relevante en intelligente opmerking!
    Vind ik leuk
    HansVites +4587
    vrijdag 6 juli 2018 om 09:10
    En toch 2 keer verliezen
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 14:10
    Dit seizoen kan je vergeten !
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:10
    Denk dat we hrt goed gaan doen dit jaar
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:10
    Uitstekende doelman voor Vitesse
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18014
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:11
    Viteski.
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4109
    vrijdag 6 juli 2018 om 01:13
    aandeelhouderski
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 07:48
    AEX supporter ;)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25315
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:14
    Het kan niet op in Arnhem! Eenmgoede keeper ontbrak nog.. Opgelost bij deze.

    Ehm.. Ik hoop dat Utrecht er in gaat slagen om Bahebeck te halen want raken we achterop!
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:16
    Met Gustafson en Van Overeem ook prima spelers gehaald toch?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25315
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:40
    Absoluut! Prima aanwinsten voor Utrecht. Maar Labyad en Ayoub vervang je niet zo gemakkelijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:41
    Zeker waar! Wie zie je nog graag komen?
    Vind ik leuk
    Utca030 +12187
    vrijdag 6 juli 2018 om 09:11
    Bahebeck zou geweldig zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 12:01
    Zeker.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:47
    Vervang je idd niet zomaar, maar als je met zulke vervangers komt! Dan doe je het goed en ben je er snel bij!
    Als is één van die twee niet echt een vervanger van Labyad qua positie maar gewoon twee goede middenvelders voor Utrecht!
    Vind ik leuk
    CPP +705
    vrijdag 6 juli 2018 om 01:03
    Het zal blijken dat Gustafson veel beter is dan Ayoub. Maar uiteraard zullen van Geel en Gio dat ontkennen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25315
    vrijdag 6 juli 2018 om 06:21
    Dat vraagt iedereen zich af..
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:18
    Nog 2 te gaan....en ze hebben een nieuw elftal
    Vind ik leuk
    NvC +3291
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:20
    Op het oog een prima keeper, maar hij zal wel eerst wedstrijdritme moeten opbouwen. Overigens halen nu zij een 35-jarige keep...zal nu vast prima zijn 😉
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88825
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:33
    Dan haal je wel ff een keeper binnen. Belangrijk voor de Europese wedstrijden. Slimme keus om voor een ervaren doelman te kiezen. Had Vermeer ook een goede oplossing gevonden voor Vitesse.
    Vind ik leuk
    Verratti +1885
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:50
    Mee eens. Vermeer was ook een goede optie geweest (ervaring).
    Vind ik leuk
    Pendejo +730
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:34
    Yo Vitesse chill the fuck out
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6553
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:35
    Wat een lachertje

    Vitesse kan toch wel een betere doelman vinden?
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:43
    Ik raak steeds meer enthousiast over Vitesse!

    De contacten met Chelsea alleen maar goed! Vele doen altijd net alsof Vitesse 900 talenten van Chelsea op huurbasis heeft, ik noem dat bla bla!
    Solanke, Baker, Mouth een paar namen die voor Vitesse top waren! Daarnaast heeft Vitesse zelf een goede opleiding heeft het zelf veel NL spelers in de basis, in de selectie. Maar toch zeggen vele ow ow al die buitenlanders en geen Nederlanders??

    A: Alsof er veel goede NL spelers zijn?
    Zien mensen liever dat ze Castaignos niveau halen?
    B: goede NL spelers bij de subtop en daar onder die clubs vragen veel geld! Vooral als er een andere NL club op de stoep komt! Dus voor Vitesse hun financiele positie veel beter om goed niveau te huren inplaats van veel geld te besteden! Vele snappen nog steeds niet dat Vitesse van ver komt, en dat hun financiele situatie nog steeds in de gaten gehouden word.
    C: iedereen zegt in koor!! Verschillen met Europa groot enz enz! Ja en hoe komt dat?? Door clubs die veel buitenlanders kunnen halen, nou Vitesse doet dat nu op een creatieve manier! Vooral ook door de contacten van en via Chelsea.

    Als mensen het steeds willen hebben over, haal NL spelers bla bla, vreemden legioen bla bla, Chelsea 2/B bla bla ok ok zeg het, maar stop dan over de verschillen met Europa! want dan spreken jullie jezelf tegen!

    Vitesse doet het goed, interessante spelers, met een top coach! Goede hoop voor de voorronde EL!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 6 juli 2018 om 00:56]
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 02:33
    Fijn om je zo enthousiast te horen over Vitesse!

    Er zijn nog seizoenkaarten te krijgen ;)
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    vrijdag 6 juli 2018 om 02:52
    Lang geleden alweer, maar met Stefanovic!! Diarra, Martel!! Sikora enz, ook zo'n leuk team ik dacht rond 2001 ben ik naar twee wedstrijden geweest tegen Heerenveen en Feyenoord. 2jaar geleden voor het laatst tegen mn club Ajax. Ik zei altijd, Vitesse mooi stadion maar die zijkanten pff.. Zo zonde... Nu hebben ze is wat meer kleur eraan geven. Nu nog de stoeltjes! Net als bij mn club de JC Arena heel lang die domme gekleurde stoeltjes! nu eindelijk root/wit in Ajax style. Het liefst zie ik bij jullie geel/zwart Vitesse style die stoeltjes! Ik ben echt een stadion maniak haha, een stadion moet staan waar de club voor staat! en dat begint met de kleuren!

    En ja, ik denk dat ik dit seizoen zeker een Vitesse wedstrijdje meepik! Lijkt me leuk! Een Vitesse wedstrijd is sowieso leuk om mee te maken, die naam hebben jullie sowieso terecht

    Sowieso fijn dat Vitesse weer staat waar het hoort te staan!

    En niet in de ranking, maar wel onderling in de wedstrijden zie ik jullie als een soort concurrent, winnen van jullie zegt iets, want het is een verdomd moeilijke wedstrijd! Uit en thuis!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 6 juli 2018 om 02:59]
    Vind ik leuk
    MMA +45
    vrijdag 6 juli 2018 om 05:08
    Denk aan je hart.
    Vind ik leuk
    Bdog +5194
    vrijdag 6 juli 2018 om 07:10
    En aan je toetsenbord
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +12145
    vrijdag 6 juli 2018 om 10:20
    En aan je Nederlandse les.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    vrijdag 6 juli 2018 om 11:41
    ?
    Vind ik leuk
    VA1 +1563
    vrijdag 6 juli 2018 om 12:49
    Ik hoop dat die stoeltjes Arnhems blauw zullen worden. Momenteel ziet het er niet uit, ook omdat een groot gedeelte van kleur vervaagd is.
    Vind ik leuk
    De Goffert +366
    vrijdag 6 juli 2018 om 06:28
    Had zelf ook geen hoge pet op van Vitesse toen het werd overgenomen van die Schouten. Vitesse was op sterven na dood en moest noodgedwongen verkopen aan zo’n vage Rus. Velen in Nederland vonden Vitesse het slaafje of speelbal van die Rus. Veelal huurspelers maar nooit een team. Na wat jaartjes in handen te zijn van een vermogende investeerder lijkt het dan toch dat Vitesse een goed plan heeft. Ze kopen meer spelers in plaats van huren en zetten een zeer geschikte trainer voor de groep die weet hoe je de top moet bereiken.
    Ik denk dat Vitesse de verassing van volgend seizoen kan gaan worden en serieus een aanval op de top 3 kan doen.
    Als ze maar met beide benen op de grond blijven staan en weten waar ze vandaan komen en straks niet zo’n tweede Twente worden😉
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 6 juli 2018 om 06:29]
    Vind ik leuk
    VA1 +1563
    vrijdag 6 juli 2018 om 12:54
    Zelfs een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen:)
    Vind ik leuk
    BerendFC +51
    vrijdag 6 juli 2018 om 09:15
    Wil je nu een sticker?
    Vind ik leuk
    VA1 +1563
    vrijdag 6 juli 2018 om 12:52
    Haat haha
    Vind ik leuk
    VA1 +1563
    vrijdag 6 juli 2018 om 12:47
    Jij hebt zeker weten een veel hoger IQ dan de meesten hier. Fijn om te zien dat er in ieder geval een aantal zijn die het echt snappen en niet praten over dingen waar ze geen verstand van hebben. Respect
    Vind ik leuk
    Het Brein +3842
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:49
    Uhm...waarom? Ik bedoel, koop dan Ruiter van het gedegradeerde Sunderland!
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:59
    Vitesse kan niet zomaar kopen!
    Daarom top wat ze nu doen!
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7034
    vrijdag 6 juli 2018 om 06:59
    Want? Ruiter heeft ook 36 interlands gespeeld?
    Vind ik leuk
    Het Brein +3842
    vrijdag 6 juli 2018 om 07:29
    Is pas 31, kan nog jaren mee..
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7034
    vrijdag 6 juli 2018 om 07:53
    Je moet nemen wie je de beste vindt
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 07:51
    31, Engels salaris en geen restwaarde. Niet echt een verstandige investering, transfervrij zou het een optie zijn.
    Vind ik leuk
    Bud Spencer +2212
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:51
    Snap het enthousiasme niet helemaal bij de meesten. Weer een heel vreemdelingenlegioen. Dat duurt wel even voordat daar een team staat.
    Vind ik leuk
    YB +244
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:54
    Ongelooflijk, Vitesse behoorde vorig seizoen tot het elftal met de meeste Nederlanders, en omdat er schijnbaar voor de juiste prijs geen goede nederlanders haalbaar zijn, zijn we weer een vreemdelingenlegioen. Ajax en PSV halen buitenlanders, en het zijn top aankopen, Vitesse doet het en ze voeren een dramatisch beleid. Wat Vitesse ook doet, het is voor sommige nooit goed. Of het is Chelsea 2 of het is een vreemdelingenlegioen.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    vrijdag 6 juli 2018 om 00:58
    Iedereen praat elkaar na!
    Ik vind het top wat Vitesse nu doet! En idd veel Nederlanders in de selectie! En de opleiding doet het ook goed!
    Vind ik leuk
    YB +244
    vrijdag 6 juli 2018 om 01:02
    Fijn dat er ook mensen zijn, die zonder enig vooroordeel, een club kunnen respecteren voor wat ze doen. Het is zeer vermoeiend/vervelend om telkens te moeten zien, dat mensen, de club waar je zoveel van houd afkraken. Als het terecht is, prima. Maar het is ongefundeerd en onterecht. Als Vitesse hun selectie niet op orde heeft, en ze vliegen uit de Europa League, doen ze het niet goed. Hebben ze al hun zaakjes op orde, krijg je de loze vreemdelingen legioen term om je oren gesmeten.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    vrijdag 6 juli 2018 om 01:15
    Heb het hierboven ook al vermeld hoe ik er inhoudelijk tegen aan kijk.
    Het is altijd afwachten hoe een club te werk gaat met eigenaren die minder in beeld zijn, en dan word al snel gezegd v Hintum enz de praatpoppen van enz genoemd.. Nee! vHintum kan zijn werk doen met de duidelijke mogelijkheden die er zijn! En niet over het randje met risico te werk gaan. Hij doet zijn werk goed, en de leiding weet heel goed hoe het financieel ervoor staat!
    Dan is het top om Chelsea als partner te hebben, en naarnaast spelers te halen die uit contract komen of niet veel geld kosten. Een speler van Trabzon halen met potentie dan doe je het goed als NL club zijnde! Zelfs als je Feyenoord heet.

    Vitesse doet het al jaren goed! Van Bony tot vWolfswinkel met daartussen van Solanke tot Baker. Vitesse is een mooie club met een moeilijk verleden sinds het stadion. Ik als Ajacied waardeer Vitesse altijd als tegenstander, altijd moeilijke wedstrijden!
    Vitesse, AZ, Utrecht voor mij de top 3 van de subtop. AZ al eens kampioen, had Vitesse ook al eens kunnen overkomen met Bosz, Bony enco. Heerenveen en Groningen schaar ik onder de top 3 van de subtop.

    Het beleid van Vitesse, ik juich het toe!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 6 juli 2018 om 01:17]
    Vind ik leuk
    Verratti +1885
    vrijdag 6 juli 2018 om 01:02
    Maakt niet uit wat er gedacht wordt. Meeste of minste Nederlanders in je team is toch geen discussie.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11026
    vrijdag 6 juli 2018 om 05:10
    Bij nec liep vorig seizoen op een gegeven moment een compleet elftal van buitenlanders in het veld, niks over gehoord hier ? Gewoon hypocriet en jaloers gelul hier van sommigen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 06:58
    Kan niet! Er zaten maar 6 buitenlanders in de hele selectie.
    Vind ik leuk
    NvC +3291
    vrijdag 6 juli 2018 om 07:31
    Haha bij NEC liepen er niet eens genoeg buitenlanders rond voor je “verwijt”. En maar volhouden dat je hier “goed onderbouwde argumenten” wilt zien. 🙈
    Vind ik leuk
    Vapormax +1685
    vrijdag 6 juli 2018 om 09:00
    Je hebt het druk he met al dat Vitesse nieuws...
    Maak jij je gewoon druk om de Jupiler.
    Eikel
    Vind ik leuk
    NvC +3291
    vrijdag 6 juli 2018 om 09:05
    1. Mag volgens mij gewoon op elk topic van mijn keuze reageren.
    2. Het is nu Keuken Kampioen Divisie, dacht dat vooral jij dat zou weten en willen benadrukken 😉
    3. Eikel? Dat is nergens voor nodig. Waarom zo vroeg op de dag al beledigingen uiten?
    Vind ik leuk
    Vapormax +1685
    vrijdag 6 juli 2018 om 09:16
    Blaag, kut leven als nekker. Spelers van Almere halen is jullie transfer nieuws.....
    Vind ik leuk
    NvC +3291
    vrijdag 6 juli 2018 om 09:19
    Je eerste zin is puur perspectief. Je tweede is op dit moment de realiteit. 👍
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 14:36
    huilie huilie wahahaha
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11026
    vrijdag 6 juli 2018 om 14:51
    Seizoen ervoor dan. Maar ik word wel moe van die hypocriete reacties uit nijmegen. Jullie hebben buitenlandse spelers (nec ook genoeg), jullie hebben steun van de gemeente gehad (jullie ook), jullie hebben een grote geldschieter (jullie ook). Dus hou op met verwijten maken terwijl jullie precies hetzelfde doen !
    Vind ik leuk
    NvC +3291
    vrijdag 6 juli 2018 om 15:00
    Haha en anders het seizoen daarvoor he 😉 Wel ironisch dat je over hypocratie begint.
    Vind ik leuk
    HansVites +4587
    vrijdag 6 juli 2018 om 01:11
    Ja bij W2 lopen alleen maar Nederlanders zeker, o wacht 3 Duitsers, en nog 12 buitenlanders, voor het middenveld en de aanval hebben ze 2 Nederlanders in totaal, 11 Nederlandse spelers van de 26 in de selectie meer als de helft dus maar bij W2 is dat zeker geen vreemdelingen legioen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 6 juli 2018 om 01:13]
    Vind ik leuk
    HansVites +4587
    vrijdag 6 juli 2018 om 01:05
    Goed bezig Vitesse mooi dat er een goede en ervaren keeper bij komt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 02:28
    Zo dat zou wel wat zijn. Die man kan volgens mij nog hartstikke goed keepen.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    vrijdag 6 juli 2018 om 02:41
    Ik denk ook berouwbaarder dan Pasveer, Pasveer niet slecht voor Vitesse een redelijke club keeper.
    Maar Eduardo Carvalho veel ervaring, en 35 interlands voor Portuga! Zat in de selectie van Portugal toen ze het EK wonnen, Chelsea, Benfica ook al keepte hij niet veel hij zat daar niet voor niets
    Hij maakte naam bij Braga in verschillende periodes, in mn ogen de 4de club van Portugal. 2x kampioen met Zagreb plus 1x beker in Kroatie als basis keeper. Need i say more? Een ervaren keeper met ervaring in de top!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 6 juli 2018 om 02:42]
    Vind ik leuk
    Adriaan +452
    vrijdag 6 juli 2018 om 05:31
    Vitesse de nieuwe nummer 3
    Vind ik leuk
    Hakbal +806
    vrijdag 6 juli 2018 om 05:40
    Nu poetin nog een funtie geven en je bent klaar
    Vind ik leuk
    Vapormax +1685
    vrijdag 6 juli 2018 om 09:38
    Sterke tekst.
    Vind ik leuk
    Bartho +238
    vrijdag 6 juli 2018 om 05:59
    Vroeger kende je alle spelers bij naam en dan waren er 1 of 2 nieuwe namen waar je aan moest wennen. Nu is het einde zoek. Ga je aan het einde van het seizoen de spelers een beetje kennen, zijn ze weer weg. Totaal geen identiteit meer, zonde!
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7034
    vrijdag 6 juli 2018 om 07:08
    Had je zelf maar een identiteit
    Vind ik leuk
    Bartho +238
    vrijdag 6 juli 2018 om 07:27
    Ok, zal iedereen wel op zitten te wachten vriend.. Goede inhoudelijke reactie van je;).
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7034
    vrijdag 6 juli 2018 om 07:58
    Het is gewoon onzin. Identiteit bestaat uit de stad, embleem, clubkleuren etc. Bryan Linssen of Thomas Bruns hebben net zo weinig binding met Vitesse als Darfoleu of Carvalho. Het voetbal is niet meer zoals in de jaren 70.
    Vind ik leuk
    VA1 +1563
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:29
    Precies!
    Vind ik leuk
    LIO7 +969
    vrijdag 6 juli 2018 om 06:10
    Eindelijk... het bericht waar heel Arnhem e.o. zat te wachten hahahaha
    Vind ik leuk
    heur es +492
    vrijdag 6 juli 2018 om 06:14
    Blijven ze wel in dit tenue spelen?
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1476
    vrijdag 6 juli 2018 om 09:10
    Heerlijk....een ervaren degelijke keeper. Het kan een mooi seizoen worden voor Vitesse :)
    Vind ik leuk
    Het Brein +3842
    vrijdag 6 juli 2018 om 09:13
    Als Vitesse iedere dag iemand haalt, hebben ze ein augustus een selectie van 50 man..
    Vind ik leuk
    Moa +3614
    vrijdag 6 juli 2018 om 09:13
    Mooi voor Vitesse, maar verwacht niks van ze dit jaar, veel te veel mutaties ieder jaar weer.
    Vind ik leuk
    mitch +304
    vrijdag 6 juli 2018 om 09:24
    Verwacht maar niks dat zal ons 'n worst zijn.Ik hoop dat iedereen niks verwacht eigenlijk en dan gewoon iedereen 'n klop geven :-))
    Vind ik leuk
    Ponypack +337
    vrijdag 6 juli 2018 om 09:26
    Afgelopen 2 jaar, Beker gewonnen en dit jaar de play-offs gewonnen waarom mag je niks van ze verwachten?
    Vind ik leuk
    Moa +3614
    vrijdag 6 juli 2018 om 09:29
    Er zijn mensen die hebben het over de top3 aanvallen dat zie ik niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 10:16
    Interessant allemaal. Er is een hoop aan het veranderen in de eredivisie.
    Ben ook benieuwd hoe Slutsky het gaat doen
    Vind ik leuk
    Janjan +428
    vrijdag 6 juli 2018 om 12:44
    Eigen jeugd is erg moeilijk dat zo snel op te bouwen.
    Ze hebben wel een top training complex!
    Echter, stadion zit ook nooit vol omdat er weinig feeling is met deze club daardoor. alles staat klaar voor het succes.
    Vind ik leuk
    rebelkushh +126
    vrijdag 6 juli 2018 om 12:53
    Net als je denkt dat Vitesse ontzettend goed bezig is op de transfermarkt komen ze met Carvallho.
    Begrijp me niet verkeerd, het zal wel een goede keeper zijn geweest als ik de clubs zie waar hij gespeeld heeft maar Vitesse maakt hier eigenlijk dezelfde fout als vorig jaar met Pasveer.
    Carvalho heeft in 2 seizoenen 10 wedstrijden gespeeld, vorig seizoen 1 wedstrijd en het seizoen daarvoor dus 9.
    Ik begrijp dit niet, keeper is de belangrijkste pion in een voetbal team dat hebben we vorig seizoen wel gezien met pasveer en houwen. Ik hoop dan ook dat dit fake News is en dat ze het hebben over blackman van chelsea anders ben ik bang dat slutsky dezelfde pad gaat bewandelen als Fraser.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Update: Vitesse heeft negende aanwinst bijna binnen en huurt ervaren doelman'