Transferstunt niet realistisch: 'Ik denk dat Vitesse te klein voor hem is'

    Transferstunt niet realistisch: 'Ik denk dat Vitesse te klein voor hem is'

    zaterdag 7 juli 2018 om 12:09

    Evgeniy Levchenko denkt niet dat Vitesse kan stunten met de komst van Aleksandr Golovin. De uitblinker van de Russen wordt in verband gebracht met de Arnhemmers en zou via Chelsea in de Eredivisie terecht kunnen komen. 

    "Slutsky heeft hem als trainer van CSKA Moskou onder zijn hoede genomen en later ook laten debuteren bij de nationale ploeg", vertelt Levchenko aan de NOS. "Voor Golovin is hij als een tweede vader. Dat zou een reden kunnen zijn waarom mensen hem in verband brengen met Vitesse, waar Sloetski nu trainer is. Maar ik denk dat Vitesse al te klein voor hem is."

    Golovin weet hoe het is om op het hoogste niveau te spelen. Dat zou het voor Vitesse extra moeilijk maken. "Golovin speelt al drie jaar in de Champions League en heeft al een EK en een WK achter zijn naam. Het zou een mooie stunt zijn voor Vitesse, maar ik denk niet dat hij dat wil. Dit wordt misschien wel de belangrijkste beslissing in zijn leven."

    Golovin neemt het zaterdag in de kwartfinale van het WK op tegen Kroatië, waar hij Luka Modric en Ivan Rakitic treft. Een test om te zien waar hij staat? Levchenko:  "Modric en Rakitic zijn al flink wat stappen verder en dat geldt eigenlijk voor het hele elftal van Kroatië. Ik verwacht eigenlijk weer hetzelfde spelbeeld als tegen Spanje: Rusland zal heel verdedigend spelen. Dan kun je de creativiteit van Golovin niet beoordelen. Ik ben geen fan dat voetbal, maar het werkt voorlopig wel."

    Lees ookVitesse krijgt Golovin-boost: "Volgens mij heeft hij al bij Chelsea getekend"

    Poll

    Verwacht jij dat de transfer er gaat komen?

    (909 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 7 juli 2018 om 12:10
    Helaas lijkt het onrealistisch.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 7 juli 2018 om 12:10]
    Vind ik leuk
    PRICE +17711
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:34
    Slutsky heeft desondanks grote plannen met Vitesse
    Vind ik leuk
    Rodajc +11034
    zaterdag 7 juli 2018 om 13:14
    Deze redenen hadden ook voor Slutsky kunnen gelden, maar doen ze niet. Als Chelsea hem haalt is de stap naar Vitesse gewoon realistisch, die moeten met deze selectie gewoon de EL halen en bovenin meedraaien in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    VA1 +1584
    zaterdag 7 juli 2018 om 14:47
    Precies.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 01:45
    Ik hoop het ook hoor.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:15
    Ik zie het niet gebeuren.. zal voor hem een stap achteruit zijn..
    Vind ik leuk
    John M. +4177
    zaterdag 7 juli 2018 om 17:45
    Hoe kom jij op Luton Town? Was vroeger een bekende club maar ik heb er lang niet meer van gehoord.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 17:53
    Ik neem ze altijd bij football manager.. was vroeger idd een bekende club.. beetje in de tijd dat leeds groot was.. spelen nu op het 4de niveau in engeland
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 7 juli 2018 om 17:54]
    Vind ik leuk
    420 +1228
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:15
    Slutsky/Sloetskie vind ik echt klinken als mijn Russische ex..
    Vind ik leuk
    Maxidi +3567
    zaterdag 7 juli 2018 om 13:18
    Klinkt anders best Fries. en onbetrouwbaar bovendien.
    Vind ik leuk
    John M. +4177
    zaterdag 7 juli 2018 om 17:48
    Klinkt beter dan Sletsky
    Vind ik leuk
    iceman +1474
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:20
    Vitesse krijgt een behoorlijk team. Heeft PSV straks eindelijk een echte concurrent om de titel. Zo word de Eredivisie toch nog spannend.
    Vind ik leuk
    HanV +3427
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:34
    We trekken ons ook niks aan van een oefenwedstrijd tegen een onbekend team. Dat is maar een oefenwedstrijd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:20
    Vitesse heeft veel gehaald, maar is het ook wat? Van de meeste spelers heb ik nog nooit gehoord. Maar Vitesse is in ieder geval erg actief; van Feyenoord heb ik nog niets gehoord. Zijn ze aan het sparen voor het peperdure Feyenoord City project?
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:25
    voor Feyenoord nieuws moet je niet op een ajax site kijken
    Vind ik leuk
    base +1734
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:35
    Is er dan nieuws over Feyenoord ?
    Vind ik leuk
    iceman +1474
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:28
    Feyenoord heeft geen geld om spelers te halen. Ze moeten eerst verkopen. Maar er is niet zoveel interesse voor Feyenoord spelers momenteel. Ja voor El Ahmadi. Maar die laten ze voor niks gaan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 18:24
    Thelander en Clark heb ik goed gezien en ben ik wel van gecharmeerd. Clarke-Salter oogt solide, nog te weinig geobserveerd.
    Bero niet slecht, maar creëerde nog te weinig
    Karami, Doekhie, Gong en de keeper heb ik nog niet gezien.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 7 juli 2018 om 18:25]
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:21
    hebben ze weer een nieuwe trainer , sloetski ?
    Vind ik leuk
    Maddox +1527
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:43
    Jullie hebben toch ook een nieuwe trainer,Lucas.
    Jack de Gier.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 21:35
    je hele roebel clubje gaat opgedoekt worden
    Vind ik leuk
    heur es +202
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:22
    Hoeveel hebben ze gisteren gespeelt?
    Vind ik leuk
    HansVites +4410
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:25
    Gewoon met 11 tegen 11
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:41
    1-2 verloren. Deden maar 3 nieuwelingen mee en de 2e helft, alle goals, was met he jeugdteam+Bero en Darfalou. Darfalou scoorde.
    Vind ik leuk
    Maddox +1527
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:47
    heur es : jullie gaan voor de KeukenKampioenschaal?
    Vind ik leuk
    HansVites +4410
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:23
    Ik denk ook niet dat die Golovin komt, maar laten ze Mount nog maar een keer een seizoen huren.
    Vind ik leuk
    Maddox +1527
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:38
    Mount nog een jaartje proberen te halen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:42
    Lorre
    Vind ik leuk
    Dicky +17121
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:34
    A gelukkig, een topic over Vitesse. Ik was al bang dat er vandaag niks te doen was op VP.
    Vind ik leuk
    Hupfean +2957
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:41
    Waarom zou ie dat niet willen? Als je onder de vleugels van je (2e) vader kan spelen dan is die kans wel aanwezig.
    Vind ik leuk
    VA1 +1584
    zaterdag 7 juli 2018 om 14:50
    Lijkt mij ook. En het is al zo goed als rond.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80944
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:48
    En dat zegt een Oekraïner.
    Vind ik leuk
    Maddox +1527
    zaterdag 7 juli 2018 om 13:06
    Golovin gaat echt niet gebeuren,M-D.
    Maar dromen kunnen wij tegenwoordig tegen betaling.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80944
    zaterdag 7 juli 2018 om 13:10
    Ik weet het niet man, ik heb een voorgevoel van wel. Het is een oogappeltje van Slutsky. En ik volg Golovin al een tijd, echt een goede speler Maddox.
    Vind ik leuk
    Maddox +1527
    zaterdag 7 juli 2018 om 13:12
    Slutsky is wel trainer van hem geweest bij, CSKA Moskou.

    Golovin lijkt mij te hoog gegrepen, maar Mount zou misschien nog kunnen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 7 juli 2018 om 13:13]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80944
    zaterdag 7 juli 2018 om 13:14
    Mount is ook geweldig als je die nog een jaar kan gebruiken.
    Vind ik leuk
    NvC +1403
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:59
    Het zou voor hem ook een stap achteruit zijn. Maar nog het zou een stunt zijn als hij wel komt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 13:13
    De toekomst zal het uitwijzen ... Voor ons zou het super mooi zijn als hij komt . Zo niet is het natuurlijk jammer maar zijn we nog steeds blij met de ingeslagen weg . Heb persoonlijk ook gewoon liever mount nog een jaar .die kent de club al en zal minder tot geen aanpassingsproblemen hebben
    Vind ik leuk
    De Goffert +170
    zaterdag 7 juli 2018 om 13:24
    Laten we eerlijk zijn. Als een club als Vitesse, met het brede netwerk van Sloetsky, gerichte aankopen doet kunnen ze zo meedoen om de titel. Ajax en psv presteren ondermaats en zijn heus niet bii voorbaat al kampioen.
    Of deze speler op Nederlands niveau wilt ballen vraag ik me af. Er zijn veel betere competities met betere vergoedingen.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1729
    zaterdag 7 juli 2018 om 13:28
    Denk het ook niet, maar hopen kan altijd!
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 13:31
    Wat weet jij daar nou van Levgeny,houdt jij lekker bezig met andere dingen dan dit
    Vind ik leuk
    Het Brein +3320
    zaterdag 7 juli 2018 om 14:24
    We gaan het zien! Mount is ook welkom :)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 7 juli 2018 om 14:25]
    Vind ik leuk
    VA1 +1584
    zaterdag 7 juli 2018 om 14:49
    It's a done deal.
    Vind ik leuk
    Butsbal +12279
    zaterdag 7 juli 2018 om 14:52
    Ajax schijnt ook interesse te hebben gehad.
    Vind ik leuk
    RtdDub +9466
    zaterdag 7 juli 2018 om 15:55
    Als Chelsea hem koopt maar nog niet wil gebruiken blijft ie gewoon bij CSKA. Die gaat echt niet in de eredivisie spelen als hij bij CSKA CL kan spelen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Transferstunt niet realistisch: 'Ik denk dat Vitesse te klein voor hem is'