Negende zomeraanwinst van Vitesse: Ik was reserve bij Chelsea

    Negende zomeraanwinst van Vitesse: "Ik was reserve bij Chelsea"

    zondag 8 juli 2018 om 23:53

    Eduardo wil vlammen bij Vitesse. De 36-jarige Chelsea-doelman wordt voor de duur van één seizoen gehuurd door de Arnhemmers. In Londen speelde Eduardo niet.

    "Ik was reserve bij Chelsea", vertelt de Portugees aan de Gelderlander. "Maar ik heb natuurlijk wel onder weerstand getraind. En ik heb ook wel wat vlieguren gemaakt Dat ritme is er snel weer. Daarvan ben ik overtuigd."

    Vitesse had Eduardo in het vizier. De doelman tekende een nieuw, eenjarig contract bij Chelsea, waarna de huurdeal werd afgerond. "De verhalen over Vitesse waren goed. De beslissing was ook zo genomen. Ik hoop mijn ervaring over te kunnen brengen op de groep."

    Bij Vitesse moet Eduardo vooral concurreren met Remko Pasveer. Eduardo is de negende zomeraanwinst van de club uit Arnhem. Naast Eduardo versterkte Vitesse zich eerder al met Danilho Doekhi, Hilary Gong. Khalid Karami, Rasmus Thelander, Oussama Darfalou, Max Clark, Jake Clarke-Salter en Matus Bero.

    Plaats een reactie

    Het Brein +3320
    zondag 8 juli 2018 om 23:55
    Die Hilary Gong wordt de nieuwe Musa! Eduardo 10x liever dan Houwen en Pasveer!
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 23:57
    Is wel al 36, hoewel dat voor een keeper nog wel kan, enkele jaren.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3320
    maandag 9 juli 2018 om 00:00
    Ja dat vind ik wel minder..
    Vind ik leuk
    Maddox +1527
    maandag 9 juli 2018 om 06:24
    Houwen is volgens mij 22 maar kan er niks van.
    Liever een keeper van 36 die wel ballen tegen kan, Houwen!
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    maandag 9 juli 2018 om 00:16
    Welke 9 spelers kunnen vertrekken?
    Vind ik leuk
    Kiwi +131
    maandag 9 juli 2018 om 00:39
    Miazga, Kashia, Faye, Oude-Kotte, Lelieveld, Calor, Törnes, Dabo en Castaignos. Sterker nog; die zijn al weg.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    maandag 9 juli 2018 om 00:44
    Basisspelers heb ik het over, Castaignos hadden ze nooit moeten halen die speelde op zijn best toen hij 18 was en op een wedstrijd in de basis bij Feyenoord werd gekocht.
    Vind ik leuk
    Dicky +17121
    maandag 9 juli 2018 om 05:01
    Denk jij dat alle spelers voor de basis zijn aangetrokken? Er zijn 9 spelers weg waarvan 3 uit de basis. Die zijn nu vervangen plus dat de posities die minder sterk bezet waren nu versterkt zijn. 9 klinkt veel. Maar wie een klein beetje verder kijkt ziet dat het eigenlijk niet meer dan logisch is dat Vitesse deze 9 heeft gehaald. Sterker nog, ik verwacht dat er nog minimaal één speler bijkomt.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1729
    maandag 9 juli 2018 om 08:45
    Heet doorselecteren zou een Ajacied moeten snappen
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3232
    maandag 9 juli 2018 om 13:07
    Doorselecteren, ik wist niet dat huurkrachten ook doorgeselecteerd werden.
    Vind ik leuk
    Kiwi +131
    maandag 9 juli 2018 om 16:34
    Nou, dan zijn er alsnog Miazga, Kashia, Faye, Dabo en Mount weg die (veelal) in de basis stonden, die weg zijn.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3320
    maandag 9 juli 2018 om 01:01
    Pasveer, Vd Werff en Bruns wat mij betreft..
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    maandag 9 juli 2018 om 01:36
    We zullen wel zien wat deze Rus ervan bakt.
    Vind ik leuk
    Maddox +1527
    maandag 9 juli 2018 om 06:23
    Iedere keeper is beter dan, Houwen.
    Gong gaat een sensatie worden in de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 23:56
    Bizar om een 36-jarige speler een contract aan te bieden en te verhuren...
    Vind ik leuk
    Het Brein +3320
    maandag 9 juli 2018 om 00:02
    Waarschijnlijk om het hoge salaris zo constructief door Chelsea te laten betalen (of deels), zodat hij overstag is gegaan. Anders was hij wel transfervrij gekomen...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80947
    zondag 8 juli 2018 om 23:58
    Is gewoon een hele goede versterking al is het huur voor een jaar.

    Goed gedaan om dit soort spelers binnen te halen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 8 juli 2018 om 23:58]
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3431
    maandag 9 juli 2018 om 01:13
    Dit is gewoon een topkeeper voor Vitesse begrippen!
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 13:03
    natuurlijk, maar wat verdient Chelsea eraan?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80947
    maandag 9 juli 2018 om 13:05
    Het is een open deur, maar Chelsea verdient niet meer aan een speler van dik in de 30. Hooguit een jongere keeper die stijgt in de hiërarchie...
    Vind ik leuk
    stratumseind +138670
    zondag 8 juli 2018 om 23:59
    Ik ken er echt niet 1 van dus ik ben razend benieuwd hoe het er bij Vitesse uit gaat zien
    Vind ik leuk
    ArnhemZuid +341
    maandag 9 juli 2018 om 00:00
    Je bent niet de enige die erg benieuwt is!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +6032
    maandag 9 juli 2018 om 00:01
    Ook benieuwd,voor mij ook volstrekt onbekend.En volg t voetbal toch wel aardig.Jan Boskamp zal ze wel kennen denk ik.Die heeft ze s'nachts op z'n tv weleens zien voetballen op een bijveld.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80947
    maandag 9 juli 2018 om 08:51
    Eduardo heeft 36 caps voor Portugal en behoorde tot de selectie die in 2016 Europees kampioen werd. Die moet je toch wel kennen?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +6032
    maandag 9 juli 2018 om 10:35
    Volgens mij speelde rui patricio toch?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80947
    maandag 9 juli 2018 om 10:51
    Hij zat toen op de bank en was erbij. Zeg niet dat ie heeft gespeeld. Maar heeft toch wel 36 caps als man achter Patricio. Is geen koekenbakker natuurlijk.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2215
    maandag 9 juli 2018 om 01:59
    Dat is elk jaar zo. Elk jaar moeten ze weer een heel nieuw elftal bouwen. Nou ja, voor zover je dat bouwen kunt noemen...
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 01:59]
    Vind ik leuk
    Dicky +17121
    maandag 9 juli 2018 om 05:16
    Duidelijk dat jij Vitesse niet volgt. Maar zeg eens eerlijk. Moet Vitesse dan maar weer met Houwen, Büttner, Bruns, Beerens de Europa league in? En moeten de vertrokken jongens als Kashia niet vervangen worden?
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2215
    maandag 9 juli 2018 om 14:07
    Heb je gelijk in. Ze hebben betere spelers nodig. Maar zoveel nieuwelingen kan ook wel eens een gok zijn. Niet zozeer omdat sommigen zouden kunnen tegenvallen, maar zowat een heel nieuw ingespeeld elftal krijgen is geen kattepis. Maar het kan natuurlijk ook zomaar ineens gaan lopen. Dat dan wel weer...
    Vind ik leuk
    Dicky +17121
    maandag 9 juli 2018 om 14:22
    Voor iedere speler die Vitesse gehaald heeft is een logische verklaring behalve Karami. Ze zijn ook niet allemaal gehaald voor de basis en zullen geleidelijk gebracht worden. Neem de rechtsbuiten positie. Nu is Beerens de rechtsbuiten maar hij valt wat tegen. Daarom is Gong gekomen om hem ter zijner tijd te vervangen.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2215
    maandag 9 juli 2018 om 16:12
    Jawohl...
    Vind ik leuk
    Dicky +17121
    maandag 9 juli 2018 om 05:07
    Die Carvalho is volgens mij wel een beest hoor. Ik weet dat zon filmpje op YouTube alleen maar hoogtepunten bevat. Maar ik vond het nogal indrukwekkend wat ik zag. De reacties van Chelsea supporters waren ook alleen maar positief. Maar ik begrijp dat je niet één nieuwe speler kent die nu naar Vitesse gekomen is. Maar laten we wel zijn. Ik ken de spelers die van buiten de Eredivisie naar clubs in Nederland gaan eigenlijk bijna nooit. Van Lozano, Sanchez, Jorgenson, Arias etc etc had ik ook nog nooit gehoord.
    Vind ik leuk
    stratumseind +138670
    maandag 9 juli 2018 om 07:32
    Klopt
    Vind ik leuk
    ArnhemZuid +341
    maandag 9 juli 2018 om 00:00
    Na de oefenpot ben ik ervan overtuigd dat dit een hele goede zaak is.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 00:09
    Nog 2 nieuwelingen erbij en dan op naar 10 nieuwe reserves!
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2215
    maandag 9 juli 2018 om 02:00
    Nog drie en je hebt een heel elftal aan reserves...
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6104
    maandag 9 juli 2018 om 00:13
    😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 00:31
    het heeft wat jaartjes geduurt, maar denk dat Vitesse langzaam op de deur klopt bij de top 3. Hopen dat AZ de lijn doorzet, feyenoord niet tegen valt en vitesse aansluit. Goed voor de competitie, waarbij er steeds betere topwedstrijden komen.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 00:32
    als mount of golovin nog komt kan de rest van de eredivisie de borst nat maken. Ben iig blij met deze keeper . Hij heeft genoeg interlands gespeeld en brengt een brok aan ervaring met zich mee . Heb zin in het nieuwe seizoen !
    Vind ik leuk
    Professoro +217
    maandag 9 juli 2018 om 05:21
    Kopen kopen kopen koop club.
    Fijn voor je jeugdopleiding
    Vind ik leuk
    Dicky +17121
    maandag 9 juli 2018 om 06:11
    Vorig seizoen 8 spelers uit de beloften die speeltijd kregen in het eerste. Noem eens 5 clubs die hetzelfde kunnen zeggen? Kijk even hoeveel spelers die hun debuut maakten in Vitesse 1 en die nu zijn doorgekomen in het betaald voetbal. De jeugd krijgt juist bij Vitesse kansen. Maar op het moment dat je even niet een nieuwe Pröpper in de jeugd hebt lopen kan je hem niet brengen ook.
    Vind ik leuk
    Maddox +1527
    maandag 9 juli 2018 om 06:28
    En wat koopt de onbekende club van,Professoro?
    Eerst liep iedereen te zeiken dat Vitesse spelers huurt, en nu kopen ze wel en is het weer niet goed.
    Vind ik leuk
    Professoro +217
    maandag 9 juli 2018 om 09:28
    In ieder geval Nederlandse spelers blaaskaak
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 09:48
    Dat is noodzaak, professortje.
    Geen geld is geen buitenlanders.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 08:44
    Huilen , huilen , huilen en dat voor een bericht zo vroeg op de ochtend ! Zal vast een klote dag worden voor je ! Geniet van je klote dag !
    Vind ik leuk
    Professoro +217
    maandag 9 juli 2018 om 09:28
    Jonge jonge....je weet zeker niet beter .
    Kruip lekker je achterstands wijk in
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 09:47
    Ontsnapt uit een kliniek, professortje?
    Vind ik leuk
    Professoro +217
    maandag 9 juli 2018 om 14:00
    Poeh.. .stoere taal vooe een klein ventje
    Vind ik leuk
    VA1 +1584
    maandag 9 juli 2018 om 12:51
    Zo die zit!! Haha!!
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 12:59
    Kleuters uit Schijtmegen hebben weer schoolvakantie.
    Vind ik leuk
    Professoro +217
    maandag 9 juli 2018 om 13:59
    Rotterdam lullo
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 14:27
    Heeft iemand een kleine versie van de KeukenKampioen schaal? voor onze kleuter uit Schijtmegen, mini professor?
    Vind ik leuk
    Professoro +217
    maandag 9 juli 2018 om 20:02
    Leer eens lezen stumperd
    Niet alles wat een beetje negatief op je nepclub is komt uit Nijmegen ....ook is als Rotterdammer heb een hekel aan clubs als jullie ....
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 20:23
    De helft kan ik ontcijferen, maar jij bent echt gewoon een,Nekker! ik weet dat je je er voor schaamt, maar jij bent een,Nekker!.

    Dat schelden maakt je echt niet stoer,jochie.
    En wie heeft gezegd? dat ik voor Vitesse ben?
    Helaas gaat de schoolvakantie nog 6 weken duren, en zit heel VP vol met kleuters.
    Vind ik leuk
    Professoro +217
    maandag 9 juli 2018 om 20:41
    Denk wat je wil knulleke ....zo ziet je maar weer dat er niks goeds aan arnnep is
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 20:45
    Leer Nederlands, Nijmegenaar en tig bulldog accountjes. Is je ban weer opgeheven?
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1339
    maandag 9 juli 2018 om 08:50
    De jeugd moet gewoon beter zijn dan hetgeen erin staat. De lat ligt hoger. Welkom in de topsportwereld.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 06:20
    Concurreren met Remko Pasveer,dat heeft Eduardo nu al gewonnen
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 10:48
    Armoedig clubje daar in Arnhem.
    Vind ik leuk
    Dicky +17121
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:17
    Wel heerlijk dat kutclubje van jou van de titel afgehouden hahahahaha.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 08:19]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Negende zomeraanwinst van Vitesse: "Ik was reserve bij Chelsea"