Negende zomeraanwinst van Vitesse: Ik was reserve bij Chelsea

    Negende zomeraanwinst van Vitesse: "Ik was reserve bij Chelsea"

    zondag 8 juli 2018 om 23:53

    Eduardo wil vlammen bij Vitesse. De 36-jarige Chelsea-doelman wordt voor de duur van één seizoen gehuurd door de Arnhemmers. In Londen speelde Eduardo niet.

    "Ik was reserve bij Chelsea", vertelt de Portugees aan de Gelderlander. "Maar ik heb natuurlijk wel onder weerstand getraind. En ik heb ook wel wat vlieguren gemaakt Dat ritme is er snel weer. Daarvan ben ik overtuigd."

    Vitesse had Eduardo in het vizier. De doelman tekende een nieuw, eenjarig contract bij Chelsea, waarna de huurdeal werd afgerond. "De verhalen over Vitesse waren goed. De beslissing was ook zo genomen. Ik hoop mijn ervaring over te kunnen brengen op de groep."

    Bij Vitesse moet Eduardo vooral concurreren met Remko Pasveer. Eduardo is de negende zomeraanwinst van de club uit Arnhem. Naast Eduardo versterkte Vitesse zich eerder al met Danilho Doekhi, Hilary Gong. Khalid Karami, Rasmus Thelander, Oussama Darfalou, Max Clark, Jake Clarke-Salter en Matus Bero.

    Plaats een reactie

    Het Brein +4007
    zondag 8 juli 2018 om 23:55
    Die Hilary Gong wordt de nieuwe Musa! Eduardo 10x liever dan Houwen en Pasveer!
    Vind ik leuk
    Counterattack +11322
    zondag 8 juli 2018 om 23:57
    Is wel al 36, hoewel dat voor een keeper nog wel kan, enkele jaren.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4007
    maandag 9 juli 2018 om 00:00
    Ja dat vind ik wel minder..
    Vind ik leuk
    Counterattack +11322
    zondag 8 juli 2018 om 23:56
    Bizar om een 36-jarige speler een contract aan te bieden en te verhuren...
    Vind ik leuk
    Het Brein +4007
    maandag 9 juli 2018 om 00:02
    Waarschijnlijk om het hoge salaris zo constructief door Chelsea te laten betalen (of deels), zodat hij overstag is gegaan. Anders was hij wel transfervrij gekomen...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91515
    zondag 8 juli 2018 om 23:58
    Is gewoon een hele goede versterking al is het huur voor een jaar.

    Goed gedaan om dit soort spelers binnen te halen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 8 juli 2018 om 23:58]
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3707
    maandag 9 juli 2018 om 01:13
    Dit is gewoon een topkeeper voor Vitesse begrippen!
    Vind ik leuk
    Counterattack +11322
    maandag 9 juli 2018 om 13:03
    natuurlijk, maar wat verdient Chelsea eraan?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91515
    maandag 9 juli 2018 om 13:05
    Het is een open deur, maar Chelsea verdient niet meer aan een speler van dik in de 30. Hooguit een jongere keeper die stijgt in de hiërarchie...
    Vind ik leuk
    stratumseind +166154
    zondag 8 juli 2018 om 23:59
    Ik ken er echt niet 1 van dus ik ben razend benieuwd hoe het er bij Vitesse uit gaat zien
    Vind ik leuk
    ArnhemZuid +298
    maandag 9 juli 2018 om 00:00
    Je bent niet de enige die erg benieuwt is!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    maandag 9 juli 2018 om 00:01
    Ook benieuwd,voor mij ook volstrekt onbekend.En volg t voetbal toch wel aardig.Jan Boskamp zal ze wel kennen denk ik.Die heeft ze s'nachts op z'n tv weleens zien voetballen op een bijveld.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91515
    maandag 9 juli 2018 om 08:51
    Eduardo heeft 36 caps voor Portugal en behoorde tot de selectie die in 2016 Europees kampioen werd. Die moet je toch wel kennen?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    maandag 9 juli 2018 om 10:35
    Volgens mij speelde rui patricio toch?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91515
    maandag 9 juli 2018 om 10:51
    Hij zat toen op de bank en was erbij. Zeg niet dat ie heeft gespeeld. Maar heeft toch wel 36 caps als man achter Patricio. Is geen koekenbakker natuurlijk.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3231
    maandag 9 juli 2018 om 01:59
    Dat is elk jaar zo. Elk jaar moeten ze weer een heel nieuw elftal bouwen. Nou ja, voor zover je dat bouwen kunt noemen...
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 01:59]
    Vind ik leuk
    ArnhemZuid +298
    maandag 9 juli 2018 om 00:00
    Na de oefenpot ben ik ervan overtuigd dat dit een hele goede zaak is.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 00:09
    Nog 2 nieuwelingen erbij en dan op naar 10 nieuwe reserves!
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3231
    maandag 9 juli 2018 om 02:00
    Nog drie en je hebt een heel elftal aan reserves...
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    maandag 9 juli 2018 om 00:13
    😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 00:31
    het heeft wat jaartjes geduurt, maar denk dat Vitesse langzaam op de deur klopt bij de top 3. Hopen dat AZ de lijn doorzet, feyenoord niet tegen valt en vitesse aansluit. Goed voor de competitie, waarbij er steeds betere topwedstrijden komen.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 00:32
    als mount of golovin nog komt kan de rest van de eredivisie de borst nat maken. Ben iig blij met deze keeper . Hij heeft genoeg interlands gespeeld en brengt een brok aan ervaring met zich mee . Heb zin in het nieuwe seizoen !
    Vind ik leuk
    Professoro +233
    maandag 9 juli 2018 om 05:21
    Kopen kopen kopen koop club.
    Fijn voor je jeugdopleiding
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 08:44
    Huilen , huilen , huilen en dat voor een bericht zo vroeg op de ochtend ! Zal vast een klote dag worden voor je ! Geniet van je klote dag !
    Vind ik leuk
    Professoro +233
    maandag 9 juli 2018 om 09:28
    Jonge jonge....je weet zeker niet beter .
    Kruip lekker je achterstands wijk in
    Vind ik leuk
    VA1 +1679
    maandag 9 juli 2018 om 12:51
    Zo die zit!! Haha!!
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1607
    maandag 9 juli 2018 om 08:50
    De jeugd moet gewoon beter zijn dan hetgeen erin staat. De lat ligt hoger. Welkom in de topsportwereld.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 06:20
    Concurreren met Remko Pasveer,dat heeft Eduardo nu al gewonnen
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 10:48
    Armoedig clubje daar in Arnhem.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Negende zomeraanwinst van Vitesse: "Ik was reserve bij Chelsea"