'Dit is mijn langste trainingskamp ooit, maar deze trainer laat ons heel erg vrij'

    'Dit is mijn langste trainingskamp ooit, maar deze trainer laat ons heel erg vrij'

    maandag 9 juli 2018 om 14:29

    Het is tijdens de trainingen afzien voor de spelers van Vitesse. Dat erkent Bryan Linssen. De oefensessies van de nieuwe coach Leonid Slutsky zijn pittig.

    "Maar gelukkig doen we alles met de bal. Dat vinden voetballers erg fijn", vertelt Linssen aan de Gelderlander. De 27-jarige aanvaller is na periodes bij Fortuna Sittard, MVV, VVV-Venlo, Heracles Almelo en FC Groningen wel wat gewend. Toch is het wennen. "Dit is mijn langste trainingskamp ooit."

    "De trainingen zijn zwaar. Maar de oefeningen maken het goed toeven, hier. Met de bal is alles makkelijker op te brengen, dan wanneer je alleen meters moet maken zonder een bal te zien", vervolgt Linssen vanuit het Oostenrijkse Sankt Veit an der Glan.

    De aanpak van Slutsky slaat aan bij Vitesse. "Deze trainer laat ons heel erg vrij", verklaart Linssen. "We hebben na de trainingen ook echt vrije tijd. We hoeven dan niet per se op de kamer te blijven. We mogen ook het centrum in voor een kop koffie. In dat opzicht is het allemaal heel erg relaxed."

    Plaats een reactie

    Donnygo +3027
    maandag 9 juli 2018 om 14:35
    Is het Koffie of vodka met koffie.
    Vind ik leuk
    Arvin +3030
    maandag 9 juli 2018 om 14:36
    Vodka redbull voor de wedstrijd, op trainingsdagen alleen koffie :')
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 14:49
    Ik denk iets wat er tussen in zit.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 14:35
    mooie kerel man echt een cholo figuur hoop dat ie nog gamen op zijn kamer?
    Vind ik leuk
    Arvin +3030
    maandag 9 juli 2018 om 14:37
    Probeer het anders nog eens?
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +14934
    maandag 9 juli 2018 om 14:42
    Toen je dit typte was het vast geniaal.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13853
    maandag 9 juli 2018 om 14:36
    Hoor alleen maar goede verhalen over Vitesse, zie ze echt wel hoge ogen gooien komend seizoen. Alles lijkt klaar om de volgende stap te zetten richting AZ.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2092
    maandag 9 juli 2018 om 14:39
    Moeten ze eerst feyenoord voorbij ;)
    Vind ik leuk
    Rodajc +13853
    maandag 9 juli 2018 om 14:42
    Naja natuurlijk hebben we beide onze argumenten maar ik zie AZ toch nog steeds als ook sportief de 4de club van Nederland ;-)
    Vind ik leuk
    Koeroe +12506
    maandag 9 juli 2018 om 14:47
    Laat klein Amsterdam maar lullen joh
    Vind ik leuk
    Quaresma +5450
    maandag 9 juli 2018 om 14:37
    Ik hoop dat Vitesse dit seizoen eindelijk een aanval gaat doen op de top 3. Met zo'n groot stadion en zo'n groot netwerk mag je toch wel wat verwachten.
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 14:37]
    Vind ik leuk
    VA1 +1595
    maandag 9 juli 2018 om 15:22
    Het heeft even moeten duren maar we zijn weer de club die we horen te zijn, waarvoor dat stadion toendertijd uit de grond is gestampt. We zijn volledig uit de schulden en beschikken inmiddels over een super de luxe trainingscomplex. Ben enorm trots op de club en de mensen die verantwoordelijk zijn voor dit succes zeer dankbaar.
    Vind ik leuk
    Lurton +2053
    maandag 9 juli 2018 om 16:29
    Groots stadion maar echt bijna nooit gevuld. Het doet echt pijn aan me ogen, de leegheid op de tribunes in Arnhem.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 14:37
    Helemaal losgeslagen daar in Arnhem, mogen gewoon kop koffie halen
    Vind ik leuk
    base +2081
    maandag 9 juli 2018 om 14:40
    Jij had liever iets in poeder vorm gezien ? 😉
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 14:37
    heb aak met hem cal of duy gespeel op de playstation
    Vind ik leuk
    Futjebal +1943
    maandag 9 juli 2018 om 14:48
    Die tijd had je beter kunnen besteden aan het oefenen van leesbaar schrijven
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2521
    maandag 9 juli 2018 om 14:39
    Top trainer!
    Vind ik leuk
    Laliga +1982
    maandag 9 juli 2018 om 14:46
    Ben benieuwd naar vitesse dit seizoen , zie het liefste naast fey ajax psv , vitesse en az europa ingaan . Schat die clubs het hoogste in om de broodnodige punten bij elkaar te krijgen
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31396
    maandag 9 juli 2018 om 15:01
    Ik zie Vitesse het liefst degraderen naar de onderbond.
    Vind ik leuk
    Laliga +1982
    maandag 9 juli 2018 om 15:25
    Dat kan , waarom is dat?
    Vind ik leuk
    pico323 +5337
    maandag 9 juli 2018 om 15:28
    trieste op merking van Barry Engels
    Vind ik leuk
    HansVites +4606
    maandag 9 juli 2018 om 15:45
    Dat noemen ze ook wel angst, je bent zeker bang dat Vitesse hoger eindigt dit seizoen en dat zou zo maar eens kunnen.
    Vind ik leuk
    Hans Worst +764
    maandag 9 juli 2018 om 15:03
    kann die mooi weer buiten de deur eten, zn vrouw heeft wel ervaring daarmee...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18221
    maandag 9 juli 2018 om 15:10
    Hoe weet je dat?
    Vind ik leuk
    Hans Worst +764
    maandag 9 juli 2018 om 20:52
    Google maar ff: "Het spel is uit voor Bryan Linssen"
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18221
    maandag 9 juli 2018 om 20:57
    Oei, wat een figuur. Nou ga ik toch anders naar hem kijken. Één keer kan nog wel begrijpen bij een profvoetballer. Maar zo structureel is best schandalig.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 15:37
    Slutsky verrast me steeds weer in positieve zin . Van zijn intervieuw tot de omgang met de spelers . Ik heb zin in het nieuwe seizoen !
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89183
    maandag 9 juli 2018 om 16:06
    Aan deze Rus gaat Vitesse veel plezier beleven.
    Vind ik leuk
    pico323 +5337
    maandag 9 juli 2018 om 16:34
    vitesse heeft weer een goede selectie, Ajax word een maar daar onder kunnen vreemde dingen gebeuren
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Dit is mijn langste trainingskamp ooit, maar deze trainer laat ons heel erg vrij'