'Dit is mijn langste trainingskamp ooit, maar deze trainer laat ons heel erg vrij'

    'Dit is mijn langste trainingskamp ooit, maar deze trainer laat ons heel erg vrij'

    maandag 9 juli 2018 om 14:29

    Het is tijdens de trainingen afzien voor de spelers van Vitesse. Dat erkent Bryan Linssen. De oefensessies van de nieuwe coach Leonid Slutsky zijn pittig.

    "Maar gelukkig doen we alles met de bal. Dat vinden voetballers erg fijn", vertelt Linssen aan de Gelderlander. De 27-jarige aanvaller is na periodes bij Fortuna Sittard, MVV, VVV-Venlo, Heracles Almelo en FC Groningen wel wat gewend. Toch is het wennen. "Dit is mijn langste trainingskamp ooit."

    "De trainingen zijn zwaar. Maar de oefeningen maken het goed toeven, hier. Met de bal is alles makkelijker op te brengen, dan wanneer je alleen meters moet maken zonder een bal te zien", vervolgt Linssen vanuit het Oostenrijkse Sankt Veit an der Glan.

    De aanpak van Slutsky slaat aan bij Vitesse. "Deze trainer laat ons heel erg vrij", verklaart Linssen. "We hebben na de trainingen ook echt vrije tijd. We hoeven dan niet per se op de kamer te blijven. We mogen ook het centrum in voor een kop koffie. In dat opzicht is het allemaal heel erg relaxed."

    Plaats een reactie

    Donnygo +1758
    maandag 9 juli 2018 om 14:35
    Is het Koffie of vodka met koffie.
    Vind ik leuk
    Arvin +904
    maandag 9 juli 2018 om 14:36
    Vodka redbull voor de wedstrijd, op trainingsdagen alleen koffie :')
    Vind ik leuk
    MichPSV +4883
    maandag 9 juli 2018 om 14:49
    Ik denk iets wat er tussen in zit.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 14:35
    mooie kerel man echt een cholo figuur hoop dat ie nog gamen op zijn kamer?
    Vind ik leuk
    Arvin +904
    maandag 9 juli 2018 om 14:37
    Probeer het anders nog eens?
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +13858
    maandag 9 juli 2018 om 14:42
    Toen je dit typte was het vast geniaal.
    Vind ik leuk
    420 +1230
    maandag 9 juli 2018 om 15:01
    100% stoned
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80967
    maandag 9 juli 2018 om 16:10
    Dan doe je nog niet zo.
    Vind ik leuk
    Rodajc +11050
    maandag 9 juli 2018 om 14:36
    Hoor alleen maar goede verhalen over Vitesse, zie ze echt wel hoge ogen gooien komend seizoen. Alles lijkt klaar om de volgende stap te zetten richting AZ.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1455
    maandag 9 juli 2018 om 14:39
    Moeten ze eerst feyenoord voorbij ;)
    Vind ik leuk
    Rodajc +11050
    maandag 9 juli 2018 om 14:42
    Naja natuurlijk hebben we beide onze argumenten maar ik zie AZ toch nog steeds als ook sportief de 4de club van Nederland ;-)
    Vind ik leuk
    Koeroe +9545
    maandag 9 juli 2018 om 14:47
    Laat klein Amsterdam maar lullen joh
    Vind ik leuk
    Maddox +1528
    maandag 9 juli 2018 om 15:18
    Top 5, ver komen in de beker en gewoon weer el halen.
    Vind ik leuk
    Quaresma +4262
    maandag 9 juli 2018 om 14:37
    Ik hoop dat Vitesse dit seizoen eindelijk een aanval gaat doen op de top 3. Met zo'n groot stadion en zo'n groot netwerk mag je toch wel wat verwachten.
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 14:37]
    Vind ik leuk
    VA1 +1584
    maandag 9 juli 2018 om 15:22
    Het heeft even moeten duren maar we zijn weer de club die we horen te zijn, waarvoor dat stadion toendertijd uit de grond is gestampt. We zijn volledig uit de schulden en beschikken inmiddels over een super de luxe trainingscomplex. Ben enorm trots op de club en de mensen die verantwoordelijk zijn voor dit succes zeer dankbaar.
    Vind ik leuk
    Lurton +2059
    maandag 9 juli 2018 om 16:29
    Groots stadion maar echt bijna nooit gevuld. Het doet echt pijn aan me ogen, de leegheid op de tribunes in Arnhem.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 14:37
    Helemaal losgeslagen daar in Arnhem, mogen gewoon kop koffie halen
    Vind ik leuk
    base +1734
    maandag 9 juli 2018 om 14:40
    Jij had liever iets in poeder vorm gezien ? 😉
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 14:37
    heb aak met hem cal of duy gespeel op de playstation
    Vind ik leuk
    Futjebal +1460
    maandag 9 juli 2018 om 14:48
    Die tijd had je beter kunnen besteden aan het oefenen van leesbaar schrijven
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 15:23
    Inburgeringscursus gemist, Jeroen?
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    maandag 9 juli 2018 om 14:39
    Top trainer!
    Vind ik leuk
    Laliga +1771
    maandag 9 juli 2018 om 14:46
    Ben benieuwd naar vitesse dit seizoen , zie het liefste naast fey ajax psv , vitesse en az europa ingaan . Schat die clubs het hoogste in om de broodnodige punten bij elkaar te krijgen
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26290
    maandag 9 juli 2018 om 15:01
    Ik zie Vitesse het liefst degraderen naar de onderbond.
    Vind ik leuk
    Laliga +1771
    maandag 9 juli 2018 om 15:25
    Dat kan , waarom is dat?
    Vind ik leuk
    Dicky +17124
    maandag 9 juli 2018 om 15:28
    Ik zie jou het liefst de sneltrein tegen houden met je schedel.
    Vind ik leuk
    Cookee +8850
    maandag 9 juli 2018 om 19:01
    Met kans op Nec-kramp?
    Vind ik leuk
    Dicky +17124
    maandag 9 juli 2018 om 19:41
    Barry heeft geen ruggengraat om zijn local club NEC te supporten. Deze loser is voor Feyenoord maar blijft hatelijke opmerkingen maken richting Vitesse om zich zo toch bij zijn stadsgenoten er in te likken.
    Vind ik leuk
    Cookee +8850
    dinsdag 10 juli 2018 om 17:38
    Dan zit er al een steekje los. Let wel, niks mis met Feijenoord, als je daar vandaan komt, maar eigen club is toch ietsje mooier voor mij. Daarmee deel je Bloed, Taal en geboortegrond. Als Feijenoord-fan in Nijmegen blijf je altijd import in R'dam... maar goed.... vrij land, vrije keus.

    Heb je al iets gezien van de nieuwe groep?
    Is Vitesse echt zo goed Dicky als ik nu lees overal?
    Of is dit weer typisch voor de media, eerst ophemelen om straks met de grond gelijk te maken?
    Vind ik leuk
    Dicky +17124
    dinsdag 10 juli 2018 om 18:48
    Moeilijk te zeggen nog. Als je de filmpjes van de nieuwe spelers ziet dan lijkt Vitesse zich heel aardig te hebben versterkt. Met name de beelden en commentaren over Carvalho (doelman) zijn veelbelovend. Uit de oefenwedstrijden kan ik nog maar weinig halen. Slutsky heeft tot dusver vooral de spelers van afgelopen seizoen laten spelen met aardig wat jongens uit de beloften en een enkele nieuweling. Tegen Shaktar werd kansloos verloren wat niet veel zegt. Tegen Wolfsberger werd verloren door ketsers van Houwen. Hoe Vitesse er voor staat weten we pas over tijdje denk ik. Eerst krijg je de Europa league wedstrijden en daarna krijgen we Groningen (thuis), Heerenveen (uit), AZ (uit), 020 (thuis), PSV (uit). Niet het makkelijkste programma zullen we maar zeggen. Ik denk ook niet dat we na een paar weken al moeten panikeren wanneer Vitesse 4 punten uit 5 wedstrijden zou pakken. Ik denk dat een mooi seizoen heel goed mogelijk is. Mocht Vitesse bij de eerste 5 komen en minimaal tot de kwartfinales van de beker komen (afhankelijk van de loting) en dit seizoen eens afrekenen met het verhaal dat Vitesse tegen de zwakkere tegenstanders punten laat liggen dan zouden we in Arnhem meer dan tevreden zijn.
    Vind ik leuk
    Cookee +8850
    dinsdag 10 juli 2018 om 18:55
    Oké, we wachten af.
    Maar als de media dan steeds roepen dat Vitesse zo sterk wordt is dat wel gevaarlijk als je dan zo'n zware start hebt, dan komt er ook harde kritiek.

    Die seizoenstart is idioot zwaar, maar aan de andere kant als je daar een beetje geluk hebt, dan ben je ook gelanceerd.
    Hoop wel dat jullie tegen H'veen met scherp schieten, dat maakt mijn leven iets makkelijker door de week. :)
    Vind ik leuk
    Dicky +17124
    dinsdag 10 juli 2018 om 19:01
    Dat hoop ik ook. Vooral het feit dat Vitesse tegen de nummers 1, 2 en 3 speelt maakt het erg zwaar. Groningen thuis moet je winnen, Heerenveen uit is lastig maar zeker niet onmogelijk. AZ is heel lastig al speelden we daar een paar maanden geleden heel aardig tegen en verloren we met 4-3 dankzij enorme ketsers van Houwen. 020 en PSV zijn voor de bonuspunten. We zien wel. Heb je een beetje verwachtingen van Cambuur?
    Vind ik leuk
    Cookee +8850
    dinsdag 10 juli 2018 om 19:12
    Oké, we wachten af.
    Nee, ik weet nauwelijks wat er gehaald is, maar de tijd van grote namen is voorbij, Cambuur mikt op jonge talenten, al is er wel eentje van jullie gekomen, waarvoor dank. :)
    Heb het gevoel dat Cambuur financieel heel voorzichtig beweegt, dat is mooi, maar voorlopig laat de club spelers waar je op kon bouwen gaan, afwachten hoe de nieuwe spelers het oppakken, ik verwacht niks, dan valt het altijd mee. Beginnen thuis tegen N.E.C. das niet lekker als je 10 nieuwe spelers hebt.
    Maar misschien komt er nog wat bij.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 19:13]
    Vind ik leuk
    Dicky +17124
    dinsdag 10 juli 2018 om 19:30
    Calor heeft talent. Hij kwam vooral wat handelingssnelheid tekort voor de subtop. Wellicht is dit de juiste stap voor die jongen. Het zou niet voor het eerst zijn dat een jeugdspeler van Vitesse het goed doet in Leeuwarden. Het wordt dit jaar leuker dan ooit in de Eerste divisie. Twente, NEC, Roda zijn favoriet denk ik en ik verwacht persoonlijk veel van Go Ahead. Het zou leuk zijn als ook Cambuur mee kan doen. Fortuna, Emmen, De Graafschap hebben aangetoond dat je zomaar kan promoveren na een paar goede wedstrijdjes.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11084
    maandag 9 juli 2018 om 19:06
    Zonde van de trein.
    Vind ik leuk
    pico323 +5164
    maandag 9 juli 2018 om 15:28
    trieste op merking van Barry Engels
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 15:29
    Is je vriend er vandoor met een Arnhemmer, Barry?
    Zit je helemaal alleen op je stoffige zolderkamertje?

    Ahhh, zielig hoor, knul.
    Vind ik leuk
    HansVites +4410
    maandag 9 juli 2018 om 15:45
    Dat noemen ze ook wel angst, je bent zeker bang dat Vitesse hoger eindigt dit seizoen en dat zou zo maar eens kunnen.
    Vind ik leuk
    Hans Worst +622
    maandag 9 juli 2018 om 15:03
    kann die mooi weer buiten de deur eten, zn vrouw heeft wel ervaring daarmee...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12866
    maandag 9 juli 2018 om 15:10
    Hoe weet je dat?
    Vind ik leuk
    Hans Worst +622
    maandag 9 juli 2018 om 20:52
    Google maar ff: "Het spel is uit voor Bryan Linssen"
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12866
    maandag 9 juli 2018 om 20:57
    Oei, wat een figuur. Nou ga ik toch anders naar hem kijken. Één keer kan nog wel begrijpen bij een profvoetballer. Maar zo structureel is best schandalig.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 15:37
    Slutsky verrast me steeds weer in positieve zin . Van zijn intervieuw tot de omgang met de spelers . Ik heb zin in het nieuwe seizoen !
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80967
    maandag 9 juli 2018 om 16:06
    Aan deze Rus gaat Vitesse veel plezier beleven.
    Vind ik leuk
    pico323 +5164
    maandag 9 juli 2018 om 16:34
    vitesse heeft weer een goede selectie, Ajax word een maar daar onder kunnen vreemde dingen gebeuren
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Dit is mijn langste trainingskamp ooit, maar deze trainer laat ons heel erg vrij'