Vindt Ziyech dat niet, dan speelt hij nog heel graag een jaar bij Ajax

    "Vindt Ziyech dat niet, dan speelt hij nog heel graag een jaar bij Ajax"

    maandag 9 juli 2018 om 18:16

    Het nieuwe seizoen is maandag begonnen voor Hakim Ziyech. Ondanks alle transferzorgen was de Marokkaan enkele weken na de uitschakeling van Marokko op het WK alweer present op de training van Ajax.

    De aanvallende middenvelder werd de voorbije weken nadrukkelijk gelinkt aan verschillende buitenlandse clubs. Onder andere AS Roma, Liverpool en Olympique Lyon werden al genoemd als mogelijke bestemmingen. Van een deal is nog geen sprake, waardoor Ziyech gewoon opnieuw meetraint met Ajax.

    Of hij dit seizoen ook blijft, is nog maar de vraag. Ziyech zou vooral zoeken naar de juiste club voor hem. "Maar vindt hij dat niet, dan heeft hij het ontzettend goed naar zijn zin bij Ajax en speelt hij nog heel graag een jaar bij Ajax. We gaan dit de komende periode bekijken, de transferperiode duurt nog lang", zei oefenmeester Erik ten Hag in een gesprek met De Telegraaf.

    Lees ook: Ten Hag: 'Natuurlijk was hij teleurgesteld, maar hij zei gelijk: 9 juli ben ik er'

    Plaats een reactie

    raoul88 +709
    maandag 9 juli 2018 om 18:18
    Nou ja... veel keuze heeft hij ook niet!!
    Vind ik leuk
    Sirdaniel +51
    maandag 9 juli 2018 om 18:27
    Jawel raoul88 jong Ajax toch ;)
    Vind ik leuk
    Spartan +5415
    maandag 9 juli 2018 om 19:09
    Heel graag, yeah right ;-)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7322
    maandag 9 juli 2018 om 21:22
    Het is via Ajax naar de Franse competitie, dat is gewoon het beste voor Hakim, wacht hij nog een jaartje is beter dan mislukken in de PL waarbij fysieke kracht zo'n grote rol speelt.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10410
    dinsdag 10 juli 2018 om 00:02
    Hij heeft juist veel keuze maar wil niet bij alle clubs spelen dan blijft hij liever bij Ajax.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 18:18
    Dat wordt weer fluiten in de Arena
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 18:21
    Toe fluiten ja 🍻
    Vind ik leuk
    Morris +21089
    maandag 9 juli 2018 om 18:21
    Blokfluit? Dwarsfluit?
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 18:24
    En dan is Hans Zimmer de componist die iedereen goed op harmonie en ritme laat spelen op hun blokfluitjes. Genietuhhh
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 18:25]
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 18:28
    Kan allebei
    blok(aan mijn been)fluit
    Dwars(liggen)fluit
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +821
    maandag 9 juli 2018 om 20:48
    Doe moj dan maar een gewoon fluitje. Met bier natuurlijk :D
    Vind ik leuk
    035 +3720
    maandag 9 juli 2018 om 22:09
    Die zijn zo snel leeg joh.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +1511
    maandag 9 juli 2018 om 18:40
    Neusfluit?
    Vind ik leuk
    035 +3720
    maandag 9 juli 2018 om 22:11
    Geweldig.......... dit is humor. Lig in een deuk vanwege de woordkeus.
    Vind ik leuk
    satesaus +451
    maandag 9 juli 2018 om 18:57
    Och, maar net doen of het niet gebeurd is. Echt weer 1 van de reden waarom (bijna) iedereen altijd voor jullie tegenstander is. Arrogant volk, bah.
    Vind ik leuk
    Morris +21089
    maandag 9 juli 2018 om 18:58
    Slappe saté saus..

    Bah
    Vind ik leuk
    satesaus +451
    maandag 9 juli 2018 om 19:00
    Haha, sterk man, sjappo sjappo sjappo.
    Vind ik leuk
    Morris +21089
    maandag 9 juli 2018 om 19:01
    Joppie joppie
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10725
    maandag 9 juli 2018 om 19:28
    Van die Euroshopper shit.. :-(
    Vind ik leuk
    035 +3720
    maandag 9 juli 2018 om 22:12
    Troost je met de gedachte dat satesaus een fake is voor pindasaus. Maar dit account weet dat nog niet. :-)
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1217
    maandag 9 juli 2018 om 19:44
    Relax pik
    Vind ik leuk
    Bullet +2695
    maandag 9 juli 2018 om 20:34
    Die paar die fluiten? Die paar die muntjes gooien? Die paar die een fontein slopen? Blijf niet zo hangen in negativiteit naar de club die je niet support!
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 22:06]
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:18
    Fontein
    Vind ik leuk
    Bullet +2695
    maandag 9 juli 2018 om 22:06
    Natuurlijk!
    Vind ik leuk
    Iggy +3062
    maandag 9 juli 2018 om 22:34
    Ach jochie toch!
    Vind ik leuk
    Spiegel +8225
    maandag 9 juli 2018 om 18:58
    Blokfluit misschien nog, maar als je zon lange stalen dwarsfluit t stadion in krijgt moet er toch eens wat aan de beveiliging worden gedaan!
    Vind ik leuk
    035 +3720
    maandag 9 juli 2018 om 22:07
    Ik denk een panfluit voor als al die fans weer uit hun pan gaan.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7322
    maandag 9 juli 2018 om 22:37
    Ach, er wordt overal gefloten, kan je daar niet tegen moet je een ander beroep kiezen.
    Vind ik leuk
    Darter 876 +261
    maandag 9 juli 2018 om 18:19
    Gewoon blijven.... Kampioen worden!!!
    En dan pas vertrekken.....
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 18:20
    Dan zit hij nog 4 jaar aan Ajax vast
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11910
    maandag 9 juli 2018 om 18:31
    Hij hoeft niet perse 4x op rij kampioen te worden hoor, 1x is ook voldoende ;-)
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +821
    maandag 9 juli 2018 om 20:49
    1x op rij? :p
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7322
    dinsdag 10 juli 2018 om 04:57
    Minstens 6 keer op een rij, wat krijgen we nou ?
    Vind ik leuk
    Spiegel +8225
    maandag 9 juli 2018 om 18:58
    Die logica mis ik een beetje? Verklaar je nader.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10725
    maandag 9 juli 2018 om 19:28
    Minimaal... ;-)
    Vind ik leuk
    PRICE +18629
    maandag 9 juli 2018 om 18:22
    Het gevaar is dadelijk heel de voorbereiding meespelen en dan op het laatste moment als nog vertrekken,dan zal Ajax met Ziyech om de tafel moeten gaan en een ultimatum moeten stellen met een uiterste datum voor vertrek ja of nee.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 18:56
    Als hij Europees in aktie komt is hij minder interessant voor grotere clubs die ook Europees spelen. Dus kans is groot dat hij blijft. Ajax moet binnenkort al Europees spelen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 18:57]
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +382
    maandag 9 juli 2018 om 18:58
    Dat maakt toch niet meer uit???
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 18:30
    alweer kampioen worden ????
    Vind ik leuk
    Degraaf +15055
    maandag 9 juli 2018 om 19:06
    Ja, voor de 34e keer ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 18:34
    Darter 876,
    In Nederland is de doodstraf afgeschaft
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +821
    maandag 9 juli 2018 om 18:20
    Terug na een schitterend WK 👍
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1217
    maandag 9 juli 2018 om 19:54
    Ben de tel kwijt van al die (ex) Ajacieden op WK
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 18:20
    Oefff, Ziyech, Tadic, Neres, Labyad, f de Jong. Dat wordt samba voetbal! Genietuhhh
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2102
    maandag 9 juli 2018 om 18:22
    niet met deze trainer ben ik bang anders kon je gelijk hebben
    Vind ik leuk
    utreg1971 +1592
    maandag 9 juli 2018 om 20:13
    Ten hag is zeker niet goed,hahahaha,ben zo blij voor ajax dat ze een top elftal hebben,dit jaar ja,hebben jullie een goed elftal,psv heeft die afdankertje genomen,veltman is ook geen ajax speler,dijks niet,,ja dit jaar hebben jullie grote kans om kampioen te worden met die slechte trainer
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2102
    maandag 9 juli 2018 om 20:28
    die maakt de kans op wer niets groot maar die is naar 3 maanden wel weg mag ik hopen
    Vind ik leuk
    utreg1971 +1592
    maandag 9 juli 2018 om 21:35
    Ten Hag gaat een succes worden. Liever niet overgens. Maar ben bang dat ik gelijk ga krijgen. Zeker met tadic en blind erbij.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 18:33
    ja wordt zeker op naar de 4e ster net als afgelopen 4 jaar.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 19:09
    Om vervolgens uit bij Utrecht en Vitesse te verliezen. Als het 2 graden onder nul is. En de tegenstander klap erop.
    Vind ik leuk
    cheeks +3118
    maandag 9 juli 2018 om 19:57
    Ja, en totaal geen verdedigend evenwicht. Dat gaat tegengoals regenen. 😂
    Vind ik leuk
    Jozef +32945
    maandag 9 juli 2018 om 20:09
    Praat je maar moed in.

    Geeft niet hoor...;-)
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 20:15]
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +821
    maandag 9 juli 2018 om 20:51
    Beste verdediging is aanvallen toch?
    Vind ik leuk
    035 +3720
    maandag 9 juli 2018 om 22:16
    Dolberg als CV?
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 20:34
    Of een enorme teleurstelling, hoge verwachtingen kunnen ook helemaal verkeerd uitpakken, 2 , 3 x puntverlies en er is gerommel , en tenhag moet weg en zo begint de ellende
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:03
    Nee dat word 6 goals maken er 7 tegen krijgen
    Vind ik leuk
    flipper +1356
    maandag 9 juli 2018 om 18:21
    Publiek moet gewoon normaal doen. En hem in de armen sluiten. Verleden vergeten , nu naar de toekomst kijken.
    Vind ik leuk
    Morris +21089
    maandag 9 juli 2018 om 18:22
    Omschrijf eens normaal doen?
    Vind ik leuk
    Quareck +6318
    maandag 9 juli 2018 om 18:28
    Niet abnormaal doen
    Vind ik leuk
    satesaus +451
    maandag 9 juli 2018 om 18:54
    Je als een echte supporter uiten i.p.v. als een ajax-toeschouwer
    Vind ik leuk
    Morris +21089
    maandag 9 juli 2018 om 18:59
    Wat is het verschil?
    Vind ik leuk
    satesaus +451
    maandag 9 juli 2018 om 19:00
    Probeer eens naar het uitvak te kijken. O nee, dat kan niet op teletekst.
    Vind ik leuk
    Morris +21089
    maandag 9 juli 2018 om 19:01
    Hebben we elkaar ooit ontmoet?
    Vind ik leuk
    Quareck +6318
    maandag 9 juli 2018 om 19:11
    Wie zal het zeggen Haha
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 19:11
    Hij heeft zijn eigen glazen alweer ingegooid met zijn mediaoptredens vlak voor het WK.

    Marokkaanse publiek was fantastisch. Het Ajax-publiek en Nederlanders zijn klote. En mocht hij blijven en er komt maar ergens iets van kritiek dan staat hij weer te klagen in de media en loopt hij weer met een zuur en verongelijkt gezicht rond op het veld.

    Ziyech moet lekker opzouten naar het buitenland, waar alles beter is!
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2597
    maandag 9 juli 2018 om 18:23
    Precies, mensen denken dan te moeten zeggen, denken te weten dat hij gefrustreerd rond gaat lopen haha
    Nee hoor, hij heeft een goede band met trainer en spelers, vandaag op het training veld zat hij goed in zijn vel. Hij weet ook, met Tadic enco kans op succes hij heeft nog geen titel gewonnen dus daar kan hij voor gaan. Zou geweldig zijn! hij en Tadic in één elftal! Ziyech 9 goals en 15 assists vorig jaar die cijfers moet hij Tadic ook lukken.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 18:25
    Jij kent Ziyech persoonlijk?
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2597
    maandag 9 juli 2018 om 18:27
    Ik volg mn club idd, en ook zijn uitspraken. En wat ik zag vandaag op het trainingsveld had hij weer de grootste lol met spelers en fans, dus dat hij gefrustreerd zou zijn, nee op niks gebaseerd...
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 18:27]
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 18:29
    Oooooohhhh. Maar daar krijgt hij ook een heel mooi salaris voor.
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 18:31]
    Vind ik leuk
    Dani82 +654
    maandag 9 juli 2018 om 18:50
    Neeeeee dat mooie salaris krijgt hij om bij ajax te voetballen.
    De lol met medespelers en supporters laat dan toch echt blijken dat hij er wel zin in heeft en niet gefrustreerd is
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 18:56
    Wat zou jij doen als je zo’n beetje € 1 miljoen per jaar verdient met voetbal?
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +821
    maandag 9 juli 2018 om 20:53
    Volgens mij had hij ook niet de pik in op Ajax zelf maar op de supporters toch? Tenminste, op het groepje dat floot? Neemt niet weg dat hij daarbiven zou moeten staan. Landen als Italie en Spanje zijn veel temperamentvoller. Een goal tegen veroorzaken tegen een rivaal en je bent daar de sjaak hoor
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:05
    Dat klopt helemaal. Hier in Nederland valt het nog allemaal heel erg mee wat dat betreft.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +2033
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:50
    Verdiende hij vorig jaar ook, dus?!
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 18:50
    Je weet dat voetballers grote acteurs zijn?
    Vind ik leuk
    satesaus +451
    maandag 9 juli 2018 om 18:55
    Wahaha, ouwe struisvogel.
    Vind ik leuk
    Blitsbal +63
    maandag 9 juli 2018 om 19:39
    Als ie hoort dat tadic het dubbele verdiend is de sfeer zo anders
    Vind ik leuk
    broedkip +1305
    maandag 9 juli 2018 om 19:46
    Zuig jij hem ook?
    Vind ik leuk
    Utca030 +8107
    maandag 9 juli 2018 om 20:03
    Hij is een wolf in schaapskleren, net als jij blufke.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2597
    maandag 9 juli 2018 om 20:11
    Heyy daar hebben we mn gefrustreerde stalker ook weer! Met zijn dikke Ajax obsessie waardoor die in elke kont kruipt bij de Psvers, zo jij ook weer wakker jochie
    Vind ik leuk
    Utca030 +8107
    maandag 9 juli 2018 om 20:16
    Jochies lopen over je hoofd blufke,beter in een kont van een PSV’er als dat van een Ajacied blufke.trouwens PSV is tog ook een mooiere club.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2597
    maandag 9 juli 2018 om 20:17
    Hahaha ik sta zo ver boven jou kleine jongen. Ik zou zeggen trek een Psv shirt aan, want een Utrecht shirt ben jij niet waard nep supportertje...
    Vind ik leuk
    Utca030 +8107
    maandag 9 juli 2018 om 20:23
    Je valt steeds in herhaling blufke, heb een utreg shirt aan,broekje psv. WC papier van jou clubje dan weet je wel wat ik ermee doet.ME REET AFVEGEN.
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 20:24]
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2597
    maandag 9 juli 2018 om 20:25
    Ja je bent erg met Ajax bezig heel de dag, beetje bij Psvers wit voetje halen, kusjes geven, en vooral bezig zijn met je Ajax haat, grote jongen hoor!

    Vind ik leuk
    Utca030 +8107
    maandag 9 juli 2018 om 20:27
    Ja je kunt niet van elke club houden. En mot die club van jouw niet blufke.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2597
    maandag 9 juli 2018 om 20:33
    Ik hou maar van één club, maar gelukkig heb ik geen haat naar andere clubs en ben ik niet heel de dag negatief bezig om andermans club af te zeiken, gelukkig sta ik boven dat kinderlijke niveau...
    Vind ik leuk
    Utca030 +8107
    maandag 9 juli 2018 om 20:37
    Jij ben één en al kinderlijkheid blufke, dat heb ik gister al gelezen. Je ben gewoon een loser, een eng mannetje.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2597
    maandag 9 juli 2018 om 20:39
    Jij jij jij en maar kinderlijk wijzen.
    Owww wat eng he dat ik geen haat heb naar andere clubs, haha je hebt gewoon geen antwoord en gaat dan schelden haha kleine boos jochie
    Vind ik leuk
    Utca030 +8107
    maandag 9 juli 2018 om 20:45
    Is geen schelden blufke, constateren is heel wat anders, maar nog geen antwoord gegeven hoe jij iemand beledigde. Je ben gewoon een eng mannetje die hoognodig aan de medicijnen moet blufke. Fijne avond verder.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 20:54
    Is geen medicijn tegen is niet uit te bannen blijven vreemde eenden in de bijt
    Vind ik leuk
    Utca030 +8107
    maandag 9 juli 2018 om 20:55
    Hahahaha
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2597
    maandag 9 juli 2018 om 20:56
    Ja behoorlijk gefrustreerd en boos ben jij, je komt erg depressief elke dag hier over, dus als je het over medicijnen wilt hebben kijk ff naar je zelf.. Ik sta echt ver boven jouw kinderlijke niveau maar je bent te sneu om dat in de gaten te hebben...
    Vind ik leuk
    Utca030 +8107
    maandag 9 juli 2018 om 21:00
    Je lijk wel een papegaai blufke, je praat alles na. Snap niet dat jij van VP afgaat. Je windt je eigen alleen maar op.ga maar slapen blufke en denk maar aan mij.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2597
    maandag 9 juli 2018 om 21:03
    En het boze jochie gaat maar door met zijn gejank, zoals je elke dag jouw herhaaldelijke Ajax frustratie hier uit... Wat een leven... Kleine jongen ...
    Vind ik leuk
    Utca030 +8107
    maandag 9 juli 2018 om 21:05
    Ik wens jouw een fijne avond blufke,slaap lekker me jong tot morgen blufke.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2597
    maandag 9 juli 2018 om 21:13
    Ik heb sowieso een fijne avond, dag, ochtend enz omdat ik gelukkig niet geleid word door frustratie en haat, jij daarintegen kan onmogelijk een fijne tijd hebben met zoveel depressieve gevoelens in jou..
    Dag kleine jongen...
    Vind ik leuk
    Utca030 +8107
    maandag 9 juli 2018 om 21:27
    Merk aan jouw dat je echt haat gevoelens hebt, dat heb je gister al laten blijken. Dat je iemand afbrand, je ben gewoon in de war. Je moet echt geholpen worden blufke, aub last je opnemen in Pieter baan centrum. Kan ik je ook nog opzoeken blufke. Ga nu naar bed de wekker gaat weer vroeg af blufke.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2597
    maandag 9 juli 2018 om 21:42
    Narcistisch de rollen omdraaien haha nee jij hebt haat en frustratie en niet anders kleine jongen...
    Is gewoon zielig om over medicijnen en pieter baan enz te spreken, is een teken van zwakte. Ik ben een hardwerkende vader een die hard supporter maar vooral een voetballiefhebber die gewoon gedrag hekelt van mensen die alle tijd nemen om heel de dag andermans club te beledigen, als dan degene die daar wat van zegt medicijnen nodig heeft? Tja zegt genoeg over jou, zegt alles over jou. Gewoon kinderlijk laag niveau....
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 16:30

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 16:47]
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 22:42
    Jouw?
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:04
    Je bent ook gefrustreerd zal ook te maken hebben dat het bij jullie club al jaren niet zo best gaat kan het me voorstellen als alles niet zo lekker loopt
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2597
    maandag 9 juli 2018 om 21:15
    Dus omdat ik geen haat en frustratie heb naar andere clubs ben ik gefrustreerd? Hahaha!
    En ik ben geen successupporter elk seizoen weer nieuwe kansen! Dus ik heb nergens last van kleine jongen..
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:30
    Je valt zeker vaak in herhaling niet veel geleerd op school .
    En U en A gaat nou eenmaal niet samen en die strijd is prima toch , zij een wijs man niet eens voetbal is oorlog en kleine jongen is trouwens een mooi nummer van een groots zanger( kleine jongen)
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2597
    maandag 9 juli 2018 om 21:38
    Heb lang in Utrecht gewoond, veel maten zijn die hard Utrecht supporters! Maar die zijn echt niet zo kinderachtig om heel de dag op een site bezig te zijn met Ajax, is gewoon kinderachtig punt uit..
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:45
    Ben ik ook, maar is het niet alleen reactie op reactie mag toch ook wel even vlammen .
    Het gaat over de clubs en is niks persoonlijk .
    Dus trek het je niet te veel aan blufke
    Wel een leuke naam trouwens
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2597
    maandag 9 juli 2018 om 21:51
    Als iemand heel de dag alle tijd neemt om Ajax af te zeiken, en daarbij heel de dag roept wat voor mooie club Psv is en nooit over Utrecht praat, tja..... ;)

    Rivaliteit oke, maar dit gedrag vind ik niet echte gezonde rivaliteit, meer calimero gedrag, de tegenpartij de Psvers hier de kont inkruipen hun club op te hemelen alleen maar om Ajax daarmee af te zeiken haha ja sorry hoor maar dat is toch lachwekkend!
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 22:01
    Ik heb het met jou nog niet over PSV gehad weet niet waar je op doeld .
    Wel een mooie Club en wenst ze heel veel succes het nieuwe seizoen
    En hoop dat het trouwens een mooi voetbal seizoen wordt .
    Goede nacht en tot morgen noem dat maar eens niet positief
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2597
    maandag 9 juli 2018 om 22:09
    Ik heb het niet over jou, maar over het gedrag van jouw mede "supporter" hierboven.

    En ik kijk ook weer uit naar het komend seizoen. Utrecht heeft met o.a Overeem en Gustafson weer leuke spelers erbij!

    Jij ook een fijne avond
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 22:10]
    Vind ik leuk
    alffie +1614
    maandag 9 juli 2018 om 22:30
    Laat hem gaan Bluf, is niet helemaal lekker in z'n hoofd ;)
    Vind ik leuk
    035 +3720
    maandag 9 juli 2018 om 22:29
    Hoeft ook niet Ut maar wat is jouw lol om zo te provoceren? Draagt niets bij hier.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 22:41
    Me?
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:23
    toch
    Vind ik leuk
    035 +3720
    maandag 9 juli 2018 om 22:25
    Zonder bluf is het leven duf :-)
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 18:35
    Ik denk toch dat hij zijn macht die hij altijd wil hebben toch niet kan zetten met Tadic en dat gaat hem frustreren.
    En dat zal zijn spel gaan opbreken dan zal hij toch de speler niet meer zijn zoals jullie dat willen .
    Vind ik leuk
    Het Zuiden +104
    maandag 9 juli 2018 om 19:02
    Als ik jou hoor praten ben jij het holmaatje van de spelers
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 19:03]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +13190
    maandag 9 juli 2018 om 18:23
    Als hij blijft kan hij naast Frenkie en Tadic wellicht nog beter worden. Hoe meer goede voetballers hoe beter.
    Vind ik leuk
    flipper +1356
    maandag 9 juli 2018 om 18:23
    Niet meer fluiten bv.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139257
    maandag 9 juli 2018 om 18:25
    Hahaha heel graag ...... dat zou dan voor het eerst zijn
    Vind ik leuk
    flipper +1356
    maandag 9 juli 2018 om 18:27
    Valt er wat te lachen . Intrigant mr straat.
    Vind ik leuk
    GOAL! +86
    maandag 9 juli 2018 om 18:32
    Dat hij heel graag nog een jaar bij ajax speelt... Das grappig toch?
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 18:28
    Of te wel, Ajax is de winnaar einde transfer seizoen. De jonkies gaan nu echt niet weg door tadic en straks blind.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22247
    maandag 9 juli 2018 om 18:29
    Ziyech kan ook moeilijk zeggen dat hij geen zin heeft om weer aan de slag te gaan bij Ajax..
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +17004
    maandag 9 juli 2018 om 18:50
    Nou je weet het nooit met hem hoor
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22247
    maandag 9 juli 2018 om 19:15
    Blijft een vreemde vogel inderdaad..Hii stelt zich in ieder geval professioneel op.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 19:14
    Vlak voor het WK sprak hij heel anders over het Ajax-publiek en Nederlanders.

    Nu, na een vroege aftocht met Marokko, het afhaken van AS Roma en het uitblijven van interesse van andere clubs, speelt hij opeens weer mister positivo. Wacht maar tot er weer ergens iets van kritiek komt, dan komt de ware aard van deze primadonna weer naar boven.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22247
    maandag 9 juli 2018 om 19:16
    Precies dat. Hij stelt zich professioneel en is zo snel mogelijk pleite.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +790
    maandag 9 juli 2018 om 18:29
    Het kan verkeren. Van reserve Koning van Marokko op hangende pootjes terug naar de Arena. Die Hakim toch....
    Vind ik leuk
    Foebele +48362
    maandag 9 juli 2018 om 18:30
    Als hij blijft dan hebben we helemaal een sterk team met veel goede spelers.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139257
    maandag 9 juli 2018 om 19:04
    Nee hoor dat wil helemaal niks zeggen of het een sterk team word
    Vind ik leuk
    Foebele +48362
    maandag 9 juli 2018 om 19:09
    Dat je stroom hebt in je huis betekend ook niet dat je koffiezetapparaat het perse doet.

    Maar de kans dat ie het doet is wel levensgroot...
    Vind ik leuk
    stratumseind +139257
    maandag 9 juli 2018 om 19:26
    Ligt eraan of je ook water hebt
    Vind ik leuk
    Foebele +48362
    maandag 9 juli 2018 om 19:30
    Kijk, zo zie je maar weer... ;-)
    Vind ik leuk
    Utca030 +8107
    maandag 9 juli 2018 om 20:07
    En natuurlijk koffie, anders heb je er geen klote aan.
    Vind ik leuk
    035 +3720
    maandag 9 juli 2018 om 22:33
    Sterk....
    Vind ik leuk
    Foebele +48362
    maandag 9 juli 2018 om 22:34
    Wat? Je koffie? ;-)
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +821
    maandag 9 juli 2018 om 20:57
    Wat een zeldzaam zinnige reactie straat, is je bier op? :p

    Maar idd goeie spelers maken nog geen goed team
    Vind ik leuk
    Foebele +48362
    maandag 9 juli 2018 om 22:30
    Is altijd lachen met Strat, ik vind het een mooie kerel.
    Vind ik leuk
    035 +3720
    maandag 9 juli 2018 om 22:37
    Ik ook. Hij zou zomaar Blufke kunnen zijn. :-))))
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 22:37]
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +821
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:42
    Haha soms een beetje irri maar veel mensen zouden het hier net als hem moeten doen. Wordt het een stuk minder gefrustreerd en een stuk gezelliger van op VP :p
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 19:15
    Met Ziyech heb je veel sterke spelers. Maar met Ziyech heb je geen sterk team.
    Vind ik leuk
    Foebele +48362
    maandag 9 juli 2018 om 19:22
    Zou gek zijn als dat van 1 speler afhangt... Ook met Ziyech heeft Ajax de potentie een heel goed team te vormen dit jaar.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 19:26
    Met een speler als Ziyech die alles wil opeisen, ook als hij merkt dat het niet lukt, hangt dat inderdaad van 1 speler af.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +821
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:44
    Dat zowiezo. Zijn mentaliteit staat los van hoe technisch hij is. Jammer dat zijn prestaties afhangen van zijn gemoed
    Vind ik leuk
    Gudoeman +191
    maandag 9 juli 2018 om 18:32
    Zooo die heeft bijna geen vakantie gehad...
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 18:48
    Niet? Die heeft 2 weken in Rusland vakantie gehad en daarna nog even in Marokko.
    Vind ik leuk
    Ben +32
    maandag 9 juli 2018 om 18:34
    Vreselijk, nog een seizoen die klaagzang moeten aanhoren...
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 22:45
    ?
    Vind ik leuk
    Blitsbal +63
    maandag 9 juli 2018 om 18:37
    Hij zal wel hetzelfde willen verdienen als tadic nu
    Vind ik leuk
    Champ +137
    maandag 9 juli 2018 om 18:42
    Dat is dus gewoon een goede prof. Stapt over zijn teleurstelling heen en gaat er gewoon weer voor. Kunnen de Kluivertjes van deze wereld een voorbeeld aan nemen.
    Als het allemaal niets wordt met de transfers dit jaar, hoop ik dat hij nog een paar mooie prijzen pakt met Ajax. Voor hem goed, voor de supporters goed en voor Ajax goed.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 19:16
    Als Roma niet was afgehaakt zat hij gewoon in Italië hoor!
    Vind ik leuk
    Champ +137
    dinsdag 10 juli 2018 om 19:06
    Ja, dus?
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 23:24
    Hij was een kleine maand geleden zijn schepen achter zich al aan het verbranden met vileine interviews richting het Ajax-publiek. Nu gaat Roma niet door, is er geen andere interesse en krabbelt hij terug. Ik vind dat geen goede prof. Een goede prof had dergelijke interviews niet gegeven...
    Vind ik leuk
    Champ +137
    donderdag 12 juli 2018 om 13:44
    Vond het Ajax publiek ook niet netjes naar hem toe.
    Vind ik leuk
    Utca030 +8107
    maandag 9 juli 2018 om 20:09
    Goede prof hij kan niet anders, er is geen club die hem wilt. Die zogenaamde topper.
    Vind ik leuk
    Champ +137
    dinsdag 10 juli 2018 om 19:06
    Toch beste speler van de eredivisie. Die zie je in Utrecht niet
    Vind ik leuk
    Utca030 +8107
    dinsdag 10 juli 2018 om 19:24
    Klopt, maar ook de beste speler van de eredivisie maak je nog geen kampioen.
    Vind ik leuk
    Champ +137
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:19
    We zullen zien.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 18:48
    Zoals ik al VOOR het WK zei: Ziyach blijft bij Ajax....
    Vind ik leuk
    Champ +137
    dinsdag 10 juli 2018 om 19:07
    Nou, das prima dan.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 18:50
    Die gaat echt nog wel weg. Even wachten tot het WK voorbij is en de transfermarkt gaat knallen. Zal echt wel een club zijn die 25 miljoen voor hem neerlegt exclussief bonussen.
    Vind ik leuk
    Het Zuiden +104
    maandag 9 juli 2018 om 18:59
    Als niemand je wil hebben moet je wel en het publiek heeft in ieder geval wat te fluiten
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10236
    maandag 9 juli 2018 om 19:18
    Denk dat hij ook best graag met Tadic wil samen spelen..
    Vind ik leuk
    Jackhalls +64
    maandag 9 juli 2018 om 19:26
    Ik als ajacied blijf het pijnlijk vinden hoe sommige met ziyech om zijn gegaan. Je kan hem haten of van hem houden hij draagt wel het shirt waar jij fan van ben dus moet je er op vertrouwen dat die er alles voor geeft. Als iemand slecht speelt mag je van mij best kritiek hebben maar ik heb veltman wober kluivert vele slechtere wedstrijden zien spelen. Laten we nou gewoon blij zijn als die bij ajax blijft want hij en tadic krikken het niveau toch wel aardig omhoog
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 20:05
    100%
    En helemaal met blind erbij!!
    -Kampioen
    -Beker
    -EL of CL (geen winnaar helaas)
    We gaan voor alle prijzen dit seizoen!
    En als je zo stoer bent om je eigen speler uit te fluiten rot op en blijf thuis!
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +821
    maandag 9 juli 2018 om 21:00
    Mee eens Jackhalls, maar ook Veltman en Kluivert zijn (meerdere malen) wel eens uitgefloten, het is maar net hoe proffessioneel je bent en er overheen stapt. En daar zat t probleem bij Hakim. Voer voor de fluiters dus. Is toch hetzelfde als hier op VP? De kindjes die lopen te trollen hier blijven dat ook doen zolang er iemand op reageert
    Vind ik leuk
    Jackhalls +64
    maandag 9 juli 2018 om 22:14
    Ik ben echt een voorstander geweest van de komst van ziyech. Twente degradeerde door de knvb wat later werd terug gedraaid. Toen hadden ze hem voor 5 of 6 miljoen kunnen pakken. De hele zomer hoopte ik dat ajax interesse zou tonen. Ik schaam me gewoon voor die supporters die zo doen.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1451
    maandag 9 juli 2018 om 19:31
    Laat hem nog maar een jaartje blijven , ze kunnen hem wel gebruiken
    Vind ik leuk
    Utca030 +8107
    maandag 9 juli 2018 om 19:33
    Hij heeft het naar zijn zin Hahahahaha.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 20:10
    Naar zijn zin voor even de meeste voetbal fans die op VP zitten zien dat ook , alleen de Ajax supporters zien het niet wel een beetje jammer wel altijd op een andere club afgeven
    Vind ik leuk
    Utca030 +8107
    maandag 9 juli 2018 om 20:13
    Ze kijken door een zwarte bril.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 20:16
    Of die ogen zitten op de verkeerde plek ???????
    Vind ik leuk
    iceman +1680
    maandag 9 juli 2018 om 19:37
    De clubs staan niet in de rij voor Ziyech. Dat was bij FC Twente ook al niet. Uiteindelijk melde Ajax zich als enige bij Ted van Leeuwen.
    In Nederland een zwaar overschatte speler. De media doet daar graag aan mee. Maar als je echt goed gaat kijken, blijft op wat goede passes en vrije trappen na niet veel over.
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 19:37]
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 19:41
    Wat een topelftal aankomend seizoen!!! Blind erbij en de rest blijft! Zou bijna medelijden krijgen met de andere teams die denken dat ze een prijsje gaan pakken! Ajax gaat zwaar voor alle prijzen met deze selectie!
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7502
    maandag 9 juli 2018 om 19:44
    Aha dus meneer is gewoon naar zijn werk gegaan. Daar moeten we een artikel aan wijden natuurlijk.

    Dat Ajax dit tollereert. Voorbereidingen voor CL lopen weer volledig klote. Wil eigenlijk weg iedereen moet natuurlijk op eieren lopen met dit nare kereltje. Want stel je voor hij vindt geen andere club hoe blij moet je dan zijn als Ajax?? Slappe hap.
    Vind ik leuk
    Downvalley +141
    maandag 9 juli 2018 om 20:29
    Hopelijk blijft hij.....want hij is toch van grote waarde voor Ajax.
    Samen met o.a. Tadic en Blind erbij heb je toch een heel aardig elftal staan.
    Alleen voor Ten Hag de taak om de puzzel goed in elkaar te zetten, zodat er ook een voetballende eenheid staat.
    Als hem dat lukt en de meeste spelers blijven.
    Dan wordt het smullen komend seizoen!
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 20:35
    Dit seizoen kan ook een enorme teleurstelling worden, hoge verwachtingen kunnen ook helemaal verkeerd uitpakken, 2 , 3 x puntverlies en er is gerommel , en tenhag moet weg en zo begint de ellende
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 20:43
    Is die naam van jou een raadsel:
    Wie hoort er niet tussen?
    Hahahaha
    3x punt verlies en dan??????
    Andere trainer, Peter terug top toch!
    Ajax lachend kampioen aankomend seizoen 100%, wat een top selectie denk nog nooit zo goed geweest ja misschien 1995 en 1971,1972, en 1973
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:26
    Mooi dit soort reacties hou ik van , als ze er intern zo ook over denken .... hoogmoed komt ten val , weetje nog 1 1 , ene smeets , aan het eind van het seizoen weer geen titel , en dan gaat dat publiek dat alleen maar zingt als ze winnen weer de bus opwachten of niet haha heerlijk
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 23:22
    Klopt we zullen de Graafschap niet snel vergeten! Maar dat kinderachtige busje opwachten slaat idd ook nergens op (net als het uitfluiten van je eigen speler(s) SCHANDALIG) weer een punt voor je!! Maar met deze selectie MOET Ajax kampioen worden! En dat gaat gebeuren ook!
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:39
    Ik ben het ook met je eens dat ze echt wel kampioen moeten worden met zo een selectie, alleen ik hou niet zo van de opmerkingen, 2 vingers in de neus en lachend kampioen..... ik hoop op een spannende titel race, met 3 clubs op de laatste dag met even veel punten...DE KEUKEN KAMPIOEN😂😂
    Vind ik leuk
    rik1958 +396
    maandag 9 juli 2018 om 21:27
    Laten we hopen dat hij nog een jaartje blijft! Wordt genieten op de tribune
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:42
    Wanneer Ziyech blijft, staat er bij Ajax best een aardig team. Zoveel kwaliteit in jaren niet meer gehad.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:00
    Ziyech en tadic..... dikke shizzle
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:58
    beste speler van Nederland!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Vindt Ziyech dat niet, dan speelt hij nog heel graag een jaar bij Ajax"