'Sturm Graz moet haast maken voor Ajax-clash en kan Avdijaj en tweetal vergeten'

    'Sturm Graz moet haast maken voor Ajax-clash en kan Avdijaj en tweetal vergeten'

    dinsdag 10 juli 2018 om 09:17

    Sturm Graz heeft in aanloop naar de Champions League-confrontatie met Ajax weinig succes op de transfermarkt, melden Oostenrijkse media. De club had naar verluidt drie aanwinsten op het oog, die echter alle drie niet naar de Merkur Arena lijken te verhuizen.

    Sturm Graz zag spits Deni Alar onlangs naar concurrent Rapid Wien vertrekken en is op zoek naar een opvolger Volgens het plaatselijke medium Kleine Zeitung waren Donis Avdijaj (Schalke 04, vorig seizoen verhuurd aan Roda JC), Kwasi Wriedt (Bayern München II) en Kevin Friesenbichler (Austria Wien) in beeld. Het drietal zal echter niet naar Graz komen, laat de krant weten.

    Trainer Heiko Vogel wil zich echter niet van de wijs laten brengen door de weinig succesvolle zoektocht naar een nieuwe aanvalsleider. "Als we alleen maar over het vertrek van Alar praten, doen we de rest van het team tekort", wordt de trainer geciteerd door Spox. "De selectie heeft absoluut genoeg potentieel om de topscorer te vervangen."

    Poll

    Gaat Ajax de confrontatie met Sturm Graz overleven?

    (9031 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 10 juli 2018 om 09:37
    Ik raad ajax aan met de sterkst mogelijke opstelling te spelen, deze mannetjes hebben misschien minder kwaliteit maar qua passie zal het wel goed komen. Ik hoop niet dat het voor ajax een gevalletje psv van vorig jaar word
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +14582
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:44
    Waarom zou Ajax met een B-elftal op de proppen komen bij een van de belangrijkste wedstrijden van het jaar ? Overmars laat duidelijk de ambitie zien met prachtige aankopen. Denk je dat ten Hag & Co dan werkelijk in een CL play off met B- garnituur komt ? Daar zal een klasse team staan, die voor zover ik t inschat de groepsfase haalt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:46
    Helemaal met je eens!
    Vind ik leuk
    alffie +1607
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:48
    Top reactie
    Vind ik leuk
    Nikos85 +964
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:59
    Ik mag het hopen maar het is niet zo dat dit de enig te nemen horde is richting de groep fase afdwingen. Mochten we verder gaan komt er nog een pittig potje aan om die groepsfase te halen zeker niet vanzelfsprekend. Maar het zou wel mooi zijn psv als kampioen in de CL naar huis met nul punten en een zooitje tegengoals. Ajax als runner up gewoon doorgaan in de CL na de winterstop...
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4984
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:19
    Eerst tegen Sturm Graz, daarna nog een voorronde en daarna nog de playoffs dus in totaal 3 tegenstander verslaan voor je in de CL zit...
    Best pittig ja want de tegenstanders worden steeds moeilijker
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 13:58
    als je 3 rondes overleef win je ook de cl!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:19
    Waarom zou dat mooi zijn als PSV er met nul punten uit gaat? Ik begrijp dat nooit zo goed. Ik ben ook voor Ajax, maar Europese punten zijn gewoon keihard nodig voor Nederland om in de toekomst überhaupt Champions league te kunnen blijven spelen. Als PSV het slecht doet heeft dat ook consequenties voor Ajax. Hou rivaliteit voor de Nationale competitie. Internationaal moeten we het met z'n allen doen.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +964
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:23
    Omdat je realistisch moet kijken en met al die gaten die daar laaste tijd vallen vermoed ik dat psv een tussenjaar krijgt. Veel sterkhouders gaan weg, in de leiding veel mutaties. En dan viergever en dumfries halen... Tja ik zit niet te zieken dit is gewoon een realistische benadering. En ja twee clubs in CL die het goed doen zou helemaal dik gaan maja daar kunnen we alleen op hopen ben ik bang.
    Vind ik leuk
    DrJ +834
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:30
    Welke sterkhouders?
    Vind ik leuk
    Nikos85 +964
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:57
    V ginkel komt niet terug. Brenet is al weg. Arias word op basis van solidariteit een transfer gegund. De Jong al tijden in belangstelling. Zoet is in de etalage gezet. Voor lozano wilt men het ijzer smeden nu het heet is. Hendrix kan mooie stap maken zo'n kans krijgt ie misschien nooit meer. En je technische trio in de leiding is weg. Ik zeg succes ermee!
    Room- dumfries-isimat- scwaab-viergever lekkere verdediging hoor!
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 11:59
    Jij hebt het iq van een dood visje haha
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7239
    woensdag 11 juli 2018 om 05:29
    Een jaartje PSV geen kampioen zou volgens dat realistische scenario wel denkbaar zijn, arme van Bommel......moet gewoon z'n schoonvader de schuld geven, ruzie in de tent.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 11:58
    Jij zegt zou mooi zijn als ze met 0 punten naar huis gaan... Dat heeft dus helemaal niks met realistisch te maken, dat is afgunst domoor
    Vind ik leuk
    Nikos85 +964
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:38
    Dat is voor elke Nederlandse club op dat niveau in principe realistisch we hebben allemaal niks meer te zoeken in de CL. Mits je een keer geluk kan hebben met een selectie bij elkaar houden iets wat bij psv dit jaar duidelijk niet gebeurd. Ik heb hieronder ook over mijn eigen club gezegd dat EL misschien gewoon een beter toernooi is om aan deel te nemen. Ma de arrogantie waarmee vele van jullie supporters spreken die doen ook net alsof ze al in de groepsfase zitten wat ook gewoon niet het geval is. Dan zou het een behoorlijke condradictie zijn als het verloopt zoals me eerste post die redelijk hypothetisch is. Maja de haat moet meteen weer worden aangehaald. Prima ik ben allerminst op de hand van psv maar in Europees verband hoop ik echt wel het beste hoor, alleen is dat gewoon niet realistisch. En ik ben die dwazen met hun hameren op vier jaar niks gewoon helemaal beu dus ja er druipt zeker wat cynisme vanaf toegegeven.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 09:01
    4 jaar alweer idd:)
    Vind ik leuk
    Objectief +2800
    donderdag 12 juli 2018 om 09:43
    Jij zegt dat het mooi zou zijn dat PSV eruit zou gaan. Dan ben je gewoon niet lekker bij je hoofd. Voor de sterkte en dus de toekomst van de NLse competitie is het van essentieel belang dat alle NLse clubs zo ver mogelijk komen in Europees verband.
    Vind ik leuk
    14forever +7918
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:23
    Bla.bla bla de.nederlandse punten. Wat een gezeik zeg. Nederland us gewoon weg gezakt en als ze daar niets aan gaan doen, hebben we een groot probleem. Misschien wel beter om minder teams in Europa te hebben. Geen Utrecht of Vitesse bijvoorbeeld. Zo een grote onzin.om voor een tegenstander te.zijn onder het excuus van het moeten pakken van punten.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +14582
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:07
    dat is nou t verschil tussen jou en mij,Nikos...ik gun ajax en daarmee het Nederlands voetbal , de groepsfase. Jij hoopt dat psv met n hoop tegengoals eruit vliegt! Met die instelling redden we t nooit in Europa jongen. Maar veel plezier als psv het niet redt.
    PS : Jouw hoop dat psv eruit vliegt is gemeend en heeft helemaal niks te maken met je latere reacties dat het realiteit is, omdat psv ingeleverd heeft. Praat jezelf niet goed en blijf bij je standpunt.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 12:11]
    Vind ik leuk
    Jalapeno +729
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:06
    Niet met een b ploeg, maar het kan natuurlijk wel zo zijn dat de spelers die op het WK actief waren nog niet in actie komen.
    Vind ik leuk
    3Bier +5896
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:25
    Als Ajacied zijnde deel ik jouw positivisme totaal niet. De eerste wedstrijd is over 2 weken. Tagliafico, Schone, Tadic en Dolberg hebben nu nog vakantie. Ziyech wil weg en kans is aanwezig dat hij vertrekt. Frenkie de Jong en Donny vd Beek zijn nog niet fit en gaan de eerste wedstrijd waarschijnlijk niet spelen (sowieso geen basisplaats). Tadic is dan nog maar een paar dagen bij Ajax en zal ook niet gaan spelen. Voor elke aankoop die nu nog komt (Blind?) zal de wedstrijd ook erg vroeg komen.
    Die Oostenrijkers hebben 2 competitiewedstrijden in de benen als ze tegen Ajax moeten. Ajax heeft alleen maar oefenwedstrijden in de benen en de WK gangers en geblesseerden zelf geen 1 wedstrijd. En dan moeten ze meteen volle bak. De wedstrijden tegen Strum Graz zal een kwestie van overleven zijn.
    Ik heb nu al zo vaak voorronde wedstrijden van Ajax gezien tegen schijtclubs. Op de één of andere manier weet Ajax die altijd te verliezen. Ik ben wat dat betreft behoorlijk sceptisch geworden over de kansen van Ajax. Het behalen van de CL zie ik zeker niet gebeuren.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 10:26]
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:49
    Zoals al vaker gebeurt heeft ajax zijn zaakjes niet op tijd on orde, losstaand of je blind en Labyad versterkingen noemt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 11:53
    Seelectie weer niet op tijd rond. Ten hag melded een versterking in elke linie, nu mogen we blij zijn als er überhaupt een verdediger komt. Wordt weer een moeilijke seizoenstart ben ik bang.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +14582
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:14
    Veel te pessimistisch. Tadic heeft een wk gespeeld en heeft nu even rust. Die speelt gewoon hoor. En dan heb je Neres, Labyad, Bandé, Huntelaar , Dolberg etc. Gewoon goed genoeg om Graz te verslaan.
    Vind ik leuk
    #(1981) +55
    dinsdag 10 juli 2018 om 14:28
    Respect voor deze sportieve en eerlijke reactie. Vindt dat dit wel ff gezegd mag wordengezien de vele zinloze en vervelende haat berichten die hier vaak worden geuit tussen beide supporters groepen. Van mijn kant uit hoop ik ook oprecht dat psv goede vervangers voor Arias en Lozano vinden, mochten die vertrekken. Iets wat heel balangrujk is voor CL en concurrentie strijd in de competitie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:44
    Het gaat om plaatsing CL dus als je dan al de arrogantie hebt met een B ploeg te komen verdien je het ook om weer eens op je neus te gaan
    Vind ik leuk
    michelhx +2955
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:48
    Een gevalletje PSV? Want Ajax deed het zoveel beter tegen Rosenburg? Selectief geheugen heb je volgens mij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:58
    Ben gwn voor psv hoor🙃 maar je hebt gelijk.
    Vind ik leuk
    michelhx +2955
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:29
    Het zij je vergeven. Al bewijst het WK dat die Kroaten zo slecht nog niet zijn. Maar laten we hopen dat PSV én Ajax het dit jaar beter doen in Europa.
    (Edit: Ik dacht dat Osijek de groepsfase had gehaald, maar ze blijken in de playoffs uitgeschakeld te zijn door Austria Wien.)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 10:39]
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 11:16
    Haha zat je daarzo ffe flink naast of niet ;) maar dat selectiefe geheugen klopt op zich wel deze StreepjeVoor richt zich denk ik vooral op zijn eigen club ipv vooral bezig te zijn met het trollen na andern toe daar kunnen er hierzo nog wel veel wat van leren :)
    Vind ik leuk
    michelhx +2955
    dinsdag 10 juli 2018 om 11:24
    Ja, ik bemoei me meestal ook niet met die trollen. Waar die hun levensgeluk vandaan halen blijft me een raadsel.
    Aangezien het stuk over Ajax ging vond ik het vreemd dat PSV er opeens als voorbeeld werd bij gehaald, temeer omdat Ajax vorig jaar ook niet echt succes had Europees gezien, vandaar.
    Zoals gezegd, hopelijk doen alle NL clubs het dit jaar wat beter dan vorig jaar.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8198
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:16
    Een gevalletje PSV? Want Ajax zelf speelde hun Europese wedstrijden op en top en supergemotiveerd natuurlijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 13:11
    StreepjeVoor,
    gevalletje PSV?
    Volgens mij vloog Ajax vorig jaar uit de voorronde CL (overigens ook uit de voorronde EL)
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:38
    Schrok al ... Nog geen Ajax gerelateerd nieuws vandaag... Toch wel
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10058
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:43
    Meteen vol aan de bak, we mogen niet weer Europees voetbal missen..
    Vind ik leuk
    Nikos85 +964
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:02
    Nee zeker niet geeft een hoop extra avonden dat er voetbal mag worden gekeken met goedkeuring van de vrouw dus is erg belangrijk 😂. Al ben ik van mening dat we misschien beter gewoon El moeten spelen daar kunnen we echt nog wat neerzetten.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10058
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:05
    Snap wat je bedoelt, maar liever CL.. Zoals het er nu uitziet heb je straks een elftal dat best redelijk mee kan komen en de 3e plek is goed voor overwintering EL..
    Vind ik leuk
    Nikos85 +964
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:08
    Ja das ook een mooie route eventueel maarja ik vind zes potjes El groepsfase dik winnen misschien ook wel gewoon leuker dan 4potjes hangen en wurgen in de CL en er twee nipt winnen. Voor het geld hoeven we het niet te doen en spectaculaire wedstrijden hebben bij mij dan toch de voorkeur.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10058
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:10
    Als je de CL haalt is de kans ook groter dat je beste spelers blijven..
    Vind ik leuk
    Nikos85 +964
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:12
    Dit is helaas wel een wegende factor. Anderzijds als de talenten zich op dat niveau staande houden worden ze sowieso onhoudbaar ivm de grote verschillen.
    Vind ik leuk
    John M. +4182
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:53
    Tegen wie zouden ze in godsnaam kunnen winnen in de CL?
    Vind ik leuk
    Nikos85 +964
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:59
    Daar zul je nog versteld van staan...
    Doen er al zes mee aan het hoofdtoernooi waar we niet bang voor hoeven te zijn.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 11:02]
    Vind ik leuk
    John M. +4182
    dinsdag 10 juli 2018 om 11:18
    Dat denk je al sinds enige jaren, intussen is het al weer een paar jaartjes zonder CL-zege. Vooral tegen Oosterijkers verliest Ajax vaak.
    Vind ik leuk
    Mitchy10 +1929
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:47
    Als Ajax in het meest gunstigste geval met Onana, Mazraoui, de Ligt, Blind, Tagliafico, Schone, Ziyech, van de Beek/ Frenkie de Jong, Neres, Dolberg en Tadic speelt dan moet het volgens mij heel raar lopen als ze het niet redden. Ik ga er in deze opstelling vanuit dat of van de Beek of Frenkie de Jong het niet red om op tijd fit te zijn. De wedstrijd is over 2 weken en de Jong heeft 4 maanden geen wedstrijd gespeeld. Verwacht hem dus nog niet in de basis.
    Vind ik leuk
    MadMickey +32
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:51
    Met zo'n team moet het gewoon lukken, dan zijn er inderdaad eigenlijk geen excuses mogelijk. Maar goed, vorig jaar dachten we bij bijvoorbeeld PSV dat het ook wel ging lukken, dus ik ben wat voorzichtiger geworden. Laten we hopen op het beste!
    Vind ik leuk
    Nikos85 +964
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:15
    Tja je ziet op het wk ook gewoon dat kwaliteitsloze teams die spelen naar hun mogelijkheden gewoon moeilijk te verslaan zijn. De verschillen worden sowieso kleiner echt teams die er niets van kunnen komen bijna niet meer voor.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4984
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:21
    Juist met de ervaring van vorig jaar van Ajax maar ook PSV, zullen beide clubs uitermate getergd zijn om volle bak te gaan....
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4984
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:27
    Vd Beek zal nog niet spelen en Schone en Ziyech moet je je afvragen hoe het zit met de motivatie. Ziyech is echt een risico, ook omdat de 1ste wedstrijd thuis is. Hoe onterecht ook maar de wisselwerking met het publiek is niet optimaal zogezegd. En Schone mis ik al langere tijd wat scherpte en komt ook terug van een WK waar ze eruit gingen door gemiste strafschoppen.
    Dan liever Eiting die uitstekend speelde vorige week, of zelfs Blind en achterin Wöber of Schuurs.
    Vind ik leuk
    MadMickey +32
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:40
    Ziyech moet je (indien dan nog aanwezig) gewoon opstellen, nu je hem nog in je team hebt moet je er gebruik van maken. Zéker als de belangen zo groot zijn als bij deze 2 wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Dicky +17130
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:53
    Spelen ze niet meer in het Arnold Schwarzenegger stadion?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 09:54]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10058
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:19
    Wel hetzelfde stadion, maar heet nu blijkbaar het Liebenauer stadium/Merkur Arena..
    Vond ik het Arnold Schwarzenegger Stadium toch wel wat meer imponeren..
    Vind ik leuk
    Dicky +17130
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:21
    Ja dat was toch geweldig?
    Vind ik leuk
    John040 +1285
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:55
    Ja, daar gaan ze van winnen zeg ik als PSV fan en het is ook nodig voor de punten en herstel van vorig jaar. Ik hoop zelfs op 2 ploegen in de CL. Al zal dat voor Ajax nog moeilijk worden.
    Vind ik leuk
    Quareck +6272
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:08
    Voor ons ook denk ik hoor! Maar het zou inderdaad mooi zijn als beide teams het halen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:01
    Met 2 vingers in de neus en glimlach
    Vind ik leuk
    Budazonen +248
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:21
    Zalme niks verbazen dat zowel Ajax en Psv geen CL spelen. Nederlandse clubs zijn niet meer zo goed als 20/30 jaar terug. Zolang niet het oude systeem word hervat word het niks voor Nederlandse clubs. O krom als een hoepel eigenlijk. Kijk naar Spaanse clubs. Allemaal gefinanceerd door banken en gemeentes. Staan dik in de min. Italiaanse clubs niet vergeten niet alle maar gesponsord door plaatselijke gemeentes. En fraude waarbij je u tegen zegt. Google maar eens paar jaar terug. Clubs teruggezet Nasr lagere divisie en punten aftrek. Kijk je naar UK clubs. Overeind gehouden door tv rechten. Dit mede mogelijk gemaakt door Aziatische gokkers. De rest in EU is bijzaak helaas. Gaat altijd om deze 3 landen en een Beetje Frans en Portugees.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4774
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:31
    A. Ajax heeft grote ambities richting de CL en slaat een gat in NL bij plaatsing, het nieuwe Bayern is dan een feit
    B. Het heeft fors geïnvesteerd, dus dat moet terug verdiend worden
    C. Europees seizoen mag nooit meer zo kort zijn als afgelopen jaar!!
    D. Erik ten Hag wil in de eerste wedstrijd in de JC arena meteen een statement maken richting alle azijnzeikers richting hem, incl. me
    E. Het geeft daarmee meteen een signaal af richting de concurrenten in de ED
    Vind ik leuk
    fr1963 +1984
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:20
    Hé, wakker worden!
    Je had een enge droom. De realiteit zal waarschijnlijk anders gaan uitpakken:
    A. No way
    B. Moet wel, maar gaat (weer) niet gebeuren.
    C. Mag niet idd, maar is onvermijdelijk met deze spelers.
    D. Dat probeert hij al maanden in elke thuiswedstrijd. Het zou zomaar een vervelende 1-1 kunnen worden na 10 verprutste kansen en 1 snelle counter tegen.
    E. Dat signaal komt er. Zo kun je ajax (wederom) punten afpakken..
    Aardige selectie waarmee je in NL om de prijzen moet kunnen meedoen maar Europees niets in te brengen hebt.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4774
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:25
    Ben uitermate wakker en alert, heb het volste vertrouwen in deze selectie met Daley Blind erbij. Helaas staat er de verkeerde trainer voor de groep!! Maar a tot e blijft over eind staan.
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:53
    Positief nieuws voor Ajax
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2848
    dinsdag 10 juli 2018 om 11:00
    Wordt tijd dat het ons één keer mee zit
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:02
    Jaa joh want slecht presteren heeft met tegen zitten te maken .... hahaha slimpie
    Vind ik leuk
    Henkings +384
    dinsdag 10 juli 2018 om 11:49
    Wat een geneuzel weer over Ajax en PSV in de reaguursels. Ajax moet dit gewoon gaan winnen!! Zoals ik hoop dat alle NL clubs het beter gaan doen in Europa komend seizoen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:01
    Dit gaat ajax niet redden haha
    Vind ik leuk
    Bo3007 +129
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:43
    Waar slaat dat haha nu weer op?
    In PSV topics sta je op je achterste poten als iemand van een andere club zoiets zegt en vervolgens doe je het zelf ook...
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 13:43
    Hahah ik ouwehoer maar wat.
    Vind ik leuk
    fr1963 +1984
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:08
    82% klikt ja, hahahahaha....
    2 x met 3-1 verliezen van halve amateurs en 1-1 tegen Boekarest...ik heb zo'n Red Bull Salzburg voorgevoel....
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 13:21
    "2 x met 3-1 verliezen van halve amateurs"

    Dat was 1x, namelijk 3-1 tegen Nordsjaelland en dat was met een team vol met Jong Ajax spelers.

    "1-1 tegen Boekarest"

    Met een team zonder Dolberg, Tadic, VD Beek, De Jong, Tagliafico, Ziyech, Blind. Boekarest zou hier gewoon meedraaien in de top 6 dus zo slecht is dat niet als je 7 basisspelers mist.

    Niet zo janken.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 13:22]
    Vind ik leuk
    fr1963 +1984
    dinsdag 10 juli 2018 om 19:24
    En de 3-1 tegen die Duitse 3e klasser ook alweer vergeten?
    Janken van het lachen...het houd maar niet op de laatste jaren.
    Goed om positief te blijven over je club, hou vol!
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 19:51
    18
    Vind ik leuk
    fr1963 +1984
    dinsdag 10 juli 2018 om 22:17
    Ho, ho, daar zaten nog 2 knvb bekers tussen en een Europacup!!!
    Dus niet 18 jaar helemaal niets.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4774
    dinsdag 10 juli 2018 om 22:44
    Zelden zo'n minkukkel hier op VP gezien. Dan zijn de opmerkingen van Stratum nog prima te verteren!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 12:36
    Ajax (een van mijn favoriete clubs) is een gedateerd oud wijf geworden, zowel in beleid, visie, kwaliteitsgebrek van de technische staf, veldspelers etc.
    Ajax zal in de Cl of El alle hoeken van de Arena te zien krijgen.
    Ajax is alleen een klantenbinder voor de binnenlandse markt, ergo Eredivisie.
    Als je de eigengereide brulaap Frank de Boer en een zwakke Ten Hag bij Ajax trainer laat worden, dan zijn de resultaten navenant.
    Vooruitkijken schijnt moeilijk te zijn voor de Amsterdamse club, er worden spelers gekocht met een twijfelachtig rendement, uitzondering Sanchiz.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 12:38]
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 19:52
    Oude wijven zijn de beste.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 01:32
    Viezerik

    Vind ik leuk