Update: Fulham bezegelt transferstunt en betaalt '40 miljoen' voor middenvelder

    Update: Fulham bezegelt transferstunt en betaalt '40 miljoen' voor middenvelder

    donderdag 12 juli 2018 om 11:46

    Fulham hoopt te gaan stunten met de komst van Jean Michaël Seri. Volgens Franse en Engelse media is de Premier League-promovendus in verregaande onderhandeling met OGC Nice, de werkgever van Seri. 

    De 26-jarige Seri wordt al maanden gelinkt aan diverse topclubs. FC Barcelona zou belangstelling hebben voor de Ivoriaanse controleur en afgelopen week nog werd in Engeland geschreven dat Arsenal én Chelsea bezig zijn met de de komst van de international. 

    Onder meer France Football en RMC Sport komen dinsdag met het nieuws dat Seri zijn loopbaan mogelijk vervolgt in Londen, maar dus níet bij een topclub. Het gepromoveerde Fulham is bereid om circa 23 miljoen euro op tafel te leggen voor de oud-speler van Paços de Ferreira. Een aantal bronnen twijfelt overigens aan het feit of Seri geïnteresseerd is in de overstap naar een relatief kleine ploeg. 

    Fulham promoveerde in mei via de play-offs naar de Premier League. De club van manager Slaviša Jokanović is óók bezig met de komst van spits Aleksandr Mitrovic. De Serviër kost minimaal 20 miljoen euro. 

    Update 12/7 11.46: Jean-Michel Seri vervolgt zijn loopbaan in de Premier League. Fulham en OGC Nice bevestigen donderdag dat de Franse middenvelder verhuist naar Londen. De 26-jarige middenvelder, die vorig jaar nog werd begeerd door FC Barcelona en Manchester City, kost naar verluidt 40 miljoen euro. Hij tekent voor vier jaar bij Fulham, dat komend seizoen terug is op het hoogste niveau.

    Plaats een reactie

    dinsdag 10 juli 2018 om 15:15
    Wtf, dat zou echt een fantastische speler zijn voor Fulham, kan het bijna niet geloven. Jaar geleden ketste op het allerlaatste moment nog een transfer naar Barcelona af.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 15:16]
    Vind ik leuk
    Rodajc +11133
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:54
    23 miljoen vind ik dan wel weer erg weinig voor deze speler, of heeft hij nog maar een contract voor 1 jaar? Maar zou idd een grote stunt zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:57
    Contract tot 2019, vorig jaar moest hij uiteindelijk geloof ik nog 45 miljoen kosten.
    Vind ik leuk
    Rodajc +11133
    dinsdag 10 juli 2018 om 16:29
    Aha dat verklaart, heeft natuurlijk ook weer niet zo'n topjaar achter de rug.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10303
    donderdag 12 juli 2018 om 12:17
    Voor Fulham ja maar ook voor Seri zelf?
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:18
    Lekker bezig Fulham! Als die Sessegnon daar blijft spelen dan gaan ze gewoon in de middenmoot einidigen. Alleen hoop zelf dat Sessegnon naar Tottenham gaat.
    Vind ik leuk
    PRICE +17894
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:19
    Ook weer geld genoeg bij het eigenlijke kleine Fullham
    Vind ik leuk
    Rodajc +11133
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:56
    Maar wel een schitterende club. Hun seizoen toen in de EL vergeet ik nooit meer, tegen oa Juventus en Wolfsburg.
    Vind ik leuk
    Springbok +969
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:53
    Sessegnon heeft wel een flink prijskaartje...
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:55
    Dat is waar. Maar Tottenham heeft er wel 40-50 miljoen voor over denk ik. Heel groot talent.
    Vind ik leuk
    Springbok +969
    dinsdag 10 juli 2018 om 16:02
    Ik betwijfel of Fulham hem daarvoor laat gaan, omdat ze zelf ook weten dat ze kwaliteit in huis hebben met Sessegnon. Wellicht van het geld àls Danny Rose wordt verkocht?
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 16:07
    Ja idd of ruilen met Rose. Vind Sessegnon namelijk beter en heeft meer potentie.
    Vind ik leuk
    Springbok +969
    dinsdag 10 juli 2018 om 16:13
    Het belangrijkste is het nieuwe stadion, het grootste clubstadion van Londen :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 16:16
    Haha, dat accepteert Rose nooit, die voelt zich al te groot voor Everton.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 16:33
    Idd dat is wel zo, maar Rose moet zelf hopelijk toch ook tot de conclusie komen dat hij de absolute top niet aankan?
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2324
    donderdag 12 juli 2018 om 11:55
    Fulham is niet gek hoor ;p
    Die gaan Rose echt niet aannemen voor Sessegnon. Hij heeft ook nog een lang contract. En kunnen dus makkelijk 80-100 miljoen vragen. Ik denk ook wel dat ze dat zullen doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 12:00
    Ben ik ook bang voor, maar ook dat bedrag kan Tottenham neerleggen alleen de vraag is vindt Tottenham hem dat waard? Ik denk van niet zullen gaan wachten tot volgend jaar dan wil hij miss ook weg en dan gaat het wat makkelijker.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2324
    donderdag 12 juli 2018 om 12:06
    Ik ben erg benieuwd naar hoe hij het gaat doen in de PL. Als hij een goed seizoen draait kan Fulham makkelijk 100+ miljoen vragen voor hem, ook als hij weg wilt. Hij is ook nog eens Engelse dus dan stijgt je transfer waarder al met 25%.

    Ik zie Man Utd ook wel met hem aan de haal gaan. Die hebben toch al wat langere tijd problemen op de linksback positie. En Mourinho is ook niet bang om meer dan 100 miljoen op tafel te leggen. Iets dat ik Tottenham niet zo snel zie doen.
    Vind ik leuk
    inimini +2073
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:18
    Deze jongen is na een goed seizoen toch ook wel weer redelijk terug gevallen? Nadat hij in de picture kwam, heb ik er nog maar weinig van gehoord.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:35
    Goede kop, totaal geen clickbait.
    Vind ik leuk
    Rodajc +11133
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:56
    Wat is mis met deze kop?
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2324
    donderdag 12 juli 2018 om 11:58
    Deze transfer toont het niveau verschil tussen de PL en de ED maar weer eens aan. Over een jaar of 2/3 hebben clubs als Brighton, Fulham en Huddersfield gewoon een beter elftal dan Ajax, PSV en Feyenoord. Het verschil vind is nu eigenlijk al erg klein tussen die clubs. De concurrentie van Fulham zal op deze transfer waarschijnlijk gaan (moeten) reageren en ook weer een miljoen of 40 er tegenaan smijten.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 12:04
    Ze hebben Maxime Le Marchand (verdediger) van Nice ook binnen. Voor die twee spelers samen zou volgens Sky zo'n 30 miljoen pond zijn betaald.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 12:13]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 12:32
    Prima transfer!
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23732
    donderdag 12 juli 2018 om 15:03
    Mooie transfer voor fulham
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: Fulham bezegelt transferstunt en betaalt '40 miljoen' voor middenvelder