'Brands maakt Barça-flop prioriteit nummer één van Everton na goed WK'

    'Brands maakt Barça-flop prioriteit nummer één van Everton na goed WK'

    woensdag 11 juli 2018 om 11:55

    Everton heeft alle pijlen gericht op Yerry Mina. De verdediger van FC Barcelona, die op het WK in Rusland indruk maakte, prijkt momenteel bovenaan het wensenlijstje van Everton, zo meldt Liverpool Echo

    De club uit Liverpool is geïnteresseerd in de Colombiaanse centrale verdediger, maar van een daadwerkelijke deal is voorlopig zeker nog geen sprake. Wel wil de club een poging wagen om Mina los te weken bij FC Barcelona. Marcel Brands, die sinds kort verantwoordelijk is voor het transferbeleid van de Premier League-club, wil de verdediging van Everton hervormen. De club is ook nog op zoek naar een nieuwe linksback.

    Eerder meldde hetzelfde medium al dat Everton een oogje heeft op de Colombiaan. Barcelona lijkt bereid om Mina te laten gaan. Afgelopen winter kwam hij voor zo'n twaalf miljoen naar de winnaar van de Primera Division, maar Mina wist geen moment indruk te maken. Volgens eerdere berichten mag de mandekker, die persoonlijk wél een relatief succesvol WK beleefde met Colombia, voor 24 miljoen euro vertrekken, zodat er in de Barça-selectie plaats is voor een nieuwe non-Europese speler. 

    Plaats een reactie

    woensdag 11 juli 2018 om 11:59
    He verrassend, nog niet gelezen hier op Vp
    Vind ik leuk
    420 +1620
    woensdag 11 juli 2018 om 12:05
    Ik vind het bijzonder dat de site Voetbal"Primeur" heet, gezien het kopieert van andere sites, dus in die zin niet met de primeur komt.

    Desalniettemin is dit verhaal vorige week of de week daarvoor ook al geplaatst.
    Maar goed, komkommers moeten ook verkocht worden.
    Vind ik leuk
    Rodajc +11262
    woensdag 11 juli 2018 om 12:13
    Komkommers worden geweldig verkocht hier op VP.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26469
    woensdag 11 juli 2018 om 17:22
    Gaan als hete broodjes over de toonbank.....
    Vind ik leuk
    Rafael +726
    woensdag 11 juli 2018 om 12:08
    Helemaal mee eens. Dit bericht heb je al voor de 3e keer gehad en werd er gezegt dat Yerry Mina voor zn kans gaat bij Barca
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10410
    woensdag 11 juli 2018 om 14:54
    Barcelona moet eerst even nadenken, zullen wij hem uitlenen aan Ajax zodat hij zich kan ontwikkelen.
    Vind ik leuk
    Kevinm +1721
    woensdag 11 juli 2018 om 12:00
    Hoezo is hij gelijk een flop bij Barca? Hij is in eerste instantie helemaal niet gehaald om gelijk in de basis te staan.
    Vind ik leuk
    BoomP +328
    woensdag 11 juli 2018 om 14:41
    Ja precies ! Bizar dat ‘ ze ‘ dat dan meteen roepen ( journalisten dan he ! ) die hun leven leiden om over andere mensen te schrijven ! De man is er net en heeft 2 behoorlijke centrum verdedigers voor hem staan, die allebei ook niet in de bassis stonden het eerst half/jaar. Dus ben ik het met je eens Kevinm:-)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 14:42]
    Vind ik leuk
    JackieChan +128
    woensdag 11 juli 2018 om 12:00
    Lekkere binnenkomer zou dit zijn voor Brands
    Vind ik leuk
    Dybala10 +74
    woensdag 11 juli 2018 om 12:00
    Erg goed WK gespeeld, zou hem alleen verkopen met een terugkoopoptie. Als dit niet mogelijk is zou ik hem verhuren..
    Vind ik leuk
    SimonSays +4671
    woensdag 11 juli 2018 om 12:00
    Goeie, hiermee heb je in 1 klap je verdedigers- én je spitspositie opgevuld.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4796
    woensdag 11 juli 2018 om 12:01
    Met Klaassen als ruil object, deal Brands
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22247
    woensdag 11 juli 2018 om 12:08
    Hahaha.. en dan Klaassen richting Barca?
    Mina zou een prima versterking zijn voor Everton. Dat zeker
    Vind ik leuk
    Och jeh +1726
    woensdag 11 juli 2018 om 12:02
    Goede aankoop voor Everton
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 12:03
    Die Marcel Brands grijpt overal naast wat transfers betreft, dus misschien zien we Klaassen weer terug......;-)
    Vind ik leuk
    PRICE +18629
    woensdag 11 juli 2018 om 12:11
    Het is nog geen succes met Brands bij Everton. Er lukt nog niet veel.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +13190
    woensdag 11 juli 2018 om 12:05
    Zal wel huren worden..
    Vind ik leuk
    Just dekler +1144
    woensdag 11 juli 2018 om 12:24
    Het linksback probleem heeft zich verplaatst naar everton het lag dus niet aan PSV maar aan brands :-)
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7502
    woensdag 11 juli 2018 om 12:44
    Je kunt beter Varane kopen;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 13:33
    Het lukt Brands niet echt spelers te halen.
    Vind ik leuk
    Truth +2915
    woensdag 11 juli 2018 om 13:38
    Heeft zijn waarde verdubbelt dankzij het wk
    Vind ik leuk
    Polly11 +2884
    woensdag 11 juli 2018 om 14:27
    Dacht even dat het om Jasper ging maar toen las ik WK
    Vind ik leuk
    inimini +2089
    woensdag 11 juli 2018 om 14:30
    Wie heeft Brands tot nu toe gehaald daar? Zie alleen maar spelers voorbij komen die bij de halve wereld op het lijstje staan en die niet bij Everton gaan voetballen.
    Vind ik leuk
    b-wared +7
    woensdag 11 juli 2018 om 14:57
    Als ze een linksback willen mogen ze digne overnemen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Brands maakt Barça-flop prioriteit nummer één van Everton na goed WK'