John de Mol slaat grote mediaslag: Ik ben blij dat ze komt

    John de Mol slaat grote mediaslag: "Ik ben blij dat ze komt"

    woensdag 11 juli 2018 om 17:04

    Het was al zo goed als zeker, maar nu is het definitief: Veronica heeft de komst van Hélène Hendriks bekendgemaakt. De presentatrice heeft zich voor vijf jaar verbonden aan Talpa Network, waar ze een groot deel van de sportprogramma's gaat presenteren.

    Veronica meldt dat de komst van Hendrix 'in goed overleg' is gegaan met FOX Sports, waar ze komend seizoen wel twee dagen per week te zien blijft. Bij Veronica gaat Hendriks onder meer de Glory Kickboxing evenementen presenteren.

    Daarnaast wordt ze op de dinsdagen de vaste presentatrice tijdens de Champions League-avonden, waar ze in gesprek gaat met de analisten. Op woensdagen staat ze langs de zijlijn. Hendriks wordt tevens het gezicht van het vrouwenvoetbal bij de interlands van de Oranjevrouwen.

    "Hendriks is uniek. Zij is ontwapenend maar ook vlijmscherp. Ze heeft humor en ze leeft voor de sport", legt John de Mol uit. "Ze heeft een grote sportkennis die ze met veel passie deelt met de kijker. Dat heeft haar heel veel fans opgeleverd. Ik ben blij dat ze komt en ik verheug me op haar eerste uitzending."

    Hendriks: "Ik ben heel blij dat ik zo'n mooie kans krijg. Bij Talpa Network kan ik me met verschillende sporten bezighouden. Daar is nu veel in ontwikkeling en ik mag er gaan doen wat ik het allerleukst vind."

    Lees meer over:Eredivisie

    Poll

    Fan van Hélène?

    (3075 stemmen)

    Plaats een reactie

    #Keizerout +30325
    woensdag 11 juli 2018 om 17:06
    Haha grote sportkennis. Daarom zegt ze zeker alleen maar domme dingen over voetbal.
    Vind ik leuk
    klick +904
    woensdag 11 juli 2018 om 17:08
    vind het wel mee vallen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30325
    woensdag 11 juli 2018 om 17:11
    Dat kan. Misschien ben ik te veeleisend, maar ik vind hoor haar zelden zinnige dingen zeggen.
    Vind ik leuk
    klick +904
    woensdag 11 juli 2018 om 17:14
    Wie zegt wel veel zinnige dingen dan.
    ken er niet zoveel. Misschien perez
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30325
    woensdag 11 juli 2018 om 17:28
    Heel weinig. Hendriks in ieder geval ook niet
    Vind ik leuk
    klick +904
    woensdag 11 juli 2018 om 17:33
    kan ook alleen de wedstrijd kijken :)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30325
    woensdag 11 juli 2018 om 17:43
    Dat doe ik ook.
    Matige tot slechte analyses hoor ik in mijn woonkamer ook wel :p
    Vind ik leuk
    El Pibe +962
    woensdag 11 juli 2018 om 18:23
    bedoel je niet je slaapkamer?
    sorry, kon het niet laten..
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30325
    woensdag 11 juli 2018 om 18:28
    Haha. Ik vraag daar bijna nooit 'wat vond jij van de wedstrijd?', dus eigenlijk bijna nooit :p
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9630
    woensdag 11 juli 2018 om 19:09
    Dat heb ik bij Jack van Gelder en (vooral) Bert van Maalderink ook. Dan liever Hendriks.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30325
    woensdag 11 juli 2018 om 19:23
    Jack heeft nog wel leuke anekdotes. Bert Maalderink is een aanfluiting. Die man heeft een patent op domme vragen
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 18:53
    Ik ben het met je eens, ze heeft overigens ook tophockey gespeeld dus sowieso weet ze wat er allemaal bij komt kijken(Nederland is zowel bij dames als heren wereldtop ih hockey)om op hoog niveau te moeten presteren.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2480
    woensdag 11 juli 2018 om 17:10
    Ze heeft zeker een groot sport kennis. Ik vind dat ze vaak zinnige dingen zegt over voetbal. Je hoeft er niet mee eens te zijn, en grote programma's maakte ze bij verschillende sport evenementen voor Omroep Brabant, voor Tennis, Zwemmen, Volleybal noem maar op en dat deed ze heel kundig.

    Veel ervaring in de sport! Weet zeker dat ze een sport gesprek inhoudelijk beter kan leiden tussen top sporters dan dat jij dat kan, dus lachwekkend dat je lachwekkend doet over haar sportkennis...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30325
    woensdag 11 juli 2018 om 17:17
    Misschien weet ze over andere sporten wel heel veel. Dat kan.

    Ja, dat kan. Daar gaat het me ook niet om. Ik heb die ambitie ook niet. Dus ik mag ook niks zeggen over de blunders van Karius omdat ik niet beter kan keepen?
    Beetje een gekke redenering.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2480
    woensdag 11 juli 2018 om 17:34
    Wil alleen maar zeggen;) het is makkelijk snel iets te zeggen over niemand zijn of haar sport kennis. Maar ze heeft al zoveel ervaring in de sport dat ze echt wel sport kennis heeft.
    Misschien ben ik ook niet objectief omdat ik haar wel een beetje ken, maar misschien juist daarom ook weet ik wat voor weg te heeft moeten afleggen. Familie lid werkte ook samen met haar bij tv&enco
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30325
    woensdag 11 juli 2018 om 17:44
    Ja, misschien had ik wat specifieker moeten zijn.

    Volgens mij kom je best objectief over. Alleen dat stukje van 'jij kan het niet beter' vond ik onnodig :p
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2480
    woensdag 11 juli 2018 om 17:47
    Vond ik ook onnodig;)
    Cheers mate! En ik kan het netzo goed niet beter haha;) misschien dat het ons samen wel lukt;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30325
    woensdag 11 juli 2018 om 18:09
    Ik betwijfel het. Zelfs als we inhoudelijk beter zijn kun je denk ik een sportprogramma op 1000 manieren verpesten :p
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2480
    woensdag 11 juli 2018 om 19:02
    Helemaal gelijk, het is ook een echt vak wat je in de vingers moet hebben. En ervaring belangrijk.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 19:02]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30325
    woensdag 11 juli 2018 om 19:03
    Ik ben echt niet zo gek dat ik alles beter denk te kunnen hoor :p
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:04
    Ik snap jou punt wel alleen vind ik (zeker waar het voetbal betreft) dat je niet zo makkelijk kan stellen of iemand er wel of geen verstand van heeft, laat 10 mensen dezelfde wedstrijd bekijken en ze komen in details tot 10 meningen, interview een speler en zijn analyse staat vaak haaks op wat wij gezien hebben alsje de regels kent heb je er verstand van. Was Frankrijk beter dan België, ja, want zij scoren en België niet(daar gaat het spelletje om) terwijl velen het oneens met mij zullen zijn, heb ik dan geen verstand van voetbal, na ruim 40 jaar volgen?denk het wel.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 19:05]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30325
    woensdag 11 juli 2018 om 19:19
    Dat 10 mensen iets anders vinden betekent toch niet dat ze alle 10 evenveel gelijk hebben?

    Of Frankrijk beter was hangt van je definitie af. Dat kun je voor een discussie, of tijdens, gewoon bepalen.

    Ik denk alleen dat de mensen die op tv wedstrijden analyseren er bijna allemaal niet zo heel goed in zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:25
    Ik ben het met je eens dat sommigen van ons endat waarschijnlijk beter zouden kunnen, vind ze ook niet allemaal even sterk.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30325
    woensdag 11 juli 2018 om 19:27
    Er moeten echt betere mensen te vinden zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:14
    Maakt niet uit.
    Een lekker wijf is altijd de moeite waard om naar te kijken.
    Gewoon de tv op 'mute'
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30325
    woensdag 11 juli 2018 om 17:21
    Dan kijk ik wel iets waarvan ik het beeld en geluid allebei leuk vind.

    Wat een gedonder zeg. Ik heb wel aan iedereens favoriete domme blondje gezeten
    Vind ik leuk
    kerel +2091
    woensdag 11 juli 2018 om 17:31
    Zijn veel mensen het niet met je eens. Ik twijfel wel aan haar kennis, maar dat ze domme of onzinnige dingen zegt gaat mij te ver.. ze is geen onbenul.. en luister en kijk er 10x liever naar dan vd vaart, v hooijdonk etc.. zulke types graag weren van de tv aub..
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30325
    woensdag 11 juli 2018 om 17:39
    Ik merk het.
    Een onbenul misschien niet, maar niet iemand waar ik van zou zeggen 'die weet nou echt wat van voetbal.'
    Ik vind haar inhoudelijk niet beter dan de meeste mensen die gewoon veel voetbal kijken.
    Van der Vaart is een belediging voor het vak analist en Van Hooijdonk heeft het alleen maar over iemand naast de paal.
    Vind ik leuk
    kerel +2091
    woensdag 11 juli 2018 om 18:09
    Sterk het idee dat je het met mij eens bent.. ik kan jou ook redelijk volgen in deze.. het is wat oppervlakkig, maar niet heel slecht. Er dieper op ingaan is echter ook niet wat ik van haar verwacht.. dus ik vind het een prima keuze..
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30325
    woensdag 11 juli 2018 om 18:25
    Misschien leg ik de lat wel te hoog.
    Ik ben eigenlijk zelden onder de indruk van sportjournalisten, -analisten en interviewers.
    Vind ik leuk
    kerel +2091
    woensdag 11 juli 2018 om 19:30
    Denk dat dat het is idd.. gewoon denken het kan veel erger.. bewijst de nos iedere keer.. die egbers ook, jeeezusmina.. kijk studio voetbal nooit meer..
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30325
    donderdag 12 juli 2018 om 01:40
    Ik ook niet. Sowieso vind ik het vreemd dat toen Youri Mulder vertrok ze dachten 'oke, dan doen we het gewoon met een man minder.'
    Het niveau is bedroevend, ook zonder Egbers. De analisten zijn matig en de journalisten hebben teveel mening over dingen waar ze niks van weten.
    Gaat Akyol uitleggen hoe het is om met of zonder TD te werken.
    Ik kijk alleen terug als Hyballa er zit, en dan kijk ik alleen zijn stukjes :p
    Vind ik leuk
    kerel +2091
    donderdag 12 juli 2018 om 09:54
    Met van gelder had het programma meer swung.. en denk dat er toen ook betere analisten zaten.. het programma had toen iets wat het nu compleet verloren is..
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30325
    donderdag 12 juli 2018 om 11:55
    Ja, maar de beide Mulders en Adriaanse zeiden ook interessante dingen. Het is nu meer een beetje over voetbal kletsen met mensen die er weinig verstand van hebben en iemand die het gesprek niet kan leiden.
    Vind ik leuk
    kerel +2091
    donderdag 12 juli 2018 om 13:24
    100% eens!
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5586
    woensdag 11 juli 2018 om 17:23
    Niet met je eens. In het begin vond ik het ook niks.. dacht weer zo'n iemand die inside dat wereldje weer komen. Maar mevrouw Hendriks weet best wat over voetbal en is zeker geen leek. Doet in mijn ogen niet onder voor mannen als Zenden
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30325
    woensdag 11 juli 2018 om 17:29
    Ik heb zenden nog nooit iemand zien of horen interviewen.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5586
    woensdag 11 juli 2018 om 17:32
    Je gaf toch aan dat ze nooit zinnige dingen over voetbal zegt? Dat gaat dan niet specifiek over een interview afleggen. Maar als zij aan tafel zit dan wel als presentratrrice dan wel als een soort van analist.. Ik hoor best zinnige dingen.

    Vind ik leuk
    #Keizerout +30325
    woensdag 11 juli 2018 om 17:40
    Nee, niet specifiek. Maar ik vind dat ze zelden goede vragen stelt.
    Oh ik niet, maar misschien kijk jij vaker.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5586
    woensdag 11 juli 2018 om 17:47
    Dat kan. En een Genee bijvoorbeeld vindt ik vele malen beter om maar een voorbeeld te noemen. Maar er zijn ook nog een stuk mindere.. een Zenden zoals ik zei. Dan erger ik me dus niet heel snel aan haar.

    En nee soms, als het savonds in de herhaling voorbij schiet. Maar doorgaans zitten we zondagochtend altijd in de bus of auto onder weg naar een wedstrijd.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30325
    woensdag 11 juli 2018 om 18:07
    Ik snap wat je bedoelt. Misschien moet ik meer vergelijken mey de anderen. Want hoewel ik haar niet sterk vind, ben ik ook van de heren zelden onder de indruk
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    woensdag 11 juli 2018 om 21:09
    Ben je vrienden aan het maken Keiz? :)

    Maalderink was poeslief tegen de Belgen of hoe die vent ook heet, wel opvallend dat Belgische spelers een goed verhaal hebben vaak. Ze vertellen tenminste niet wat we zelf ook al gezien hebben.

    Maar Helène komt tenminste uit een andere hoek (NAC) dat vind ik leuker dan mensen die denken dat er maar 1 club is, daardoor snapt H. ook dat supporters van kleine clubs ook mensen zijn... met gevoel. Sommige dan.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30325
    donderdag 12 juli 2018 om 01:52
    Ja, ik kan er gewoon niet tegen als mensen liegen :p

    Misschien zijn Belgische spelers meer open, omdat Belgische journalisten geen opportunistische eikels zijn die gekke quotes willen scoren.

    Ja, nou is dat weer niet wat ik perse zoek in een voetbalverslaggever. Zinnige vragen lijken me tof.
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    donderdag 12 juli 2018 om 17:27
    Ja, vind ik ook al hebben we dit al eens behandeld, geeft niks, waar 't hart vol van is... stroomt 't van over.
    Je kunt ook een vraag bedenken waarvan de luisteraar schreeuwt... JJJAAAAHH daar wil ik het antwoord op weten. (sorry voor de stemverheffing) :p

    Beter dan; wat ging er door je heen?
    Stel een vraag waarmee je de geinterviewde een houvast geeft om een mooi verhaal te geven.
    Maar het sport-journaille in dit land wil vooral hard en kritisch zijn.
    Waren onze politieke journalisten maar zo hard en kritisch... er loopt een zekere Jair Ferwerda leuk te doen, leuke lollig vraagjes... om politiek lollig te maken. Dan past het net binnen het format van Jinek.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30325
    donderdag 12 juli 2018 om 17:33
    Jair Ferwerda hoort onder een bus.
    Meer volgt later :p
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    donderdag 12 juli 2018 om 17:41
    Ik zit Schuddebuikend... ik had al een vermoeden dat je de messen opscherpen zou.

    Maar ook de mensen die Jair een baan gaven mogen die ook geruimd worden?
    Ik wil Rutte niet lollig zien doen, ik wil mijn tandarts ook niet lollig zien... laat ze hun werk goed doen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14770
    woensdag 11 juli 2018 om 17:25
    Ik vind haar zeker niet minder overkomen vergeleken met de anderen op Fox, dat kan iets over haar zeggen of over de anderen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30325
    woensdag 11 juli 2018 om 17:31
    Wat mij betreft vooral over de anderen. Van Gangelen is ook dramatisch met zn tennis en hockeyhoofd
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:59
    Je was het misschien vergeten, maar van Gangelen heeft een Ajaxhoofd ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30325
    woensdag 11 juli 2018 om 18:12
    Ja, volgens Pelle :p
    Maar nee, zulke hoofden zie ik zelden bij ons.
    Ik zie ze vaker bij hockey en tennis.
    Wij willen die man ook niet :p
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3140
    woensdag 11 juli 2018 om 17:06
    Een van de weinige vrouwen die niet irriteert maar zelfs boeit met haar commentaar bij sportwedstrijden.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2977
    woensdag 11 juli 2018 om 17:06
    Leuk dat zij ook meer kansen krijgt. Maakt het bijna waardt te zoeken naar de Veronica streams volgend seizoen.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:06
    Wat een leuk koppie al wel niet doet
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:10
    Ja en daarnaast nog twee vrij grote voordelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:12
    Ze heeft inderdaad wel 2 pluspunten
    Vind ik leuk
    kerel +2091
    woensdag 11 juli 2018 om 17:35
    Eigen schuld.. 2 dikke bulten
    Vind ik leuk
    kerel +2091
    woensdag 11 juli 2018 om 17:35
    Dst vooral haha
    Vind ik leuk
    Koeroe +12635
    woensdag 11 juli 2018 om 17:07
    Zou dr wel doen ja
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17830
    woensdag 11 juli 2018 om 17:09
    Nou ja zeg, zoiets zeg je toch niet? ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:17
    Vind ik ook niet kunnen.
    Voor je het weet heb je een #metoo aan je reet.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17830
    woensdag 11 juli 2018 om 17:18
    Dus dat! hahahaa
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19563
    woensdag 11 juli 2018 om 17:09
    Komt nou de Pin-Up club terug op Veronica?
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:16
    Cheer you up, cheer you up,cheer you up in de pinUp club,niemand keek er zogenaamd naar,maar ze konder er allemaal over meepraten
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:09
    Zeker fan van der! Maar doet Genee geen cl op Veronica of enkel de woensdag dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:14
    Ken haar verder niet zo, maar lijkt me een tennis of hockey-achtergrond te hebben.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:17
    Ze heeft een kook programma, en gaat heel Holland bakt presenteren
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5048
    woensdag 11 juli 2018 om 17:15
    mooi, past goed bij die andere heren.
    Vind ik leuk
    San Marco +448
    woensdag 11 juli 2018 om 17:17
    Topwijf zouden er meer van moeten zijn!!
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:18
    Wat een polls van VP... Die van Bakker sloeg al nergens op en dit is ook een rare poll.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:18
    Ik hoop voor haar dat ze niet is gehaald on zich respectloos te laten behandelen door die klootviolen van Voetbal insite.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:21
    Johan is dol op Helene....zoals je elke vrijdag bij VI al kon zien.
    Vind ik leuk
    heur es +721
    woensdag 11 juli 2018 om 17:18
    Denk dat ze af en toe even onder het bureau moet 😋
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    woensdag 11 juli 2018 om 17:19
    Prima toch dat sommige presentatoren bij meerdere netwerken actief zijn, van Gangelen zit volgens mij ook bij Veronica tijdens de CL.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31898
    woensdag 11 juli 2018 om 17:20
    Prima stap voor haar.

    14%zijn domoren.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:20
    Een aanwinst die niet op het mondje is gevallen.

    Kunnen die zure kutjes van de NOS (Rivkah en Dione) een puntje aan zuigen
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9684
    woensdag 11 juli 2018 om 17:33
    Liever Helene dan Sjaak Swart op tv.
    Vind ik leuk
    HansVites +4965
    woensdag 11 juli 2018 om 17:51
    Leuke meid wel bij een kut omroep nu.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2036
    woensdag 11 juli 2018 om 17:53
    Leuk om te zien dat zeker.
    Vind ik leuk
    Hakbal +1005
    woensdag 11 juli 2018 om 17:59
    Iedereen heeft weer een mening hoor. Kom op zeg wat maakt het uit als ze onzin uit kraamt. Het oog wil ook wat
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1937
    woensdag 11 juli 2018 om 17:59
    Ik hoor eigenlijk nooit wat ze zegt 😆
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:59
    Lekkerrrrrrrr Helene kijken op Talpa. Al die RTL zenders kennen er beter mee kappen want ze houden geen kijkers meer over.
    Vind ik leuk
    derksen +8855
    woensdag 11 juli 2018 om 18:19
    Lekker man een vrouw die in mijn ogen een vreselijke leuke uitstraling heeft en verstand van voetbal en in mijn ogen er nog goed uitziet ook
    En ze kan goed interviews maken
    Welkom zou ik zeggen
    Vind ik leuk
    stratumseind +171893
    woensdag 11 juli 2018 om 18:26
    Haal je hand uit je broek , straks komt mevrouw Derksen plots binnen
    Vind ik leuk
    derksen +8855
    woensdag 11 juli 2018 om 18:31
    Zo erg is nou ook weer niet Stratumseind
    Vind jij het niks?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171893
    woensdag 11 juli 2018 om 18:34
    Integendeel Hélène mag bij mij wel een avondje mee in mijn bubbelbakske komen spelen....
    Vind ik leuk
    derksen +8855
    woensdag 11 juli 2018 om 18:37
    Ik zal iets minder sex gerealiteerd zijn
    Ik zou enkel al biertje aan de bar met der willen drinken volgens mij is zij echt leuke meid
    Maar je weet het natuurlijk niet
    Kan ook tegen vallen maar dat geloof ik niet
    Vind ik leuk
    stratumseind +171893
    woensdag 11 juli 2018 om 18:40
    Ik ga er niet omheen draaien : ik zou de drank rijkelijk laten vloeien want als rechtgeaarde Brabantse houd ze er ook wel van en dan liet ik er geen gras over groeien.....
    Vind ik leuk
    stratumseind +171893
    woensdag 11 juli 2018 om 18:24
    John is niet vies van vers Brabants blond
    Vind ik leuk
    Buddy +30
    woensdag 11 juli 2018 om 18:24
    Van achter de decoder naar een zender waar niemand naar kijkt. Blijft gerommel in de marge. Komkommertijd zeker .
    Vind ik leuk
    hassel +814
    woensdag 11 juli 2018 om 18:29
    Wijven horen niet bij voetbal.
    Vind ik leuk
    derksen +8855
    woensdag 11 juli 2018 om 18:34
    Waar slaat dat nou op
    Zie liever Hélène dan v hooijdonk,vd vaart, Driessen,borst,enz enz op tv
    Maar als jij andere voorkeuren heb geen enkel probleem hoor
    Maar kom er dan eerlijk voor uit
    Tips 2018 niks aan de hand
    Vind ik leuk
    Ronnie7 +42
    woensdag 11 juli 2018 om 18:46
    Gaat Wilfred de woensdag doen op CL avonden?
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1937
    woensdag 11 juli 2018 om 18:47
    Ik vind het kopje best wel raar... Gaat over helene... En john de mol zegt.. Ik ben blij dat ze komt 😋😂😂
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1937
    woensdag 11 juli 2018 om 18:48
    Slecht dit😂
    Vind ik leuk
    Hupfean +4118
    woensdag 11 juli 2018 om 19:19
    Dat noem ik nou een geweldige transfer, een vrouw met verstand van voetbal, humor en bloedje mooi.
    Vind ik leuk
    Brunt +200
    woensdag 11 juli 2018 om 19:29
    Topper die Helene, past heel goed in de voetbalwereld.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4161
    woensdag 11 juli 2018 om 19:29
    Jammie, het water loopt me in de mond.
    Vind ik leuk
    henk1952 +78
    woensdag 11 juli 2018 om 21:31
    She's one of the guys!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws