Done deal: PSV ziet kind van de club voor 'undisclosed fee' naar Engeland gaan

    Done deal: PSV ziet kind van de club voor 'undisclosed fee' naar Engeland gaan

    woensdag 11 juli 2018 om 18:08

    Jordy de Wijs verruilt PSV voor Hull City. De Engelse club, die uitkomt in het Championship, heeft de komst van de 23-jarige verdediger woensdag bevestigd.

    De Wijs, die voor een 'undisclosed fee' overkomt van PSV, heeft zijn handtekening gezet onder een driejarig contract. Hij is de vierde aankoop van Hull City deze zomer. Eric Lichaj, David Milinkovic en Reece Burke gingen De Wijs voor.

    "Dit is een grote stap voor mij en ik ben blij om speler van Hull City te zijn", reageert de verdediger op de website van zijn nieuwe club. "In Engeland voetballen is altijd één van mijn grote ambities geweest. Dit is het juiste moment om de stap te maken. Ik zal alles geven voor het team."

    De Wijs had bij PSV geen perspectief op speelminuten, ook niet nadat Mark van Bommel werd aangesteld als opvolger van Phillip Cocu. Het laatste anderhalf jaar speelde hij op huurbasis bij Excelsior.

    Plaats een reactie

    420 +1588
    woensdag 11 juli 2018 om 18:10
    Heeft hij wel minuten in het 1e gemaakt?
    Vind ik leuk
    Aal +20520
    woensdag 11 juli 2018 om 18:11
    Niet veel in ieder geval..... wel een wijze beslissing!
    Vind ik leuk
    davidben +3590
    woensdag 11 juli 2018 om 18:13
    Hij is al 35 jaar. Misleiding.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 18:15]
    Vind ik leuk
    PRICE +18422
    woensdag 11 juli 2018 om 18:39
    Goede zet van PSV,goede zet van de Wijs
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3323
    woensdag 11 juli 2018 om 18:40
    Ja, volgens mij zelfs in de CL gedebuteerd.
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1224
    woensdag 11 juli 2018 om 18:50
    Champions League gespeeld zelfs. Uit tegen Manchester sowieso.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3323
    woensdag 11 juli 2018 om 19:03
    Wolfsburg uit ook als linksback
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +14649
    woensdag 11 juli 2018 om 19:19
    Bij Hull wordt je gewoon miljonair. ha ha, die de Wijs joh. Lacht zich slap
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 19:19]
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:45
    On-Wijs.....
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +14649
    woensdag 11 juli 2018 om 22:36
    wijze beslissing
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 18:10
    uh, succes!
    Vind ik leuk
    Simsalabim +825
    woensdag 11 juli 2018 om 18:12
    en dan uiteindelijk via het slutsky netwerk bij vitesse belanden
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 18:14
    Nu nog een GOEIE centrale verdediger halen.
    Vind ik leuk
    Yuri +1184
    woensdag 11 juli 2018 om 18:15
    Jullie hebben Viergever toch al
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 18:16
    Och ja das waar. Dan NOG 1 goeie centrale verdediger
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 18:18
    Swaab, Obispo, Viergever Isimat LUCASSEN nog een goeie en een rechts back
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 18:20]
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 18:19
    Vind Schwaab wel solide maar geen topper
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 18:21
    Nou hij is een ervaren kracht achterin hij kan juist de jonkies stimuleren! Was Lucassen vergeten denk wel dat hij doorbreekt dit jaar.
    Vind ik leuk
    R2 +4811
    woensdag 11 juli 2018 om 18:57
    Ik denk niet dat Luckassen het gaat redden. Veel domme kracht en weinig inzicht.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:04
    Denk het juist wel met v.Bommel hij gaat anders spelen, zie hem ook liever vertrekken maar ze hebben hem niet afgeschreven.
    Vind ik leuk
    R2 +4811
    woensdag 11 juli 2018 om 19:07
    Ik heb Luckassen nooit echt hoog hebben zitten. Helaas is hij klunzig en zie ik hem zelden goed gepositioneerd staan. Hij dribbelt in met het motoriek van een tractor. Hou eigenlijk bij elke actie mijn hart vast.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:23
    Dan heb je die verdedigende middenvelder van Portugal niet gezien zeker. Carvalho heet ie volgens mij. Heeft ook Eem motoriek van een vliegdekschip. Maar die kan het wel
    Vind ik leuk
    PRICE +18422
    woensdag 11 juli 2018 om 22:49
    Luckassen had de pech in de verloren wedstrijd vorig seizoen Heerenveen uit. Hij heeft daar eigenlijk heel het seizoen tegen aan gelopen,daarna ging PSV draaien. Zal best zijn revanche willen laten zien.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139097
    woensdag 11 juli 2018 om 18:22
    Het geld blijft maar binnen stromen
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +9872
    woensdag 11 juli 2018 om 18:34
    Ja en hoeveel weet kennelijk niemand, waar slaat die term undisclosed fee nou weer op?
    Vind ik leuk
    stratumseind +139097
    woensdag 11 juli 2018 om 18:35
    Das Engels voor” Da zeggen we lekker nie”
    Vind ik leuk
    AFFA +1354
    woensdag 11 juli 2018 om 18:51
    Dan zal het wel niet veel wezen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139097
    woensdag 11 juli 2018 om 19:29
    Vraag maar eens aan de fiod
    Vind ik leuk
    AFFA +1354
    woensdag 11 juli 2018 om 20:30
    Schijtbedrag.
    Vind ik leuk
    tannat +6738
    woensdag 11 juli 2018 om 19:38
    Dat is het fijne van niet aan de beurs genoteerd te staan: Dan hoef je dat niet te melden.
    Vind ik leuk
    AFFA +1354
    woensdag 11 juli 2018 om 20:30
    Gewoon een schijtbedrag te beschamend om dat in het nieuws te brengen
    Vind ik leuk
    tannat +6738
    woensdag 11 juli 2018 om 22:33
    oh ja, ik vergat even dat ik met geld-fanboys te maken heb ipv voetballiefhebbers
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 18:25
    Beste voor iedereen. Hoop dat ze nog leuk hebben kunnen cashen.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24057
    woensdag 11 juli 2018 om 18:28
    Prachtige transfer voor die gozert.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +644
    woensdag 11 juli 2018 om 18:34
    WTF is een "undisclosed fee" dan?? Nader te bepalen prijs ofzo??
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 18:34]
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 18:37
    Dat betekent dat de hoogte van de transfersom niet publiekelijk bekend wordt gemaakt.
    Vind ik leuk
    AFFA +1354
    woensdag 11 juli 2018 om 18:52
    MAW een scheet en 3 knikkers.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3323
    woensdag 11 juli 2018 om 18:44
    Transfersom wordt niet bekend gemaakt
    Vind ik leuk
    RedNas +2968
    woensdag 11 juli 2018 om 18:39
    Wijs besluit
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3323
    woensdag 11 juli 2018 om 18:43
    Goeds stap voor hem, fysiek sterk en veel koopkracht. Past daarin perfect in de Championship. Zou anders wellicht naar een middenmoter in de Eredivisie gaan en daar een stuk minder verdienen. Mocht hij daar slagen dan kan het zo maar zijn dat een PL team op de stoep staat.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 18:51
    Kan daar prima uit de voeten. Fysiek sterk dus die redt zich daar wel
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 18:44
    Denk dat hij nu meer gaat verdienen dan de duurste speler bij PSV
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 18:52
    Wijs besluit !! Leuk avontuur bij hull city
    Vind ik leuk
    dezink +1048
    woensdag 11 juli 2018 om 18:53
    Jammer , hij is een beetje een mindere uitvoering van Jaap Stam.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:27
    Mooi kan de opbrengst naar de gemeente kas wel zo eerlijk om de schulden eens in te lossen P1
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:34
    Wat bedoel je met P1? Dat was heel vroeger toch de plek waar Ajax haar kampioenschap vierde. Heel vroeger dan!
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:49
    Niet zo heel vroeger Woo Ping, heb jij zelfs nog meegemaakt....
    Het 33ste kampioenschap.......
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:53
    Toch al weer meer dan 4 jaar geleden toch, Recordkampioen? Ik heb dat kampioenschapsfeest toen maar laten schieten vanwege verlplichtingen elders.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 21:11
    Gelukkig maar anders was je naar de verkeerde plek gegaan, het was P2.......
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 21:14
    Ooooooohhhh!
    Vind ik leuk
    Wzpwzdab +150
    woensdag 11 juli 2018 om 19:53
    Heeeeeel lang geleden je moet die engnekken niet in de stad hebben
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 21:11
    Daar hebben jullie de gemeente en belastingplichtige burgers mee opgelicht. Zo nep supporter ben jij nou dat je geen eens de zwarte blz van je clubje kent. 48.1 miljoen flapdrol
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 21:18
    https://www.ed.nl/default/brussel-gronddeal-tussen-gemeente-eindhoven-en-psv-was-geen-staatssteun-video~a6bfbc4d/

    Lees dit artikel maar even en ik zie je reactie weer graag tegemoet komen. Je kunt beter niets melden over zaken waarvan je 0,0 verstand hebt, wijsneusje!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 21:22]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 01:13
    Zijn ook omgekocht door lobbyisten etc. Misschien heb ik er wel meer verstand van dan je lief is. Feit blijf dat p$v het kneuzen clubje overeind is gebleven over de rug van de belastingbetaler de Nederlandse burger en jij iemand bent die alles gelooft wat in de eerste de beste online krant staat. Dat noemen wij in het echte Nederland (Randstad) een FLAPDROL
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 01:18]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 09:11
    "Omgekocht door lobbyisten" en dan daarna melden dat je er meer verstand hebt. Dat noemen wij in Zuidoost Brabant narcistisch en Hollandse domheid.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:32
    Eerst leren begrijpend lezen. Er staat MISSCHIEN! Narcisme zou ik anders definiëren. Feit blijft dat het zielige clubje van jouw alleen maar nog bestaat over de rug van de belastingbetaler!!!! flapdrol
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 10:37]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:38
    Kom jij nog verder dan "Flapdrol"? Of is je woordenschat zo beperkt? Wellicht wel, want jij bent niet de meest slimme nieuwkomer hier. Heb je al vakantie en ben jij ook zo'n meelopertje uit Brabant of Limburg? Van de slimme gemeentedeal van EHV met PSV heb je in ieder geval 0,0 verstand, nitwit. Probeer ergens anders je leugentjes te slijten, bijvoorbeeld op een netwerk voor kleutertjes of iets dergelijks. Ga boontjes plukken of iets dergelijks, dan verdien je nog wat bij, in plaats van hier je onzinnige kinderpraatjes te verkopen. Het zal wel erg veel pijn doen dat jouw favoriete clubje al weer 4 jaar droog staat.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 12:01
    Ik maak zelf wel uit wat en wanneer ik iets doe en hoe ik reageer. Net als jij. Als je dat niet aanstaat moet je lekker in zo Aziatisch land gaan wonen waar je vandaan komt gezien je naam. Is een aanname hoor. Maar je denkt wel de wijsheid des levens in pacht te hebben phoe phoe. Opvallend ook dat al je berichtjes 1 like hebben standaard doet Mama Flapdrol dat?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 12:04]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 12:25
    Krijg jij geen Nederlands op school? "Net als jij", "zo Aziatisch land"? Verder is wiskunde blijkbaar ook niet jouw ding, gezien je erg domme en infantiele reactie op de slimme gemeentedeal van PSV en EHV. Dat je niet erg slim / snugger bent, was me allang opgevallen. Soms kun je beter je mond houden en zwijgen in plaats van onzinnige kinderachtige reacties te geven hier. Waar woon jij ergens in Limburg?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 13:00
    Gaan we weer. Ik maak zelf uit wat ik zeg en hoe ik iets zeg. Niet Jij FLAP-DROL. Het is geen sollicitatie brief hier dus Lb taal foutje hier of daar. Feit blijft dat jij een flapdrol bent en je clubje fraudeleus omgaat met belastinggeld. Mama flapdrol moet je laatste bericht nog like.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 13:06]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 13:29
    Zo 3 maal het woord "flapdrol" in allerlei varianten in een tekst van amper 50 woorden. "Lb taal" staat zeker voor Limburg taal? En even nog een weetje voor jou: google eens op "FIOD - Ajax". Dan zul je terug lezen dat jouw favoriete clubje fraude gepleegd heeft, zo begin jaren '90. Maar toen was jij wellicht nog niet geboren of zat je nog in de (Limburgse) luiers. Nogmaals, denk eerst na voordat je iets schrijft hier. PS, flapdrol en sollicitatiebrief schrijf je gewoon aan elkaar en frauduleus schrijf je met een "u" in plaats van een "e".
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 15:11
    Welterusten flapdrol. Laat mama flapdrol je berichten like succes. Feit blijft p$v is een misselijk clubje die over de rug van burgers nog bestaat.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 15:12]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 15:18
    Wat jij vindt, moet je naar de politie brengen.
    Hierbij nog het artikel uit de NRC (ken je dat) over de fraude bij Ajax.
    Ik geloof namelijk niet dat je dit anders zou geloven of nagezocht hebt.
    Boete Ajax voor fraude twee miljoen
    AMSTERDAM, 12 juli De rechtbank in Amsterdam heeft gisteren de voetbalclub Ajax wegens belastingfraude veroordeeld tot een boete van 2 miljoen gulden waarvan 1 miljoen gulden voorwaardelijk. Tegen Ajax was een boete van 9 miljoen gulden geeist, waarvan 3 miljoen voorwaardelijk.

    Ajax = fraude, Ajax = fraude.........
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 17:04
    Ga je nu fraude met eigen geld vergelijken met fraude met belastinggeld? Geld dat terug moet naar de maatschappij? Dan ben je echt een Flapdrol. P.s laat mama flapdrol je berichtjes like krijg je weer wat geluksstofjes van in je hoofd!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 17:29
    https://www.vi.nl/nieuws/europese-commissie-geen-ongeoorloofde-staatssteun-psv
    Klein, klein kleutertje kun jij lezen? Jij weet blijkbaar niet eens wat fraude is. Je kunt het woord frauduleus niet eens correct schrijven. Vraag aan je moeder of ze het kinderbadje wil opzetten in de tuin en ga lekker wat spartelen. Vergeet je zwembandje niet om te doen, anders verdrink je misschien nog baby!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 17:31
    Welterusten uitkeringstrekker!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 17:33
    Todeledokie wegloper.
    Vind ik leuk
    Wzpwzdab +150
    woensdag 11 juli 2018 om 19:52
    Maar wij plegen geen fraude en tillen de belasting zoals dat misselijke clubje van jou
    Vind ik leuk
    Wazzupp +414
    woensdag 11 juli 2018 om 19:44
    Eigen jeugd
    Vind ik leuk
    8mei2016 +71
    woensdag 11 juli 2018 om 19:48
    Jammer had m graag in Eindhoven zien spelen
    Vind ik leuk
    PRICE +18422
    woensdag 11 juli 2018 om 22:51
    Bij EVV EINDHOVEN bedoel je?
    Vind ik leuk
    Cookee +8901
    woensdag 11 juli 2018 om 20:56
    Hebben ze hem wel bekeken?
    Laat ik aardig doen, mooie stap voor die jongen, maar als je niet speelt kan je beter bij Exc spelen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Done deal: PSV ziet kind van de club voor 'undisclosed fee' naar Engeland gaan