'Juventus denkt na Ronaldo-transfer opnieuw aan grote naam van Real Madrid'

    'Juventus denkt na Ronaldo-transfer opnieuw aan grote naam van Real Madrid'

    woensdag 11 juli 2018 om 18:59

    Juventus is na de sensationele komst van Cristiano Ronaldo nog niet uitgeshopt bij Real Madrid. Het volgende doelwit is opnieuw een grote naam: Marcelo.

    Het Italiaanse Mediaset Premium pakt woensdag uit met het nieuws dat Marcelo op het lijstje staat bij Juventus. De kans is hoe dan ook klein dat de Italiaanse grootmacht op korte termijn in actie komt. De belangstelling voor Marcelo wordt alléén geconcretiseerd als Alex Sandro vertrekt.

    Het is geen geheim dat Sandro wordt begeerd door Paris Saint-Germain, Chelsea, Manchester United en Manchester City. PSG zou op dit moment het meest concreet zijn, maar Juventus veegde een 'veel te laag' bod van veertig miljoen euro van tafel.

    Mocht Sandro alsnog vertrekken, dan schakelt Juventus door naar Marcelo. De Braziliaan, die wordt gezien als één van de beste linksbacks ter wereld, is net dertig geworden en staat tot medio 2022 onder contract bij Real Madrid. Mediaset schat in dat een mogelijke deal prijzig wordt.

    Plaats een reactie

    Aal +20381
    woensdag 11 juli 2018 om 19:04
    Hoe zit dat dan met Fair Play van de UEFA? Zoveel heeft een Italiaanse club volgens mij nog nooit uitgegeven.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1847
    woensdag 11 juli 2018 om 19:06
    Juve is een gezonde club dus ja... Die kunnen kopen wat ze willen.
    Vind ik leuk
    Yuri +950
    woensdag 11 juli 2018 om 19:13
    Zo werkt Financial Fair Play niet
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:30
    Jawel hoor. Een gezonde club draait ieder jaar winst, heeft geld op de bank en is open qua berichtgeving over het gehele financiële plaatje. Je mag alleen niet té veel geld uitgeven dan je binnenkrijgt. Kijk naar een AC Milan, die geven 3 keer zoveel geld uit als wat ze overhouden.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 19:30]
    Vind ik leuk
    Yuri +950
    woensdag 11 juli 2018 om 19:40
    Ja maar ze kunnen niet “kopen wat ze willen”
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:42
    Klopt. Alleen mag je wel veel geld uitgeven als je een gezonde club bent die het geld heeft. Juventus dus.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +4737
    woensdag 11 juli 2018 om 19:53
    Volgens mij mag je over een periode van 5 jaar een negatief waarde in transfergeld van max 60 miljoen hebben
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:56
    Dat zou kunnen. Wat ik zeker weet is dat een club, wanneer ze schulden hebben, meer geld in bezit moet hebben (spelers, gebouwen, etc.) dan dat er schulden zijn. Dus een Real, Barca of United kunnen super veel schulden hebben en nog steeds niet failliet gaan. Echter zijn die schulden al wel door de jaren heen aangevuld en bij een AC Milan is het in één jaar tijd uit de pan gerezen.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 20:19
    53 mil geld op de bank 280+ schulden en aandeel is ruim 5% gezakt.
    Vind ik leuk
    Starkoo +504
    woensdag 11 juli 2018 om 19:41
    Gezond echt niet lol
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 20:16
    Ze hadden 53 miljoen... dus ze staan nu dik rood... ook zijn de aandeelhouders niet blij met Ronaldo het aandeel is vandaag ruim 5% gezakt.

    En hebben ze al 283 mil aan leningen/schulden.


    Juve is dus alles behalve gezond
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 20:20]
    Vind ik leuk
    Nozem +87
    woensdag 11 juli 2018 om 21:31
    Higauin hebben ze ook 100 mil voor betaald
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10260
    woensdag 11 juli 2018 om 21:56
    Dus geld zat als jij een nieuwe fiat koopt
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1847
    woensdag 11 juli 2018 om 19:05
    Marcelo en Ronaldo wat een chemie en een klik hadden die op het veld wisten precies van elkaar wat ze moesten doen voelden elkaar erg goed aan. Marcelo en Neymar wat een verschild gene chemie klik niks...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 19:06]
    Vind ik leuk
    035 +3631
    woensdag 11 juli 2018 om 19:08
    Gaat het goed Bien?
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1847
    woensdag 11 juli 2018 om 19:14
    Ja hoor goed! En met jou?
    Vind ik leuk
    035 +3631
    woensdag 11 juli 2018 om 19:18
    Ook prima. :-)
    Vind ik leuk
    Niels92 +13411
    woensdag 11 juli 2018 om 19:19
    Heb je al een Juve shirt gekocht van Ronaldo? :)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 19:19]
    Vind ik leuk
    Nvd88 +1772
    woensdag 11 juli 2018 om 19:06
    Ik denk niet dat Real zo dom is om ook Marcelo te laten gaan. Dat kan je naar de achterban simpelweg niet maken.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1847
    woensdag 11 juli 2018 om 19:07
    Je weet maar nooit ? Misschien mist Marcelo Ronaldo wel...
    Vind ik leuk
    Nvd88 +1772
    woensdag 11 juli 2018 om 19:08
    De beste linksback van de wereld laten ze toch niet zomaar gaan denk ik, Of hij moet net als Ronaldo zelf erg graag wilen.
    Vind ik leuk
    035 +3631
    woensdag 11 juli 2018 om 19:09
    Jij ook denk ik. :-))
    Vind ik leuk
    The Iceman +5605
    woensdag 11 juli 2018 om 19:08
    Bij Fiat is niet iedereen blij:

    https://www.nu.nl/buitenland/5359187/fiat-personeel-dreigt-met-staking-transfer-cristiano-ronaldo-.html
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:09
    Geweldige speler de beste van Brazilië .
    Wat zal dat Juventus een drive geven willen echt weer mee gaan doen .
    Mooi voor de aanhang kijk er naar uit of het lukt.
    Vind ik leuk
    FCRat +176
    woensdag 11 juli 2018 om 19:17
    Ik zie het nu nog niet gebeuren. Misschien over een jaar of twee, drie
    Vind ik leuk
    G.Kopf +661
    woensdag 11 juli 2018 om 19:09
    De oude dame met allemaal oude mannetjes.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:10
    Hahaha..... beste VP, dit is natuurlijk grote onzin.... Marcelo gaat never nooit naar juventus toe.... alhoewel marcelo en ronaldo elkaar konden vinden op het veld, hadden ze buiten het veld helemaal niets met elkaar..... ik denk dat marcelo blij is dat hij gaat, en waarschijnlijk neymar of willian gaat komen...... Nog een braziliaan.. dus marcelo blijft 100 procent.
    Vind ik leuk
    Gabs +226
    donderdag 12 juli 2018 om 11:19
    Net zo onzin als cristiano naar juventus is gegaan toch?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:25
    Waar in godsnaam lees jij dat in mijn tekst????? Vind ik echt knap....... eet je straks wel de korstjes van je brood op tijdens de lunch knul.....?
    Vind ik leuk
    Gabs +226
    donderdag 12 juli 2018 om 12:20
    Waar in godsnaam staat dat niet in jouw tekst?!..... nee knul hier eten wij warme maaltijden gedurende de lunch....
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 15:37
    Mag ik dat adres van die kleuterschool.....? Klinkt als een leuke school. Eet smakelijk....
    Vind ik leuk
    Gabs +226
    vrijdag 13 juli 2018 om 13:16
    Jmstraat nr 13
    7552vp moedersdorp xD
    Vind ik leuk
    FSCeara +7864
    woensdag 11 juli 2018 om 19:13
    Voor mij persoonlijk is Marcelo de beste linksback ter wereld. Als je ziet hoe hij een bal aanneemt is buitenaards, ligt altijd goed en heeft daarnaast een super pass en enorme drive
    Vind ik leuk
    Laliga +1771
    woensdag 11 juli 2018 om 19:13
    Marcelo??? Die verkopen ze echt niet , en lijkt me onbetaalbaar ook. Ben niet echt fan van madrid maar marcelo is een geweldenaar ..
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:35
    Het begint langzaam FC Afdankertjes te worden in Turijn.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8387
    woensdag 11 juli 2018 om 19:49
    Neee dat mag echt niet gebeuren denk ook niet dat Madrid dit bespreekbaar gaat maken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Juventus denkt na Ronaldo-transfer opnieuw aan grote naam van Real Madrid'