Champions League-opponent Ajax strikt topscorer: Goed voor de hele club

    Champions League-opponent Ajax strikt topscorer: "Goed voor de hele club"

    woensdag 11 juli 2018 om 19:15

    Sturm Graz heeft twee weken voor de eerste Champions League-ontmoeting met Ajax een nieuwe spits gecontracteerd. Philipp Hosiner zette woensdag zijn handtekening.

    De 29-jarige Hosiner komt over van Union Berlin, dat uitkomt op het tweede niveau in Duitsland. Sturm Graz heeft hem voor drie jaar vastgelegd. Hosiner is de opvolger van clubtopscorer Deni Alar, die onlangs de overstap maakt naar concurrent Rapid Wien.

    "Philipp heeft in het verleden geweldige prestaties geleverd in de Oostenrijkse competitie. Zijn komst is goed voor de hele club", reageert technisch directeur Günter Kreissl. Sturm Graz-trainer Heiko Vogel wil snel aan de slag met de nieuweling. "We moeten hem zo snel mogelijk in het team integreren."

    Hosiner scoorde tussen 2012 en 2014 aan de lopende band in Oostenrijk (56 goals in 102 competitiewedstrijden). Dat leverde hem destijds de belangstelling van Ajax op. De Amsterdammers zijn over twee weken de tegenstander van Sturm Graz in de tweede voorronde van de Champions League.

    Plaats een reactie

    MichPSV +8761
    woensdag 11 juli 2018 om 19:20
    Ajax gaat het ook met deze speler die er bij komt bij Graz gewoon halen lijkt me.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 21:09
    Kunnen ze de wedstrijd voor de zekerheid ffe naar voren op de agenda plaatsen voordat ze daarzo nog meer versterkingen halen? :)
    Vind ik leuk
    14forever +8591
    woensdag 11 juli 2018 om 23:27
    Niet zo.snel he, dit is natuurlijk wel een aankoop van het kaliber Ronaldo.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    woensdag 11 juli 2018 om 19:22
    Zo in de broekzak van De Ligt.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14699
    woensdag 11 juli 2018 om 20:48
    Of niet.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    woensdag 11 juli 2018 om 20:49
    Of toch wel.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14699
    woensdag 11 juli 2018 om 20:59
    Weet ik niet, en jij ook niet.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    woensdag 11 juli 2018 om 21:05
    Jawel hoor, en jij ook. Maar jij bent boos op mij omdat ik over FC Limburg ben begonnen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14699
    woensdag 11 juli 2018 om 21:06
    Haha ik ben niet boos op je hoor, alleen een beetje teleurgesteld ;-)
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    woensdag 11 juli 2018 om 21:14
    Dat is eigenlijk erger.. :p

    We wachten af. Misschien is De Ligt wel verkocht rond die tijd.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9556
    woensdag 11 juli 2018 om 21:12
    Dat mag ik hopen ;-)
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2005
    donderdag 12 juli 2018 om 11:08
    Als die nog plek heeft geloof dat Ronaldo en Neymar er ook nog inzitten
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2482
    woensdag 11 juli 2018 om 19:24
    Laatste 4jaar 43 wedstrijden bij enkele clubs, en maar 4 goals. De Ligt lust hem rauw ;-)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30210
    woensdag 11 juli 2018 om 19:26
    Wel leuk dat we hem niet gehaald hebben met onze interesse :p
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2482
    vrijdag 13 juli 2018 om 14:44
    De stelling topic van vandaag heb daar een stukje in geschreven waar jij het denk ik ook wel mee eens bent. ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30210
    vrijdag 13 juli 2018 om 14:47
    Ik zal eens gaan kijken ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +171269
    woensdag 11 juli 2018 om 19:25
    Oei good old Philipp ... dat gaat niet gemakkelijk worden voor onze Amsterdamse vrienden
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:27
    Heb deze speler 4 keer zien scoren tegen Austria Wien destijds.

    Beste speler van het veld.

    Ben benieuwd hoe hij heeft zich ontwikkeld.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 19:27]
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6607
    woensdag 11 juli 2018 om 19:29
    Erg indrukwekkend 😑
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3957
    woensdag 11 juli 2018 om 20:16
    Is vrij goed inderdaad. Zal nog benieuwen worden voor Ajax.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 20:17]
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2005
    woensdag 11 juli 2018 om 19:30
    Als Ajax niet wint dan mogen ze zich diep schamen !
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1998
    woensdag 11 juli 2018 om 19:30
    2e niveau in Duitsland, dat moeten de ajaxverdedigers toch wel aankunnen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171269
    woensdag 11 juli 2018 om 19:32
    Ik bespeur twijfel....
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1998
    woensdag 11 juli 2018 om 20:00
    Sja de laatste 20 jaar heb ik Ajax tegen zoveel clubs zien schutteren in Europa, Rosenborg, Lausanne, Dnipro Dnipropetrovsk, Molde.. het zou mij weinig verbazen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20979
    woensdag 11 juli 2018 om 23:27
    Ajax heeft recent van een Duitse 3e klasser verloren. B team of niet.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2005
    donderdag 12 juli 2018 om 09:46
    Oefenwedstrijd lekker belangrijk dus pfff
    Vind ik leuk
    Bizzy +20979
    donderdag 12 juli 2018 om 09:50
    Verkeerde instelling. Ajax zijnde moet deze club oprollen. Was een slechte generale repetitie. Reken maar dat Sturm Graz vol tegen in gaat.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2005
    donderdag 12 juli 2018 om 10:27
    Tjah was onder Bosz ook zo maar ze haalde wel de finale tegen Manchester
    Vind ik leuk
    Bizzy +20979
    donderdag 12 juli 2018 om 10:36
    Dezelfde Bosz die een tactisch fout maakte tegen Man United. Verliezen was niet nodig geweest.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2005
    donderdag 12 juli 2018 om 11:10
    Verliezen is nooit nodig maar goed Nederlandse clubs kunnen maar moeilijk op tegen al die grootmachten in Europa Bosz prima trainer maar maakte indd een fout.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4700
    woensdag 11 juli 2018 om 19:36
    Een bankzitter van een subtopper in de 2. Bundesliga. Daar moet zelfs Ajax niet bang voor zijn
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17790
    woensdag 11 juli 2018 om 19:38
    Laatste 2 seizoenen hoeveel keer gescoord?
    Vind ik leuk
    Wzpwzdab +137
    woensdag 11 juli 2018 om 19:42
    Hoor ze weer eens de ligt ophemelen,en dan door Luuk de jong te kakken gezet worden
    Vind ik leuk
    Garrie +3775
    woensdag 11 juli 2018 om 19:44
    Jbtdotp
    Vind ik leuk
    Wzpwzdab +137
    woensdag 11 juli 2018 om 19:45
    Net als je ouders bedoel je
    Vind ik leuk
    Garrie +3775
    woensdag 11 juli 2018 om 19:48
    Mtdjerl
    Vind ik leuk
    Wzpwzdab +137
    woensdag 11 juli 2018 om 19:49
    Hdjvkk
    Vind ik leuk
    Wzpwzdab +137
    woensdag 11 juli 2018 om 19:44
    Kom op sturm graz pakken die snavels
    Vind ik leuk
    Brunt +200
    woensdag 11 juli 2018 om 19:44
    Een 29-jarige spits van Union Berlin. Dit kan Ajax toch niet verknallen lijkt me.
    Vind ik leuk
    Laliga +2179
    woensdag 11 juli 2018 om 19:46
    Komop hoor ajax ... gew gelijk de eerte wedstrijd 4-0 alle hoop wegnemen. Zelfde geld voor psv straks , word gvd tijd dat we wat puntjes gaan pakken daarmee ook wat extra geld het laadje in brengen en zo onze clubs langzaam de weg omhoog vinden
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11856
    woensdag 11 juli 2018 om 20:17
    Natuurlijk had Ajax interesse, want Ajax heeft volgens de media altijd in elke speler interesse....
    Vind ik leuk
    alaaf +1255
    woensdag 11 juli 2018 om 22:55
    Graz wint, Ajax laat het toch altijd liggen
    Vind ik leuk
    Sigma +2800
    woensdag 11 juli 2018 om 23:04
    mooi, hoeft die wedstrijd ook niet meer gespeeld te worden...kunnen we zo alles mondeling afhandelen toch alaaf!!
    Vind ik leuk
    alaaf +1255
    donderdag 12 juli 2018 om 08:09
    Prima!
    Vind ik leuk
    Bizzy +20979
    woensdag 11 juli 2018 om 23:30
    Als je ziet waar Ajax de afgelopen jaren van verloren heeft dan is winst op Sturm Graz niet van zelfsprekend. Natuurlijk hoop ik dat Ajax gaat winnen. Iedere speler zal 110 pct moeten inzetten.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2005
    donderdag 12 juli 2018 om 11:07
    Tjah maar ze winnen dan van wel weer van andere clubs die een hoger aanzien hadden dan van de clubs waar ze van verloren..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws