Van Gangelen verrast: Ik zal de laatste zijn die ontkent dat ik het jammer vind

Van Gangelen verrast: "Ik zal de laatste zijn die ontkent dat ik het jammer vind"

Gepubliceerd: woensdag 11 juli 2018 om 21:25wo 11-07-2018 om 21:25

Jan Joost van Gangelen is verbaasd over het feit dat Veronica de vriendschappelijke interlands van het Nederlands elftal is kwijtgeraakt aan de NOS. De omroep beschikt nu over de rechten van álle Oranje-duels, zo werd maandag bekend.

"Ik heb eerlijk gezegd niet zien aankomen dat de NOS nu ál het Oranje-voetbal gaat doen", reageert Van Gangelen op de Coen & Sander Show op Radio 538. Van Gangelen presenteert bij Veronica en FOX Sports. "Het leek erop dat Veronica - en dat deden ze al tien jaar en dat deed ik ook al tien jaar - gewoon de oefenwedstrijden zou gaan doen. Dat de publieke omroep het nu gaat doen, dat vind ik wel behoorlijk opvallend."

Van Gangelen dreigt een rustig seizoen tegemoet te gaan, want bij de Champions League-wedstrijden op Veronica verwacht hij niet de eerste keus te zijn. De zender beschikt nu ook over Wilfred Genee en Hélène Hendriks. "Of je mij Champions League-wedstrijden ziet doen? Ik denk, als ik heel eerlijk ben, 20 procent kans?" De presentator vindt het jammer. "Ik zal de laatste zijn die ontkent dat ik het jammer vind. Maar ik ga er vanuit."

Lees meer over:NederlandNederland

Plaats een reactie

Only1nr7 +1598
woensdag 11 juli 2018 om 21:30
Jammer want die Jan Joost kun je beter hebben dan de hele NOS bij elkaar. De NOS levert zo'n wanprestatie en dat met publiek geld. Alleen daarom al stemmen op een partij die de npo aan banden gaat leggen.
Vind ik leuk
Mosquito +22771
woensdag 11 juli 2018 om 22:00
Onzin
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 21:31
Die Jan Joost van Gangelen vind het veel erger dat Helene Hendriks bij Fox Sport weg is i.p.v. dat gezeik over Oranje en de Nos.
Vind ik leuk
Hupfean +5719
woensdag 11 juli 2018 om 21:59
Viespeukje die v Gangelen.
Vind ik leuk
pos +10040
woensdag 11 juli 2018 om 21:35
Het ergste van alles is gewoon dat Jack van Gelder nog steeds niet met pensioen is.
Vind ik leuk
Il Gordo +21323
woensdag 11 juli 2018 om 21:50
Jack bij de NOS was nog redelijk te pruimen. Maar bij Ziggo... Daar doet-ie tegenwoordig alsof-ie verstand heeft van Formule1, Glory fighting, motorcrossen en crossfietsen... En daarnaast doet-ie alsof ie Heineken bier lekker vindt.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 21:50]
Vind ik leuk
Hupfean +5719
woensdag 11 juli 2018 om 22:00
Heineken is ook lekker.
Vind ik leuk
Il Gordo +21323
woensdag 11 juli 2018 om 22:04
Prima te doen na een potje voetballen. Maar zou Jack echt bier drinken bij (bijv.) AFC? ;-)
't Is één (letterlijk) grote act.
Vind ik leuk
zwollie +9951
woensdag 11 juli 2018 om 22:07
Geef mij maar hertog jan
Vind ik leuk
pietprecies +12612
donderdag 12 juli 2018 om 00:08
Heineken drink ik als ik in een gemiddelde Engelse kroeg sta waar ze anders alleen Fosters en meer van dat soort slootwater schenken, dan denken ze nog dat ik een bankier met verstand van bier ben ook in Londen..

Nee, voor de frisse dorst een Juup, HJ of Brand als het moet, dat is te doen voor doorsnee bier.
Vind ik leuk
Il Gordo +21323
donderdag 12 juli 2018 om 07:43
Alfa is overigens ook een prima pilsje.
Vind ik leuk
Antikunstgras +14707
woensdag 11 juli 2018 om 23:05
Het mooiste van alles is dat we dat kind van kraaij niet meer horen voor tijdens en na de interlands.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 21:35
Heb je weer meer tijd om te gaan vissen
Vind ik leuk
Smithsonian +45323
woensdag 11 juli 2018 om 21:36
Ach jantje ik zie je het liefst helemaal niet op de buis.
Vind ik leuk
Bizzy +22905
woensdag 11 juli 2018 om 21:46
Kijken naar Oranje is een vorm van zelfkastijding. Nee dank je
Vind ik leuk
pietprecies +12612
donderdag 12 juli 2018 om 00:09
PSV ook ;-)
Vind ik leuk
Bizzy +22905
donderdag 12 juli 2018 om 07:32
Psv wint nog eens wat in tegenstellinv tot Oranje. Het is maar een klein detail :)
Vind ik leuk
Hupfean +5719
woensdag 11 juli 2018 om 21:58
Blij toe dat hij t niet meer doet, achterlijk mannetje.
Vind ik leuk
Rodajc +19414
donderdag 12 juli 2018 om 00:04
Pfff wat een uitspraak, die moet je ook 3x opnieuw lezen.
Wat zou van Gangelen dan wel nog mogen doen?
Vind ik leuk
pietprecies +12612
donderdag 12 juli 2018 om 00:09
Vrouwenvoetbal?
Vind ik leuk
hassel +776
donderdag 12 juli 2018 om 00:16
Geen Van Gangelen, zeer goed nieuws.
Vind ik leuk
Blindsy +20655
donderdag 12 juli 2018 om 00:44
Ach, JJ, er is sinds deze week een vacature bij Ajax TV..
Vind ik leuk
heur es +964
donderdag 12 juli 2018 om 05:43
Gelukkig!

Eindelijk van je af !
Vind ik leuk
Chinto +113
woensdag 18 juli 2018 om 08:37
EINDELIJK!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws