'Go Ahead Eagles wil nieuwe spits en bespreekt drie Eredivisie-bekenden'

    'Go Ahead Eagles wil nieuwe spits en bespreekt drie Eredivisie-bekenden'

    woensdag 11 juli 2018 om 22:02

    Go Ahead Eagles is op zoek naar een nieuwe aanvalsleider na het vertrek van Sam Hendriks. In dat kader vallen drie namen in de Adelaarshorst.

    Dat meldt RTV Oost. Hendriks vertrok vorige week naar het Belgische OH Leuven en testspeler Robert Kristo leek hem op te volgen. Go Ahead laat woensdagavond echter weten dat de 25-jarige Bosniër, die sinds 1 juli meetrainde, vertrekt. Kristo speelde mee tijdens de oefenduels met SV Terwolde en Voorwaarts Twello.

    Op de achtergrond richt trainer John Stegeman (foto) zich op alternatieven. RTV Oost claimt dat Robert Mühren veelvuldig wordt genoemd in Deventer. De spits, die het afgelopen halfjaar door Zulte Waregem werd verhuurd aan Sparta, lijkt volgens het regionale medium 'de droomkandidaat'.

    Ook Henk Veerman en Vincent Vermeij worden genoemd. De spits van sc Heerenveen zou echter geen optie meer zijn, nu eredivisionist FC Emmen in de race is. Vermeij lijkt 'gewoon' bij Heracles Almelo te blijven.

    Plaats een reactie

    Il Gordo +9634
    woensdag 11 juli 2018 om 22:08
    Alle drie prima opties, al lijkt Mühren me niet echt een diepe spits maar meer de man die erom heen z'n goals mee pikt. Sowieso erg benieuwd naar Go Ahead met Stegeman (en held Bosvelt) aan het roer!
    Vind ik leuk
    Aal +22164
    woensdag 11 juli 2018 om 22:10
    Zekers mee eens. Er moet echt wel serieus wat bij willen ze voor nacompetitie gaan. Maar tis en blijft een geweldige club!
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12046
    woensdag 11 juli 2018 om 23:18
    Vergeet Marco Heering niet.,
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9634
    woensdag 11 juli 2018 om 23:25
    Vroeger een matje, maar nu toch kaal? ;-)
    En was Dennis Hulshoff ook niet 1 van die boefjes op de rechterkant?
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12046
    donderdag 12 juli 2018 om 00:07
    Yep, gebroeders marbus, rorije, Jantje Michels etc etc (-:
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9634
    donderdag 12 juli 2018 om 07:01
    Rufai in de goal of was dat al eerder?
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12046
    donderdag 12 juli 2018 om 09:30
    Ja dat klopt dat vond Jan Bos erg leuk kan ik je vermelden (-:
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 22:13
    Vermeij werd vaak gepasseerd door Stegeman,die moet lekker in Almelo blijven
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9634
    woensdag 11 juli 2018 om 22:16
    Viel toch wel mee? Raakte hij niet zwaar geblesseerd waardoor Gladon (of zelfs een ingevlogen Armenteros) vooral veel speelde? Lijkt me juist positief: als een trainer je twee keer bij een verschillende club wil hebben.
    Vind ik leuk
    Quaresma +5618
    woensdag 11 juli 2018 om 22:17
    Geen van deze drie spitsen gaat naar Go Ahead.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12046
    woensdag 11 juli 2018 om 23:19
    Hahaha
    Vind ik leuk
    Mitchy10 +2053
    woensdag 11 juli 2018 om 22:16
    Vermeij was toch eerste spits het afgelopen half jaar, die gaat eerder naar de Graafschap dan naar de Keuken Kampioen Divisie.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2257
    woensdag 11 juli 2018 om 22:25
    Luukje wil misschien wel, dan heeft hij een toptransfer:))
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1938
    woensdag 11 juli 2018 om 22:43
    Ik zou zeggen muhren naar pec... Oftewel pec let op 😂
    Vind ik leuk