'Promovendus ziet 'gedroomde aanvalsleider' in bankzitter Veerman; deal ver weg'

    'Promovendus ziet 'gedroomde aanvalsleider' in bankzitter Veerman; deal ver weg'

    woensdag 11 juli 2018 om 08:05

    Henk Veerman is op de radar verschenen bij FC Emmen. De Leeuwarder Courant schrijft woensdag dat de 27-jarige spits van sc Heerenveen 'de gedroomde aanvalsleider' van de promovendus is. 

    Afgelopen week versterkte Emmen zich al met FC Dordrecht-spits Jafar Arias. Hij is echter niet gehaald voor de basis. Emmen is nog op zoek naar een 'grote', offensieve versterking. Mogelijk wordt dat dus Veerman. 

    De Leeuwarder Courant weet dat de Volendammer ook komend seizoen waarschijnlijk tweede keus is in Friesland. PSV-huurling Sam Lammers lijkt gehaald voor de basis. In de afgelopen jaren werd Veerman in het Abe Lenstra Stadion vaak gebruikt als pinchhitter. Hij uitte een paar keer zijn ongenoegen over die rol. 

    Van een aanstaande transfer is overigens bepaald geen sprake. LC schrijft dat een deal 'ver weg is'. Emmen beschikt niet over de financiële middelen om forse transfersommen te betalen. Veerman heeft in Heerenveen nog een contract voor één jaar. 

    Poll

    Zou dit een goede move zijn voor Veerman?

    (1184 stemmen)

    Plaats een reactie

    NvC +3976
    woensdag 11 juli 2018 om 08:11
    Zou een prima versterking zijn, maar weet niet of Veerman daar zin in heeft gezien hij eerder werd gelinkt aan een grotere club zoals Utrecht.
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2038
    woensdag 11 juli 2018 om 08:17
    Ik vind Veerman ook gewoon typisch een pinchhitter.. Wil je niet 90 minuten lang naar kijken.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 14:23
    Nee, liever 180.
    Vind ik leuk
    Rolandios +12
    woensdag 11 juli 2018 om 08:20
    Veerman is een jongen die perfect bij Emmen past. Hier zal hij zeker een mooi jaar gaan beleven. Gewoon rond maken en 1e spits worden bij Emmen!!
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9065
    woensdag 11 juli 2018 om 08:22
    Prima spits
    Vind ik leuk
    Hupfean +4069
    woensdag 11 juli 2018 om 08:29
    Tsja ik zie in Veerman ook niet de 1e spits van Heerenveen. T zou mooi zijn voor Emmen maar ze kunnen hem vast niet betalen. Heerenveen zou er verstandig aan doen om hem te verkopen.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 14:23
    Dit valt mij wel een beetje van je tegen.
    Vind ik leuk
    mason +1876
    woensdag 11 juli 2018 om 15:26
    ik ben het wel met hupfean eens. Hij heeft nog 1 jaar contract. je kunt nu nog wat aan hem verdienen. Volgend jaar loopt ie gratis weg.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 00:08
    Mijn reactie was niet gebaseerd op financiën, puur op emotie.
    Veerman is een held in Friesland en ik zie hem dan ook graag blijven.
    Erg spijtig (wel begrijpelijk) dat hij niet wil bijtekenen.

    Ik zou het wel een aderlating vinden.
    Vind ik leuk
    mason +1876
    donderdag 12 juli 2018 om 10:43
    Ik ben het met je eens. Maar iemand die ongelukkig is aan zijn contract houden heb je ook niks aan. En hij zal nooit meer een basisplaats krijgen. Dus ik gun hem gewoon een leuke transfer waar ie wel de eerste keus word.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4069
    donderdag 12 juli 2018 om 14:26
    Tuurlijk is hij een (cult) held dat zal niemand ontkennen. Van mij hoeft ie ook niet weg.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4069
    woensdag 11 juli 2018 om 16:48
    Ik heb m gezien tegen Stiens en ik zie geen verbetering met vorig jaar. En zoals mason zegt hij gaat niet bijtekenen dus kan je m beter verkopen. En als je eerlijk bent dan vind jij dat ook.
    Vind ik leuk
    Pimman +3894
    woensdag 11 juli 2018 om 08:30
    Veerman kan subtop aan..hij ziet er uit als een houten klaas maar kan écht goed voetballen!
    Vind ik leuk
    Brunt +207
    woensdag 11 juli 2018 om 08:43
    Zou een prima club zijn voor Veerman.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 14:24
    Emmen is veel te matig.
    Veerman kan makkelijk mee in de subtop.
    Vind ik leuk
    Brunt +207
    woensdag 11 juli 2018 om 17:50
    Wat is dan de reden dat hij bij jullie geen basisplaats heeft? Heerenveen was nou niet bepaald een subtopper afgelopen seizoen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 00:06
    Kwam puur omdat Reza het seizoen daar voor een erg goed seizoen draaide.
    Die deed tot de laatste speeldag mee om de topscorerstitel in de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 08:44
    Begrijpelijk dat Veerman dit waarschijnlijk zelf ook wel ziet zitten. Zijn doel is natuurlijk om nummer 1 spits te worden, bij welke club dan ook, of niet Henkie?
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 14:24
    Nee.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4069
    donderdag 12 juli 2018 om 14:28
    Dan moet "alle ballen op Henkie" ook van club veranderen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31533
    woensdag 11 juli 2018 om 08:52
    Ze hadden hem toen naar utrecht moeten laten gaan.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23600
    woensdag 11 juli 2018 om 09:08
    Fc Utrecht is inderdaad wel even in de markt geweest, meer dan een jaar geleden. Maar je kunt niet eeuwig blijven wachten. Daarentegen is nu Simon Makienok weer fit en zijn onze verwachtingen over hem onveranderd weergekeerd.
    Met een beetje fantasie zou je in Veerman eenzelfde type speler kunnen zien, of er veel kwaliteitsverschil is moet na deze blessure nog blijken. Nu Veerman halen zou een motie van wantrouwen tegen Simon zijn, pas als echt blijkt dat hij nog niet goed genezen is kan daarover worden gedacht. Over Veerman denk ik nog hetzelfde: ik geloof echt in die jongen en als hij eenmaal goed op conditie is, zal het een nuttige speler kunnen zijn in de subtop. Maar FC Utrecht zou FC Utrecht niet zijn als we niet ook een schuin blikje omhoog werpen, iedereen wil natuurlijk weer meer.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 08:57
    Zou een mooie transfer zijn voor veerman. Krijgt hier niet echt het vertrouwen. Misschien dat heerenveen er ook nog wat aan verdiend
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 09:19
    Zou voor emmen een prima spits zijn..
    Vind ik leuk
    Guntherr +1244
    woensdag 11 juli 2018 om 09:20
    Dat gaat hij niet doen.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 09:23
    Ik zou veerman wel bij NAC willen zien. Knokken met te vrede om positie i.p.v. een citytalent in de punt.
    Vind ik leuk
    Heerenv1 +208
    woensdag 11 juli 2018 om 09:35
    Ik gun het Henkie wel! Denk ook dat Emmen een juiste stap voor hem is om aan het ballen te komen! Zal bij ons weer 2e keus worden..
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1654
    woensdag 11 juli 2018 om 09:43
    Hopen dat het doorgaat zou geweldig zijn voor emmen
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 09:56
    Fijne spits dit voor iedere club uit het rechter rijtje dus geen idee hoe groot de kans is dat hij naar Emmen vertrekt. Kan volgens mij ook zo aan de slag in de lagere divisies van pak m beet Engeland of Duitsland.
    Vind ik leuk
    Dunneke +174
    woensdag 11 juli 2018 om 10:12
    Goed voor de breedte bij NAC
    Vind ik leuk
    Pur Sang +373
    woensdag 11 juli 2018 om 10:18
    Dat zou een realistische en mooie overstap zijn voor Veerman. Succes FC Emmen!
    Vind ik leuk
    El Cazador +6097
    woensdag 11 juli 2018 om 11:18
    Dan word die de Veerman van het eiland
    Vind ik leuk
    roagma +3
    woensdag 11 juli 2018 om 13:02
    zo is het rolandios, prima spits voor de fc emmen.
    fc emmen gaat verrassen dit seizoen , marc my words.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6097
    woensdag 11 juli 2018 om 13:07
    Dream on, tis wel een kut end rijden
    Vind ik leuk
    BerendFC +61