Liverpool heeft beet en presenteert Shaqiri: 'Wilde toen ook al komen'

    Liverpool heeft beet en presenteert Shaqiri: 'Wilde toen ook al komen'

    vrijdag 13 juli 2018 om 22:03

    Liverpool lijkt snel een nieuwe doelman te kunnen verwelkomen. La Gazzetta dello Sport pakt donderdag uit met het nieuws dat The Reds een akkoord naderen met AS Roma over Alisson.

    De verliezend Champions League-finalist heeft een bod uitgebracht op de Braziliaan van zestig miljoen euro plus vijf miljoen euro aan bonussen. Daarmee voldoet Liverpool nagenoeg aan de vraagprijs van technisch directeur Monchi van Roma, die aanvankelijk inzette op zeventig miljoen, maar nooit uitsloot voor een iets lager bedrag ook overstag te gaan.

    De komst van de 25-jarige Braziliaanse international moet Liverpool van een keepersprobleem verlossen. Loris Karius lijkt alle vertrouwen kwijt na zijn blunders in de Champions League-finale tegen Real Madrid. Liverpool heeft daarnaast nog de beschikking over de Belg Simon Mignolet.

    Shaqiri en Fekir
    Alisson moet niet de enige topaankoop worden van manager Jürgen Klopp deze zomer. Volgens The Telegraph is Liverpool in onderhandeling met Xherdan Shaqiri. De Zwitser speelde een sterk WK en zou een transferclausule van zo'n vijftien miljoen euro hebben bij Stoke City. The Daily Mirror meldt donderdagochtend dat ook Nabil Fekir de overstap moet maken naar Anfield.

    Ziyech
    De Fransman zou bij Olympique Lyon dan opgevolgd moeten worden door Hakim Ziyech. De Ajacied was eerder nadrukkelijk in beeld bij AS Roma, maar daar zagen ze hem niet meteen als prioriteit meer. Of de Romeinen terugkomen voor Ziyech als Alisson is verkocht, is niet duidelijk.

    Update 13/7, 10.20 uur: Liverpool heeft Shaqiri bijna binnen. De Zwitsers international heeft zijn vakantie afgebroken en ondergaat momenteel de medische keuring, meldt The Liverpool Echo. Shaqiri komt voor ruim vijftien miljoen euro over van Stoke City.

    Update 13/7 22.02 uur: Liverpool heeft de komst van Shaqiri bevestigd. De Zwitserse linkspoot heeft een meerjarig contract getekend bij The Reds. "Als speler wil je altijd op het hoogste niveau voetballen. Een paar jaar geleden wilde ik ook al komen, maar dat ging toen niet door. Ik ben blij dat ik nu onderdeel ben van de familie."

    Plaats een reactie

    TopsyKrets +462
    donderdag 12 juli 2018 om 07:57
    Late ze SVP ook wat aan de verdediging doen, wanneer dat op niveau is zijn ze een serieuze titelkandidaat imo.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 08:01
    Als je naast Van Dijk nog een topverdediger kunt halen dan wordt het een zeer compleet team. Had graag De Vrij bij Liverpool willen zien.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 08:13
    Die gozer naast 'm staat in de WK finale!
    Vind ik leuk
    Yuri +1061
    donderdag 12 juli 2018 om 08:16
    Ik vond hem gisteren ook weer niet betrouwbaar. Die Vida speelde een sterkere pot.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2324
    donderdag 12 juli 2018 om 09:59
    Hij heeft meer duels gewonnen. 9 duels gewonnen en 4 verloren. Vida heeft 3 duels gewonnen en 5 verloren..
    Lovren speelde gisteren ijzersterk, net als de rest van het WK. Hij had Kane gisteren toch aardig in zijn broekzak.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 21:23]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:06
    Hopen dat ie dat tegen de spurs dan ook heeft dit seizoen
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2324
    donderdag 12 juli 2018 om 10:09
    Haha. Zijn acties op Wembley staan nog op mijn netvlies gebrand. Op Anfield deed hij het gewoon goed tegen Kane. Hij gaf niet veel weg. Was alleen een beetje ongelukkig indirect betrokken bij de eerste penalty. Ik ben ervan overtuigd dat hij wel een goed seizoen zal draaien. Hij heeft de tweede seizoenshelft en dit WK toch maar weer laten zien dat hij veel kwaliteit heeft.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +2565
    donderdag 12 juli 2018 om 11:18
    Lovren is gewoon hardstikke sterk bezig. Kon je ook al zien in de tweede seizoenshelft!

    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 10:29
    Helemaal gelijk snap niet waar die kritiek van sommige mensen vandaan komt
    Vind ik leuk
    420 +1310
    vrijdag 13 juli 2018 om 11:54
    Ho ho, hij heet geen Vida maar Knipoog-Kroaat, aldus VP.
    Vind ik leuk
    ppdf +610
    donderdag 12 juli 2018 om 08:18
    Ja en? De top ploegen in de premier league zijn sterker dan de ploegen op het wk.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 08:18
    Lovren, serieus? Dan kun je nog beter een houthakker uit de Friese 5e klasse opstellen..
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2263
    donderdag 12 juli 2018 om 09:51
    Jij begrijpt het! Dat kunnen we wel horen...
    Vind ik leuk
    JDW1988 +2565
    donderdag 12 juli 2018 om 11:19
    Ik verbaas me echt dat die knakker nog 5 duimpjes krijgt voor zn reactie
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 09:54
    Dat neemt niet weg dat hij wel in de WK finale staat.
    Vind ik leuk
    ppdf +610
    donderdag 12 juli 2018 om 09:59
    Edson Braafheid ook in 2010. Maar die kon er ook geen klote van.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2324
    donderdag 12 juli 2018 om 10:00
    Jij hebt Liverpool de tweede seizoenshelft dus niet in actie gezien. Sinds Van Dijk er is speelt hij fantastisch.
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2432
    donderdag 12 juli 2018 om 08:30
    Lovren 😊
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2324
    donderdag 12 juli 2018 om 09:57
    Lovren heeft het echt prima gedaan de tweede seizoenshelft. Van mij en vele andere supporters mag hij gewoon basisspeler blijven. Hij heeft veel mensen (inclusief mij) toch wel de mond gesnoerd.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:39
    Eens, maar extra versterking van de verdediging kan geen kwaad, zeker aangezien Matip vrijwel continu een beetje geblesseerd is en Gomez nu ook al met zijn tweede forse blessure op vrij jonge leeftijd kampt.
    Vind ik leuk
    Ale +3620
    donderdag 12 juli 2018 om 12:49
    De vrij is wel heel vaak geblesseerd en qua opbouw vind ik het ook niks.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 12:55
    Alles beter dan Lovren
    Vind ik leuk
    Mari +5540
    vrijdag 13 juli 2018 om 22:20
    Precies. Wil je hoge ogen gooien dan moet je top-verdedigers hebben.
    Geen B-keuze. Van het niveau: niet slecht.
    Heb je geen hol aan. TOP-verdedigers
    Vind ik leuk
    Teamgeest +963
    zaterdag 14 juli 2018 om 06:08
    De Ligt komt op zeker.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +118
    vrijdag 13 juli 2018 om 22:09
    Alleen een linksback toch of ook iemand ipv Lovren?
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2324
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:46
    Een linksback? Robertson heeft gewoon een heel goed seizoen achter de rug. En behoort gewoon tot de beste aankopen van afgelopen seizoen. De back posities zijn op dit moment absoluut geen prioriteit voor Liverpool.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +118
    zaterdag 14 juli 2018 om 22:55
    Zo te horen alleen een keeper dus
    Vind ik leuk
    Muscles +392
    donderdag 12 juli 2018 om 07:58
    Typisch voorbeeld van hypocrisie en schone schijn en schrijnend in het licht van FFP. Italianen kunnen eigenlijk niet meedoen met de Engelsen maar bronnen van geld zijn ook niet schoon om aan te vullen?
    Vind ik leuk
    jamesquinn +2921
    donderdag 12 juli 2018 om 08:10
    Hoezo schrijnend in het licht van ffp?
    Vind ik leuk
    Muscles +392
    donderdag 12 juli 2018 om 09:37
    Het is een rotzooitje in VK, Spanje en Italië. Voetbal moet prevaleren en niet het geld. Financial Fair Play moet ingevuld worden. In Amerika kunnen ze het wel bij honkbal en basketbal .......
    Vind ik leuk
    jamesquinn +2921
    donderdag 12 juli 2018 om 09:40
    Aha je bedoelt een andere invulling van de ffp. Salary caps enzo?

    Aan de andere kant, als ze het hebben, waarom mogen ze het dan niet uitgeven?
    Vind ik leuk
    Muscles +392
    donderdag 12 juli 2018 om 12:51
    James, Google maar eens over de VS en honkbal en basketbal. Ook spelers verplicht rouleren voorkomt de huidige CL waarbij de finalisten voorspeld kunnen worden
    Vind ik leuk
    jamesquinn +2921
    donderdag 12 juli 2018 om 14:12
    Ja ik ken die systemen. Heeft zeker voordelen, maar ik weet niet of ik er zo'n voorstander van zou zijn. Ergens vind ik het ook wel mooi dat er echte topclubs zijn. Een CL finale tussen Porto en Monaco vond ik vreselijk.

    En topclubs verdwijnen ook nog wel (Milan, arsenal, valencia), of komen erbij (atletico, napoli).
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +8351
    vrijdag 13 juli 2018 om 22:44
    Inderdaad.
    Hoe meer geld Hoe beter.
    Laat die Aziaten, Russen, Arabieren etc. maar lekker geld pompen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7828
    donderdag 12 juli 2018 om 08:00
    Ziyech is geen top maar subtop, Olympique Lyon zou ook een mooie club zijn om naar te vertrekken.
    Vind ik leuk
    Yuri +1061
    donderdag 12 juli 2018 om 08:07
    Dit betekent dus dat Ziyech sowieso gaat vertrekken. Lyon wil hem halen als opvolger van Fekir en Roma heeft geld om Ziyech te betalen.

    Dan ben ik benieuwd wie Overmars nog uit de hoge hoed tovert.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 08:08]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26453
    vrijdag 13 juli 2018 om 22:07
    He wat?! Oh.... het ging weer niet over je cluppie..... goed bezig jij!
    Vind ik leuk
    Yuri +1061
    vrijdag 13 juli 2018 om 22:23
    Oh jezus hoeveel updates doet vp in zo’n topic
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 22:25]
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +810
    donderdag 12 juli 2018 om 08:14
    Wat moet je nu met Shaqiri?
    daar win je de oorlog ook niet mee.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2324
    donderdag 12 juli 2018 om 10:02
    Voor op de bank. En toch een prima speler om er in te brengen. Afgelopen seizoen waren Ings en Solanke back-up voor de voorhoede. Dan heb ik toch veel liever Shaqiri. En voor 15 miljoen is het al helemaal een prima deal.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +810
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:12
    Klopt voor de prijs hoef je het niet te laten en als reserve is het een aardig spelertje i suppose.

    Maar nadat ik Liverpool heb zien strijden in de finale van de CL afgelopen seizoen.
    had ik simpelweg verwacht dat ze voor een iets hoger niveau zouden gaan dan met alle respect Shaqiri.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26453
    vrijdag 13 juli 2018 om 22:06
    Dat vind ik nou ook.

    Veel te veel een momentenvoetballer. En gezien zijn statistieken van de afgelopen 2 jaar zijn die momenten steeds meer spaarzaam. Altijd hetzelfde trucje.....
    Vind ik leuk
    PRICE +17894
    donderdag 12 juli 2018 om 08:16
    Er komt dus ook een plekje vrij bij AS Roma in de goal benieuwd wie daar voor in aanmerking komt
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 08:17
    Andorra heeft nog een goeie linkspoot, die mist nooit van 3 meter. Ik lieg niet.
    Vind ik leuk
    renemar +467
    donderdag 12 juli 2018 om 08:33
    Zal Roma wel voor Onana aankloppen.
    Vind ik leuk
    Yuri +1061
    donderdag 12 juli 2018 om 08:44
    Ze gaan denk ik voor Cillessen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81124
    donderdag 12 juli 2018 om 08:42
    Gaaf! Liverpool zet door om serieuze concurrentie te zijn voor City. Lekker bezig!
    Vind ik leuk
    Rene80 +758
    donderdag 12 juli 2018 om 09:41
    65 miljoen voor een doelman. Is dat niet een dik record? Was het hiervoor niet iets van 40 miljoen ( door man. City)
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2324
    donderdag 12 juli 2018 om 10:04
    Het is idd een dik record. Wel vreemd eigenlijk dat de duurste keeper aller tijden niet eens in de buurt komt van de 220 miljoen van Neymar. We hebben in de CL-finale ook maar weer eens kunnen zien dat een keeper heel erg belangrijk is.
    Vind ik leuk
    powerer +6
    donderdag 12 juli 2018 om 09:57
    Ben je echt gescheiden en heb je je vrouw of man nog steeds nodig, dan is er een geweldige man die je kan helpen met bidden en je geliefde zal terugkomen, ik ben een getuige van This Man Dr Sacre die een spirituele is man die een gebed deed en mijn man die me scheidde met twee kinderen kwam terug en smeekte me dat het hem speet, we zijn terug en hebben een gelukkig gezin als je hulp nodig hebt neem contact met hem op via e-mail sacretempleofpower@gmail.com of bel of WhatsApp : +2348159768201 als u een probleem hebt

    Mijn naam is Mrs Johnson Sarah uit Washington DC USA
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23732
    vrijdag 13 juli 2018 om 10:25
    Donder op.
    Vind ik leuk
    Markc +75
    vrijdag 13 juli 2018 om 12:17
    Fijn voor je...nu opgerot hier .
    Vind ik leuk
    PdK +4
    vrijdag 13 juli 2018 om 12:36
    Die dr Sacre moet wel een ernstig eiwit-tekort hebben als die de weggelopen vrouwen op een voetbalsite wil laten doen vergeten.
    Vind ik leuk
    Dj Storm +19
    vrijdag 13 juli 2018 om 23:20
    😂😂😂😂😂idioot
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:07
    PL Clubs kunnen zoveel uitgeven, Dat je er niet van opkijkt van weer een nieuw record aan aankopen het is toch niet meer serieus te nemen, Het voetbal is gewoon ziek 🤫
    Vind ik leuk
    michelhx +2955
    donderdag 12 juli 2018 om 10:23
    Toch jammer voor Jaspertje.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10303
    donderdag 12 juli 2018 om 12:03
    Zag die clown van een Karius ook in diverse andere wedstrijden na de CL blunderen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 13:03
    ja, daar doen ze goed aan. Hele goede keeper!
    Vind ik leuk
    Donnygo +1792
    donderdag 12 juli 2018 om 13:28
    Volgens Sky's laatste updat heeft Liverpool geen plan om Allison te kopen.
    Vind ik leuk
    Demi +233
    donderdag 12 juli 2018 om 15:02
    Allison Becker.. Fekir en die Zwitser erbij en we kunnen knallen.. V.Dijk - Lovren en Matip redden het centraal wel.. Gomez Trent Clyne en Robertson hebben we ook nog.
    Een top keeper is van groot belang!!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 15:02]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 15:44
    "Of de Romeinen terugkomen voor Ziyech als Alisson is verkocht, is niet duidelijk."

    Want Ziyech gaat in de goal staan?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 16:43
    Shaqiri vond ik nooit echt geweldig. Dus daar ben ik snel klaar mee.

    Fekir is een speler die ik hoog heb zitten. Goed aan de bal, goed schot en een leider zoals we zagen bij Lyon. Ben alleen bang dat hij het fysiek niet aankan maar we zullen zien.

    Alisson is echt goed voor AS Roma. Ook op het WK niet op een grote fout kunnen betrappen. Al vind ik die transfersom raar. Eerder was het nog 80 miljoen. Maar goed. Hij zou de BPL makkelijk aan moeten kunnen. Zeker bij Liverpool.
    Vind ik leuk
    Demi +233
    donderdag 12 juli 2018 om 16:48
    Eerst zien dan geloven.. De GERUCHTEN vliegen alle kanten op omtrent Allison Becker.. wat mij betreft kan liverpool niet door met Karius (wel als 2e keeper) ook tijdens de laatste oefenwedstrijd ging hij weer de fout in!!
    Vind ik leuk
    TheMariner +2638
    donderdag 12 juli 2018 om 21:19
    Klopp lijkt Danny Ward een serieuze kans te willen geven om eerst keeper te worden. Karius is over en uit denk ik na de Tranmere fout. Mignolet zal niet weg mogen daarom. 65.000.000 is veel te duur voor een keeper. Kunnen dat geld beter gebruiken voor een goalgetter als Icardi of Lewandowski halen.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23732
    vrijdag 13 juli 2018 om 10:24
    Miskoop.
    Vind ik leuk
    NvC +1422
    vrijdag 13 juli 2018 om 10:25
    Prima gedaan door Liverpool, alleen moeten ze nu wel echt een keeper en een goeie CV halen voor naast v Dijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 10:33
    Een squad player die op enig moment wel bruikbaar kan zijn in een lang en zwaar seizoen en dankzij een clausule nu voor een fooitje te koop was, maar natuurlijk geen speler die je naar een hoger plan tilt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 10:34]
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 10:33
    Nou,dan worden er weer een bult adelaars uitgebeeld in Liverpool
    Vind ik leuk
    Gary Oak +156
    vrijdag 13 juli 2018 om 10:39
    Wat een koopje voor zo'n vijftien miljoen euro! Toch lekker als Liverpool met Mane & Salah op de flanken. En als het even vast zit of eentje is er moe dan zetten ze deze dondersteen er in.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 02:48
    Verassend
    Vind ik leuk
    Strijp +7896
    zaterdag 14 juli 2018 om 09:33
    Ik vind dit een beetje een raar stuk, de titel en de foto over shaqiri en dan vervolgens een kop en een heel stuk over alison en Roma, en dan een beetje shaqiri
    Vind ik leuk
    City boy +333
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:57
    Ik kijk miss door de city bril maar waarom krijgt in het braziliaanse nationale elftal allison de voorkeur boven ederson?
    Vind ik leuk
    Demi +233
    zondag 15 juli 2018 om 12:51
    Omdat Ederson bij een middelmatig clubje speelt 😉 (geintje)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Liverpool heeft beet en presenteert Shaqiri: 'Wilde toen ook al komen'