'Juve zal laatste club zijn van Ronaldo, blij dat hij die keuze heeft gemaakt'

    'Juve zal laatste club zijn van Ronaldo, blij dat hij die keuze heeft gemaakt'

    donderdag 12 juli 2018 om 09:29

    Cristiano Ronaldo zal na Juventus geen ver avontuur meer aangaan. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Jorge Mendes. De Oude Dame is hoogstwaarschijnlijk de laatste club van de 33-jarige Portugese ster.

    "Juventus zal zijn laatste club zijn en ik ben blij dat hij die beslissing heeft genomen", laat Mendes weten in gesprek met Sport. "Bij dit team zal hij zijn magnifieke carrière aflsuiten." Ronaldo heeft een vierjarig contract getekend bij Juventus. De transfer van 112 miljoen euro werd dinsdag door beide partijen bevestigd.

    "Ik dank voorzitter Andrea Agnelli in het bijzonder voor zijn vastberadenheid en bereidheid om te onderhandelen met Real Madrid", aldus Mendes. "En ik bedank ook algemeen directeur Beppe Marotta voor zijn professionalisme."

    Ronaldo speelde liefst negen seizoenen voor Real Madrid, waarin hij vele hoogtepunten kende. Eerder kwam hij uit voor Sporting Portugal en Manchester United.

    Poll

    Wint Juve komend jaar de Champions League met Ronaldo?

    (1780 stemmen)

    Plaats een reactie

    Rene80 +729
    donderdag 12 juli 2018 om 09:38
    Ja duh is die daar blij mee. Hij was al redelijk loaded maar met deze transfer weet die zeker dat die nooit meer in de problemen komt.
    Vind ik leuk
    Zot Joke +505
    donderdag 12 juli 2018 om 09:38
    Dank, dank, dank.................................voor de centen.
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +1650
    donderdag 12 juli 2018 om 09:38
    Vind het wel een toffe zet van Juventus alleen denk ik wel dat Ronaldo de CL voor het laatst gewonnen heeft dat zie ik hem met Juventus niet nog eens herhalen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 09:56
    Hmm. Als het klopt dat Ronaldo vooral vanwege het belastingregime naar Italië is vertrokken, dan ben ik benieuwd hoe Agnelli c.s. hem uit de klauwen van de Italiaanse fiscus gaan houden.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +2030
    donderdag 12 juli 2018 om 10:27
    En die zijn vrij vasthoudend.. Vraag maar aan Maradonna!

    Tig jaar later namen ze hem bij de eerste stappen op Italiaans grondgebied nog steeds alles van waarde (zelfs oorbellen) af!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:35
    Zo is dat.
    Vind ik leuk
    PRICE +17757
    donderdag 12 juli 2018 om 09:44
    Straks 37 jaar,hij zal toch een keer stoppen,verder mey 33 jaar een 4 jarig contract is al niet mis,benieuwd of hij het gaat uitdienen.
    Vind ik leuk
    Leozao +226
    donderdag 12 juli 2018 om 09:49
    Een 4-jarig contract voor een 33-jarige. ook; ambitieus.. Vergelijk hem eens met bijv. Ronaldinho: wat die twee uit hun carriere gehaald hebben. En hij gaat voor ongeveer evenveel geld weg als waar hij voor gekomen is. Real Madrid mag ook blij zijn.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6108
    donderdag 12 juli 2018 om 09:52
    Nu is de Italiaanse competitie al helemaal geen fluit meer aan
    Juve pakte de titel al op de sloffen maar nu kunnen ze het ook als ze 6 man opstellen

    De tegenstand is ver te zoeken daar
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80982
    donderdag 12 juli 2018 om 10:01
    Europese successen moeten worden geboekt!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 15:39
    Met CR7 zal dat toch wel moeten lukken. Afgelopen jaar net aan verloren van Real door CR7, dan zal het dit seizoen wel anders verlopen hoop ik...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80982
    donderdag 12 juli 2018 om 15:48
    Mooi man, ook Den Haag & Juve!

    De kansen nemen zeker toe, serieuze kandidaat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:51
    Jaa zekah!

    Maar Juve moest ook wel versterken, als je kijkt naar Napoli, Inter en Roma.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80982
    donderdag 12 juli 2018 om 09:59
    Logisch!
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5672
    donderdag 12 juli 2018 om 10:15
    Zal misschien nog wel naar China gaan.
    Al is het maar om meer te willen verdienen dan Messi en Neymar.
    Vind ik leuk
    rik1958 +392
    donderdag 12 juli 2018 om 10:27
    Die is 38 als zijn contract afloopt, logisch dat het zijn laatste club is
    Vind ik leuk
    Bill +21
    donderdag 12 juli 2018 om 10:40
    En ik dank ook vooral omdat ik mijn zakken weer meer gevuld heb.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:47
    Over 4 jaar afbouwen bij Telstar
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Juve zal laatste club zijn van Ronaldo, blij dat hij die keuze heeft gemaakt'