Trainingskamp in Nederland: 'Je eigen eten, je eigen omgeving, ik vind het prima'

Trainingskamp in Nederland: 'Je eigen eten, je eigen omgeving, ik vind het prima'

Gepubliceerd: donderdag 12 juli 2018 om 13:47do 12-07-2018 om 13:47

Waar veel grote clubs in Nederland in de voorbereiding op trainingskamp gaan naar het buitenland, heeft John van den Brom bij AZ gekozen voor Zeeland. Tegenover AZ TV legt hij uit waarom.

Volgens Van den Brom is Nederland een prima plek om op trainingskamp te gaan. "Zeker als je deze omstandigheden hebt in Nederland. In de voorbereiding in de zomer ben ik eigenlijk altijd in Nederland gebleven met de clubs. Ik vind dat prima", stelt hij tegenover de camera van AZ. "Je eigen omgeving, je eigen eten, goeie velden."

Dat dit keer de keuze op Zeeland is gevallen, heeft volgens Van den Brom ook een logische verklaring. "Ik probeer eigenlijk elk jaar wel naar een nieuwe locatie te gaan, omdat wel is gebleken dat het inspireert als je verandert van accomodatie."

AZ oefent donderdag tegen het Zeeuws elftal, dat eerder Feyenoord tot de rust op 0-0 wist te houden. Eerder speelden de Alkmaarders al oefenduels tegen Dirkshorn (2-5 winst), Regioselectie Amersfoort (0-3 winst) en FC Midtjylland (1-1).

Poll

Eindigt AZ komend seizoen in de top 5 van de Eredivisie?

(909 stemmen)

Plaats een reactie

El Cazador +8602
donderdag 12 juli 2018 om 14:00
Goeie velden!!!!!!!!!
Vind ik leuk
mba4u2c +3589
donderdag 12 juli 2018 om 14:26
Zeeland is een vakantieoord. Het kan slechter natuurlijk...
Vind ik leuk
John M. +5054
donderdag 12 juli 2018 om 14:01
Er gaat toch niks boven een zakje patat, vindt v.d.Brom.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 14:03]
Vind ik leuk
Nova +1630
donderdag 12 juli 2018 om 14:21
Wat dacht je van een broodje kroket.
Vind ik leuk
John M. +5054
donderdag 12 juli 2018 om 15:08
Daar beginnen ze bij AZ niet aan want Kramer zit niet in de selctie.
Vind ik leuk
mba4u2c +3589
donderdag 12 juli 2018 om 14:27
Heeft ie nog gelijk in ook...
Vind ik leuk
Hans Worst +1524
donderdag 12 juli 2018 om 14:05
In Noord Holland blijven was nog mooier geweest voor supporters.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 14:05
Je eigen eten,dat is zo iemand die ook 10kg aardappelen meeneemt in de caravan naar Frankrijk
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
donderdag 12 juli 2018 om 14:09
Die ken je daar ook gewoon halen.
Vind ik leuk
Echt? +5257
donderdag 12 juli 2018 om 14:25
Kan je halen...
Vind ik leuk
mba4u2c +3589
donderdag 12 juli 2018 om 14:27
In De Haag kenne ze geen kan...
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
donderdag 12 juli 2018 om 14:30
Jij beschikt over kennis. ;-)
Vind ik leuk
Jahike +635
donderdag 12 juli 2018 om 19:15
Kannis ūüėČ
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
donderdag 12 juli 2018 om 14:31
In de haag zegge we gewaun ken in plaats van kan!



Vollegende ke√Ęh bet√Ęh man......
Vind ik leuk
Echt? +5257
donderdag 12 juli 2018 om 14:33
Omdat Hagenezen het zeggen is het dus juist?
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
donderdag 12 juli 2018 om 14:36
Bij ons wel, ja toch niettan.
Vind ik leuk
Donnygo +3959
donderdag 12 juli 2018 om 14:10
Denk eerder dat hij de hagelslag mee neemt.
Vind ik leuk
John M. +5054
donderdag 12 juli 2018 om 14:17
Plus vijf kratjes bier.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 14:44
Haha, prachtig.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 14:08
Ook leuk voor de supporters. Dagje Zeeland doen en ‚Äės avonds wedstrijd meepakken.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 14:13
Is veel voor te zeggen, ik vind het altijd zo'n onzin als je dan hoort dat spelers van VVV of Sparta naar Portugal of nog erger Turkije gaan voor een trainingskamp. Of dat je moet lezen dat spelers van Vitesse op dag 7 zijn wezen kano√ęn in Zuid-Oostenrijk.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 14:33]
Vind ik leuk
El Lobo +2114
donderdag 12 juli 2018 om 14:20
Vandaar dat Twente ook een paar kilometer verder op zit!;-)
Vind ik leuk
Bossie020 +5842
donderdag 12 juli 2018 om 14:23
De selectie van FC Twente zit waarschijnlijk op een camping om de kosten te drukken.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 14:54
Zwarte Cross?
Vind ik leuk
vincent026 +114
donderdag 12 juli 2018 om 14:21
Johnny de jankert!
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 14:54
GOEDE
Vind ik leuk
Mari +11718
donderdag 12 juli 2018 om 15:02
Goedkoper.
Jammer voor de jongens.
Geen verre trip
Vind ik leuk
orion73 +1540
donderdag 12 juli 2018 om 16:43
Groot gelijk. Al die buitenlandse trainingskampen zijn onzin.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 16:43]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws