Trainingskamp in Nederland: 'Je eigen eten, je eigen omgeving, ik vind het prima'

    Trainingskamp in Nederland: 'Je eigen eten, je eigen omgeving, ik vind het prima'

    donderdag 12 juli 2018 om 13:47

    Waar veel grote clubs in Nederland in de voorbereiding op trainingskamp gaan naar het buitenland, heeft John van den Brom bij AZ gekozen voor Zeeland. Tegenover AZ TV legt hij uit waarom.

    Volgens Van den Brom is Nederland een prima plek om op trainingskamp te gaan. "Zeker als je deze omstandigheden hebt in Nederland. In de voorbereiding in de zomer ben ik eigenlijk altijd in Nederland gebleven met de clubs. Ik vind dat prima", stelt hij tegenover de camera van AZ. "Je eigen omgeving, je eigen eten, goeie velden."

    Dat dit keer de keuze op Zeeland is gevallen, heeft volgens Van den Brom ook een logische verklaring. "Ik probeer eigenlijk elk jaar wel naar een nieuwe locatie te gaan, omdat wel is gebleken dat het inspireert als je verandert van accomodatie."

    AZ oefent donderdag tegen het Zeeuws elftal, dat eerder Feyenoord tot de rust op 0-0 wist te houden. Eerder speelden de Alkmaarders al oefenduels tegen Dirkshorn (2-5 winst), Regioselectie Amersfoort (0-3 winst) en FC Midtjylland (1-1).

    Poll

    Eindigt AZ komend seizoen in de top 5 van de Eredivisie?

    (908 stemmen)

    Plaats een reactie

    El Cazador +4774
    donderdag 12 juli 2018 om 14:00
    Goeie velden!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2263
    donderdag 12 juli 2018 om 14:26
    Zeeland is een vakantieoord. Het kan slechter natuurlijk...
    Vind ik leuk
    John M. +4182
    donderdag 12 juli 2018 om 14:01
    Er gaat toch niks boven een zakje patat, vindt v.d.Brom.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 14:03]
    Vind ik leuk
    PRICE +17894
    donderdag 12 juli 2018 om 14:12
    Gewoon iemand met heimwee en vliegangst die vd Brom
    Vind ik leuk
    Nova +1359
    donderdag 12 juli 2018 om 14:21
    Wat dacht je van een broodje kroket.
    Vind ik leuk
    John M. +4182
    donderdag 12 juli 2018 om 15:08
    Daar beginnen ze bij AZ niet aan want Kramer zit niet in de selctie.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2263
    donderdag 12 juli 2018 om 14:27
    Heeft ie nog gelijk in ook...
    Vind ik leuk
    Hans Worst +638
    donderdag 12 juli 2018 om 14:05
    In Noord Holland blijven was nog mooier geweest voor supporters.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 14:05
    Je eigen eten,dat is zo iemand die ook 10kg aardappelen meeneemt in de caravan naar Frankrijk
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81124
    donderdag 12 juli 2018 om 14:09
    Die ken je daar ook gewoon halen.
    Vind ik leuk
    Echt? +209
    donderdag 12 juli 2018 om 14:25
    Kan je halen...
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2263
    donderdag 12 juli 2018 om 14:27
    In De Haag kenne ze geen kan...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81124
    donderdag 12 juli 2018 om 14:30
    Jij beschikt over kennis. ;-)
    Vind ik leuk
    Jahike +92
    donderdag 12 juli 2018 om 19:15
    Kannis 😉
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81124
    donderdag 12 juli 2018 om 14:31
    In de haag zegge we gewaun ken in plaats van kan!



    Vollegende keâh betâh man......
    Vind ik leuk
    Echt? +209
    donderdag 12 juli 2018 om 14:33
    Omdat Hagenezen het zeggen is het dus juist?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81124
    donderdag 12 juli 2018 om 14:36
    Bij ons wel, ja toch niettan.
    Vind ik leuk
    Donnygo +1792
    donderdag 12 juli 2018 om 14:10
    Denk eerder dat hij de hagelslag mee neemt.
    Vind ik leuk
    John M. +4182
    donderdag 12 juli 2018 om 14:17
    Plus vijf kratjes bier.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 14:44
    Haha, prachtig.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 14:08
    Ook leuk voor de supporters. Dagje Zeeland doen en ‘s avonds wedstrijd meepakken.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 14:13
    Is veel voor te zeggen, ik vind het altijd zo'n onzin als je dan hoort dat spelers van VVV of Sparta naar Portugal of nog erger Turkije gaan voor een trainingskamp. Of dat je moet lezen dat spelers van Vitesse op dag 7 zijn wezen kanoën in Zuid-Oostenrijk.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 14:33]
    Vind ik leuk
    El Lobo +1673
    donderdag 12 juli 2018 om 14:20
    Vandaar dat Twente ook een paar kilometer verder op zit!;-)
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4184
    donderdag 12 juli 2018 om 14:23
    De selectie van FC Twente zit waarschijnlijk op een camping om de kosten te drukken.
    Vind ik leuk
    Eendracht +12958
    donderdag 12 juli 2018 om 15:41
    Nee, werken daar in het animatieteam..
    Vind ik leuk
    kaazelien +2824
    donderdag 12 juli 2018 om 16:10
    Het gaat een moeizaam jaar worden vrees ik, Boss.Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dingen moeizaam verlopen.Er zouden 5 spelers bijkomen volgens Max.Tot dusver zijn we alleen 20 doelpunten kwijt,is Brom er nog steeds,en geen enkele echte versterking gehaald.Zeg t maar Boss.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4184
    donderdag 12 juli 2018 om 16:46
    Geen paniek, Lientje.Desnoods eerst even Friday op 9. Bij Jong AZ scoorde hij er 7 uit 7. Bij AZ 1 scoorde hij er 2 uit 5 en bij Sparta 4 uit 14. Dat is altijd nog meer dan die spits van Denemarken (die van 25 miljoen). Hij moet gewoon een schop onder zijn Nigeriaanse ass hebben. Straks krijgt ie de geest en scoort ie. Hij kan het wel.

    Er komt nog wel wat bij en we hebben Alireeza nog.
    Vind ik leuk
    kaazelien +2824
    donderdag 12 juli 2018 om 18:56
    Je stelt me niet gerust.Friday even? Nee!!! Waar zijn onze lijstjes gebleven? De opvolger stond altijd al klaar,nu is Max bezig met een zoektocht?En de rest? Er lopen bijna 10 overbodige spelers te ballen in de oefen campagne.Ook hoor ik totaal niks over een volgende stap te zetten en het beter doen dan vorig jaar.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4184
    donderdag 12 juli 2018 om 22:01
    Anders ga ik wel in de spits #oorloginde16
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 14:54
    Zwarte Cross?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 14:21
    Johnny de jankert!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 15:07
    Jij jankt.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 15:17
    🖕🖕🖕
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 14:54
    GOEDE
    Vind ik leuk
    Mari +5540
    donderdag 12 juli 2018 om 15:02
    Goedkoper.
    Jammer voor de jongens.
    Geen verre trip
    Vind ik leuk
    orion73 +1197
    donderdag 12 juli 2018 om 16:43
    Groot gelijk. Al die buitenlandse trainingskampen zijn onzin.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 16:43]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Trainingskamp in Nederland: 'Je eigen eten, je eigen omgeving, ik vind het prima'