Groot contractnieuws bij AZ: Ik vind het echt nog te leuk om te voetballen

    Groot contractnieuws bij AZ: "Ik vind het echt nog te leuk om te voetballen"

    donderdag 12 juli 2018 om 16:46

    Ron Vlaar speelt ook komend seizoen bij AZ. De Alkmaarse club meldt donderdag dat de routinier (33) zijn handtekening heeft gezet onder een éénjarig contract.

    AZ en Vlaar bereikten onlangs een mondeling akkoord en donderdag werd dat zwart op wit gezet. De verdediger ligt nu tot medio 2019 vast in Alkmaar. "Ik ben heel blij en dankbaar", reageert hij op de officiële website van zijn club.

    "Dat de club verder wil met mij, is een heel mooi gegeven en teken. Ik wilde zelf ook graag door, want ik vind het echt nog te leuk om te voetballen. Ik heb het vertrouwen om nog een seizoen te knallen. Ik heb in de zomer keihard getraind om topfit aan de start te verschijnen en heb er zin in."

    Max Huiberts, directeur voetbalzaken van AZ, is blij met Vlaar. "We denken dat hij nog steeds van waarde kan zijn voor AZ. We hebben straks een druk programma en daarbij kunnen we hem ontzettend goed gebruiken. We zijn blij dat we daar nog een jaar gebruik van kunnen gaan maken."

    Plaats een reactie

    Kopstootje +9471
    donderdag 12 juli 2018 om 16:49
    Is hij niet een beetje op?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 16:51
    Dat maakt in de eredivisie toch niet zo heel erg veel uit
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 17:02
    Nog geen last van (Ron) Betonrot
    Vind ik leuk
    Cookee +10856
    donderdag 12 juli 2018 om 17:59
    Ik gun hem nog een jaar genieten. Maar ik zie vaak ook dat hij het niet meer kan bijbenen en ik wil niet zien dat Ron verzuipt.
    Ik hoop dat AZ hem niet misbruikt, alleen opstellen als het geen kwaad kan.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1532
    donderdag 12 juli 2018 om 20:52
    Opperdepop idd
    Vind ik leuk
    Old Star +7308
    donderdag 12 juli 2018 om 16:49
    Dat heeft ook lang geduurd.
    Na komend seizoen aan de technische staf toevoegen. Denk dat t voor Ron echt de laatste ronde word nu.
    Hoop wel voor m dat ie blessure vrij kan blijven.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 16:49]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29798
    donderdag 12 juli 2018 om 17:41
    Over ijdele hoop gesproken :p
    Vind ik leuk
    Old Star +7308
    donderdag 12 juli 2018 om 17:57
    Ik vrees met grote vrezen...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29798
    donderdag 12 juli 2018 om 18:07
    Ach, ik denk dat de staf ook niet echt op hem rekent. Dus dan is het een bonus als hij fit is toch?
    Vind ik leuk
    Old Star +7308
    donderdag 12 juli 2018 om 19:04
    Dat denk ik inderdaad ook.
    Hij is wel een beetje een mentor voor de jonkies. Toch is t lekker als ie fit is. Geeft ook meer ervaring in t veld.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29798
    donderdag 12 juli 2018 om 19:48
    Ja zeker. Het was een heel goed idee om hem toen terug te halen
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 16:49
    Mooi voor az toch nog goede speler ondanks al de zware blesure die hij al heb gehad
    Vind ik leuk
    Jay5713 +3120
    donderdag 12 juli 2018 om 16:50
    Goede speler voor AZ maar vind hem, zeker na afgelopen seizoen, zeer kwetsbaar. In een driemans-verdediging met bijv. Wuytens en Hatzidiakos gaat het nog wel. Hij is zeker naast het veld ook van waarde voor spelers zoals Ouwejan, Wijndal en Bergsma, want een geweldige verdediger was het zeker. Vooral op het WK 2014 vond ik hem echt buitenaards goed.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 16:51]
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    donderdag 12 juli 2018 om 16:51
    Kind heeft zijn bovenarmpje aan.
    Kan altijd nog ergens aan de deur gaan staan met die binten.
    Vind ik leuk
    Dani82 +1926
    donderdag 12 juli 2018 om 16:57
    “Groot contractnieuws uit alkmaar”
    Ik dacht, die hebben een topspeler gestrikt.....
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26435
    donderdag 12 juli 2018 om 16:58
    Leuk voor Ron en AZ, maar dit was toch al lang bekend? De titel doet iets anders vermoeden..

    Vind ik leuk
    zwollie +7915
    donderdag 12 juli 2018 om 17:05
    Onze Ron Karton. Voorheen Ron Beton.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31720
    donderdag 12 juli 2018 om 17:11
    Nog maar 33. Alleen fysiek al 38.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    donderdag 12 juli 2018 om 17:21
    Groot respect voor hoe deze speler zich telkens heeft terug geknokt. En ondanks die blessures er ik denk ik het maximale heeft uitgehaald. Qua instelling echt een voorbeeld voor de gemiddelde NL profspeler.


    En nee, ik ben niet lid van de Ron Vlaar fanclub ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29798
    donderdag 12 juli 2018 om 19:05
    Waarom eigenlijk niet? :p
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    donderdag 12 juli 2018 om 19:17
    :)
    Vind ik leuk
    Blindsy +12331
    donderdag 12 juli 2018 om 17:32
    Goed nieuws. Ron Beton gaat er nog effies een jaar tegenaan. Ik ben benieuwd!
    Vind ik leuk
    BomB +39
    donderdag 12 juli 2018 om 20:07
    Ron, held.
    Vind ik leuk
    Brunt +200
    donderdag 12 juli 2018 om 20:18
    Gewoon lekker doorgaan, groot gelijk. Ik snap dat nooit, dat stoppen op het hoogtepunt of stoppen voordat je merkbaar minder wordt. Veel te weinig spelers uit de eredivisie of hoger sluiten af bij een eerstedivisionist. Wat is er mis om nog een jaar of 2 belangrijk te zijn voor Telstar, Volendam of Helmond? Zo ver is het nog niet voor Vlaar, maar zou dat wel mooi vinden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws