'Club Brugge gaat akkoord met verzoek van overbodige Van Rhijn'

'Club Brugge gaat akkoord met verzoek van overbodige Van Rhijn'

Gepubliceerd: donderdag 12 juli 2018 om 21:07do 12-07-2018 om 21:07

Ricardo van Rhijn zou normaal gesproken terugkeren naar Club Brugge, maar draagt nog steeds het shirt van AZ. De rechtsback traint op eigen verzoek mee met de Alkmaarders.

Dat meldt Voetbal International. Van Rhijn werd vorig seizoen gehuurd van Club Brugge, maar wist bij AZ geen basisplaats te veroveren. De oud-Ajacied heeft geen toekomst meer in België en daarom heeft de club besloten om akkoord te gaan met het verzoek van Van Rhijn om in Alkmaar te blijven.

Van Rhijn hoeft echter niet te rekenen op een contract. "Dat is nu niet aan de orde", laat Directeur Voetbalzaken Max Huibers weten aan VI.

De vraag is waar de toekomst van Van Rhijn ligt. De verdediger heeft bij Brugge nog een contract tot volgend jaar zomer. Onlangs gooide ADO Den Haag een lijntje naar hem uit, maar daar had Van Rhijn geen interesse in.

Plaats een reactie

JonathanAjax +9494
donderdag 12 juli 2018 om 21:11
Vergane Glorie...
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 21:42
Echt veel glorie heeft deze spelert ook niet echt gehad
Vind ik leuk
Nenam-til +2402
donderdag 12 juli 2018 om 22:22
Toch 3 titels, veel CL ervaring en 8 interlands.
Vind ik leuk
Stranger +6270
donderdag 12 juli 2018 om 22:49
Er zijn wel meer spelers geselecteerd voor oranje die er niet in thuis hoorde.
Dat heeft ook de kwalificatie voor 2 eindtoernooien gekost!
Vind ik leuk
Nenam-til +2402
donderdag 12 juli 2018 om 23:33
Heeft een goede periode gehad waar toen zijn selectie terecht was.

Daarna afgegleden tot vaak een bedenkelijk niveau, zo kan het dus ook gaan.
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 06:02
Ja idd als je het zo bekijkt is het zo slecht nog niet zo heeft fred grim bijna meer trofeen binnengehaald als wedstrijden gespeeld bij ajax ;) , ik bedoede meer dat het een speler is die individueel gezien over zijn carriere tot nu toe maar een heel kleine periode goed heeft gespeeld, maar mischien verwachten we er dan ook wel te veel van en heeft ie gewoon een kleine periode boven zijn normale kunnen gepresteerd dat kan ook
Vind ik leuk
Kuip +9704
donderdag 12 juli 2018 om 21:12
Van Rhijn niet geïnteresseerd in den Haag. Om te gieren. Hij mag zijn handen dichtknijpen met zo’n mooie club.
Komt ie nog wel achter. Binnenkort in het werkelozenelftal van de vvcs.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3294
donderdag 12 juli 2018 om 21:17
Kom maar bij onsss
Vind ik leuk
ihvmmdk +7194
donderdag 12 juli 2018 om 21:19
Los Angeles, here I come! Die gaat naar de VS.
Vind ik leuk
Tweey +2117
donderdag 12 juli 2018 om 21:29
ADO? Graag of niet. Dan liever Trevor David.
Vind ik leuk
Smithsonian +41327
donderdag 12 juli 2018 om 22:14
Ajaxexponent...
Vind ik leuk
MOKUM*** +1904
donderdag 12 juli 2018 om 22:40
Als je al niet eens goed genoeg bent voor Brugge of AZ.
Vind ik leuk
Het Brein +4697
vrijdag 13 juli 2018 om 01:08
Groningen doe je ding! Nijland, haal eens iets meer kwaliteit!
Vind ik leuk
Cookee +12186
vrijdag 13 juli 2018 om 13:26
Klasse van Club Brugge, je moet ook aan de mens van Rhijn denken.
Cambuur doet dat ook altijd, het zijn wel werknemers maar ook mensen.
Maar ik zou van Rhijn wel graag bij een club zien waar hij meer aan spelen toekomt, ik weet dat hij jaren bij Ajax een gewaardeerd speler was, maar ik vond hem toen al onderpresteren. Dit geeft maar weer aan hoe slecht Ajax is met verdedigers, maar Blind werd na Ajax wel heel goed, dus van Rhijn kan zich ook nog ontwikkelen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 13:27]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws