'Club Brugge gaat akkoord met verzoek van overbodige Van Rhijn'

    'Club Brugge gaat akkoord met verzoek van overbodige Van Rhijn'

    donderdag 12 juli 2018 om 21:07

    Ricardo van Rhijn zou normaal gesproken terugkeren naar Club Brugge, maar draagt nog steeds het shirt van AZ. De rechtsback traint op eigen verzoek mee met de Alkmaarders.

    Dat meldt Voetbal International. Van Rhijn werd vorig seizoen gehuurd van Club Brugge, maar wist bij AZ geen basisplaats te veroveren. De oud-Ajacied heeft geen toekomst meer in België en daarom heeft de club besloten om akkoord te gaan met het verzoek van Van Rhijn om in Alkmaar te blijven.

    Van Rhijn hoeft echter niet te rekenen op een contract. "Dat is nu niet aan de orde", laat Directeur Voetbalzaken Max Huibers weten aan VI.

    De vraag is waar de toekomst van Van Rhijn ligt. De verdediger heeft bij Brugge nog een contract tot volgend jaar zomer. Onlangs gooide ADO Den Haag een lijntje naar hem uit, maar daar had Van Rhijn geen interesse in.

    Plaats een reactie

    JonathanAjax +5099
    donderdag 12 juli 2018 om 21:11
    Vergane Glorie...
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 21:42
    Echt veel glorie heeft deze spelert ook niet echt gehad
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    donderdag 12 juli 2018 om 22:22
    Toch 3 titels, veel CL ervaring en 8 interlands.
    Vind ik leuk
    Stranger +4081
    donderdag 12 juli 2018 om 22:49
    Er zijn wel meer spelers geselecteerd voor oranje die er niet in thuis hoorde.
    Dat heeft ook de kwalificatie voor 2 eindtoernooien gekost!
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    donderdag 12 juli 2018 om 23:33
    Heeft een goede periode gehad waar toen zijn selectie terecht was.

    Daarna afgegleden tot vaak een bedenkelijk niveau, zo kan het dus ook gaan.
    Vind ik leuk
    Den Daats +4480
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:52
    Overhyped, wil je zeggen.

    Net als jullie overige "pareltjes" als El Ghazi, Kishna, Fisher...
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:04
    Zo heeft elke club wel van die “pareltjes” ik kan me herrineren dat er bij jullie als voorbeeld een jonathan reis voetbalde die had toch zon beetje meer talent als een romario
    Vind ik leuk
    Den Daats +4480
    vrijdag 13 juli 2018 om 11:32
    Klopt die had zijn kruisband op 3 plaatsen afgescheurd in botsing met Tyton... niets met overhypen te maken!
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 12:15
    Idd en vooral fischer en kishna hebben ook behoorlijke blesures gehad waar ze niet meer bovenop kwamen
    Vind ik leuk
    Den Daats +4480
    vrijdag 13 juli 2018 om 12:46
    Hahahah!

    Fisher en Kishna, maat

    Zelfs en blinde zou kunnen zeggen dat die twre niet in een adem.genoemd kunnen worden met gevalletje Reis.

    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 12:50
    Bij vooral fischer vind ik het toch wel heel duidelijk dat die voor zijn eerste ernstige blesure bij ajax toch best wel goed was vergeleken met na zijn blesure
    Kishna vind ik moeilijker beoordelen omdat die in de jeugd ook al zware blesures heb gehad
    Bij gevalletje reis vraag ik me trouwens af of die zonder zijn blesures wel zijn talent waar heb gemaakt
    Vind ik leuk
    Den Daats +4480
    vrijdag 13 juli 2018 om 14:49
    Fisher was altijd al een bkind paard dat zag je aan zijn afwerking.

    Reis had inderdaad ook een drugsprobleem.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 15:02
    Nu is het natuurlijk wel zo zekers hier in de nl dat er hier wel heel erg snel over pareltjes gepraat word en deze spelers gehypt worden,
    We moeten het hier hebben van de jeugd dus waneer er een 16 jarige ook maar een succesvolle dribbel heeft gemaakt willen wij er graag een nieuwe robben in zien of met een mooie steekpass willen wij er een nieuwe sneijder in zien enzo
    Dat is vooral bij ajax zo want voor welke club je ook bent feit is toch wel als je kijkt welke toppers we allemaal hebben gehad waarschijnlijk het grootste gedeelte daar weg komt en ja veel mislukken er ook dat hoort er ook bij
    Vind ik leuk
    Den Daats +4480
    vrijdag 13 juli 2018 om 17:16
    Aan je laatste reactie te lezen heeft ons discussie toch enigszins nut gehad!
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 18:03
    :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 16:15
    Kishna is nog steeds geblesseerd.. Maar hoe hij hier bovenop komt weet niemand.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 16:56
    Ik hoop goed leuke speler toch voor ado?
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:55
    Ik ben blij dat je naan drie namen gestopt ben, anders lees ik over een uur nog jou bericht:-)
    Vind ik leuk
    Den Daats +4480
    vrijdag 13 juli 2018 om 11:32
    Hahaha

    Snap je...
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:02
    Ja idd als je het zo bekijkt is het zo slecht nog niet zo heeft fred grim bijna meer trofeen binnengehaald als wedstrijden gespeeld bij ajax ;) , ik bedoede meer dat het een speler is die individueel gezien over zijn carriere tot nu toe maar een heel kleine periode goed heeft gespeeld, maar mischien verwachten we er dan ook wel te veel van en heeft ie gewoon een kleine periode boven zijn normale kunnen gepresteerd dat kan ook
    Vind ik leuk
    Spelmaker +3951
    donderdag 12 juli 2018 om 21:11
    Van Rhijn moet blij zijn dat een mooie club als Ado hem wilde hebben. Hij heeft de clubs niet voor het uitzoeken...
    Vind ik leuk
    JustH +10772
    donderdag 12 juli 2018 om 21:26
    Zou het niet zo zijn dat Ado hem niet kan/wil betalen, wat hij verdient bij Club Brugge?.
    Dus blijft hij fijn onder contract bij Brugge.
    Volgend jaar gratis.
    Vind ik leuk
    Spelmaker +3951
    donderdag 12 juli 2018 om 21:30
    Zou kunnen, maar dat heb ik nog nergens gelezen. Maar die jongen moet weer aan spelen toe komen, dan maar wat salaris inleveren. Brugge zal niet veel voor hem vragen als ze zijn salaris dan kwijt raken lijkt mij.
    Vind ik leuk
    Kuip +5800
    donderdag 12 juli 2018 om 21:12
    Van Rhijn niet geïnteresseerd in den Haag. Om te gieren. Hij mag zijn handen dichtknijpen met zo’n mooie club.
    Komt ie nog wel achter. Binnenkort in het werkelozenelftal van de vvcs.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 21:17
    Kom maar bij onsss
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5955
    donderdag 12 juli 2018 om 21:19
    Los Angeles, here I come! Die gaat naar de VS.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 21:51
    Wel tof om daar de sportcultuur mee te maken, lijkt me.
    Vind ik leuk
    Tweey +1331
    donderdag 12 juli 2018 om 21:29
    ADO? Graag of niet. Dan liever Trevor David.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 21:36
    wij hebben van rijn niet nodig, die is allang over de datum
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23732
    donderdag 12 juli 2018 om 22:14
    Ajaxexponent...
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +216
    donderdag 12 juli 2018 om 22:40
    Als je al niet eens goed genoeg bent voor Brugge of AZ.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:58
    Even dimmen jij he:-). Moest er wel om lachen. Ben voor AZ maar dan nog. Maar zelfs bij AZ gaat het niet meer nee.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3321
    vrijdag 13 juli 2018 om 01:08
    Groningen doe je ding! Nijland, haal eens iets meer kwaliteit!
    Vind ik leuk
    Cookee +8854
    vrijdag 13 juli 2018 om 13:26
    Klasse van Club Brugge, je moet ook aan de mens van Rhijn denken.
    Cambuur doet dat ook altijd, het zijn wel werknemers maar ook mensen.
    Maar ik zou van Rhijn wel graag bij een club zien waar hij meer aan spelen toekomt, ik weet dat hij jaren bij Ajax een gewaardeerd speler was, maar ik vond hem toen al onderpresteren. Dit geeft maar weer aan hoe slecht Ajax is met verdedigers, maar Blind werd na Ajax wel heel goed, dus van Rhijn kan zich ook nog ontwikkelen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 13:27]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Club Brugge gaat akkoord met verzoek van overbodige Van Rhijn'