'Babel wil in Turkije blijven en slaat Braziliaans avontuur af ondanks akkoord'

    'Babel wil in Turkije blijven en slaat Braziliaans avontuur af ondanks akkoord'

    donderdag 12 juli 2018 om 22:25

    Het Braziliaanse Flamengo heeft met Besiktas een akkoord bereikt over de transfer van Ryan Babel, meldt De Telegraaf donderdagavond. De 31-jarige Oranje-international lijkt echter liever in Turkije te willen blijven.

    Flamengo heeft zeven miljoen euro over voor de geboren Amsterdammer en Besiktas is bereid om Babel voor dat bedrag te laten gaan. Babel lijkt een verhuizing naar Rio de Janeiro echter niet te zien zitten. De aanvaller is sinds het aantreden van bondscoach Ronald Koeman een vaste waarde binnen de Oranje-selectie en is volgens De Telegraaf bang om uit beeld te raken. Zaakwaarnemer Winnie Haatrecht heeft inmiddels aan Voetbal International medegedeeld dat de deal niet doorgaat.

    De gesprekken tussen Flamengo en Besiktas zijn nu al enkele weken gaande, maar eindigen hiermee in een anti-climax. Babel speelt sinds januari 2017 voor Besiktas en groeide in Istanbul uit tot een vaste waarde. De oud-Ajacied heeft nog een contract tot het einde van het seizoen.

    Poll

    Wat kan Babel het beste doen?

    (1117 stemmen)

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +88864
    donderdag 12 juli 2018 om 22:31
    Voor de sfeer hoef je het niet te doen. Bij Fener gaat het er nog fanatieker aan toe.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:35
    Hij speelt wel bij Besiktas ;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88864
    donderdag 12 juli 2018 om 22:37
    Hahaha, scherp man.

    Slaap lekker.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:51
    Waar woon jij dan weer tegenwoordig waarom het zo laat zou zijn?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88864
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:07
    Ik woon nog steeds op dezelfde plek en het is hier een uurtje later. Voorlopig blijf ik hier wel, heb het naar m'n zin. Hoop dat mijn volgende bestemming Moskou zal gaan worden (ruim uurtje vliegen hier vandaan). ;-)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 08:07]
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 12:48
    Haalf twaalf slapen. Lekker man :P
    Niet vrij?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88864
    vrijdag 13 juli 2018 om 12:52
    Ik werk voor mezelf dus kan werken wanneer ik wil. ;-)
    Vind ik leuk
    PRICE +32012
    donderdag 12 juli 2018 om 22:38
    Over 4 jaar is hij 35 jaar mocht Nederland zich plaatsen voor het volgende WK dan is hij er niet meer bij,het komende EK is hoog uit het laatste haalbaar voor Babel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 05:14
    OFF TOPIC

    Nu we het over oud Ajacied Babel hebben, hoe zit het met Daley Blind? Komt die nog naar Amsterdam? Het is te stil daar aan de overkant.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 05:20]
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2287
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:57
    dat is interland voetbal daar moet jeals speler nooit naar kijken dat is van geen waarde
    Vind ik leuk
    kerel +1904
    donderdag 12 juli 2018 om 22:33
    Direct op vliegtuig stappen..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25330
    donderdag 12 juli 2018 om 22:34
    Niet lekker voor Babel dat zijn werkgever hem het liefst wil verkopen.. is hij mooi klaar mee. Benieuwd hoe Besiktas met Babel omgaat als hij Flamengo weigert..
    Vind ik leuk
    PRICE +32012
    donderdag 12 juli 2018 om 22:50
    Een relatief oude speler,1 jaar contract en dan nog 7 miljoen€ kunnen vangen ja dat loopt Besiktas anders mis,dus die willen echt wel dat Babel vertrekt.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25330
    donderdag 12 juli 2018 om 23:06
    Dat is prima natuurlijk,maar het was wel netjes geweest als Besiktas dit wellicht met Babel had besproken? Je krijgt nu een vreemde situatie als Babel besluit om niet naar Flamengo te gaan.
    Vind ik leuk
    Gudoeman +277
    donderdag 12 juli 2018 om 22:36
    Groot gelijk jongen!!! Blijf maar lekker in Turkije
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:43
    Turkije is gewoon te mooi om het te verlaten
    Vind ik leuk
    ruite083 +122
    donderdag 12 juli 2018 om 23:11
    Dacht er maar meer zo over
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6330
    donderdag 12 juli 2018 om 22:43
    Bryan Babbel maakt er weer een zooitje van! Hij hoopt natuurlijk op de koopwoede van Overmarsje...
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:56
    Bryan? Je bedoelt Ryan maat.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2401
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:08
    Babbel ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:43
    Knabbel & Babbel duh!?
    Vind ik leuk
    J R Riquelme +1255
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:26
    😂😂😂

    Je maakt er zelf een zooitje van.
    Bryan Babbel😂

    En dat voor een Ajacied
    Vind ik leuk
    TheWatcher +116
    donderdag 12 juli 2018 om 22:48
    Gun hem zeker een mooie transfer binnen Europa. Denk dat het voor de subtop van de Bundesliga nog best een leuke speler kan zijn
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1583
    donderdag 12 juli 2018 om 22:58
    Maar dan hadden ze toch ook niet hoeven onderhandelen?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8071
    donderdag 12 juli 2018 om 23:06
    De carnaval is er in ieder geval wel beter.
    Vind ik leuk
    kerel +1904
    donderdag 12 juli 2018 om 23:17
    Vrouwen ook..
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:08
    "De gesprekken tussen Flamengo en Besiktas zijn nu al enkele weken gaande, maar eindigen hiermee in een anti-climax".

    Dat is dan het resultaat van een Babelonische spraakverwarring.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3024
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:43
    Zou een aardige back up aanvaller voor Feyenoord kunnen zijn...
    Vind ik leuk
    yuuup +9313
    vrijdag 13 juli 2018 om 05:27
    Alle Turken wel. Maar Babel is natuurlijk geen Turk.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29368
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:08
    Alsof wij afhankelijk zijn van babel..
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 11:34
    Leven in het mekka van voetbal is wel supergaaf hoor. Dat zou ik never nooit laten lopen als ik in zijn schoenen stond.
    Vind ik leuk
    AVDV +240
    vrijdag 13 juli 2018 om 13:46
    Ik snap Besiktas in deze niet zo. Hij is basisspeler en regelmatig belangrijk. Waarom dan per se willen verkopen?
    Bied hem een nieuw contract aan en probeer weer kampioen te worden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Babel wil in Turkije blijven en slaat Braziliaans avontuur af ondanks akkoord'