'Babel wil in Turkije blijven en slaat Braziliaans avontuur af ondanks akkoord'

'Babel wil in Turkije blijven en slaat Braziliaans avontuur af ondanks akkoord'

Gepubliceerd: donderdag 12 juli 2018 om 22:25do 12-07-2018 om 22:25

Het Braziliaanse Flamengo heeft met Besiktas een akkoord bereikt over de transfer van Ryan Babel, meldt De Telegraaf donderdagavond. De 31-jarige Oranje-international lijkt echter liever in Turkije te willen blijven.

Flamengo heeft zeven miljoen euro over voor de geboren Amsterdammer en Besiktas is bereid om Babel voor dat bedrag te laten gaan. Babel lijkt een verhuizing naar Rio de Janeiro echter niet te zien zitten. De aanvaller is sinds het aantreden van bondscoach Ronald Koeman een vaste waarde binnen de Oranje-selectie en is volgens De Telegraaf bang om uit beeld te raken. Zaakwaarnemer Winnie Haatrecht heeft inmiddels aan Voetbal International medegedeeld dat de deal niet doorgaat.

De gesprekken tussen Flamengo en Besiktas zijn nu al enkele weken gaande, maar eindigen hiermee in een anti-climax. Babel speelt sinds januari 2017 voor Besiktas en groeide in Istanbul uit tot een vaste waarde. De oud-Ajacied heeft nog een contract tot het einde van het seizoen.

Poll

Wat kan Babel het beste doen?

(1118 stemmen)

Plaats een reactie

Midden-Noord +94681
donderdag 12 juli 2018 om 22:31
Voor de sfeer hoef je het niet te doen. Bij Fener gaat het er nog fanatieker aan toe.
Vind ik leuk
"Mimi" +23684
donderdag 12 juli 2018 om 22:35
Hij speelt wel bij Besiktas ;)
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
donderdag 12 juli 2018 om 22:37
Hahaha, scherp man.

Slaap lekker.
Vind ik leuk
"Mimi" +23684
donderdag 12 juli 2018 om 22:51
Waar woon jij dan weer tegenwoordig waarom het zo laat zou zijn?
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
vrijdag 13 juli 2018 om 08:07
Ik woon nog steeds op dezelfde plek en het is hier een uurtje later. Voorlopig blijf ik hier wel, heb het naar m'n zin. Hoop dat mijn volgende bestemming Moskou zal gaan worden (ruim uurtje vliegen hier vandaan). ;-)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 08:07]
Vind ik leuk
"Mimi" +23684
vrijdag 13 juli 2018 om 12:48
Haalf twaalf slapen. Lekker man :P
Niet vrij?
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
vrijdag 13 juli 2018 om 12:52
Ik werk voor mezelf dus kan werken wanneer ik wil. ;-)
Vind ik leuk
kerel +2326
donderdag 12 juli 2018 om 22:33
Direct op vliegtuig stappen..
Vind ik leuk
Come on Utreg +29011
donderdag 12 juli 2018 om 22:34
Niet lekker voor Babel dat zijn werkgever hem het liefst wil verkopen.. is hij mooi klaar mee. Benieuwd hoe Besiktas met Babel omgaat als hij Flamengo weigert..
Vind ik leuk
Gudoeman +312
donderdag 12 juli 2018 om 22:36
Groot gelijk jongen!!! Blijf maar lekker in Turkije
Vind ik leuk
JonathanAjax +9430
donderdag 12 juli 2018 om 22:43
Bryan Babbel maakt er weer een zooitje van! Hij hoopt natuurlijk op de koopwoede van Overmarsje...
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 22:56
Bryan? Je bedoelt Ryan maat.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3317
vrijdag 13 juli 2018 om 06:08
Babbel ?
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 06:43
Knabbel & Babbel duh!?
Vind ik leuk
J R Riquelme +1367
vrijdag 13 juli 2018 om 09:26
😂😂😂

Je maakt er zelf een zooitje van.
Bryan Babbel😂

En dat voor een Ajacied
Vind ik leuk
TheWatcher +175
donderdag 12 juli 2018 om 22:48
Gun hem zeker een mooie transfer binnen Europa. Denk dat het voor de subtop van de Bundesliga nog best een leuke speler kan zijn
Vind ik leuk
MiloZandt +2009
donderdag 12 juli 2018 om 22:58
Maar dan hadden ze toch ook niet hoeven onderhandelen?
Vind ik leuk
Kopstootje +9537
donderdag 12 juli 2018 om 23:06
De carnaval is er in ieder geval wel beter.
Vind ik leuk
kerel +2326
donderdag 12 juli 2018 om 23:17
Vrouwen ook..
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 23:08
"De gesprekken tussen Flamengo en Besiktas zijn nu al enkele weken gaande, maar eindigen hiermee in een anti-climax".

Dat is dan het resultaat van een Babelonische spraakverwarring.
Vind ik leuk
mba4u2c +3589
vrijdag 13 juli 2018 om 00:43
Zou een aardige back up aanvaller voor Feyenoord kunnen zijn...
Vind ik leuk
yuuup +10388
vrijdag 13 juli 2018 om 05:27
Alle Turken wel. Maar Babel is natuurlijk geen Turk.
Vind ik leuk
Smithsonian +41127
vrijdag 13 juli 2018 om 06:08
Alsof wij afhankelijk zijn van babel..
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 11:34
Leven in het mekka van voetbal is wel supergaaf hoor. Dat zou ik never nooit laten lopen als ik in zijn schoenen stond.
Vind ik leuk
AVDV +1216
vrijdag 13 juli 2018 om 13:46
Ik snap Besiktas in deze niet zo. Hij is basisspeler en regelmatig belangrijk. Waarom dan per se willen verkopen?
Bied hem een nieuw contract aan en probeer weer kampioen te worden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws