Ajax incasseert vijf goals en verliest Bandé met 'ogenschijnlijk zware blessure'

Ajax incasseert vijf goals en verliest Bandé met 'ogenschijnlijk zware blessure'

Gepubliceerd: vrijdag 13 juli 2018 om 16:46vr 13-07-2018 om 16:46

Een jeugdig Ajax heeft vrijdagmiddag een nederlaag geleden tegen Anderlecht. De Belgische topclub was in een doelpuntrijke wedstrijd met 3-5 te sterk. Hassane Bandé moest de strijd geblesseerd staken.

Ajax en Anderlecht troffen elkaar op De Toekomst. Beide ploegen traden aan met de spelers die vrijdagavond niét negentig minuten in actie komen in het Olympisch Stadion, waar Ajax en Anderlecht vanaf 19.30 uur de degens kruisen. Kaj Sierhuis (tweemaal) en Jurgen Ekkelenkamp maakten de doelpunten namens de Amsterdammers. Ryota Morioka (tweemaal), Edo Kayembe, Knowledge Musona en Mohamed Dauda scoorden voor Anderlecht.

Op de officiële website bevestigt Ajax dat Hassane Bandé in de eerste helft geblesseerd raakte. De Amsterdamse club meldt dat hem om een 'ogenschijnlijk zware blessure' gaat. De Ajax-aankoop kreeg een harde tackle te verwerken en moest per brancard het veld verlaten. Het is nog niet bekend hoe ernstig de blessure van Bandé is. In België wordt gerept over 'mogelijk twee maanden'.

Opstelling Ajax: Van Leer, Bakboord, Botman (45. Pasquali), Ekkelenkamp, Kemper (46. Owusu), Botman (45. Pasquali); Gravenberch, D. de Wit (70. Jensen), Bijleveld; Bandé (11. Nunnely), Sierhuis, Lang (75. Kuhn).

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 16:48
wie verliest er nou in godsnaam met 5-3 van anderlecht...................
Vind ik leuk
Dexterinho +1310
vrijdag 13 juli 2018 om 16:49
Geen idee! werd mij ook niet helemaal duidelijk uit het artikel ;)
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
vrijdag 13 juli 2018 om 16:50
Leed dan ook het artikel!
Vind ik leuk
Clown123 +553
vrijdag 13 juli 2018 om 16:53
Moet je weer likes scoren?
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 16:59
was de melk weer zuur vandaag?
Vind ik leuk
040bovenaan +2024
vrijdag 13 juli 2018 om 17:01
Echte humor begrijpen ze niet.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1898
vrijdag 13 juli 2018 om 17:16
Een Brabander met humor? Weet je waarom de Brabantse nachten lang zijn? Omdat Brabo's te bang zijn om naar huis te gaan, want dan wordt er achter hun rug om geluld. Dat zijn Brabo's.
Vind ik leuk
040bovenaan +2024
vrijdag 13 juli 2018 om 17:20
Volgens mij heeft Stratum gelijk. De melk is echt zuur en de vissen happen zeer goed......
Vind ik leuk
MOKUM*** +1898
vrijdag 13 juli 2018 om 17:23
Niet gaan jij bakken. Eindhoven, de meest troosteloze stad van NL, daar is Spoordonk bruisend bij vergeleken.
Vind ik leuk
Stranger +6270
vrijdag 13 juli 2018 om 17:38
goh joh heb je lang moeten zoeken in een atlas? Of kom je misschien zelf uit Brabant! Ik zou zeggen verloochen je roots niet jongen!
Vind ik leuk
MOKUM*** +1898
vrijdag 13 juli 2018 om 18:17
Nou nee, maar wanneer ik het BRUIZENDE Mokum ff zat ben, dan ga ik wel eens een beetje nostalgie oppikken in het leuke Oirschot, en overnacht ik in het slaperige Spoordonk.
Vind ik leuk
Stranger +6270
vrijdag 13 juli 2018 om 18:57
O ben je er zo een. Iemand die een dikke bak huurt en dan de blitz probeert te maken. En dan maandag op het fietsje weer naar de lopende band ( niets mis mee) of ( dat zal het wel zijn) de sociale dienst!
Vind ik leuk
MOKUM*** +1898
vrijdag 13 juli 2018 om 23:36
Blijf maar stoer doen vreemdeling. Zonder de randstad woonden jullie nog onder de grond.
Vind ik leuk
Stranger +6270
zaterdag 14 juli 2018 om 01:08
Ik neem aan dat je daar een onderbouwing voor hebt.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1898
zaterdag 14 juli 2018 om 09:20
Jazeker,
kijk maar eens rond in je mooie Brabant, er zijn niet voor niets zoveel mensen weggetrokken naar de randstad. En welke onderbouwing heb jij voor een dikke bak en een uitkering? Gewoon een Punto en 43 jaar aan het werk, met veel plezier.
Vind ik leuk
Stranger +6270
zaterdag 14 juli 2018 om 14:34
Ik zou zeggen kijk even naar de migratie van Brabant en dan zie je dat de laatste jaren een overschot is aan migranten ! In de jaren vanaf 2010 tot 2015 vertrokken er inderdaad meer mensen dan er binnen kwamen . Kijk je naar de ontwikkeling vanaf 1980 dan slaat je opmerking helemaal nergens op.
Verder bestaat de randstad en Amsterdam in het bijzonder alleen bij de gratie van de provincien en van Brabant in het bijzonder.
Kijk naar de voedselvoorziening en de grote tech. Bedrijven zoals ASML, van de lande en VDL.
Dan hebben we het nog niet over Organon die door Wijers ( nog commissaris bij Ajax volgens mij) verkwanseld werd waardoor heel veel
Kennis wegvloeide.

Wat die grote bak betreft ik zeg ook dat je hem gehuurd hebt;-)
Vind ik leuk
MOKUM*** +1898
zaterdag 14 juli 2018 om 17:08
Voedselvoorziening? De Beemster, Haarlemmermeer. ASML??? VDL??? ASML drijft op expats, VDL is een zeer handige ondernemer, waar ik veel respect voor heb, want deze familie doet alles met eigen poen. Heeft van DAF weer een bloeiende onderneming gemaakt bijvoorbeeld. En waarom denk jij dat Philips zijn hoofdkantoor naar Mokum heeft verplaatst. Uitstraling!!!!! Nou stoppen maar een keer. Ik ben trots op Mokum (is wat anders dan Ajax), en jij bent trots op Brabant. Ik kom graag in Brabant vanwege de rust, maar blijf in hartje Mokum wonen op 500m van mijn geboortehuis.
Vind ik leuk
Stranger +6270
zaterdag 14 juli 2018 om 21:06
Ieder zijn ding. En als je er geboren en getogen bent dan kan het niet anders. Ik neem alle slechte dingen terug die ik gezegd heb. Ik dacht echter dat je zo'n vertrokken provinciaal was die zich meer Amsterdammer vindt dan de echte Amsterdammer of Rotterdammer of welke grote stad bewoner in de randstad ook;-)
En eigenlijk ben ik niet zo trots op Brabant hoor. Ik vind het (waar ik woon) een goede plaats. Maar er zijn voldoende plaatsen in Brabant waar ik zeker niet zou willen wonen.
En als ik ergens graag zou willen wonen zou dat in Julianadorp zijn op de middenvliet waar ik geboren ben.
Iets heel anders dan Brabant ,toch;-)
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 19:36
bruiZende ? serieus?
Vind ik leuk
MOKUM*** +1898
vrijdag 13 juli 2018 om 23:34
Ja toch een Brabantse boer met enige kennis van NL grammatica gevonden. Zoon noemen jullie zeur, maar Toon mag ik geen Teun noemen.
Vind ik leuk
Wzpwzdab +134
vrijdag 13 juli 2018 om 17:54
Troosteloos zijn jullie met het getreur over een bepaalde speler en een arts
Vind ik leuk
MOKUM*** +1898
vrijdag 13 juli 2018 om 18:14
En jij bent een hele debiele boer.
Vind ik leuk
Wzpwzdab +134
vrijdag 13 juli 2018 om 18:35
Jij stinky
Vind ik leuk
040bovenaan +2024
vrijdag 13 juli 2018 om 18:01
Hahaha. Prachtig dit.
Vind ik leuk
Stranger +6270
vrijdag 13 juli 2018 om 17:31
Blijkbaar doen dat de Amsterdammers dan ! Die de sfeer komen bederven met het idee dat ze op de wallen zijn en met hun platte humor leuk denken te zijn!
Vind ik leuk
MOKUM*** +1898
vrijdag 13 juli 2018 om 18:18
Nee dat doen de provincialen in Mokum, die het geschreeuw en gelal en het knijpen van de kat in het donker gewoon zijn. Katholieke schijnheiligen. Ben jij toevallig ook gekieteld door mijnheer Pastoor?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 18:29]
Vind ik leuk
Wzpwzdab +134
vrijdag 13 juli 2018 om 18:36
Je bedoeld je vader die was toch pastoor voor kleine kinderen
Vind ik leuk
MOKUM*** +1898
vrijdag 13 juli 2018 om 18:40
Jazeker, en die heeft je ouwe moer aan haar plassertje gezeten. En je moer bleek een omgekeerde worstenmachine, er ging een worst in, en er kwam een varken uit.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 18:41]
Vind ik leuk
Wzpwzdab +134
vrijdag 13 juli 2018 om 19:25
Nee jou pa zat aan kinderen
Vind ik leuk
Stranger +6270
vrijdag 13 juli 2018 om 18:53
Nee zo'n Amsterdamse jeugdleider probeerde het. Je weet wel van die club die het in de doofpot probeerde te stoppen!
Vind ik leuk
El Cazador +8575
vrijdag 13 juli 2018 om 17:56
die heb ik vaker van gelezen, kom eens met nieuwe one-liners, San Miguel
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 17:58
ze geven er ook zo vaak aanleiding toe he....
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 18:07
Heerlijk altijd jou reactie. Wat zou deze site zijn zonder jou 😂
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 18:08
een stuk minder levendig?
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 18:10
Dat is 1 ding wat zeker is.
Vind ik leuk
slaski +2307
vrijdag 13 juli 2018 om 16:53
Ze hadden wel het meeste balbezit hoor. Dat je het even weet.
Vind ik leuk
040bovenaan +2024
vrijdag 13 juli 2018 om 18:02
Dat geloof ik graag
Vind ik leuk
#Keizerout +41185
vrijdag 13 juli 2018 om 16:53
Ik ben wel heel blij dat ik jullie er niet om heb uitgelachen
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 16:53
Matchfixing kan niet anders:) 2 x bestaat gewoon niet.
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1126
vrijdag 13 juli 2018 om 16:56
Heerlijk zo'n reactie....en ook mooi dat bepaalde jongens er serieus op ingaan en het verband plus de ironie niet begrijpen ha,ha. Leuk Stratum!
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 17:00
velen hier snappen het nog steeds niet
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1126
vrijdag 13 juli 2018 om 17:08
Zal ook wel een beetje met leeftijd te maken hebben,schat ik zo in....
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 17:11
die indruk heb ik ook vaak zeker in deze maanden
Vind ik leuk
Lucatonio +2105
vrijdag 13 juli 2018 om 16:56
Jong Ajax verliest daar van. Lekker belangrijk.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1960
vrijdag 13 juli 2018 om 17:21
Ach maak je niet druk sommige gasten denken hiero alleen maar aan Ajax omdat hun eigen zielige club niks voorsteld en dat VP de moeite niet neemt om iets over hun miezerige club te melden
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 16:58
Jong Ajax, Haha jij bent er ook altijd als eerste bij om op Ajax te reageren weet je zeker dat je niet stiekem voor onze mooie club bent stratum ?
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 16:59
ja
Vind ik leuk
JanTa48 +7180
vrijdag 13 juli 2018 om 17:03
Het veredeld A1 van Ajax. Nog knap dat deze jonkies er 3 weten in te prikken.
Vind ik leuk
John M. +5046
vrijdag 13 juli 2018 om 17:03
Ajax
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 17:04
goh zoiets doe je toch niet
Vind ik leuk
John M. +5046
vrijdag 13 juli 2018 om 17:09
Was, denk ik, geen opzet.
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 17:10
oke dan is het ze vergeven voor deze en vele volgende keren....
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1960
vrijdag 13 juli 2018 om 17:18
Psv
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 17:19
toch?
Vind ik leuk
AllAdIn +22316
vrijdag 13 juli 2018 om 17:18
Wij! ;-)
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 17:20
wij ok...
Vind ik leuk
AllAdIn +22316
vrijdag 13 juli 2018 om 17:22
Dat wist ik niet, maar las het net ja..
Vind ik leuk
SimonSays +6876
vrijdag 13 juli 2018 om 17:37
Toch een Ajacied die eerst leest voordat die volgeschoten met rode vlekken reageert, chapeau!
Vind ik leuk
AllAdIn +22316
vrijdag 13 juli 2018 om 17:45
Hahahaha, ik doe gewoon niet mee aan dat kinderachtige gedrag dat je over en weer voorbij ziet komen.
Vind ik leuk
Hugo59 +2156
vrijdag 13 juli 2018 om 17:29
Psv
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 17:32
je verwacht het niet .....
op moeten zoeken of een hulplijn ingeschakeld?
Vind ik leuk
Hugo59 +2156
vrijdag 13 juli 2018 om 17:33
Nee hoor, is nog geen 2 weken geleden volgens mij.
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 17:36
van een memo blaadje dus?
Vind ik leuk
Hugo59 +2156
vrijdag 13 juli 2018 om 17:42
Nee
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 17:43
helemaal zelf onthouden , verdomd knap van je
Vind ik leuk
Counterattack +11383
vrijdag 13 juli 2018 om 17:34
Jij hebt goed opgelet, stratumseindje.
Vorige week was het 5-3 voor Anderlecht, thuis.
Maar nu is het 3-5 voor Anderlecht, uit.
Nu Feyenoord nog en dan kan iedereen weer los op elkaar. :-)
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 17:35
ik kies zo mijn momenten......
Vind ik leuk
Gizmo +3773
vrijdag 13 juli 2018 om 19:27
Helaas op de verkeerde topics
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 19:29
wel nee joh je ziet toch het resultaat zelf
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 17:35
Ajax jeugd. Of kun je niet lezen. Vanavond A- ploeg dumbo....
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 17:37
goed zo opa ,ga er ff serieus op in......
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 17:40
Doe ik. Fijne avond nog.
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 17:41
eensgelijks
Vind ik leuk
Counterattack +11383
vrijdag 13 juli 2018 om 17:50
Flipper lag in het water, is zelf nog nat achter de oren.
Heerlijk dat hij dan meteen begint met dumbo... niveau 0..
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 17:52
je wil het misschien niet geloven maar naar eigen zeggen is ie 70 jaar .....
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 18:04
Nee hoor 60 jaren jong . En lust ook nog steeds een biertje.
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 18:05
doe je goed
Vind ik leuk
Counterattack +11383
vrijdag 13 juli 2018 om 19:41
flipper is ook uit de jaren 70.
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 17:37
Ajax
Vind ik leuk
MagicFeeling +4077
vrijdag 13 juli 2018 om 17:43
Prutsers ook bij Ajax en PSV....
Vind ik leuk
El Cazador +8575
vrijdag 13 juli 2018 om 17:55
@Stratumseind weer lekker super goedkoop scoren bij je mede psv fans over de rug van de rijkste club van NL Ajax.
Daarmee maak je de rivaliteit tussen beiden clubs alleen maar groter en agressiever. We halen onze sportieve gram wel!!!!!!
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 18:04
succes ermee , ik hoop voor je dat je echt zo oud gaat worden dan
Vind ik leuk
pietprecies +10195
vrijdag 13 juli 2018 om 17:56
Je bent er volgens goed PSV gebruik weer als de kippen bij om je op een Ajax topic te fappen.

Wees gerust, het was een potje lamme vs blinde (reserves).

Daarentegen verloren de “heul veel goei” van PSV aka de basis ook met 5-3 van Anderlecht dus komt “heeuuulemaal” goed dit seizoen.
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 17:59
gelukkig mar ik was al bang dat iedereen weer ging roepen net als vorig seizoen dat we vierde of vijfde gaan worden
Vind ik leuk
El Cazador +8575
vrijdag 13 juli 2018 om 18:23
je vraagt erom zesde of zevende, hihihihihihi
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 19:27
waarom niet gelijk een degradatie kandidaat?
Vind ik leuk
Antikunstgras +13804
vrijdag 13 juli 2018 om 17:58
Wie laat jou in godsbaam toe op dit forum...
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 18:02
Och gut kijk nou , heel diemen schudde al op zijn grondvesten over 1 zinnetje en een uur na de kermis komt spuit 11 ook nog ff aan zetten.

Waar moet het in godsBaam met jullie naar toe?

Vind ik leuk
El Cazador +8575
vrijdag 13 juli 2018 om 18:25
Op naar 300 miljoen en een failliete club in Eindhoven centrum
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 19:24
Dan vragen we gewoon de gemeente weer om hulp en pakken weer een schaaltje

dissen is een gave , niet voor iedereen weggelegd
Vind ik leuk
Antikunstgras +13804
vrijdag 13 juli 2018 om 19:22
godsBaan? Laat maar, voor midden-noord is meer hoop en voor hem is er al bijna niets..
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 19:26
"Antikunstgras +11797 vrijdag 13 juli 2018 om 17:58Wie laat jou in godsbaam toe op dit forum..."
Godsbaam een verdomd mooi woord en helemaal zelf verzonnen zeker?


voor jou komt elke vorm van hoop en of hulp dan te laat......
Vind ik leuk
Antikunstgras +13804
vrijdag 13 juli 2018 om 19:52
Eindelijk, voor de eerste keer heb je zelfkennis met een uittreksel uit je biografie
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 20:38
zo en dat zonder gods baam, knap
Vind ik leuk
Antikunstgras +13804
vrijdag 13 juli 2018 om 21:25
Er zijn er nog altijd die het minder slecht dan jou doen.
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 21:26
de B zit ook zo verdomd dicht naast de N....
Vind ik leuk
Antikunstgras +13804
vrijdag 13 juli 2018 om 21:33
Ja nu zie ik het in jou reactie. Je gooit ze idd door het hele bericht heen. Lastig voor jou he?
Vind ik leuk
Foebele +53585
vrijdag 13 juli 2018 om 18:23
Het tweede elftal van Ajax tijdens een nietszeggend potje in de voorbereiding.
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 19:22
foeb komop he jij toch niet?
Vind ik leuk
Foebele +53585
vrijdag 13 juli 2018 om 19:38
Heb je gezien wie er speelde? Van Leer, Bakboord, Botman (45. Pasquali), Ekkelenkamp, Kemper (46. Owusu); Gravenberch, De Wit (70. Jensen), Bijleveld; Bandé (11. Nunnely), Sierhuis, Lang (75. Kuhn).

Allemaal spelers die voor Jong Ajax gaan uitkomen komend seizoen. De wedstrijd die nu gespeeld wordt is veel belangrijker om een beeld te krijgen van hoe we er voor staan.
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 19:42
nee en dat boeit me ook 3x niks. ik dacht dat jij 1 van degene was die mij zo ongeveer wel door had wanneer ik lulkoek uit kraam en wanneer niet .
Bovendien zie je hopelijk ook de ironie in mijn ene zinnetje want ons halve eerste kreeg er ook met 5-3 klop van dus....
Ik had verwacht dat jij er wel doorheen zou prikken
Vind ik leuk
Foebele +53585
vrijdag 13 juli 2018 om 20:07
Ja, dat weet ik toch vriend! ;-)

Dat PSV met 5-3 heeft verloren hoorde ik de commentator net zeggen, dus pas toen viel het kwartje bij mij! hahaha.
Vind ik leuk
Molukker +140
vrijdag 13 juli 2018 om 18:27
Zullen we om 19:30 nog een keer weer zien
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 22:29
en?
Vind ik leuk
Molukker +140
zondag 15 juli 2018 om 11:45
Leuk he, open deuren intrappen
Vind ik leuk
stratumseind +190936
zondag 15 juli 2018 om 15:36
jullie zetten m zelf iedere keer wagenwijd open dus.....
Vind ik leuk
Arie Haan +1420
vrijdag 13 juli 2018 om 18:32
Goed voorbeeld doet volgen.. ;-)
Vind ik leuk
Zultkop +6368
vrijdag 13 juli 2018 om 18:44
Als je het artikel beter leest had je geweten dat het Ajax was dat verloor
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 18:47
Ajax
Vind ik leuk
Bals +386
vrijdag 13 juli 2018 om 19:22
Ten Hag dus
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 19:31
Ajax! De godenzonen
Vind ik leuk
Counterattack +11383
vrijdag 13 juli 2018 om 20:30
Daarom gelooft er niemand meer in god.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1623
vrijdag 13 juli 2018 om 20:21
GOT EM, trollertje hoor die stratum
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 20:35
kwestie vanadapteren
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1623
zaterdag 14 juli 2018 om 12:58
😆🖒
Vind ik leuk
Lulookmee +1392
vrijdag 13 juli 2018 om 20:30
Alleen de echte ned. Topploegen
Vind ik leuk
SG8 +290
vrijdag 13 juli 2018 om 21:27
Wie hecht er nou in godsnaam zoveel waarde aan een oefenpotje.................
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 21:28
scrol een half uur lang naar boven en je weet het
Vind ik leuk
zaterdag 14 juli 2018 om 11:43
Ajax dus.
Vind ik leuk
pico323 +7270
zaterdag 14 juli 2018 om 15:57
triest eigenlijk dat ze daar een like voor geven.
Vind ik leuk
Blijkbaar +148
zondag 15 juli 2018 om 13:30
Wie speelt er nou in godsnaam met 1-1 gelijk tegen neuchatel.
Vind ik leuk
stratumseind +190936
zondag 15 juli 2018 om 15:32
de originaliteitsprijs is al vergeven maar je had vast niet anders verwacht
Vind ik leuk
ArieBombarie +42148
vrijdag 13 juli 2018 om 16:49
Geen idee of dit te volgen was, maar heeft iemand dit gekeken?
Ik ben voornamelijk erg nieuwsgierig naar Kuhn, een kwartiertje meegespeeld zie ik...
Vind ik leuk
Yuri +3581
vrijdag 13 juli 2018 om 16:49
Snap nou niet waarom Jong Ajax al die oefenwedstrijden moet spelen.
Vind ik leuk
2cents +58923
vrijdag 13 juli 2018 om 16:50
Met 3 en de tweede helft zelfs maar 2 verdedigers spelen, dat is wel een beetje vragen om problemen.
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 16:50
Zo te zien staat paulus te testen uit welke hoek de wind komt..... de man houd ook echt alles in de gaten.....
Vind ik leuk
2cents +58923
vrijdag 13 juli 2018 om 16:53
Ik was al even bang dat hij een Löwtje gedaan had.
Vind ik leuk
John M. +5046
vrijdag 13 juli 2018 om 17:12
De profeet Paulus houdt hier een preek.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23439
vrijdag 13 juli 2018 om 17:15
Het blijft een proces
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 16:50
Anderlecht had net wat meer lopende mensen op het veld.
Vind ik leuk
Nenam-til +2402
vrijdag 13 juli 2018 om 16:52
Een heel jong Ajax, maar was wel een leuke pot. Anderlecht heeft wat met 5-3;)
Onze vrienden van Anderlecht, ik ga zo naar die sfeer toe en Ajax zien op meer oorlogssterkte;) ik hoop een leuke goede pot te zien.

Iedereen een fijne dag/avond!

En zeer vervelend voor Bandé snap niet dat daar zo lacherig over werd gedaan, een blessure is altijd klote!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 16:52]
Vind ik leuk
fr1963 +4020
vrijdag 13 juli 2018 om 17:10
En Anderlecht? Speelde toch ook met het B-team? Vanavond is het A tegen A.
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 16:53
Nog nergens kunnen lezen waar het om gaat: Knie? Spierblessure? Kuit?

"Op het oog gezien een zware blessure en twee maanden out"

Wat een gebrek aan nieuws
Vind ik leuk
fr1963 +4020
vrijdag 13 juli 2018 om 17:04
Nee, Kuyt is fit!
Vind ik leuk
Counterattack +11383
vrijdag 13 juli 2018 om 20:31
Kuitbeen breuk en enkelband gescheurd.
Vind ik leuk
Het Brein +4679
vrijdag 13 juli 2018 om 16:53
Won Anderlecht ook niet met 5-3 van PSV laatst?
Vind ik leuk
stratumseind +190936
vrijdag 13 juli 2018 om 17:09
ssssssst moet jij nou altijd alles verpesten hier op vp?
Vind ik leuk
Het Brein +4679
vrijdag 13 juli 2018 om 18:07
Het brein onthoudt..
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1126
vrijdag 13 juli 2018 om 16:53
Even een vraagje aan de ajacieden hier: "Wie is/zijn de grootste talenten in dit team?" En dan bedoel naast Sierhuis,want die ken ik wel.
Vind ik leuk
Yuri +3581
vrijdag 13 juli 2018 om 16:56
Gravenberch, Jensen en Kühn. Verder is het niet veel.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 16:57]
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1126
vrijdag 13 juli 2018 om 17:01
OK,thanks voor de info.En Noa Lang? Komt bij ons vandaan en had grootse plannen dit seizoen,las ik in een interview. Komt hij ook te kort,denk je? En ben benieuwd naar die de Wit,een maat van mij vertelde mij circa 2 jaar geleden dat hij een echt talentje was. Kan je me over die 2 iets vertellen?
Vind ik leuk
Yuri +3581
vrijdag 13 juli 2018 om 17:05
De Wit is een werkertje gaat Ajax 1 niet halen. Noa Lang is een twijfelgeval al is Ten Hag wel gecharmeerd van hem.
Vind ik leuk
El Cazador +8575
vrijdag 13 juli 2018 om 18:29
Ten Hag is al snel van iemand gecharmeerd, nick name is dan ook Stevie Wonder
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 17:21
Enkel die samen met sierhuis potentie hebbeb op Ajax 1 zijn jensen gravenberch kuhn en nunnely
Twijfelgevallen: ekkelenkamp en noa lang.

Vind ik nunnely en sierhuis meeste potentie hebben.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1623
zaterdag 14 juli 2018 om 13:01
Gravenberg, nunely, bakker vind ik toch wel uitblinkers
Vind ik leuk
Maxx Jw +1338
vrijdag 13 juli 2018 om 16:56
Gaat weer fantastisch met onze Nederlandse clubs...zijn slechts oefenwedstrijden, maar toch.
Vind ik leuk
Downvalley +273
vrijdag 13 juli 2018 om 16:57
Fijn om een speler eruit te schoppen tijdens een oefenpotje.
Als je dat wilt doen moet je gaan kickboksen.
Maar goed.... weer een mooi resultaat van Ajax.
Hebben nog niet veel gewonnen deze voorbereiding.
En dan kun je wel zeggen "een oefenwedstrijd wil niets zeggen" , maar als je veel oefenwedstrijden niet wint, dan zie ik het niet zo rooskleurig in voor ten Hag.
Ben zeer benieuwd of hij de kerst gaat halen.... daar heb ik mijn twijfels over.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 16:57]
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1126
vrijdag 13 juli 2018 om 17:10
Ten Hag gaat de Kerst wel halen,.......maar wel thuis en niet meer als trainer van ajax
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 17:23
Ach ze hebben deze voorbereiding wel wat gewonnen.

Onder bosz wonnen ze niks en haalden ze de finale, zouden ze nu die finale miss winenn?
:+)
Vind ik leuk
Alisteas +398
vrijdag 13 juli 2018 om 16:58
Zo zie je maar dat Belgische competitie daarom beter is dan Nederlands. Dat is realiteit. België heeft inhaalslag gemaakt op Nederland.
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 16:58
Hahahah gaat lekker met de godenzonen
Vind ik leuk
Come on Utreg +28909
vrijdag 13 juli 2018 om 17:00
5-3? Aparte uitslag. Speelde Anderlecht ook met een 'jeugdig' elftal?
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 17:01
Pasquali had wel een druk middagje. Maar dit was vooral jong ajax dus uitslag zegt niet heel veel. Wel lekker voor Sierhuis dat hij er weer 2 inlegt.
Vind ik leuk
fr1963 +4020
vrijdag 13 juli 2018 om 17:06
Het was ook Jong Anderlecht....dus gewoon weer een flinke nederlaag!
Vanavond staan de "toppers"op het veld. Ben benieuwd!
5-3 voor ajax denk ik.
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 17:16
Een flinke nederlaag nog wel. Anderlecht is ook een club met een goede opleiding, dus dat je daar op een zonnige vrijdagmiddag van verliest kan gebeuren. Vanavond moeten het “echte” Ajax het laten zien.
Vind ik leuk
G.Kopf +4326
vrijdag 13 juli 2018 om 17:18
Ik vraag me af wat zo een voorbereiding nou voor nut heeft tot nu toe, de enige die spelen zijn jeugd en wat wissels.
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 17:23
Zo balanceer je een team uit logisch toch?
Vind ik leuk
G.Kopf +4326
vrijdag 13 juli 2018 om 17:27
Aha
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 17:23
Gelukkig zijn wij geen provincie club en kunnen wij dit verlies goed opvangen. Sterkte Bandé. Daarbij je bent bij de beste club van Nederland. Je zal goed en warm worden behandeld. WZAWZDB
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 17:25]
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 17:25
Psv en ajax verliezen allebei met 5-3 van anderlecht illuminatie??
Vind ik leuk
Muscles +1394
vrijdag 13 juli 2018 om 17:34
Gewoon een doelpuntrijke wedstrijd waar jonge spelers kunnen doorbreken of niet. Het echte Ajax 1 gaat nog spelen en zal later in Engeland wedstrijdritme moeten opdoen. Laat de haatdragende Ajax haters maar praten. Als je haat voor een club groter is dan de liefde voor je eigen club, ben je een geboren verliezer
Vind ik leuk
SimonSays +6876
vrijdag 13 juli 2018 om 17:49
Heb je ook liefdevolle haters dan?
Vind ik leuk
fr1963 +4020
vrijdag 13 juli 2018 om 18:40
Anderlecht 1 doet ook mee vanavond....vanmiddag B team tegen B team....
Maar deze zal het Ateam vast winnen met 5-3
Vind ik leuk
AfcaJB +213
vrijdag 13 juli 2018 om 17:37
Van leer toont wederom zijn klasse....
Vind ik leuk
johnz27 +74
vrijdag 13 juli 2018 om 17:42
Heb het idee dat Van Leer ook een beetje zijn carrière aan het verklooien is. Mooi een contract bij Ajax maar vrees dat hij nooit eerste keeper zal worden. Als ik zie wat voor vliegenvangers bij andere clubs onder de lat staan. Met zijn Roda-vorm is hij een meerwaarde voor iedere subtop per.
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 18:00
Lekker Jong elftal
Vind ik leuk
El Cazador +8575
vrijdag 13 juli 2018 om 18:03
Bij gebrek aan een beetje (fatsoenlijk) PSV nieuws hier op VP komt de PSV azijnzeikers als wespen op de zoeter Ajax verhalen af om hinderlijk en kinderlijk te prikken, mag lijen dat de pisvee fans 2 x op hun snuit gaat tegen ons en hard.
Vind ik leuk
Fritske01 +4756
vrijdag 13 juli 2018 om 18:53
Wind je niet op.
Beter nu systemen en samenstellingen uitproberen dan in CL of competitie. Winst/verlies is toch totaal niet interessant.
Vind ik leuk
Willy85 +4
vrijdag 13 juli 2018 om 18:47
Die verdediging is niet om aan te gluren
Vind ik leuk
Fritske01 +4756
vrijdag 13 juli 2018 om 18:52
Maar, Ajax heeft nu ook een marcello'ke
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 18:54]
Vind ik leuk
B3v3r +764
vrijdag 13 juli 2018 om 19:00
Lekker belangrijk die oefenpotjes... jammer van de blessure
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 19:10
Gaat wel lekker met die kale stakker. Hoop voor hem dat blind en tadic hem zullen redden. Echt 0,0 vertrouwen in deze proleet. Dit seizoen gaat t m weer niet worden. Volgend seizoen bosz terughalen Michael diklip vanaf de winter aan t roer. Hoop echt dat ik er gruwelijk naast zit... En waarom 2 weken de cruciale wedstrijden nog met knulletjes spelen. Word het niet eens tijd dat je een team begint te smeden?! Goalie en sierhuis zijn bij mij de enige bekende de rest heeft Gvd net eindexamen gedaan. En dan verlies je van een stel gasten die net vanaf de boot uit Afrika komen.
Van leer 2e keep.. ook geen fan van. Lekker bij de a junioren zetten en leren keepen. Die kleine gespierde Griekse laaf als 2e en als 3e valt er vast wel een pukkelbreintje uit de jeugd te pakken.
Snap echt niet waar dat vertrouwen van mijn mede Ajacieden vandaan komt in deze man.
Onduidelijk, niks bewezen, naast Utrecht altijd als wingman gewerkt. En verliezen van RSC Akaboekoe en wel 2 fucking weken voor je moet vlammen.
Na die verloren EL finale was ik ziek en blijkbaar moet ik ziek blijven voor 2 seizoenen.
Werkt de leiding eindelijk mee, heb je nog steeds die mafkees voor die groep staan.
MAARGOED.
Vind ik leuk
El Cazador +8575
vrijdag 13 juli 2018 om 22:06
Volgend seizoen, na Strum Graz zit FdB er weer dat is volgens mij al beklonken met Sarretje en Marc netto, zelfs Scholletje heeft zijn fiat gegeven
Vind ik leuk
Gizmo +3773
vrijdag 13 juli 2018 om 19:16
Bakboord !!

Speelt die vanaf links ?
Vind ik leuk
Brunt +254
vrijdag 13 juli 2018 om 19:32
Bakboord op links, zoals verwacht.
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 19:32
Als Daley Blind er eindelijk is zal het wel gaan draaien...… pffff hahahahah
Vind ik leuk
076Mike +348
vrijdag 13 juli 2018 om 19:33
Lopen er 2 tweelingen in dat elftal?

Botman en Botman werden na rust gewisseld voor Pasquali en Paquali.....
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 19:33
Het mag allemaal niks zeggen, maar we zien PSV verliezen van Belgen, Ajax verliest en Feyenoord verloor meende ik van een Zwitserse eerste divisieclub en de voorronden EL en CL staan aan de horizon. Je houdt je hart wel weer vast zo.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5104
vrijdag 13 juli 2018 om 20:12
Ten Hag zal wel roepen dat het 'fantastisch' was...
Vind ik leuk
zaterdag 14 juli 2018 om 14:31
En Ten Hag was weer uiterst tevreden: It aint over tull its euver!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws