Update: Cillessen lijkt optie minder te hebben: 'Geen sprake van interesse'

    Update: Cillessen lijkt optie minder te hebben: 'Geen sprake van interesse'

    Gepubliceerd: maandag 16 juli 2018 om 18:14ma 16-07-2018 om 18:14

    Jasper Cillessen staat open voor een vertrek bij FC Barcelona, maar enkel en alleen een absolute topclub kan hem verleiden om daadwerkelijk zijn koffers te pakken in Camp Nou. El Mundo Deportivo schrijft dat zaterdag. 

    Cillessen (29) is bij Barça al twee seizoenen op rij tweede keus achter Marc-André ter Stegen. Niets wijst erop dat trainer Ernesto Valverde komend jaar van standpunt verandert en dus wél voor de Oranje-goalie zal kiezen. Cillessen beseft dat het punt is gekomen dat hij móet gaan spelen.

    De afgelopen maanden werden onder meer Liverpool en AS Roma met hem in verband gebracht. Vooralsnog is het rustig rond Cillessen, maar El Mundo Deportivo weet dat de keeperscarrousel waarschijnlijk op korte termijn gaat draaien.

    Veel hangt af van Thibaut Courtois. Zodra de Belg door Chelsea is verkocht aan Real Madrid, moeten The Blues op zoek naar een nieuwe nummer één. Cillessen schijnt een kandidaat te zijn. Roma-goalie Alisson prijkt echter bovenaan de verlanglijst van Chelsea; als de Braziliaan naar Londen verkast, komt er juist in Rome een plek vrij voor Cillessen. 

    Update 16/7, 18.14 uur: Jasper Cillessen staat niet in de belangstelling van Liverpool. De Nederlandse doelman staat open voor een vertrek bij FC Barcelona om aan meer speeltijd te komen, maar is dus niet in beeld om Loris Karius te vervangen op Anfield. Dat meldt The Daily Mail.

    Poll

    Wat moet Cillessen doen?

    (4932 stemmen)

    Plaats een reactie

    Counterattack +10871
    zaterdag 14 juli 2018 om 20:50
    Is toe aan basisplaats in Engeland.
    Vind ik leuk
    tannat +13973
    maandag 16 juli 2018 om 18:18
    Bij Hull city?
    Vind ik leuk
    Luiehond +2104
    maandag 16 juli 2018 om 18:41
    Nee Bristol city!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 18:57
    Barcelona dreigt definitief de keeper van ballenvanger Cillissen te worden.
    Vind ik leuk
    deir712 +443
    maandag 16 juli 2018 om 20:10
    Maakt niet uit. Van Der Sar ging naar Fulham en raad eens wat er daarna gebeurde? ;-)
    Vind ik leuk
    Counterattack +10871
    maandag 16 juli 2018 om 23:27
    Werd voorzitter van Ajax?
    Vind ik leuk
    Counterattack +10871
    maandag 16 juli 2018 om 23:27
    Als rechts-back?
    Vind ik leuk
    Cookee +11291
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:47
    Maar dan moet je wel een 2e keeper hebben die wel een penalty kan stoppen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 20:50
    Eindelijk gaat hij weer wekelijks spelen op niveau
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17498
    zaterdag 14 juli 2018 om 21:34
    Op de bank bij Barca? Want op dit moment gaat hij nog nergens heen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:43
    doe niet zo blij gast, je weet wat ik bedoel en anders hou je gewoon stil
    Vind ik leuk
    Chinto +96
    maandag 16 juli 2018 om 22:00
    Waar dat dan? Volendam?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10814
    zaterdag 14 juli 2018 om 20:51
    Daarom is t voor Zoet en Onana moeilijk om een transfer te maken, het is net een soort stoelendans waarbij je moet wachten op een plekkie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 20:54
    Ik vind het hem prima doen bij Barcelona op de bank. Never change a winning team.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27647
    zaterdag 14 juli 2018 om 20:54
    Navas kan ook naar Liverpool.. Of AS Roma..
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22239
    zaterdag 14 juli 2018 om 21:02
    Wat een theorietjes allemaal...
    Vind ik leuk
    guilleaume +878
    zaterdag 14 juli 2018 om 21:24
    Iets anders, namelijk met pensioen gaan!
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 21:43
    En dat is gebaseerd op? Jasper is een goede keeper. Een club waar die wekelijks speelt komt het Nederlands elftal bijvoorbeeld ter goede.
    Vind ik leuk
    guilleaume +878
    zaterdag 14 juli 2018 om 22:56
    Terug naar N.E.C. dan? ;-)
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5529
    maandag 16 juli 2018 om 18:30
    Stekelenburg was ook een goede keeper.ik vind jasper toch wel wat niveautjes lager. Ongeschikt voor de top
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 21:55
    Hij moet blij zijn met club die hem meer wedstrijden wil laten spelen.en zo goed vindt ik hem niet
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 21:58
    Tikkeltje jaloezie? Of snap je het spelletje niet?
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 00:52
    040 zeker? Ook eentje met Ajacitus
    Vind ik leuk
    John040 +2423
    zondag 15 juli 2018 om 07:24
    Breda het pareltje van het zuiden???Je bedoeld het toilet van NL.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 07:48
    Bedoelt is met een T, Einstein.
    Vind ik leuk
    John040 +2423
    zondag 15 juli 2018 om 13:34
    Ja maar je snapt het wel smoel
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 13:35
    Smoel? Intelligente jongen hoor.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4355
    zaterdag 14 juli 2018 om 22:07
    De keeperscarrousel draait op volle touren! Ongekend! Leuk om te volgen ook..
    Vind ik leuk
    John040 +2423
    zaterdag 14 juli 2018 om 22:24
    Net alsof die clubs alleen Cillessen zien zitten hahahahaha . Keeper met penalty syndrome en dan nog voor 30 miljoen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 18:57]
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5529
    zaterdag 14 juli 2018 om 22:33
    Dan heeft Cillessen een probleem. Goed genoeg voor een middenmotor maar dat is het dan ook wel. Echte top is te hoog gegrepen
    Vind ik leuk
    Chinto +96
    maandag 16 juli 2018 om 22:02
    Een middenmotor?
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5529
    maandag 16 juli 2018 om 22:16
    Te snel getypt. Kan gebeuren
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 23:19
    Haa ook voor de bank
    Vind ik leuk
    Chinto +96
    zondag 15 juli 2018 om 11:01
    Stoppen! Waar hij ook voor kiest, het wordt weer bankzitten.
    Vind ik leuk
    Freddy.R +19
    zondag 15 juli 2018 om 18:46
    Twente , alle wedstrijden en heel erg druk
    Vind ik leuk
    Smash +3491
    maandag 16 juli 2018 om 18:17
    Nee natuurlijk wil Liverpool hem niet. Het moet een verbetering t.o.v. Karius zijn.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34687
    maandag 16 juli 2018 om 18:17
    Niemand wil hem 🤣
    Vind ik leuk
    Mass +5448
    maandag 16 juli 2018 om 18:19
    Iets anders, namelijk.....optie 6....Met pensioen gaan...)
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5529
    maandag 16 juli 2018 om 18:28
    Die jongen is absoluut niet goed genoeg voor de top. Jasper niks in je hoofd halen wat onmogelijk is. Gewoon getafe west ham toulouse etc. Dat is je niveau
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 18:38
    Die wil niemand hebben die lacht teweel die pret letter
    Vind ik leuk
    Bizzy +21459
    maandag 16 juli 2018 om 18:43
    De media fantaseert er vrolijk op los. Clubs zitten niet hem te wachten. Dat moge nu wel duidelijk zijn.
    Vind ik leuk
    John040 +2423
    maandag 16 juli 2018 om 18:53
    Tja Liverpool is dus toch niet gek om een twijffelaar tegen een andere te ruilen die nog eens duur is ook. Kunnen beter Zoet halen dan al hoe wel ik liever heb dat hij blijft.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 19:00
    Volgens mij heeft Klopp al meer malen gezegd dat hij Cillessen niet hoeft.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 19:00]
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3325
    maandag 16 juli 2018 om 19:11
    En toch gaan de Spaanse kranten volgende week weer schrijven dat Liverpool geïnteresseerd is..
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 19:30
    Ja, dat is toch wel apart hè
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1610
    maandag 16 juli 2018 om 19:15
    Kortom Jasper kan lekker de beker wedstrijden spelen om vervolgens weer 8ter de Duitser op de bank te zitten,.

    Lekker man.
    goed salaris
    mooi weer.
    Wat wil je nog meer.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:02
    Cillessen krijgt heus wel een keer een kans. Iedereen krijgt een keer een kans. Je moet gewoon de kans afwachten. De kans, dat er een kans voorbij komt is gewoon levensgroot.
    Ik ben nu 51, en ooit komt mijn kans ook een keer voorbij. Dat moet wel.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1994
    maandag 16 juli 2018 om 20:48
    Kom ook maar terug naar Ajax
    Vind ik leuk
    VA1 +2102
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:03
    Chelsea gaat echt niet met deze clown aan de haal. Dan hadden ze Eduardo beter kunnen houden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws