Update: Cillessen lijkt optie minder te hebben: 'Geen sprake van interesse'

Update: Cillessen lijkt optie minder te hebben: 'Geen sprake van interesse'

Gepubliceerd: maandag 16 juli 2018 om 18:14ma 16-07-2018 om 18:14

Jasper Cillessen staat open voor een vertrek bij FC Barcelona, maar enkel en alleen een absolute topclub kan hem verleiden om daadwerkelijk zijn koffers te pakken in Camp Nou. El Mundo Deportivo schrijft dat zaterdag. 

Cillessen (29) is bij Barça al twee seizoenen op rij tweede keus achter Marc-André ter Stegen. Niets wijst erop dat trainer Ernesto Valverde komend jaar van standpunt verandert en dus wél voor de Oranje-goalie zal kiezen. Cillessen beseft dat het punt is gekomen dat hij móet gaan spelen.

De afgelopen maanden werden onder meer Liverpool en AS Roma met hem in verband gebracht. Vooralsnog is het rustig rond Cillessen, maar El Mundo Deportivo weet dat de keeperscarrousel waarschijnlijk op korte termijn gaat draaien.

Veel hangt af van Thibaut Courtois. Zodra de Belg door Chelsea is verkocht aan Real Madrid, moeten The Blues op zoek naar een nieuwe nummer één. Cillessen schijnt een kandidaat te zijn. Roma-goalie Alisson prijkt echter bovenaan de verlanglijst van Chelsea; als de Braziliaan naar Londen verkast, komt er juist in Rome een plek vrij voor Cillessen. 

Update 16/7, 18.14 uur: Jasper Cillessen staat niet in de belangstelling van Liverpool. De Nederlandse doelman staat open voor een vertrek bij FC Barcelona om aan meer speeltijd te komen, maar is dus niet in beeld om Loris Karius te vervangen op Anfield. Dat meldt The Daily Mail.

Poll

Wat moet Cillessen doen?

(4932 stemmen)

Plaats een reactie

Counterattack +11752
zaterdag 14 juli 2018 om 20:50
Is toe aan basisplaats in Engeland.
Vind ik leuk
tannat +16555
maandag 16 juli 2018 om 18:18
Bij Hull city?
Vind ik leuk
Luiehond +2477
maandag 16 juli 2018 om 18:41
Nee Bristol city!
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 18:57
Barcelona dreigt definitief de keeper van ballenvanger Cillissen te worden.
Vind ik leuk
deir712 +514
maandag 16 juli 2018 om 20:10
Maakt niet uit. Van Der Sar ging naar Fulham en raad eens wat er daarna gebeurde? ;-)
Vind ik leuk
Counterattack +11752
maandag 16 juli 2018 om 23:27
Werd voorzitter van Ajax?
Vind ik leuk
Counterattack +11752
maandag 16 juli 2018 om 23:27
Als rechts-back?
Vind ik leuk
Cookee +12612
dinsdag 17 juli 2018 om 13:47
Maar dan moet je wel een 2e keeper hebben die wel een penalty kan stoppen.
Vind ik leuk
zaterdag 14 juli 2018 om 20:50
Eindelijk gaat hij weer wekelijks spelen op niveau
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
zaterdag 14 juli 2018 om 21:34
Op de bank bij Barca? Want op dit moment gaat hij nog nergens heen.
Vind ik leuk
dinsdag 17 juli 2018 om 15:43
doe niet zo blij gast, je weet wat ik bedoel en anders hou je gewoon stil
Vind ik leuk
Chinto +95
maandag 16 juli 2018 om 22:00
Waar dat dan? Volendam?
Vind ik leuk
Jarinr10 +10361
zaterdag 14 juli 2018 om 20:51
Daarom is t voor Zoet en Onana moeilijk om een transfer te maken, het is net een soort stoelendans waarbij je moet wachten op een plekkie.
Vind ik leuk
zaterdag 14 juli 2018 om 20:54
Ik vind het hem prima doen bij Barcelona op de bank. Never change a winning team.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29678
zaterdag 14 juli 2018 om 20:54
Navas kan ook naar Liverpool.. Of AS Roma..
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zaterdag 14 juli 2018 om 21:02
Wat een theorietjes allemaal...
Vind ik leuk
guilleaume +868
zaterdag 14 juli 2018 om 21:24
Iets anders, namelijk met pensioen gaan!
Vind ik leuk
zaterdag 14 juli 2018 om 21:43
En dat is gebaseerd op? Jasper is een goede keeper. Een club waar die wekelijks speelt komt het Nederlands elftal bijvoorbeeld ter goede.
Vind ik leuk
guilleaume +868
zaterdag 14 juli 2018 om 22:56
Terug naar N.E.C. dan? ;-)
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
maandag 16 juli 2018 om 18:30
Stekelenburg was ook een goede keeper.ik vind jasper toch wel wat niveautjes lager. Ongeschikt voor de top
Vind ik leuk
zaterdag 14 juli 2018 om 21:55
Hij moet blij zijn met club die hem meer wedstrijden wil laten spelen.en zo goed vindt ik hem niet
Vind ik leuk
zaterdag 14 juli 2018 om 21:58
Tikkeltje jaloezie? Of snap je het spelletje niet?
Vind ik leuk
zondag 15 juli 2018 om 00:52
040 zeker? Ook eentje met Ajacitus
Vind ik leuk
John040 +2498
zondag 15 juli 2018 om 07:24
Breda het pareltje van het zuiden???Je bedoeld het toilet van NL.
Vind ik leuk
zondag 15 juli 2018 om 07:48
Bedoelt is met een T, Einstein.
Vind ik leuk
John040 +2498
zondag 15 juli 2018 om 13:34
Ja maar je snapt het wel smoel
Vind ik leuk
zondag 15 juli 2018 om 13:35
Smoel? Intelligente jongen hoor.
Vind ik leuk
Het Brein +4762
zaterdag 14 juli 2018 om 22:07
De keeperscarrousel draait op volle touren! Ongekend! Leuk om te volgen ook..
Vind ik leuk
John040 +2498
zaterdag 14 juli 2018 om 22:24
Net alsof die clubs alleen Cillessen zien zitten hahahahaha . Keeper met penalty syndrome en dan nog voor 30 miljoen.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 18:57]
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
zaterdag 14 juli 2018 om 22:33
Dan heeft Cillessen een probleem. Goed genoeg voor een middenmotor maar dat is het dan ook wel. Echte top is te hoog gegrepen
Vind ik leuk
Chinto +95
maandag 16 juli 2018 om 22:02
Een middenmotor?
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
maandag 16 juli 2018 om 22:16
Te snel getypt. Kan gebeuren
Vind ik leuk
zaterdag 14 juli 2018 om 23:19
Haa ook voor de bank
Vind ik leuk
Chinto +95
zondag 15 juli 2018 om 11:01
Stoppen! Waar hij ook voor kiest, het wordt weer bankzitten.
Vind ik leuk
Freddy.R +59
zondag 15 juli 2018 om 18:46
Twente , alle wedstrijden en heel erg druk
Vind ik leuk
Smash +4128
maandag 16 juli 2018 om 18:17
Nee natuurlijk wil Liverpool hem niet. Het moet een verbetering t.o.v. Karius zijn.
Vind ik leuk
Smithsonian +43113
maandag 16 juli 2018 om 18:17
Niemand wil hem 🤣
Vind ik leuk
Mass +5863
maandag 16 juli 2018 om 18:19
Iets anders, namelijk.....optie 6....Met pensioen gaan...)
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
maandag 16 juli 2018 om 18:28
Die jongen is absoluut niet goed genoeg voor de top. Jasper niks in je hoofd halen wat onmogelijk is. Gewoon getafe west ham toulouse etc. Dat is je niveau
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 18:38
Die wil niemand hebben die lacht teweel die pret letter
Vind ik leuk
Bizzy +23351
maandag 16 juli 2018 om 18:43
De media fantaseert er vrolijk op los. Clubs zitten niet hem te wachten. Dat moge nu wel duidelijk zijn.
Vind ik leuk
John040 +2498
maandag 16 juli 2018 om 18:53
Tja Liverpool is dus toch niet gek om een twijffelaar tegen een andere te ruilen die nog eens duur is ook. Kunnen beter Zoet halen dan al hoe wel ik liever heb dat hij blijft.
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 19:00
Volgens mij heeft Klopp al meer malen gezegd dat hij Cillessen niet hoeft.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 19:00]
Vind ik leuk
TheRedMen +3594
maandag 16 juli 2018 om 19:11
En toch gaan de Spaanse kranten volgende week weer schrijven dat Liverpool geïnteresseerd is..
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 19:30
Ja, dat is toch wel apart hè
Vind ik leuk
Roy_87_ +1574
maandag 16 juli 2018 om 19:15
Kortom Jasper kan lekker de beker wedstrijden spelen om vervolgens weer 8ter de Duitser op de bank te zitten,.

Lekker man.
goed salaris
mooi weer.
Wat wil je nog meer.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1951
maandag 16 juli 2018 om 20:48
Kom ook maar terug naar Ajax
Vind ik leuk
VA1 +2903
dinsdag 17 juli 2018 om 14:03
Chelsea gaat echt niet met deze clown aan de haal. Dan hadden ze Eduardo beter kunnen houden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws