Perez looft 'de beste speler': 'Daar word ik opgewonden van'

    Perez looft 'de beste speler': 'Daar word ik opgewonden van'

    maandag 16 juli 2018 om 08:53

    Hugo Borst, Kenneth Perez en Rafael van der Vaart zijn het met elkaar eens: Kylian Mbappé is de beste speler van het afgelopen WK. Wat de negentienjarige Fransman in Rusland heeft laten zien, heeft indruk gemaakt op het analistentrio.

    "Die was echt uitzonderlijk goed", vertelt Borst op de site van de NOS. "Eden Hazard kwam heel dicht in de buurt. Net als Luka Modric en Raphaël Varane. Maar niemand kon tippen aan de pas 19-jarige Mbappé."

    Perez is het met Borst eens. "Mbappé is een nieuwe wereldster. Absoluut de beste speler van het toernooi. Modric heeft die prijs gekregen en ergens snap ik dat wel, want hij heeft toch een een minder goed team op sleeptouw genomen richting de finale. Maar van Mbappé word ik opgewonden, dat heb ik niet bij Modric."

    Van der Vaart sluit zich bij Borst en Perez aan en is teleurgesteld in het Duitse elftal, dat al na drie wedstrijden naar huis mocht. "Ik had nooit gedacht dat Duitsland al zo snel klaar zou zijn. Dat is echt onverklaarbaar. Het doet denken aan ons EK in 2012. Twee jaar eerder stonden we nog in de WK-finale, maar na een nederlaag in de eerste wedstrijd lukte het niet meer om daar nog bovenop te komen. Dat is Duitsland nu gebeurd."

    Plaats een reactie

    maandag 16 juli 2018 om 08:59
    Iemand die zn wk salaris incl bonussen doneert aan goede doelen moet wel een geweldenaar zijn , goed bezig !
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1342
    maandag 16 juli 2018 om 09:13
    Vertel? Ik weet hier niets van...
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 09:15
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/824845/prachtig-gebaar-mbapp-alle-wk-verdiensten-met-frankrijk-naar-goed-doel.html
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1342
    maandag 16 juli 2018 om 09:18
    Dat siert hem alleen maar meer, geweldig hoor! Dat laat toch eigenlijk ook wel zijn klasse zien.
    Vind ik leuk
    Truth +2963
    maandag 16 juli 2018 om 09:42
    Ik vind daar niks geweldig aan behalve dat hij met dit gebaar alle aandacht opeist !
    Dat mensen daarin trappen is voor mij een teken dat er toch niet veel nadenken voor ze reageren
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 09:46
    Glas is overduidelijk half leeg bij jou
    Vind ik leuk
    Truth +2963
    maandag 16 juli 2018 om 10:29
    Ik ben gewoon realist !
    Ik geef je een vb zodat je het mss snapt ....pier of pol verdient 350.000 € in de week ...en krijgt voor het behalen van de titel 500.000 € ....do the math 😜😜😜
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 10:42
    Dat is wel zo, maar voor mensen die baat hebben bij dat goede doel maakt het wel degelijk verschil, dat moet je ook niet uit het oog verliezen denk ik. Dat hoeft niet te betekenen dat mensen ergens 'in trappen' of niet nadenken. Iedereen snapt heus wel dat het goed is voor zijn imago en dat hij zich daar zeker bewust van is, dus een beetje nuance is wel op z'n plek.

    Als we het zo rechtlijnig gaan bekijken zijn we vast allemaal erg puur, woke en goudeerlijke realisten maar het uiteindelijke resultaat is dan minder geld naar een goed doel.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 10:43]
    Vind ik leuk
    RtdDub +10879
    maandag 16 juli 2018 om 08:59
    "Het doet denken aan ons EK in 2012."

    Met dat verschil dat NL toen in een poule zat met Portugal (ploeg waar nederland altijd dramatisch tegen presteert), Duitsland en Denemarken.

    Dat is iets anders dan 3 punten pakken tegen Zweden, Mexico en Zuid Korea waarvan er 2 gestolen waren.
    Vind ik leuk
    Korm +30984
    maandag 16 juli 2018 om 09:14
    Tja en toch verliezen wij van de duitsers straks... hoe slecht zijn wij wel niet?
    Vind ik leuk
    FCshotover +128
    maandag 16 juli 2018 om 09:16
    Zeker de beste. Grootst talent. In dit Franse team. Modric heeft een veel minder team op sleeptouw genomen en de finale gehaald. Op dit WK vind ik modric de absolute nr 1!
    Vind ik leuk
    Pimman +2660
    maandag 16 juli 2018 om 09:18
    Markc mee eens!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8620
    maandag 16 juli 2018 om 10:01
    Ook een rare uitspraak dat je van Modric geen 'wauw' gevoel krijgt.Het is een dienende speler, maar t is toch een genot om hem te zien spelen.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +939
    maandag 16 juli 2018 om 09:16
    Als echte kenner kan ik ook zeggen dat die jongen talent heeft.
    Hopelijk mag ik nu ook eens op tv mijn ongezouten en onnozele mening geven.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4842
    maandag 16 juli 2018 om 09:24
    Dat zou wat zijn....samen met die druiloor uit Dordt.
    Vind ik leuk
    Pimman +2660
    maandag 16 juli 2018 om 09:18
    Hij is geweldig..alleen die soms nare trekjes moet hij mee stoppen..dan wordt hij super!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 09:22
    Modric, met afstand zelfs.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3054
    maandag 16 juli 2018 om 09:29
    ''Maar van Mbappé word ik opgewonden...''

    Oké...
    Vind ik leuk
    Bizzy +18690
    maandag 16 juli 2018 om 09:36
    Beste speler van het WK was Ivan Peresic. Modric een goede tweede.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 09:37]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40310
    maandag 16 juli 2018 om 09:42
    Die was ook goed bezig ja.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84797
    maandag 16 juli 2018 om 09:59
    Helemaal eens, hij laat voetbal er geil uitzien!
    Vind ik leuk
    buddha +8054
    maandag 16 juli 2018 om 10:46
    XHERDAN SHAQIRI !!!!
    Vind ik leuk
    rinirat +1804
    maandag 16 juli 2018 om 11:29
    Viel wel mee,ik vond andere beter.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 11:34
    Gaarne geen Hugo Borst weer uitnodigen, wel Ymke Courtois (heel erg verfrissend) en andere (oud) voetballers, Borst is maar een journalistje.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 12:58
    Zonder kante achter zich had hij zich niet zooooo goed kunnen profileren


    .....maar feit blijft wel natuurlijk dat hij alles in zicht heeft om Messi en Ronaldo op te volgen