Van der Gijp foetert over 'gek' Van der Vaart: 'Ga lekker in de kantine zitten'

    Van der Gijp foetert over 'gek' Van der Vaart: 'Ga lekker in de kantine zitten'

    Gepubliceerd: maandag 16 juli 2018 om 13:35ma 16-07-2018 om 13:35

    Tijdens de állerlaatste aflevering van VI Oranje Blijft Thuis op RTL4 haalde René van der Gijp zondagavond stevig uit naar Rafael van der Vaart. Tijdens het WK is Gijp bepaald niet onder de indruk geraakt van de NOS-analist. 

    "Die Van der Vaart is mij wel tegengevallen als analist zeg, kolere nog aan toe", zei hij tegen presentator Wilfred Genee. "Overal zegt-ie: lekker slap lullen over voetbal. Ga dan lekker in de kantine zitten!"

    Van der Gijp verbaasde zich na de WK-finale tussen Frankrijk en Kroatië (4-2) met name over één opmerking van de 35-jarige Van der Vaart. "Als je zegt: Luka Modric en Ivan Rakitic hebben niet goed gespeeld... Dan moet je op tv geen mening meer hebben over voetbal."

    "Weet je hoeveel Modric en Rakitic fout hebben gedaan tijdens de finale? Helemaal niks. Die waren zo verschrikkelijk goed! En dan zegt zo'n gek zoiets... Dan denk ik: als je nu alleen maar slap uit je nek lult, blijf dan thuis. Ga dan niet op het bankie zitten bij de NOS."

    Poll

    Vind jij Van der Vaart een goede analist?

    (5072 stemmen)

    Plaats een reactie

    RtdDub +13521
    maandag 16 juli 2018 om 13:44
    Je kan van mening verschillen over hoe goed die 2 waren maar je kan niet stellen dat ze niet goed, dus matig tot slecht speelden.
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    maandag 16 juli 2018 om 15:13
    Hij vond ook Lukaku slecht, nou is toch een heel bruikbaar spitsie.
    Voetbal is niet alleen trucs... ook hard werken en kracht hebben.
    Vind ik leuk
    jari4ever +1520
    maandag 16 juli 2018 om 17:04
    Ik vond raketic ook gewoon slecht!
    Vind ik leuk
    Mistered +407
    maandag 16 juli 2018 om 18:23
    Ik ook maar modric was werelds.
    Vind ik leuk
    Pimman +6321
    maandag 16 juli 2018 om 18:37
    Modric én Hazard waren super!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2947
    maandag 16 juli 2018 om 13:44
    Als we alleen de mensen op TV laten die wat zinnigs zeggen kunnen we weer terug naar 3 zenders.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 14:19
    Dan zou ik beginnen de linkse NPO af te schaffen
    Vind ik leuk
    Tossa +2344
    maandag 16 juli 2018 om 14:57
    Ach, moet je er weer een politiek item van maken ja?

    Je lijkt precies op mijn nichtje: zij weet ieder onderwerp binnen 1 zin te veranderen in haar favo onderwerp.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:06
    Wil of wou je ontkennen dat de NPO / NOS geen linkse staatsomroep is?
    Vind ik leuk
    Tossa +2344
    maandag 16 juli 2018 om 15:20
    Het gaat mij erom dat je er vaak een links-rechts spelletje van maakt terwijl dat er helemaal niets mee te maken heeft.

    Dit is een mogelijkheid om over voetbal te discussiëren, niet over politiek. Daar zijn andere sites voor.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 15:20]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:36
    Heeft er alles mee te maken!

    De linkse staatsomroep is niet onafhankelijk en daarom komen er geen kritische noten op tafel en daarom zitten er mensen die links lullen (Hugo Borst en vd Vaart)

    Johan, Rene en Boskamp en Kraaij zitten bij de commerciële en zijn niet afhankelijk van wat belastingcentjes en kunnen daarom zeggen wat ze willen.

    Heb jij iemand bij de linkse NPO dat verhaal horen vertellen vorige week dat Promes zijn vriendinnetje op Ibiza een paar corrigerende tikken heeft verkocht onder toezien van Wesley Sneijder ...nee want dat mag niet bij de NPO/NOS
    Vind ik leuk
    Tossa +2344
    maandag 16 juli 2018 om 15:43
    Het heeft er niets mee te maken. Het gaat over die bralaap v/d Gijp die de andere bralaap de les wil lezen. Beiden hebben weinig zinnigs te melden. Niks links of rechts. Ga lekker naar een politieke site.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:51
    Ik zit hier toch goed voor FVD en de Renaissancevloot
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3638
    maandag 16 juli 2018 om 17:33
    Vraagje, waarom zou een linkse omroep daar niet over MOGEN berichten?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 17:50
    Omdat de belastingbetaler daarvoor moet betalen

    Maar die blanke belastingbetaler krijgt dagelijks door de strot geduwde info en bash filmpjes van Trump ipv het echte verhaal dat een Brexit wel eens heel erg goed kan zijn voor Engeland en dat Trump WEL al zijn verkiezingsbeloftes na komt ;)
    Vind ik leuk
    Fooligan +1019
    maandag 16 juli 2018 om 19:14
    Nou en. Dan zal die sufdoos de centjes wel heel erg leuk vinden dat ze die klapjes voor lief neemt. Anders was er ook wel een bericht verschenen. 'Ex van Promes terug in Nederland na mishandeling ex.' Nergens gelezen dus ze zal het wel prima vinden....
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31565
    maandag 16 juli 2018 om 15:41
    Je moet wel in het verleden zijn blijven hangen om je op deze manier te blijven uiten..... links/rechts is al lang verleden tijd.

    En nu maar proberen jezelf opnieuw uit te vinden; nu kom je vooral over als een zure bejaarde.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:49
    Ik heb een serieuze poging gedaan om deze vraag te beantwoorden, maar het is me niet gelukt. Iets met een dubbele ontkenning, of zo......;)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:42
    Nou, nou wat is dat Nederland links. Onze regeringspartijen al eens bekeken. Dividendbelasting en zo...je praat schijt.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 16:44]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:46
    Waarom noem je de rest dan niet????

    Intrekking referendumwet
    orgaanroof wet

    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 17:01
    En je bagger verder in de rechtse shit. . hulde!
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 17:01]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 17:09
    ga je mee op de Renaissancevloot of blijf je liever aan de hand lopen van de Arbortus/Organen en Penthouse koning van Scheveningen ;)


    'Pechtold dumpte depressieve vriendin nadat hij haar dwong abortuspil te slikken'
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3638
    maandag 16 juli 2018 om 17:42
    Waren dat linkse plannen? Dan heb ik toch iets gemist. Ik dacht dat er zowel bij CDA als VVD en 50plus voorstanders voor de orgaanwet waren. En afschaffen referendum zelfs de hele fracties van VVD en CDA en CU. Maar goed, die zullen allemaal wel links zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 17:45
    Op de Pvv en ForumvD na is alles links en heulen ze met Franco Timmermans, Gay Verhofstadt en Jan Kloot Druncker
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3638
    maandag 16 juli 2018 om 17:52
    Jaaajaa...

    Ik dacht altijd dat de pvv op sociaaleconomisch vlak heel links was, maar dat is dus niet zo?
    Vind ik leuk
    Tossa +2344
    maandag 16 juli 2018 om 18:59
    Dat weet ie niet eens, schat ik zo in. Hij leest alleen maar wat ie wil lezen en bedenkt er vervolgens zelf een mooi verhaaltje bij. Alles om links in een kwaad daglicht te zetten.
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    maandag 16 juli 2018 om 15:19
    De VVD heeft alles wat links is al vermoord.
    Nu gaat ook Tegenlicht, wat kritisch is, kapot.
    Ik kan niemand opnoemen op NL TV die nog links is.
    Maar wel een heleboel die rechts zijn... RRRijen dik.
    Censuur in optima forma, Trump vind het geniaal.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 15:19]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:28
    Matthijs van Nieuwkerk als voorbeeld ;) wat is die man rechts

    Tegenlicht? een ultra links programma uit de linkse VPRO koker...

    Groene voedselpioniers over zeewier als nieuwe brandstof???

    Slag aan de Donau over linkse rakker Soros???

    Worstelen van de Groenmens over de ecologische afdruk???

    Op Energiemissie over klimaat en subsidie kolder???

    Frau Merkel....over die Duitse hobbezak die Duitsland volpropt met dobbernegers
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31565
    maandag 16 juli 2018 om 15:43
    Jij denkt echt dat je hier een statement maakt he....

    Terwijl voor mij nu definitief vaststaat dat je met afstand de oudste domme rukker op deze site bent. Ga toch breien of je kunstgebit poetsen joh.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:46
    Ga zelf eens nadenken pratende aap van Thierry.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:48
    Heeft Arrogander Peggold namens Franco Timmermans en Gay Verhofstadt ook een nieuwe accountje aangemaakt onder de naam Cheik Fesfer
    Vind ik leuk
    donderdag 26 juli 2018 om 13:48
    Zieke gast ben jij!
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    maandag 16 juli 2018 om 15:15
    1 zender en pas beginnen om 8 uur.
    Maar we kunnen ook zelf nadenken en zelf iets zinnigs bedenken?
    En dat in een groep verkondigen.
    Vind ik leuk
    6ix9ine +552
    maandag 16 juli 2018 om 13:44
    Hij heeft wel gelijk....
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11319
    maandag 16 juli 2018 om 13:44
    De ene analist die de ander analyseert. 't Is duidelijk komkommertijd...
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 14:08
    De ene gek die de andere gek analyseert.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11319
    maandag 16 juli 2018 om 14:46
    :-)
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    maandag 16 juli 2018 om 15:20
    Ik vind jou goed Ill Gordo, hoe vind je mij?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11319
    maandag 16 juli 2018 om 15:30
    Fantastisch. Vooral verdedigend ijzersterk.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 13:45
    Het scheelt tenminste dat die rugridder wel alles weet
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 13:46
    Hij heeft wel gelijk, maar als er iemand slap ouwehoeren kan.....
    beetje pot verwijt de ketel dit.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 13:46
    Het zegt wat mij betreft vooral veel over het (idiote) verwachtingspatroon van René. Had hij dan verwacht dat er een topanalist in Van der Vaart schuilde?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33643
    maandag 16 juli 2018 om 14:02
    Van der Vaart was wel echt heel erg slecht. Ik bedoel, je doet toch even een testwedstrijdje voordat je iemand een heel toernooi laat 'analyseren'?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 14:10
    Ik geloof het meteen, maar heb de indruk dat er bij de NOS andere criteria gelden; volgens mij vragen ze zichzelf vooral af wie er wel tof overkomt in de Groningense en Purmerende huiskamers (en falen daar ongetwijfeld in). Hoewel er genoeg aan te merken is op mensen als Shearer, Ferdinand, Lampard, Ian Wright etc. ben ik toch blij dat ik vooral hun analyses heb gehoord afgelopen WK als ik dit zo hoor.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33643
    maandag 16 juli 2018 om 14:14
    Dat vind ik een hele goede inschatting van *jou van de NOS.
    En ik denk dat die inderdaad meer te melden hebben dan Rafael.
    Ik vond het ook onverstandig om als dikkige prof naast de veel fittere presentator Henry Schut te gaan zitten.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 14:46]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 14:18
    Het is jammer van iemand die ooit een groot voetballer was, veel kinderen groeien nu toch op met het idee dat Van der Vaart 1 of ander sulletje is, sowieso hebben veel mensen een kort geheugen. Overigens ben ik ook een fan van de analist Roy Keane, zeker als hij een slecht humeur heeft. :>
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33643
    maandag 16 juli 2018 om 14:22
    Ja, dat klopt. En dat van dat korte geheugen klopt ook, maar in zijn geval is het wel heel kort.
    Dat heb ik nog niet gezien. Heb ik het goed dat de boze analist Roy Keane doet denken aan de boze voetballer Roy Keane? :p
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 14:28
    Hij is wat kalmer geworden, maar als je Keane een beetje kent, zie je wel de ingehouden woede. Kan dan ook erg cynisch en hard zijn, maar hij is altijd duidelijk en zegt ook echt wat hij ervan vindt, dat wordt helaas ook steeds zeldzamer op tv. Hij kan spelers of clubs ook wel de credits geven als ze dat verdienen, wat dat betreft zie je een beetje van alles in hem in dit filmpje over Walcott:

    https://www.youtube.com/watch?v=2oGtKwiAy5Y
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 14:29]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33643
    maandag 16 juli 2018 om 14:32
    Leuk filmpje, ik vind hem heel kalm. Ik had meer woede verwacht.
    Overigens vind ik het ook leuk dat Keane er zo netjes en beheerst uitziet dat hij best aan een universiteit zou kunnen werken. De bril helpt ook denk ik. En het kapsel.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 14:43
    Zo zie ik hem ook wel het liefst, de woede die je wel vaker zag bij de speler Keane werkt ook niet echt op tv als analist. Toch was hij vooral ook een steengoede middenvelder, lijkt ook nog wel eens onderschat te worden. Moet je de docu."Keane and Vieira - Best Of Enemies" maar eens kijken, leer je ook wel een hele toffe kant van hem kennen:

    https://www.youtube.com/watch?v=gxbdIzpqU38
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33643
    maandag 16 juli 2018 om 14:45
    Nee klopt. Woede is heel moeilijk om van terug te komen en om daarna weer serieus genomen te worden denk ik.
    Oh tof, dankjewel.
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    maandag 16 juli 2018 om 15:37
    Ooit had Keane die opmerking over eigen supporters toch? Die noemde hij, The Prawn-Sandwich-Brigade.

    Dat zie ik Kuyt nog niet snel doen.
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    maandag 16 juli 2018 om 15:32
    Op welke zender zit Roy Keane dan? Oh, ITV dus.

    BBC was idd goed en Belgie door hun betrokkenheid ook wel leuk. Maar de Engelsen waren ook weinig kritisch op hun eigen team... kinderhand is gauw gevuld.
    Maar Ferdinand heeft wat te zeggen. En het dollen onderling van Lineker en Shearer heeft net 'iets' meer niveau dan bij de NOS of VI.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 15:38]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:34
    Roy Keane: ITV
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    maandag 16 juli 2018 om 15:39
    Ja, was een beetje lui van mij, sorry.
    Zag het zelf ook al door je link v Youtube
    Vind ik leuk
    Donnygo +2947
    maandag 16 juli 2018 om 15:44
    Vond BBC wel een stukje beter dan ITV maar kan ook komen door die achtelijke reclame na de volklieden, en commentaar is iets beter naar idee bij de BBC.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10814
    maandag 16 juli 2018 om 14:37
    Ja maar als ik goed begrepen heb, denken die Engelse analisten ook dat hun nationale team wereldtop is, nou m'n buurvrouw van 80 ziet ook wel dat ze daar lichtjaren van verwijderd zijn.
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    maandag 16 juli 2018 om 15:40
    Het was arremoede dat Engeland, veel leuke spelers die in het team ineens niks laten zien. En Kane die zich laat terugvallen, er zit geen enkel tactisch idee achter lijkt het.
    Hopen op een stilstaande situatie en mazzeltje.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10814
    maandag 16 juli 2018 om 15:58
    Het ziet er leuk uit met die driehoekkies tot de 16 en dan is er totaal geen creativiteit meer.Ze missen er een paar van wereldklasse.
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    maandag 16 juli 2018 om 17:34
    Ja, bij hun clubs doen een paar het heel leuk, Rashford, lijkt ook stil te staan. En de angst zit in hun genen lijkt het, ze komen pas uit als het moet.
    Die Kroaten stonden bijvoorbeeld voor maar deden niet aan tijdrekken. Gingen uit van eigen kracht.
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    maandag 16 juli 2018 om 15:27
    De NOS zoekt eerst in Amsterdam... Vaart, Heitinga, de Boer.

    Zou mooi zijn als Nederland groter was dan Amsterdam,
    maar helaas bij de stadsgrens houdt het op.

    Hugo Borst was ook tenenkrommend, dat gelazer met dat hondje te blaffen, maar valt ook niet mee een goede te vinden, sommigen hebben dan on camera ineens niks te melden.
    En Perez vindt zichzelf wel erg goed.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33643
    maandag 16 juli 2018 om 16:02
    Hugo Borst is Rotterdam.
    Ze komen niet buiten Holland dus.
    Ik denk dat er best goede zijn, maar dan moet je wel op zoek gaan.
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    maandag 16 juli 2018 om 17:29
    Misschien iets meer diversiteit. En wat meer mensen, dan is het niet zo erg als er eentje een stille blijkt. Dafne Koster of Sarina Wiegman is ook welkom.
    Ook iemand met afwijkende meningen is prima, die kan anderen weer 'triggeren'.
    Kees Jansma is te makkelijk, Hugo interesseert het niet echt, een vechtsporter of Max Verstappen is bizar. Maar bovenal zou een goede presentator welkom zijn.
    Eentje die vragen stelt waar je verbeelding mee los kan.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33643
    maandag 16 juli 2018 om 17:33
    Helemaal mee eens. Het maakt me echt niet uit. Hij of zij hoeft ook niet bekend te zijn, maar inzicht moet te vinden zijn :p
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:06
    # ik kan die andere discussie van ons niet meer vinden.

    Die erover ging waarom mensen niet meer een lied met een mening willen, dat het allemaal lief en leuk moet zijn.

    Kan je aangeven waarom dat zo is? Niemand wil toch zijn tijd verdoen met obligate lyrics?
    En toch schreef ik al, ik merk ook dat scherpe teksten mensen afschrikt.
    Hoort dat bij deze tijd?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33643
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:32
    Ik denk dat muziek een beetje hetzelfde werkt als meningen. Hoe beter het in je straatje past hoe meer het aanslaat.
    Rap over problemen op straat en in ghetto's slaat ook het beste aan bij mensen die zich ook zo voelen.
    Als jij geen struggles hebt of je niet kunt identificeren met struggles doet die muziek je ook weinig
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:08
    Ja dat zou kunnen. Dat men er niet mee bezig is.

    Aan de andere kant vallen radicale meningen aan de Wilders-kant wel in vruchtbare grond.
    Maar ik kan hier wel iets mee, dit is wel nuttig.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33643
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:13
    Ik denk het echt.

    Ja, maar die mensen hebben (volledig terecht trouwens) het gevoel dat dingen niet kloppen.
    Zijn antwoorden kloppen ook niet, maar hij komt het dichtst in de buurt.
    Als jij angst hebt dat het minder wordt voor jou wil je helemaal niet horen dat Nederland een gaaf land is.
    Hitler, Trump en Wilders deden/doen het op een gevoel van onvrede.
    Zonder dat gevoel luistert niemand
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:48
    Ja, dat kan heel goed de reden zijn.
    En dat rijtje namen speelt in op eigenbelang.

    Ik streef naar samen dit land een fijne plek maken en dat maakt mensen bang dat het iets zal kosten. Of ze hebben door 'oneerlijk oud-links' een weerzin tegen dat gedachtengoed.

    En hoe bozer progressief NL wordt op Wilders hoe meer men hem omarmt. Je ziet dat ook met Trump, kritiek op hem doet hem stijgen.
    Men is het gekende kliekje zat.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9337
    maandag 16 juli 2018 om 13:47
    Vd Gijp zelf maar eens zijn mond houden, kan met zoals Derksen mensen afzeiken en beledigen. Dat is volgens hun analiseren zeker.... Triest volk van VI
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33643
    maandag 16 juli 2018 om 14:03
    Ik vind dit best een goede analyse. Ik vind het geen leuk programma, maar er mag best iets gezegd worden over hoe slecht Van der Vaart het deed en hoe onterecht het was dat hij daar zat.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9337
    maandag 16 juli 2018 om 14:09
    Wie zijn wij of zij om dat onterecht te vinden. Hij deed zijn eigen ding en was zichzelf, ipv de clown uit te hangen op een aandachtige manier.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33643
    maandag 16 juli 2018 om 14:13
    Ja, maar je eigen ding doen en jezelf zijn zijn in principe geen eisen voor een goede analist.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 14:28
    Wij zijn wij? Wij Nederlanders betalen en financieren de linkse NPO / NOS.


    En als ik van de week lees dat vd Vaart zegt "voor een paar grijpstuivers kom ik mijn nest niet uit"...dan weet je al dat hij lekker de zakken heeft lopen vullen bij de linkse asielomroep NOS
    Vind ik leuk
    Hvdp +1279
    maandag 16 juli 2018 om 15:23
    Haha jij bent nog één van die dombo,s die denken dat de commerciële omroep gratis is
    Of geeft je naam toch je algehele toestand aan
    Dan hierbij mijn welgemeende excuses daar wil ik géén grapjes over maken (dat doe je onbewust zelf al)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:31
    Is de commerciële afhankelijk van belastinggeld die de hard werkende blanke Nederlander moet ophoesten?
    Vind ik leuk
    Hvdp +1279
    maandag 16 juli 2018 om 15:34
    Ja je snapt het helemaal je gaat vooruit

    De commerciële omroep wordt betaald door de reclame budgetten van de rotzooi die jij koopt
    Vind ik leuk
    RtdDub +13521
    maandag 16 juli 2018 om 14:11
    Die 2 zijn opgegroeid in een tijd dat niet iedereen per definitie een "winnaar" was en het nog heel normaal was als iemand iets niet kon, hem dat danook gewoon te vertellen.
    Zo iemand die dat verteld werd schoot dan ook niet per definitie in de "gekwetst" stand.
    Vind ik leuk
    hassel +806
    maandag 16 juli 2018 om 13:47
    Gijpie was weer aardig aan het schreeuwen. Pilletje op? Lekker man.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5272
    maandag 16 juli 2018 om 13:47
    Raffie heeft alleen maar verstand van Frikadellen die moet je niet serieus nemen die frikadellenvreter.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11319
    maandag 16 juli 2018 om 13:52
    Oké.
    Vind ik leuk
    Hyena +30885
    maandag 16 juli 2018 om 13:54
    HAHA!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 13:59
    Oja daarom was hij ook zo'n goede voetballer...
    Vind ik leuk
    pietprecies +7872
    maandag 16 juli 2018 om 14:01
    Heb je al een Juve shirt gekocht?
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1431
    maandag 16 juli 2018 om 15:07
    Schijnt dat hij al met zijn derde shirt bezig is er kwamen bij de eerste twee ''spontaan'' Witte vlekken op
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +11088
    maandag 16 juli 2018 om 14:48
    Hij heeft ook wel kijk op knappe vrouwen, qua uiterlijk dan.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34682
    maandag 16 juli 2018 om 13:48
    Jep.. raffa kan beter gaan golfen. Voegt echt niets meer toe.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 13:52
    Na de wedstrijd gewoon uitzetten of een andere zender,lekker belangrijk wat van der Vaart er van vindt
    Vind ik leuk
    Sjaakster +325
    maandag 16 juli 2018 om 13:54
    Als Modric en Rakitic goed hadden gespeeld, dan hadden ze de finale gewonnen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 13:55
    Als er bitterballen zijn gaat VDV er wel zitten
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 14:00
    VDV = Van Dobben Vreetzak ;)
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9337
    maandag 16 juli 2018 om 14:11
    Fijn ff ge 'hakballetje'!!! Kan me nog goed herinneren tegen wie.... :)
    Vind ik leuk
    Hyena +30885
    maandag 16 juli 2018 om 13:56
    Dat tweetal speelde gisteravond ook echt niet fantastisch, voornamelijk Rakitic heb ik veel beter gezien. Het moest vooral komen van Perisic, maar die was op een gegeven moment ook leeg.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 13:58
    Ik vind Van der Vaart een prima analist en heeft in zijn eentje meer verstand van voetbal dan VI bij elkaar. Ik denk dat Van der Vaart ook veel beter weet wat er van een middenvelder op zo'n niveau gevraagt word, dus daarom Modric en Rakitic niet goed vond spelen. Ik vond ze ook niet goed spelen.namelijk.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +11088
    maandag 16 juli 2018 om 14:52
    Als hij dat zo goed wist was hij wel langer top geweest dan tot zijn 27e. Vd Vaart had gewoon gruwelijke aanleg en daar heeft hij het van moeten hebben. Een Ronaldo achtige drang zich te bewijzen had hij helaas niet.
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    maandag 16 juli 2018 om 15:48
    Die Fransen lieten ook niks toe met een muur van atleten daaromheen, maar nog steeds is Kroatie het team wat het meest tegengas tegen Frankrijk gaf. De eigen goal en penal wegstrepen en het was 2-2.
    Dan kan je niet zeggen dat iemand slecht was van de Kroaten.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:01
    Hzo moet je die penalty en eigen goal wegstrepen? Zijn toch ook gewoon goals?
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:39
    Nou ja die goals waren schlemielig toch, je wilt dat Frankrijk op basis van spel bewijst dat ze de beste zijn toch?
    Zonder die 2 goals was Frankrijk achterin blijven hangen, Kroatie ondernam iets om te winnen, Frankrijk loerde op een kans om te profiteren... een beetje zoals van Gaal.
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1183
    maandag 16 juli 2018 om 13:59
    Typisch van der gijp die als een bitch om zich heen slaat omdat ie ook als geen ander weet dat roem vergankelijk is.

    Natuurlijk lult VdV slap maar dat doet gijpie zelf ook. Daar kan ik ook zo dingen uit filteren en belachelijk maken achteraf.

    Vind ik leuk
    Dani82 +2270
    maandag 16 juli 2018 om 14:00
    Die van der gijp kan beter zelf thuis blijven met z’n slap gelul.
    Vind ik leuk
    Mass +5448
    maandag 16 juli 2018 om 14:02
    Ook ik ben blij dat het WK voorbij is, het waren 4 tenenkrommende vd vaart weken...Voegt he le maal niks toe.
    Vind ik leuk
    Mari +10273
    maandag 16 juli 2018 om 14:03
    Die Gijp raakt steeds meer van de weg.
    Of was het helemaal geen Gijp die weer eens zo negatief was?
    Was het Carlo Boshard die daar zat in zijn rol van Gijp.
    Ik vond Rakitic ook minder. heel Kroatie was minder dan in het begin van het toernooi.
    Dan kan liggen aan het voor hen te lange toernooi maar ook aan de Fransen,
    Dit wil niet zeggen dat ze niet goed waren. Nee, dat wil het helemaal niet zeggen. ze waren minder, maar nog wel goed.
    Jammer dat dit te moeilijk is voor Gijp.
    Vaart zit daar ontspannen, maakt een grapje, laat de mens in zijn waarde. Zo kan het ook

    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 14:04
    Bij de NOS is het bitter garnituur gratis,in de voetbal kantine betaal je zo 4 euro,veel geld voor een speler zonder club
    Vind ik leuk
    heur es +780
    maandag 16 juli 2018 om 14:09
    Grote aanfluiting, zowel Rafaël als Hugo!
    Hoe Kun je dat accepteren dat hij zijn hondje meeneemt!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 14:36
    Diversiteit :) mens en dier....


    Volgend Wk gaat de linkse NOS ons verrassen en komt er aan bankje met Transgenders en LHBTI-ers over de homowereld in Qatar ;)
    Vind ik leuk
    harryheck +1453
    maandag 16 juli 2018 om 14:12
    Het hele programma was een persiflage op Voetbal Inside, maar dan met een paar mensen meer. Moest vooral lachen om begin van programma.....exacte kopie van het begin bij VI met Genee en Derksen. Kunnen die lui bij de NOS niet zelf iets verzinnen???
    En dan dat bijdehandje van een Hugo Borst, die populair moet doen door zijn hondje mee te nemen!!!!!
    Vind ik leuk
    RedNas +3462
    maandag 16 juli 2018 om 14:17
    Haha, dat zal indruk maken.
    Straks gaat Genee nog kritiek geven op echte talkshowhosts, en gaat Boskamp zaniken dat Arie Boomsma eens wat aan zijn figuur moet doen...
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +42027
    maandag 16 juli 2018 om 14:18
    Vind vd Vaart een belabberde analist. Maar dat komt ook doordat hem de verkeerde vragen worden gesteld. Waardeloze presentatoren bij de NOS. Dat was ook zichtbaar toen van Persie er was. Die gasten hebben veel over voetbal te vertellen. Maar de vragen krijgen ze gewoon niet.

    Wel vreemd dat je op tv volgens Gijp niet slap over voetbal mag lullen. Dat beweert ie al jaren zelf te doen. Op televisie...
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    maandag 16 juli 2018 om 15:52
    Je hebt een punt, met een goede vraag kan je een gesprek een interessante kant op sturen. BBC doet dat beter.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 14:18
    Nee Gijp is een top analist. koek koek.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 14:22
    He, vieze geile opa van der Gijp moet zo nodig wat zeggen. Doet niet anders dan dom lullen. Deze leeghoofd heeft helemaaaal geen verstand van voetbal. Waar bemoei jij je mee. Laat vd vaart lekker z'n gang gaan man. De kijker bepaalt vanzelf of ze nog blijven kijken.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 14:48
    De kijker bepaalt geen kut...die mag alleen zijn belastinggeld storten aan de linkse NPO ….want als wel dan hadden al die clowns nooit bij de NOS en NPO gezeten
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90821
    maandag 16 juli 2018 om 15:13
    Is gewoon staatstelevisie!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:18
    Linkse staatstelevisie...linkse kolder bij de kijkbuiskindertjes door de strot duwen...van iedereen deugmenschen proberen te maken
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90821
    maandag 16 juli 2018 om 15:23
    Je zal het wel niet willen horen, is 1 pot nat!

    Links en rechts, al dat soort dingen zijn bedoelt om in hokjes te denken. Zodoende kan men het ''heer en verdeel spel'' tot in de puntjes uitvoeren. Denk voor jezelf en laat je niet meeslepen door de spelletjes.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 15:24]
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    maandag 16 juli 2018 om 15:59
    Hoe lang ben je al weg M-N?
    Niets in dit land is meer waar het ooit voor stond.
    Idealen zijn weg, vakbond zit in spagaat. En wie iets belooft wordt een leugenaar als ze gekozen zijn.

    Maar er zijn nog steeds wel echte linksdenkenden die het beste met het land voorhebben. Al weet ik ook dat er ook links is dat intern een rechtervleugel heeft.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90821
    maandag 16 juli 2018 om 16:02
    Heel ruim 3 jaar voor vast. Ik mis het geen dag, ik krijg bijna medelijden met de mensen daar. Ik snap wat je bedoelt maar in de Nederlandse politiek heb ik nooit vertrouwen gehad. Nederland is Nederland toch niet meer, Brussel & Amerika maken de dienst uit.
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    maandag 16 juli 2018 om 17:40
    Er is zoveel boosheid onder de mensen joh.
    En dan lees ik dat we het gelukkigste volk zijn, hah onzin. En vooral zoekt men de zondebok bij mensen die ook niks hebben.
    Er kwam zaterdag een boek uit met allemaal schandalen die in de doofpot gestopt zijn, bepaalde wegen of spoorlijnen hebben sommige mensen miljoenen aan verdiend.
    Dat zijn dan verhalen die we hier vaak meteen aan Rusland koppelen he? En de media-kliek die mag of durft dat niet te benoemen. Kritische TV-programma's zoals Tegenlicht dat wordt afgeknepen door de politiek op redacteuren.
    Actualiteitenrubrieken heeft de VVD al jaren kapot gemaakt, er zit nu een soort stamppot van journalisten bij Nieuwsuur.
    We noemen sommige landen hier een dictatuur, maar hier lopen er ook machtslijnen vanuit een richting hoor?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90821
    maandag 16 juli 2018 om 17:42
    Ik ben het zo met jou eens man.
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:13
    Een medestander geeft toch weer wat hoop he?
    Maar eenzaam blijft onze mening wel.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90821
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:16
    Er is nog hoop, positief blijven denken. Maar eenzaam is onze mening zeker. Toch zie ik een heel klein beetje verandering.
    Vind ik leuk
    Cappie +7394
    maandag 16 juli 2018 om 14:40
    Hij heeft helemaal gelijk. Toch gek dat de NOS niet weer iedere keer De Ridder had zitten. Die praat tenminste duidelijk, zit niet stom te lachen en heeft ook nog echt wat zinnigs te zeggen over de wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    maandag 16 juli 2018 om 17:45
    Wie er ook zit, je krijgt voor en tegenstanders, maar zet er dan wat meer diverse mensen neer, eentje uit zuiden, midden, noorden en westen.

    De beste is naar mijn mening Frank de Boer, als trainer ben ik geen fan van hem, maar als analist vind ik hem hele zinnige dingen zeggen.
    Het is gek dat geen van onze voetballers een goed verhaal hebben.
    Neem Courtois, die heeft een top analyse, dat kennen we hier niet.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 14:53
    Hij heeft gewoon gelijk. Als ik NOS studie WK voorbij zie komen, zap ik snel verder. Wat is daar nou aan voetbal inhoud geweest? Laten we beginnen over de presentators? Dat je dan voetbal legendes uitnodigt maakt het nog niet goed wat sommige daar aan onzin uit kramen! Vd vaart was een goede voetballer, maar gaat daar naast Hugo borst zitten of hij het voetbal heeft uitgevonden!!! Het is geen Robin van persie, cruijf, van Hanegem, Pelé, Messi, Ronaldo enzo enzo!! René vd gijp heeft over dit dan ook gewoon gelijk! Rakatic en modric speelde goed, maar dit Frankrijk is in meerderen dingen gewoon zoveel beter en de terechte winnaar van het WK
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:10
    Dit zeg je heel goed.

    Laten we nu VI Oranje dan ff doornemen. Brazilie wordt WK en Belgie heeft een heel sterk team. Haha. Ook onzin dus.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +42027
    maandag 16 juli 2018 om 16:28
    Precies. De programma's trachten gewoon beide op hun eigen wijze over voetbal te ouwehoeren.
    T één vind ik inderdaad nog slechter dan t andere. Dat dan weer wel.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:31
    Tussen de onzin door, hoor je af en toe een waarheid.

    Dat geldt bij iedereen.

    Hoe groot is de kans, dat jij de uitslag goed voorspelt, bij de wedstrijd Austria Wien - Ajax?
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 16:32]
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +42027
    maandag 16 juli 2018 om 17:04
    Ik had de wk winnaar goed. Telt dat ook?
    Niet dat ik er geld op zette hoor...
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 17:07
    Ok. Knap.

    Had je Duitsland en Argentinie ook goed?
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +42027
    woensdag 18 juli 2018 om 22:38
    Argentinië scheen geen finalist te zijn nee. Gek genoeg had Duitsland wel vroeg uitgeschakeld staan. Maar niet zo vroeg haha.
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    maandag 16 juli 2018 om 15:10
    Rafa vindt eigenlijk zichzelf nog beter dan Modric, maar toen Rafa wel speelde bij Tottenham en Modric op de bank zat, toen snapte ik er al geen zak van? Hoe kan je vd Vaart nou opstellen? Later bewees Modric bij Real dat hij een fenomeen is.
    Ik vermoed dat Johan Cruyff hem zou bewierroken, hij kan alles en doet net als Cruyff alles zonder versiering maar effectief en snel. En dan ook nog keihard werken.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90821
    maandag 16 juli 2018 om 15:11
    Als er een aantal slap kunnen lullen dan zijn het die respectloze klootzakken daar aan dat VI tafeltje.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2366
    maandag 16 juli 2018 om 15:34
    ggzte gijpje weer eens aan het stuiteren
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:41
    Vorige week in de studio bij VI oranje geweest. Ik was altijd fan maar nu niet meer. Wat een arrogante kwasten zijn het. Ze gunnen je geen blik ,die Boskamp zit alleen maar te gapen. Respect voor de mensen die op de achtergrond dat programma moeten organiseren. Hard werkende en leuke mensen.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2020
    maandag 16 juli 2018 om 15:42
    Eens met Gijp. Vd Vaart heeft een passie loze mentaliteit hedde niks aan. Modric en Ratatic waren geweldig. Die van de Vaart moeten ze snackmaster maken bij Ajax1 voor de 3e helft snapte. 😂
    Vind ik leuk
    Gary Oak +222
    maandag 16 juli 2018 om 15:45
    Ik vind Van Der Vaart een prima analist. Natuurlijk kan iedereen daar wat anders van vinden. Alleen vind ik het niet heel erg chique van René. Beetje je concurrenten zwart maken..
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6292
    maandag 16 juli 2018 om 15:57
    En die kontensnuiver met die besnorde fassiel zeggen wel iets zinnigs?
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 15:58]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:06
    ..."lekker slap lullen over voetbal. Ga dan lekker in de kantine zitten!" Aldus René.

    Zelf doet ie niks anders, haha. Al vele jaren.

    Wat mensen zelf doen, irriteren ze zich bij iemand anders aan. Grappig. Net als Sjaak Swart en consorten.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:09
    Altijd al gezeg t die frikandellen Hooft heeft er totaal geen verstand van met zijn arrogante hoofd
    Vind ik leuk
    whiskey33 +324
    maandag 16 juli 2018 om 16:36
    vd Vaart roept maar wat, total geen extra inbreng. Ga lekker op de bank zitten bij een club, dat ben je de laatste Jaren wel gewend.
    Vind ik leuk
    Veteraan +21
    maandag 16 juli 2018 om 17:24
    Zonde dat v d vaart zich zo voor lul zet de afgelopen jaren. was een uitstekende voetballer
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 17:27]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 17:34
    Laat die doorgedraaide gek Gijp lekker zelf thuis op de bank gaan liggen. Hopelijk neemt ie dan ook een of andere pil, want anders draait hij weer door, de mafkees.
    Hie durft die achterlijk. Laat ie dan meteen die Derksen meenemen, die is net zo gek. En als klap op de de vuurpijl ook die dikke tong Boskamp. Wat een 1- cellige is dat zeg.
    Pffff Vaart is een uitstekend analist, stelletje engerds.
    Vind ik leuk
    whiskey33 +324
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:22
    vd Vaart is een zeer matige analist. Maar ja, NOS=ajax dus daar zitten ajacieden
    Vind ik leuk
    alaaf +1634
    maandag 16 juli 2018 om 17:38
    Vd Vaart is zo slecht dat Waterreus er een topper van wordt
    Vind ik leuk
    kees ee +660
    maandag 16 juli 2018 om 17:51
    . .van der vaart en consorten zie wk npo, zijn ongeveer van het caliber gijp, . . weinig nivo, dus !?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 17:59
    Mag inderdaad wel een keer gezegd worden. Was een waardeloos programma dat studio Rusland.
    Vind ik leuk
    Broes +1026
    maandag 16 juli 2018 om 21:09
    Hier heeft Gijp gewoon gelijk. VdV is echt een waardeloze analist.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws