Vette streep door mogelijk PSV-vertrek: 'Belangstelling heeft bij mij geen kans'

    Vette streep door mogelijk PSV-vertrek: 'Belangstelling heeft bij mij geen kans'

    maandag 16 juli 2018 om 17:10

    Een vertrek uit Eindhoven is deze zomer niet aan de orde voor Toon Gerbrands. De algemeen directeur van de landskampioen laat dat maandag weten in een Q&A op Twitter. 

    Eén geïnteresseerde PSV-supporter wilde van Gerbrands graag weten of de voormalig volleybalcoach getwijfeld heeft over zijn toekomst in het Philips Stadion. 'Nee', reageert hij gedecideerd. 'Ik heb nog een vierjarig contract en ik geef altijd onvoorwaardelijk commitment af.'

    'Externe belangstelling heeft bij mij geen kans. De RvC kan mij wegsturen als het niet meer werkt. Deze benadering geeft mij rust.'

    Gerbrands is sinds 1 juli 2014 algemeen directeur van PSV. Deze zomer nam zowel hoofdtrainer Phillip Cocu als technisch manager Marcel Brands afscheid. Zij vertrokken naar respectievelijk Fenerbahçe en Everton. 

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    maandag 16 juli 2018 om 17:15
    4 jaar zit onze Toon er alweer de tijd gaat vlug.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 17:16]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 17:24
    Ik heb extra een Eneco contract afgesloten! Want nu hangt Toon ook aan mijn muur!!!+
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:11
    Een foto was goedkoper geweest. :p
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:25
    Haha nee val niet op mannen
    Vind ik leuk
    Entombed +1131
    dinsdag 17 juli 2018 om 06:12
    Dat hoeft toch ook niet om een foto van iemand aan je muur te hebben. Nu ben ik niet zo'n bewonderend type, maar als je dat wel bent. Hang dit ouwe Toon lekker aan je miur., Of tussen de vakantiefoto's op het toilet. Allemaal prima joh, niemand (die geen eikel is) zal je veroordelen.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2241
    maandag 16 juli 2018 om 17:51
    En, eerlijk is eerlijk. Hij doet het uitstekend!
    Vind ik leuk
    Mass +5228
    maandag 16 juli 2018 om 18:16
    ...En nog 4 te gaan...We zouden er daarvan weer 3 keer kampioen worden zeg....
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 17:16
    Eerlijke man heerlijk maar ja wie wil niet bij zo'n mooie club werken
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13334
    maandag 16 juli 2018 om 17:31
    PSV de trots van Nederland.
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1635
    maandag 16 juli 2018 om 17:43
    De enige echte warme, mooie club van Nederland.
    Vind ik leuk
    Snapje? +6645
    maandag 16 juli 2018 om 17:56
    Heel Holland bakt zoekt nog een warme bakker!
    Vind ik leuk
    Mass +5228
    maandag 16 juli 2018 om 18:42
    Leuke job voor ten hag over een paar weken...)
    Vind ik leuk
    Snapje? +6645
    maandag 16 juli 2018 om 18:51
    Denk dat heel Holland bakt te hoog gegrepen is voor van Bommel.
    Vind ik leuk
    Mass +5228
    maandag 16 juli 2018 om 18:56
    Ten hag heeft al laten zien een prima koekenbakker te zijn...Bij van Bommel is dat afwachten hm...)
    Vind ik leuk
    Snapje? +6645
    maandag 16 juli 2018 om 19:40
    Ben benieuwd hoeveel gele kaarten van Bommel krijgt dit jaar.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3479
    maandag 16 juli 2018 om 17:18
    Toon is de drijvende kracht achter dit PSV hoop dat hij voor eeuwig zal blijven..
    Vind ik leuk
    stratumseind +164422
    maandag 16 juli 2018 om 17:18
    Dat doet ie goed onzen toon , rust in de tent heerlijk
    Vind ik leuk
    2cents +54878
    maandag 16 juli 2018 om 17:24
    Lees jij zijn boeken toevallig ook?
    Vind ik leuk
    stratumseind +164422
    maandag 16 juli 2018 om 17:36
    Ik lees alles
    Vind ik leuk
    2cents +54878
    maandag 16 juli 2018 om 17:40
    Je lijkt de lessen op te pakken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164422
    maandag 16 juli 2018 om 17:42
    Ik zag bij mijn geboorte al ons lempke maar je weet het : uiteindelijk ziet iedereen het...
    Vind ik leuk
    2cents +54878
    maandag 16 juli 2018 om 17:43
    Ongetwijfeld
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1635
    maandag 16 juli 2018 om 17:45
    Dat betwijfel ik bij sommige ten zeerste....maar die weten niet wat ze missen
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1838
    maandag 16 juli 2018 om 17:24
    Toon alvast dank voor jou duidelijke commitment. 👍🏻
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 17:26
    Ach je bent al een keer derde geworden dus hoe ver mag je gaan van de rvc?


    #VraaghetToon
    Vind ik leuk
    heur es +637
    maandag 16 juli 2018 om 17:29
    Wat kan mij dit schelen..
    Zou PSV slechter gaan voetballen als jij weg bent?

    Het is al niet best, misschien goed als je gaat!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 17:31
    Hij zorgt wel voor rust in de tent, iets wat voor de komst van Toon nog wel eens anders is geweest!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 17:31
    Ome Toon for President!
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    maandag 16 juli 2018 om 17:32
    Als een speler roept ik blijf zijn ze weg ;)

    Goede bestuurder geeft echt rust en je hoort hem ook niet onzinnige dingen roepen dus is wel goed voor PSV dat hij blijft.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 17:36
    Ik vind het een nette vent, maar hij wordt wel vaak erg opgehemeld

    Netjes, past goed in de Herdgang met die mooie rustige bossen eromheen

    Veel meer kan ik er eigenlijk niet bij bedenken

    Netjes, clean, maar ook kleurloos.. Past prima bij PSV
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1635
    maandag 16 juli 2018 om 17:47
    Precies zoals een bestuurder moet zijn. Maar dat snappen jullie in Amsterdam waarschijnlijk niet
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 17:56
    En daar gaan we weer.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 18:45
    Je mist nog wat: maar wel kampioen
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1649
    maandag 16 juli 2018 om 18:04
    Zal wel een goed salaris hebben dan.
    Vind ik leuk
    SvL +272
    maandag 16 juli 2018 om 18:11
    Geef hem maar contract voor het leven!!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 18:13
    Fijne vent. Kan nog wel wat jaren mee.
    Vind ik leuk
    52N6E +1016
    maandag 16 juli 2018 om 19:01
    Stabiele vent voor een stabiele club. Kan je op bouwen. Das belangrijk voor een professionele organisatie als PSV.
    Ik begrijp de vraag van de ene supporter eigenlijk niet. Waarom zou je als twee sterkhouders vertrekken na jaren van bewezen diensten de volgende moeten zijn die vertrekt. Dan heb je niet begrepen welke diensten Cocu en Brands aan PSV hebben bewezen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vette streep door mogelijk PSV-vertrek: 'Belangstelling heeft bij mij geen kans'