Vette streep door mogelijk PSV-vertrek: 'Belangstelling heeft bij mij geen kans'

Vette streep door mogelijk PSV-vertrek: 'Belangstelling heeft bij mij geen kans'

Gepubliceerd: maandag 16 juli 2018 om 17:10ma 16-07-2018 om 17:10

Een vertrek uit Eindhoven is deze zomer niet aan de orde voor Toon Gerbrands. De algemeen directeur van de landskampioen laat dat maandag weten in een Q&A op Twitter. 

Eén geïnteresseerde PSV-supporter wilde van Gerbrands graag weten of de voormalig volleybalcoach getwijfeld heeft over zijn toekomst in het Philips Stadion. 'Nee', reageert hij gedecideerd. 'Ik heb nog een vierjarig contract en ik geef altijd onvoorwaardelijk commitment af.'

'Externe belangstelling heeft bij mij geen kans. De RvC kan mij wegsturen als het niet meer werkt. Deze benadering geeft mij rust.'

Gerbrands is sinds 1 juli 2014 algemeen directeur van PSV. Deze zomer nam zowel hoofdtrainer Phillip Cocu als technisch manager Marcel Brands afscheid. Zij vertrokken naar respectievelijk Fenerbahçe en Everton. 

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

maandag 16 juli 2018 om 17:16
Eerlijke man heerlijk maar ja wie wil niet bij zo'n mooie club werken
Vind ik leuk
Mosquito +21840
maandag 16 juli 2018 om 17:31
PSV de trots van Nederland.
Vind ik leuk
040bovenaan +2033
maandag 16 juli 2018 om 17:43
De enige echte warme, mooie club van Nederland.
Vind ik leuk
Snapje? +8677
maandag 16 juli 2018 om 17:56
Heel Holland bakt zoekt nog een warme bakker!
Vind ik leuk
Mass +5863
maandag 16 juli 2018 om 18:42
Leuke job voor ten hag over een paar weken...)
Vind ik leuk
Snapje? +8677
maandag 16 juli 2018 om 18:51
Denk dat heel Holland bakt te hoog gegrepen is voor van Bommel.
Vind ik leuk
Mass +5863
maandag 16 juli 2018 om 18:56
Ten hag heeft al laten zien een prima koekenbakker te zijn...Bij van Bommel is dat afwachten hm...)
Vind ik leuk
Snapje? +8677
maandag 16 juli 2018 om 19:40
Ben benieuwd hoeveel gele kaarten van Bommel krijgt dit jaar.
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
maandag 16 juli 2018 om 17:18
Toon is de drijvende kracht achter dit PSV hoop dat hij voor eeuwig zal blijven..
Vind ik leuk
stratumseind +195108
maandag 16 juli 2018 om 17:18
Dat doet ie goed onzen toon , rust in de tent heerlijk
Vind ik leuk
2cents +61664
maandag 16 juli 2018 om 17:24
Lees jij zijn boeken toevallig ook?
Vind ik leuk
stratumseind +195108
maandag 16 juli 2018 om 17:36
Ik lees alles
Vind ik leuk
2cents +61664
maandag 16 juli 2018 om 17:40
Je lijkt de lessen op te pakken.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
maandag 16 juli 2018 om 17:42
Ik zag bij mijn geboorte al ons lempke maar je weet het : uiteindelijk ziet iedereen het...
Vind ik leuk
2cents +61664
maandag 16 juli 2018 om 17:43
Ongetwijfeld
Vind ik leuk
040bovenaan +2033
maandag 16 juli 2018 om 17:45
Dat betwijfel ik bij sommige ten zeerste....maar die weten niet wat ze missen
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
maandag 16 juli 2018 om 17:24
Toon alvast dank voor jou duidelijke commitment. 👍🏻
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 17:26
Ach je bent al een keer derde geworden dus hoe ver mag je gaan van de rvc?


#VraaghetToon
Vind ik leuk
heur es +874
maandag 16 juli 2018 om 17:29
Wat kan mij dit schelen..
Zou PSV slechter gaan voetballen als jij weg bent?

Het is al niet best, misschien goed als je gaat!
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 17:31
Hij zorgt wel voor rust in de tent, iets wat voor de komst van Toon nog wel eens anders is geweest!
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 17:31
Ome Toon for President!
Vind ik leuk
Donnygo +4940
maandag 16 juli 2018 om 17:32
Als een speler roept ik blijf zijn ze weg ;)

Goede bestuurder geeft echt rust en je hoort hem ook niet onzinnige dingen roepen dus is wel goed voor PSV dat hij blijft.
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 17:36
Ik vind het een nette vent, maar hij wordt wel vaak erg opgehemeld

Netjes, past goed in de Herdgang met die mooie rustige bossen eromheen

Veel meer kan ik er eigenlijk niet bij bedenken

Netjes, clean, maar ook kleurloos.. Past prima bij PSV
Vind ik leuk
040bovenaan +2033
maandag 16 juli 2018 om 17:47
Precies zoals een bestuurder moet zijn. Maar dat snappen jullie in Amsterdam waarschijnlijk niet
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 17:56
En daar gaan we weer.
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 18:45
Je mist nog wat: maar wel kampioen
Vind ik leuk
G.Kopf +4997
maandag 16 juli 2018 om 18:04
Zal wel een goed salaris hebben dan.
Vind ik leuk
SvL +412
maandag 16 juli 2018 om 18:11
Geef hem maar contract voor het leven!!
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 18:13
Fijne vent. Kan nog wel wat jaren mee.
Vind ik leuk
52N6E +1165
maandag 16 juli 2018 om 19:01
Stabiele vent voor een stabiele club. Kan je op bouwen. Das belangrijk voor een professionele organisatie als PSV.
Ik begrijp de vraag van de ene supporter eigenlijk niet. Waarom zou je als twee sterkhouders vertrekken na jaren van bewezen diensten de volgende moeten zijn die vertrekt. Dan heb je niet begrepen welke diensten Cocu en Brands aan PSV hebben bewezen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws