Update: 'Barcelona wil verzet van Ajax breken met niet te weigeren aanbod'

    Update: 'Barcelona wil verzet van Ajax breken met niet te weigeren aanbod'

    Gepubliceerd: maandag 16 juli 2018 om 22:59ma 16-07-2018 om 22:59

    FC Barcelona reist over negen dagen af naar Amsterdam om de wedstrijd tussen Ajax en Sturm Graz te bekijken. De Spanjaarden hopen een nieuwe stap te zetten in de situatie rond Frenkie de Jong.

    Dat schrijft de Spaanse krant Sport maandag. Het doel van Barcelona is om uiteindelijk in gesprek te gaan met Ajax. Directeur spelersbeleid Marc Overmars heeft tot nu toe alle charmeoffensieven van Barcelona kunnen weerstaan en wil De Jong hoe dan ook in Amsterdam houden, maar de Catalanen weigeren het erbij te laten zitten en ondernemen een nieuwe stap. Volgens eerdere berichten uit Spanje heeft Overmars meerdere keren aan Barça laten weten dat De Jong niet te koop is.

    De Jong wordt dus niet alleen bekeken, Barcelona hoopt ook dat een afvaardiging van de club het voor elkaar krijgt om met verantwoordelijke personen te spreken over De Jong met als doel om Ajax zover te krijgen om tóch in onderhandeling te treden.

    De Jong gaf afgelopen vrijdag aan stadszender AT5 aan dat hij verwacht nog een jaar bij Ajax te blijven. "Dat kan ik niet beloven (dat hij bij Ajax blijft, red.), maar zoals het er nu voorstaat blijf ik bij Ajax."

    Update 22.59: FC Barcelona wil heel ver gaan om het verzet van Ajax te breken en De Jong naar Spanje te halen. De Spaanse krant Marca, doorgaans goed ingevoerd, schrijft dat de Catalanen ervan overtuigd zijn dat de Amsterdamse club vanzelf toegeeft bij een niet te weigeren bod.

    Overmars staat niet te springen om een transfer van De Jong, maar de Spaanse club hoopt dat de directeur spelersbeleid uiteindelijk tóch overstag gaat als hij een bod van vijftig miljoen gepresenteerd krijgt. Barcelona moet zich nu afvragen of De Jong dat waard is.

    Plaats een reactie

    COYG +6851
    maandag 16 juli 2018 om 20:55
    In deze aflevering van goede tijden slechte tijden: Barca luistert niet naar Overmars...
    Het houdt echt niet op dit.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +24467
    maandag 16 juli 2018 om 20:57
    Het houdt niet op, niet vanzelf
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:02
    Hij gaat toch helemaal nergens fritzie. Desnoods vormen we met zijn alle een blokkade. 100 miljoen of niks voor die irritante spanjaarden
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +24467
    maandag 16 juli 2018 om 21:06
    Kans is groter dat ie gaat dan blijft, geloof me maar als ik dat zeg
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:11
    Dat vrees ik ook, al is onze Marc wel een keiharde. Hij gaat zeker niet weg voor minder dan 50 miljoen.
    Vind ik leuk
    guilleaume +880
    maandag 16 juli 2018 om 22:27
    Ja, net als Justin...
    :D
    Vind ik leuk
    HupHolland +2852
    maandag 16 juli 2018 om 23:26
    Justin's contract liep af en hij wilde weg.

    Je vergelijkt een appel met de landing op de maan. Appels bestaan echt, maar 'we' hebben nooit een stap op de maan gezet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 01:34
    Kunnen m beter verkopen. Blind gaat dan op 6 en we halen een goede CV van dat geld.
    Vind ik leuk
    Futjebal +2308
    maandag 16 juli 2018 om 21:13
    Waarom 100 miljoen??.. krijg jij daar een percentage van? Of heb je liever goede spelers?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:17
    Kunnen we gelijk investeren, goede spelers kosten geld, en daarom mag frenkie alleen weg voor de absolute hoofdprijs. Ik wil meer ervaring erbij hebben. Frenkie is onhoudbaar als barca hem echt wil
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8090
    maandag 16 juli 2018 om 21:24
    Goede spelers willen niet naar Ajax, die willen CL spelen en kampioen worden!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:26
    Natuurlijk joh volgens mij hebben we net Tadic vast gelegd of is dat geen goede speler ?
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8090
    maandag 16 juli 2018 om 21:30
    Nee, niks bijzonders. Die was goed en heeft zijn beste tijd gehad. Als die echt zo goed is was hij wel in de PL blijven spelen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:33
    Gewoon gelul wat je zegt zijn beste tijd gehad ?
    Ik weet niet hoor maar als je 29 jaar bent ben je juist op je best maar dat weet jij ook wel.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8090
    maandag 16 juli 2018 om 21:42
    We zullen het zien.....


    Vind ik leuk
    Adjab +992
    maandag 16 juli 2018 om 21:37
    Henk volgens mij ben jij blijven steken in 1971 😁😁
    Vind ik leuk
    abraksas +1566
    maandag 16 juli 2018 om 22:53
    Volgens mij heeft ie zelfs nog gezegd dat hij andere aanbiedingen uit Engeland enzo had maar hij graag terug naar Nederland wilde. Maar goed, voor sommigen is het gewoon moeilijk te begrijpen dat er voldoende spelers zijn die gewoon hun hart volgen.
    Dat hij geen Messi, Suarez, Modric ofzo is is duidelijk maar ik denk dat hij nog steeds een harstikke goeie speler is. Maar we zullen zien.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2852
    maandag 16 juli 2018 om 23:28
    Ik dat niet dat Barcelona voor Tadic naar Amsterdam komt!
    Vind ik leuk
    zwollie +8390
    maandag 16 juli 2018 om 21:28
    Henk, neem van mij aan goede spelers willen al helemaal niet naar psv.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8090
    maandag 16 juli 2018 om 21:33
    Daarom moet je er alles aan doen om de selectie intakt te houden. Nederlandse clubs zijn echt afhankelijk van een goede scouting.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2852
    maandag 16 juli 2018 om 23:33
    Juist!!!

    Als Ajax (of PSV en andere Eredivisie clubs) hun grootste talenten alsmaar verkopen aan het buitenland, dan kunnen ze daar dus never te nooit meer een gelijkwaardige speler voor terugkopen.

    Dus gewoon nee blijven zeggen tegen Barca, anders hangen de resultaten af van spelers als Blind en Veltman.
    Vind ik leuk
    Futjebal +2308
    maandag 16 juli 2018 om 21:33
    Dat hebben we gezien met Moreno, Guardado van Ginkel en Lozano
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:28
    De mbappe's, assensio's en de rabiot's zijn niet haalbaar nee. Thorgan hazard of een tielemans moet dan wel haalbaar zijn.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 16 juli 2018 om 23:42
    Tielemans haalbaar? :D
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1996
    maandag 16 juli 2018 om 21:43
    Stomste opmerking ooit
    Vind ik leuk
    Iggy +4003
    maandag 16 juli 2018 om 22:02
    Ow ja joh?! Je afgunst jegens Ajax is vele malen groter dan de liefde voor je eigen clubje.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8090
    maandag 16 juli 2018 om 22:05
    Je mag hier de waarheid niet zeggen, heeft niets met afgunst te maken. Maar meer kan ik van jou ook niet verwachten.
    Vind ik leuk
    xaja32 +191
    maandag 16 juli 2018 om 23:24
    De waarheid of jouw waarheid?
    Vind ik leuk
    Futjebal +2308
    maandag 16 juli 2018 om 21:32
    Maar dat is juist het probleem...er worden geen goede spelers voor terug gehaald
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:37
    Tadic is gewoon een uitstekende speler die door Overmars is gehaald. Ook Blind is gewoon een uitstekende speler. Labyad kan ook wel een prima balletje trappen.
    Schuurs een prima aankoop met oog op de toekomst.

    Je klets dus redelijk slap uit je nek met dat er geen goede spelers worden terug gehaald, Overmars is namelijk uitstekend bezig.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2852
    maandag 16 juli 2018 om 23:46
    Tadic is met Southampton ternauwernood aan degradatie ontsnapt. Ja een leuke speler, maar niet vergelijkbaar met Modric (en honderden anderen) bijvoorbeeld.

    Frenkie, de Ligt, Neres en Onana hebben in dat opzicht 100 keer meer potentie.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2852
    maandag 16 juli 2018 om 23:27
    Als Frenkie zo goed is dat hij nu 50 miljoen waard is, dan is dat juist reden om hem niet te laten vetrekken!!!
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    maandag 16 juli 2018 om 22:25
    gewoon voorbeeld stellen....
    Vind ik leuk
    abraksas +1566
    maandag 16 juli 2018 om 22:48
    Alsof Barca 100 miljoen gaat betalen. Daarom 100 miljoen. En bovendien, als je 100 miljoen kunt krijgen moet je nooit nee zeggen als Ajax zijnde (laat staan Eredeivisieclub algemeen). Kun je goed investeren.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1996
    maandag 16 juli 2018 om 21:42
    Of ruilen tegen 2 spelers van hun haha
    Vind ik leuk
    Niels92 +30448
    maandag 16 juli 2018 om 20:57
    Gewoon weer nee verkopen en zeggen dat ze de tering kunnen krijgen daar in Barcelona!

    Frenkie de Jong blijft gewoon bij Ajax.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:01
    Misplaatst. Bleek plagiaat. sorry Fritz.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 21:02]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:25
    Daar ben jij wel goed in.
    Slachtenbumler was jou ook al voor
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:28
    Jouw talent heb ik nog niet ontdekt ;)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:29
    Nee ik sta ook mijlenver af van halve Duitsers . Dat zijn niet mijn vrienden. Dus jij hoeft echt mijn talent niet te erkennen
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:34
    Übermensch ;)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:35
    Ik heb jou nog nooit gemogen, clown.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +24467
    maandag 16 juli 2018 om 21:26
    Excuses aanvaard 😉
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:00
    Het houdt niet op, niet vanzelf!
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +24467
    maandag 16 juli 2018 om 21:18
    Goh, gaan we stelen?
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3545
    maandag 16 juli 2018 om 21:04
    Als die Overmars nu slim is laat ie die De Jong een contract voor 10 jaar tekenen met een afkoopsom van 300 miljoen of zo (net zoals ze dat in Spanje doen). Als er dan iemand komt vangen ze de absolute hoofdprijs daar in Amsterdam terwijl ze anders hun beste speler voor lange tijd vasthouden. De Jong zelf wordt dan ook multi multi-miljonair, dus iedereen tevreden...
    Vind ik leuk
    jari4ever +1517
    maandag 16 juli 2018 om 21:04
    Van mij mag die gewoon verkocht worden al hoewel ze ik in Barcelona blind vind maar dat zien ze daar wel....en ik snap overigens wat Barcelona niet snapt aan het antwoord nee
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26575
    maandag 16 juli 2018 om 21:12
    Frenkie de Jong is de beste van de Eredivisie. Helemaal niet raar dat daar om gevochten wordt. Prachtige positie voor ajax. Of 55.000.000 of een topspeler in huis.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +2014
    maandag 16 juli 2018 om 21:18
    Ik zeg ruilen voor Suarez :D
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    maandag 16 juli 2018 om 21:23
    jawel hoor, na 1 september houdt het allemaal vanzelf op.
    Vind ik leuk
    COYG +6851
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:35
    Hah mocht je willen. Dan gaan ze gewoon verder.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1292
    maandag 16 juli 2018 om 22:16
    Heb het al eerder gezegd, Barcelona krijgt steeds meer nare trekjes.
    De verkopende ploeg zegt nee, lijkt me duidelijk.
    Hier moet de uefa tegen optreden, ze gedragen zich als een klein kind wat zijn zin niet krijgt, misselijk makend, vond het ooit een sympathieke club.
    Vind ik leuk
    Yass +106
    maandag 16 juli 2018 om 22:22
    De volgende keer bij goede tijden slechte tijden
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6227
    maandag 16 juli 2018 om 20:56
    Zucht zucht zucht!
    Vind ik leuk
    2cents +57854
    maandag 16 juli 2018 om 20:56
    Misschien hadden ze afgelopen vrijdag een mannetje kunnen sturen? Dan was het de rest van de transferperiode stil geweest op dit front.
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1933
    maandag 16 juli 2018 om 20:56
    De kans dat Barcelona Frenkie de Jong weet binnen te halen acht ik net zo groot als de kans dat Bram van Polen deze transferperiode de overstap maakt naar Real Madrid
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10844
    maandag 16 juli 2018 om 21:07
    Totdat ze echt een bod doen van 50 miljoen euro, dan is ie gewoon weg natuurlijk!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:10
    Toch lach ik me dadelijk kapot als er op vp staat ‘Delagatie van Real Madrid reist af naar Zwolle om van Polen te zien’
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1933
    maandag 16 juli 2018 om 21:18
    Nou ja, hoop maar voor Real dat zijn buitenland clausule dan geldt, anders mogen ze flink betalen hoor
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:57
    Wat is mis met die spanjaarden...? Snappen ze niet wat nee betekend?
    Vind ik leuk
    El Pibe +1023
    maandag 16 juli 2018 om 21:00
    Que?!..
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5957
    maandag 16 juli 2018 om 21:03
    Que si, Que no
    Que nunca te decides tralalala
    Vind ik leuk
    Bergwag +949
    maandag 16 juli 2018 om 21:38
    Dit is dus voor het eerst dat ik de echte lyrics zie, denk ik... wat je toch al niet tegenkomt op zo'n voetbalforum hahaha
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:06
    #Me Too
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:27
    #ich auch
    Vind ik leuk
    Quareck +7210
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:39
    Check, +1
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:57
    Als ik Frenkie was zou ik het gewoon doen. Bij barcelona lekker in de selectie komen en op z'n tijd in de basis komen, wat hij wel in potentie heeft! En trouwens wie zegt dat hij er niet meteen in komt? Naast Busquets en Rakitic, wie staat er dan op het middenveld?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:04
    Coutinho
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:24
    Wie dan linksvoor?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:19
    Ik zou voor Dembele kiezen. Maar ze zijn nu ook bezig met een extra aanvaller (Hazard of Griezmann).
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:57
    En nu is het geduld op , nu dus de UEFA inschakelen om Barca op de vingers te tikken en Nee blijft Nee !
    In ieder geval € 100 milj vragen dan haken ze toch echt af !
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 23:15]
    Vind ik leuk
    James655 +913
    maandag 16 juli 2018 om 21:16
    @Henny van der Linden:
    Leuk, de manier waarop je je reactie formuleert. Ben het helemaal met je eens. Of ze aan ons een boodschap hebben is maar de vraag natuurlijk, maar er moet inderdaad met de vuist op tafel worden geslagen.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1996
    maandag 16 juli 2018 om 20:57
    Van mij mogen ze hem verkopen echt een gehypte voetballer loopt veel teveel met de bal had beter postbode kunnen worden
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:58
    Het houdt niet op, niet vanzelf...........
    Vind ik leuk
    jari_ +840
    maandag 16 juli 2018 om 20:58
    Zou me niets verbazen als alle halsstarrigheid van Overmars deel van de onderhandelingen is. Gesprekken oprekken richting sluitinf transfermarkt, prijs nog verder opdrijven, en dan de absolute hoofdprijs vragen.

    Met Blind is de nieuwe ‘6’ er al, evenals de eventuele linker centrale verdediger.
    Vind ik leuk
    Pijpsmurf +193
    maandag 16 juli 2018 om 20:59
    Vervelend cluppie dat barcelona
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13261
    maandag 16 juli 2018 om 21:00
    Kunnen ze wel doen, maar speelt hij wel ?
    Vind ik leuk
    Muscles +959
    maandag 16 juli 2018 om 21:02
    Frenkie niet opstellen en de F-Side een ontvangstcomité laten voorbereiden. Barcelona, optiefen terug naar je mislukte vrijstaat
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22121
    maandag 16 juli 2018 om 21:05
    *gaap*
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1904
    maandag 16 juli 2018 om 21:09
    Zeg nou gewoon 'niet te koop' of zeg ruilen tegen Messi, kijken of die mafkezen het dan wel snappen. Iets met een plaat voor hun kop?
    Vind ik leuk
    Wazzupp +639
    maandag 16 juli 2018 om 21:09
    Heeft nog niet veel gepresteerd dan een paar mooie steekpassjes. Moet hij nu dat iniesta vervangen?? Nog tijdje rijpen in Nederland lijkt me beter voor hem dan daar op de bank zitten..
    Vind ik leuk
    Yuri +3647
    maandag 16 juli 2018 om 21:11
    Op zich vind ik het niet erg als ie verkocht wordt, maar dan mogen we hem wel terughuren
    Vind ik leuk
    harrie v. +694
    maandag 16 juli 2018 om 21:16
    Zo moe van dit gezeik!
    We hebben het hier gvd over nobody De Jong, wat moet die in godsnaam bij Barca?????
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3015
    maandag 16 juli 2018 om 21:19
    Het zijn verdomme ook net Jehova's daar in Barcelona. Deze mensen begrijpen echt niet dat de deur dicht is.
    Vind ik leuk
    coci +330
    maandag 16 juli 2018 om 21:22
    En jij denkt dat Barcelona geïnteresseerd is, de Jong is drie stappen te traag voor Barcelona
    Vind ik leuk
    coci +330
    maandag 16 juli 2018 om 21:21
    Degenen die hier iedere dag frenkie de Jong nieuws verzinnen moeten ze per direct opnemen
    Vind ik leuk
    Siemjo +295
    maandag 16 juli 2018 om 21:22
    Niet luisteren van Barcelona, leg er direct 10 miljoen boven op. Nee is nee
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:24
    Frenkie op de bank zetten
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:24
    Word er nou wel een beetje moe van hoor ! Het lijkt me niet zo moeilijk of 50 miljoen lappen of gewoon opzouten wat willen ze nu dan ?
    Vind ik leuk
    zwollie +8390
    maandag 16 juli 2018 om 21:25
    Frenkie niet opstellen die wedstrijd dus, zonder Frenkie winnen we die ook wel. En gelijk 100 miljoen vragen aan Barcelona
    Vind ik leuk
    Vapormax +1663
    maandag 16 juli 2018 om 21:26
    Weghalen dat jung!!!!!
    Vind ik leuk
    ficusje +2404
    maandag 16 juli 2018 om 21:33
    Marc moet het telkens 72 uur uitstellen,tot we een vervanger hebben gevonden.
    Vind ik leuk
    fcfc +356
    maandag 16 juli 2018 om 21:29
    Heel leuk dat tadic en blind er zijn ,maar als ziyech alsnog vertrekt en de jong ook is de selectie inneens een stuk minder sterk.
    Siem de jong daarentegen mogen ze mij gratis meenemen.
    Vind ik leuk
    Downvalley +248
    maandag 16 juli 2018 om 21:31
    Volgens mij weer zo'n bericht om mensen op hol te jagen.
    Pffff........................ Overmars opweg naar Barcelona met een tank, om eens en altijd duidelijk te maken dat dit verhaal gaat en moet stoppen!
    Vind ik leuk
    RR12 +543
    maandag 16 juli 2018 om 21:31
    Jaaaaaaa..Frenkie is weer een topicje. Ff tussendoor want mijn google werkt denk ik niet..hoeveel speelminuten, doelpunten en assists had ie de afgelopen 2 jaar?
    Vind ik leuk
    pietprecies +7594
    maandag 16 juli 2018 om 21:32
    Of die blijft, of Ajax maakt een enorme transferklapper van 60mil+
    Vind ik leuk
    Nummertien +5030
    maandag 16 juli 2018 om 21:32
    Gewoon lkker niet opstellen;)
    Vind ik leuk
    Mass +5481
    maandag 16 juli 2018 om 21:32
    De Jong gewoon niet opstellen...komen ze mooi voor niks...)
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1561
    maandag 16 juli 2018 om 21:33
    Opdonderen dat irritante Barca
    Vind ik leuk
    ajaxdev +513
    maandag 16 juli 2018 om 21:35
    Volgens mij moet ajax nu richting de uefa gaan en barcelona aanpakken. Dit wordt toch te gek
    Vind ik leuk
    Mari +10214
    maandag 16 juli 2018 om 21:41
    Ze komen voor de Jong en gaan er vandoor met Onana of zo
    Vind ik leuk
    pietprecies +7594
    maandag 16 juli 2018 om 21:57
    Die mogen ze voor 60 mil terugkopen
    Vind ik leuk
    52N6E +1067
    maandag 16 juli 2018 om 21:42
    Barcalona komt naar de Johan Cruijff Arena. Als Frenkie uiteindelijk toch wordt verkocht geef ik geen stuiver voor die Overmars.
    Vind ik leuk
    Pimman +6219
    maandag 16 juli 2018 om 21:45
    Vóór 1 september weten we sowieso meer.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3908
    maandag 16 juli 2018 om 21:49
    Frenkie de Jong is inmiddels 21 jaar. Heeft nog geen seizoen in de Eredivisie gevoetbald. Om van Europees voetbal maar niet te spreken. Nog nooit aanwezig op een groot toernooi.

    En dan gewoon roepen dat ie niet voor onder de 50 miljoen weg mag...hahaha!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:50
    Ze doen net of die de jong een wereld voetballer is niet te geloven heeft nog geen 6 wedstrijden gespeeld over het paard getilde speler maar ja daar zijn ze goed in in amsterdam
    Vind ik leuk
    Iggy +4003
    maandag 16 juli 2018 om 22:03
    Ach jochie toch!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:18
    Standaard zinnetje van een ongelooflijke dommerik
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2555
    maandag 16 juli 2018 om 22:51
    LOL.. Oh wat hadden jullie hem graag gehad.. net als Schuurs... en dat voor slechts 1 euro... Ook al verkoopt Ajax hem voor 15 miljoen.... levert hij netto nog meer op dan Lozano.... 2 woorden... pure afgunst
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11832
    maandag 16 juli 2018 om 21:50
    Als ze een kaartje kopen zijn ze welkom
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1996
    maandag 16 juli 2018 om 21:51
    Volgens mij is het gewoon een broodje aap verhaal en door de Spaanse media verzonnen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:01
    Spanjaarden zijn hardleers ruilen voor Suarez dan is het goed gewoon aan het zeiken blijven kijken of de Spanjaarden er ook moe van worden
    Vind ik leuk
    Strijp +14036
    maandag 16 juli 2018 om 22:01
    Is Barca nou echt zo eigenwijs, Ajax wil niet verkopen en als ze willen dan willen ze het enkel bij een monster bod, en Barca wil ook nog eens gaan onderbieden ook.. kansloos..
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    maandag 16 juli 2018 om 22:08
    Merk toch wel dat Frenkie er mee bezig is en voor open staat, hij zegt steeds: 'zoals het er nu uitziet blijf ik, maar in de voetbalwereld weet je het maar nooit'.

    Oftewel, als er een bod komt en Ajax staat er open voor dan staat Frenkie dat zeker ook en dus denkt hij dat hij nu al zo'n stap aan zou kunnen, wat pure waanzin is voor een speler die nog niet eens een vol seizoen in de eredivisie in de benen heeft.

    Ik denk niet dat hij zo graag weg wil dat hij problemen gaat veroorzaken, maar wellicht dat Barca daar op hoopt als ze maar door blijven zanikken en wellicht ook Frenkie blijven 'bewerken'.

    Het is gewoon een intense kut club geworden sinds die Rossel het destijds overnam van Laporta, er is niks meer over van de succesvolle filosofie van Cruijff die ze daar ingevoerd hebben destijds toen Rijkaard trainer was en later Pep. Alles is weg, Barca is Real na gaan doen en Real kan dat gewoon beter.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:03
    laat hem voor 40+ miljoen snel bij barcelona tekenen en dan zyech houden, frenkie heeft bij ajax nog niet echt veel laten zien behalve potentie. dan kopen we nog een goede cv en zetten blind op 6.
    misschien dat magallan en boca nog willen ;-) is toch voor iedereen een win win situatie.
    daar wordt ajax in ieder geval niet slechter van en ook financieel is het perfect
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1156
    maandag 16 juli 2018 om 22:04
    echt heel gauw optyf stralen barca...
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    maandag 16 juli 2018 om 22:04
    Komen ze doen? Potje voetbal kijken? Laat ze dan wel gewoon een kaartje kopen, voor niks gaat de zon op... En verder kunnen ze ook nog even langs de fanshop, kunnen ze daar een shirtje van de Jong kopen voor aan de muur in het kantoor van de TD.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    maandag 16 juli 2018 om 22:08
    Ja precies.Wat een kneuzebende mocht het waar zijn.
    Met nadruk op mocht,want ik kan het me echt niet voorstellen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:07
    Als PSV-er moet ik zeggen; overmars is gruwelijk bezig... wat een klasbak is die man. Laat niet over zich heen lopen en houdt voet bij stuk.... totdat de prijs mooier is als voorheen gedacht..... ben met brands/gerbrands ook heel tevreden, maar marc doet echt dingen die niemand in nederland kan of durft! Hoedje af.....
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    maandag 16 juli 2018 om 22:07
    HAHAHA HAHAHA....Wat een dom gelul dit weer zeg!!!
    Als ik mijn auto niet wil verkopen dan kun je toch komen vanuit waar dan ook maar dan heb je toch echt voor niets die reis gemaakt.
    Vind ik leuk
    martinho +915
    maandag 16 juli 2018 om 22:13
    Ja prima 50 miljoen kan je hem op komen halen, zo niet bespaar je de moeite.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 22:13]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:18
    Fantastisch dit! Frankie heeft 12 wedstrijden voor Ajax gespeeld. Kwam voor niks naar Ajax (nou ja, Willem II mocht twee spelers huren) en kan na twaalf wedstrijden weg voor 40 miljoen. Zal best een goeie speler zijn hoor, Barcelona doet niet zomaar wat, maar het is afwachten hoe hij zijn het verder ontwikkeld. Miss hier net zo goed als Bazoer, El Gahzy of andere grote talenten: NIET dus. Dan is 40 miljoen een mooi bedrag. Oké. Er gaat een miljoen je of twee van af voor de jeugdopleiding van Willem II/RKC, maar dan blijft er nog een leuk bedrag over. Laat gaan laat gaan!
    Vind ik leuk
    Senna +6245
    maandag 16 juli 2018 om 23:21
    Ze gooien wel vaker bij Ajax met miljoenen
    Maar uiteindelijk gaan ze naar een slecht seizoen bijna voor niks weg.
    En wat koopt Ajax ervoor terug .
    Ouwemeuk
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27533
    maandag 16 juli 2018 om 22:18
    Barcelona buiten de deur houden is bijzonder lastig.. zij geven niet op.. Nee is geen nee.. Succes Overmars!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:32
    Het houdt niet op, niet vanzelf!! Kunnen die clubs elkaar gewoon niet respecteren als ze zeggen NEE?!?!?! Pfffffff vermoeiend
    Vind ik leuk
    Guust +5808
    maandag 16 juli 2018 om 22:38
    Als ze zo graag willen dan betaal je de hoofdprijs, gewoon 75 miljoen omdat het kan en ze zo gaat willen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 22:39]
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2027
    maandag 16 juli 2018 om 22:40
    Niet toegeven, dit is Ajax zijn toekomst.

    👍🏻

    Gewoon Barca laten komen, geen speeltijd gunnen en ruilen tegen Suarez + 45m.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 00:35]
    Vind ik leuk
    Senna +6245
    maandag 16 juli 2018 om 23:17
    Welke toekomst ?
    Vind ik leuk
    Stranger +5558
    maandag 16 juli 2018 om 22:54
    Ik denk dat er over 9 dagen ook scouts van Bayern München , City , PSG en noem maar op zitten.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4345
    maandag 16 juli 2018 om 23:02
    Iedere dag dat Barcelona zich meld er 5 miljoen bovenop gooien, ik was er snel klaar mee. Dokken of moven!
    Vind ik leuk
    johan2602 +63
    maandag 16 juli 2018 om 23:15
    Helemaal mee eens ..
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 23:03
    Vrees nog 14 berichten hierover...
    Vind ik leuk
    AhlyFC +516
    maandag 16 juli 2018 om 23:04
    Ze hebben toch gigantisch recordomzet lees ik net ;)
    Spendeer het maar aan hem!
    Vind ik leuk
    Het Brein +4345
    maandag 16 juli 2018 om 23:05
    De oplossing is even simpel als simpel: 50 miljoen + 1 jaar gratis huren van Barça! Dan is hij in 2019 alsnog voor de Catalanen...
    Vind ik leuk
    Senna +6245
    maandag 16 juli 2018 om 23:16
    Beetje veel voor iemand die net heeft ontdekt dat een bal rond is.
    Het is een talent . Een groot talen is wat teveel .
    Vind ik leuk
    Het Brein +4345
    maandag 16 juli 2018 om 23:18
    Het is ook de markt. En als iemand als een aasgier rond je heen vliegt, moet je de eisen zo aanpassen, dat je er zelf als winnaar uit komt..
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 23:20]
    Vind ik leuk
    Senna +6245
    maandag 16 juli 2018 om 23:23
    Ja maar ook de media (VP) die telkens het zelfde bericht naar buiten stuurt.
    Vind ik leuk
    johan2602 +63
    maandag 16 juli 2018 om 23:19
    Dan voetbalt hij niet voluit meer bang dat hij een blessure oploopt
    Vind ik leuk
    Verratti +2136
    maandag 16 juli 2018 om 23:06
    Als Ajax hem verkoopt voor 50 miljoen hebben ze toch goed geboerd. Hij zal niet veel meer waard worden in Nederland. Of is hij onvervangbaar. Genoeg tijd om wat terug te kopen (voor minder). Als het waar is dat er een delegatie komt, dan is dat allang afgesproken natuurlijk. We zullen zien. Eén van de summer-soaps. Wel een saaie trouwens.

    Is hij echt zo goed dat hij op het hoogste voetbalniveau kan instromen? Ik kan me niet voorstellen dat PSG die gok zou nemen. Nauwelijks ervaring.

    PSG heeft ook altijd soaps. Verratti, Neymar en MBappe staan ook in de belangstelling van clubs die deze spelers willen kopen. Maar bij PSG speelt geld geen rol en de sjeik (de heer Bommel) zal deze spelers niet verkopen (ook niet voor een miljard). Het gaat puur om voetbal. Als geld wegvalt (en zonder FFP) en je zou met meerdere kapitaalkrachtige teams een eigen competitie kunnen starten. Eéntje met allerlei boekhoudkundige regels (voor de minder bedeelde clubs) en de ander met puur kapitalisme. De sterkste wint en geen subsidies.

    Welke competitie heeft jouw voorkeur?
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    maandag 16 juli 2018 om 23:14
    Een competitie waarbij het wat eerlijker is, zoals in Amerika je toch top teams hebt in het Football, Basketbal, Hockey of Honkbal, maar waarbij minder grote teams toch kans maken op een stunt en er niet ieder jaar dezelfde de prijs wint.

    Geld verschil zal er altijd zijn, maar de clubs met het meeste geld doen er vaak minder efficiente dingen mee dan de kleine clubs, dus dan kun je dus altijd een deel compenseren, zo heeft Ajax (en eigenlijk Nederland als geheel) dat kunnen doen tot eind jaren 90, vanaf het Bosman arrest is het downhill gegaan.
    Vind ik leuk
    Verratti +2136
    maandag 16 juli 2018 om 23:25
    De wereld verandert en door het Bosman-arrest is de koers gewijzigd qua belangen. Maar ik zou graag een competitie willen hebben waarbij het geld van ondergeschikt belang is. Dus de allerrijksten die teams kunnen samenstellen hoe ze het willen. Los van het geld. Iedereen denkt in geld, maar laat die gedachte eens los. Dan gaat het om kennis en kunde. Een groot deel van de excuses vervalt. Het voetbal zal erdoor veranderen en beter worden. De spelers (de vechters; tienvoudige miljonairs) zullen meer voor de eer (club) spelen.

    Een soort van Goden.

    Ik zou er direct voor tekenen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    maandag 16 juli 2018 om 23:27
    Nee, dan maak je de sport kapot, zitten we alleen nog maar naar een club of 10-15 te kijken. Nee, echt, dat moet je niet willen.
    Vind ik leuk
    Verratti +2136
    maandag 16 juli 2018 om 23:37
    Je krijgt meer niveaus. Wil je een hoger niveau dan moet je denken en wat doen. Hoe meer regels hoe meer beperkingen (minder excuses en minder controles).
    Vind ik leuk
    Broes +1026
    maandag 16 juli 2018 om 23:09
    Als Barca echt wil, is Frenkie niet te houden natuurlijk. Heel jammer voor Ajax maar wel goed voor hem. Zijn ontwikkeling zal alleen maar sneller gaan. Voor mij het grootste talent van NL.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 23:17
    Zo dachten we ook over Appelvlaai toen die daarheen vertrok en les kreeg van de grote leermeester Lionel Messi... Kijk wat daaruit is voortgekomen, te weinig.
    Weer een jongen voor de breedte want misschien kunnen we hem wel eens gebruiken
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    maandag 16 juli 2018 om 23:11
    Haha ze hebben echt niks beters te doen he? Om het uur een nieuwe roddel over de Jong de wereld in slingeren.
    Vind ik leuk
    2cents +57854
    maandag 16 juli 2018 om 23:11
    “...maar de Spaanse club hoopt dat de directeur spelersbeleid uiteindelijk tóch overstag gaat als hij een bod van vijftig miljoen gepresenteerd krijgt. Barcelona moet zich nu afvragen of De Jong dat waard is.”

    Meestal doe je dat vóór je zo’n plan bedenkt en doorspreekt met de “goed ingevoerde krant”.

    Geen touw aan vast te knopen dit wanhopige gedoe om “toptarget” Frenkie de Jong. ;)
    Vind ik leuk
    Senna +6245
    maandag 16 juli 2018 om 23:13
    Ajax kan de jong wel onder contract hebben
    Maar bezit hem niet.
    Vind ik leuk
    johan2602 +63
    maandag 16 juli 2018 om 23:13
    Als Barcelona frenky de jong zo graag wil hebben dan betalen ze maar de hoofdprijs bieden vanaf 60 miljoen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 23:14
    Als je 50 miljoen kan bieden kan je ook 100 miljoen bieden.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 23:14
    50 miljoen, strik erom
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15433
    maandag 16 juli 2018 om 23:15
    Na de update van 22:59

    Strik eromheen en 50 miljoen innen.
    De markt weer opgaan en een vervanger aantrekken van een
    miljoen of 15 a 20.
    Vind ik leuk
    utreg1971 +1697
    maandag 16 juli 2018 om 23:18
    50 milj? Het wordt steeds gekker..vraag me oprecht af wat Cruijff V Basten Gullit Maradona hadden gekost:500 milj. 1 miljard of wat dan ook. Leuk spelletje zeg
    Vind ik leuk
    HupHolland +2852
    maandag 16 juli 2018 om 23:18
    Lekker dan, heb je de eerste belangrijke wedstrijd van het seizoen en wordt er gelijk weer onrust gezaaid door Barcelona. De druk staat er gelijk volledig op voor Frenkie (en de Ligt).

    Het is trouwens vreemd dat Barcelona zo volhardend is in het contracteren van een nauwelijks van blessure herstelde speler, terwijl ze het ineens helemaal niet meer over de Ligt schijnen te hebben (of toch wel?).

    Ik vind Frenkie een super-talent, maar op dit moment in zijn carriere lijkt 50 miljoen toch wel lichtelijk overdreven.

    Ajax zou moeten aangeven dat het niet wenselijk is dat Barca rondom te wedstrijd tegen Sturm Graz over een transfer wil praten. Indien ze dat wel doen, dan moet Ajax gewoon nee zeggen tegen elke deal. Als Boca dat kan, kan ajax dat ook!
    Vind ik leuk
    Hiha +69
    maandag 16 juli 2018 om 23:36
    Ze doen zelf niet anders en dan ook nog voor een dubbeltje op de eerste rang altijd.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2852
    maandag 16 juli 2018 om 23:48
    Met welke speler praat Ajax dan gedurende een CL match?

    Grappenmaker.
    Vind ik leuk
    xaja32 +191
    maandag 16 juli 2018 om 23:33
    50 miljoen plus bonussen en nog een jaar minimaal op huurbasis hier
    Vind ik leuk
    Hiha +69
    maandag 16 juli 2018 om 23:33
    Weer een broodje Aap verhaal van VP
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2240
    maandag 16 juli 2018 om 23:35
    51 miljoen doen... Gewoon 50 naar ajax en 1 naar mij 😂
    Vind ik leuk
    rinirat +2915
    maandag 16 juli 2018 om 23:38
    Gelul
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 23:38
    De voetbalwereld is behoorlijk ontspoord. Als een speler die slechts enkele wedstrijden in het eerste team van Ajax gespeeld heeft, zo gewild is door Barcelona en er biedingen gedaan worden van 50 miljoen of meer dan is elke vorm van realiteit ver te zoeken.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7518
    maandag 16 juli 2018 om 23:40
    Bij elk bod boven de € 43 pakken!!! Middenvelders zat in A'dam.

    Marc Overmars weet dat ook wel.
    De vraag is echter als Frenkie gaat is het hek van de dam met andere poteniele parels.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 23:49
    Verkopen voor 30 Miljoen. Zal nooit voor meer verkocht kunnen worden.
    Vind ik leuk
    035 +6379
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:15
    Dat een club als Barcelona zoveel geld wil uitgeven voor een speler die geblesseerd is geeft toch wel aan wat de waarde is van Ajacieden. :-)))))
    Vind ik leuk
    Gary Oak +222
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:26
    Mij lijkt het logischer dat ze helemaal niet voor Frankie zijn gekomen maar Ajax aan Barca heeft laten weten dat ze De Ligt nu wel wil verkopen, doordat Blind aangetrokken is.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:27
    Een niet te weigeren bod bestaat uit 3 cijfers. Opzouten!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 01:17
    PRIMEUR! (bron: Zeg ik niet)
    Marc Overmars is door De raad van commissarissen van Ajax naar Barcelona gestuurd om een zo hoog mogelijk verkoopbedrag te krijgen voor Frenkie de Jong.

    De RvC past een soortgelijke strategie toe als bij de aankoop van Blind, of zoiets. Nadat het ons aller Edwin - of je nou voor Ajax bent of niet, sowieso respecteer jij (waarschijnlijk en terecht) meneer Van der Sar als
    Keeper: NL, Man U, Fulham, Juventus, maar vooral NL... superkeeper) - bijna gelukt was het clubrecord voor een uitgaande transfer niet te breken, schuift de RvC nu schaamteloos de heer Marc O naar voren om te smeken om korting zonder reden. Nou ja, zonder reden... Marc heeft er tenslotte gespeeld dus dat scheelt vast wel een paar miljoen volgens de RvC, was met Edwin tenslotte ook bijna gelukt.

    Ik ben benieuwd hoe dit afloopt :-)
    Vind ik leuk
    Sjaakster +325
    dinsdag 17 juli 2018 om 01:33
    Zucht.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 01:55
    Bedankt voor je bijdrage
    Vind ik leuk
    Sjaakster +325
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:44
    Die is net zo nuttig als de jouwe
    Vind ik leuk
    haarlemx +436
    dinsdag 17 juli 2018 om 02:02
    Een goede trend, Nederland en dan met name Ajax en Psv laten zich niey meer als klein duimpje behandelen inzake uitgaande transfer sommen. Als je nagaat hoeveel toppers ons kikkerland voortbrengt, is het logisch dat men daar meer voor betaalt. En het is nog niet eens zoveel in vergelijking.
    Vind ik leuk
    hans59 +222
    dinsdag 17 juli 2018 om 04:28
    Strik er om en wegwezen voor dat geld. Hij heeft hier een half jaar goed gevoetbald, geblesseerd geraakt en sluit nu zelf niets uit. Getuigd niet van clubliefde. Is het niet nu dan misschien komende winter en anders einde seizoen dat ie weg gaat. Het is jammer maar heb niet zo"n hoge pet meer op van die zg talenten. Daarom vind ik het bemoedigend dat er nu in ervaring wordt geïnvesteerd.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22121
    dinsdag 17 juli 2018 om 05:45
    "Barcelona moet zich nu afvragen of De Jong dat waard is."

    Dit is de VP Cliffhanger...VP gaat Barcelona advies geven...ik voorzie "Doet Barca er wijs aan om 50 miljoen uit te geven aan FDJ?" In 50 verschillende varianten waarbij Freek Verdonk uiteindelijk de verlossende woorden "het verbouwen van het dolfinarium kost ook veel geld" spreekt.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 05:46]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 05:49
    Ach bij 60 miljoen, strikkie er om en weg er mee. Het is nu een aardige voetballer maar echt het verschil maken heeft ie nog niet gedaan. Ik zie 'm nog op de bank terecht komen ook bij Ajax.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 06:13
    120 miljoen kunnen we niet weigeren
    Vind ik leuk
    Linders +11
    dinsdag 17 juli 2018 om 06:20
    Ze kunnen hem nu beter verkopen ALS je hem nu kwijt kan voor 50 miljoen + een jaar huren en geen huur loon betalen ,dan heb je een mooie deal toch .Hij gaat toch in 2019 weg ! denk dat hij niet meer dan 50 miljoen waard is oké dan miss 60 miljoen dan houdt het op ,als die Argentijn( die verdediger) zo blijft voetballen is die ook in 2019 daar krijg je meer voor en dan trek je het wel weer gelijk .
    Vind ik leuk
    Professoro +233
    dinsdag 17 juli 2018 om 06:34
    Nogmaals . Wat heeft die jongen tot nu toe laten zien.
    Hij wordt erg overschat
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:03
    Hij is zo overschat dat Ajax de hoofdprijs kan vragen, de jaloersheid druipt er vanaf bij de verschillende opmerkingen !
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 07:03]
    Vind ik leuk
    dezink +1155
    dinsdag 17 juli 2018 om 06:48
    Joop vd Ende zit al te brainstormen over Frenkie de Musical .
    Vind ik leuk
    Nielsk +1261
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:37
    Zoals ik eerder al zei, voor de juiste prijs gaat hij weg. Alleen nu moet Ajax zijn poot stijf houden betreft een vraagprijs, vraag maar eens extreem veel. In mijn ogen is 75 miljoen euro extreem veel. Wil je hem echt hebben? Zo graag ja? Dit is de prijs en niet minder en anders laat je ons met rust
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2477
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:38
    Gewoon verkopen en nog jaartje hier houden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:54
    Barca verdient een transferverbod, ze doen alles tegen de regels, eerst met de speler praten zonder toestemming van Ajax en doordrammen na nee van Ajax, wordt tijd dat Barca goed aangepakt wordt.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 07:55]
    Vind ik leuk
    Korm +37702
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:57
    Eens, je ziet steeds meer clubs zo handelen om te kijken of de speler wil komen....
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 07:58]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:02
    Wordt tijd dat de fifa hier wat aan doet.
    Vind ik leuk
    Korm +37702
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:19
    die gaan er niks aan doen, geen barca in europa is ook minder sponsor geld....
    Vind ik leuk
    Korm +37702
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:56
    50 miljoen is gelijk inpakken en weg wezen. Zeker gezien wat die jongen tot nu toe heeft laten zien. MEt al die middenvelders is het ook makkelijker om deze jongen te laten gaan om rust in het elftal te houden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 07:57]
    Vind ik leuk
    renemar +577
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:02
    Voor 50 miljoen verkopen. Speler met heel veel potentie maar heeft eigenlijk nog niks bewezen. Wel goede vervanger halen.
    Vind ik leuk
    whiskey33 +297
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:25
    Mannetje heeft ca. 10 wedstrijdjes in ajax-1 gevoetbald. Totaal geen europese ervaring, en Barcalona wil hem hebben. Zeer vreemd.......
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1171