PSV hoopt op spoedig ja-woord: 'Als de goede club niet komt, houden we je graag'

    PSV hoopt op spoedig ja-woord: 'Als de goede club niet komt, houden we je graag'

    dinsdag 17 juli 2018 om 06:52

    PSV hoopt met Jeroen Zoet aan het nieuwe Eredivisie-seizoen te beginnen. De landskampioen verwacht op korte termijn te horen of de 27-jarige doelman nog een jaar onder de lat staat in Eindhoven.

    "Wij zeggen tegen belangrijke spelers altijd: als de goede club niet langskomt, dan houden we je graag", laat algemeen directeur Toon Gerbrands weten aan De Telegraaf. Zoet kan rekenen op serieuze interesse uit het buitenland, schrijft de ochtendkrant. Zijn contract bij PSV loopt volgend jaar af, maar de Oranje-international kan met een seizoen verlengen in het Philips Stadion.

    PSV slaagde er onlangs al in om Luuk de Jong binnenboord te houden. De spits ligt nu tot medio 2021 vast. De zekerheid van Europees voetbal, hopelijk de Champions League, speelt een belangrijke rol in de beslissing van de steunpilaren. "We weten nu zeker dat Luuk nog een jaar bij ons speelt. Een verbintenis op die manier openbreken vormt voor ons geen financieel risico", stelt Gerbrands.

    "Er is nu een stabiele situatie, iedereen weet waar onze grens ligt', verklaart de directeur. "De volgende fase is dat we over een paar jaar een potje van dertig of veertig miljoen hebben, zodat we een speler kunnen halen zonder dat we dat hoeven te compenseren met een uitgaande transfer."

    Plaats een reactie

    PoepWagen +1701
    dinsdag 17 juli 2018 om 06:56
    Ik hoop het voor ze maar zo'n potje is niet zomaar opgebouwd...
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 06:59
    4x kampioen en fees van de championsleage leveren wel wat op natuurlijk . En nee PSV is geen Ajax waar tig miljoen op de bank staat. Verlengen is nog altijd goedkoper dan kopen.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1701
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:02
    Nou ja, CL wordt voor alle Nederlandse clubs een lastig verhaal tegenwoordig door het gepruts uit het verleden. Ik ben bang dat we zullen gaan merken dat de voorronde hobbel vaak teveel zal blijken te zijn voor de Nederlandse kampioen....
    Vind ik leuk
    pietprecies +4627
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:11
    Zit psv al in de groepsfase dan?
    Vind ik leuk
    tannat +13637
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:27
    nee. daar kun je Zoet goed bij gebruiken
    Vind ik leuk
    Kuip +7376
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:25
    Als ze Lozano verkopen zijn ze al een eind op weg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:51
    Weet je hoeveel bier ik heb gezopen afgelopen 4jaar opt stadhuisplein.... dat moet tog ook geholpen hebben
    Vind ik leuk
    dhrwobo +24915
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:40
    Bavaria heeft inderdaad wel al dat potje bij elkaar ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:40
    1 transfer en hoppaaaaaa doelstelling bereikt.
    Lozanooooooooooooo
    Ole oleeeee
    Vind ik leuk
    Wazzupp +652
    dinsdag 17 juli 2018 om 06:56
    Ja want toontje moet elk dubbeltje 2 keer omdraaien hahahaha.
    Gewoon weg met die gozer en ander keepertje regelen. Doorselecteren heet dat..kijk naar Löw en wat er op het WK gebeurd is toon.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 06:58]
    Vind ik leuk
    Korm +35350
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:41
    Zoet in een betrouwbare post dus gewoon lekker laten zitten in Eindhoven!
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9466
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:09
    Voor zijn leeftijd nu en hij is nu in zijn beste vorm van zijn leven kan je zeker flink wat geld aan hem verdienen 😏
    Vind ik leuk
    Korm +35350
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:39
    Voor PSV mooi als Zoet gewoon blijft. Prima keeper!
    Vind ik leuk
    Jozef +36895
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:40
    Wil na Luukske nou ook niemand Zoetje?
    Vind ik leuk
    Itsese +4590
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:29
    Tuurlijk zijn er wel clubs, vee clubs kunnen geen Zoet halen, financieel niet of het zit in een belabberde compitie. Snap best dat Zoet gewoon Champions League kansen wil hebben, en natuurlijk een club in de 5 competities, gaat dat niet, dan blijft Zoet gewoon vechten voor een mooie transfer bij PSV. Luuk netzo.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:22
    Het is natuurlijk altijd nog beter om met 2 spelers door te gaan die wel graag willen bijtekenen bij hun club dan opgescheept te blijven zitten met een zwaar overschatte lastige Marokkaanse middenvelder die erg graag zijn club wil verlaten maar noodgedwongen moet blijven vanwege een gebrek aan interesse. Deze middenvelder kan hierbij gaan uitgroeien tot stoorzender van de selectie want zelfoverschatting en haantjesgrdrag is hem alles behalve vreemd.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164402
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:34
    Hopelijk blijft ie , beste keeper in Nederland dus
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:43
    Is totaal geen belangstelling voor en zeker niet als eerste keeper.
    Is allang blij dat hij bij PSV kan blijven
    Vind ik leuk
    Mi amigo +119
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:53
    Blij dat jij het schrijft, was mij te lang typen.
    100% raak. Topprofs
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV hoopt op spoedig ja-woord: 'Als de goede club niet komt, houden we je graag'