De Graafschap ziet oefenduel escaleren: Ik laat me niet in het gezicht spuwen

    De Graafschap ziet oefenduel escaleren: "Ik laat me niet in het gezicht spuwen"

    dinsdag 17 juli 2018 om 08:45

    De Graafschap heeft een heetgebakerde oefenwedstrijd tegen het Griekse PAOK Saloniki achter de rug. De Superboeren verloren achter gesloten met 2-1 van de Griekse topclub, die op het scherpst van de snede speelde.

    Ted van de Pavert (foto) was in de tweede helft de aanstichter van een massaal opstootje. De centrale verdediger werd in zijn gezicht gespuugd en nam vrijwel direct daarna wraak met een harde overtreding. Volgens De Gelderlander liet arbiter Jeroen Sanders de twee kemphanen vervolgens verplicht wisselen. "Ik had misschien geen revanche moeten nemen, maar laat ook niet over me heen lopen. Ik laat me niet in het gezicht spuwen", wordt Van de Pavert geciteerd door de krant.

    Trainer Henk de Jong had zich al voorbereid op een verhit potje. "Dat weet je als je tegen een ploeg als PAOK speelt", vertelt de 53-jarige Drachtenaar. "Ik heb er met Cambuur eens tegen geoefend. Toen waren er ook nog vijfhonderd fanatieke Griekse supporters uit Duitsland bij. Gelukkig waren die er nu niet, want anders was het uit de hand gelopen."

    Poll

    Gaat De Graafschap zich handhaven?

    (7662 stemmen)

    Plaats een reactie

    Rene80 +2151
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:48
    Waarom ga je daar dan spelen? Dan neem je in mijn ogen alleen maar onnodig veel risico op blessures.
    Vind ik leuk
    Heerenv1 +208
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:53
    De Superboeren verloren achter gesloten met 2-1 van de Griekse topclub......
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:09
    .....ramen?
    Vind ik leuk
    mason +1861
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:20
    Gesloten luiken?
    Vind ik leuk
    mason +1861
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:21
    Houd maar op joh. Het is triest gesteld met de Nederlandse taalkennis van de meeste journalisten.
    Vind ik leuk
    Tossa +2123
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:27
    VP journalisten? HAHAHA!

    Ik weet niet wat ze doen behalve knippen, plakken en stupide polls verzinnen maar hun teksten controleren doen ze in ieder geval niet.

    Vind ik leuk
    mason +1861
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:48
    Ik heb het over alle journalisten in het algemeen. Telegraaf en dergelijke maken er ook een potje van.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:18
    Graafschap altijd een mooi clubje!
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1197
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:23
    Je laat je wel in je gezicht spugen. Als iemand dat doet, moet je hem direct op zijn bakkes rammen!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:47
    Volgens De Gelderlander liet arbiter Jeroen Sanders de twee kemphanen vervolgens verplicht wisselen
    Sinds wanneer bepaalt de scheidsrechter de wissels?
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3214
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:25
    Prima oplossing in een oefenpotje. Lekker wisselen ipv rood geven.
    Vind ik leuk
    Wally g +480
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:07
    Mee eens is vriendschappelijk
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:05
    Vreemde beslissing van scheids. Spelers verplicht wisselen, waarom geen rode kaart?
    Mag een scheids spelers verplichten te wisselen?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27839
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:57
    Omdat het de voorbereiding is.
    Die rode kaart voegt niks toe.
    Nu moeten ze er ook af en is het probleem opgelost.
    Vind ik leuk
    Cookee +10550
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:53
    Normaal heeft een rode kaart konsekwenties, is best een idee om dit ook in de competitie zo te doen, gewoon zeggen gaan jullie 2 maar weg, geen rood, maar weg.
    Dan omzeil je dat spelers ook nog 2 wedstrijden daarna missen.

    Hey Neymar als jij je wilt laten vallen, ga er maar af, weg.

    Stel je voor dat een speler rood krijgt en daarna niet kan spelen tegen H'veen dat wil toch niemand? Tegen H'veen moet het sterkste team spelen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27839
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:08
    In de competitie vind ik het prima dat er geschorst wordt.
    Alleen een vriendschappelijke wedstrijd, who cares?

    Al is je Heerenveen punt natuurlijk heel sterk :p
    Vind ik leuk
    Cookee +10550
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:50
    Ja, ben ik met je eens, op voorwaarde dat er niemand met een zeis bezig is zijn tegenstander te couperen.
    Is het echt een doodschop, dan moet ie wel bloeden.

    Maar het signaal wat de scheids hiermee geeft is... ik ben geen boeman... dus geef mij ook het respect, dat spreekt me wel aan.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27839
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:05
    Ja, het maakt weinig uit vind ik. In beide gevallen voorkom je dat hij het nog een keer doet en in beide gevallen komt er geen schorsing.
    Je houdt de sfeer vooral wat prettiger denk ik.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5546
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:00
    Zijn het de supporters niet....
    Vind ik leuk
    Hupfean +4039
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:06
    Drachtenaar? Drachtster heet dat VP.
    Vind ik leuk
    RtdDub +12775
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:43
    Die Van der Pavert is natuurlijk ook gewoon een zuigertje 1ste klas. Laten we nou niet doen alsof de schuld 100% bij die Grieken zal liggen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:46
    Begin meteen met het maken van geld ... Google bieedt banen waarvoor mensen online vanuit hun huis kunnen werken en ik heb $ 26371 verdiend in mijn eerste maand na deze baan. Ik was geschokt toen mijn buurman me vertelde dat ze gemiddeld $ 30k was, maar ik zie hoe het werkt nu. Ik voel zoveel vrijheid nu ik mijn eigen baas ben. Dit is wat ik doe


    ➤➤ ➤➤➤ ➤ w­w­w.W­e­b­J­o­b­8.C­o­m
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Graafschap ziet oefenduel escaleren: "Ik laat me niet in het gezicht spuwen"