Update: Begeerde Mount definitief op huurbasis naar het Championship

    Update: Begeerde Mount definitief op huurbasis naar het Championship

    dinsdag 17 juli 2018 om 19:24

    Mason Mount keert komend seizoen definitief níet terug in Arnhem. De talentvolle middenvelder van Chelsea wordt verhuurd aan Derby County. Afgelopen seizoen was Mount (19) de grote uitblinker bij Vitesse. 

    Technisch directeur Marc van Hintum deed een poging om de aanvallende middenvelder opnieuw te huren van The Blues. "Vanzelfsprekend willen wij Mason graag nog een jaar in Arnhem aan het werk zien", zei hij in juni tegen Voetbal International. 

    De play-offwinnaar vist achter het net, want Mount gaat aan de slag bij Derby County. Chelsea-legende Frank Lampard staat sinds dit seizoen aan het roer bij The Rams, die dromen van een terugkeer in de Premier League. 

    Update 19.24 uur: Mount heeft getekend bij Derby County. De club maakt dinsdag bekend dat de voormalig Eredivisie-uitblinker op huurbasis overkomt van Chelsea. Ook komt Harry Wilson op huurbasis over van Liverpool. 

    Plaats een reactie

    Strijp +10423
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:17
    Vitesse was al lang niet meer in beeld, achter het net vissen vind ik niet van toepassing in deze.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +5797
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:23
    Als je iets graag wilt, maar het lukt niet dan "vis je achter het net".
    Om heel eerlijk te zijn doet het er weinig toe wat jij vindt, aangezien het gewoon een spreekwoord is.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24966
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:24
    Ja, maar als de vis waar je op viste al een week geleden gevangen is..
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +5797
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:26
    haha dan heb je toch alsnog OOIT op die vis gevist en is het niet gelukt....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24966
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:30
    Ja dat klopt, maar ik snap Strijps punt ook. VP is een beetje enthousiast :p
    Vind ik leuk
    mcmodd +21523
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:32
    Dan is het artikel rijkelijk laat #Keizerout. En dat kennen we ook van VP. Ik vind het sneu voor Vitesse, maar wie weet kunnen ze een andere huurling strikken?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24966
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:55
    Die redden zich wel.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24966
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:07
    Ik denk trouwens dat Bero Mount moet vervangen.
    Die scoorde 2 seizoenen geleden 15 keer (en 8 assists) voor Trencin in Slowakije
    Vind ik leuk
    Strijp +10423
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:26
    Vitesse wist al voordat Mount zijn huur contract afliep dat ze niet meer samen gingen werken en heeft dus ook geen enkele poging gedaan. Er is dus niks niet gelukt, het is gewoon geaccepteerd, achter het net vissen vind ik hier dus niet passen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:48
    Dat is niet waar. Er is wel zeker een poging gedaan en een verzoek neergelegd. Tot deze week nog geen nee gekregen. Alleen wist iedereen vanaf het begin dat het lastig zou worden. Eea was natuurlijk afhankelijk van interesse andere clubs
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:15
    Je zegt dat er niks niet gelukt is. Dat is een dubbele ontkenning. Eigenlijk stel je dus dat alles gelukt is (Wat overigens ook waar kan zijn).
    Vind ik leuk
    Strijp +10423
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:34
    Welkom op VP rob, ik wens je een hoop plezier als je de taal piraat uithangen, let je wel op alle andere fouten in dit topic?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:13
    Dat wordt me te druk. Eigenlijk zou ik weer moeten reageren op jouw reactie ... Een eigennaam schrijf je met een hoofdletter ... de zin met het woord taalpiraat loopt niet goed ... je ziet het ... Het wordt me te druk!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 00:41]
    Vind ik leuk
    Strijp +10423
    woensdag 18 juli 2018 om 07:00
    Ik hoop verder voor je dat je je draai kan vinden als taalpiraat op n forum, doe je ook wat aan je puntjes?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29333
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:29
    Het is een gezegde.... geen spreekwoord.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +5797
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:56
    Hi Barry,
    je doet jouw achternaam wel eer aan.
    Het is namelijk gewoon een spreekwoord (kijk maar op Google).
    En dan toch nog 3 duimpjes krijgen ;)
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29333
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:57
    Niet goed opgelet bij de inburgeringscursus...... ;-))
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +5797
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:20
    Geen probleem vriend!
    Als je nog een keer hulp nodig hebt.... ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:35
    Meer vissen in een lege vijver
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +5797
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:17
    Jammer!
    Had Jason graag nog een seizoen in de Eredivisie willen zien.
    Liever bij Ajax (ipv Labyad).
    Toptalent!
    Vind ik leuk
    Strijp +10423
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:19
    Niet dat hij er niet bij gepast had, maar Mount zou op dit moment voor Ajax een nutteloze aankoop zijn geweest, posities zijn goed bezet. Overigens Mount ipv Labyad ben ik het met je eens.
    Vind ik leuk
    Foebele +51511
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:21
    Als een trainer goed kan samenwerken met een bepaalde speler dan kan dat ook een meerwaarde hebben.

    Ik ben geen fan van Labyad en stond niet te trappelen toen hij bleek te komen, maar hij is er nu dus we geven hem het voordeel van de twijfel. Ajax had sowieso ook meer behoefte aan wat ervaring dan weer een talent, dus in dat opzicht is Labyad een begrijpelijke keuze ten opzichte van Mount.
    Vind ik leuk
    Strijp +10423
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:23
    Speler en trainer is inderdaad waardevol, echter wanneer Ten Hag (ik ga er niet vanuit) zou vertrekken en Labyad geen basis plek heeft kun je er zomaar een hele vervelende aan hebben, (gebleken uit het verleden). Maar buiten dat is Labyad een prima stand in met meer kwaliteit dan een gemiddelde middenmoot speler.
    Vind ik leuk
    Foebele +51511
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:36
    Ja dat kan gebeuren, maar kan ook niet. Ik ben (nog) geen fan van hem, laat het maar zien en steel de harten van de fans met goed voetbal en vooral ook teamspel.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +5797
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:24
    Ok Foeb!
    Dan geven we hem het voordeel van de twijfel.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21523
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:36
    Ik wens jullie veel plezier met Labyad, hij heeft ons ook wel veel plezier gebracht. Af en toe is hij in een wedstrijd onzichtbaar, maar pikt hij gewoon een doelpunt mee. Vaak is dat direct een belangrijke, soms zelfs de winnende.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +5797
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:45
    Sportief gap.
    Thanks!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:58
    Inderdaad gewoon goede speler moet op 10 komen en tadic 11
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29333
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:34
    Altijd verstandig om nieuwe spelers bij je club het voordeel van evt twijfel te geven. Ik denk overigens niet dat Mount ook maar 1 moment gedacht heeft het komende seizoen in de Eredivisie door te brengen.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2576
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:45
    Waar denk jij dat hij meer zou leren dan, bij een Ajax,PSV met mogelijk CL voetbal en een club dat speelt voor de prijzen (Nederlandse), of bij een Derby in de Championship met voornamelijk vecht voetbal ipv technisch.

    Persoonlijk denk ik dat het voor Mount beter was is om nog een jaar in NL te spelen met Europees.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29333
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:48
    Ik denk dat jouw argumenten voor hem geen enkele betekenis hebben gehad inzake zijn beslissing.

    Overigens raad ik je aan om eens een paar wedstrijden in The Championship te gaan bekijken; meer dan de helft van de teams draait moeiteloos mee in het linkerrijtje van de Eredivisie. Het door jou geschetste beeld is op zijn minst onvolledig te noemen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:55
    Ben het met je eens dat dit een goede stap is, bovendien is het de club Chelsea die in eerste instantie heeft bepaald dat het Championship een goede vervolgstap is en waarsch. ziet Mount dat zelf ook zo.. Door de connectie met Lampard kunnen ze nu helemaal goed monitoren hoe hij zich ontwikkelt.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 12:57]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29333
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:02
    Daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2576
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:18
    Denk dat Lampard ook de reden is om hem bij Derby te stallen.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2576
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:16
    Tuurlijk kunnen clubs als Swansea, Stoke, Hull mee die hebben spelers die vorig jaar nog PL speelde en finacieel veel meer mogelijkheden hebben.

    Maar dat is een klein deel kijk je naar clubs als een Reading, Bristol, Sheffield U en W, Ipswich en Preston niet hoor, en spelen ook voornamelijk in de duels.

    Kijk namelijk meer wedstrijden van de Championship en League One dan dat ik zie van de ED mede ook omdat ze meer dan 40 wedstrijden in het seizoen spelen (46) en ik Engeland woon in Yorkshire (Sheffield,Doncaster,Hull,Leeds,Rotherham) en ga ook wel naar het stadion daar.

    Ik denk persoonlijk dat Mount meer heeft aan het voetballen Europees en voor prijzen in NL (ook beter voor de competitie hier natuurlijk) dan mee te moeten doen aan het in de duel voetbal van de Championship dat wel goed is voor zijn fysiek maar hij is juist niet een fysieke speler.

    Vind ik leuk
    Barry Engels +29333
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:22
    Als je uiteindelijk in de Premier League wil spelen, dan moet je, als de technisch vaardige speler die hij is, leren om jezelf ook fysiek staande te houden. Daarvoor kan ie mijns inziens beter in The Chamionship spelen.....

    Maar goed. We gaan zien wat de tijd gaat brengen voor Jason Mount. Persoonlijk verwacht ik niet heel veel meer van hem te horen..... maar dat dacht ik ook van Loftus-Cheek.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 13:40]
    Vind ik leuk
    Donnygo +2576
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:36
    Ik ben ook erg benieuwd, Loftus- Cheek maakte ook grotere stappen dan ik verwachte
    Vind ik leuk
    Eendracht +13943
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:30
    Misschien hoor je meer van Mason Mount?
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2790
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:47
    Jij ript er vast op los, daar in Yorkshire...
    Vind ik leuk
    Foebele +51511
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:18
    Speelt Vitesse nou ook Europees dit seizoen, ik weet het ff niet meer? Hoe gaat het daar met het elftal samenstellen? Zou goed zijn als ze weer sterk zijn dit jaar.

    Edit, ja natuurlijk, playoffwinnaar dus Europees. Nou dan hoop ik al helemaal dat Vitesse een sterk team kan samenstellen dit jaar.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 12:20]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24966
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:26
    Er zijn genoeg nieuwe spelers. Of het een team is weet ik niet, maar de directie en Chelsea zijn hard aan het werk
    Vind ik leuk
    Foebele +51511
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:36
    Haha ik hoopte op een reactie van een Vitesse fan! ;-)
    Vind ik leuk
    Pur Sang +296
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:51
    Je hoop wordt werkelijkheid!
    Vitesse heeft in een korte tijdsbestek van enkele dagen liefst negen(!) aankopen gedaan, inclusief twee huurlingen van Chelsea.

    Komen ze:
    - Rasmus Thelander (Deense centrale verdediger, overgekomen van FC Zürich (?))
    - Hilary Gong (Nigeriaanse flankspeler, overgekomen van AS Trencin, Slowakije)
    - Khalid Karami (rechtsback, transfervrij van Excelsior)
    - Eduardo (Portugese doelman, gehuurd van Chelsea, gerenommeerd international)
    - Jake Clarke-Salter (Engelse centrale verdediger, gehuurd van Chelsea)
    - Danilho Doekhi (Nederlandse centrale verdediger, transfervrij van (Jong) Ajax)
    - Oussama Darfalou (Algerijne spits, transfervrij van USM Algier)
    - Max Clark (Engelse linksback, transfervrij van Hull City)
    - Matusz Bero (Slowaakse aanvallende middenvelder, overgenomen van Trabzonspor)

    Het is natuurlijk altijd afwachten wat de nieuwelingen gaan brengen. Vitesse heeft tot nu toe drie oefenwedstrijden gespeeld, tegen AC Wolfsberger (1-2), Shakhtar Donetsk (1-4) en Arsenal Tula (2-2). Vanavond wordt de laatste oefenwedstrijd gespeeld, tegen Lokomotiv Moskou...
    Vind ik leuk
    VA1 +1743
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:58
    Die wordt nu gespeeld en we staan met rust 1-0 voor op de kampioen van Rusland.
    Vind ik leuk
    Foebele +51511
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:01
    Wees eerlijk, het is toch gewoon klote dat jullie jaarlijks aan dit ritueel overgeleverd zijn en het dus ook steeds weer afwachten is of het een goede groep is en of het in korte tijd ook een goed team kan worden.
    Vind ik leuk
    Pur Sang +296
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:31
    Niet helemaal klote naar mijn mening. De supporters zijn er al decennia aan gewend. Vitesse moet elk jaar haar beste spelers verkopen om zwarte cijfers te draaien. Maar de laatste jaren krijg je steeds grotere opbrengsten sinds de overname. Denk aan Bony (16 miljoen), Van Ginkel (8 miljoen), Pröpper (6 miljoen), Van Wolfswinkel (5 miljoen), Rashica (6 miljoen?) en Zhang (9 miljoen).

    Vitesse moet uitzonderlijk goed kijken naar transfervrije spelers, zonder dat de kwaliteit van de spelersgroep achteruit gaat. En ik vind dat Vitesse op dát punt met elk seizoen beter doet.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1431
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:51
    Net met 3-0 gewonnen van de kampioen van Rusland. Met behoorlijk voetbal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:21
    Helaas! En weer verder!😏
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:21
    Goed gehandeld van Lampard en ook goede vervolgstap voor Mount, wellicht kunnen ze aankomend seizoen weer de play-offs halen voor promotie naar de PL.

    Vind ik leuk
    Smithsonian +26783
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:21
    Stapje hogerop voor hem en leuk om met lampard samen te werken
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:22
    Daar krijgt die jongen enige weerstand en hier in de kleredivisie is het 1 grote speeltuin
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:56
    Precies , wat die even in nederland heeft laten zien stelt ook weer niet Zoveel voor
    Vind ik leuk
    VA1 +1743
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:01
    Ik heb een Ajax talent zoiets in ieder geval nog niet zien doen de laatste tien jaar of zo...
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29333
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:28
    Frank!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:19
    de Boer?
    Vind ik leuk
    justinhafc +2819
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:32
    Ik hoop echt dat Derby komend jaar promoveert. Het is weer een keer tijd voor Premier League voetbal in Pride Park!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 12:32]
    Vind ik leuk
    BrandjeXL +421
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:55
    Huh, volgens de PSV-ers zou ie toch naar naar Lampegat gaan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:55
    Wordt niks , overschatte speler , piazon had iedereen ook zulke hoge verwachtingen van ( vond ik persoonlijk beter dan mount ) en waar speelt die ??
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:02
    Fulham
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1431
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:16
    Mount heeft zoveel meer klasse dan Piazon. Die gaan we echt wel bij een topclub terugzien.
    Vind ik leuk
    VA1 +1743
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:59
    Piazon was ook een geweldige speler maar wel een mooi weer-voetballer. Mount is echt top. Die gaat het zeker maken.
    Vind ik leuk
    Cookee +9648
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:28
    Een echte liefhebber geniet van Mount, die heb ik dingen zien doen, die me onmogelijk leken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:59
    Cooke ik waardeer jouw eerlijke mening zeer .... maar jij bent vitesse supporter neem ik aan , en als sturing , hofs van beukering clubhelden zijn dan snap ik jouw waardering voor mount maar ajacieden hebben andere maatstaven
    Vind ik leuk
    Cookee +9648
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:22
    Nee, mis, ik volg op afstand Cambuur een beetje. Al vind ik Vitesse-supporters wel fijne mensen, maar ik genoot echt van die jongen. En als ik dan Ajax zie, dat is allemaal zo'n bleke middelmaat, die kunnen wel een echte voetballer gebruiken.
    Neres is toch meer een struikelkoning-passeerder, Kluivert is hardloper, maar Mount is pure voetballer, van het niveau als Tadic. De top-3 is voetballend oninteressant, dat ben je toch met me eens? De leukste clubs spelen daar net onder, dachten wij.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 17:26]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:37
    Je hebt wel gelijk dat ajax afgelopen 2 seiOenen heel bleek is maar zyech en kluivert zijn wel echt mooie spelers waarvoor je naar t atadion gaat
    Vind ik leuk
    Cookee +9648
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:48
    Je kan heel snel typen of je hebt net zo'n eigenzinnige telefoon als ik heb... haha.
    Bij mij gaat de E altijd een W zijn. :)

    Ziyech was een fenomeen, ook beter dan Tadic, of meer allround bedoel ik, maar Kluivert was te vaak onzichtbaar, al vermoed ik dat hij van rechts meer ballen had kunnen plaatsen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:54
    Inderdaad ik vind zyech ook beter nog dan tadic , heb ik hier heel veel commentaar op gehad ...
    Vind ik leuk
    Cookee +9648
    donderdag 19 juli 2018 om 16:08
    Joh, toen er belangstelling voor Ziyech was in het begin zei ik meteen DOEN. Maar heel veel hier vonden hem toen al niks, ik snap dat niet, hoe kan je Ajaxfan zijn en niet een goede voetballer herkennen, dan zou je voor straf naar Heerenveen gestuurd moeten worden. :p
    Vind ik leuk
    Vapormax +1793
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:44
    Val dood man arrogante klootzak
    Vind ik leuk
    NvC +2390
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:54
    Overdreven reactie zeg. Iemand de dood wensen. Misselijk!
    Vind ik leuk
    Vapormax +1793
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:02
    Ahaaaa jij denkt letterlijk
    Vind ik leuk
    Vapormax +1793
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:12
    Je loopt gewoon weer te stoken in Vitesse topic.
    Rot op naar nek man
    Vind ik leuk
    NvC +2390
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:35
    Oh ja waar dan? Ik zeg gewoon dat je misselijke taal gebruik. Dat heet iemand aanspreken niet stoken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:54
    Tegen wie heb je het vapormax ???
    Vind ik leuk
    HansVites +4618
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:04
    Dan heb je hem zeker maar 2 wedstrijden gezien, die Mount word een hele goeie niet voor niks wilde Ajax hem graag hebben
    Vind ik leuk
    VA1 +1743
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:59
    Helaas voor ons maar wel de meest logische stap voor zijn carrière. Hij gaat het maken!
    Vind ik leuk
    Visman +6
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:06
    Ik hoop dat het voor mount goed gaat uitpakken daar. Wens hem het beste. Jammer voor ons maar zonder de connectie met Chelsea komen dit soort spelers sowieso niet snel naar de eredivisie. Hebben we er toch een seizoen van kunnen genieten.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1431
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:15
    Balen. Vraag me af of deze stap beter is dan nog een jaar bij
    Vitesse blijven. Wellicht met EL voetbal. Maar goed. Het was echt een bonus geweest als hij zou komen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:49
    Wel 3-0 gewonnen van de kampioen van Rusland en mooie goal van buttner uit een vrijetrap.
    Vind ik leuk
    VA1 +1743
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:57
    Ja dit had ik niet verwacht. Vitesse was veel beter. Veel geleerd van die twee nederlagen. Linssen aanvoerder is ook een goede keuze van de trainer.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 13:57]
    Vind ik leuk
    Verratti +1853
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:52
    De uitslag zegt niet zoveel maar we zien veranderingen. Linssen als aanvoerder is een mooi bijvoorbeeld. Ik hoop dat Slutskyj Büttner weer de oude laat worden. Als dat lukt dan lukt er meer. In ieder geval de top 5 met meer aansprekend voetbal. Mogelijk groepsfase EL (de trainer heeft wel erg weinig tijd gehad, dat zou eigenlijk al boven verwachting zijn). Ik heb goede hoop voor het komend seizoen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:57
    Idd strijp heeft gelijk! Het is helemaal niet aan de orde geweest dat Mason terug zou gaan. En deze transfer bevestigd dat nog maar eens! Meer geld, en misschien wel naar dit jaar terug in de PL!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:21
    Jammer, mooie speler ,maar nu al te goed voor nederland.
    Vind ik leuk
    Cookee +9648
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:27
    Ik heb echt genoten van die jongen, zou graag zien dat de top-3 ook eens in hun jeugd gaat zoeken naar een echte voetballer die ons betovert.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:00
    Cooke kom op nou man betoverd !!! Dat zeg je over messimaar toch niet over mount ?!! B
    Vind ik leuk
    Cookee +9648
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:25
    Die bal die van rechts kwam en die hij ineens lopend centraal nam, met heel veel gevoel in een keer, dat is On-Nederlandse klasse.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:32
    Triest om te lezen dat ze kiezen voor een hoger niveau dan de eredivisie en dat ze daarmee de championship bedoelen🙈
    Vind ik leuk
    Luiehond +1881
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:33
    Dat Lampard daar zit helpt ook wel mee!
    Vind ik leuk
    NvC +2390
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:35
    Jammer.............
    Vind ik leuk
    heur es +354
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:43
    Had hem graag bij Twente gezien via Netwerk Ted.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:48
    Zonde. Doodgeverfde opvolger van ziyech in mijn ogen.. mocht hij gaan. Ik zie tadic liever op de flanken
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84797
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:57
    Dat is jammer voor de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Verratti +1853
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:02
    Te verwachten en jammer. Ik begrijp Chelsea wel. Langzaam laten groeien en in verschillende omstandigheden. Het zal daar wat fysieker zijn en het spel wat sneller gaan. Ik ben tevreden dat ik hem zien spelen bij ons. Zeker een voetballer met potentie.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: Begeerde Mount definitief op huurbasis naar het Championship