'Ook City-alternatief niet haalbaar: prijskaartje van 90 miljoen véél te gortig'

    'Ook City-alternatief niet haalbaar: prijskaartje van 90 miljoen véél te gortig'

    Gepubliceerd: dinsdag 17 juli 2018 om 13:30di 17-07-2018 om 13:30

    De zoektocht van Manchester City naar een versterking voor het middenveld verloopt alles behalve soepel. Nadat de club werd afgetroefd in de strijd om Jorginho blijkt nu ook de komst van alternatief Mateo Kovacic niet haalbaar.

    Sky Sports meldt dat City bij Real Madrid heeft geïnformeerd naar het prijskaartje van Kovacic, die deze zomer met Kroatië actief was op het WK in Rusland. City maakte echter rechtsomkeert bij het horen van de vraagprijs: de Madrileense club verlangt volgens Sky maar liefst negentig miljoen euro voor Kovacic. Dat is de kampioen van Engeland veel te gortig.

    Zaterdag maakte Chelsea de komst van Jorginho bekend. City was lange tijd de topfavoriet voor het aantrekken van de Italiaan, maar op het laatste moment ging Chelsea er met hem vandoor. Dat leidde tot woede in Manchester. Mogelijk laat City de selectie voor wat het is, manager Pep Guardiola is naar verluidt tevreden over zijn huidige selectie. Eerder werd Riyad Mahrez al overgenomen van Leicester City. 

    Plaats een reactie

    Mrunterwijst +5602
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:37
    90 miljoen voor een wisselspeler, ze zijn helemaal gek geworden
    Vind ik leuk
    Koeroe +12548
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:39
    Bale is ook een wisselspeler maar reken maar dat die voor minimaal 90 gekocht moet worden.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5039
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:42
    Bale met hem vergelijken haha
    Kijk de CL finale nog maar ff na
    Bale heeft jaren gepresteerd bij Real.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12548
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:50
    Daar gaat het niet om.. 90 min voor een wisselspeler wordt belachelijk genoemd. Bale is ook wisselspeler.
    Vind ik leuk
    motsretep +255
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:59
    Dan is die al vrij snel ingevallen
    Vind ik leuk
    Nummertien +5039
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:37
    Bale is een top speler die prijzen heeft gepakt met belangrijke goals Bale heeft ook blessures gehad. Stond 20x in de basis, 16 goals dus ja rare vergelijking...
    Vind ik leuk
    Romario9 +12002
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:12
    Bale 90 miljoen? Denk wel wat minder hoor, gezien zijn leeftijd en blessuregevoeligheid. Maar 70 is natuurlijk ook al veel.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:39
    Zo de tering, wat een prijskaartje zeg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:39
    te duur voor City????
    Vind ik leuk
    City boy +383
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:51
    Het is Te gestoord voor city
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 14:04]
    Vind ik leuk
    Romario9 +12002
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:13
    Te duur voor die speler.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:45
    Haha dus Kovacic is bijna net zoveel waard als Ronaldo?

    Niet dat ik Ronaldo meer waard vind dan 100 miljoen dat zeker niet, maar voor Kovacic.... Kom op!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 13:51]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:47
    Kovacic deed het goed op het WK. 90 miljoen is die niet waard.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:49
    Heeft amper gespeeld.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:52
    Oh really? Dacht dat ik hem enkele keren had zien spelen. :p vraag me af waar die 90 miljoen vandaan komt. :p
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:00
    Heeft in de finale en halve finale helemaal geen minuten gemaakt en daarvoor alleen maar erin gebracht en tegen IJsland basis (ze speelde toen ook met B-team), maar werd ook al vroeg gewisseld. Dat vind ik wel weinig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:07
    Snap het wel die namen van die Kroaten lijken allemaal op elkaar;) en zo is het altijdcic
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 14:08]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:17
    Haha ja precies
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3547
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:44
    Zelfs die nieuwe speler van Ajax eindigt op ic, en dat is niet eens een Kroaat. Kun je nagaan...
    Vind ik leuk
    imho +1275
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:28
    Blindic?
    Vind ik leuk
    Truth +3006
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:35
    De voetbal op het wk was bij momenten om van te 😭😭😭 en de voetbalwereld in zijn totaliteit is om op te 🤮🤮🤮
    Lang leve koning voetbal 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33950
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:39
    Haha 90 miljoen voor een bankzitter. Man man.
    Vind ik leuk
    Mass +5477
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:42
    Bij real koop je niks onder de 100 miljoen...
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1764
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:02
    Laatste dat ik me heug was 90 minder dan 100, maar het zal wel aan mij liggen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws