'Chelsea raakt Courtois kwijt: akkoord over transfer van 35 miljoen euro'

    'Chelsea raakt Courtois kwijt: akkoord over transfer van 35 miljoen euro'

    dinsdag 17 juli 2018 om 19:15

    Real Madrid lijkt zich te gaan versterken met Thibaut Courtois. Het Franse RMC Sport meldt dat de Madrileense club een akkoord heeft bereikt met Chelsea over een transfer van de doelman. 

    Chelsea zou akkoord zijn gegaan met een bedrag van krap 35 miljoen euro. De Londense topclub kan niet de hoofdprijs vragen voor Courtois, omdat het contract van de Belgische sluitpost in de zomer van 2019 afloopt. Courtois kan bij Real Madrid een vierjarig contract tekenen. Het afronden van de transfer lijkt een kwestie van tijd. Chelsea verhuurde Courtois een aantal jaar geleden al aan Atlético Madrid. 

    Hetzelfde medium meldt ook dat Eden Hazard Courtois maar wat graag wil volgen naar Madrid. Hazard, die tijdens het WK uitblonk namens België, hoopt de nieuwe superster van De Koninklijke te worden, nu Cristiano Ronaldo naar Juventus is vertrokken. De Belg heeft een persoonlijk akkoord met Real, maar van een deal tussen Chelsea en Real is voorlopig nog geen sprake. 

    Plaats een reactie

    Strijp +10201
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:16
    Das een relatief prikkie
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:18
    Met al die 100 miljoen transfers en geruchten daarover bij zoveel spelers lijkt dit idd heeel erg weinig, gekkenwerk toch
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:20
    Is ook een keeper he. Geen voetballer. 35 voor een keeper is heel veel
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:22
    Ja oke is een keeper die hebben minder waarde klopt toch wat ik zo gelezen heb die braziliaan zou ook rond de 70 op moeten brengen toch?
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2488
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:30
    Courtois heeft nog een 1-jarig contract en wil naar Madrid. Chelsea weet dat 80 miljoen vragen geen zin heeft. Overigens snap ik niet waarom men 35 miljoen voor een keeper zo belachelijk veel vind. Dat komt niet eens in de buurt van Neymar. En we hebben vaak genoeg kunnen zien dat keepers erg belangrijk zijn, misschien wel het meest belangrijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:44
    Oke ja dat 1jarige contract had ik zo ffe niet aan gedacht dat drukt de prijs normaal wel idd
    -- opmerkingen over de transfer van blind incomming ;) —
    35 voor een keeper vind ik idd ook niet bijzonder veel zekers niet vergeleken met veel spelers die minimaal 100 waard zouden zijn, toch best wel een belangrijke positie in het veld
    Vind ik leuk
    Farmer +11115
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:20
    Vooral dat laatste idd..

    Als je aanvaller de bal kwijtraakt, moet je omschakelen
    Als je middenveld de bal verspeelt, moet je flink verdedigen
    als je verdediging het verprust, mag je hopen dat je keeper nog goed staat,
    maar als je kééper mis zit, dan heb je een goal tegen!
    Vind ik leuk
    power +4977
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:23
    Weet je niet wat een goede keeper kost? Courtois doet jaren lang goed hij hoort bij de top keepers 35miljoen is weinig voor hem in de huidige transfer markt
    Vind ik leuk
    Foebele +51117
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:43
    Zeker, een betere deal dan De Gea had geweest, daar hadden ze destijds volgens mij veel meer voor moeten betalen toen het uiteindelijk afketste.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +28861
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:45
    Was een kwestie van tijd.... die lage transfersom zal vast te maken hebben met het feit dat ie niet een jaar eerder vertrokken is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:16
    Logisch, keepte echt fantastisch, vooral tegen Brazil
    Vind ik leuk
    Truth +2948
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:12
    En dan zeggen dat ze verdiend hebben gewonnen 😳😳😳
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:18
    Keen keld.
    Vind ik leuk
    sjansems +326
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:19
    Wel honger!
    Vind ik leuk
    Excelsior +1350
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:18
    Zo het heeft wel lang geduurd. Want sinds dat Casillas weg is zoeken ze al een nieuwe keeper. Had eerlijk gezegd wel verwacht dat de Gea naar Real zal gaan. Maar dit is ook goed.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6417
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:19
    Nog maar een jaar contract en hij wil naar Madrid
    Simpele optelsom
    Top deal voor Madrid als dit lukt

    En dan wilt Liverpool 70 miljoen voor die overschatte Allison gaan betalen 😂

    Lachwekkend
    Vind ik leuk
    Demi +257
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:22
    Chelsea heeft liverpool al overboden 😂😂 voor alisson
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 19:23]
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6417
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:22
    Je bent serieus?
    🤣
    Vind ik leuk
    Demi +257
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:23
    Ja..
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6417
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:29
    Damn
    Vind ik leuk
    sjansems +326
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:23
    Liverpool staat er om bekend veel geld uitgeven aan verkeerde spelers. Dit doen ze al jaren!
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2488
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:28
    Welke spelers zijn er de afgelopen jaren dan een miskoop gebleken? Sinds Klopp aan het roer staat heeft Liverpool de transferzaken keurig op orde.
    Vind ik leuk
    sjansems +326
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:39
    Ik weet niet hoelang je Liverpool al volgt? Voor die periode echt structureel miskopen.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2488
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:42
    Voor die periode, ja. Maar de laatste jaren niet meer. En daar gaat het hier toch om? Klopp moet zijn echte eerste miskoop nog hebben.

    Ik ben 30 jaar Liverpool supporter en heb nu 5 jaar op rij een seizoenskaart. Weet je dat ook weer ;)
    Vind ik leuk
    sjansems +326
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:54
    Ja voor de periode Klopp heel wat miskopen gedaan. Dat is het enige wat ik zeg en daar is volgens mij weinig aan gelogen.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7703
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:27
    Dan heb jij het geweldig leuk. Want die stad is echt fantastisch. Weet jij eigenlijk waarom ze daar een nog grotere hekel aan ManU hebben dan aan Everton?
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2488
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:44
    Ik vermaak me daar prima ;)

    Liverpool en United zijn de twee clubs in Engeland met de grootste prijzenkast. Het is dus altijd een strijdt geweest wie de meeste prijzen won. Everton is in de ogen van Liverpool supporters altijd de club geweest waar je je niet echt zorgen om moet maken. Ik heb ook wel eens van iemand gehoord dat de Hillsborough ramp Liverpool en Everton dichterbij elkaar heeft gebracht. Overigens is Everton een grotere club in Liverpool.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7703
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:32
    Het lijkt in ieder geval heel diep te zitten.
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2535
    woensdag 18 juli 2018 om 06:07
    Een goede vriend van me is een fanatieke Liverpool fan. Wat betaal je aan de reis als ik vragen mag.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2488
    woensdag 18 juli 2018 om 10:40
    Als je via de officiële site van Liverpool een ticket koopt ben je ongeveer 30-50 pond kwijt. Een retrourtje met vliegtuig kost ongeveer 150 euro. Dan heb je het hotel nog, ongeveer 50 pond per nacht. Je komt dus al snel op zo'n 250-300 euro uit. Ik betaal gelukkig niet zoveel. Ik heb een seizoenskaart dus hoef niet elke keer weer een losse ticket te kopen. En ik kan meestal overnachten bij wat vrienden in Liverpool.

    Als ik je vriend was zou ik proberen naar een doordeweekse wedstrijd te gaan. Vaak is een hotel kamer en vliegticket iets goedkoper. Ook is de sfeer bij een doordeweekse wedstrijd beter dan in het weekend. In het weekend heb je namelijk een stuk meer dagjes toeristen, doordeweeks zitten er meer locals in het stadion. Een CL knock-out wedstrijd is al helemaal sfeervol.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6417
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:29
    Klopt

    Ondanks dat v Dijk goed is blijft 80 + miljoen een idioot bedrag
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:23
    Eindelijk iemand die allison ook overschat vind. Ben er helemaal niet kapot van die jongen. 70 miljoen is veel te veel
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6417
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:31
    Ja nou ja weet je....

    Ik zie het extra's niet bij Allison

    Waarom hij 70 miljoen waard zou zijn
    Ik vind Cillisen gewoon minstens net zo goed
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:34
    Inderdaad en zo kan ik er nog wel meer opnoemen die ik net zo goed vind. Zeker niet de wereld keeper dat iedereen er nu van maakt
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3399
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:44
    Ik vind Allison echt een topkeeper. Na oblak en courtois de beste.

    Ik vind de Gea en Cillessen zwaar overschat
    Vind ik leuk
    Snipes08 +1148
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:40
    35, 70.. who's counting?
    Vind ik leuk
    Dezeun +3314
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:19
    Koopje
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:19
    Geen geld voor een echte topkeeper die nog wel een decennium mee kan. Voor Courtois ook een mooie oplossing, aangezien hij om privéredenen weer graag in Madrid wil wonen en zo'n verkeerde club is Real ook weer niet. ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:28
    beetje jammer dat ie dan voor de tweede club van Madrid kiest omdat bij de eerste club van Madrid Oblak onder de lat staat ;-)
    Vind ik leuk
    Het Brein +3479
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:21
    Dat is het koopje van de eeuw! Wel iets beter dan Navas natuurlijk! Als ze dan nu ook nog even Willian halen, met Asensio op links en Kane in de spits, dan ben je er..
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:38
    En van welk geld willen ze Kane kopen? Na nieuw contract van 5 jaar en Kane is gelukkig is hij onmogelijk haalbaar voor Real. Moeten ze min 800 miljoen neerleggen geloof mij maar.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3479
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:40
    Overdrijven is ook een vak! Ze hebben Ronaldo verkocht en Bale lijkt ook te vertrekken..
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:46
    Maar Kane gaat echt niet weg deze zomer. Is gelukkig en heeft net een nieuw contract. Kane ziet Tottenham (net als ik) als een absolute topploeg in Europa.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3479
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:13
    We gaan het zien! Real zal hoe dan ook goals moeten kopen..
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:52
    Idd, maar denk dat dan Lewandowski of Griezmann realistiser is.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8276
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:23
    Hazard is rond met Real terwijl Real nog niet eens in gesprek is met Chelsea.Ik dacht dat dit verboden was.
    Vind ik leuk
    Arbee +1840
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:34
    Is het ook. Doorgaans mag een kopende club pas in gesprek gaan met de speler op het moment dat de verkopende partij daar toestemming voor geeft. Neemt natuurlijk niet weg dat het hartstikke lastig te controleren is. Tenzij je zoals Van Dijk destijds zo dom bent om in een publiek toegankelijk restaurant te gaan zitten, komen ze er nooit achter. Niemand bij Chelsea die kan bewijzen dat Hazard of zijn zaakwaarnemer al iemand van Real Madrid op bezoek heeft gehad of aan de lijn heeft gehad.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8276
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:42
    Klopt daar zat ik ook al aan te denken.T wel bekende bierviltje waar de euro's achterop staan.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4175
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:24
    Koopje van de week
    Vind ik leuk
    FCshotover +128
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:26
    Koopje ind. Maar wel met airmiles toch?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:29
    Chelsea heeft de weg vrij gemaakt voor Remco Pasveer
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:32
    Als back-up voor Willy neem ik aan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:33
    Als pionnen uitzetter en ballendrager
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:09
    Kunnen Ross Barkley en Pasveer elkaar mooi afwisselen in die rol.
    Vind ik leuk
    meloen87 +711
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:06
    Ik hoop echt voor Chelsea dat ze die Caballero wegdoen, wat een dramatisch WK heeft hij er op zitten.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3718
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:34
    Goede doelman voor Real maar ik denk dat De Gea nog beter zou zijn.
    Vind ik leuk
    meloen87 +711
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:05
    Ik denk dat Madrid goed heeft gekeken naar de wedstrijden van Spanje en België op het WK. Courtois was zonder twijfel de beste doelman van het toernooi, en ook nog eens relatief goedkoop. United zal wel 100 miljoen vragen voor De Gea, wat hij niet waard is. Plus, Madrid zal hem wel langer gevolgd hebben, toen hij voor Atletico uitkwam. Plus ze hebben slechte herinneringen overgehouden nadat die transfer van De Gea een paar jaar geleden mislukte. Logische keuze dit, lijkt mij.
    Vind ik leuk
    sjansems +326
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:49
    Zeg ik iets wat niet klopt? Voordat Klopp er zat hebben ze aardig wat miskopen gehad. Dat het nu 2/3 jaar goed gaat heb ik het toch niet over.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:04
    Paste goed bij Ajax met die grote gok een gemiste kans
    Vind ik leuk
    City boy +355
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:06
    Zo dat is een super deal
    Vind ik leuk
    Godven +4
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:29
    Dit zullen de supporters van Atletico waarderen...
    Vind ik leuk
    kloakatv +10
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:50
    Mooie deal. Geweldige keeper voor Real. Alleen vink ik jammer dat we Navas moeten gaan missen. Hij heeft vreemde missers soms, maar vaak is die ook geweldig.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3479
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:14
    Navas lijkt me een goede keeper voor Leverkusen..
    Vind ik leuk
    meloen87 +711
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:01
    Een prikkie, noem ik dat. Bij afstand de beste keeper van het afgelopen WK. Real Madrid doet echt hele goede zaken. Eindelijk die Navas uit de basis. Begrijp me niet verkeerd, heeft een paar leuke seizoenen gespeeld, veel prijzen gewonnen, maar is zoveel slechter dan Courtois. 4 jaar geleden nog één van de smaakmakers in Brazilië, maar niet zo bijzonder meer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:09
    Hazard maakt niet genoeg goooooooals en is daarom geen superster... Prima aan de bal en dreiging maar scoort niet genoeg.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Chelsea raakt Courtois kwijt: akkoord over transfer van 35 miljoen euro'