'Chelsea raakt Courtois kwijt: akkoord over transfer van 35 miljoen euro'

    'Chelsea raakt Courtois kwijt: akkoord over transfer van 35 miljoen euro'

    Gepubliceerd: dinsdag 17 juli 2018 om 19:15di 17-07-2018 om 19:15

    Real Madrid lijkt zich te gaan versterken met Thibaut Courtois. Het Franse RMC Sport meldt dat de Madrileense club een akkoord heeft bereikt met Chelsea over een transfer van de doelman. 

    Chelsea zou akkoord zijn gegaan met een bedrag van krap 35 miljoen euro. De Londense topclub kan niet de hoofdprijs vragen voor Courtois, omdat het contract van de Belgische sluitpost in de zomer van 2019 afloopt. Courtois kan bij Real Madrid een vierjarig contract tekenen. Het afronden van de transfer lijkt een kwestie van tijd. Chelsea verhuurde Courtois een aantal jaar geleden al aan Atlético Madrid. 

    Hetzelfde medium meldt ook dat Eden Hazard Courtois maar wat graag wil volgen naar Madrid. Hazard, die tijdens het WK uitblonk namens België, hoopt de nieuwe superster van De Koninklijke te worden, nu Cristiano Ronaldo naar Juventus is vertrokken. De Belg heeft een persoonlijk akkoord met Real, maar van een deal tussen Chelsea en Real is voorlopig nog geen sprake. 

    Plaats een reactie

    Strijp +14036
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:16
    Das een relatief prikkie
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:18
    Met al die 100 miljoen transfers en geruchten daarover bij zoveel spelers lijkt dit idd heeel erg weinig, gekkenwerk toch
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:43
    Zeker, een betere deal dan De Gea had geweest, daar hadden ze destijds volgens mij veel meer voor moeten betalen toen het uiteindelijk afketste.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31498
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:45
    Was een kwestie van tijd.... die lage transfersom zal vast te maken hebben met het feit dat ie niet een jaar eerder vertrokken is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:18
    Keen keld.
    Vind ik leuk
    Excelsior +1337
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:18
    Zo het heeft wel lang geduurd. Want sinds dat Casillas weg is zoeken ze al een nieuwe keeper. Had eerlijk gezegd wel verwacht dat de Gea naar Real zal gaan. Maar dit is ook goed.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6759
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:19
    Nog maar een jaar contract en hij wil naar Madrid
    Simpele optelsom
    Top deal voor Madrid als dit lukt

    En dan wilt Liverpool 70 miljoen voor die overschatte Allison gaan betalen 😂

    Lachwekkend
    Vind ik leuk
    Demi +305
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:22
    Chelsea heeft liverpool al overboden 😂😂 voor alisson
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 19:23]
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6759
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:22
    Je bent serieus?
    🤣
    Vind ik leuk
    Demi +305
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:23
    Ja..
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6759
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:29
    Damn
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:23
    Eindelijk iemand die allison ook overschat vind. Ben er helemaal niet kapot van die jongen. 70 miljoen is veel te veel
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6759
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:31
    Ja nou ja weet je....

    Ik zie het extra's niet bij Allison

    Waarom hij 70 miljoen waard zou zijn
    Ik vind Cillisen gewoon minstens net zo goed
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:34
    Inderdaad en zo kan ik er nog wel meer opnoemen die ik net zo goed vind. Zeker niet de wereld keeper dat iedereen er nu van maakt
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5534
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:44
    Ik vind Allison echt een topkeeper. Na oblak en courtois de beste.

    Ik vind de Gea en Cillessen zwaar overschat
    Vind ik leuk
    Snipes08 +1138
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:40
    35, 70.. who's counting?
    Vind ik leuk
    Dezeun +5162
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:19
    Koopje
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:19
    Geen geld voor een echte topkeeper die nog wel een decennium mee kan. Voor Courtois ook een mooie oplossing, aangezien hij om privéredenen weer graag in Madrid wil wonen en zo'n verkeerde club is Real ook weer niet. ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:28
    beetje jammer dat ie dan voor de tweede club van Madrid kiest omdat bij de eerste club van Madrid Oblak onder de lat staat ;-)
    Vind ik leuk
    Het Brein +4345
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:21
    Dat is het koopje van de eeuw! Wel iets beter dan Navas natuurlijk! Als ze dan nu ook nog even Willian halen, met Asensio op links en Kane in de spits, dan ben je er..
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:38
    En van welk geld willen ze Kane kopen? Na nieuw contract van 5 jaar en Kane is gelukkig is hij onmogelijk haalbaar voor Real. Moeten ze min 800 miljoen neerleggen geloof mij maar.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4345
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:40
    Overdrijven is ook een vak! Ze hebben Ronaldo verkocht en Bale lijkt ook te vertrekken..
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:46
    Maar Kane gaat echt niet weg deze zomer. Is gelukkig en heeft net een nieuw contract. Kane ziet Tottenham (net als ik) als een absolute topploeg in Europa.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4345
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:13
    We gaan het zien! Real zal hoe dan ook goals moeten kopen..
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:52
    Idd, maar denk dat dan Lewandowski of Griezmann realistiser is.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10844
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:23
    Hazard is rond met Real terwijl Real nog niet eens in gesprek is met Chelsea.Ik dacht dat dit verboden was.
    Vind ik leuk
    Arbee +2287
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:34
    Is het ook. Doorgaans mag een kopende club pas in gesprek gaan met de speler op het moment dat de verkopende partij daar toestemming voor geeft. Neemt natuurlijk niet weg dat het hartstikke lastig te controleren is. Tenzij je zoals Van Dijk destijds zo dom bent om in een publiek toegankelijk restaurant te gaan zitten, komen ze er nooit achter. Niemand bij Chelsea die kan bewijzen dat Hazard of zijn zaakwaarnemer al iemand van Real Madrid op bezoek heeft gehad of aan de lijn heeft gehad.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10844
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:42
    Klopt daar zat ik ook al aan te denken.T wel bekende bierviltje waar de euro's achterop staan.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4444
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:24
    Koopje van de week
    Vind ik leuk
    FCshotover +121
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:26
    Koopje ind. Maar wel met airmiles toch?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:29
    Chelsea heeft de weg vrij gemaakt voor Remco Pasveer
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:32
    Als back-up voor Willy neem ik aan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:33
    Als pionnen uitzetter en ballendrager
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:09
    Kunnen Ross Barkley en Pasveer elkaar mooi afwisselen in die rol.
    Vind ik leuk
    meloen87 +805
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:06
    Ik hoop echt voor Chelsea dat ze die Caballero wegdoen, wat een dramatisch WK heeft hij er op zitten.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4937
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:34
    Goede doelman voor Real maar ik denk dat De Gea nog beter zou zijn.
    Vind ik leuk
    meloen87 +805
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:05
    Ik denk dat Madrid goed heeft gekeken naar de wedstrijden van Spanje en België op het WK. Courtois was zonder twijfel de beste doelman van het toernooi, en ook nog eens relatief goedkoop. United zal wel 100 miljoen vragen voor De Gea, wat hij niet waard is. Plus, Madrid zal hem wel langer gevolgd hebben, toen hij voor Atletico uitkwam. Plus ze hebben slechte herinneringen overgehouden nadat die transfer van De Gea een paar jaar geleden mislukte. Logische keuze dit, lijkt mij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:04
    Paste goed bij Ajax met die grote gok een gemiste kans
    Vind ik leuk
    City boy +383
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:06
    Zo dat is een super deal
    Vind ik leuk
    Godven +4
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:29
    Dit zullen de supporters van Atletico waarderen...
    Vind ik leuk
    kloakatv +55
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:50
    Mooie deal. Geweldige keeper voor Real. Alleen vink ik jammer dat we Navas moeten gaan missen. Hij heeft vreemde missers soms, maar vaak is die ook geweldig.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4345
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:14
    Navas lijkt me een goede keeper voor Leverkusen..
    Vind ik leuk
    meloen87 +805
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:01
    Een prikkie, noem ik dat. Bij afstand de beste keeper van het afgelopen WK. Real Madrid doet echt hele goede zaken. Eindelijk die Navas uit de basis. Begrijp me niet verkeerd, heeft een paar leuke seizoenen gespeeld, veel prijzen gewonnen, maar is zoveel slechter dan Courtois. 4 jaar geleden nog één van de smaakmakers in Brazilië, maar niet zo bijzonder meer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:09
    Hazard maakt niet genoeg goooooooals en is daarom geen superster... Prima aan de bal en dreiging maar scoort niet genoeg.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws