Dolblije Blind richt zich op twee posities: 'Ajax is thuis, Amsterdam is thuis'

    Dolblije Blind richt zich op twee posities: 'Ajax is thuis, Amsterdam is thuis'

    dinsdag 17 juli 2018 om 21:05

    Daley Blind toont zich dolgelukkig met zijn terugkeer bij Ajax. De verdediger annex middenvelder keert na vier jaar Manchester United terug op het oude nest en kan niet wachten om te beginnen.

    "Ik ben blij om terug te zijn. Ajax is thuis, Amsterdam is thuis. Het voelt goed", zegt Blind voor de camera van Ajax TV. De 28-jarige linkspoot kwam op Old Trafford niet veel meer aan spelen toe. "Je gaat gewoon kijken wat de opties zijn. En uiteindelijk werd Ajax concreet. Toen ben ik daar heel serieus over na gaan denken en heb ik de keuze met mijn hart gemaakt."

    "Je moet het in zo'n transferperiode wel objectief bekijken, maar dit was voor mij gewoon een hele mooie optie, waar ik vol voor wil gaan", vervolgt Blind. "Ik heb de keuze echt gemaakt met mijn hart, met gevoel. Ik denk dat dit het goede moment is om terug te keren. Ik ben ook zeker niet teruggekomen om af te bouwen. Ik ben 28, voel mij fit en sterk. Ik ben er klaar voor."

    Het is nog wel afwachten of hij volgende week tegen Sturm Graz al in de basis staat. "Ik ben ontzettend gretig, maar het moet wel verantwoord zijn", zegt Blind. 'Ik heb nu net drie of vier trainingen in de benen en Ajax is al een maand bezig. Dat is wel een verschil. Het seizoen duurt nog lang en ik wil graag het hele seizoen fit blijven, dus we zullen hier goed naar moeten kijken."

    Blind richt zich bij Ajax op twee posities: centrale verdediger en defensieve middenvelder. "Ik weet dat mensen een leidersrol van mij verwachten. Ik heb veel geleerd in de afgelopen vier jaar en veel ervaring opgedaan. Ik heb twee nieuwe trainers meegemaakt bij United en met spelers op het veld gestaan van wie ik veel geleerd heb. Ik hoop dat ik dat kan overbrengen op de groep."

    Poll

    Wordt de terugkeer van Blind een succes?

    (10102 stemmen)

    Plaats een reactie

    Simsalabim +949
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:10
    ben benieuwd wat zijn andere opties waren, al is ajax ook prima natuurlijk
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:15
    Dacht dat sowieso AS Roma interesse had maar hoe betrouwbaar dat was weet ik niet.
    Vind ik leuk
    chicken +10493
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:49
    Roma heeft overal interesse in als het maar ajax is..
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18537
    woensdag 18 juli 2018 om 01:33
    Logisch
    Vind ik leuk
    Castromann +5697
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:09
    Is een prima speler voor de eredivisie. Maar komt veel te kort voor de top / internationale subtop.
    Laatste potjes bij ned elftal ook de zwakste schakel achterin.
    Heeft geen lengte geen snelheid geen kop/duelkracht geen scorendvermogen ......
    Wel n goede passer ...maar om daar 20.5milj( 16.5 + div bonussen) neer te tellen.......???🙄
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 22:10]
    Vind ik leuk
    2cents +50839
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:22
    Bijna 150 potjes voor United in 4 jaar. Er zijn er die er minder spelen en er zijn lagere niveaus dan dat waarop United acteerde.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3815
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:54
    Overcompleet geraakt omdat Mourinho de speelwijze van M.U. over een andere boeg wil gooien en daar past Blind niet meer in. Pogba was ook doodongelukkig daar en dat was ook te zien maar dat maakt hem ook niet tot een mindere speler. Ik en vele met mij zijn blij met de komst van Blind, ervaring met toegevoegde waarde.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 00:02
    Er zijn vele die dit niet zien.
    Hij is te goed voor de ED
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 06:27
    148 potjes als links acher na 2 wedstrijden wisten ze daar al dat hij centraal en tegen snelle spitsen veel te kort komt
    Vind ik leuk
    2cents +50839
    woensdag 18 juli 2018 om 07:20
    Als jij echt zo’n voetbaldier was dan wist je dat hij tot op het laatst heel vaak centraal in de verdediging stond bij Mourinho.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3815
    woensdag 18 juli 2018 om 11:33
    Blind is ideaal voor Ajax omdat ze voor 90% te maken krijgen met een tegenstander die maar met 1 of 2 spitsen spelen en dan kan je hem als cv laten doorschuiven als extra middenvelder en ook hij heeft een vlijmscherpe pass die (bijna) altijd aankomt, een echte voetballende verdediger dus.
    Vind ik leuk
    2cents +50839
    woensdag 18 juli 2018 om 11:52
    Kwaliteiten die men hier op VP nogal eens lijkt te onderschatten, Jan.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3815
    woensdag 18 juli 2018 om 12:18
    Kan je Blind met Robben nog herinneren, die vonden elkaar Bind(elings).
    Vind ik leuk
    Simsalabim +949
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:30
    idd prima voor de eredvisie, hoop niet dat dit automatisch betekent dat er voor hem weer een plekje in het Ned. elftal wordt ingeruimd want daar heeft hij echt niets te zoeken.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 22:31]
    Vind ik leuk
    Castromann +5697
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:23
    Dat hoop ik ook niet..... achterin hopeloos.
    Middenveld dat nog iets...maar daar hebben we betere rondlopen.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 00:58
    Zoals Strootman bedoel je, die hoofdverantwoordelijk is voor het missen van het WK! Blunder tegen Zweden uit, Frankrijk thuis en speelde ook tegen Frankrijk uit dramatisch!
    Vind ik leuk
    2cents +50839
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:45
    Heb je de laatste interlands en de uitspraak van Koeman over Blind niet gevolgd? Blind is coor Koeman een zekerheidje.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 00:05
    Ken je ene Strootman?
    Schijnt bij as Roma goede speler te zijn...
    Laten we hem eens de zwakste van oranje noemen? je
    Vind ik leuk
    yuuup +8947
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:00
    Als je 150 wedstrijden voor MU speelt kom je niet veel tekort. Dan kom je hooguit net iets tekort.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1197
    woensdag 18 juli 2018 om 00:26
    Goede passers zijn schaars tegenwoordig. Vroeger vond je er nog wel eens een voor een paar euro bij de V&D, maar sinds die weg is zou ik bij god niet weten waar je ze nog kunt kopen. Al lijkt me 20.5 miljoen inderdaad wat veel..
    Vind ik leuk
    stollie38 +17317
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:10
    Daley is coming home!! 😎😎😎
    Vind ik leuk
    chicken +10493
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:11
    Welcome home Daley
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:11
    Dat zou ik ook zeggen,naar 4 jaar gecasht te hebben
    Vind ik leuk
    Luiehond +1879
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:14
    Is ook nooit goed! De meesten komen pas na hun 30e weer terug!
    Vind ik leuk
    Rodajc +12663
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:11
    Goede aankoop van Ajax, waarbij beide partijen ook precies weten wat ze aan elkaar hebben.
    Vind ik leuk
    stollie38 +17317
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:13
    Succes en hopelijk promoveren jullie. 👍
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15536
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:31
    Slijmbal :p
    Vind ik leuk
    stollie38 +17317
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:57
    Hahaha 😁
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:00
    stollie38 alias Sjaak Swart ;)
    Vind ik leuk
    stollie38 +17317
    woensdag 18 juli 2018 om 06:00
    😀
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:11
    Wat een held
    Vind ik leuk
    RebelVox +5752
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:04
    Helemaal mee eens een held!
    Hij kiest er niet voor om in Turkije, China, Amerika of de woestijn zijn zakken te vullen.
    Hij kiest ervoor om veel te spelen, belangrijk te worden voor Ajax en Oranje.
    Held!!
    Daley welkom terug!
    Vind ik leuk
    kcim +2601
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:13
    Onderschat niet Wat hij bij Ajax bruto gaat verdienen. Alleen de NL fiscus grijpt een flink deel af.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24741
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:23
    Aanzienlijk minder dan ze in China betalen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:12
    Ajax is thuis en Amsterdam is thuis. Luidt de kop. Tot nu toe.

    Ajax ligt toch in Amsterdam of is er wat veranderd?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29124
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:14
    Abcoude Noord ;-))
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:42
    Waar jullie krimpen groeit Amsterdam stevig door
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:19
    Daley komt natuurlijk uit Diemen, maar vooruit: Amsterdam rekenen we ook goed als zijn thuis.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:13
    Papa’s keuze heb ik echt met mn hart gemaakt , met gevoeeel
    Vind ik leuk
    Kuip +6307
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:13
    Daley wordt de stille motor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:58
    Daley wordt veel meer dan de stille motor:

    "Ik weet dat mensen een leidersrol van mij verwachten"

    Hij heeft zijn leiderschapskwaliteiten tot nu toe wel erg goed verborgen gehouden, maar we gaan het zien. Follow the leader ;)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 21:58]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    woensdag 18 juli 2018 om 01:47
    Daley is voetballend een leider.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29124
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:14
    Ik val nu al in slaap....
    Vind ik leuk
    Bizzy +18531
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:26
    Als middenvelder prima maar zeker niet als CV of op de back. Daley mist snelheid.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1101
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:52
    Ajax heeft betere opties voor het middenveld
    Vind ik leuk
    Bizzy +18531
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:59
    Wie dan ?
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:00
    Mister 50 miljoen,
    Vind ik leuk
    Bizzy +18531
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:06
    Het is Tadic of Ziyech. Beide lijkt me teveel van het goede. Die twee mogen het onderling uitvechten.

    Ik gok op Tadic, Labyad en Blind. Frenkie de Jong wordt de kind van de rekening. Goede vraag wat er met Schone gaat gebeuren.
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:11
    Nee hoor Tadic kan prima linksbuiten en Ziyech op het middenveld. Schöne gaat idd banken en Labyad idem.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    woensdag 18 juli 2018 om 01:48
    Zet Tadic linksbuiten en Ziyech rechter aanvallende middenvelder, probleem opgelost.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1101
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:41
    F De Jong, Ziyech, Donny vd Beek, Carel Eiting en Tadic.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18531
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:48
    Middenveld is overbezet.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1101
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:55
    Daarom Blind lekker in de verdediging...zal een stuk eenvoudiger zijn voor hem aangezien het hier geen niveautje premier league is.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 05:29
    Dat is db ook niet anders was hij wel vaste waarde geweest bij man united.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    woensdag 18 juli 2018 om 01:49
    Europees spelen en het probleem is opgelost.
    Vind ik leuk
    klick +704
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:41
    misschien heeft die 3 miljoen per jaar je hart wel gereset :)
    Vind ik leuk
    Forza u +1474
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:52
    Waar is dagobert Overmars gebleven? Is ie uit Amsterdam vertrokken?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:55
    Je bent zeker vergeten dat ze je uitfluiten en uitkotste daar en dan zeggen ik ben weer thuis ,Je liegt nog meer dan je vader
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 01:05
    Er komt meer onzin uit jouw gemiddelde topics dan dat Trump twittert. En dat is een prestatie opzich. Dat dan weer wel..:.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 01:05]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:57
    Precies zoals hier boven word gezegd. Als cv en dan doorschuiven naar 6. Zie hem liever op 6 staan, daar komt ie het beste tot ze recht. Ben alleen bamg dat ten hag spontaan rimpels erbij krijgt en dat die het niet waar maakt om bij een top club trainer te zijn. Terwijk ik bij utrecht wel van hem gecharmeerd was, alleen bij ajax loopt die met diep lood in ze schoenen😭
    Vind ik leuk
    52N6E +989
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:58
    Succes! Welcome back!!
    Vind ik leuk
    mazu +1534
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:30
    Hij speelt voor ajax, niet voor ons aller Pec Zwolle
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:58
    Toch prachtig dat die jongen door zijn huur periode bij Groningen zover is gekomen. Kwam met pek en veren richting Groningen. Speelde en gedroeg zich fantastisch met als gevolg een carriere in een stroomversnelling.
    Vind ik leuk
    Foebele +51169
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:58
    Ik ben ook fit en gretig...
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:00
    Super welcom back
    Vind ik leuk
    mazu +1534
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:30
    Hij speelt voor Ajax, niet voor ons aller Pec Zwolle
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:36
    Daarom mag ik hem wel welkom heten terug bij ajax toch? 😂
    Vind ik leuk
    mazu +1534
    woensdag 18 juli 2018 om 07:59
    Waarom? Ik ga spelers ook niet welkom terug heten bij de egels, jij wel? Of ben je stiekem een beetje voor ajax?😉
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 08:00]
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 21:57
    Haha zekers das mn 2e cluppie.. We leven in een vrij land 😂
    Vind ik leuk
    mazu +1534
    woensdag 18 juli 2018 om 23:15
    Ok begrijp het, mijn 2e cluppie komt uit Rotterdam 😉
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 23:30
    Van mij mag je en alszou je welkom terug zeggen mag het van mij ook 😂😂
    Vind ik leuk
    alaaf +467
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:00
    , geen prijzen meer winnen is thuis
    Vind ik leuk
    Mari +6568
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:01
    Geen laatste man.
    Defensieve middenvelder of stand-in voor linksachter.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:05
    verreweg domste transfer van ajax in de afgelopen 20 jaar.

    20 miljoen (als de bonussen uitgekeerd worden) voor een back, die ooit niet eens goed genoeg bevonden werd voor ajax 1, en verhuurd werd aan fc groningen, is een absolute grap. Met dat geld had je de hele selectie bijna een miljoen bonus kunnen geven bij het behalen van een kampioenschap... Of nog beter, meer des ajax, haal 4 echt talenten voor een paar miljoen op bij mindere clubs. Of nog veel beter, het salarisplafond verhoogd, en daarmee kluivert een contract aanbieden waarmee hij nog een jaartje of twee in amsterdam was gebleven, en veel meer had opgeleverd dan de schamele 20 miljoen.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2921
    woensdag 18 juli 2018 om 06:03
    Salarisplafond van 1 miljoen naar 3 miljoen, maar blind is ook de Nederlandse Mbappe.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1528
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:09
    Kampioenen !
    Vind ik leuk
    Futjebal +1764
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:12
    Ik krijg een deja vu van een aantal jaren geleden...PSV had Advocaat als coach..van Bommel kwam terug..en wat wonnen ze...helemaal niets
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    woensdag 18 juli 2018 om 04:20
    Haha wat een vergelijking!
    Hij was toen 35jaar! Blind 28 jaar
    vBommel kwam in een selectie terecht met allemaal groepjes, van Toivonen tot Hutchi, vBommel ergerde zich dood! Blind en Tadic komen in een hele andere selectie, een selectie wat goed met elkaar om gaat en waar meer talent en kwaliteit in zit dan waar vBommel toen in kwam als 35jarige.
    Tsjonge jonge dit is toch wel de meest aparte vergelijking van de maand......
    Vind ik leuk
    Futjebal +1764
    woensdag 18 juli 2018 om 09:19
    Blind is ook 10x slechter dan van Bommel en zou willen dat hij zo'n carriere had gehad. Die groepjes heb ik niks van gemerkt. Die groep ging samen op stap dus dat zat goed. Bij Ajax goed met elkaar omgaan?? Met een splijtzwam die eigenlijk ,volgens zichzelf, de eredivisie is ontgroeid. Let maar eens op wat de salarisverschillen met deze groep gaat doen. Kijk als Blind er 30 per seizoen inschiet is het geen probleem dat hij 2 miljoen per jaar meer verdiend. Maar dat gaat echt niet gebeuren. De vergelijking is dus helemaal niet apart
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    woensdag 18 juli 2018 om 13:44
    Ga toch weg man haha, niet je fout toegeven maar gewoon doorgaan Haha! vBommel was 35jaar! Die was toen niet 10x beter en nogmaals hij kwam in een selectie terecht die verdeeld was die matig was!
    30 inschiet pfff ja hoor Blind is spits... Blind komt van United, komt met routine is international, daar komen geen scheve gezichten van. Je lult maar een eind raak onsamenhangend met geen feiten, echt lachwekkend jouw berichtjes
    Vind ik leuk
    Futjebal +1764
    woensdag 18 juli 2018 om 14:19
    jij weet het zo goed dat die selectie verdeeld was??...ze kwamen wekelijks met bijna heel de selectie op mijn werk...goh wat waren ze toch verdeeld. En ja van Bommel was op zijn 35e nog 10 X beter dan Blind op zijn 28e . iedereen doet net of er een wereldster is binnengehaald..kom op zeg Blind!!..bij Manchester binnen gehaald door familievriend van Gaal. Niemand die het begreep. van Bommel Barcelona, AC Milaan en Bayern Munchen...dus ja ..10 X beter......maar we spreken elkaar wel aan het eind van het seizoen
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    woensdag 18 juli 2018 om 14:25
    Selectie was verdeeld in groepjes leuk dat ze gingen eten, op het trainingsveld was het één en al irritatie toen. Dat jij dat niet meer weet? Hutchi en Toivonen konden niet omgaan met de gedrevenheid van vBommel. Marcelo faalde, Matavz was niet de scorende spits wat werd gedacht. 35 jarige vBommel in geen goede selectie vergelijken met Blind en de houdige Ajax selectie het is lachwekkend en je blijft er maar aan vasthouden maakt het alleen maar lachwekkender. Iedereen doet net alsof Blind een nobody die binnenkomt alleen maar jaloezie! En dan komen mensen met zulke vergelijkingen haha
    Vind ik leuk
    Sambal +9
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:20
    Daley en vernon waren speelde niet geheel toevallig op 6 in het meest succesvolle ajax periode vooral Daley weet snel de juiste diepte pass te geven . Dit gaat Ajax veel brengen . De kans om door te gaan tegen sturm G is fors gestegen
    Vind ik leuk
    pietprecies +3176
    woensdag 18 juli 2018 om 08:28
    Inderdaad, die diepte miste Ajax nogal vooral toen Frenkie geblesseerd was, Dolberg slijpt alvast zn messen voor de passes van Blind
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:25
    In de Nederlandse competitie kun je weinig fout doen. Maar zet hem i.i.g. op het middenveld. Blind achterin is - met zijn natuurlijke traagheid - vragen om moeilijkheden. Op het middenveld kan hij zich uitleven met zijn goede pass en steekbal.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1101
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:51
    Laat die fantastische pass maar over aan Frenkie en Ziyech...laatste fantastische pass van Blind was in 2014 tegen Spanje...en welke steekballen?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 22:52]
    Vind ik leuk
    Mitchy10 +2024
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:44
    Who’s next? Babel? Of ben ik nu te enthousiast?
    Vind ik leuk
    twentegoal +493
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:10
    HA HA AMSTERDAM IS THUIS.. DAN ZIET HET ERUIT😩😩
    Vind ik leuk
    SimonSays +5655
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:59
    Ik ben zeer benieuwd hoe Blind het gaat doen. Ajax heeft echt fors betaald (te fors voor een 1jarig contract van een niet-bepalende speler, naar mijn mening). Er is sowieso groots ingekocht, de verwachtingen zijn dan ook torenhoog. Een bijna perfect recept voor chaos in de hoofdstad, de enige ingrediënten die nog ontbreken zijn een aantal verliespunten in de Arena. De striemende fluitconcerten zullen ons te zijner tijd waarschuwen - als indicatoren der onrust - wanneer het kritieke punt is bereikt.

    Maar bewaar de chaos aub voor na de Europese wedstrijden, want eerst moeten die coëfficiëntpunten gepakt worden.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 01:09
    Weten we ook waar jij dus een hard plassertje van krijgt! :)
    Vind ik leuk
    SimonSays +5655
    woensdag 18 juli 2018 om 01:24
    Weten we ook wie er fantaseert over harde plassertjes, hahaha. Ik moet zeggen dat ik dat niet gedacht had van Zlatan, maar ieder z'n ding.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 02:29
    Flikker op met je fobie kneus
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 00:07
    Heb net met mijn Iphone, OnePlus6, iPad Pro en PC op NEE gestemd.
    Vind het betalen van 20 miljoen voor Blind echt de allergrootste grap ter wereld.
    Zijn vader is ook een grap.
    Passieloze, fantasieloze mensen die door veel slijmwerk hogerop zijn gekomen.
    Blind is echt heel slecht.
    De enige reden waarom hij bij man united kwam is door van gaal de beste vriend van zijn vader.

    Vind ik leuk
    Sanuk +2921
    woensdag 18 juli 2018 om 06:00
    En de naam Blind geeft veel voetballiefhebbers nog steeds buikpijn, Danny Blind, slechtste trainer NL elftal ooit.
    Vind ik leuk
    Sunil010 +112
    woensdag 18 juli 2018 om 00:14
    Bilind is een mooie aanwinst voor de eredivisie, maar denk niet hij zijn stempel zal drukken op het spel van ajax!!
    Vind ik leuk
    14forever +8360
    woensdag 18 juli 2018 om 00:26
    Zijn we dan eindelijk van Schone verlost op 6...
    Vind ik leuk
    Bas49 +17
    woensdag 18 juli 2018 om 00:46
    Heel mooi . Met deze selectie is het mogelijk om heel productief te worden. De doorsnee eredivisiewedstrijden in de eerste helft al beslissen. Genoeg energie en vorm ontwikkelen voor de topduels en Europese wedstrijden , dan zie ik dit seizoen helemaal zitten.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 01:12
    Eindelijk iemand die weet wat we in huis hebben.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 00:48
    Zeker van een basisplek bij Ajax waarom zou hij ongelukkig zijn, elke Ajax supporter is blij dat Daley terug is op het oude nest.
    Vind ik leuk
    hassel +602
    woensdag 18 juli 2018 om 02:47
    Wat een loser, na man united wil niemand deze kneus hebben.
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    woensdag 18 juli 2018 om 04:14
    Hij had veel interesse, maar koos met zijn hart voor zijn cluppie.
    141 wedstrijden voor United ja wat een loser hoor? Wat een kneus ben jij...
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 05:26
    En nog maar een over db /ajax pffffffffffff
    Vind ik leuk
    Sanuk +2921
    woensdag 18 juli 2018 om 05:58
    Met zijn hart en zijn gevoel, je vergeet je salaris van 3 miljoen euro per jaar Daley.
    Vind ik leuk
    Ryan82 +924
    woensdag 18 juli 2018 om 07:49
    Ben fit en gretig.. Of bedoeld hij ben fit en kan niet beter ?
    Vind ik leuk
    Corse996 +1139
    woensdag 18 juli 2018 om 08:35
    Fout in de kop. Had moeten zijn, Blind richt zich op positie 2.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8267
    woensdag 18 juli 2018 om 09:35
    Hij zegt feitelijk: ik heb met twee nieuwe ervaren Trainers gewerkt over de jaren en kan dus onervaren ten Hag nog wel wat leren...
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    woensdag 18 juli 2018 om 10:58
    Speelt al een jaar niet meer,..
    Krabbelt nu al terug voor Storm boys wedstrijd zegt genoeg
    Hoop van sar en overbonus dat t geen kat in de zak is 😂
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 18:04
    Laatts is dan al niet meer in 2018 🤪🤪🤪🤪 wees er blij mee zal de rest van de clubs met snelle spitsen ook zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 21:42
    Thuis????
    Ja als ze je daar kwijl willen en je meer niet als wel speelt .
    Zeg je ik kom thuis
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Dolblije Blind richt zich op twee posities: 'Ajax is thuis, Amsterdam is thuis'