Groot nieuws uit Enschede: 'Twente bereikt akkoord en is gered van faillissement'

    Groot nieuws uit Enschede: 'Twente bereikt akkoord en is gered van faillissement'

    dinsdag 17 juli 2018 om 21:42

    Uitstekend nieuws voor FC Twente: na wekenlang onderhandelen heeft de club een akkoord bereikt met de gemeente Enschede. Dankzij de steun van de gemeente én een miljoeneninjectie van investeerders, gaat de club níet failliet.

    Dat meldt TC Tubantia dinsdagavond. Volgens de regionale krant is er zelfs geld voor nieuwe spelers doordat een dertigtal bedrijven met miljoenen over de brug komt.

    Afgesproken is dat Twente twee jaar lang geen rente en aflossing hoeft te betalen aan de gemeente. Enschede komt de club daarmee in totaal voor vier miljoen euro tegemoet. Na de vakantie gaan de Tukkers met investeerders, schuldeisers en gemeente werken aan een pan voor schuldsanering.

    De sponsors eisten aanvankelijk dat de gemeente ook nog een extra garantstelling van zeven miljoen zou afgewezen, maar daar was geen politiek draagvlak voor. Enschede heeft Twente al zeventien miljoen geleend en staat bovendien voor 8,4 miljoen garant. Het gesteggel duurde zes weken, maar de sponsors hebben de eis nu laten vallen.

    De noodzaak voor een garantstelling zou ook minder groot zijn, omdat een schikking in de maak is met spelersmakelaar Mathias Bunge. Die heeft nog 6,3 miljoen tegoed van FC Twente. Het gaat om een nabetaling inzake de transfer van de Mexicaan Jesus Corona.

    Plaats een reactie

    Niels92 +24339
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:49
    Gefeliciteerd Twente supporters, nu hopen dat Twente weer de weg omhoog gaat vinden en z.s.m. weer in de eredivisie te zien is :)
    Vind ik leuk
    Quaresma +5493
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:51
    Ik had Twente anders graag in het rijtje AGOVV, Veendam en RBC gezien.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 21:51]
    Vind ik leuk
    Niels92 +24339
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:53
    Dat moet jij weten, ik gun geen club ellende toe, en voor de supporters is het geweldig dat ze uit de shit gehaald zijn, je kan zeggen wat je wil maar ondanks alle problemen blijven ze de club trouw!
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:55
    Thanks! Ben ook super trots op mijn 18.000 medefans en op de investeerders
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5484
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:58
    Maar dat mag ook, als supporter.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5484
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:56
    Bekijk het eens wat breder dan alleen de Twente supporters.. het geld moet ergens wegkomen he, al jaren.. En ook in Enschede groeit het niet aan een boom.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:01
    En het geld komt dus niet van de gemeente. Weer een zorg minder voor jou!
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:07
    Net wat Dennis zegt... het geld komt nu van vermogende investeerders/zakenmensen met twente hart
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5484
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:34
    Prima toch? Als jullie op eigen kracht terug komen is daar niks mis mee en heb ik daar respect voor. Ik gun geen supporter een faillissement. Nee zelfs Cambuur niet.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:08
    Weet je welk bedrijf hier een heel groot aandeel in heeft? Van wijlen de heer wessels... ken je die? M.b.t. het geld groeit niet aan een boom...
    Vind ik leuk
    Hulsink +479
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:16
    Frank, Insider?
    Vind ik leuk
    JustH +15280
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:20
    Maar als je als belasting betaler en niks met voetbal heb,
    een club ongevraagd overeind moet houden. Zijn de druiven goed zuur.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:27
    Klopt. Maar in veel Nederlanders clubs (ajax bv) zit veel meer gemeenschapsgeld dan in fc Twente.
    Vind ik leuk
    3Bier +8614
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:45
    In Ajax zit 9 miljoen gulden gemeenschapsgeld voor het verlaten van De Meer. Dus zij kregen er iets voor terug. Hoeveel gemeenschapsgeld zit er in Twente? En hoeveel krijgen ze er voor terug? Even rekenen Maestro. Bij Twente topics ben jij sowiesoo niet de meest objectieve persoon om mee te discussiëren. Jij kan zelfs een banaan recht lullen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 22:46]
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:53
    Nee ik ken de feiten en jij niet.

    Ajax/Arena 31,8 mln van de gemeente en 2,3 mln Rijksoverheid

    https://www.businessinsider.nl/hoeveel-gemeenschapsgeld-zit-er-in-voetbalclubs-en-stadions/
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4748
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:46
    Oh ja, vertel en kom niet met onzin aan want ik zal je woord voor woord controleren. Ben bang dat je maat uit je duim gaat zuigen over de Arena.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:55

    Ajax/Arena 31,8 mln van de gemeente en 2,3 mln Rijksoverheid

    totaal 34,1 miljoen


    https://www.businessinsider.nl/hoeveel-gemeenschapsgeld-zit-er-in-voetbalclubs-en-stadions/
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4748
    woensdag 18 juli 2018 om 00:23
    Je vergeet ff te vermelden dat de gemeente Amsterdam bouwgrond nodig had voor nieuwe woningen en waar de Meer stond daar staat nu een complete nieuwe woonwijk. Van dat geld heeft Ajax de toekomst (eigen grond) gefinancierd en voor18% eigenaar kunnen worden van de J.C. Arena. Was gewoon een zakelijke deal tussen Ajax, de stichting Arena die kleine beleggers vertegenwoordigen en de gemeente Amsterdam. Omdat de Arena multifunctioneel is word nog steeds jaarlijkse winst gemaakt. Niks geen subsidies want Ajax betaald gewoon zijn huur. Dus jij hebt het over halve feiten en niet vergelijkbaar met die van Twente dat een veels te grote broek heeft aangetrokken waardoor het nu diep in de schulden zit.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 00:34]
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    woensdag 18 juli 2018 om 00:33
    Die 20 miljoen gulden ,waar jij het nu over hebt,is nog niet eens meegerekend.

    Dus dat verhaal van jou komt er nog eens bij .

    .

    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 00:41]
    Vind ik leuk
    13 +13068
    woensdag 18 juli 2018 om 01:25
    Maar waarom dan geld vd Rijksoverheid?
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    woensdag 18 juli 2018 om 08:14
    31,8 mln van de gemeente en 2,3 mln Rijksoverheid

    totaal 34,1 miljoen

    PLUS 20 miljoen gulden. Zie verhaal Jan.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2142
    woensdag 18 juli 2018 om 01:55
    Inderdaad, zal wel zo`n psv`ertje zijn die zich nog steeds kapot schaamt.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2142
    maandag 23 juli 2018 om 05:25
    Ach dat snapt die kneus allemaal niet. Probeer het niet uit te leggen. Verloren moeite.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2142
    woensdag 18 juli 2018 om 01:54
    Nou dan kopen ze de Arena toch. Ajax kan het wel betalen.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    woensdag 18 juli 2018 om 08:12
    Nu wel,maar wel allemaal dankzij heel veel belastingsgeld.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2142
    zondag 22 juli 2018 om 14:39
    Haha nee dankzij goed financieel en sportief beleid. Ik snap je afgunst overigens. Ajax hoeft niet bij allerlei partijen aan te kloppen en fraude te plegen.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    zondag 22 juli 2018 om 15:02
    Ajax heeft fraude gepleegd in de jaren 80 en in de jaren 90 en in de jaren 00.....
    En was sowieso in de jaren 70 al aan de doping volgens onderzoek.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2142
    maandag 23 juli 2018 om 05:24
    In die jaren was iedere ploeg aan de doping, zelfs Veendam. Vraag maar aan Johan Derksen. Jankerd.

    Ajax heeft dit geld zelf verdient, we gaan nu niet terug naar 100 jaar geleden. Zeer slap argument, maar dat weet je zelf ook wel.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    maandag 23 juli 2018 om 06:44
    Niet iedere ploeg en zeker in europa niet.
    Je beweerde zelf dat ajax geen fraude had gepleegd , nu weet jezelf ook dat dat onzin is.

    En ik snap dat dat vervelend voor je is, maar schelden heeft ook geen zin.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 08:27]
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4748
    maandag 23 juli 2018 om 09:50
    Wat wat er aan de hand is met jullie leipers, als je alle leugens maar hard en lang genoeg blijft schreeuwen dan word het vanzelf waarheid. Wel toevallig dat deze geluiden steeds uit de hoek komen van de subsidiejunks.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 09:53]
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    maandag 23 juli 2018 om 10:02
    Ajax is hier de subsidie junk einstein.....
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4748
    maandag 23 juli 2018 om 12:27
    Nog steeds moeite met debet en credit, Wat Ajax heeft op de op de bank heeft staan dat zijn ongeveer de schulden die jullie open hebben staan.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    maandag 23 juli 2018 om 12:32
    En nog steeds zit er meer subsidie geld in ajax.
    Sterker, ajax is de enige club met staasthulp. Heel Nederland heeft meebetaald aan de arena .
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4748
    woensdag 18 juli 2018 om 10:00
    Hebben ze ook geprobeert maar de gemeente wilde niet meewerken. Allemaal lulverhalen vanuit Enschede om het wat te vergoelijken. De jaloezie spat er weer van af.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 15:19]
    Vind ik leuk
    3Bier +8614
    woensdag 18 juli 2018 om 08:33
    Arena is niet van Ajax maar grotendeels van de gemeente. Van de inkomsten van de Arena gaat dus ook het grootste gedeelte naar de gemeente. En jij mag raden wat de grootste inkomstenbron is van de Arena. Ajax inderdaad. Betalen jaarlijks 10 miljoen huur. De gemeente heeft geïnvesteerd in de Arena niet in Ajax.

    Hoe kan het toch dat jij steeds het beleid van Twente verdedigt. Juist als supporter zou jij extra kwaad moeten zijn dat je club bijna naar de tyfus is gegaan. Je hoeft het niet altijd eens te zijn met de beslissingen van het bestuur, dat maakt je niks minder supporter. Als Ajacied schaam ik me af en toe ook kapot voor het bestuur, zeker in geval van Nouri. Dat kan ik gewoon toegeven. Jij kan ook toegeven dat Twente gigantisch heeft lopen kloten en dat die prachtige club door een stel idioten bijna naar de kloten is geholpen? Altijd kom jij weer met smoesjes of haal je andere clubs erbij. Nergens voor nodig. Blijf realistisch
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    woensdag 18 juli 2018 om 09:11
    Ik geef juist steeds aan dat ik tegen gemeenschapsgeld bent in voetbalclubs.
    Die ratrace waardoor die snotapen van voetballers en makelaars helemaal binnenlopen behoort niet gefinancierd te worden met belastingcenten.
    Alleen bij mij geld dat voor elke club. En niet, zoals vele , waaronder jij nu weer, die beweren dat al die ander clubs fout zijn, maar niet JOUW club. Bij JOUW club zijn de belastingencenten wel goed besteed. Bij JOUW club is het wel goed dat we gemeenschapsgeld in de club zit.
    Over realistisch gesproken ..
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4748
    maandag 23 juli 2018 om 12:59
    Nogmaals, er is geen dubbeltje overheidsgeld aan Ajax betaald, dat zijn leugens die een eigen leven is gaan leiden. Verder, Ajax heeft bezwaar aangetekend op bepaalde aanslagen en dat was een lange juridische strijd dat ook volstrekt legaal gevoerd werd en zijn uiteindelijk ten dele in het gelijk gesteld en hebben netjes dat bedrag betaald. Zou het belastingfroude geweest zijn dan had de FIOD al voor de deur gestaan en daar was geen sprake van. Dan de financiering van de Arena, want blijkbaar drinkt dat niet door die koppen van jullie heen, Ajax is maar voor 18% eigenaar en zijn daarom de hoofdhuurder, de overige aandelen zijn in handen van de gemeente en de stichting Arena die de kleine beleggers bijstaat. Voor de goede orde, de Arena heeft een eigen directie dat volledig autonoom is en Ajax heeft een huurcontract dat om de 5 jaar verlengt wordt. Dus het blijven aannames sprookje en leugens dat er naar buiten gebracht werd en wordt, dat een eigen leven is gaan leiden.Twente heeft de kluit belazerd, PSV in het verleden ook en bij beide zijn de gemeentes er ingesprongen met heel veel gemeenschapsgeld.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    maandag 23 juli 2018 om 13:06
    Hou op met je leugens.

    De gemeente Amsterdam participeerde voor 31,8 miljoen euro in de bouw van de
    Amsterdam Arena. In ruil hiervoor kreeg de gemeente certificaten van
    aandelen. (31,8 miljoen) Er wordt geen dividend uitgekeerd. Wel
    krijgen certificaathouders bepaalde privileges, denk aan business seats of
    een skybox.

    Ook kwam er 2,3 miljoen euro subsidie van het Rijk.


    Ajax betaalde 20 miljoen gulden (9,1 miljoen euro).
    Dit geld had de club van de gemeente gekregen.


    Daarnaast zijn bestuurders van ajax opgepakt en veroordeeld tot gevangenisstraffen wegens fraude en valsheid in geschrifte.
    Dat is nooit gebeurd bij zowel psv als Twente.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 13:10]
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4748
    maandag 23 juli 2018 om 13:45
    Wat heeft dat met Ajax te maken dat alleen huurder is met een klein aandeelpakket. Ajax heeft geïnfesteerd in de toekomst en kan zich naar NL begrippen zich zeer vermogend noemen maar heeft Twente daar tegenover staan, 0 vermogen, megaschulden op basis van mooie praatjes en gebakken lucht. De gemeente Enschede zit er tot in zijn nek in en subsidiejunk Twente doen weer alsof er niets aan de hand is door weer spelrs aan te trekken. Ik kan goed begrijpen dat clubs uit Almelo en Doetinchem met verbaasde blikken naar Enschede zullen kijken.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    maandag 23 juli 2018 om 13:55
    top-10: 1. Vitesse | 74.891.500 euro 2. ADO Den Haag | 73.168.000 euro 3. PSV | 49.652.500 euro 4. SC Heerenveen | 40.151.000 euro 5. FC Groningen | 39.638.500 euro 6. NAC Breda | 39.293.500 euro 7. AZ Alkmaar | 37.658.500 euro 8. Ajax | 35.403.000 euro 9. Roda JC | 32.160.000 euro 10. FC Utrecht | 27.849.500 euro

    www.rtlnieuws.nl/nieuws/ruim-1-miljard-gemeentesteun-aan-clubs
    Vind ik leuk
    Futjebal +2152
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:10
    Ik hoor je niet meer JanTa48...Staatsen geeft toch feiten?
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4748
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:43
    Deze ellende is wel door hun zelf onstaan en zij waren het die continu met valse cijfers kwamen aanzetten. Er word nu geroepen dat Twente te groot is om failliet te gaan maar waar is dat op gebaseerd?
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 00:04
    Als Twente failliet gaat, dan kost het de gemeenschap geld. D.w.z. dat de vorderingen op oninbaar zullen blijken en afgeschreven moeten worden. Wanneer dit niet het geval is, dan heb je uiteindelijk gewoon het geld terug, inclusief de rente (uitgezonderd de rentevrije jaren natuurlijk). Het is daarom voor iedereen van belang dat het overijnd blijft.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4748
    woensdag 18 juli 2018 om 00:10
    Ik heb wel grotere bedrijven zien vallen waardoor heel veel gemeentes met veel te grote lege panden kwamen te zitten. Je moet Twente niet groter maken dan dat het is.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 00:13
    Dus heb je liever dat het de gemeenschap geld kost? Dat zegt meer over jou dan je denkt.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4748
    woensdag 18 juli 2018 om 00:38
    Het verleden heeft bewezen dat niet 1 bedrijf het gered heeft met steun van de overheid. Wet werd namelijk een bodemloze put omdat het dan een subsidiejunk wordt.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 00:19
    Bovendien vraag ik me af waar ik Twente 'groter maak dan zij is'. Het is een simpele kosten-baten analyse, waaruit blijkt dat niemand gebaat is bij een faillissement. Over omvang hebben we het niet gehad.
    Vind ik leuk
    Post +203
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:45
    Niels dit soort commentaar is klasse laat de rest maar mooi denken fraude dit en dat twente is bestraft en ik vind wel heel zwaar maar nu laten we a.u.b.weer praten over voetbal.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11434
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:24
    Wij bleven onze club ondanks alle ellende ook trouw. Maar we zijn niet vergeten hoe de twente supporters ons een faillissement toe wensten, en dan moeten wij ineens medelijden hebben met hun.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:47
    Zo vreemd is het niet dat supporter hun club trouw blijven. In Nederland zijn alleen de fans van de traditionele top 3 niet altijd even trouw, dit resulteert dat in fluiten in het stadion en rellen bij de spelersbus.
    De kleinere clubs zijn praktisch allemaal volksclubs waar dit allemaal wel meevalt.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    woensdag 18 juli 2018 om 06:50
    Wat een onzin vitesse en Utrecht hebben het stadion alleem vol als ze succes hebben en wat te denken van Groningen
    Vind ik leuk
    Kuip +7408
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:56
    Jammer dat er nog steeds zo veel domme mensen zijn die Twente alles misgunnen.
    Clubs met een mooi stadion dat altijd vol zit en spelen op echt gras horen op het hoogste niveau. Is belangrijk voor de uitstraling van de eredivisie. Clubs als Excelsior heb je niks aan.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32095
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:04
    Ben het grotendeels met je eens, maar die laatste opmerking..... niet netjes naar de mensen die daar heel veel goed werk doen.
    Vind ik leuk
    Kuip +7408
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:13
    Ik heb ook veel respect voor Excelsior, want ze doen het al jaren fantastisch. Maar een club dat slechts voor een handjevol toeschouwers op kunstgras speelt hoort niet op het hoogste niveau thuis.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 22:15]
    Vind ik leuk
    13 +13068
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:07
    Las je reactie met genoegen, tot ik bij de laatste zin kwam. Als ik niet in de deelgemeente Kralingen-Crooswijk woonde, dacht ik er misschien wel hetzelfde over hoor, maar vind het echt fantastisch hoe Excelsior zich nu al 4 keer op rij heeft weten te handhaven met zo weinig middelen.
    Vind ik leuk
    Kuip +7408
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:13
    Zie mijn reactie hierboven.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7690
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:08
    Clubs als Excelsior heb je niks aan? En waarom niet? Wie ben jij om dat te bepalen?
    Vind ik leuk
    Kuip +7408
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:14
    Ik bepaal het niet. Ik geef slechts mijn mening.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:28
    Maar ze houden zich wel netjes aan de regels met beperkte middelen
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 22:29]
    Vind ik leuk
    GOAL! +449
    woensdag 18 juli 2018 om 00:00
    Helemaal mee eens kuip... Elke week bijna 30 duizend toeschouwers... en een meervoud hiervan voor de buis.. Hoort thuis in de eredivisie!
    Vind ik leuk
    Markus80 +2142
    zondag 22 juli 2018 om 14:37
    Dat zullen ze dan eens een keer zonder hulp van buitenaf af moeten dwingen. Nu zijn ze steeds afhankelijk van andere partijen, dat is niet goed. Ik hoop wel dat ze zo snel mogelijk terugkomen en op eigen kracht weer verder kunnen.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    woensdag 18 juli 2018 om 06:51
    Ik snap wat je wil zeggen maar heb als twentefan toch wel respect voor excelsior maar jij bedoeld qua sterkte competitie en aanzicht etc
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:58
    FC Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3423
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:58
    Wij zijn 20 x groter dan al die clubs bij elkaar. De regio is FC Twente (zitten een paar zwart witten tussen) maar wij gaan nooit kapot. Hoe meer goed nieuws over Twente hoe dieper jij de grond in wordt gehoord.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:03
    Twente is geen nieuws meer, twente is verleden tijd.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 22:09]
    Vind ik leuk
    HanV +4260
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:13
    Kun je niet blij zijn zonder andere clubs te kleineren? Die staan er buiten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:39
    Kunnen mensen die hun belastinggeld in die club zien verdwijnen geen kritiek leveren? Beetje hypocriet.
    Vind ik leuk
    Eanske +4557
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:02
    Haha heerlijk. Lekker uithuilen maat, misschien kom je nog met een originele woordspeling op de proppen.
    Vind ik leuk
    Terg +69
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:33
    Ik liever in het rijtje Haarlem, Wageningen en FC Vlaardingen.
    Vind ik leuk
    redknap +1099
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:44
    Dat waren clubs zonder supporters. Bij Twente zit elke 14 dgn
    27.000 man/vrouw.

    Twente is niet te vergelijken met welke club dan ook.
    Vind ik leuk
    Terg +69
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:23
    Inderdaad. Qua wanbeleid, fraude, chantage, megalomanie en oogkleppensupporters met geen enkele andere club.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 23:23]
    Vind ik leuk
    twentegoal +506
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:08
    Ik jou ook
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:44
    Ik ook.
    KutTwente.
    Vind ik leuk
    Wally g +483
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:47
    Ja zeker de eerste 5 jaar 😁
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3231
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:56
    Dan ben je dus geen voetballliefhebber! Welke voetballiefhebber wil nu dat clubs failliet gaan? Dat supporters hun cluppie wordt afgenomen? Dat mensen hun baan wordt afgenomen? Dat traditie verdwijnt?

    Ik begrijp ook wel dat er verkeerde dingen zijn gebeurt. Maar dat is het werk van een of een paar individuen. Moet elke voetballiefhebber daar dan onder lijden?

    Als jij echt zo denkt, dan vraag ik mij echt af wat jij op een voetbalsite doet...
    Vind ik leuk
    harryheck +1439
    woensdag 18 juli 2018 om 05:48
    Quaresma: jij wel ja. Maar gelukkig wordt naar jou niet geluisterd, evenmin als naar al die andere fc Twente-haters, die niet of nauwelijks weten wat er zich ECHT heeft afgespeeld binnen de club.
    Vind ik leuk
    De Goffert +420
    woensdag 18 juli 2018 om 06:23
    Ik denk, buiten Enchede, dat heel nederland dat prima had gevonden.
    Helaas was dit wel te voorzien. Gemeentes zijn laf en pompen er daarom nog wat extra geld in en geven daarmee aan dat het oke is om te frauderen als je maar genoeg fans hebt. Misdaad loont!
    Vind ik leuk
    Basschot +2210
    woensdag 18 juli 2018 om 22:54
    Die clubs zat er geen hond op de tribune. Twente zit 30 duizend man. Dat is het verscnil!
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5484
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:52
    Dat z.s.m. hoeft om mij niet.. ben helemaal klaar met die club, en hoe zij overeind worden gehouden is aan de normale burger allang niet meer uit te leggen. Zoveel frauderen.. Zoveel leugens.. de supporters kunnen er niks aan doen maar die club is verrot tot op het bot. Prima voor de eerste divisie.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:55
    Dat hadden we al geconcludeerd met al je opmerkingen ik hoop dat je fijn gaat slapen vanavond. Wij wel!
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5484
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:58
    Nou dat is knap.. Want over het algemeen heb ik niet gek veel op Twente berichten gereageerd. En ja hoor ik slaap prima, op naar Zwolle uit!
    Vind ik leuk
    Pijpsmurf +196
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:12
    Lekker janken, Friese Calimero!
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5484
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:30
    Dat zal het wel zijn ja ;-)
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:29
    Je weet dat in Heerenveen meer gemeenschapsgeld zit ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:00
    Hou nou ohop
    Vind ik leuk
    Menno2978 +22
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:54
    Geen idee wat er voor gemeenschapsgeld er in onze club zit maar ik heb geen haat naarjullie club ik hoop dat jullie zsm terug komen in de eredivisie..
    Vind ik leuk
    twentepet +217
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:33
    Noem Al die dingen eens op.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4381
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:52
    Helaas wat mij betreft. Sterkte Enschede.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:54
    @Niels92. Klasse reactie. Kan niet zeggen hoe blij Ik ben en petje af voor de Twentse inversteerders. Yes we zijn gered eindelijk!!!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 21:55]
    Vind ik leuk
    Niels92 +24339
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:56
    OP naar een gezonde toekomst in Enschede, het is jullie gegund :)
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7690
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:12
    Twentse investeerders? Ik zou ook maar ern bloemetje sturen naar de gemeenteraad. Volgens hebben die ook een nuttige bijdrage geleverd.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3423
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:01
    Thanks gozer! Wij verdienen beter dan al deze hopeloze zieltjes bij elkaar die Twente een faillissement toe wensen. Wij blijven bestaan en hopen z.s.m terug te keren in de Eredivisie .
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:11
    Gefeliciteerd gozer. Heb geen haat tegen Twente en wens ze ook geen faillissement.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3423
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:04
    Bedankt man! Betekent veel voor ons.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    woensdag 18 juli 2018 om 01:06
    Goed nieuws voor Enschede en omstreken ⚽👍
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2209
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:01
    Hoop ik niet.
    Vind ik leuk
    Baszabas +608
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:02
    Hoppa!!!! Fcuk aan alle haters.
    Vind ik leuk
    13 +13068
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:10
    FC Uk, ook een leuke naam voor een club ;-p
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:37
    Hij bedoelt “ F**k “ anders word zijn reactie verwijder daarom😂😂
    Vind ik leuk
    Menno2978 +22
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:52
    H
    Vind ik leuk
    035 +5528
    woensdag 18 juli 2018 om 00:18
    Klein cluppie. :-)
    Vind ik leuk
    13 +13068
    woensdag 18 juli 2018 om 00:38
    Leuk voor Almere toch?
    Vind ik leuk
    035 +5528
    woensdag 18 juli 2018 om 20:10
    Waarom Almere??
    Vind ik leuk
    13 +13068
    woensdag 18 juli 2018 om 21:38
    Omdat dat voorzover ik weet de BVO met het kleinste stadion is.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32095
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:03
    Twente blijft..... Goede zaak!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:09
    Daar laat ik een paar beugelflesjes op ploppen.
    Vind ik leuk
    Niels92 +24339
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:10
    Proost dan maar :)
    Vind ik leuk
    Hupfean +4045
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:14
    Gefeliciteerd Twente supporters. Tot morgenavond.
    Vind ik leuk
    Luiehond +1962
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:19
    Te mooie club om te haten!
    Vind ik leuk
    Gerro +6476
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:30
    Los van al het wanbeleid daar hoort deze club zeker thuis in de eredivsie
    Vind ik leuk
    Counterattack +11230
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:48
    Twente hoort er inderdaad bij, wordt wel zwaar jaar, hopelijk geen zware jaren.
    Vind ik leuk
    slaski +2252
    woensdag 18 juli 2018 om 09:58
    De Twente supporter bestaat niet meer op VP, dus tegen wie praat je ? Vroeger kon het ze niets schelen als iedereen tegen ze was(volgens eigen zeggen dan), maar tegenwoordig zijn de teentjes iets langer blijkbaar.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31478
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:49
    Lucky bastards.

    Bodemloze put.
    Vind ik leuk
    Forza u +1469
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:49
    Natuurlijk nog meer geld in die bodemloze put. Misdaad loont blijkbaar toch.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 21:50]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:49
    Slechtste nieuws van de week. En dat is dus inclusief dat Frankrijk wereldkampioen is geworden..
    Vind ik leuk
    Joeks81 +24
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:50
    Wat kan jou als Ajacied dat schelen! Richt je op je eigen club om weer eens een prijs te winnen
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:14
    Afgelopen seizoen nog, Jong en de Dames, horen ook bij de club......
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1481
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:21
    Inderdaad dat zijn jullie paradepaardjes.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 08:41
    Alles wat daar in ons shirt voetbalt, hoort bij de Club......
    Vind ik leuk
    Pijpsmurf +196
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:18
    Piep piep hallo
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:01
    Ik snap dat. Ik zou als Ajacied ook doodsbang zijn om weer F.C. Twente te loten in de beker #angstgegner
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 00:15
    En Ajax al jaren niet wint in Enschede haha
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:49
    Hahaha ,wij gaan nooit kapot.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:52
    Jullie of de gemeente?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:02
    Wij
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:03
    En is je werk leuk bij de gemeente Enschede?
    Vind ik leuk
    HanV +4260
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:50
    Dit is toch wat de gemeente al direct na de eerste vraag om extra garantiestelling aanbood?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:03
    Ongeveer wel, geloof ik
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:50
    Dat wordt halverwege het jaar weer aankloppen bij sponsors en gemeente
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13668
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:50
    Je zal er maar wonen, Enschede.
    Dat geld moet toch ergens vandaan komen.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5291
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:56
    Ze sluiten gewoon de voedselbank en voor mensen boven de 65 worden de medicijnen niet meer vergoed voor diabetici en hartpatienten in Enschede.
    Vind ik leuk
    Eanske +4557
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:08
    Heb op feesboek gestaan onie? Met jouw 'intellectuele baggage' zal dat vast dé go-to bron zijn voor al jouw onzinnigheden.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5291
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:11
    Wat wil je zeggen, jongen?
    Vind ik leuk
    Eanske +4557
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:54
    Dat je niet moet gaan zeuren als ik je aanval op je 'intellectuele baggage' als je dit soort stomzinnige dingen blijft uitkramen.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5291
    woensdag 18 juli 2018 om 00:46
    Out of my league


    Letterlijk en figuurlijk.
    Vind ik leuk
    Slayerized +1369
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:39
    Ze sluiten de voedselbank helemaal niet! Vandaag heb ik er nog lamsrack gehaald en morgen krijg ik twee doosjes verse oesters.
    Verder kennen wij in Twente Heracles Enschede jerez de la Frontera geen diabetis mellitus en cardiovasculaire aandoeningen want in Twents Catalonië drinken we elke dag een half wijnvat olijfolie. Per persoon, dus dat is al snel 7 wijnvaten per dag als je uitgaat van een gemiddeld gezin van 4 personen ( vader, vader, zoon, transseksueel)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 22:40]
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5291
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:45
    Zitten de oesters daar in doosjes?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:04
    Ja, maar niet van de gemeente dus. Zoveel is nu duidelijk. Kun je weer rustig slapen nu?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5291
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:13
    2 jaar geen rente=gemeenschapsgeld....jullie snuiven teveel daar in de boeren hoek.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:16
    Opschorten is iets anders dan niet hoeven betalen. Zoek maar op.
    En sterkte!
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5291
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:24
    Succes tegen Telstar, Jong Ajax en RKC.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:50
    Dank je. Is lief!
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:32
    In fc Twente zit een stuk minder gemeenschapsgeld geld dan in veel andere clubs in Nederland.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 22:33]
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13668
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:38
    FC Haarlem ging voor 100.000 Gulden failliet.

    FC Twente is een speeltje geworden over de rug van de belastingbetaler met Jan van Halst als mascotte.

    "Aimer, c'est s'enrichir; qu'il est pauvre celui que personne n'aime?"
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:06
    Je zal er maar wonen. De Grachtengordel onder Femke Halsema.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13668
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:15
    Ja mooi he, lekker dicht bij de voetbaltempel: JC Arena.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:51
    Zou me niks verbazen als we over ongeveer 1 jaar weer dit gezeik gaan krijgen..
    Vind ik leuk
    chicken +10930
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:52
    Krijgt de gemeente zeker ook wel een beetje inspraak of blijven ze dikke transfers doen? Voor jl begrippen dan
    .
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:57
    Je hebt het verhaal niet goed begrepen denk ik...
    Vind ik leuk
    chicken +10930
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:01
    Dacht ook dat er stond;
    TWENTE FAILLIET!
    Vind ik leuk
    Eanske +4557
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:10
    We hebben dan ook wel echt hele dikke transfers gedaan. Brama en Schenk transfervrij, totale leegloop met nog maar 12 selectiespelers. Ja ze zijn echt met geld aan het strooien hoor! Niet te zuinig.
    Vind ik leuk
    chicken +10930
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:13
    Als ik het goed begrijp hebben ze geen rooie cent...dus dan nog...
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:05
    Waarom zou de gemeente inspraak moeten krijgen ??
    Vind ik leuk
    chicken +10930
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:06
    Hun geld zit erin..
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:52
    En die bunge wordt nu ongeveer 2 miljoen betaald. Jensen verkocht a 3 miljoen.

    Mooi nieuws hè...

    Zelfs als ze niet promoveren is twente gered!

    We konden het hier al een tijdje vertellen maar niemand die ons geloofde en allemaal zeiden dat het onzin was...
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5484
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:54
    En toch blijf je je telkens afvragen.. hoelang zal het duren voor er weer geld nodig Is? Leg het maar eens uit aan de mensen in Enschede die niks met voetbal hebben, niet te doen. Als het zo moet mag je als supporter opgelucht zijn en zou ik mij tegelijkertijd schamen..
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:58
    Ze krijgen nu helemaal niets van de gemeente meer dan ze al hadden.... 2 jaar uitstel is wat anders dan iets krijgen... we zijn gered door vele investeerders waaronder reggeborgh van wijlen heer wessels de multimiljonair
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5484
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:00
    Beste Tukker ik vind het allemaal prima en gun het jullie supporters echt wel hoor. Jullie kunnen er in die zin natuurlijk ook niks aan doen. Maar daarom hoef ik het toch niet eens te zijn als het puur om de club gaat?
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:11
    Twente heeft toch ook hele mooie dingen betekend voor het voetbal? Zonde dat het je puur om de club gaat als een paar bestuurders er een zooi van gemaakt hebben...
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8525
    woensdag 18 juli 2018 om 03:01
    2 jaar geen rente betalen noem jij niets krijgen?

    Verstrek jij misschien hypotheken? Ik zou interesse hebben.

    Volgens de fiscus is dat een gift van pakweg 4% van het geleende bedrag.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:08
    Waarom moet dat uitgelegd worden? Is geen enkele reden voor want het kost de inwoners van Enschede geen cent.
    Ben je weer niet goed geïnformeerd?
    Vind ik leuk
    VinceS +8
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:36
    Er zit al dik 17 miljoen in de club namens de Gemeente, dus de inwoners hebben al flink betaald...

    En de gemeente heeft zelf ook z'n problemen:
    https://www.tubantia.nl/enschede/enschede-verwacht-tekort-van-miljoenen-op-zorgbudget~a0e0f5a8/

    http://enschede.1twente.nl/twentse-gemeenten-45-miljoen-uit-den-haag-voor-jeugdzorg/content/item?1088587
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 23:11]
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13429
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:55
    Ik hoop dat je er trots op bent...
    Vind ik leuk
    Kuip +7408
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:53
    Zo’n grote club gaat nooit failliet. De achterban is groot, de regio identificeert zich met de club.
    Nu nog kampioen worden en volgend seizoen weer terug op het niveau waar het hoort.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5291
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:03
    Foggia, Pisa, Alemannia Aachen, Glasgow Rangers, Porthsmouth.

    Ook allemaal clubs met een flinke achterban.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:53
    FC collectebus is gered hoor!!
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18843
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:53
    Heel mooi.
    Hopen dat we vanaf nu gewoon weer kunnen bouwen aan een gezonde club.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3423
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:53
    FC Twente heel mijn leven lang! ❤🏆
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91362
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:55
    Gefeliciteerd man, eindelijk heb je weer eens wat goed nieuws.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3423
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:02
    Thanks gozer! Ja eindelijk is iets goeds, eerst Ronaldo naar Juve en nu dit. Geweldig! Jonathan Reis vliegt ook volgende week naar Nederland.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91362
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:03
    En dan is de week nog maar net begonnen. ;-)
    Vind ik leuk
    Terg +69
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:37
    Bolletjesvlucht?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:03
    Anaalridder midden noord is ook weer aanwezig. Wat een kontekruuper ben jij zeg. BAH
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91362
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:04
    Moet ik hier nou serieus op ingaan of niet?




    Nee doe maar niet, dat zijn figuren als jij niet waard!

    Fuck you!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:13
    Waarom ga je er dan alsnog serieus op in. Jij bent een kontekruiper en dat mag gewoon gezegt worden.
    Vind ik leuk
    Pijpsmurf +196
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:23
    Rot eens op man, je bederft de sfeer :)
    Vind ik leuk
    Slayerized +1369
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:53
    Midden noord is ook een kontekruiper. Hij werkt hier in het MST Heracles en maakt dan prachtige 3D beelden. Zo spoort hij ziektes vroegtijdig op. Het kan ook via de lies, maar hij kan niet tegen bloed.
    Wij zijn heel blij met hem.

    Binnenkort gaan wij samen iets publiceren in science today. Hou het in de gaten!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:35
    @Benny, Jullie hadden ons te pakken met het Jupiler logo. Volgende keer afblijven van onze logo. Ga aan zelf wat klooeienaan jullie logo. Wij weten wel dat jullie jaloers zijn op onze mooie logo.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 23:45]
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 05:55
    Wat lul je allemaal
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:53
    Er komt altijd wel weer één of andere vage constructie naar boven waar door Twente gered wordt 😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:09
    Vaag voor jou misschien. Heel duidelijk voor mensen met een IQ hoger dan 80.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 23:52]
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:15
    Makkelijk he?

    Afkraken van achter je schermpje

    Ik vind het alleen maar goed dat Twente een door start kan maken

    Hoop op betere tijden voor de supporters daar


    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:52
    Ja, als reactie op zo'n ongefundeerde opmerking is dat heel makkelijk.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    woensdag 18 juli 2018 om 00:07
    Ja hoor
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 00:15]
    Vind ik leuk
    HanV +4260
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:24
    Het belangrijkste is dat de sponsoren het goed vinden dat ze ook betalen voor waar het het meeste nodig is en dat die schuld aan de zaakwaarnemer dan waarschijnlijk maar voor de helft betaald hoeft te worden. Je kunt niet verwachten dat de sponsoren zeggen hoeveel er echt voor versterkingen beschikbaar is, dat doet geen enkele club.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:25
    Thanks voor de info
    Vind ik leuk
    52N6E +1016
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:53
    Felicitatie voor de supporters! Jullie zijn de echte winnaars!!!
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:59
    Thanks!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:10
    Dank je!
    Vind ik leuk
    RWB013 +1922
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:54
    En nu meteen promoveren. Veel te groot voor de K divisie. Hebben naar mijn mening hun straf nu wel gehad.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13429
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:58
    Bij lange na niet, de bevolking van Enschede wordt nu weer gestraft voor het wanbeleid van FC Twente terwijl de club vrolijk door gaat met het kopen van spelers waar ze geen geld voor hebben.
    Vind ik leuk
    Eanske +4557
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:06
    Och ja, wat worden we allemaal gestraft. Dit gaan we allemaal echt voelen hoor! Echt heel erg pijnlijk. Kunnen we het kaviaar inruilen voor crackers met kaas. Nee want zo gaat het echt hoor Ruud.. Ontzettende slimmerik dat je bent ;)
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13429
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:15
    Die 4 miljoen zou zeker in een stad als Enschede wel beter besteed kunnen worden dan een stel fraudeurs een aai over de bol te geven.
    Fc Twente zou hun begroting moeten bijstellen en moeten stoppen met het kopen van spelers in plaats van miljoenen te stelen van de Enschedeërs.
    Vind ik leuk
    Eanske +4557
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:17
    Ja, geld is altijd beter te besteden. Nog meer open deuren gevonden?

    En welke spelers heeft Twente gekocht dan voor miljoenen? Er is nog geen cent aan transfers uitgegeven. Allen transfervrij of huur.
    Vind ik leuk
    RWB013 +1922
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:17
    ..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 22:35]
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13429
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:20
    Fc Twente gaat twee jaar geen rente betalen en berooft de stad Enschede daardoor van 4 miljoen euro.
    Vind ik leuk
    RWB013 +1922
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:25
    Zoals ik het lees staat er dat ze aankomende 2 jaar niet hoeven te betalen. Dan lijkt het mij dat ze dus over 2 jaar beginnen met het afbetalen van hun lening, en dus ook de rente. Ik zie tevens nergens staan dat er geen rente over de schuld word gerekend tijdens die aflosvrije periode.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13429
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:31
    Er staat toch echt dat ze voor 4 miljoen tegemoet gekomen worden door 2 jaar geen rente en aflossing te hoeven betalen, dit is dus geld wat Enschede kwijt is. De bevolking van Enschede was echt wel beter af geweest als dit geld er wel was geweest en niet was gebruikt door een megalomane club om weer wat voetballers te kopen.
    Vind ik leuk
    RWB013 +1922
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:35
    Sorry verkeerd gelezen.

    Achja. Desondanks blijf ik bij mijn eerste reactie. :p
    Vind ik leuk
    HanV +4260
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:35
    Voorlopig gaat het alleen om een uitstel van 2 jaar. Dat zou dan betekenen dat de gemeente de eerste 2 jaar iets minder kan uitgeven, maar het bedrag wat ze ontvangen blijft gelijk. Moet de club dat over 2 jaar natuurlijk wel jaarlijks kunnen opbrengen.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13429
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:38
    Ik ga er niet van uit dat ze over 2 jaar met terugwerkende kracht rente moeten betalen en alsnog met die 4 miljoen over de brug moeten komen. Zelfs als dit het geval is zullen ze daar over 2 jaar alsnog wel weer onderuit proberen te komen.
    Vind ik leuk
    HanV +4260
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:04
    Toekomst voorspellen lijkt mij niet handig. Ik neem aan dat het neerkomt dat ze de eerste 2 jaar eigenlijk gratis lenen, geen idee hoe veel dat scheelt. In de Tubantia staat bij de lening van de Waterschapsbank ook alleen een bedrag geleend en het toen geschatte termijnbedrag, maar niet het aantal termijnen of het effectieve rentepercentage.
    Er staat ook nergens of de sponsoren hun bijdragen verhoogd hebben, eerder leek het toch dat wat zij toezegden eigenlijk direct voor aankopen beschikbaar was en nu is het opeens dat er wel wat overblijft voor aankopen. Maar FC Twente is gered, 12,5 miljoen aan aankopen lijkt ook wat overdreven.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 02:15
    Nee slimmerik..... De komende 2 jaar hoeven ze niet te betalen, maar de looptijd wordt wel met 2 jaar verlengd.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    woensdag 18 juli 2018 om 07:05
    Jawel joh dan is jonathan reis voor 8 miljoen verkocht nadat hij er 25 ingeschoten heeft in kampioensjaar (haha geintje)
    Vind ik leuk
    Stefan311 +428
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:07
    Men praat over rente en aflossing ofwel de lenig wordt voor 2 jaar opgeschort. Er wordt niets kwijtgescholden dus men kan na een pauze van 2 jaar gewoon vrolijk verder met afbetalen.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8525
    woensdag 18 juli 2018 om 03:06
    En de niet betaalde rente wordt opgeteld bij het reeds geleende bedrag?
    Vind ik leuk
    Hobbelink +120
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:51
    Welke spelers zijn er gekocht dan?
    Vind ik leuk
    Sharkie +656
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:54
    Voor hoe lang.......
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:54
    Trots op de investeerders! Vermogende mensen met een echt twente hart! Enne mensen? Niet schrikken welke spelers er nu gaan komen hè. .. niet afvragen hoe dat mogelijk is... voor de schulden ligt een plan en de schuldeisers zijn akkoord en de investeerders kopen die spelers... whoehoe
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91362
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:54
    Lekke man. ;-)

    Heel veel succes.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:00
    Thanks vriend! Jullie ook mooi seizoen gewenst. Laat az maar flink dokken voor Johnson
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91362
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:01
    Danke goos. Tot volgend jaar in de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5291
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:05
    Voor die 12,5 miljoen?
    Daar kunnen ze Weghorst niet eens voor halen.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13429
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:40
    Je hand ophouden bij de gemeente en dan schaamteloos spelers kopen terwijl je de bevolking van Enschede dupeert, je moet maar durven daar trots op te zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 02:16
    Gekkie ben je toch
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 02:17]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91362
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:54
    Gefeliciteerd Tukkers!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:10
    Dank voor je trouwe steun man!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91362
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:23
    Ben denk wel een van de weinige op VP maar dat boeit niet.

    https://www.tubantia.nl/fc-twente/supporters-ado-den-haag-steunen-fc-twente-en-plannen-borrel~ae8aa371/100273695/
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 02:19
    Ja ik weet het. Destijds ook al doeken in jullie stadion
    Vind ik leuk
    Hyena +28767
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:55
    Ze mogen daar in de handjes wrijven met de gemeente..
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:58
    Tja als men de gemeente in een hoek drijft dat ze wel moeten betalen dan kunnen ze niet anders...
    Vind ik leuk
    TheRock11 +1117
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:14
    De handreiking van de gemeente is een opschorting van 2 jaar van rente en aflossing. Uiteindelijk wordt gewoon de volle mep betaald.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:01
    Absoluut de 2 jaar uitstel is fijn... heb je ook gelezen over de investeerders?
    Vind ik leuk
    BS +1110
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:55
    Ze hebben weer een schikking getroffen met die spelersmakelaar, daar zal ook wel weer mee gefraudeerd worden, zit in de genen en houdt nooit op.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:02
    Nee hoor via nederlands rechtsysteem zou het 2 jaar hebben kunnen duren dat wou Die beste man niet dus daarom akkoord met de helft :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:04
    Twente is wat ze noemen een bodemloze put, een Oplichters bende.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5291
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:09
    Oh, leg dat eens uit.

    Met een vonnis kan hij gewoon beslag leggen. Het lijkt me dat er aan het begin van het seizoen genoeg geld op de rekening staat, na alle seizoenkaarten die voldaan zijn en sponsorcontracten die
    vooruit betaald worden.

    Dat duurt geen 2 jaar. Als hij vandaag beslag legt staat het binnen 2 weken op de derdenrekening van een deurwaarder.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:13
    Lees het hele artikel maar op site van dagblad tubantia
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5291
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:15
    Incasso is mijn expertise.
    Als ze zeggen dat een incassotraject 2 jaar duurt dan jokken ze.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:17
    Oké nou ja die zaakwaarnemer gaat akkoord prima toch?
    Vind ik leuk
    TheRock11 +1117
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:15
    Niet met een vonnis van het CAS, daarom zou de zaakwaarnemer eerst een rechtzaak in Nederland moeten aanspannen, die zo 2 jaar kan duren.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5291
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:23
    Ik lees het net...daar heb je gelijk in. Het is een formaliteit, maar moet wel afgehamerd worden en dat duurt even.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:11
    Zuuuuuur.... I love it!
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12702
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:55
    Jammer :)
    Vind ik leuk
    Sargon +1462
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:56
    Wanneer zou het volgende lijk uit de kast vallen? Als ze toch niet promoveren?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:56
    Als ze komend jaar niet promoveren kan de gemeente weer aan de bak.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1560
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:58
    Gefeliciteerd iedereen die twente liefheeft.. Hopen dat er nu eindelijk een keer een goed beleid gevoerd word
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:03
    Thanks! De investeerders hebben hun mannetjes nu ook aan boord gebracht dus reken er maar op dat er geen centen meer ongezien uitgegeven gaan worden
    Vind ik leuk
    Caniggia +859
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:19
    dat zeiden ze vorig seizoen ook,toen de investeerders hun vorderingen moesten laten varen,ondertussen presteerden ze het om toch weer dik 20 miljoen te verkwisten. Die investeerders zijn dus ook de slimsten niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 02:20
    20 miljoen te verkwisten? Leg eens uit?
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1560
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:39
    Nou dan zie ik jullie na komend seizoen wel weer terug en anders het jaar erop want t zal zwaar genoeg worden met roda sparta nec go ahead allemaal kanshebbers. Maar maakt de competitie daar ook wel leuk natuurlijk
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26183
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:56
    Congrats! Voor de supporters van Twente is dit geweldig nieuws!
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    woensdag 18 juli 2018 om 07:06
    Dankje
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:59
    Hulde voor het brengen van dit positieve nieuws VP. Het kán dus wel!
    Vind ik leuk
    JoefJoef +439
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:00
    De mensen die nu nog hatelijk blijven reageren hebben nooit met hun eigen club aan de afgrond gezeten..

    Ik durf te zeggen dat ondanks dat ik ook geen fan ben van hoe Twente alles heeft gedaan ik toch blij zal zijn dat zij het gaan redden!
    Vind ik leuk
    Sargon +1462
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:06
    Wat een onzin! Willem II, NAC, Roda en NEC zijn allemaal gedegradeerd als gevolg van wanbeleid. Die zijn alleen op eigen kracht weer teruggekomen.

    Bij Twente is het fraude op fraude en dan janken als het uitkomt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:17
    Zuuuuuur! I love it! 😘
    Vind ik leuk
    Hammie +1188
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:00
    Goed nieuws.

    Ik zeg we steken wat vuurwerk af, om het te vieren...
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:38
    Bommetjes.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:00
    Gelukkig maar. NL heeft maar een paar echte grote voetbalclubs. Wees er zuinig op.
    Vind ik leuk
    Caniggia +859
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:16
    Nou daar hoort Twente zeker niet bij.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 00:06
    Ohhh, vandaar dat nieuwe stadion.
    Vind ik leuk
    qwertt +20
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:00
    geweldig nieuws, dikke middelvingers naar al die jankerds
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:01
    Toch raar hoe het ze elke keer lukt er werken rare mensen maar de fans zijn geweldig ook al heb ik niets met twente....
    Vind ik leuk
    Caniggia +859
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:15
    Wat is er geweldig aan die fans dan ?Dat ze allemaal een seizoenkaart gehouden hebben? Die fans liepen ook het hardst te blazen toen Twente zogenaamd een topploeg werd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:51
    Dat weet ik allemaal niet... de club ken ik niet heel goed maar wat ik zie is dat de fans de dupe zijn van het wanbeleid van fc twente en dat er nog aardig wat supporters vertrouwen hebben in de club....
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2209
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:01
    Wat een schijtploeg en gemeente, bah en daar betalen wij aan mee via belastingen net zoals bij psv.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:16
    Wat een schijt reactie
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:18
    Nope you don't. Maar dat snap jij natuurlijk niet
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:39
    En net zoals bij Ajax.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:02
    Hoezee!
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:02
    Ik heb nog wel een pan, kan je de schuldsanering daar wel indoen ofzo ik weet niet hoe dat werkt.
    Vind ik leuk
    Aliassmits +163
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:02
    Het echte werk zal nu pas beginnen, word denk ik een lange moeilijke weg om gezond te worden. Succes en op een gezonde toekomst
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:03
    Schuldsanering? Serieus, ik wist niet dat je dat als club ook kan krijgen. Of ik heb een verkeerd beeld over schuldsanering.

    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:15
    Dit is Italiaanse schuldsanering.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:03
    Belachelijk dat een gemeente nog geld in deze club steekt. Puinhoop daar, vallen vast nog meer lijken uit de kast. Met deze miljoenen kunnen ze beter investeren in sociale steun voor mensen die het harder nodig hebben. Die ongevraagd in de ellende zitten. Zij blijven in de shit en zo'n oplichtersbende krijgt wel steun... Schande!! Stekker eruit......
    Vind ik leuk
    grptje +108
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:10
    Precies zo is het
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:14
    Jammer niet goed gelezen... gemeente geeft geen extra geld ze geven 2 jaar uitstel.... de investeerders pompen er de miljoenen in
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:18
    Heel goed gelezen, kost de gemeente wederom erg veel geld.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:19
    2 jaar geen rente ontvangen op de uitstaande miljoenen is enorm veel geld. Wiens geld?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:03
    Voor de fans is dit top, die gun ik het wel. Maar de club/verantwoordelijke had ik gehoopt dat ze failliet zouden gaan. Ik neem aan dat de knvb enorm toezicht zal houden.
    Dit valt naar de andere BVO’s niet uit te leggen. En als je dan hoort wat voor spelers ze willen aantrekken dan denk ik: hoe dan? Het is niet leuk als je club zo negatief in het nieuws komt en nogmaals, de fans van twente heb ik hoog zitten. Laten we hopen dat ze er van geleerd hebben en laat dit aub de allerlaatste kans zijn voor deze club
    Vind ik leuk
    Joeks81 +24
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:14
    Wat lul je? Wat heeft de KNVB of andere BVO’s hiermee te maken? Gemeente Wageningen had de club toch ook kunnen redden of niet? Welke laatste kans? Je doet alsof de KNVB Twente deze kans heeft geboden. Maar waar maak je je eigenlijk druk om? Een echte serieuze concurrent is Willem II toch nooit geweest van Twente?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:31
    Ik snap dat je gefrustreerd bent.... de keuken kampioen divisie, ik krijg al jeuk als ik er aan denk.
    Ben aub blij dat je clubje nog mag bestaan ipv het gaan afgeven op mensen die wel inzien hoeveel geluk je momenteel hebt.
    Wat anderw BVO’s hier mee te maken hebben?: andere kleinere clubs, haarlem, rbc, veendam waren al in een veel eerder stadium failliet verklaard door de knvb, dus zo gek is mijn opmerking niet.
    Ik snap dat jij er gekleurd in staat maar ga nu niet gepikeerd reageren als andere de spijker op de kop slaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 02:26
    Zelden zo veel onzin gelezen. Hier ga ik inhoudelijk niet op in.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 07:02
    Zeg dan niks... mag jij me vertellen wat hier onzin aan is....of wordt het dan lastig voor je Dennis?
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:35
    Oké, jij je zin: sinds wanneer verklaart de KNVB clubs failliet?
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:04
    Wel, allereerst proficiat Twentesupporters. Wees je bewust hoe dun het draadje is geweest, maar daar is dan toch witte rook. Nu zal FC Twente moeten laten zien dat deze oplossing bij het bestuur en directie zal leiden tot een beleid waaruit weer mogelijk een stuk goodwill lan groeien. Daarvoor moet veel gebeuren, maar voor supporters van alle clubs in Nederland moet duidelijk zijn dat de Twentesupporter het met bijna iedereen eens zal zijn: Dit moet beter, dit kan beter en het zal beter moeten. Aan de supporters zal het niet liggen. En aan alle supporters van andere clubs die dit hier lezen zou ik willen zeggen: Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen. Hieraan heeft geen enkele supporter iets kunnen doen. Wat ze wel kunnen doen is helpen om de spelers zich snel weer thuis gaan voelen, in welke divisie dan ook.
    Vind ik leuk
    twentegoal +506
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:05
    Supporters van andere clubs, bedankt voor alle oprechte en mooie felicitaties, zonder jullie steun was het niet mogelijk geweest om twente te redden... jullie adhesie betuigingen waren werkelijk hartverwarmend..
    Vind ik leuk
    Sjaakster +328
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:05
    Wat is hier uitstekend aan??
    Vind ik leuk
    Baszabas +608
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:05
    Ik had, om eerlijk te zijn, niet anders verwacht. FC Twente is veel te groot om kapot te laten gaan. Velen malen groter dan een RBC of een Veendam. FC Twente heeft een zoveel grotere achterban en sponsorgroep. BOTS! Op naar de jacht voor een nieuwe plek in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Caniggia +859
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:12
    De achterban is zo weg hoor als er geen Twente meer is.Twente is gewoon een veel te grote opgeblazen luchtballon.Helaas is hij nu weer niet geploft.Maar dat gaat komen geloof me.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:15
    Haha zei ik het je laatst niet? :)
    Vind ik leuk
    Caniggia +859
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:21
    Twente heeft geluk dat er veel dwazen wonen, die waarschijnlijk geld teveel hebben.Want volgend seizoen moet er weer 20 miljoen komen.Let maar op nu word er weer volop verkwist aan nieuwe spelers.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:32
    Yup er moeten spelers komen om te promoveren hè. ... of moet de doelstelling worden middenmoter in juup? Die investeerders willen in die spelers investeren, prima toch?
    Vind ik leuk
    Caniggia +859
    woensdag 18 juli 2018 om 07:36
    Ja psies dat.Je was dood en nu opeens wil je weer kampioen worden.En ga je weer meet geld smijten,wat ze overigens al deden voordat ze gered waren.Al spelers de kop gek maken,en beloven dat ze dikke centen gaan verdienen.Nou ik hoop dat ze degraderen.Succes met dit zooitje opvreters.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    woensdag 18 juli 2018 om 07:39
    Welke club supporter je dat ze zo fel anti twente bent?
    Vind ik leuk
    Baszabas +608
    woensdag 18 juli 2018 om 07:03
    Er zit “gewoon” weer 25.000 man iedere thuiswedstrijd! Ga lekker verder haten! Twente gaat NOOIT kapot.

    Trots dak veur Twente bin
    ‘t maakt mich niks oet wat ie d’r vah vin
    Lach oans moar oet nee dat dut mich nie wat
    Enskedee dat is oanse stad joa
    Enskedee dat is oanse stad
    Vind ik leuk
    Yuri +3688
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:06
    Hopelijk kunnen ze nu weer een vanaf nul beginnen en een gezonde club opbouwen. Niet te hoog van de toren blazen en investeren in de jeugd.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:16
    Dat komt goed met nu weer echte vakmensen als bleuming en rutten aan boord
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:06
    Noaberschap heet dat.....
    Vind ik leuk
    Caniggia +859
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:10
    Nou voor dit seizoen gered,volgend seizoen staan ze er weer net zo voor.Want let maar op ,ze gaan gewoon op veel te grote voet door met spelers halen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:10
    Blij toe dat er een einde is gekomen aan alle voors en tegens. Twente is gered en gaat bouwen aan een mooi nieuw seizoen. Helaas zal hun uitwedstrijd bij Sparta verloren gaan maar verder wens ik hen het allerbeste. Het paard staat weer!
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3423
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:15
    Neh, die gaan wij gewoon winnen. :)
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1575
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:10
    Laat maar lekker failliet gaan, ipv nog meer geld geven
    Vind ik leuk
    lemon9 +853
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:11
    Komp good zei ik toch
    Vind ik leuk
    Wilkie58 +213
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:11
    Daar gaan mijn zuur verdiende belastingcenten. Schande Schande Schande. Wat een maatschappij. Betaal me scheel om een paar overbetaalde voetballers in luxe te laten leven. Enschede lekker laten afzinken.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:27
    Mee eens. Maat wees er wel bewust van dat in veel Nederlandse voetbal clubs meer geld zit dan in fc Twente. Dus je boosheid op alleen Enschede is niet terecht.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2544
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:14
    Helaas pindakaas.
    Vind ik leuk
    Aliassmits +163
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:15
    Ik denk dat er zonder belasting centen weinig voetbal over was in Nederland
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1898
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:15
    Vind het ook een goede zaak, ook al zullen ze de komende jaren er nog de naweeën van ondervinden... en ook dat is terecht. Nu maar hopen dat ze ervan geleerd hebben.
    Vind ik leuk
    grptje +108
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:15
    Het geweten van de gemeente bestuurders staat op het spel geen geld voor mensen die het arm hebben gezondheids zorg en nog veel meer en wel geld voor de crimmineelste club van enschede schande ik hoop dat brussel wakker wordt staatsteun
    Vind ik leuk
    klick +770
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:15
    bodemloze put helaas. geen draagvlak. als ik nu al weer lees geld voor nieuwe spelers! 0% verstandig beleid daar!
    Vind ik leuk
    13 +13068
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:15
    Heel mooi voor alle fans van FC Twente. Hopelijk komt er nu echt een goed plan om er weer bovenop te komen uiteindelijk.
    Vind ik leuk
    Alwetend +250
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:18
    Kom maar door met het volgende lijk!
    Vind ik leuk
    Professoro +233
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:21
    SCHANDE
    Vind ik leuk
    Nar +557
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:23
    Ik denk dat er morgen genoeg tukkers met schulden bij de gemeente aankloppen voor een soortgelijke regeling... Ik zou het iig niet kunnen laten. Je zal maar belasting betalen en het heel krap hebben. Vervolgens gooit een voetbalclub miljoenen over de balk en daar moet jij voor opdraaien. Ik zou ontzettend verontwaardigd zijn...;)...
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +768
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:23
    Wederom belastingcenten in een bodemloze put
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4426
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:24
    Bizar dat die club min of meer een staatsbedrijf is geworden waarbij de gemeente voor miljoenen in een club zit dit praktisch failliet is. En als klapper op de vuurpijl kan die failliete club wel de transfermarkt op. Hoe moet ik dit rijmen met andere clubs in de JL die elk dubbeltje moeren omdraaien? Sommige clubs zijn voor een paar ton de nek omgedraaid en deze club ligt aan een infuus met een verslavend medicijn dat staatsteun heet.
    Vind ik leuk
    Tweey +2098
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:28
    Begrijp ik ook niet
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1607
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:35
    Inderdaad. Dit is niets meer en minder dan verkapte staatsteun. Met alle risico's van dien. Straks komt er een schuldsanering, waar nu dus al bewust naar toegewerkt wordt, en dan kan de gemeente fluiten naar een deel van het geld.
    Vind ik leuk
    Tweey +2098
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:28
    Wat een klotenieuws
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2881
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:30
    Totdat het volgende lijk uit de kast komt...
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:30
    Supporters treffen geen blaam aan wanbeleid en ik gun geen supporter een faillisement van zijn club dus goed nieuws voor de Tukkers!

    Vind alleen wel krom dat spelers als Riendstra en Reis aan Twente gelinkt worden
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:42
    Dat gaan die investeerders betalen
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3423
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:11
    Supporters zoals onder anderen ik spreken Reis dagelijks via Instagram. Reis zou volgende week naar Nederland komen om te tekenen bij onze FC.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:31
    “Na de vakantie gaan de Tukkers met investeerders, schuldeisers en gemeente werken aan een pan voor schuldsanering.”

    Je zou toch denken dat ze daar een jaar geleden al mee begonnen zijn
    Vind ik leuk
    Slayerized +1369
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:38
    Je hebt een punt, maar wij lopen in Heracles Enschede Twente een jaar achter. Tevens ligt ons mooie groothertogdom op het zuidelijk halfrond. De zomervakantie begint bij ons pas half kriejember ( onze dertiende maand), dan is het oogsttijd en helpt het hele gezin met creatief boekhouden.
    Vind ik leuk
    Terg +69
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:31
    Elke Tukker heeft nu als voetballiefhebber of voetbalhater in een van de armste steden van het land die de broekriem moet aanhalen en bezuinigt op zorg, onderwijs en sport (!) ongevraagd 190 euro (30 miljoen gedeeld door het aantal inwoners) in dit zinkende schip gestoken. Hoe valt dit nog te verkopen?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 22:38]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:32
    Twente is dan nu wel gered door de gemeente, maar het is wacht op de volgende beerput die opengaat.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 02:33
    Ga maar vast op het randje zitten. Dan hoef je er niks van te missen
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1607
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:33
    De gemeente schiet er dus weer bij in. Geen rente betalen. Fijn voor alle Twente supporters... dat wel. Maar heb er zelf geen goed gevoel bij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:34
    Gered voor een paar maanden, keurig
    Vind ik leuk
    El buitre +34
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:36
    Jammer.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2881
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:36
    De Twentse politiek laat zich hier meer en meer gijzelen. Over twee jaar is Fc Twente geen steek verder met inlossen van schuld en het betalen van rente.

    In de tussentijd blijven club en bestuurders roepen: jullie kunnen ons niet laten vallen...
    Vind ik leuk
    Kokkie85 +17
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:37
    Uitstel van executie
    Vind ik leuk
    jaccofct +921
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:39
    HOPPA GEWELDIG NIEUWS!
    Vind ik leuk
    Jafio +1717
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:42
    Goed nieuws ???? Dit tekent de corrupte boel in Nederland. En geld voor nieuwe spelers bah bah!!
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:45
    Whoooohooooo!! : ))
    Vind ik leuk
    HanV +4260
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:42
    Hadden er nog meer om ongeveer 21:45 dat de site eruit lag en dat je meldingen kreeg van 503 van nota bene Google.
    Zou kunnen duiden op een plotselinge stormloop op de site, er is blijkbaar iets groots voor VP-normen gebeurt.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:46
    Yup 4e club van Nederland heeft groot nieuws :)
    Vind ik leuk
    HanV +4260
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:05
    Google zit overal.
    Vind ik leuk
    NvC +3860
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:44
    Uitstel van executie
    Vind ik leuk
    Tilbo1896 +209
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:47
    Geen cent te maken !? Leve de belastingbetaler!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:54
    Goed nieuws voor de Twente supporters.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:55
    Helaas niet failliet
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:57
    Dit is gewoon competitie vervalsing tegenover de ander clubs die geen stuiver krijgen van de gemeente , zoals Sparta, Go Ahead , Roda etc
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3423
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:08
    Twente is wel wat groter dan die clubs met alle respect. De achterban, het stadion en de faciliteiten zijn wel een stuk beter. Tevens heeft de gemeente Enschede toch niks met die clubs te maken? Dat is een keuze geweest van de gemeente Enschede. Twente is het kenmerk van de regio en iedereen, zelfs mensen die niks met FC Twente hebben supporten ons nog.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:16
    Dat zegt hij toch ook niet. Door de steun kan Twente meer investeren dan de clubs die hij noemt en dus is dat competitievervalsing. Een pas op de plaats zou Twente strelen maar ze worden blijkbaar graag uitgekotst door velen met dit beleid van met geld smijten. Geld dat je leent !!
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:34
    In die clubs zit ook allemaal veel gemeenschaps geld .
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 14:34
    Ik lees dit soort reacties heel vaak van jou waarde Staatsen. Kan je mij vertellen hoeveel staatssteun Sparta heeft gekregen? Ben daar erg benieuwd naar.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    woensdag 18 juli 2018 om 14:41
    Dat kan ik.
    Minimaal rond de 15 miljoen.

    www.nu.nl/sport/151375/gemeente-rotterdam-redt-sparta.amp
    Vind ik leuk
    VP777 +24
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:05
    Gefeliciteerd FC Twente, hoop nu dat er nu wel goede bestuurders komen, Is in ieder geval een nieuw begin.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 23:07]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:12
    Allemaal hogere belastingen betalen in Enschede en het gat is weer gedicht. Nu nog meer investeren in spelers en dan volgend jaar, na een mislukte promotie, weer het handje ophouden.
    Vind ik leuk
    StefW +43
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:16
    Ongelooflijk dat dit allemaal kan, natuurlijk Twente heeft een grote aanhang, maar op een moment is het klaar. Gemeenschapsgeld verdwijnt keer op keer in een bodemloze put en de KNVB accepteert het.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8807
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:16
    ........en de soap gaat door.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 23:23]
    Vind ik leuk
    frankn27 +5556
    woensdag 18 juli 2018 om 07:09
    Nee hoor juist niet twente in 1 klap financieel gezond en gered
    Vind ik leuk
    Jur74 +8807
    woensdag 18 juli 2018 om 07:32
    Schuld bij een makelaar/lening bij gemeente en dat meteen weer een lading spelers willen halen door een bijdrage van de sponsors en dat noem jij gezond? Gered zijn ze wel ( voorlopig )
    Vind ik leuk
    kol2010 +60
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:20
    Echt heel jammer!
    Vind ik leuk
    Slayerized +1369
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:29
    Klinkt verzuurd. Je maakt een gespannen indruk. Ik bied je een GRATIS sessie paarden spiegelen aan. Je hoeft alleen even de tegoedbon mee te nemen uit de laatste Libelle. Wel jammer dat de bon op de achterkant staat van de middenposter. Mijn vriendin staat er namelijk op, compleet met beavershot. In het echt is ze trouwens niet zwart, maar gewoon blank, maar anders zou Sunny Bergman haar veto uitspreken over publicatie.
    Vind ik leuk
    Terg +69
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:49
    Een cursus paarden spiegelen lijkt me voor Sunny ook geen sinecure. Wel zwarte Arabische hengsten dan.
    Vind ik leuk
    Slayerized +1369
    woensdag 18 juli 2018 om 00:03
    Zou het zo’n guit zijn?😉
    Vind ik leuk
    Bocajuun +437
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:24
    Jammer, weg ermee
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:25
    Mooi dat het zo kan in potentie de 4de club van Nederland.
    Supporters blijven wel komen..
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:26
    Jammer
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:28
    Dus als gemeente moet je 15 miljoen bezuinigen en dat doe je door 4 miljoen aan inkomsten ( 2 jaar ) te laten zitten?

    Lijkt mij dat ze alle inkomsten toch hard nodig zullen hebben.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 23:29]
    Vind ik leuk
    Weetjewel +177
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:29
    Jammer...
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:33
    Lijkt net een film van debreeks Final Destination, alleen is het slot nog niet gefilmd....
    Vind ik leuk
    Foebele +54985
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:38
    Mooi nieuws, nu wederopbouwen, jeugdopleiding kan daarin een belangrijke sportieve en financiele rol spelen, maar verder moet er vooral verantwoord gehandeld worden en niet gespeculeerd op succesvolle aan- en verkopen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26183
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:50
    Netjes schulden afbetalen en door! Twente supporters gefeliciteerd!
    Vind ik leuk
    harryheck +1439
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:53
    Alle fc Twente-haters: wens jullie een goede nachtrust. En morgen gewoon weer doorgaan met haten. Alleen ..... wij, supporters van ons Fc Twente staan heel lachend op morgenvroeg, en hebben een heel fijne dag!!!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:57
    En wie is weer de dupe door Twente en de gemeente? Juist, de belastingbetaler, schande.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 00:12
    De Belastingbetaler is pas de dupe als Twente failliet gaat. Dan kan je namelijk de investering/lening afschrijven, daar de vordering daardoor oninbaar wordt. Dat Twente nu niet failliet gaat, is dan voetbaltechnisch - het blijft een mooie club met een trouwe schare - en financieel juist goed! Nu heeft de Belastingbetaler kans dat ze het geleende geld terugkrijgen inclusief rente (m.u.v. de rentevrije jaren uiteraard). Blijf dan ook niet zo hangen in negatieve sentimenten, daar doe je jezelf en anderen geen plezier mee.
    Vind ik leuk
    Sunil010 +195
    woensdag 18 juli 2018 om 00:03
    Pan voor schuld sanering???

    Waar kan ik zo'n pan kopen???😂😂
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 00:16
    Meh, uitstel van executie.
    Vind ik leuk
    Ebar +53
    woensdag 18 juli 2018 om 00:26
    Jammer
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 00:31
    Het is een schandaal dat de gemeente Twente overeind houdt en geld stopt in de bodemloze put terwijl er geen geld is om de inwoners te helpen met bijv. een WMO voorziening of bijzondere bijstand als iemand een nieuwe wasmachine moet als langdurig bijstandsgerechtigde.

    Wat als blijkt als er wederom een garantstelling moet komen van meerdere miljoenen, hoop van harte dat de politieke partijen hiervoor afgestraft worden want op deze manier met gemeenschapsgeld omgaan dat door de burgers via belastingen is opgebracht zonder diezelfde burger te vragen of je zo met hun centen mag omgaan is ronduit idioot.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 00:44
    Gaan ze werken aan een pan? Lekker lapje vlees eten samen?
    Vind ik leuk
    hassel +839
    woensdag 18 juli 2018 om 01:05
    Schandalig dit weer.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2142
    woensdag 18 juli 2018 om 01:51
    Het moet niet gekker meer worden. Alles is geoorloofd tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    San Marco +455
    woensdag 18 juli 2018 om 02:08
    Met zo'n achterban kan je alleen blij zijn dat een echte volksclub blijft bestaan
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    woensdag 18 juli 2018 om 02:46
    Ben benieuwd hoe ze in Europa over deze financiële bijdrage van de gemeente denken.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:49
    Welke financiële bijdrage van de gemeente?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    donderdag 19 juli 2018 om 13:43
    Een lening waar 2 jaar lang geen rente en aflossing over betaald hoeft te worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 18:07
    Die 2 jaar betreft een opschorting. De looptijd van de lening wordt dus met 2 jaar verlengd en uiteindelijk in z'n geheel betaald.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    donderdag 19 juli 2018 om 18:21
    Zegt men nu. Het feit dat een bank zo'n soort lening niet verstrekt zegt genoeg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:10
    Ik kon bij het afsluiten van mijn hypotheek ook kiezen voor een variant waarbij ik, in geval van werkeloosheid, een bepaalde periode niet zou hoeven betalen.
    Dat bestaat dus wel degelijk.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:20
    Jouw huis kost ook miljoenen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:11
    Wat doet dat terzake? Jij stelde toch dat een bank zo'n soort lening niet verstrekt? Onzin dus.
    Matige comeback van je.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:43
    Dat doet zover ter zake dat FC Twente geen 2 of 3 ton wil lenen, maar vele miljoenen. Hoe groter het geleende bedrag, hoe strenger de regels.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 03:41
    Hoe hoger het inkomen, hoe meer je mag lenen.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 02:48
    Man man man Kansloos.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5357
    woensdag 18 juli 2018 om 03:46
    Goed dat de gemeente niet een nieuwe garantstelling hoeft en gaat afgeven, die hebben met de rente en aflossingsvrije twee jaar nu, boven hun reeds uitgeleende 17 miljoen en garantstelling al genoeg gedaan.
    Het is nu aan de markt en goed beleid om te zorgen dat de club voortbestaat.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 06:39
    Betekens nu ook dat wij als inwoners van 4 jaar lang geen gemeente belastingen hoeven te betalen? Wat een kul weer. Een club die jarenlang de boel zit te flessen en dan ook nog eens medelijden krijgt van de gemeente Enschede. Een woord ervoor SCHANDALIG. de stad doet zijn naam eer aan. EN - SCHEDE (+ KUT)
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:57
    Klopt, dat geldt echter alleen voor inwoners van 4 jaar. En dan weer met uitzondering van Nazi leiders.
    Vind ik leuk
    Magno77 +31
    woensdag 18 juli 2018 om 06:45
    Fc Twente is genoeg gestraft. Naast alle financiële afbetalingsregelingen waarmee ze jaren zelf zullen worden herinnerd aan hun wan beleid, hebben ze door de publieke opinie de ergste straf gekregen die je als club in Nederland kunt ontvangen: Ze zijn voor 95% van voetbal liefhebbend Nederland veranderd van een sympathieke volksclub naar de meest verafguisde en negatief bejegende club van Nederland. Bij bijna elk gesprek met een voetbalsupporter zal de fc Twente supporter hier aan herinnerd worden voor een nog extreem lange tijd. Met spandoeken, op hun werk, in d voetbal kantine, bij tv praat programma’s, enz enz. Een licentie kun je weer terug verdienen, financiële malaise kun je weer op orde krijgen na jaren en jaren, maar een reputatie als deze.... Sterkte Fc Twente supporters, heb het met jullie te doen. Dat mensen in een bestuursfunctie met een zogenaamd rood hart de club zo ten gronde hebben gericht... een schande... ik behoor bij de 5% die jullie graag terug ziet in de ere divisie en een echte tweede kans gunt!!
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    woensdag 18 juli 2018 om 07:27
    Nou gefeliciteerd Twente fans, jammer dat het zo moet, maar nu voor jullie hopen dat er geen nieuw schandaal uit de hoed komt
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:19
    dat twente blijft besyaan prima, maar dan halen zr spelers die te duur zijn voor alle andere kk divisie clubs. daar heb ik dan moeite mee
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:19
    twente is belangrijk voor regio en enschede .laat me niet lachen twente is een blok aan het been van enschede,enschede heeft 165000 inwoners ,de zit nog geen 10% van in het stadion de rest heeft geen belang bij die club,en spreekt er schande van wat de gemeente doet met gemeenschapsgeld
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:54
    Zijn jullie ook allemaal zo tevreden met hoe dit geregeld is?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 09:59]
    Vind ik leuk
    WibedePibe +149
    woensdag 18 juli 2018 om 11:35
    Onderhandelen over je schulden. 't Moet verdorie niet gekker worden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws