FC Twente krijgt miljoenen van 'Noabers': Met volle kracht vooruit

    FC Twente krijgt miljoenen van 'Noabers': "Met volle kracht vooruit"

    woensdag 18 juli 2018 om 09:18

    FC Twente bevestigt dat er een akkoord is bereikt met de gemeente Enschede over een miljoeneninjectie. Algemeen directeur Erik Velderman is blij met dat nieuws.

    Naast hulp van de gemeente Enschede is een groep Twentse investeerders bereid om een bedrag van maximaal veertien miljoen euro in de club te pompen. De groep opereert onder de vlag van 'Noabers' en 'verleent een naar aandelen converteerbare lening aan de club'.

    "Deze steun voor FC Twente is een ongekende bundeling van krachten in onze regio en daar mag eenieder trots op zijn", vertelt Velderman op de clubsite van Twente. "Er is nog veel werk aan de winkel, maar met deze steun kunnen de technische mensen met volle kracht vooruit. Alles moet erop gericht zijn dat we met FC Twente zo snel mogelijk terugkeren in de Eredivisie."

    "FC Twente begrijpt dat het geduld van velen de afgelopen tijd op de proef is gesteld. Het proces waarin we met alle partijen zaten, vergde echter alle zorgvuldigheid, ook wat betreft de communicatie. Gelukkig is het geduld beloond. De steun en de loyaliteit die de club heeft mogen ontvangen, hebben we als hartverwarmend ervaren."

    Plaats een reactie

    Berbr +1959
    woensdag 18 juli 2018 om 09:21
    De vraag is: hoe ga je dat, met normaal beleid, ooit terug betalen?
    Vind ik leuk
    komoanFC +2065
    woensdag 18 juli 2018 om 09:23
    Gokken op een paar mooie transfers denk ik.
    Vind ik leuk
    Baszabas +608
    woensdag 18 juli 2018 om 11:39
    En weet je wat nu nog het allermooiste is: Twente gaat met alle investeerders maar ook schuldeisers om tafel waarbij er gesproken wordt over het kwijtschelden van enkele miljoenen schulden. Oftewel met deze injectie aan de ene kant wordt er aan de achterkant de schuldenlast niet groter.

    Deze club gaat nooit kapot!

    https://www.tubantia.nl/fc-twente/blijdschap-bij-fc-twente-niet-failliet-en-geld-voor-nieuwe-spelers~a5353929/

    FC Twente heeft een spelersbudget vrijgekregen van 4,5m. Op de schaduwlijst staan van der Heijden, Rienstra, Reis en (tromgeroffel) Douglas.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 13:16]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32088
    woensdag 18 juli 2018 om 11:43
    Goed nieuws!
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13768
    woensdag 18 juli 2018 om 11:45
    Inderdaad hartverwarmend die 14 miljoen.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:41
    Die 4 jaar niet aflossen en rente betalen moet ook via de reguliere markt regels. Wat dat in houd is dat de gemeente een gigantisch bedrag straks nog krijgt... tel daarbij de schulden op. En Twente heeft zich heel veel dieper in het rood gestoken.
    Vind ik leuk
    Spartan +6668
    woensdag 18 juli 2018 om 09:41
    Daar willen ze de gemeente voor onder druk gaan zetten ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:55
    dat staat er toch in
    een naar aandelen conventeerbare lening aan Twente , dat betekent volgens mij dat de lening omgezet kan worden naar aandelen in de club , als die niet afgelost kan worden
    Vind ik leuk
    Futre +2905
    woensdag 18 juli 2018 om 10:09
    En dan worden de NOABERS eigenaar van de Twente. Kun je net zo goed een echt rijke Rus of Arabier in huis halen. Acht miljoen is ook peanuts voor de situatie waar Twente in zit.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 10:03
    Dit zal niet terug betaald worden, denk ik. Puur een stukje speculatie van mijn kant:
    -Zolang Twente verblijft in de Eerstedivisie zal er nooit terug betaald worden.
    -Bij een terugkeer in de Eredivisie zullen de schuldeisers misschien mede-eigenaar worden van de club.

    Wat voor een snelle terugkeer naar de Eredivisie zal spreken in Ted van Leeuwen. Hij weet toch altijd veel voor elkaar te krijgen met minuscule budgetten.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32088
    woensdag 18 juli 2018 om 11:43
    Het zijn supporters.... het gaat alleen maar veel tijd kosten....
    Vind ik leuk
    zwollie +7418
    woensdag 18 juli 2018 om 14:01
    Dat word nooit terugbetaald, word gewoon door de burgers van Enschede betaald via hogere ozb belasting.
    Vind ik leuk
    heur es +631
    woensdag 18 juli 2018 om 09:22
    Top, goed nieuws!
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:23
    Flink bezuinigen! Weten wij alles van in Arnhem.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:24
    Die laatste zin is volgens mij hoofdzakelijk voor Twente mensen bedoeld.
    Ik denk dat meer dan 80% van de rest van Nederland er anders over denkt.

    Aan Fc Twente:
    Als dit echt het red middel is, doe er dan ook iets goeds mee zodat Twente op den duur weer een gezonde club is.
    Ik prefereer dat boven de sportieve prestaties alhoewel ik ook wel kan begrijpen dat dit paralel loopt.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1217
    woensdag 18 juli 2018 om 09:31
    Denk iedereen maar ergens gaat in het koppie van Twente rond, wij moeten weer zo snel mogelijk terug komen, koste wat het kost. Dat kan gruwelijk fout gaan
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 11:15
    Te lang in de eerste divisie is ook einde verhaal. Lastig parket.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1217
    woensdag 18 juli 2018 om 11:41
    Elke club in Nederland zal niet snel aan Twente willen verkopen, transfervrij kan nog
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 11:56
    Clubs denken aan geld, als er meteen betaald wordt zal het ze worst wezen.
    Vind ik leuk
    HanV +4235
    woensdag 18 juli 2018 om 12:13
    Ik denk dat het de clubs niets uitmaakt aan wie ze verkopen, hoogstens dat ze direct betaald willen worden.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1217
    woensdag 18 juli 2018 om 13:20
    En niet in termijnen... Twente zullen ze toch moeilijker gaan doen
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    woensdag 18 juli 2018 om 09:27
    Trots ?
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1701
    woensdag 18 juli 2018 om 09:28
    Schimmige zaken weer, ik ben zo blij dat ik geen belastingbetaler in en Enschede ben!!
    Vind ik leuk
    Pec010 +2043
    woensdag 18 juli 2018 om 09:31
    Ik zou liever belastingbetaler in Enschede zijn dan een poepwagen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 09:50]
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1701
    woensdag 18 juli 2018 om 10:06
    Oeh, scherp geantwoord, zeer inhoudelijk ook. Maar geeft weer het niveau van de gemiddelde Twente supporter aan blijkbaar, lekker oordelen op naam (en kleur en afkomst etc).
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    woensdag 18 juli 2018 om 10:36
    Terwijl jij helemaal niet aan generaliseren doet.....
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 10:37
    Haha gewoon een grappige reactie, wat verwacht je dan met zo'n profielnaam? voel je niet meteen aangevallen joh;)
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 10:42
    Hahaha, wat maakt jou dan beter? Jij generaliseert hier door over de gemiddelde Twente supporter te (ver)oordelen en ze te beschuldigen. Ik ben tevens benieuwd hoe je op basis van 1 reactie een gemiddelde kan bepalen? Inhoudelijk kan ik zeggen: ik vind het niet erg om belasting in Enschede te betalen. Leuke stad met veel leuke mensen en dan ook nog eens een (in mijn ogen) prachtige voetbalclub. Veel mensen in de stad hebben warme gevoelens bij de club, maar er zijn er ook voldoende die het desondanks niet eens zijn met de gegeven garantstelling(en). Het bedrijfsleven heeft ook veel baat bij FC Twente (op het hoogste niveau) omdat dit een uitstekende gelegenheid is om bedrijven met elkaar in contact te brengen, te doen aan sponsoring en naamsbekendheid in de regio te vergroten.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1701
    woensdag 18 juli 2018 om 13:32
    huh, waar spreek ik alle Twente supporters aan dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 14:13
    "Maar geeft weer het niveau van de gemiddelde Twente supporter aan blijkbaar, lekker oordelen op naam (en kleur en afkomst etc)."

    Dus de gemiddelde supporter van Fc Twente oordeelt op naam (en kleur en afkomst). Moet ik je nou echt uitleggen wat je zelf hebt getypt en/of wat een gemiddelde is?
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1701
    woensdag 18 juli 2018 om 14:30
    Ja doe maar eens, misschien steek je ervan zelf ook nog wat van op, ben benieuwd! 🙂
    Vind ik leuk
    Pec010 +2043
    woensdag 18 juli 2018 om 10:49
    Het kost me inderdaad enige moeite om inhoudelijk in te gaan op mensen die zichzelf poepwagen noemen maar voor jou maak ik graag een uitzondering.

    Ik ben absoluut geen Twente supporter, zoals mijn naam en profiel al
    doet vermoeden ben ik voor Pec. Belastingbetaler zijn in Enschede is net zo erg of leuk als in Rotterdam, Urk, groningen of waar dan ook. Overal worden besluiten overwogen en geprobeerd te kiezen voor de minst slechte oplossing. Fc Twente is belangrijk voor die regio en de gemeente heeft er veel belang bij dat ze blijven bestaan.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3780
    woensdag 18 juli 2018 om 11:35
    Pec010 Gemiddelde Twente supporter noemen. Tja, als lezen al niet lukt...
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 11:54
    Oeh, knap dat jij op basis van 1 antwoord kan bepalen of iemand voor Twente is of niet. Zijn nickname geeft namelijk duidelijk een andere clubvoorkeur aan.
    Vind ik leuk
    Feeltje +64
    woensdag 18 juli 2018 om 12:42
    Daarom heet hij ook PEC ? beetje bij blijven Poepje
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:04
    We betalen met liefde een paar euro extra voor Twente, dat noemen ze achterban!!
    Vind ik leuk
    Nielsk +1217
    woensdag 18 juli 2018 om 09:29
    Dus ipv de 12 miljoen toch de 14 miljoen maar de eigenlijk noodzakelijke extra miljoenen wat je deze week kon lezen, krijgen ze niet
    Vind ik leuk
    volharding +670
    woensdag 18 juli 2018 om 09:34
    Super voor Twente , hopelijk snel weer terug naar de eredivisie. Zeker ook voor de supporters van Twente!
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2179
    woensdag 18 juli 2018 om 09:45
    Hopelijk niet.
    Vind ik leuk
    De Goffert +413
    woensdag 18 juli 2018 om 09:35
    1 van de grootste schandalen in ons voetbalgeschiedenis!!!
    Criminaliteit wordt beloond!!!
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1170
    woensdag 18 juli 2018 om 09:37
    FC Twente is gewoon een schandalige kutclub die niemand in Nederland buiten dat Tukkersvolk ooit nog serieus hoeft te nemen. Wèèr miljoenen aan gemeenschapsgeld in die bodemloze put gestoken, hier betalen mensen verdomme geen gemeentebelasting voor. Dit soort staatssteun zou verboden moeten worden en de gemeente zou gewoon onder curatele gesteld moeten worden. Knettergek zijn ze daar! Een voetbalclub die staatssteun nodig heeft en geen enkel perspectief heeft t.a.v. de afbetaling hiervan dient gewoon per direct ontmanteld te worden. En al dat domme gelul hier over trots, mooi en leuk is dus gewoon regelrechte goedkeuring van de Twentse maffiapraktijken. De boel belazeren loont, het domme klapvee slikt het wel. Echt de grootste kutclub van Nederland!
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    woensdag 18 juli 2018 om 09:45
    Je weet dat er in veel Nederlandse clubs ( waaronder ajax) nog steeds meer gemeenschapsgeld zit dan in FC Twente ?
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1170
    woensdag 18 juli 2018 om 09:57
    Je weet dat er een verschil is tussen gedekte en ongedekte leningen? Je weet dat er regels gelden voor wanneer iets wel en niet als staatssteun aangemerkt dient te worden? Je weet dat de situatie bij Ajax en PSV volstrekt onvergelijkbaar is met die van FC Twente en dat de gemeente hiermee onacceptabele risico's neemt t.a.v. de dekking die volledig gebaseerd is op sportief succes en daaruit voortvloeiend financieel succes? Ajax en PSV zijn de rijkste clubs van Nederland.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    woensdag 18 juli 2018 om 10:18
    Wat een onzin zeg.
    De hulp van de gemeente enschede is geen staatsteun. Alleen de hulp van gemeente Eindhoven aan psv werd ooit door de commissie als illegale staatsteun gezien . Maar zelf die kwamen er mee weg.
    En die clubs stonden er toen ook ook niet goed voor .
    Dus kom niet met de onzin dat heb bij JOUW clubje wel oké was , maar bij andere clubs niet.
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1170
    woensdag 18 juli 2018 om 10:34
    Mijn club heeft geen miljoenenlening bij de gemeente Amsterdam lopen, mijn club exploiteert de Amsterdam Arena samen met de gemeente Amsterdam in een uiterst winstgevende financiële constructie. De hulp aan PSV was volgens de Europese Commissie geen staatssteun. Er is nogal een verschil tussen financieel sluitende constructies en ongedekt free money vanuit gemeenschapsgeld. Zowel Ajax als PSV en vele andere voetbalclubs krijgen geen free money. Prima dat jij dit tamelijk cruciale onderscheid niet wilt maken in een verder nogal zwakke vergelijking, maar dat moet je zelf weten. Ga alleen niet beweren dat de ondersteuning van respectievelijk Feyenoord, Ajax en PSV hetzelfde is als die aan FC Twente door de gemeente Enschede. Ronduit ridicuul en lachwekkend als jij meent dat deze scenario's zich laten vergelijken. Alle genoemde clubs hadden en hebben veel meer eigen vermogen.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    woensdag 18 juli 2018 om 10:41
    JOUW club is wel goed besteed belasting geld.
    Mischien moet je 1 vandaag even bellen en vragen of ze Ajax niet meer noemen bij clubs met gemeenschapsgeld. Want bij die ander clubs is het niet goed besteed gemeenschapgeld , maar bij JOUW club wel. JOUW club zijn wel goed besteede belastingcenten.
    Vind ik leuk
    Stranger +4966
    woensdag 18 juli 2018 om 12:36
    Nou die uiterst winstgevende constructie van de Arena geldt dan alleen Ajax( te) lage huur .
    Lees de jaarverslagen en je ziet dat het financieel minder met de Arena gaat. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat er over het afgelopen boekjaar een kleine of geen winst bij geschreven wordt.
    Vind ik leuk
    Stranger +4966
    woensdag 18 juli 2018 om 12:33
    Het werd uit gezocht of het illegaal was. En het bevond zich in een grijs gebied.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9634
    woensdag 18 juli 2018 om 10:22
    Dan springt de regio toch bij, geld zat daar, daar ligt niemand wakker van......jij toch ook niet ?
    Als het ergens goed fout gaat met Feyenoord, het City plan bijvoorbeeld, doet de Gemeente Rotterdam ook gewoon een greep in de kas............
    Niks aan de hand, dan wordt de bouw van een tunneltje wat later uitgevoerd, de vernieuwing van bepaalde wegen niet in 5 jaar, maar 10 jaar gerealiseerd en niemand die er meer over lult ha ha
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 10:50]
    Vind ik leuk
    Stranger +4966
    woensdag 18 juli 2018 om 12:41
    Ik denk dat je twee zaken verward.
    Het hele City plan is een zaak van de gemeente net zoals de omgeving van de Arena. Alleen aan het stadion draagt de gemeente 35 miljoen bij , maar dan moet Feyenoord wel zelf de aan en afritten en parkeerplaatsen realiseren. Dit in tegenstelling tot Ajax waar de gemeente investeerde en in de Arena en transferium en aan-en afvoerwegen bekostigde.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9634
    woensdag 18 juli 2018 om 20:06
    Het gaat niet om verwarring.
    Er is altijd een gedoe over Gemeenten die bijspringen m.b.t. voetbalclubs en hun financiele aangelegenheden etc.,
    Door het belang in de regio van die clubs springt elke Gemeente bij indien noodzakelijk, dat was het enige wat ik wilde opmerken.

    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 10:06
    Wanneer stop je nou eens met dit soort nietszeggende oneliners om het verwchrikkelijk slechte beleid van twente te verdedigen? Jij hebt geen plaat voor je hoofd, maar een vorkheftruck.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    woensdag 18 juli 2018 om 10:19
    Ik snap dat je feiten vervelend vind , maar schelden heeft ook geen zin.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 10:49
    Ik snap dat begrijpend lezen moeilijk voor je is, aangezien ik nergens scheld. Jij brengt overigens geen feiten. Je zou Munstermann in disguise kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2179
    woensdag 18 juli 2018 om 09:46
    Net zoals psv.
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1170
    woensdag 18 juli 2018 om 09:48
    Met het verschil dat PSV wel een club is met voldoende eigen vermogen waarmee het garant kon staan voor een dergelijke lening, FC Twente in het geheel niet. Dit is puur een gok.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:46
    Weer gemeenschapsgeld?
    Jij bent dus die niet weet waar je het over hebt.
    succes verder
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 09:46]
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1170
    woensdag 18 juli 2018 om 09:51
    Weer zo'n praatgrage kneus. Ja meneer de clown, gemeenschapsgeld. Geld dat de gemeente beschikbaar stelt aan de bodemloze put genaamd FC Twente zonder financiële dekking, nog los van de overige garanties. Ga terug naar school i.p.v. bijdehand te willen zijn.
    Vind ik leuk
    Baosje +71
    woensdag 18 juli 2018 om 10:24
    ze passen wel goed in de nieuwe competitive , daar in Enschede

    de keuken KNEUZEN competitie

    whahaha

    en nu maar hopen dat ze niet promoveren , kunnen ze gelijk van die zgn veste direct een magazijn voor dat uilenzeik van Grolsch maken
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 10:41
    Er is nu GEEN gemeenschapsgeld mee gemoeid inteligent persoon!
    Er wordt een uitstel van betaling van premie en rente van de gemeentelijke lening verschaft.
    Dus wordt WEL betaald, alleen 2 jaar later!
    Dus de gemeente stelt nu GEEN geld beschikbaar.
    Dat doen 30 bedrijven die er ong 14 milj euro in INVESTEREN!

    Ga jij lekker verder met onzin te vertellen over Twente waar jij op klaarkomt met jouw maatje Baosje.
    Vind ik leuk
    Ibo +160
    woensdag 18 juli 2018 om 11:23
    En jij denkt serieus dat de gemeente die lening ooit nog terugkrijgt met rente. Over 2 jaar staan ze weer bij de gemeente voor de deur met de handjes open te dreigen met een nakend faillissement. En die lening van 14 mln daar hoeft ook geen euro van terug aan de investeerders. Gewoon volhouden dat de club nu financieel gezond is
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:13
    Even ter verduidelijking:
    Ik zeg nergens op geen enkele topic of reactie hier dat Twente nu financieel gezond is.
    Ik hoop dat ze nu er voor zorgen om weer een gezonde club te worden.
    Sterker: Ik twijfel nog steeds en de financiële gezondmaking prefereer ik zelfs boven de sportieve.
    Kon je al gelezen hebben van één van mijn reacties.

    Ik probeer alleen maar verkeerde info en/of aannames te verbeteren.
    Niet meer en niet minder.

    En hoezo gaat iedereen er van uit dat ze toch failliet gaan? Aannames?

    In het verleden was Twente ook bijna failliet, maar werd door toedoen van oa Munsterman (ja hij, die nu deze schandalige teloorgang heeft veroorzaakt) gered en zelfs met minimale middelen kampioen gworden.

    Wie zegt dat Twente niet weer, net als destijds, spelers met vele miljoenen winst kan verkopen door goede scouting?
    Evert Bleuming, die toen de scouting deed, is immers weer terug!

    Niets kun je vooraf zeggen.
    Of ze het redden of niet.
    Maar dat is bij bijna elke voetbalclub zo.
    Dus je kunt ook niet zeggen dat ze zekers weer met de hand ophouden komen.
    Vind ik leuk
    Ibo +160
    woensdag 18 juli 2018 om 13:47
    de basis is langetermijn beleid en dat gebeurt met deze actie duidelijk niet. Dure spelers gaan halen in de hoop om direct te promoveren brengt grote risicos met zich mee, want als dat niet lukt is het hek alsnog van de dam. En er staat op dat moment ook weinig kapitaal op t veld aangezien genoemde spelers weinig transferwaarde vertegenwoordigen. Ze spelen dus alles of niks en zetten alles op de korte termijn. Met alle risicos van dien.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 14:24
    Ik weet niet over welke dure spelers jij hebt.
    Reis is transfervrij en ja zal wel meer willen verdienen dan een gemiddelde andere speler maar dat salaris kun je toch combineren met een speler die dan goedkoper is maar wel transfergeld kost?
    Ik kan het mis hebben hoor.
    Misschien ben ik wel blind door mijn club liefde en zie het tot in tegenstelling van anderen hier, het wat positiever.
    Maar is het ook niet andersom dat velen hier het juist negatiever zien door de haat?

    En Twente hoopt op een snelle terugkeer maar het is geen must om direct te promoveren.
    Ze wilden juist "garantie" kweken om 2 of 3 jaar KK divisie te kunnen overleven.

    En natuurlijk hopen ze, en ik ook, dat dit volgend seizoen al gebeurd (promotie).

    Momenteel staat er ook nog weinig op het veld en dat verdiend juist een compliment dat ze pas spelers halen als de financiën rond was zoals het nu staat.
    Nu mogen ze (kunnen) voor die geïnvesteerde miljoenen veel geld uitgeven voor versterkingen daar al het sponsor geld de afbetalingen (regeling) worden voldaan.
    Op die twee jaar gemeente premie en rente na dan.

    Nogmaals:
    Ik had het ook liever anders gezien
    Vind ik leuk
    Ibo +160
    woensdag 18 juli 2018 om 15:17
    Reis, Rienstra en vd Eijden zijn allen spelers die een salaris linkerrijtje eredivisie willen verdienen. Maar als dat de spelers zijn die Twente wil betalen dan moet je maar eens aan al die ontslagen mensen op kantoor vragen wat ze er van vinden. Leg dat die mensen maar eens uit
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 15:58
    Eén van die drie ontkent gesprekken met Twente te hebben gehad (Rienstra).
    De ander (Reis) is transfervrij.
    Ik weet niet wat Twente ze bied aan salaris.
    Als het echt te veel is vind ik het onverantwoord.

    Maar de ontslagen mensen kun je hiermee niet vergelijken.
    Vind het oprecht rot voor hun maar bij ons is vergelijkbaar mensen ontslagen (reorganisatie) en andere (veel duurdere) personen voor terug gekomen.
    Wij konden er met onze kop er ook niet bij maar volgens de directie moest dit om het bedrijf gezond te maken.
    En zij kregen de toestemming van het UWV.

    Dus denk ik dat dit in elk bedrijf gebeurd die in zwaar weer zitten.

    Niet leuk, maar........die kantoormensen waar jij op doelt kunnen niet voetballen zullen ze zeggen, en Twente is in de eerste plaats een voetbalclub.
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1170
    woensdag 18 juli 2018 om 14:08
    Doe toch niet zo ongelooflijk naïef idioot! Waar ben jij opgeleid? Ik zou per direct om een refund vragen, want het is goed misgegaan bij de vorming van jouw algemene kritisch denkvermogen. Denk na man! Rente uitsmeren over nog eens twee jaar is gewoon directe inkomstenderving die de gemeente en daarmee de inwoners van Enschede voelen. Hoe simpel ben je? De gemeente stelt op deze wijze dus wèl geld beschikbaar, want ze krijgen geld niet waar ze wel recht op hebben, verkapt lenen ze het dus opnieuw aan FC Twente.

    Ik heb echt diep medelijden met mensen zoals jij, die dit soort achterlijke constructies maar tot aan het einde toe blijven verdedigen. Het is nota bene allemaal gebaseerd op sportief en daarmee samenhangend financieel succes. Blijft dat uit dan kan de gemeente fluiten naar zijn geld. Maar goed, iedere neutrale en realistische voetbalfan begrijpt allang dat de gemeente voor miljoenen het schip in gaat. Enschede moet gewoon aangeklaagd worden door Den Haag, het is gewoon pure maffia!

    Geef het op kerel, die club van jou gaat gewoon failliet en de gemeente Enschede heeft een zorgplicht voor al haar burgers, niet alleen voor FC Twente minnende simplisten zoals jij! Jij bent gewoon een infantiele kneus met stoere boy uitspraken over klaarkomen, maar het enige wat straks helemaal klaar is, is het bestaan van die zielige club van je. Heel Nederland zal ronduit genieten van de ondergang en de tukkers uitlachen en vernederen en het is in dit geval volkomen terecht. Man man man, wat zal Nederland in hoongelach uitbarsten bij iedere nederlaag. Ik kijk er nu al naar uit! ;)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 14:09]
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 14:36
    Hoe simpel ben jij om te stellen dat ze het geld niet krijgen?
    2 jaar opschorten dus 2 jaar later afbetaald.
    Hoe?
    Maakt niet uit om jouw stelling totaal de grond in te trappen.
    Over de rest zwijg ik en lees mijn comments elders maar

    De groeten
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1170
    woensdag 18 juli 2018 om 15:05
    Hoe simpel ben jij om te geloven dat dit nog goed gaat komen kun je beter stellen? Twee jaar rente opschorten is twee jaar later pas geld uit kunnen geven wat je als gemeente nu misschien beter kunt gebruiken. Het is pure inkomstenderving en er is nauwelijks prake van enige garanties dat het geld ook daadwerkelijk betaald gaat worden. Jij bent gewoon ziekelijk naïef en speciaal voor lui zoals jij hoop ik dat die maffiabende zo spoedig mogelijk helemaal in elkaar dondert en dat het tot een grote schok zal leiden onder alle betrokkenen en fans, want dat is wat de club verdiend.

    Het is natuurlijk volkomen reëel om je sportieve en financiële toekomst volledig te bouwen op een spoedige terugkeer naar de Eredivisie en alles daar van af te laten hangen. Al die leugens en draaideurconstructies zullen vroeg of laat afgestraft gaan worden en in heel Nederland zal smadelijk gejuicht worden als het gebeurt en men zal baden in alle Twentse zoute tranen als het zo ver is. In Nederland is geen ruimte voor criminele voetbalclubs. Ik kijk uit naar alle nederlagen die gaan volgen, moge het er zoveel mogelijk zijn!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 15:07]
    Vind ik leuk
    Slayerized +1369
    woensdag 18 juli 2018 om 15:37
    Wij zijn geen criminele maffabende. Dat weet ik omdat ik vanmorgen een afgehakt paardenhoofd vond in mijn bed. Dat paardenhoofd vertelde mij dat fc Heracles Twente GEEN maffiabende is. We lichten alleen de boel op, omdat Jan Smit ons daartoe dwingt doordat hij zichzelf loopt te chanteren met een compromitterend filmpje waarin hij erotische handelingen verricht bij Gudde.
    Nota bene in de bossen van Zeist.
    Mocht onze flessentrekkerij ooit aan het licht komen, dan verlaten we met stille trom Duitsland en sluiten ons aan bij de Mickey mouse competitie.

    Helder?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 15:39]
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:56
    Ja, doet pijn hè, afgelopen seizoen uit de beker geknikkerd door die k*tclub; en die 3-3 is blijkbaar ook nog niet verwerkt door jou. En uit alles blijkt jouw vrees om die k*tclub komend seizoen weer te treffen in de beker. Heerlijk, zie er nu al naar uit.
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1170
    woensdag 18 juli 2018 om 10:06
    Maar natuurlijk, dit gaat over Ajax. Kerel, je bent gewoon een zielige supporter van een maffiaclub. Napoli is er niets bij. Ja man, dat zal de reden zijn, bang voor FC Twente. Kerel, andere voetbalclubs heeft men ook kapot laten gaan onder vergelijkbare omstandigheden, dit is gewoon pure klassenjustitie. HFC Haarlem, RBC Roosendaal, SC Veendam, AGOVV kregen niet dezelfde maffiabehandeling. Maar ja, natuurlijk heeft Ajax belang bij het kapot gaan van jouw lokale troost he Calimero ;)
    Vind ik leuk
    Futre +2905
    woensdag 18 juli 2018 om 10:15
    Goed betoog. Maar voor de duidelijkheid: Napoli is brandschoon 😊
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    woensdag 18 juli 2018 om 10:32
    En Ajax daarentegen.....
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1170
    woensdag 18 juli 2018 om 14:15
    En Ajax daarentegen is meerdere jaren achter elkaar financieel de meest gezonde voetbalclub van Europa van de 44 grote voetbalclubs, waarvan er 17 beursgenoteerd zijn, aldus het jaarlijkse onderzoek. En nu jij weer ;) Man man, dat jij nooit moe wordt van jezelf. En maar tegensputteren, en maar de waarheid blijven ontkennen en/of verdraaien, en maar Calimero-gedrag vertonen en wijzen naar anderen. Ronduit zielig!
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    woensdag 18 juli 2018 om 14:29
    Non informatie.
    Ajax heeft fraude gepleegd in de jaren 80 en in de jaren 90 en in de jaren 00 en doping gebruikt in de succesvolle jaren 70.
    En dan zit jij als ajacied te wijzen naar Napoli en Twente. Schaam je.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 14:31]
    Vind ik leuk
    Baosje +71
    woensdag 18 juli 2018 om 10:26
    kinderhandje is snel gevuld he

    hoeveel waren jullie ook alweer geworden afgelopen seizoen

    help me even...

    ohh ja 18 en rechtstreekse degradant

    Vind ik leuk
    Baosje +71
    woensdag 18 juli 2018 om 10:27
    VAN DEGRADANT
    NAAR FIGURANT

    arm Fc Fraude toch


    nu nog het nekschot , en opgeruimd staat netjes
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 10:17
    wij hier in almelo zijn ook tukkers ,maar houden op een paar uitzonderingen na ook niet van die club ,liever vandaag dan morgen opdoeken met die zwendelaars
    Vind ik leuk
    Slayerized +1369
    woensdag 18 juli 2018 om 10:51
    Je hebt gelijk! Wij zijn de grootste kutclub van Europa. We gaan de hoofdingang ook transformeren tot een replica van de kut van mijn vriendin. De Vrienden van Feyenoord hebben beloofd voor iedere wedstrijd de schaamlippen in te smeren met ontbonden vis. Blauwe vinvis trouwens, daar stikt het van in het Twentekanaal. Overigens is de blauwe vinvis geen vis maar een amfibie.

    Heb jij soms voorspellende gaven?
    Vind ik leuk
    Feeltje +64
    woensdag 18 juli 2018 om 12:27
    Volwassen reactie BRUH!
    Vind ik leuk
    Stranger +4966
    woensdag 18 juli 2018 om 12:32
    Goh in Amsterdam werd geen steun gegeven?
    Kijk even geen naar het afkopen van de erfpacht vd Meer.
    Vind ik leuk
    Kramertje +901
    woensdag 18 juli 2018 om 09:37
    Hopelijk wordt Sparta kampioen die doen het gewoon met eigen middelen
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    woensdag 18 juli 2018 om 09:46
    In Sparta zit ook gemeenschapsgeld.
    Vind ik leuk
    Kramertje +901
    woensdag 18 juli 2018 om 09:58
    is bij niet bekend en als het zo zou zijn dan zal het minimaal zijn.

    het erg genoeg dat Twente op deze manier wordt geholpen en dat ze nog een aardig potje krijgen om te investeren (mischien wel meer dan ploegen als Fortuna, Emmen, Excelsior om er een paar te noemen
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    woensdag 18 juli 2018 om 10:21
    Elke euro belastinggeld in voetbal clubs is er 1 teveel. Dat is ook mijn mening.

    Daarom blijft heb belachelijk dat fc twente geen lening mocht aangaan bij doyen van de KNVB en nu dus als de zoveelste Nederlandse club bij de gemeente heeft moeten aankloppen.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 10:48
    Dat potje om te investeren komen van 30 bedrijven die, jawel het woord zegt het al, ong 14 milj investeren voor de selectie van Twente.
    geloof me dat ik helemaal niet blij ben met de gang van zaken maar er is geen gemeenschapsgeld nu in Twente gepompt wat zovelen hier denken.
    Ook al lezen ze het dat het niet zo is blijven ze volharden.
    Zo groot is de haat tegen Twente op dit moment.
    Weet ik, grotendeels aan hunzelf te danken, maar eens een dief altijd een dief?
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 11:57
    die 4 miljoen wat al was begroot zal de komende 2 jaar ,toch ergens anders op moeten worden bezuinigt
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:18
    Zal best kunnen.
    Dan zal die 4 milj dus ipv aan gemeente betalingen ergens anders aan besteed worden bv betaling (deels) gevalletje Corona.
    Ik moet je hierbij het juiste antwoord schuldig blijven maar misschien dat iemand anders daar meer over weet.
    Ik praat nu alleen over de feiten en niet de gevolgen of dergelijke want daar weet ik te weinig van af.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:37
    Laat ze maar lekker in de keuken kampioen divisie, andere clubs die wel alles op een rijtje hebben mijn voor keur. Nu alleen nog alles wat kunstgras heeft op normaal gras laten spelen..
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:40
    Fraude word beloond....
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:40
    Hopelijk heeft Twente een goede jeugdopleiding dan wel een goede lichting in hun jeugdelftal(len). In 2011 flikte Koeman het ook bij Feyenoord om na een, bijna faillissement, uiteindelijk met een stel "jonkies" de 2e plek te veroveren na desastreuze jaren van financieel wanbeleid door van den Herik. Kortom, er is hoop voor de tukkers!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9634
    woensdag 18 juli 2018 om 09:43
    als ze er maar geen 18 jaar overdoen....
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:53
    En dan komen die Ajacieden weer met het feit dat we toen gingen feesten. Zij zouden zich niet verlagen tot zoiets. Is niet verlagen maar juist trots en blij zijn dat je iets hebt bereikt.

    Onze jeugd was toen ontzettend goed. En ze spelen nog steeds op niveau.
    Vind ik leuk
    Patje41 +605
    woensdag 18 juli 2018 om 10:27
    Ach ja een kinderhand,,,,,,
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 10:51
    Dit bedoel ik dus...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9634
    woensdag 18 juli 2018 om 09:41
    Zijn zo weer terug in de ED, die weten van aanpakken !
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2851
    woensdag 18 juli 2018 om 09:42
    Het is het dichten van het ene gat met een andere lening.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31433
    woensdag 18 juli 2018 om 09:42
    Schuldclub.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2179
    woensdag 18 juli 2018 om 09:43
    Bah
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:50
    Twente en PSV moeten van fuseren! Hebben ze 2 gemeentes die bij kunnen springen
    Vind ik leuk
    Futjebal +2132
    woensdag 18 juli 2018 om 10:01
    kan Ajax er ook nog bij...die hebben namelijk de meeste steun gehad van allemaal...31.4 miljoen...ik zou het even opzoeken als ik jou was. sta je een volgende keer niet zo voor lul
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 10:04
    Hahahaha voor lul? Ajax heeft tenminste een oplossing gezocht en staan financieel sterker dan de rest van de ed en de kkd bij elkaar!
    Vind ik leuk
    Futre +2905
    woensdag 18 juli 2018 om 10:17
    Nu wel ja. Maar eerlijk is eerlijk; ze hebben wel veel geld van de gemeente ontvangen.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 10:20
    Klopt! Maar ze zijn daarna echt wakker geworden!
    Helaas liggen ze in Eindhoven en in Enschede na zo ontzettend moeilijke jaren nog te slapen
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15654
    woensdag 18 juli 2018 om 10:56
    Dit bedoelde hij dus met jezelf voor lul zetten.
    Vind ik leuk
    Sjaakster +328
    woensdag 18 juli 2018 om 09:55
    BELACHELIJK!!!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 10:01
    oneerlijke compititie net als spelen op kunstgras oneerlijk is.
    twente wordt gered, maar om de vd eijden, reis en dat soort dure spelers te halen roept veel vragen op.
    twente wordt gered maar neem dan spelers die passen bij een club met financiele nood.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 10:02]
    Vind ik leuk
    remakil +5649
    woensdag 18 juli 2018 om 10:04
    Mooi en hartverwarmend verhaal van die Velderman, je zou bijna tranen in je ogen krijgen van ontroering. Ware het niet dat die tranen in je ogen schieten, als je leest welke spelersnamen nu aan Twente gekoppeld worden en dit hele mooie verhaal, gewoon een glanzende verpakking is van de extra schuldenlast die ze er wederom bijnemen. In Twente vullen ze letterlijk het ene gat met het andere en is er weinig veranderd sinds Joop Munsterman en Aldo van de Laan er luchtkastelen bouwden...
    Vind ik leuk
    ficusje +2074
    woensdag 18 juli 2018 om 10:09
    Krokketen en fricandellen 5 euro bier 5 euro koffie 5 euro,zal toch ergens vandaan moeten komen.en komen er nu geen lijken meer uit de kast pffffff.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 10:10]
    Vind ik leuk
    Slayerized +1369
    woensdag 18 juli 2018 om 10:31
    Die luchtkastelen zijn anders wel publiekstrekkers. Entreeprijs is 2 Doyen euro.
    Verder spuiten wij de schuldenberg vol kunstsneeuw. Dat wordt de hoogste schuldenskiberg van Europa! Vandaar dat de gemeente niet wil datwe onze schulden aflossen, dan zijn ze hun melkkoe kwijt.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 10:06
    uitstel van executie ,wie brengt er volgend jaar de begroting bij elkaar,aandelen kun je maar 1 keer verkopen
    Vind ik leuk
    Patje41 +605
    woensdag 18 juli 2018 om 10:17
    En weer een club die gered wordt door de gemeente
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4707
    woensdag 18 juli 2018 om 10:28
    Het zijn subsidiejunks geworden en daar loopt het vaak verkeerd mee af. X
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 10:29]
    Vind ik leuk
    Slayerized +1369
    woensdag 18 juli 2018 om 12:04
    Hebben we geleerd tijdens een werkbezoek aan Amsterdam. We heten vanaf nu Heracles We Are Here Too en trekken krakend door heel Nederland. We gaan voor de openingswedstrijd tegen Sparta het Polman stadion kraken, daarna is camp nou aan de beurt. Femke Halsema is akkoord zei ze. Juncker verzekerde mij tussen twee flessen wijn door dat het GEEN staatsteun is.

    Alles is dus afgevinkt.

    Nederland, wij zijn er klaar voor, jullie ook!?
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4707
    woensdag 18 juli 2018 om 12:16
    Er gaan in Twente nog heel veel generaties voorbij voordat de ----- ++++ zullen gaan worden.
    Vind ik leuk
    Slayerized +1369
    woensdag 18 juli 2018 om 12:23
    Dan is het beter elkaar de hand te schudden en sluiten wij ons aan bij de competitie van Opper-Volta.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5546
    woensdag 18 juli 2018 om 10:45
    Met dit soort bericht plaatsingen van vp snap ik dat men zo anti twente blijft.... gemeente geeft helemaal geen nieuwe kapitaalinjectie...

    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 11:34
    Zo snel mogelijk terugkeren svp! Echt gras, heerlijk stadion en uitstraling
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:36
    Flikker op met jouw kutclub!
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 15:13
    Ik ben voor Ajax
    Vind ik leuk
    Feeltje +64
    donderdag 19 juli 2018 om 08:27
    AKWARD!!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 17:27
    Hou jij je mond maar met je kutclub!
    Vind ik leuk
    Feeltje +64
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:31
    Moet jij nodig zeggen arrogant mannetje ga je ff lekker aflaten trekken op de wallen om al je frustraties kwijt te raken. want blijkbaar doet je vrouw niet genoeg
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:13
    Niemand heeft medelijden met FC Twente club van list en bedrog die iedereen jarenlang benadeeld hebben!
    Vind ik leuk
    Feeltje +64
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:06
    Mij maakt het niet uit wat jij denkt over FC Twente.
    Wij komen er sterker uit! Dit is club liefde! Wij komen binnen 2 seizoenen weer terug in de Ere!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:01
    Gaat mooi niet gebeuren!!
    Vind ik leuk
    Feeltje +64
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:14
    Zekers wel let maar op
    Vind ik leuk
    Forza DTC +10
    woensdag 18 juli 2018 om 11:35
    Gewoon boschker weer in de goal en nkufo vragen of die nog ff wil meedoen voor een vriendenprijs dan worden ze zeker wel 9e
    Vind ik leuk
    Forza DTC +10
    woensdag 18 juli 2018 om 11:37
    De gemeente en noabers tegen iedereen denk ik dan
    Vind ik leuk
    Guntherr +1223
    woensdag 18 juli 2018 om 11:37
    Het zit ook nooit eens mee he..
    Vind ik leuk
    4everfcu +2498
    woensdag 18 juli 2018 om 11:45
    ah lekker kopen maar weer twente aflossen komt ooit wel een keer
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:12
    Ik heb echt helemaal niks met Twente en ja, ik heb ook gelachen toen ze degradeerden maarrrr, het zou vp sieren als ze wel het volledige en juiste verhaal zouden publiceren. De gemeente geeft deze keer GEEN geld aan twente, ze schorten de aflossing van de lening en de rente voor 2 jaar op. Als ik het juist heb is dat goed voor 4 miljoen.

    Nu zit daar naar mijn mening nog wel een addertje onder het gras want 2 uitstel van betaling van rente op een lening zou gezien kunnen worden als een vorm van staatssteun. Dus wellicht krijgt dat nog een staartje. Die miljoenen komen volgens mij van de investeerders.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    woensdag 18 juli 2018 om 14:36
    Met dit hele pakket van afspraken gaan we naar Brussel en daar gaan we vragen of dit mag. De eerste berekeningen laten zien dat het kan, maar het uiteindelijke oordeel is aan de Europese Commissie.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:16
    Twente-vrienden, laten we niet meer reageren op de haters.
    Discussies zonder einde!
    We gaan het weer alleen over voetbal hebben en samen de schouders eronder!
    #COTE! #YNWA
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:34
    Belachelijk! Failliet laten gaan die club! List en bedrog wordt beloond!
    Vind ik leuk
    Feeltje +64
    woensdag 18 juli 2018 om 12:45
    Fc Twente is een mooie Club met mooie supporters en sfeer.
    Jullie hebben nu allemaal wel je lolletjes gehad niet?
    we zijn gedegradeerd dat is toch wel genoeg!
    Als je niets beters kunt reageren onder een FCT artikel doe het gewoon niet!

    FCT is een eredivisie waardige ploeg we komen harder terug dan jullie denken!
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 19:20
    Mijn club is ook gedegradeerd maar kan gelukkig zonder staatssteun verder. Ik vind het wel jammer dat de concurrentie betere en duurdere spelers kan kopen terwijl zin flink wat schulden hebben.
    Vind ik leuk
    Siemjo +284
    woensdag 18 juli 2018 om 13:14
    Uitstel van executie? Ze leren het daar nooit. Blijven boven hun stand leven.
    Vind ik leuk
    Terg +68
    woensdag 18 juli 2018 om 13:21
    Met volle kracht vooruit ...naar de afgrond. En tientallen miljoenen van arme Tukkers naar de ratsmodee.
    Vind ik leuk
    berwi +450
    woensdag 18 juli 2018 om 13:41
    gered voor 1 jaar dan gaan ze volgend seizoen naar de kloten
    Vind ik leuk
    Phoxy75 +565
    woensdag 18 juli 2018 om 13:49
    FC Twente heeft alle sympathie verloren in Nederland. Deze club blijft hoog van de toren blazen, terwijl ze op de intensive care ligt. Het beste zou zijn dat ze in de regionalliga in Duitsland opnieuw beginnen, zodat ze de andere clubs in Nederland niet nogmaals kunnen besodemieteren.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 15:39
    is en blijft fc fraude
    Vind ik leuk
    Slayerized +1369
    woensdag 18 juli 2018 om 15:51
    Klopt. Op dit moment pleegt fc Enschede Heracles Twente alweer fraude. Joop Munsterman heeft zijn dood in scène gezet en laat een miljoenmiljard na aan onze integere club. Hij sterft ( zogenaamd) doordat er bij hem, vermomd als Jan Smit, een chestburster uit zijn abdomen kruipt. Die groeit uit tot xenomorph die de hele Heracles selectie opvreet.

    Oppassen als je straks grote eieren ziet.
    Joop leeft trouwens samen met aldo teruggetrokken in zijn luchtkasteel aan de Saône.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 19:16
    Dit te lezen ... heerlijk! Ga zo door!
    Vind ik leuk
    Slayerized +1369
    woensdag 18 juli 2018 om 19:31
    Prometheus gezien?
    Vind ik leuk
    HJB135 +104
    woensdag 18 juli 2018 om 18:37
    Alle criticasters: Lees s.v.p. onderstaand artikel van Jeroen Kapteijns!!

    Dinsdagavond werd bekend dat FC Twente een akkoord heeft bereikt met de gemeente Enschede en een dertigtal Twentse bedrijven. Door de miljoeneninvestering werd het dreigende faillissement voor de club uit Enschede afgewend. Voor menig FC Twente-liefhebber goed nieuws, echter heeft dit tot veel woede geleid in de rest van Nederland.

    “Weer veel kritiek op uitstel van betaling van rente en aflossing die het noodlijdende FC Twente van gemeente Enschede heeft gekregen”, zo schrijft Jeroen Kapteijns, verslaggever van De Telegraaf, op zijn Twitteraccount. “Deze Prinzipienreiter hoor je nooit over het meest eminente voorbeeld van staatsteun in Nederland: de manier waarop Ajax met de ArenA hoog te paard is gezet.”
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 19:14
    Twente GEFELICITEERD! Wees blij met en trots op de investeerders en de gemeente. Daar bestaat gelukkig nog binding met een voetbalclub.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    FC Twente krijgt miljoenen van 'Noabers': "Met volle kracht vooruit"