Kluivert 'te vroeg vertrokken': 'We leiden op om fans te vermaken. Amper gebeurd'

    Kluivert 'te vroeg vertrokken': 'We leiden op om fans te vermaken. Amper gebeurd'

    Gepubliceerd: woensdag 18 juli 2018 om 12:23wo 18-07-2018 om 12:23

    Justin Kluivert is op te jonge leeftijd vertrokken bij Ajax vindt hoofd jeugdopleidingen Saïd Ouaali. De negentienjarige vleugelaanvaller vertrok afgelopen zomer op geruchtmakende wijze uit Amsterdam en tekende een contract bij AS Roma.

    "Het vertrek van Justin Kluivert is een verlies voor de jeugdopleiding", laat Ouaali weten aan Voetbal International. Kluivert doorliep de jeugdopleiding in Amsterdam en haalde vervolgens het eerste elftal. "Je kunt stellen dat we ons werk als opleiding goed hebben gedaan, maar zo zie ik dat niet", vindt Ouaali. "Wij leiden op om spelers in De Arena sowieso nog een paar jaar te zien schitteren, het publiek te vermaken. Dat is bij hem amper gebeurd."

    Het hoofd jeugdopleidingen ziet ondertussen hoe Ajax een koerswijziging heeft gemaakt door meer in te zetten op het binnenhalen van ervaren spelers. Ouaali spreekt van een goede ontwikkeling en denkt niet dat dit ten koste gaat van de jeugdopleiding. "Neem de komst van Klaas-Jan Huntelaar, die kan van toegevoegde waarde zijn voor de groei van Kasper Dolberg. Nicolás Tagliafico hetzelfde verhaal, daar trekken jonge talenten zich aan op. En dat zal met Dusan Tadic niet anders zijn, vermoed ik."

    Poll

    Gaat Kluivert slagen bij Roma?

    (30950 stemmen)

    Plaats een reactie

    Barry Engels +31589
    woensdag 18 juli 2018 om 12:25
    Nou.... wat fijn.
    Vind ik leuk
    Farmer +12752
    woensdag 18 juli 2018 om 15:05
    Gezien de aandacht die dit ventje nog altijd krijgt, vraag ik me af of het over voetbal gaat, of een aflevering van Jersey Shore.
    Dat zijn ook van die strontverwaande playertjes, die menen dat de hele wereld om hun draait toch?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31589
    woensdag 18 juli 2018 om 15:11
    Het is inderdaad stuitend... maar de veelgeprezen redactie is natuurlijk de grootste drijvende kracht achter het door de strot duwen van de wegen van Justin....
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:25
    Van mij mag jij ook een keer vervangen worden. Veelste licht voor die functie.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2983
    woensdag 18 juli 2018 om 12:27
    Lekker inhoudelijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:28
    Meer dan jouw das wel een feit
    Vind ik leuk
    Vp128 +719
    woensdag 18 juli 2018 om 13:07
    Wat heeft zijn das er nou mee te maken?
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:26
    .....stichting open deur
    Vind ik leuk
    henkvlis +4087
    woensdag 18 juli 2018 om 12:28
    goede opmerking Miss Dubbel D, vraag is alleen wanneer jij open deur houdt.
    Ik sta in elk geval klaar om je te komen bezoeken hoor !
    Vind ik leuk
    Yuri +3647
    woensdag 18 juli 2018 om 12:31
    Is Vp nu ook al een datingsite geworden. Man man man.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31589
    woensdag 18 juli 2018 om 12:33
    Kwaliteit!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46697
    woensdag 18 juli 2018 om 13:05
    En dan te weten dat er een man achter schuil gaat.
    Vind ik leuk
    Angelo.v.g +107
    woensdag 18 juli 2018 om 14:38
    Gelijk heb je! Maar zoals henk reageerd zegt genoeg over hem haha. Als ze geen miss dubbel D had geheten dan was zijn reactie nooit zo geweest. Triest is dat toch gewoon. niks meer niks minder. Komt aardig wat tekort
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 14:39]
    Vind ik leuk
    Farmer +12752
    woensdag 18 juli 2018 om 15:03
    Grappig feitje: De anonimiteit op een open forum als deze, is dus niet te checken..

    Iemand met de naam 'Miss Dubbel D', kán dus iemand van het vrouwelijk geslacht zijn, of gewoon een zgn 'G.I.R.L.
    (Guy In Real Life)

    Die 19 jarige 'jongblonde Wendy'waar jij mee dácht te cammen, blijkt gewoon een 54jarige Henk te zijn, met een bierbuik, en haren van zn bilspleet tot halverwege zn rug.

    En anders moet je bv dit stukje eens luisteren, gaat over 2 meisjes...
    https://www.youtube.com/watch?v=EC3Ggoyvon4&t=0s&index=29&list=PLWeOE21QhqVWkZGifCJdfaPhEyxVXMFTR
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31589
    woensdag 18 juli 2018 om 15:12
    Of een leuke vent in donker Afrika....
    Vind ik leuk
    Farmer +12752
    woensdag 18 juli 2018 om 16:04
    "Samba, met zn 40cm-lange Mamba!" :P
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 13:09
    wie niet lol:p
    Vind ik leuk
    Rodajc +15793
    woensdag 18 juli 2018 om 12:28
    Ligt meer aan Kluivert en zijn entourage dan aan Ajax, jammer maar de compensatie vergoedt het toch gedeeltelijk. Vind niet dat Ajax in deze situatie iets beter had kunnen doen.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:29
    Waarom? 17 miljoen voor een kleuter is best netjes toch?

    Kluivert koos er zelf voor om de bank warm te gaan houden! Ik hoop in ieder geval dat hij geen minuut speelt!
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    woensdag 18 juli 2018 om 14:34
    Zielig, net alsof je zelf niet voor de poen zou kiezen
    Vind ik leuk
    Basschot +2246
    woensdag 18 juli 2018 om 18:49
    Poen is niet alles. Daarnaast nu op de bank zitten betekent straks voor weinig geld in Malta spelen. Je moet eerst goed worden!
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 19 juli 2018 om 09:07
    Dat wat jij zegt is alleen een aanname. Het geld wat hij nu verdient is echt
    Vind ik leuk
    Basschot +2246
    donderdag 19 juli 2018 om 17:54
    Zoveel is dat ook weer niet. Straks op Malta verdiend hij weer niets. Beter een topdog worden en dan ga je naar een grote club als basisspeler en maak je echt veel geld. Kijk maar nu weer naar Kongolo.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    donderdag 19 juli 2018 om 17:57
    Jij weet helemaal niet hoeveel dat is. En hij gaat echt niet op Malta spelen dus als je nou wilt reageren: graag een beetje met realiteitszin. En Kongolo verdiend nog steeds meer geld als wat hij hier ooit kan verdienen.
    Vind ik leuk
    Basschot +2246
    donderdag 19 juli 2018 om 18:05
    Ik weet niets en jij wel. Noem me 5 Nederlandse spelers die naar topcompetities gingen onder de 20 jaar die nu in de top spelen?
    Tip kijk meneer Kluivert zijn wedstrijden maar van afgelopen seizoen. Vrijwel allemaal drama!
    Ha ha Denk je nu echt dat Heerenveen hem veel geld geeft?
    Vind ik leuk
    Farmer +12752
    woensdag 18 juli 2018 om 14:37
    De volgende verwende shitkleuter, weet nu , hoe hij moet tieren en stampvoeten om óf meer salaris te krijgen, of gewoon een dikke transfer te regelen.

    Voor deze 17 mil, die Ajax toch echt niet broodnodig is, hadden ze beter Kluivertje kunnen houden, en een signaal naar hem afgeven dat ze niet met zich laten sollen.

    "Kluivertje, jij bent een snotventje, dat nu 1 jaartje bij het eerste heeft gezeten. Als jij je gelijk zó ondankbaar, en arrogant opstelt naar de club die je alles geleerd heeft, dan zal dat zich snel tegen jou keren! JE hebt nog een doorlopend contract, de Technische staf, zál aankomend seizoen met je om tafel gaan, maar dat jij als 1 van de jongste spelers in de hele selectie, gelijk een salariseis op tafel legt, die boven ons plafond ligt. Nee. JE accepteert wat je hebt, en als we nog 1x weer zoiets horen, dan zit je de rest van je cotract uit, op de tribunes van De Toekomst. Duidelijk?

    Oh, en je hoeft niet jankend je pappie op te bellen hiervoor, die heeft niks te zeggen bij Ajax".

    Maar ja, ik twijfel dus of vdSar daar de ruggegraat/kloten wel voor heeft. Die zit dan gelijk in de piepzak als de Aandeelhouders hem dan schofferen wegens kapitaalvernietiging...(pure belangenverstrengeling in de beleidsopzet, maar goed; Wat is nu belangrijker dan, de Club, met haar uitstraling/imago/reputatie, of 'een zak geld"? Volgens de aandeelhouders, vooral het laatste dus)

    Zoals Raiola hier nu even voor zakkenvuller speelt, en Ajax 'noodgedwongen toch maar meewerkt', is een stukje imago-verlies, die je met die 17 miljoen, nooit compenseert hé?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 14:38]
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:28
    Kluivert is toch pas laat op de middag naar Italië gevlogen?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33268
    woensdag 18 juli 2018 om 12:35
    Da's gewoon een grap van theo maassen. Ken je geen Amsterdamse cabaretiers? :p
    Vind ik leuk
    Farmer +12752
    woensdag 18 juli 2018 om 14:40
    Ajax: "Nee Justin jij krijgt GEEN Stapelbed"
    Justin:"Dán...zal.....ik...mijn....maatregelen....moeten....nemen"
    (Youp van t Hek - Ikea Stapelbed. Ooit gehoord? Schitterend stukje)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33268
    woensdag 18 juli 2018 om 14:44
    Haha, ik ken het :p
    Vind ik leuk
    Feeltje +64
    woensdag 18 juli 2018 om 12:29
    Wat een club die ajax
    eerst zijn ze hem liever kwijt dan rijk speelt hij een beetje goed en dan moet hij blijven.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:33
    Wat zwets jij dom. Ajax heeft er juist alles aangedaan om Kluivert zijn contract te verlengen, wanneer de eisen dan te gortig worden, dan kan je niks anders doen dan verkopen.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6229
    woensdag 18 juli 2018 om 12:38
    Dat is toch kortzichtig of niet. Ajax wilde niet meegaan met zijn salariseisen en wat is "Te gortig". Betaald Ajax en hij verlengd zijn contract, dan heeft Ajax meer plezier aan Kluivert en ontvangt bij een transfer een hoger bedrag voor deze jongen. Het is een gemiste kans want Roma zal hem straks wel met veel winst doorverkopen.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:43
    1.5 miljoen salaris + wilde ze 2x 20% van de transfersom incasseren wanneer Kluivert in de toekomst zou worden verkocht.
    Kluivert heeft nog bar weinig laten zien, en dan 1.5 miljoen salaris eisen, is inderdaad te gortig, Verder is het nog maar te bezien of Kluivert daadwerkelijk door gaat breken bij Roma, er is dus geen garantie dat Roma Kluivert met veel winst gaat doorverkopen.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:47
    En stel Ajax was erin gegaan op die eisen, had Ajax Kluivert moeten verkopen voor 30 miljoen +, dan zouden ze pas meer winst maken dan de 17 miljoen die ze nu hebben gekregen ( exclusief bonussen ).
    Overmars heeft daarom juist gehandeld, je moet je niet onder druk laten zetten door een jochie van 19, en al helemaal niet aan een jochie wat al direct een AS Roma logo gaat kussen en roepen ik hou van AS Roma.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +2015
    woensdag 18 juli 2018 om 12:50
    Precies. Geen individu is groter dan een club, laten we dat vooropstellen
    Vind ik leuk
    patergizmo +283
    woensdag 18 juli 2018 om 13:16
    Totti en AS Roma, is toch bijna hetzelfde😉
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +2015
    woensdag 18 juli 2018 om 15:47
    Whaha shit. Was ik bijna vergeten. En Puyol en Barca. Ja ik denk dat kleutertje wel in dat rijtje zou passen 🤪
    Vind ik leuk
    Leeuw +6229
    woensdag 18 juli 2018 om 13:41
    Wacht eens even. Ajax verkoopt spelers boven de 30, 40, 50 miljoen. Investeert makkelijk in Daley Blind voor 20 miljoen en ontving een groot bedrag voor een speler als Milik. Wat zijn dan de verschillen?

    Het is een kwestie van willen en het groter plaatje bekijken.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 13:48
    Welke speler is er door Ajax boven de 50 miljoen verkocht? Ajax verkoopt niet zoals jij zegt vaak spelers boven de 30 en 40 miljoen.
    Milik vertrok voor 32 miljoen. Sanchez voor 40 miljoen ( + eventueel nog 2 miljoen aan bonussen ).
    Kom eens met een lijstje spelers die Ajax boven de 30-40 en zelfs 50 miljoen verder heeft verkocht?
    Vind ik leuk
    Leeuw +6229
    woensdag 18 juli 2018 om 13:52
    Geen of nog niet, maar de discussie gaat over klein Kluivertje en Ajacieden die spijt hebben om zijn vertrek.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 14:08
    Jij begon toch over bedragen van 40 en 50 miljoen meer, waarom begin je er dan over?
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    woensdag 18 juli 2018 om 14:38
    Ach kom, als ze zelf een speler kwijt willen doen ze er ook alles aan om hem te verkopen voor zoveel mogelijk geld maar om dan te gaan zitten blèren als het andersom is, is een beetje kinderachtig. Dat is gewoon hoe het gaat. Waarom zou hij bij Ajax moeten blijven als hij bij Roma dat geld wel kan verdienen.
    Vind ik leuk
    Farmer +12752
    woensdag 18 juli 2018 om 14:45
    Financieel heeft Overmars hier nog een slaatje uit geslagen, maar het signaal dat naar buiten is afgegeven is wel wat aan de zwakke kant natuurlijk.

    Je zegt het zelf al: Je moet je niet onder druk laten zetten door een jochie van 19, maar dit jochie van 19 heeft zn zin wel gekregen, en in dát opzicht, gaat Ajax dus af!

    Overmars had die 17 mil mooi moeten laten schieten, en Kluivertje met zn snotteballetjes, een best pak voor zn spreekwoordelijke broek geven: "Je houdt nu op met drammen, verwend klein k*tkind dat je bent, wees blij dat je een kans krijgt bij Ajax 1, want we kunnen je ook zó terug verbannen naar de tribune van de Toekomst! 1.5Mil salaris? Wat dacht je van 1.5 week trainingskamp? TOE lopen jij, snertjong! Laat maar es wat zien!"..En dan net zo lang duurloop geven dat ie neervalt..

    En dan verrot schelden: "En dit moet 1.5Mil waard zijn? Laat me niet lachen zwakkeling! ik geef nog geen dubbeltje voor die uitgerilde bilspleet van je als fietsenstalling! Op je poten! en trainen jij, Mister anderhalf miljoen!"Hoppa"...

    Helemaal afbeulen! :P
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2031
    woensdag 18 juli 2018 om 12:32
    Kluivert 2 leeft in een cocon in zijn eigen wereld. Hoop dat hij het gaat maken in Rome maar hij is nog zo zo bleu.
    Vind ik leuk
    Farmer +12752
    woensdag 18 juli 2018 om 14:48
    "Yo listen up, here's a story..
    About a little guy that lives in a blue world..
    And all day and all night and everything he sees
    is just blue, like him, inside and outside

    Blue his house, with a blue little window
    and a blue corvette
    and everything is blue for him, like himself
    and everybody around, cuz he's got
    nobody to listen....


    ........"
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2031
    woensdag 18 juli 2018 om 21:06
    Praat je moerstaal asshole.
    Vind ik leuk
    Farmer +12752
    woensdag 18 juli 2018 om 23:10
    Ken je dat liedje niet?

    En hoezo moet je me gelijk uitschelden als jij de referentie niet snapt?
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2031
    woensdag 18 juli 2018 om 23:33
    As je liedjes zingt zit je op de verkeerde site asshole.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    woensdag 18 juli 2018 om 12:36
    Het is de schuld van Overmars dat Kluivert zo vroeg is vertrokken.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:40
    De schuld van Overmars? Vertel eens waarom het de schuld van Overmars is? Toevallig omdat Overmars niet wilde voldoen aan de eisen van de speler en zaakwaarnemer? 20% van de toekomstige transfersom voor Kluivert en 20% voor zijn zaakwaarnemer, + nog eens 1.5 miljoen euro salaris voor een speler wat nog bar weinig heeft laten zien?
    Overmars heeft hier juist goed gehandeld om niet mee te gaan aan de absurde eisen van Kluivert en zaakwaarnemer.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    woensdag 18 juli 2018 om 13:04
    Ik heb op 2cets gereageerd hieronder. Die reactie geldt ook voor jou.
    Vind ik leuk
    2cents +57923
    woensdag 18 juli 2018 om 12:53
    Welnee joh, tenzij je vind dat Kluivertje net zoveel moet verdien als Tadic en de helft van zijn toekomstige transfersom in zijn eigen zak mag steken. Met aks bijkomend gevolg dat Raiola iedere transferperiode gaat proberen Kluivert ergens te slijten.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    woensdag 18 juli 2018 om 13:03
    Nee. Kluivertje is te vroeg belangrijk gemaakt. Hij had eerst vlieguren moeten maken in Jong Ajax en op basis daarvan een verbeterd contract moeten tekenen, een verbeterd jeugdcontract dus.
    Maar Kluivertje moest noodgedwongen opgesteld worden omdat Traoré op de Afrika Cup zat, Nerespas een maand later kwam dan Traoré en moest aanpassen.
    El Ghazi was toen verkocht, dat was de fout. Die had pas verkocht mogen worden als er een vervanger was, dus in de zomer pas. Maar Overmars vond het belangrijker om nog even wat miljoentjes te pakken.
    Kluivertje deed het redelijk tot goed en had zijn naam mee.

    Het jaar daarop had Kluivertje weer in Jong Ajax moeten gaan spelen, maar dat gebeurde niet. Kluivertje was er mentaal niet klaar voor en die afweging is fout geweest.

    Dus de schuld van Overmars, zoals alles de schuld van Overmars is. Gelukkig is het zijn laatste jaar bij Ajax.
    Vind ik leuk
    2cents +57923
    woensdag 18 juli 2018 om 13:17
    Dus Overmars had de persoonlijkheid van Kluivert verkeerd ingeschat en de oude wet dat de beste moet spelen in zijn geval moeten negeren?

    Men probeerde dat overigens nog wel een tijdje, door Younes te laten spelen ten koste van Kluivert. Tot grote frustratie van een groot gedeelte van het Ajax publiek trouwens.

    Overigens was het helemaal niet de bedoeling dat Kluivert zou gaan spelen toen Traore nog bij de Afrikacup was. Kluivert mocht het slechts gaan proberen in Jong Ajax omdat hij toe was aan wat moeilijkers dan de o19. Alleen deed hij dat zo goed dat men hem direct in Ajax 1 wilde proberen. Vrij normaal bij Ajax, toch?
    Vind ik leuk
    base +2408
    woensdag 18 juli 2018 om 13:18
    Dus dat de club gezond is en nu aankopen kan doen is ook Overmars zijn schuld.
    Maar inderdaad het zou het beste zijn iedereen er uit want het is de laatste jaren al zo lekker rustig geweest met een stabiele coach die wat opbouwde en de tijd krijgt.
    Door mensen als jou zal het altijd een puinhoop blijven die elk jaar iedereen vervangen willen zien worden want dat was zo een succes de laatste 4 jaar.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1996
    woensdag 18 juli 2018 om 12:38
    Jammer mis hem niet door zijn arrogante houding maar mis hem wel omdat die soms zijn klasse liet zien
    Vind ik leuk
    Basschot +2246
    woensdag 18 juli 2018 om 18:51
    Soms.. heel soms en dan alleen tegen NAC en Roda
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3152
    woensdag 18 juli 2018 om 12:40
    Ja, Ajax lijkt onder Overmars meer een handelshuis dan een voetbalclub die het hoogste nastreeft. Veel draait om het geld en minder om de supporter
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 12:41]
    Vind ik leuk
    Basschot +2246
    woensdag 18 juli 2018 om 18:51
    Tja als 19 jarige spelers je gaan blackmailen dan weg ermee!
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:40
    http://www.asroma.com/en/news/2018/7/gallery-best-photos-from-day-8-at-trigoria#&gid=1&pid=32 veelzeggende foto lolol.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:43
    Ik las: "gaat Sluivert klagen bij Roma"... maar ja die verdomde dyslexie
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 13:44]
    Vind ik leuk
    Farmer +12752
    woensdag 18 juli 2018 om 14:52
    Ja dat, of je zou dronken dat je al weer denken bent?
    Vind ik leuk
    misterTP +347
    woensdag 18 juli 2018 om 12:51
    De opleiding heeft hier toch prima gefunctioneerd? Je probeert topspelers op te leiden die met het niveau van Ajax 1 meekunnen en het liefst uit kunnen groeien tot de wereldtop. In het geval van Kluivert is dit gelukt, hij heeft genoeg kwaliteit voor Ajax 1 en wellicht een stap hoger. Dat Kluivert vervolgens de keuze maakt om weg te gaan is niet de schuld van de jeugdopleiding.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:53
    Ach als ik zie dat roma 9-0 wint en Kluivert heeft 0 goals en 0 assists zegt dat meer dan genoeg
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    woensdag 18 juli 2018 om 12:53
    "Wij leiden op om spelers in De Arena sowieso nog een paar jaar te zien schitteren, het publiek te vermaken. Dat is bij hem amper gebeurd." Niet alleen bij hem, dat lukt je al 4 jaar niet meer :)
    Vind ik leuk
    patergizmo +283
    woensdag 18 juli 2018 om 13:13
    Door ervaren spelers te halen, is ook een bescherming naar je eigen jeugd toe, door ze meer te laten invallen en een jaartje langer ik de jeugd te laten voetballen, hoeven ze ook niet gelijk voor 50 duizend man op hun 18 a 19de gelijk een dragende kracht te zijn, en kunnen ze gewoon voetballen tot hun 22 a 23ste om daarna voor een smak geld weg te gaan
    Vind ik leuk
    deltiaan +1286
    woensdag 18 juli 2018 om 13:18
    fans vermaken?????? nee nee miljoenen verdienen
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3326
    woensdag 18 juli 2018 om 13:18
    Ik vind het nog steeds doodzonde voor die jongen en ook voor het Nederlandse voetbal. Potentie en talent heeft hij echt wel, maar hij moet wekelijks voetballen om beter te worden.
    Vind ik leuk
    LIO7 +1270
    woensdag 18 juli 2018 om 13:22
    Geen woord gelogen...
    Vind ik leuk
    Deck010 +8222
    woensdag 18 juli 2018 om 13:29
    En ja hoor.....daar is ie weer. Ik had de hoop dat we nu onderhand wel eens een keer klaar waren met de berichten over Kluivertje.
    Maar VP zou VP niet zijn als ze weer ergens een berichtje kunnen vinden over hem. En weer met die achterlijke foto. Het is net of ie zijn slush puppy te snel heeft gedronken Ahhhh brainfreeze.
    Vind ik leuk
    Muscles +964
    woensdag 18 juli 2018 om 13:33
    Preciese analyse waar ik het helemaal mee eens ben. Balans, ervaring en jeugd is het Ajax dat weer de lakens echt uitdeelt en prijzen gaat winnen
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29221
    woensdag 18 juli 2018 om 13:39
    "Wij leiden op om spelers in De Arena sowieso nog een paar jaar te zien schitteren, het publiek te vermaken. Dat is bij hem amper gebeurd."

    Nou... als je opleidt om te vermaken.. waarom koop je dan in 12 maanden tijd een compleet elftal aan nieuwe dure spelers? Daarmee verklein je toch de kansen voor je 'zelf opgeleid talent' om hen een paar jaar te zien schitteren en het publiek te vermaken???
    Vind ik leuk
    MN223 +1167
    woensdag 18 juli 2018 om 13:40
    Ach, de fans van Ajax laten zich ook prima vermaken door de hoeveelheid geld die op de bank staat, en dat is met Kluivert dan weer wel prima gelukt.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 13:45
    Sinds de winterstop heeft Ajax juist gigantisch veel geld uitgegeven.

    Blind , Tadic, Labyad, Bande, Schuurs, Kristensen, Tagliafico. Dan heb je het al over 55 miljoen +, het verhaal kan nu wel eens de prullenbak in dat Ajax het geld op de bank laat staan!
    Vind ik leuk
    Basschot +2246
    woensdag 18 juli 2018 om 18:53
    Kluivert wilde zelf weg..
    Vind ik leuk
    MN223 +1167
    woensdag 18 juli 2018 om 23:57
    Ik doel vooral op die lieden die bij gebrek aan sportief succes over de bankrekening beginnen te leuteren.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 00:02
    Ajacieden die pronken met de bankrekening van Ajax die neem ik niet eens serieus. Een echte Ajacied wil prijzen zien en geen gevulde bankrekening.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 13:49
    hehe, eindelijk een topic over Kluivert :)
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7868
    woensdag 18 juli 2018 om 13:52
    Hij zegt het goed kjh kan een goede .....voor dolberg. Maar dat is het niet natuurlijk. Zo’n opleiding vs aankopen zal altijd schoksgewijs gaan. Vorig jaar amper iets kunnen aantrekken en dan leuk je wat meer op de jeugd. Dit jaar andersom. Niks mee maar er vallen zo wel geregeld goeie talenten buiten de boot.

    Ik vind wel dat ze langzaamaan wat ongevoeliger mogen worden van biedingen van 20 miljoen. Daar haal je nauwelijks een goeie voor terug als het al lukt.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 14:17
    Niemand intereseert het of die koekert slaagt of niet slaagt
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 14:55
    Beste voorrstel .... Je kunt elke maand meer dan $ 32950 bij je thuis verdienen, en het meest bijzondere is dat het veel interessant is om alleen wat websites te controleren en niets anders. Geniet van fulltime en freedome geld, ook een geweldige carrière in je leven .... Meer informatie krijgen ..


    HIER ➤➤➤➤➤➤➤➤ w­w­w.W­e­b­J­o­b­8.C­o­m
    Vind ik leuk
    windforce11 +2616
    woensdag 18 juli 2018 om 16:35
    Oh echt? Ik ga het gelijk doen....
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 15:23
    Lekker belangerijk!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34393
    woensdag 18 juli 2018 om 15:28
    Eeuwige soap dit. Zo'n ondankbare rotjoch kun je echt wel missen
    Vind ik leuk
    windforce11 +2616
    woensdag 18 juli 2018 om 16:34
    Dolberg is geen eigen jeugd
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +321
    woensdag 18 juli 2018 om 17:34
    "Daar trekken jonge talenten zich aan op", mooie redenering maar zo praat je alles goed. Plan Cruijff was 'bijkopen waar de opleiding niet voldoende levert'. Ik vind het prima dat die meetlat strakker komt te liggen, maar dan moet hoofd jeugdopleiding er vooral ook oog voor hebben dat ze daar dus beter hadden mogen leveren, dat ze daar uitdaging in zien. Dat zou ik beter passend vinden bij een ambitieus, zelfkritisch hoofd jeugdopleiding.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 18:37
    Oud nieuws, herhaalde vraag in n oud jasje....
    Vind ik leuk
    Bella +0
    woensdag 18 juli 2018 om 21:48
    Zit je nu met opgeleide ex-psv’ers in je maag! Labi-rat en Stuntelaar
    Vind ik leuk
    Lesseh +157
    woensdag 18 juli 2018 om 22:34
    Justin Kluivert zal niet slagen bij AS Roma, het zijn stuk voor stuk betere en geharde voetballers in de Italiaanse competitie, geen schijn van kans. Mag staks de schoenen gaan poetsen van de voetballers.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 22:36]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws