'Pogba zet in op sensationele transfer vanwege Ronaldo en boezemvriend'

    'Pogba zet in op sensationele transfer vanwege Ronaldo en boezemvriend'

    woensdag 18 juli 2018 om 16:12

    Paul Pogba wil deze zomer het liefst vertrekken bij Manchester United, zo schrijft het Italiaanse Tuttosport. Volgens het medium wil de Franse middenvelder maar wat graag terugkeren bij zijn grote liefde Juventus. 

    Pogba werd zondagavond wereldkampioen met Frankrijk, maar zijn avontuur bij Manchester United verloopt minder goed dan gehoopt. De 25-jarige spelverdeler weet zijn prijskaartje van honderd miljoen euro amper waar te maken onder José Mourinho en wil daarom vertrekken. Hij heeft zijn zinnen gezet op een terugkeer bij Juventus, de club die hij in 2016 inruilde voor United. 

    Bij Juventus beleefde Pogba een succesvolle tijd en daar komt bij dat zijn boezemvriend Blaise Matuidi tegenwoordig bij De Oude Dame speelt. Bovendien wil Pogba graag samenspelen met Cristiano Ronaldo. De Portugees werd eerder deze maand op sensationele wijze door Juventus overgenomen van Real Madrid. Al met al voor de Fransman genoeg redenen om in te zetten op een terugkeer naar Turijn.

    In Manchester heeft Pogba een contract tot 2021. Hoeveel United vraagt voor de diensten van de middenvelder is niet bekend, maar naar verluidt zou een bod van 150 miljoen euro volstaan. 

    Poll

    Waar speelt Pogba na de transferwindow?

    (4444 stemmen)

    Plaats een reactie

    Juventus FC +3654
    woensdag 18 juli 2018 om 16:16
    Steek die 150 miljoen maar lekker in je reet
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12278
    woensdag 18 juli 2018 om 16:31
    Het lijkt met die transfers van tegenwoordig wel alsof je net 3 pakken melk kan kopen voor 150 miljoen
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1229
    woensdag 18 juli 2018 om 19:02
    Wen er maar aan. Zal alleen maar gekker worden.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 19:42
    Zonde van het geld om 150 miljoen in je reet te stoppen.Het past nooit in je reet stort het dan op mijn rekening.
    Vind ik leuk
    Streaker +3104
    woensdag 18 juli 2018 om 22:35
    Een cheque past best in het bruine oog. Niet geprobeerd, maar er wel van overtuigd.
    Vind ik leuk
    J R Riquelme +1168
    woensdag 18 juli 2018 om 16:16
    Dat zou Juve wel echt een geweldig team maken zeg.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1681
    woensdag 18 juli 2018 om 17:06
    en een team dat financial fair play doelen niet gaat halen.
    Vind ik leuk
    Rene80 +1999
    woensdag 18 juli 2018 om 16:16
    Nou nou. Juventus is me een partij goed bezig. Dit zal ook wel goed komen.
    Vind ik leuk
    PRICE +26054
    woensdag 18 juli 2018 om 16:35
    Juventus word zo wel een mega sterk elftal
    Vind ik leuk
    Donnygo +2576
    woensdag 18 juli 2018 om 16:16
    Tja dan moeten ze wel met een flinke zak geld komen en weet niet of Juve dat nu wel wil en kan.

    Off -topic : Leicester City is in de markt voor Alireza Jahanbakhsh volgens pers in Engeland.
    Vind ik leuk
    Koeroe +11198
    woensdag 18 juli 2018 om 16:48
    Zou een goede vervanger zijn, lijken zelfs qua uiterlijk op elkaar. Nu nog ff ze haar verven
    Vind ik leuk
    bits +5225
    woensdag 18 juli 2018 om 16:16
    Daar heeft Juventus echt het geld niet meer voor..
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 16:34
    Ze hadden ook niet het geld voor Ronaldo... juve stond al op plek 3 met schulden. Hem dr bij en ze mogen net als AC zeker niet mee doen van de UEFA
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15799
    woensdag 18 juli 2018 om 16:36
    Juventus heeft de kampioenschappen voor de komende 5 jaar al afgekocht. Dus die 5 jaar CL inkomsten zijn zeker, die geven ze nu uit om de CL één keer te winnen.
    Vind ik leuk
    bits +5225
    woensdag 18 juli 2018 om 16:43
    Kon ik maar zo geld lenen..
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 16:17
    Pogba is ook maar een beperkte speler.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1975
    woensdag 18 juli 2018 om 16:18
    Het is geen Iniesta maar als hij die werklust en kwaliteiten benut en niet Iniesta uithangt en zoals op het WK speelde is het een topper.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 16:19
    Inderdaad! Ziet er lekker knullig uit altijd met zijn chocolade benen
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 16:28
    Was een aardige steekbal over 50 meter voor zo een beperkte speler
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 16:18
    die weet ook niet echt wat ie wil
    Juve is gek als ze dat gaan betalen , duurder als 2 jaar geleden , maar zeker niet beter
    Vind ik leuk
    FenomenoR9 +440
    woensdag 18 juli 2018 om 16:18
    Pff wat een team krijgen ze joh mochten die spelers komen!
    Vind ik leuk
    Luka123 +100
    woensdag 18 juli 2018 om 16:18
    Denk dat Pogba een goede vervanger is voor Marchisio
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29333
    woensdag 18 juli 2018 om 16:19
    Nu is het weer de grote liefde Juventus..... nadat het bij zijn grote liefde Man United maar niet wilde lukken.....
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3654
    woensdag 18 juli 2018 om 16:21
    Je leert de waarde van iets pas echt kennen als je er niet meer over beschikt
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29333
    woensdag 18 juli 2018 om 16:22
    Dat dacht ie een paar jaar terug in Turijn ook.

    Ik word een beetje murw van al dat gedweep.....
    Vind ik leuk
    Paul_dutch +678
    woensdag 18 juli 2018 om 16:19
    Ben ik de enige die Pogba een zwaar overschatte speler vindt? Het is een prima speler maar ik kan middenvelders zat bedenken die beter en goedkoper zijn.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +939
    woensdag 18 juli 2018 om 16:22
    Gelijk heeft ie.
    Vind ik leuk
    Nummertien +2771
    woensdag 18 juli 2018 om 16:29
    Bij Juve word Pogba wel goed gebruikt, daar komt hij zeker meer tot zijn recht!
    Vind ik leuk
    Bocoen +0
    zondag 5 augustus 2018 om 16:05
    Hoe gebruik je pogba dan goed?
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 16:31
    Club met nu veruit de meeste schulden. Helemaal als juve hem dr bij haald neem ik aan dat zei net als AC niet meer welkom zijn bij de UEFA?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 16:32]
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 16:34
    Juve heeft veel meer eigen vermogen.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 16:36
    Wat ik kan zien is dat ze de helft van de schuld aan eigen vermogen hebben...

    Dus nog in de min
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 16:43
    Is dat zo?

    Juve heeft al voor 500 miljoen verkocht de laatste jaren. Raar dan. Waar laten al die clubs dat geld?
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 16:44
    Denk die klappen van de serie b en c vooral nog en de omkopingen.

    En dat stadion is ook niet zo oud toch? Ik moest toen naar het olympische stadion omdat deze niet klaar was met Ajax.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 16:45]
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 16:33
    Als je Pogba op de juiste manier gebruikt, dan is het een wereldtopper.
    Vind ik leuk
    Sanders +3380
    woensdag 18 juli 2018 om 16:48
    Iedereen hier neemt dit allemaal ook natuurlijk weer gelijk voor waar aan... Man man man wat hebben de kranten het toch makkelijk met mensen als hier.
    Vind ik leuk
    frank1971 +2217
    woensdag 18 juli 2018 om 16:52
    Grote liefde, maar koos wel voor meer poen in Engeland.
    Vind ik leuk
    Eendracht +13943
    woensdag 18 juli 2018 om 16:53
    150 miljoen maar??
    Da's de opvolger van v Ginkel dan..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84797
    woensdag 18 juli 2018 om 17:00
    Ik zou een transfer terug naar Turijn alleen maar toejuichen.
    Vind ik leuk
    G-Town 1986 +1036
    woensdag 18 juli 2018 om 17:01
    Dus als ik dit zo lees wordt Juventus aankomend seizoen (en waarschijnlijk de seizoenen dáárop) met de welbekende/spreekwoordelijke vingers in de neus kampioen van Italië? (Net zoals in de voorgaande seizoenen).
    Vind ik leuk
    Hesses +945
    woensdag 18 juli 2018 om 20:20
    Dat dachten marcje en edwin in Duivendrecht ook...maar toch al 4 jaar nix ondanks al die aankopen.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +607
    woensdag 18 juli 2018 om 17:05
    Naar Ajax, marc schijnt poen te hebben
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 17:26
    De portemonee van Juventus is nu leeg. Helaas Pogba!
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 17:34
    Pogba is de meest overschatte speler van deze eeuw. Ronaldo is op zijn retour en matuidi is middelmaat. Lekker bezig juve
    Vind ik leuk
    Sanders +3380
    donderdag 19 juli 2018 om 11:26
    Als ze de champions league winnen, heb je dan ook de ballen om je hier weer te vertonen?
    Vind ik leuk
    Truth +2963
    woensdag 18 juli 2018 om 17:45
    150 mil pakken en strik errond ...hij heeft United niks bijgebracht behalve veel publiciteit omtrent zijn haar en dab ...maar zijn voeten spraken niet die bleven thuis
    Vind ik leuk
    torinofc +110
    woensdag 18 juli 2018 om 17:48
    Gelijk verkopen!
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 18:15
    Bij Juventus maakt Paul Pogba net zoveel indruk als bij Manchester United alleen is de media Oost indisch blind.

    De gemiddelde scoren en assist blijven hetzelfde dus ik geloof het gerucht nIet dus ik spoel het meteen door de WC en maak het schoon met AJAX WC eend.
    Vind ik leuk
    Basschot +1944
    woensdag 18 juli 2018 om 18:57
    Zowiezo moet hij weg bij Mourinho
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Pogba zet in op sensationele transfer vanwege Ronaldo en boezemvriend'