'Goed nieuws voor Ajax: PSG-middenvelder wil niet verlengen, Barça ruikt bloed'

    'Goed nieuws voor Ajax: PSG-middenvelder wil niet verlengen, Barça ruikt bloed'

    donderdag 19 juli 2018 om 08:04

    Paris Saint-Germain-middenvelder Adrien Rabiot lijkt zijn zinnen te hebben gezet op een vertrek naar FC Barcelona. De 23-jarige Fransman wordt al langere tijd gevolgd door de Catalanen en wil zijn aflopende contract niet verlegen, meldt Mundo Deportivo donderdagochtend.

    Volgens het Spaanse medium heeft Rabiot al meerdere aanbiedingen van PSG ontvangen, die hij echter allemaal terzijde heeft geschoven. De middenvelder behoorde deze zomer niet tot de WK-selectie van wereldkampioen Frankrijk en lijkt vastbesloten om zich in Barcelona in de kijker van Les Bleus te spelen. Vertegenwoordigers Pep Segura en Eric Abidal zouden zich al in Parijs hebben gemeld om met PSG-collega Antero Henrique over een transfer van Rabiot te praten.

    Het nieuws vanuit Parijs lijkt positief uit te pakken voor Ajax. Barcelona zit al langere tijd achter Ajacied Frenkie de Jong aan, maar wist directeur spelersbeleid Marc Overmars er niet van te overtuigen om mee te werken aan een transfer. De Spaanse landskampioen haalde onlangs al een middenvelder binnen in de persoon van de Braziliaan Arthur. Wanneer ook Rabiot naar Camp nou zou verhuizen, lijkt de komst van De Jong (voorlopig) een stuk minder prioriteit te hebben.

    Poll

    Kan Rabiot het niveau van Barcelona aan?

    (1408 stemmen)

    Plaats een reactie

    Splintair +1924
    donderdag 19 juli 2018 om 08:08
    Deze jongen gaat naar barca en dan hoeft frenkie de jong niet meer te gaan
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20765
    donderdag 19 juli 2018 om 08:10
    Barca ruikt veel bloed de laatste dagen, of niet @vp?
    Vind ik leuk
    Strijp +11807
    donderdag 19 juli 2018 om 08:11
    Waar is dat Barca wat enkel toppers binnen haalt.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 08:11
    Deze speler is natuurlijk veel verder dan Frenkie de Jong. Het zou voor Frenkie onverstandig zijn om nu naar Barcelona te gaan. Laat hem eerst een heel seizoen op het middenveld spelen en dan zien we wel verder.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    donderdag 19 juli 2018 om 08:26
    Je doet zeker jouw naam eer aan. Welkom ;-)
    Vind ik leuk
    FSCeara +8707
    donderdag 19 juli 2018 om 09:13
    Voor Frenkie zouden er wel een paar miljoen redenen zijn om maar Barca te moven
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    donderdag 19 juli 2018 om 08:12
    Het is echt te bizar voor woorden dat ze überhaupt interesse hadden in een 21(!) jarig jong wat nog geen 25 potjes gespeeld heeft
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 08:17
    Als je Ajax op je CV heb staan, dan sta je al met 1-0 voor!
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    donderdag 19 juli 2018 om 08:19
    Ik heb weinig zin om met zo iemand als jou te praten. Jij bent toch alleen op provocatie uit. Let je op de tijd trouwens. Je afspraak bij t UWV moet je niet missen
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 08:22
    Ik zeg alleen waar het op slaat vriend! Ga jij maar gauw naar de dokter, je hebt echt hulp nodig. Je hebt er een trauma aan overgehouden. (Die jeugdtrainertjes toch he)
    Vind ik leuk
    Degraaf +16676
    donderdag 19 juli 2018 om 08:27
    En toch ga je er op in Koeroe ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 08:20
    Rabiot of De Jong, dan is de keuze niet zo moeilijk.... Adil Auassar
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 10:17
    Auassar heeft een contract bij mijn cluppie. Of krijgt hij bij jullie dubbel salaris? 😉
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    donderdag 19 juli 2018 om 08:26
    Jammer als hij weg zou gaan bij PSG.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 08:30
    Dit is geen goed nieuws voor Ajax, want De Jong gaat gewoon nergens heen.

    Basta!
    Vind ik leuk
    Downvalley +244
    donderdag 19 juli 2018 om 08:30
    Wat een onzin "Goed nieuws voor Ajax", trouwens Marc heeft al een paar keer gezegd NOT FOR SALE.....
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31453
    donderdag 19 juli 2018 om 08:39
    Een veel betere optie dan de jong.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 08:39]
    Vind ik leuk
    pietprecies +4649