Buitenspel: Ronaldo laat bizarre fooi achter na vakantie in Griekenland

    Buitenspel: Ronaldo laat bizarre fooi achter na vakantie in Griekenland

    Gepubliceerd: donderdag 19 juli 2018 om 11:56do 19-07-2018 om 11:56

    Blessuregevallen, transfers, interviews en wedstrijdverslagen; alles vind je in de nieuwslijst van VoetbalPrimeur. In de rubriek 'Buitenspel' houden we jullie vanaf nu óók op de hoogte van de zaken die een te hoog privégehalte hebben voor de gewone nieuwslijst, maar zéker het vermelden waard zijn.

    Bizarre fooi Cristiano Ronaldo
    Cristiano Ronaldo heeft na een vakantie in Griekenland een bizarre fooi achter gelaten in het hotel waar hij verbleef. De Portugese ster schreef een cheque uit van 20.000 euro voor de tien mensen die hem en zijn gezin tijdens de trip in de watten hebben gelegd, melden Griekse media. Ronaldo vroeg het management van het hotel om de 'fooi' eerlijk te verdelen.

    Ondanks de vroege uitschakeling van Portugal op het WK, verkeerde Ronaldo vermoedelijk in een uitstekend humeur. De 33-jarige aanvaller verzekerde zich namelijk van een transfer van Real Madrid naar Juventus, waar hij zo'n dertig miljoen euro per jaar gaat verdienen. Dan is 20.000 euro ook niet zo veel meer...

    Plaats een reactie

    Rene80 +2143
    donderdag 19 juli 2018 om 12:03
    Ronaldo is buiten rete arrogant gewoon een top gozer. Niets meer niets minder.
    Vind ik leuk
    Quaresma +5835
    donderdag 19 juli 2018 om 12:11
    Zijn werk voor goede doelen komt ook te weinig in het nieuws
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:57
    Dat maakt het juist beter. Juist die mensen die het puur voor de publiciteit doen, daar heb ik weinig mee.
    Vind ik leuk
    Stewie89 +547
    donderdag 19 juli 2018 om 13:35
    Hoezo? Je steunt goede doelen toch niet om er mee in het nieuws te komen? Het siert juist wanneer je goede doelen steunt en er niet mee naar voren komt.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    donderdag 19 juli 2018 om 12:28
    Die ‘arrogantie’ komt door zijn winnaarsmentaliteit.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:37
    En hij is de afgelopen paar jaar ook gewoon de beste dus dan mag je dat wat mij betreft ook zelf zeggen.
    Al kan je natuurlijk beter hebben dan een ander dat zegt maar goed, aard van het beesie zullen we maar zeggen.
    Vind ik leuk
    Enden +4239
    donderdag 19 juli 2018 om 13:23
    Klopt daarbij is er nog het feit dat iedereen iets van je wil.
    Vind ik leuk
    Guust +5795
    donderdag 19 juli 2018 om 16:02
    Mensen die hem haten zijn jaloers. Alsof ze hem kennen, blijf maar eens normaal als je in zijn positie verkeerd.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    donderdag 19 juli 2018 om 16:15
    Dit zal helaas altijd zo blijven. De mensen van tegenwoordig houden van vooroordelen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    donderdag 19 juli 2018 om 12:05
    Netjes van CR7, maar dit soort dingen hoor je weleens vaker. Toch geld zat!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:06
    Genoeg mensen met geld zat die niet aan liefdadigheid doen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    donderdag 19 juli 2018 om 12:21
    Dat is het ergste nog.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 13:23
    Ook genoeg mensen met geld die wel aan liefdadigheid doen, maar het niet bekend maken,die het niet nodig vinden om zich zelf op een voetstuk te plaatsen
    Vind ik leuk
    Nistel +3574
    donderdag 19 juli 2018 om 13:28
    Ik lees dan ook niet dat Ronaldo dit zelf naar buiten heeft gebracht. Als de ontvangers dit doen, of anderen, kan Ronaldo daar zelf weinig aan doen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Guust +5795
    donderdag 19 juli 2018 om 22:40
    Doet hij zelf toch ook niet. Doen ander voor hem, alleen alles wat hij doet ligt onder een vergroot glas.
    Vind ik leuk
    Afcajaxxx +474
    donderdag 19 juli 2018 om 12:07
    zelfde dat een normaal modaal verdiener 5 euro fooi geeft.
    Vind ik leuk
    kerel +2224
    donderdag 19 juli 2018 om 12:09
    5 euri fooi heb ik ook wel eens gegeven.. ben ik ook een topgozer..
    Vind ik leuk
    Rene80 +2143
    donderdag 19 juli 2018 om 12:10
    Toch niet helemaal. Mijn vrouwtje werkt in wassenaar. Werkt met alleen maar rijke zakenlui, geloof me de fooien zijn om te janken. En af en toe komt erg een normaal jong gezin langs en die geven wel normaal fooi. Helaas hoe rijker hoe gieriger.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 12:11]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33410
    donderdag 19 juli 2018 om 12:18
    Dat is natuurlijk wel hoe je rijk wordt/blijft
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    donderdag 19 juli 2018 om 12:27
    Dus CR7 is straks arm omdat hij teveel fooien heeft uitgegeven?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:58
    Glenn helder heeft wel zo zn geld weg gegeven
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    donderdag 19 juli 2018 om 13:10
    Gokken is geen fooi weggeven. Is gewoon dom!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33410
    donderdag 19 juli 2018 om 13:01
    Dat vermoed ik wel ja :p
    Nee bij een bepaalde grens maakt het allemaal weinig uit denk ik :p
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    donderdag 19 juli 2018 om 13:11
    Leg dat meneer Rotschild maar uit.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33410
    donderdag 19 juli 2018 om 13:15
    Die wil aanzienlijk meer macht dan Ronaldo, dus die heeft ook meer geld nodig :p
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    donderdag 19 juli 2018 om 13:26
    Astronomisch kapitaal vergaard in tweeënhalve eeuw. Wanneer het geschatte vermogen $490.000.000.000.000.000,- (vierhonderdnegentigduizend triljoen dollar) van de bankiersfamilie “De Rothschild” onder de wereldbevolking verdeeld zou worden dan zou iedere wereldburger 70 miljoen dollar ontvangen




    *Er hoeft helemaal geen armoede te zijn. Er is meer dan genoeg geld.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33410
    donderdag 19 juli 2018 om 13:50
    Maar hoeveel kost een brood dan?

    Dat niemand honger hoeft te hebben klopt, maar ik denk dat als het morgen zo verdeeld zou worden het een chaos wordt
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    donderdag 19 juli 2018 om 13:54
    Als je geen werk hebt of er zoals op vele plekken in Afrika of elders in de wereld geen geld is te verdienen dan kan een brood duur zijn. Laat staan als je een heel gezin te vreten moet geven. Het is nu juist een chaos. Weet jij hoeveel ellende er ontstaat door geen geld hebben? Van oorlogen tot scheidingen van man en vrouw. Door schulden verliezen mensen een dak boven een hoofd. Ieder mens op aarde zou voorzien moeten zijn van de basisbehoefte. Dat er verschil is tussen rijk en arm mag maar het mag en kan zeker minder. Maar dat is hoe ik erover denk.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33410
    donderdag 19 juli 2018 om 14:01
    Ben ik met je eens
    Ben ik ook met je eens.
    Het ging me er vooral om dat als iedereen morgen 70 miljoen zou hebben niemand nog zou gaan werken, en broden een ton kosten, want anders heeft de bakker er niks aan :p

    Ik ben zeker voor een veel eerlijker verdeling.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    donderdag 19 juli 2018 om 14:05
    Moeten wij werken dan, zijn we daarvoor gemaakt? Dat is nou precies wat hun machten zijn. De mensheid laten werken voor geld.

    Is allemaal niet nodig.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33410
    donderdag 19 juli 2018 om 14:42
    Ja, daar zijn we voor gemaakt ja.
    Vroeger moesten we ook jagen en verzamelen of we gingen dood
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1399
    donderdag 19 juli 2018 om 20:23
    Wanneer iedereen zoveel geld heeft, is het geld natuurlijk veel minder waard en dus alles veel duurder en heb je er alsnog niet veel aan.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    donderdag 19 juli 2018 om 20:26
    Dan is het maar minder waard. Maar honger zal je niet meer hebben. Bovendien kunnen we heel veel zonder geld. De wereld heeft ons de natuur gegeven waar ook nog eens eten loopt en groeit.

    We zijn zo gemaakt, niet dat we horen te werken. Dat hebben ze erin gesleten de afgelopen honderden jaren.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1399
    donderdag 19 juli 2018 om 20:29
    Je weet dat een brood dan zoveel meer kost dat je precies hetzelfde of zelfs minder kan kopen dan je nu kan? Inflatie heet dat
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    donderdag 19 juli 2018 om 20:31
    Is allemaal verzonnen, dat is kunstmatig want het is allemaal onnodig. Je kan ook je eigen brood maken. Je hebt er de overheid niet voor nodig. Je bent niet afhankelijk, je bent afhankelijk gemaakt!
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1399
    donderdag 19 juli 2018 om 20:34
    Jij gelooft zeker ook dat de aarde plat is? Met je complottheorieën 😂
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    donderdag 19 juli 2018 om 20:35
    Nee, dat geloof ik zeker niet. Zou ook een beetje vreemd zijn gezien de maan en de zon wel rond zijn.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1399
    donderdag 19 juli 2018 om 20:36
    En zelfs als het niet zo was, dr zal nooit genoeg voedsel zijn zodat niemand honger zou lijden
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 20:37]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    donderdag 19 juli 2018 om 20:36
    Dat is er nu juist niet.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1399
    donderdag 19 juli 2018 om 20:38
    Ja klopt typfout, aangepast. Maar hoe wil je dan wel dr voor gaan zorgen dat er voor iedereen genoeg is?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    donderdag 19 juli 2018 om 20:47
    Kijk eens naar dat bedrag wat ik aankaartte hierboven. Denk daar maar even over na?
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1399
    donderdag 19 juli 2018 om 23:13
    Geld kan je niet omtoveren in eten. Je mag van mij geld gaan eten maar lijkt me niet heel lekker
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:57
    Het meer is nooit vol he
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:33
    “Dan is 20.000 euro ook niet zo veel meer...” waarschijnlijk denken die 10 mensen die dat horen te verdelen daar heel anders over
    Vind ik leuk
    Rodajc +15944
    donderdag 19 juli 2018 om 12:34
    Zeker in Griekenland waar het gemiddelde maandloon zo rond de 600 netto ligt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    donderdag 19 juli 2018 om 12:35
    Wie weet, maar een gegeven paard mag je nooit in de bek kijken.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:06
    Hij doet het toch maar. Chapeau. 👏👏
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    donderdag 19 juli 2018 om 12:08
    Doe ik ook altijd maar dat komt dan weer niet in het nieuws..
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:09
    Ik snap het ook niet. Ik gaf gisteren ook nog 2 ton fooi toen ik een raket bestelde in het strandpaviljoen.
    Vind ik leuk
    Quareck +7194
    donderdag 19 juli 2018 om 14:02
    Dan wil ik niet weten wat jouw fooi marges zijn op een Magnum!!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:08
    20.000 euro maar? Dat bedrag geef ik bijna wekelijks als fooi aan de bezorger als hij mijn boodschappen komt brengen die ik online bestel......;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:27
    Dusss ;)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34600
    donderdag 19 juli 2018 om 12:12
    Qua mens is hij echt zo slecht nog niet
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:14
    Ik ken hem heel goed. Zitten maandelijks bij mij thuis wat te eten en drinken. Is een top gozer. Is niet gierig maar ook niet te gul. Heeft het er vaak over dat de media hem niet boeit. En wat in de media allemaal komt. Klopt de helft zei die. Verder vond ik het opmerkelijk dat die Ajooo Laatmaar...
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    donderdag 19 juli 2018 om 12:15
    Als je een belachelijk salaris krijgt dan kun je ook wel erg makkelijk de goedzak uithangen en wat aan anderen geven.

    Doe mij een salaris van 30 miljoen per jaar en ik geeft er jaarlijks overgroot deel van weg.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    donderdag 19 juli 2018 om 12:23
    Helaas Foeb, ook jij weet dat het gros niet zo is. Vaak, hoe rijker hoe gieriger.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    donderdag 19 juli 2018 om 12:48
    Klopt, maar dat betekend niet dat ik ook zo ben. Die gierige klootzakken die jaarlijks miljarden hun kant op stromen sprinkelen her en der wat miljoentjes om te doen alsof ze filantropisch zijn en hele goede mensen zijn, terwijl hun business model vaak oneerlijk is en ze daardoor al dat geld naar zich toe zien stromen (Bill gates bijvoorbeeld met zijn monopoly Microsoft).
    Vind ik leuk
    Rene80 +2143
    donderdag 19 juli 2018 om 12:25
    Was de azijn in de aanbieding. Al heeft die 4 miljard op de bank staan alsnog heeft hij geen verplichting daar ook maar iets van weg te geven. Maar hij geeft zeer veel weg en daar kun je ook gewoon respect voor hebben. Maar ja voor sommige mensen is het nooit goed. Dat zegt meer over hoe jij in het leven staat als over cr7
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 12:26]
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    donderdag 19 juli 2018 om 12:49
    Hij krijgt een belachelijk salaris wat hij niet verdient voor wat hij doet, dus dat heet gewoon schuld besef.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    donderdag 19 juli 2018 om 13:20
    Nee want bijvoorbeed Messi en Neymar hebben daar geen last van.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    donderdag 19 juli 2018 om 13:23
    Daar zijn ook verhalen over te lezen, ze moeten wat nadat ze met belastingschandalen hun imago beschadigd hebben...
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    donderdag 19 juli 2018 om 13:30
    Ronaldo heeft bijvoorbeeld een gouden schoen verkocht om de opbrengst te doneren aan kinderen uit Palestina. Verder heeft hij één Ballon d’or verkocht en hiervan de opbrengst gedoneerd aan een goed doel. Ronaldo is iuist veel meer betrokken bij goede doelen, zelf doneert hij ook bloed.
    Vind ik leuk
    soplul +3516
    donderdag 19 juli 2018 om 12:45
    Er is maar 1 ding makkelijker dan erg gul zijn wanneer je exorbitant veel geld hebt.

    En dat is zeggen dat wanneer je heel veel geld hebt je het meeste zult weggeven :)
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    donderdag 19 juli 2018 om 12:48
    Onzin.
    Vind ik leuk
    soplul +3516
    donderdag 19 juli 2018 om 13:04
    "Doe mij een salaris van 30 miljoen per jaar en ik geeft er jaarlijks overgroot deel van weg."

    Deze ja.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    donderdag 19 juli 2018 om 13:06
    Je hebt geen idee wie ik ben en toch denk je met zekerheid te kunnen zeggen dat dit onzin is... hahahaha.
    Vind ik leuk
    soplul +3516
    donderdag 19 juli 2018 om 13:50
    En jij hebt makkelijk lullen jezelf als een heilige voordoen over een situatie die toch a) niet zal voorkomen en b) niemand zo makkelijk zal kunnen toetsen.
    Zoiets kan iedere dodo zeggen daar hoef ik echt niet voor te weten hoe iemand is.

    "hahahaha"
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 13:50]
    Vind ik leuk
    El Lobo +2112
    donderdag 19 juli 2018 om 12:33
    Een topgozer!

    Enig minpuntje is zijn overdreven reacties op tackles en zo
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:37
    But nobody beats Neymar 😊
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:34
    Denk dat het bedrag in de buurt komt van wat ie alleen al krijgt aan rente per dag ☀️
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12382
    donderdag 19 juli 2018 om 12:44
    Dit siert m, hij hoeft dit nl niet te doen.
    De meeste rijke stinkerds zijn gierig :)
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 13:14
    Ik vind Ronaldo echt een irritante, jankerige en aanstellerige pisnicht. Maar eerlijk is eerlijk. Je hoort wel vaker verhalen over zijn goede daden. Dus blijkbaar een groot hart, dat waardeer ik echt aan hem.
    En hij hoeft het niet te doen.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    donderdag 19 juli 2018 om 14:02
    Ben benieuwd wat je van Neymar zal vinden.... 😜
    Vind ik leuk
    Kesse Vodde +7246
    donderdag 19 juli 2018 om 13:25
    Ik vind Ronaldo echt klasse, dat meen ik oprecht. Hij moet geen vieze dingetjes doen in het veld, waar daar heeft ie ook een handje van, maar privé is hij oprecht een goed mens. Hij is goed voor mens en dier, zo hoort het.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 13:25]
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5760
    donderdag 19 juli 2018 om 14:38
    En ik me maar vroeger uitsloven in de horeca op een strandtent. Met zulke fooien had ie ook wel langs mogen komen!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 14:38]
    Vind ik leuk
    pure_afca +80
    donderdag 19 juli 2018 om 15:24
    Mooie actie, maar de wereld is ziek als ik dit soort bedragen lees!
    Vind ik leuk
    algarve33 +111
    donderdag 19 juli 2018 om 23:33
    Zijn peanuts voor Ronaldo, in Malaga komt er wel eens een sjeik uit arabie die geeft alle medewerkers een rolex als fooi.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws