Feyenoord-aanwinst zenuwachtig voor traditionele helikoptervlucht: Veilig genoeg

    Feyenoord-aanwinst zenuwachtig voor traditionele helikoptervlucht: "Veilig genoeg"

    Gepubliceerd: donderdag 19 juli 2018 om 14:40do 19-07-2018 om 14:40

    Yassin Ayoub wordt donderdag op de open dag van Feyenoord gepresenteerd als nieuwe aanwinst. Dat gaat traditiegetrouw per helikopter en daar is Ayoub zichtbaar iets minder blij mee. 

    "Ik mag het allemaal meemaken vandaag, met de helikopter. Ik ben benieuwd. Ik ga er in ieder geval niet uitspringen. Een aantal jongens zei dat voor de grap. Ik ben benieuwd hoe het is, ik heb nog nooit in een helikopter gezeten", zegt Ayoub tegen FOX Sports. De verslaggever van dienst vertelt dat hij een helikoptervlucht 'best eng' vond en dat de helikopter veel geluid maakt.

    "Is het eng, ja? Dan hou ik Sinisterra's hand wel goed vast", lacht Ayoub. "Ik kan wel goed tegen hoogtes, maar we gaan het ervaren. Ik denk dat het veilig genoeg is, anders zouden ze het niet doen", aldus de zichtbaar zenuwachtige middenvelder van Feyenoord. 

    Plaats een reactie

    The Genius +3514
    donderdag 19 juli 2018 om 14:43
    ziet er anders erg ontspannen uit!
    Vind ik leuk
    Yuri +3661
    donderdag 19 juli 2018 om 14:44
    wordt een sinister ritje
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    donderdag 19 juli 2018 om 14:44
    Wat fijn voor hem dat Sinisterra geen vrouw is, anders mocht hij dat handje niet vasthouden van zijn ideologie.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 14:50
    Waarom nou weer dat er bij halen, jammer dit!

    Maar je wilt de lachers op je hand krijgen toch....
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 14:52
    je bedoeld hij wilt een zure azijnzeiker zijn?! denk niet dat hij de lachers op zijn hand wil krijgen. Of de beste man heeft wel een bijzonder slecht gevoel voor humor.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    donderdag 19 juli 2018 om 14:52
    Als ik de lacher op mijn hand wil krijgen dan maak ik wel een grap. Dit is geen grap, Ayoub is echt zo.
    Vind ik leuk
    Treb +4
    donderdag 19 juli 2018 om 20:22
    Sneu menneke
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4914
    donderdag 19 juli 2018 om 15:30
    Wat een domme nutteloze opmerking weer.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19939
    donderdag 19 juli 2018 om 14:46
    Lekker dan. Moet er zo langs rijden..
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33634
    donderdag 19 juli 2018 om 16:05
    Omrijden kan ook.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19939
    donderdag 19 juli 2018 om 18:12
    Heb ik nu gemerkt :p kwam er nooit
    Vind ik leuk
    Bhj +1864
    donderdag 19 juli 2018 om 14:47
    Hoezo open dag op Donderdag, is toch gewoon onhandig. Vele mensen moeten gewoon werken.
    Vind ik leuk
    rotterdammm +1409
    donderdag 19 juli 2018 om 14:51
    Waarschijnlijk vanwege de verjaardag van Feyenoord, anders zou ik het me ook niet kunnen bedenken wat de reden ervan is. Ik vind het jammer, zit gewoon op het werk.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:56
    Maakt niet uit welke dag..

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/1334443/rotterdam-telt-meeste-werklozen
    Vind ik leuk
    guusje +1197
    donderdag 19 juli 2018 om 14:48
    Voor de Feyenoord-selectie zullen ze toch wel schietstoelen in die helikopter hebben....
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7784
    donderdag 19 juli 2018 om 14:48
    Hij zal toch niet de 1e ........... zijn die een korte helikoptervlucht maakt?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33634
    donderdag 19 juli 2018 om 14:49
    2 aankopen maar. Pffff.
    Vind ik leuk
    rotterdammm +1409
    donderdag 19 juli 2018 om 14:52
    Zolang er niks weggaat Teo zit het bij ons goed. Hopelijk Clasie er nog bij en als klap op de vuurpijl Janmaat. Beiden mogen wat mij betreft ook huur als het anders niet mogelijk is. Maar ik zie dit seizoen wel positief tegemoet.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 14:58
    Ja want vorig seizoen was ook zo succesvol. Vooral verder brijen op het succes van vorig jaar en Feyenoord is gauw weer waar we ze verwachten. In de subtop...
    Vind ik leuk
    cj_fey +4169
    donderdag 19 juli 2018 om 15:05
    Jammer genoeg kun je met een minder gevulde portomonnee niet veel halen.... beter niet halen dan vage leningen afsluiten....
    Vind ik leuk
    rotterdammm +1409
    donderdag 19 juli 2018 om 15:11
    Hahaha lekker salty deze opmerking. Vind je die gouden beker ook zo mooi? Ik vind dat we met Van Persie en Ayoub twee creatieve spelers extra in het team hebben, iets wat ontbrak (en eentje van wereldklasse). Mocht Clasie komen ipv El Ahmadi vind ik dat ook alleen maar vooruitgang. Dan het team bij elkaar proberen te houden en dan zien we wel weer. Ik zeg ook niet zoals jullie non stop dat we dan zomaar even kampioen worden. Maar op papier staat er een geweldig team.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 15:17
    he pssst, van Persie had je al. Clasie vooruitgang ten opzichte van El Ahmadi? Je bent niet goed, die kerel zat op de bank bij Brugge. El Ahmadi is veel beter dan Clasie. Clasie was een van de belangrijkste spelers van Feyenoord toen ze nog om plek 4 t/m 8 speelde. El Ahmadi was 1 van de belangrijkste spillen in het kampioensjaar van Feyenoord.

    Van die gouden bekers waar jij het over hebt staan er 18 in het Ajax museum. Klein detail, volgens mij is de beker die jij bedoeld zilver.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 15:19]
    Vind ik leuk
    rotterdammm +1409
    donderdag 19 juli 2018 om 15:33
    Ja man daarom werden ze steeds tweede of derde met Clasie, lag meer aan een hoop andere klunsen die we in het team hdden in die tijd, zie een Te Vrede, Kazim, Immers etc. Clasie gewoon halve finale gespeeld WK zonder enige moiete, mits die jongen zich goed voelt is het een fantstische voetballer. El Ahmadi was vorig jaar al op zn retour en dat zou dit jaar alleen nog maar meer zijn geworden. Of kijk jij geen wedstrijden van Feyenoord? El Ahmadi was bij vlagen een van de minsten van allemaal vorig jaar.

    Clasie heeft de perfecte leeftijd, plus is enorm gedreven om mensen zoals jou te laten zien dat hij wel degelijk veel klasse heeft.

    Van Persie was pas eind maart redelijk fit, dus ja die zie ik als nieuwe toevoeging voor dit seizoen idd.

    PS. google maar ff beker Feyenoord 2017-2018 dan zie je hoe mooi goud die is, net zoals de schaal van 2016-2017 en de JC schaal 2017-2018.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4727
    donderdag 19 juli 2018 om 14:55
    Helicopters en baarden 😂😬😬😬😬😬😂😂
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17178
    donderdag 19 juli 2018 om 14:55
    Die Ayoepie toch. Past zich razendsnel aan en zit al hand in hand in de kopter.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 14:57
    Denk dat Ayoub nog wel even wat biertjes achterover slaat voordat hij in de helikopter stapt.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 15:53
    Zo zo wel 1 hele aanwinst. Pauperclub is het
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 19 juli 2018 om 15:57
    Is wel een erg leuke speler, goed in kleine ruimte en een fijne kerel.
    Ik kom niet uit mijn luie stoel om Donny vd Beek of Frenkie de Jong te zien hoor, maar Ayoub vind ik leuk, mits hij gebruikt wordt zoals bij Utrecht.
    Vind ik leuk
    Caniggia +940
    donderdag 19 juli 2018 om 22:14
    Ga jij maar mooi Ayoub kijken dan.Kijk ik wel naar echt voetbal.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:24
    Dan moet je in het buitenland zoeken.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 19 juli 2018 om 15:54
    Even Dennis Bergkamp contracteren voor in de Heli.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7203
    donderdag 19 juli 2018 om 15:58
    Laat ik nou toevallig de dienstdoende piloot kennen, vraag hem wel ff om een looping te maken o.i.d. komt die er groen/geel uit
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2358
    donderdag 19 juli 2018 om 16:45
    Gelul.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2358
    donderdag 19 juli 2018 om 16:44
    Mag die ranzige bos schaamhaar wel is van z’n kin halen.
    Vind ik leuk
    Caniggia +940
    donderdag 19 juli 2018 om 22:13
    Waarom zou het niet veilig genoeg zijn? Ze gaan echt niet die heli uit de lucht schieten omdat ayoub erin zit hoor.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws